Partyflock

Forumonderwerp · 883695
Waarschuw beheerder
Nee, ben geen fake....heb gewoon geen zin in debiele PB's!!!

Dit is aan alle mannen die zich hierin herkennen (of vrouwen daarintegen).

Ik ben echt schijtziek van mannen die hun lul achterna lopen en daardoor alles op het spel zetten voor dat ene moment dat ze ff hun lol willen hebben en hun zaad kwijt kunnen raken. Ik walg ervan, waarom....heel simpel. Is het nu echt de moeite waard, ik betwijfel het!

Beseffen jullie wel wat jullie daarmee aanrichten of niet? Ja, natuurlijk....je bent je kwakje kwijt en hebt even je lol gehad, maar wat dacht je van je vriendin/vrouw of wat dan ook? Ik heb nu al een paar keer een relatie gehad met een 'beschadigde' vrouw op dat gebied en ben er ziek van om te zien wat het met zo'n vrouw doet. Beschadigd vertrouwen, onzekerheid (terwijl het een bloedmooie en lieve vrouw is) noem maar op. En waarom? Omdat de man zonodig zijn oerinstinct niet onder controle kan houden!?

Ben je niet tevreden met je relatie, kom je tekort??? Wat het ook is....praat er dan over of maak het uit, maar ga niet op achterbakse en slinkse wijze aan je trekken (letterlijk :s) komen door naar de hoeren te gaan...vreemd te gaan of je te lopen rukken voor een cam :$ Stelletje :looser: Dat je dat doet als je geen relatie hebt, dat moet je zelf weten, maar verdomme zeg....denk eens verder dan je lul lang is zeg :@

Ik ben niet heilig geweest in mijn leven, maar vreemdgaan...never. En als ik die behoefte wel heb, dan maak ik het uit of maak het bespreekbaar. Is het zo moeilijk om respect op te brengen?

Mannen zoals jullie maken het de mannen, die wel een goed hart hebben en respect hebben voor een vrouw, onmogelijk om een leuke relatie op te bouwen. Maar ja....je kwakje kwijtraken is natuurlijk veel belangrijker. Hoe vaak ik mezelf wel niet heb hoeven bewijzen in een relatie omdat de vrouw daarvoor een relatie heeft gehad met een Looser die zijn handen niet thuis kon houden (ja, ook slaan doen schijnbaar sommige mannen graag uit onvermogen).

Ik ben er ziek van.....ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik zoiets zou doen....hoe krijg jij dit in godsnaam wel voor elkaar :S ?

Ik zal het niet begrijpen, kan het niet begrijpen en wil het niet begrijpen. Ik weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt omdat het vertrouwen dusdanig beschadigd was dat ze niet meer in staat was om te kijken naar de andere mannen die niet zo zijn…en ja…ik durf met een gerust hart te zeggen dat ik er één van ben!

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, die aai over mijn bol kan ik wel gebruiken :cry: ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo die zit.
Maar ik ben Trouw.
En die mensen die jij bedoeld, zul je wel blijven houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antoine~kim op woensdag 28 juni 2006 om 07:30:
En die mensen die jij bedoeld, zul je wel blijven houden.

Ik heb ook zeker niet de illusie dat ze zullen verdwijnen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 07:24:
Mannen zoals jullie maken het de mannen, die wel een goed hart hebben en respect hebben voor een vrouw, onmogelijk om een leuke relatie op te bouwen

helemaal mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 07:30:
Ja, die aai over mijn bol kan ik wel gebruiken

Vooruit - nog eentje dan :aai:

Maar ontopic: je hebt helemaal gelijk. Er blijven altijd rotte appels tussenzitten, zonder respect voor hun vriendin en hun relatie (N) Als je eenmaal een vriendje gehad hebt die vreemdging, dan is dat bagage die je meeneemt in de volgende relatie :( En het kan een relatie absoluut kapot maken. ZO zonde! Maar daar doe je niks aan. Gewoon blijven vechten en laat maar 100 keer per dag blijken dat je van haar houd en dat je te vertrouwen bent! Erg vermoeiend is dat wel, klopt, maar meestal is dat maar de eerste paar maanden.

