chris liebing vinik erg lekker bezig afgelopen tijd
op ruhr ging het goed los
op ruhr ging het goed los
IK vind Miss Djax waarschijnlijk de aller beste DJ, ze draait heel de kiet leeg en weet het goed op te bouwen en je uitlijk helemaal te laten doordraaien of je dat nou wil of niet.
zijn setje van Awake 11-2-2006
kippenvel moment bij de intro. Heb het vuurwerk al vele malen in de Gas gezien maar toen was het zo fucking vet! Vooral al de verbaasde gezichten van lui die voor het eerst zijn en nog niet de lijnen hadden zien hangen voor de vuurpijlen...
dat Kalkbrenner setje heb ik ook helemaal grijs gedraaid, ik dig dat style-tje van hem wel.
Ik moet wel zeggen dat zijn setjes wel allemaal heel erg op elkaar lijken, mja is live (en sommige tracks zijn natuurlijk wel heeel erg lekker; Gebrunn Gebrunn bijvoorbeeld :respectdus het valt aan de ene kant nog wel een beetje te begrijpen, maar een beetje meer variatie en vernieuwing mag zo nu en dan weleens....
Klopt, veel van zijn setjes zijn in dezelfde lijn met veel dezelfde nummers... toch gaat het me nog steeds niet vervelen! Kan het de hele dag horen...
Haar draaikunsten laat ik ff voor wat het is...maar dat jij zegt dat zij geen techno hoort te draaien dat vind ik echt een domme opmerking haha!
Zij komt toch oorspronkelijk uit de hardcore/hardstyle/Q-style hoek? Of ben ik nu gek??
hahaha..Bijna een belediging gewoon
Chris liebing, ben sims, kr!z en natuurlijk de rush
Toch kom ik haar nemen tegen op bijvoorbeeld "A Nightmare in Rotterdam" tussen Dano, Gizmo, Elstak etc.... in de Energiehal
https://partyflock.nl/party/12880
En ook op bijzonder veel Q-dance feesten....
Heb ik dan toch niet een heel klein beetje gelijk?
lekkere techno