chris liebing vinik erg lekker bezig afgelopen tijd
op ruhr ging het goed los
op ruhr ging het goed los
Dan zie ik je het laatste half uurtje op AWFS wel bij Adam Beyer, syl
Daarvoor sta ik ff te schranzen bij Pet Duo
Do you wanna water?? dat is geen Engels.. en die vorige zin ook niet, doe je het express
"do u wanna water"
Neem nou de line-up van Awakefest... Waar moet ik in godes naam nou uit gaan kiezen om te gaan checken, vindt ze allemaal vet!!!!
Sandy Warez duidelijk
techno zuigt
techno zuigt
Techno is minimal en minimal is techno.
Luister eens naar de techno van 10 jaar geleden, dan hoor je duidelijk dingen die nu ook weer terugkomen in de minimal.
luisteren naar Richie Hawtin
Laatst op Free Your Mind vonden wij Bart Skills de beste dj van het festival.
Richie Hawtin
Luister eens naar de techno van 10 jaar geleden, dan hoor je duidelijk dingen die nu ook weer terugkomen in de minimal.
met stip op een Joey Beltram
Sven wittekid
Pet duo
Daft Punk
Sandy Warez
Marco Remus
Anthony Rother
do u people understand the difference between REAL Techno,Hard Techno,Schranz and Minimal?
het is een vorm van techno
Ok, nice info and all, but people can decide for themselfs what falls under techno and not
another form is what the people and the DJs made with the all scene...
Joey Beltram
[ Marina :[] Techno is a form of electronic dance music that became prominent in Detroit, Michigan during the mid-1980s with influences from electro, New Wave, Funk and futuristic fiction themes that were prevalent and relative to modern culture during the end of the Cold War in industrial America at that time. Following the initial success of Detroit Techno as a musical culture -- at the very least on a regional level -- an expanded and related subset of genres in the 1990s emerged globally.
Stylistic origins: Electro, Synthpop, Electronic art music, Chicago house, Progressive rock
Cultural origins: 1980s, Detroit
Typical instruments: Keyboard, Synthesizer, Drum machine, Sequencer, Sampler
Mainstream popularity: Moderate, largely in late 1980s and 1990s Europe
Derivative forms: IDM
Subgenres:
Acid, Ambient, Detroit, Happy hardcore, Hardcore, Gabba, Minimal, Nortec, Trance, Wonky
Fusion genres
Digital Hardcore, Tech house
Regional scenes
Yorkshire Bleeps and Bass, Swechno, Schranz, Detroit Techno
Waar heb je deze onzin vandaan???
Het begint redelijk maar ontaardt in een brei aan de meest onzinnige, quasi-wetenschappelijk neergepende beledigingen aan het adres van techno originators als Juan Atkins, Derrick May, Kevin Saunderson, Santonio Echols, Eddy Fowlkes, Carl Craig, Blake Baxter, enz.
Het echte techno gevoel van weleer is vandaag te dag niet zo gek veel meer te vinden bij een hoop dj's die groot zijn geworden in de wortels van deze super vooruitsrevende muziekstroming.
Maar stromingen als electro (de hedendaagse variant), minimal en schranz komen wel uit de originele techno voort. En dat kan best lekker klinken!
Een paar helden: (techno): Steve Bicknell, Aril Brikha, Paul Mac; (minimal): Richie Hawtin, Guico Schneider, Luciano; (electronic): Boards of Canada, Skam; (electro): I-F, Andrea Parker, Dynamix II (oude helden, want zij maakten al begin jaren tachtig de originele electro!). Maar even een paar namen die top-of-mind zijn.
Een Amerikaanse editie van Awake?!? Jeff Mills, Kevin Saunderson, Derrick May, Joey Beltram?
Een Amerikaanse editie van Awake?!? Jeff Mills, Kevin Saunderson, Derrick May, Joey Beltram?
Ja weet je hoet dat toen heette?? Dat heette Chicago House...dat heeft niets met minimal te maken..
Uitspraak van unitec op vrijdag 30 juni 2006 om 09:17:
luisteren naar Richie Hawtin
[quote element=message id=24736786]{element is niet toegankelijk}I can't imagine to listen him more then 5sec (N)
ben wiskunde docent...ja dus
verklaard
verklaarT ben ook docent Nederlands
Speedy J en Chris Liebing
En je bent ook een mierenliefdebedrijver zo te merken...
wie draait volgens jou nu de beste techno?
Mijn moeder...
Uitspraak van Cara Cicatriz op zondag 16 juli 2006 om 16:42:
Speedy J
Duidelijk de beste op het moment
meningsverschil of zoiets met Rocco
kijk!! zijn we het toch ergens over eens
Jan Liefhebber
en dan gewoon niet geboekt worden voor Hollands Glorie Awakenings....maar wel Michel de Hey...ONGELOOFLIJK!
komt volgens mij toch omdat ie een meningsverschil of zoiets met Rocco heeft
Niet genoeg gevoel voor zaken blijkbaar.
Dat meen je denk ik niet serieus toch...
Karotte
Aril Brikha
This is techno
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF148850-01-01-10.mp3
and this is fuckin' minimal
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF217044-01-02-02.mp3
for me never ever techno won't be minimal...
btw same DJ!!!