Ofzo................ :/

Waarschuw beheerder
Hetzelfde geldt dus ook voor VROUWEN!!!!!!!! :respect: want OK mannen lopen hun pik achterna maar sommige vrouwen weten daar maar al te handig gebruik van te maken! En je doet net alsof de slachtoffers het zo zwaar hebben maar is het niet beetje naief soms van vrouwen EN mannen???? Iedereen maakt fouten en dat is helemaal niet erg maar probeer alles wel beetje in het juiste perspectief te zien.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 07:44:
Hetzelfde geldt dus ook voor VROUWEN!!!!!!!!

Klopt..... Maar ze doen het wel minder vaak/snel :yes:

Dat blijft iets instinctiefs denk ik. Mannen blijven nou eenmaal de welbekende jagers, en vrouwen de verzorgers.....

Ofzo...... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op woensdag 28 juni 2006 om 07:46:
Dat blijft iets instinctiefs denk ik. Mannen blijven nou eenmaal de welbekende jagers, en vrouwen de verzorgers.....

Mwah ik betwijfel het want vrouwen kunnen mannen beter manipuleren als andersom.... maar (sexueel) misbruik van een persoon keur ik af!!!! :(

Waarschuw beheerder
damn wat zal jij een hoofdpijn hebben vandaag als je hierover 's ochtends nadenkt.
Waarschuw beheerder
Herken het maar al te goed :cry:

Waarschuw beheerder
Ik ben echt schijtziek van mannen die hun lul achterna lopen en daardoor alles op het spel zetten voor dat ene moment dat ze ff hun lol willen hebben en hun zaad kwijt kunnen raken. Ik walg ervan, waarom....heel simpel. Is het nu echt de moeite waard, ik betwijfel het!

tuurlijk is het de moeite waard. dacht jij dan?

Waarschuw beheerder
Wordt monnik, figuur.

mdat de man zonodig zijn oerinstinct niet onder controle kan houden!?

Daarom is het een instinct. Monogamie is door de kerk opgedrongen.

Waarschuw beheerder
En je bent ook nog zo'n sukkel die zich allemaal beschadigde wijven opzoekt. Je doet het er ook nog om dus!
Waarschuw beheerder
t'is alleen gebeurt omdat jij hebt laten gebeuren . .

neem jezelf wat kwalijk , dat werkt bevrijdender .

jezelf kan je immers veranderen , die mannen niet . .

Waarschuw beheerder

Eindelijk eens een zinnig topic over dit onderwerp! Ik kan dr met me kop ook niet bij dat mensen hun relatie op het spel zetten voor een lolletje met een ander!
Dan zit er iets niet goed in je relatie. Wees dan een echte vent of vrouw en zet een punt achter je relatie.

Tis gewoon puur respectloos!
Waarschuw beheerder
donateur
En je doet net alsof de slachtoffers het zo zwaar hebben maar is het niet beetje naief soms van vrouwen

hoezo naief? Als je vertelt wordt dat diegene heel veel van je houdt en bij je wilt zijn, wat is daar dan naief aan:/?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 28 juni 2006 om 08:34:
hoezo naief? Als je vertelt wordt dat diegene heel veel van je houdt en bij je wilt zijn, wat is daar dan naief aan?

Dit is niet naief maar ik bedoel dat mensen soms te snel anderen vertrouwen en daar wordt misbruik van gemaakt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:41:
dat mensen soms te snel anderen vertrouwen

Lijkt me logisch als je een relatie aangaat toch? :/

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
heb gewoon geen zin in debiele PB's!!!

Vooral zulke topics openen dan B)

¥+¥=¥¥
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:31:

Waarschuw beheerder
TS dropt dus enkel een topic hier om te kunnen scoren bij de bitches

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:21:
En je bent ook nog zo'n sukkel die zich allemaal beschadigde wijven opzoekt. Je doet het er ook nog om dus!

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:47:
TS dropt dus enkel een topic hier om te kunnen scoren bij de bitches

Smooth player criminal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:31:
Eindelijk eens een zinnig topic over dit onderwerp! Ik kan dr met me kop ook niet bij dat mensen hun relatie op het spel zetten voor een lolletje met een ander!
Dan zit er iets niet goed in je relatie. Wees dan een echte vent of vrouw en zet een punt achter je relatie.

