Partyflock

Forumonderwerp · 883940
Waarschuw beheerder
chris liebing vinik erg lekker bezig afgelopen tijd

op ruhr ging het goed los :bounce:
Waarschuw beheerder
denk dat ik gewoon voor arkus p ga :)
Waarschuw beheerder
Momenteel voor mij Paul Kalkbrenner... GODDELIJK!! :lief:

Check zijn setje van Awake 11-2-2006... te vinden op www.3voor12.nl
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Willem H.. op zondag 6 augustus 2006 om 16:55:
IK vind Miss Djax waarschijnlijk de aller beste DJ, ze draait heel de kiet leeg en weet het goed op te bouwen en je uitlijk helemaal te laten doordraaien of je dat nou wil of niet.

:lol: Jezus, drama man... die chick hoort geen techno te draaien!! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op donderdag 10 augustus 2006 om 20:27:
zijn setje van Awake 11-2-2006

kippenvel moment bij de intro. Heb het vuurwerk al vele malen in de Gas gezien maar toen was het zo fucking vet! Vooral al de verbaasde gezichten van lui die voor het eerst zijn en nog niet de lijnen hadden zien hangen voor de vuurpijlen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 10 augustus 2006 om 20:51:
kippenvel moment bij de intro. Heb het vuurwerk al vele malen in de Gas gezien maar toen was het zo fucking vet! Vooral al de verbaasde gezichten van lui die voor het eerst zijn en nog niet de lijnen hadden zien hangen voor de vuurpijlen...

Mooi hé!! Blijft geweldig inderdaad... :yes:

Kalkbrenner, 'minimal met ballen' :-D
Waarschuw beheerder
wacht ff ....bij kalkbrenner was toen geen vuurwerk.... bedoelde de intro van Preach maar weet niet of dat die avond was...
Waarschuw beheerder
ja was die avond....
Waarschuw beheerder
dat Kalkbrenner setje heb ik ook helemaal grijs gedraaid, ik dig dat style-tje van hem wel.

Ik moet wel zeggen dat zijn setjes wel allemaal heel erg op elkaar lijken, mja is live (en sommige tracks zijn natuurlijk wel heeel erg lekker; Gebrunn Gebrunn bijvoorbeeld :respect: )dus het valt aan de ene kant nog wel een beetje te begrijpen, maar een beetje meer variatie en vernieuwing mag zo nu en dan weleens....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 10 augustus 2006 om 21:42:
dat Kalkbrenner setje heb ik ook helemaal grijs gedraaid, ik dig dat style-tje van hem wel.

Ik moet wel zeggen dat zijn setjes wel allemaal heel erg op elkaar lijken, mja is live (en sommige tracks zijn natuurlijk wel heeel erg lekker; Gebrunn Gebrunn bijvoorbeeld :respectdus het valt aan de ene kant nog wel een beetje te begrijpen, maar een beetje meer variatie en vernieuwing mag zo nu en dan weleens....

Klopt, veel van zijn setjes zijn in dezelfde lijn met veel dezelfde nummers... toch gaat het me nog steeds niet vervelen! Kan het de hele dag horen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op donderdag 10 augustus 2006 om 21:44:
Klopt, veel van zijn setjes zijn in dezelfde lijn met veel dezelfde nummers... toch gaat het me nog steeds niet vervelen! Kan het de hele dag horen...

Nee precies dat heb ik ook wel hoor, soms weet ik ff niet wat ik moet luisteren en dan zet ik hem weereens op, gewoon omdat hij erg lekker is en blijft :)

Maar oh oh, toen ik die set in levende lijve voor het eerst hoorde.. kippevel-momentjes :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op donderdag 10 augustus 2006 om 20:28:
die chick hoort geen techno te draaien

Waarom??
Ik vind Miss Djax (Y) Niet alles, moet ik ook wel zeggen..
Maar hoe dan ook voor mij is Miss Djax gewoon techno..

Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
ik O:)

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 22:02:
Waarom??
Ik vind Miss Djax Niet alles, moet ik ook wel zeggen..
Maar hoe dan ook voor mij is Miss Djax gewoon techno..

Vind het altijd een beetje zielloze techno... Niet mijn ding!
Waarschuw beheerder
Collabs sessions (Chris Liebing & Speedy J),
Magda en Troy Pierce.
Steve Bug Natuurlijk niet te vergeten.
Oh ja, Steve Rachmad!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chr=S op donderdag 10 augustus 2006 om 23:53:
Troy Pierce

Laatst in Paradiso voor Hawtin, vette set!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb hem vorig jaar op ILT gehoord.
Super hoor!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op donderdag 10 augustus 2006 om 23:49:
Vind het altijd een beetje zielloze techno... Niet mijn ding!