Ben Sims...
he and 90% the DJs who have spinned techno now are minimal..laatste aanpassing 22 juli 2006 15:50
"Jouw" Hardtechno vind ik ook bagger
Jan Liefhebber
Zeg gewoon wat je wel leuk vindt i.p.v. wat je niet leuk vindt.
ik vind die ene dj die die plaatjes aan elkaar draait altijd wel goed.
Waarom lul jij eigenlijk de ene keer weer engels de andere keer nederlands, ik vind dat erg verwarrend
Uitspraak van Stickted op woensdag 2 augustus 2006 om 11:18:
Waarom lul jij eigenlijk de ene keer weer engels de andere keer nederlands, ik vind dat erg verwarrend
how many times i have to say same shit...i'm not dutch and i wasn't born in NL(live here couple of months)...That's why I have different opinion and comments about techno music then u all...
Moet je daarvoor niet uit Nederland komen ?
Wat een onzin.
IK vind Miss Djax waarschijnlijk de aller beste DJ, ze draait heel de kiet leeg en weet het goed op te bouwen en je uitlijk helemaal te laten doordraaien of je dat nou wil of niet.
zijn setje van Awake 11-2-2006
kippenvel moment bij de intro. Heb het vuurwerk al vele malen in de Gas gezien maar toen was het zo fucking vet! Vooral al de verbaasde gezichten van lui die voor het eerst zijn en nog niet de lijnen hadden zien hangen voor de vuurpijlen...
dat Kalkbrenner setje heb ik ook helemaal grijs gedraaid, ik dig dat style-tje van hem wel.
Ik moet wel zeggen dat zijn setjes wel allemaal heel erg op elkaar lijken, mja is live (en sommige tracks zijn natuurlijk wel heeel erg lekker; Gebrunn Gebrunn bijvoorbeeld :respectdus het valt aan de ene kant nog wel een beetje te begrijpen, maar een beetje meer variatie en vernieuwing mag zo nu en dan weleens....
Klopt, veel van zijn setjes zijn in dezelfde lijn met veel dezelfde nummers... toch gaat het me nog steeds niet vervelen! Kan het de hele dag horen...
Haar draaikunsten laat ik ff voor wat het is...maar dat jij zegt dat zij geen techno hoort te draaien dat vind ik echt een domme opmerking haha!
Zij komt toch oorspronkelijk uit de hardcore/hardstyle/Q-style hoek? Of ben ik nu gek??
hahaha..Bijna een belediging gewoon
Chris liebing, ben sims, kr!z en natuurlijk de rush
Toch kom ik haar nemen tegen op bijvoorbeeld "A Nightmare in Rotterdam" tussen Dano, Gizmo, Elstak etc.... in de Energiehal
https://partyflock.nl/party/12880
En ook op bijzonder veel Q-dance feesten....
Heb ik dan toch niet een heel klein beetje gelijk?
lekkere techno
is echt geen minimal...maar knalt gewoon niet zo als toen..
post es een setje van die gap
Wie er NU de beste techno draait?
Kun je hier op antwoorden dan?
Lijkt me zeer persoonsafhankelijk....smaken verschillen!
MARCO REMUS
T-waus citeer 15 november 2006 19:34
donateur! Uitspraak van Bartstyler op woensdag 15 november 2006 om 18:21:
laatst James Ruskin gehoord bij een Full Spectrum
mixtechnisch dik in orde
had in tijden niet zo'n mixtechnisch goede set gehoord(zover ik er verstand van heb )
maar hoor toch liever zijn oude stijl
Hoe is zijn hedendaagse stijl dan? Ik heb hem al lang niet meer gehoord!
met zo'n naam verwacht je Remus of Kvitta...
ik ben van gedachte veranderd ik vind kvitta beter teminste bij heroes of techno vond ik hem cker beter dan remus maar die blijft ook nog steeds goed hehe
Rude Awakening
Rude Awakening kan je wel onder techno scharen.
MARCO REMUS
Uitspraak van Evil-Fristy op vrijdag 15 december 2006 om 00:51:
Doe maar niet, de techno wordt al genoeg vervuild door mensen die overpitchede techno en industrial draaien op Awakenings onder de noemer schranz, dat ooit klonk als harde doch lekker rollende techno.
Uitspraak van Mint, [APPELSAPJE] op donderdag 8 maart 2007 om 18:53:
maar ik ga ook meer voor de looks
Ik spreek je niet tegen!
gelukkig,
anders moet ik tegen jou ook onvriendelijk doen,
maar daar vind ik je forumplaatje veel te lief voor
Nergens voor nodig! Tis bijna weekend, laten we het gezellig houden!
Huh???
Ow wacht, nou snap ik em!
Nou, dan moet ik je helaas teleurstellen meid!
http://www.pietpaulusma.nl/
Pietje zegt van niet...
Ik weet het, maar ik kan je ook geen zon beloven...
En als ik het nou toch beloof (tegen Piets voorspelling in)???
Kijk, zo ben ik dan ook wel weer...
Nou, ikke niet hoor, van mij mag dat zonnetje wel blijven schijnen! Ben zo blij als een kind met zulk weer!
En heb je er al wat aan???
It's all about the looks!