Ben het helemaal met je eens (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt schijtziek van mannen die hun lul achterna lopen

Na deze zin ben ik al gestopt met lezen.
Vind het wel een hele goedkope manier om een neukslet op te scharrelen hoor (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de man zonodig zijn oerinstinct niet onder controle kan houden!?

Monogamie wordt altijd als iets heel menselijks beschouwd maar dat is dus niet zo. En jij pretendeert nu dat vrouwen zulke slachtoffers zijn maar dat is al lang achterhaald. Vrouwen gaan ook vreemd, zelfs in de dierenwereld. Dat die Darwin dat nou dacht, maar dat sommige mensen er nog steeds in geloven...:s Van sommige dieren kunnen de vrouwetjes uitkiezen (!) wat voor zaad ze binnenlaten in de eicel. Wetenschappers denken nu dat dit ook bij mensen kan. Feit is dat een kind bij de geboorte het meest op de vader lijkt, dit houdt even aan zelfs. Oftewel, dit is een mechanisme dat ervoor zorgt dat de man wordt gerustgesteld ('dit kind is van mij'). Conclusie? Vrouwen gaan wel degelijk vreemd en vaak ook, steeds vaker zelfs (en Moeder Natuur weet er van!). En nu het punt waar veel mensen boos om zullen worden: als de vrouw vreemd gaat, kan het zo zijn dat het kind niet van de man is, andersom niet. Ik praat niets goed, maar besef wel dat overspel niet iets is voor enkel mannen. We zien monogamie als iets menselijks, als iets beschaafds, maar is het ook wel natuurlijk? Ik vind van wel, maar af en toe denk ik ook van: waarom je leven delen met één vrouw? (en dan heb ik het over trouwen of een serieuze relatie).
Waarschuw beheerder
Maar moet ook wel zeggen dat er een hoop jankerts tussen zitten... Helemaal bij je uithuilen en belasten met haar slechte ervaringen en dan vervolgends weglopen met de 1e de beste fake ass wannabe die haar evenhard weer screwd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op woensdag 28 juni 2006 om 08:50:
Monogamie wordt altijd ... een serieuze relatie).

(ff afgekort)
Jij hebt gewoon gelijk (Y) en dat weet ie zelf ook verdomd goed,
daarom zeg ik ook: pussy-magnet (Y)

Waarschuw beheerder
:respect: MEE EENS!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Pistol Bash ? ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 09:03:
Pistol Bash ? ..

wat zeg je nou robin? hahaha

Waarschuw beheerder
Ik vind dat als je voor monogamie kiest (en laten we eerlijk zijn... dat doen de meesten), dan moet je je daar ook aan houden. Vreemdgaan is dan absoluut fout vind ik. Sommigen kiezen er echter voor om niet exclusief voor elkaar te gaan en dan ontstaat natuurlijk een compleet andere situatie, maar op het moment dat je een relatie met 1 persoon aangaat en er nooit over hebt gesproken of "buiten-de-deur" je pleziertjes halen okay is, zul je rekening moeten houden met de gevoelens van de ander en dus niet vreemdgaan. Ik zou zelf ook nooit vreemd kunnen gaan trouwens, daarvoor geef ik veel te veel om mijn vriendin.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 09:24:
k vind dat als je voor monogamie kiest (en laten we eerlijk zijn... dat doen de meesten), dan moet je je daar ook aan houden.

Ja, is zo. Daarom moet je er ook duidelijke afspraken over maken...maar vreemdgaan is geen mannenaangelegnheid. Afijn, ik heb daar boven al genoeg over gezegd.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Amen!!!!:yes:

:aai: Omdat je het nodig hebt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hetzelfde geldt dus ook voor VROUWEN!!!!!!!! want OK mannen lopen hun pik achterna maar sommige vrouwen weten daar maar al te handig gebruik van te maken! En je doet net alsof de slachtoffers het zo zwaar hebben maar is het niet beetje naief soms van vrouwen EN mannen????