Ik kan me dat eigenlijk ook wel heel goed voorstellen! Maar toch heb ik zwak voor haar sound..Vooral op het einde van de avond :)
Waarschuw beheerder
On top of the world!!! citeer 10 augustus 2006 20:28
Uitspraak van Willem H met de gekke kleertjes op zondag 6 augustus 2006 om 16:55:
IK vind Miss Djax waarschijnlijk de aller beste DJ, ze draait heel de kiet leeg en weet het goed op te bouwen en je uitlijk helemaal te laten doordraaien of je dat nou wil of niet.

Jezus, drama man... die chick hoort geen techno te draaien!!

Haar draaikunsten laat ik ff voor wat het is...maar dat jij zegt dat zij geen techno hoort te draaien dat vind ik echt een domme opmerking haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 11 augustus 2006 om 11:23:
Haar draaikunsten laat ik ff voor wat het is...maar dat jij zegt dat zij geen techno hoort te draaien dat vind ik echt een domme opmerking haha!

Zij komt toch oorspronkelijk uit de hardcore/hardstyle/Q-style hoek? Of ben ik nu gek??

Daar had ze moeten blijven... :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:59:
Zij komt toch oorspronkelijk uit de hardcore/hardstyle/Q-style hoek? Of ben ik nu gek??

hahaha..Bijna een belediging gewoon ;)
https://partyflock.nl/interview/7

https://partyflock.nl/review/190

Van de site van Miss Djax:
Miss Djax is the alias of Saskia Slegers. Not only an excellent deejay, she is also the founder of Djax records, a label every real techno, acid, or dance freak in general should have heard off. Releasing constantly new underground music, Djax has built a reputation that stands solid as a rock and has placed Eindhoven (Acidhoven) on the world's electronic music map.

Djax (and its variety of sub-labels) must undoubtedly be considered as one of the most important dance labels in the world. At the back of the book '1989 - 1999 Djax Records The Power of the Underground' James Hymann, (MTV Europe) calls it 'one of the decade's crucial labels' and further 'one of the world's most talked about labels'. People like Felix da Housecat, Justin Berkovi, Claude Young, Luke Slater, DJ Rush and off course Miss Djax herself have released tracks on Djax. No surprise then, Djax received many awards being best record label.

Beside running her very succesful label, Saskia is, as mentioned, also a
very popular international deejay. For many years she somewhere appeared on a list of 'international dj of the year', allways top ten, allways accompanied by people like Jeff Mills, Richie Hawtin, Laurent Garnier, Carl Cox and so on. She has played all over the world and on all major events worldwide. A few examples? She closed two times at the Victory Tower at the Love Parade, she also played four times at the Love Nation party on the Love Parade, six times at Mayday, four times at Nature One, I Love Techno, Innercity and so on, so what need we say more?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:59:
Daar had ze moeten blijven

Rude awakening.....DIE had daar moeten blijven...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:18:
hahaha..Bijna een belediging gewoon

Excus e moi!! :-D
Bijna een belediging?? Het was gewoon een belediging van mijn kant... :bloos: Sorry, neem m'n woorden terug! :-D

Was echt in de veronderstelling dat ze uit de hardere stylen over kwam sinds +/- '98...

Hoe ze haar stijl zelf omschrijft:
"Harde vieze analoge techno met een vleugje acid"

Blijkbaar ligt me dat gewoon niet...

Toch kom ik haar nemen tegen op bijvoorbeeld "A Nightmare in Rotterdam" tussen Dano, Gizmo, Elstak etc.... in de Energiehal
https://partyflock.nl/party/12880
En ook op bijzonder veel Q-dance feesten....

Heb ik dan toch niet een heel klein beetje gelijk? :-D

1993... entree 30 GULDEN... :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op vrijdag 11 augustus 2006 om 16:18:

:-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Benny B CM op woensdag 2 augustus 2006 om 14:24:
Chris liebing, ben sims, kr!z en natuurlijk de rush

hier sluit ik mij helemaal bij aan wil alleen adam beyer er aan toevoegen!!!! (K)
Waarschuw beheerder
On top of the world!!! citeer 11 augustus 2006 12:59
Uitspraak van Gekke Gijs op vrijdag 11 augustus 2006 om 11:23:

Daar had ze moeten blijven...

Wat een schande....gauw je mond spoelen. :)
Waarschuw beheerder
On top of the world!!! citeer 11 augustus 2006 22:18
Uitspraak van Walter D op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:18:
hahaha..Bijna een belediging gewoon

Excus e moi!!
Bijna een belediging?? Het was gewoon een belediging van mijn kant... Sorry, neem m'n woorden terug!

Was echt in de veronderstelling dat ze uit de hardere stylen over kwam sinds +/- '98...

Blijkbaar ligt me dat gewoon niet...

Toch kom ik haar nemen tegen op bijvoorbeeld "A Nightmare in Rotterdam" tussen Dano, Gizmo, Elstak etc.... in de Energiehal

Heb ik dan toch niet een heel klein beetje gelijk?

1993... entree 30 GULDEN...

Pfff op de eerdere edities draaide ook michel de heij en ook Beltram! Je vergeet dat het toen 93 was toen lagen de stijlen nog wat dichter tegen elkaar aan enzo.Kijk eens naar de ouwe mysterylands daar was het ook zo Dave Clarke Robert armani en secret cinema bv op sommige feesten van dance 2 eden ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op vrijdag 11 augustus 2006 om 22:18:

Heb ik dan toch niet een heel klein beetje gelijk?

Uhhh neee ????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 12 augustus 2006 om 09:43:
Wat een schande....gauw je mond spoelen.

Ok, ik neem bij deze m'n woorden terug en schaam me diep!! :-D

;-)
Waarschuw beheerder
Nogmaals...

Blijkbaar ligt me dat gewoon niet... :-D

Gelukkig heb ik een ander dozijn aan favorieten dus hoef ik me niet te vervelen! ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op vrijdag 11 augustus 2006 om 16:18:

ach..heerlijk om af en toe keertje goed gek te doen op Rude awakening...af en toe beetje afwisseling is heerlijk!
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 18:44:
ach..heerlijk om af en toe keertje goed gek te doen op Rude awakening...af en toe beetje afwisseling is heerlijk!

Je zegt het goed een béétje afwisseling! :P
Waarschuw beheerder
heeft niks meer met techno te maken....laat hem maar lekker DJ Promo spelen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 13 augustus 2006 om 12:11:
heeft niks meer met techno te maken....laat

daar moet ik je wel gelijk in geven....

Waarschuw beheerder
klote berichten ook...pff..alles gaat weer dubbel :S
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
vind zoveel leuk op dit moment! Na elk feest wel weer een andere held voor een weekje haha
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
Aril Brikha Live
jammer dat hij niet zo vaak in nederland is maar zijn setje op Awakenings festival was toch wel meesterlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gary Teo op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:11:
jammer dat hij niet zo vaak in nederland is

Ach, een overkill aan dezelfde namen, zoals in Nederland het geval is, is ook waardeloos. Zolang hij 1 a 2 keer per jaar komt blijft het leuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gary Teo op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:11:
Aril Brikha Live
jammer dat hij niet zo vaak in nederland is maar zijn setje op Awakenings festival was toch wel meesterlijk

HELD!
Waarschuw beheerder
vanaaf liebing @ tivoli :woop: :cheer: :D
Waarschuw beheerder
Pauli Steinbach op N1 in de Cocoon. Die heeft me echt verbaasd. Die gast was toen echt goed bezig.

Uitspraak van KNG op donderdag 10 augustus 2006 om 20:27:
Momenteel voor mij Paul Kalkbrenner... GODDELIJK!!

niks aan toe te voegen
Waarschuw beheerder
Damon Wild zou eens moeten komen
Waarschuw beheerder
dat is toch duidelijk: IK draai de beste techno! Thuis op mn computer (heerlijke setjes) 8)
Waarschuw beheerder
duidelijk: Pet Duo & Paul Kalkbrenner
en onderschat Bold niet :)

Waarschuw beheerder
vind loco dice echt heftig nu!
Artiest Mykaz
Waarschuw beheerder
Zijn er zoveel..
Maar Tony Rohr is op dit moment wel 1 van mijn favo's
Waarschuw beheerder
Beyer en Liebing doen het altijd wel leuk, Rush moet je zin in hebben, Djax is altijd een favorietje van me (Analoog en lomp inderdaad, lekker!) Kalkbrenner en Pet Duo zijn ook al genoemd, ook goed.

Als het techno is, is het eigelijk altijd wel goed... :)
laatste aanpassing