Klasse kerel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 28 juni 2006 om 09:31:
maar vreemdgaan is geen mannenaangelegnheid

Daar heb je ook gelijk aan, je zult mij ook nooit horen beweren dat er geen vrouwen zijn die vreemdgaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe vaak ik mezelf wel niet heb hoeven bewijzen in een relatie omdat de vrouw daarvoor een relatie heeft gehad met een Looser die zijn handen niet thuis kon houden

Ik weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt omdat het vertrouwen dusdanig beschadigd was dat ze niet meer in staat was om te kijken naar de andere mannen die niet zo zijn…

best wel hokjesdenkend van die vrouwen dan om zo in een nieuwe relatie te stappen :yes:

en ja been there done that, en zou het heel oneerlijk vinden om mijn huidige relatie lastig te vallen met wat er in mijn verleden is gebeurt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 09:52:
en ja been there done that, en zou het heel oneerlijk vinden om mijn huidige relatie lastig te vallen met wat er in mijn verleden is gebeurt

dan heb je nog nooit iets vervelends meegemaakt blijkbaar in een relatie. Of je bent een ongelovelijke ijskoninging :jaja:

Jij kan mij niet wijs maken dat wanneer jij een vriendje hebt gehad die jou constand besodemieterde, of heeft geslagen, dat jij na het einde van die relatie nergens meer last van hebt, en fris in een nieuwe relatie stapt. De angst dat het weer gebeurd blijft altijd.

Waarschuw beheerder
Hetzelfde geldt dus ook voor VROUWEN!!!!!!!!

:jaja: Dat merkte ik ook met mijn mannetje..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 28 juni 2006 om 10:09:
dan heb je nog nooit iets vervelends meegemaakt blijkbaar in een relatie. Of je bent een ongelovelijke ijskoninging

schatje heb alles meegemaakt wat je mee kunt maken, en nee ben zeker geen ijskoningin ;)
en tuurlijk zit het allemaal in mijn achterhoofd, maar zoals ik al zei niet nodig om mijn huidige relatie daar mee lastig te vallen.
Dat is nl mijn ex niet!!!!!!!!!!!

beetje jammer weer dat ook jij je mening al weer klaar heb zeg maar, zonder dat je weet wie die persoon is. Of wat deze persoon allemaal heeft meegemaakt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 09:24:
Ik vind dat als je voor monogamie kiest (en laten we eerlijk zijn... dat doen de meesten), dan moet je je daar ook aan houden. Vreemdgaan is dan absoluut fout vind ik. Sommigen kiezen er echter voor om niet exclusief voor elkaar te gaan en dan ontstaat natuurlijk een compleet andere situatie, maar op het moment dat je een relatie met 1 persoon aangaat en er nooit over hebt gesproken of "buiten-de-deur" je pleziertjes halen okay is, zul je rekening moeten houden met de gevoelens van de ander en dus niet vreemdgaan

:yes: :respect:
Uitspraak van Audionysos op woensdag 28 juni 2006 om 09:31:
maar vreemdgaan is geen mannenaangelegnheid

Helemaal waar, vrouwen hebben er ook een handje van :yes:
Waarschuw beheerder
Dit is puur een kwestie van op de verkeerde persoon vallen...dit heb je en zul je altijd krijgen. Vrouwen vallen op verkeerde mannen (en of andersom) worden gebruikt, en mannen (of vrouwen) die op mensen vallen die gebruikt zijn...

Houd moed;)

Waarschuw beheerder
Who needs therapy when you've got partyflock.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 10:21:
schatje heb alles meegemaakt wat je mee kunt maken, en nee ben zeker geen ijskoningin
en tuurlijk zit het allemaal in mijn achterhoofd, maar zoals ik al zei niet nodig om mijn huidige relatie daar mee lastig te vallen.
Dat is nl mijn ex niet!!!!!!!!!!!

je bent één van de weinigen, helaas....
Waarschuw beheerder
donateur
schatje heb alles meegemaakt wat je mee kunt maken

liefhert, lijkt me erg onwaarschijnlijk, niemand kan namelijk alles mee maken :no:

dus toch een ijskoninging, oftewel je kan al je angsten en gevoelens uit zetten...

beetje jammer weer dat ook jij je mening al weer klaar heb zeg maar, zonder dat je weet wie die persoon is. Of wat deze persoon allemaal heeft meegemaakt

ik heb mijn mening over jou niet klaar, want ik ken je niet... Maar ik vind het gewoon heel erg onwaarschijnlijk dat het je niets doet, en gewoon zo verder kan leven... Dus geef ik je dan de optie als ijskoningin...

Maar het is goed hoor, als jij zegt dat wanneer jij in je relatie van nu helemaal niet bang bent voor iets wat je eerder al eens is overkomen in je relatie ( en dan heb ik het wel over de wat zwaardere dingen als verkrachting en mishandeling ) dan stel ik voor dat jij je gaat aanmelden bij het Riagg, want mensen zoals jij kunnen ze heel erg goed gebruiken om namelijk de andere paar miljoen vrouwen in nederland weer op het juiste pad te krijgen, die het namelijk niet zomaar kunnen vergeten....

(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 09:52:
en ja been there done that, en zou het heel oneerlijk vinden om mijn huidige relatie lastig te vallen met wat er in mijn verleden is gebeurt

Knap (Y)

Waarschuw beheerder
Looser die zijn handen niet thuis kon houden (ja, ook slaan doen schijnbaar sommige mannen graag uit onvermogen).

De man op je forum plaatje had daar anders ook wel een los handje van. Sorry ik vind dat je een beetje pathetisch aan het jammeren bent. Je mag er trots op zijn dat jij niet zo bent als de mannen die je omschrijft. Verder heb je niks te maken met mannen die wel zo zijn. Vertrouwt een meisje jou niet vanwege haar verleden? Dan is ze een dom generaliserend wicht. Als ik een keer door een Marokkaan bestolen zou zijn dan zou ik toch ook niet de rest van mijn leven Marokkanen wantrouwen?
Kortom; je moet niet zo zeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:15:
De man op je forum plaatje had daar anders ook wel een los handje van. Sorry ik vind dat je een beetje pathetisch aan het jammeren bent. Je mag er trots op zijn dat jij niet zo bent als de mannen die je omschrijft. Verder heb je niks te maken met mannen die wel zo zijn. Vertrouwt een meisje jou niet vanwege haar verleden? Dan is ze een dom generaliserend wicht. Als ik een keer door een Marokkaan bestolen zou zijn dan zou ik toch ook niet de rest van mijn leven Marokkanen wantrouwen?
Kortom; je moet niet zo zeuren.

(y) :respect: maar het grappige met dit soort topics is dat de opener ervan alleen maar begint en daarna niets van zich laat horen..... :looser:

Waarschuw beheerder
donateur

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 28 juni 2006 om 11:02:
ik heb mijn mening over jou niet klaar, want ik ken je niet... Maar ik vind het gewoon heel erg onwaarschijnlijk dat het je niets doet, en gewoon zo verder kan leven... Dus geef ik je dan de optie als ijskoningin...

ik heb ook niet gezegd dat het me niks doet ;)

Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 28 juni 2006 om 11:02:
dus toch een ijskoninging, oftewel je kan al je angsten en gevoelens uit zetten...

oftewel je heb dus wel je mening over anderen klaar :yes:

staat in schril contrast met al je uitspraken, op je eigen tekst :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op woensdag 28 juni 2006 om 11:03:
Knap

niet knap :no:

maar fair ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Super topic (Y)
Mijn 2 exen zijn beide vreemd geweest.. Ben er onzeker van geworden absoluut..
Mijn laatste ex heeft zich flink moeten bewijzen :jaja: en ook hij was vreemd geweest in zijn vorige relatie.. Heb hem tot op zekere hoogte kunnen vertrouwen.. Maar hij was nogal vaag met wat exen betreft, zeggen nog van ze te houden en ook met ze te mailen kwam ik later achter.. Dus weer weg vertrouwen in de man..

En het is zo oneerlijk om je nieuwe vriend gelijk al te wantrouwen, maar helaas gebeurd dat wel :( Hoe graag ik ook zou willen van niet.. Ik ben totaal niet jaloers aangelegd, mijn vent mag een vrouw knuffelen en zelfs een zoen op de mond geven, als ik er maar bij ben, of op hetzelfde feest, no problem :)

Maar dat sneaky achterbakse gedoe met gemail met andere vrouwen en al die dingen :frusty: Daar kan ik niet tegen :nee: Wees open en eerlijk naar elkaar toe, heb niks te verbergen :) Zo hoort een relatie toch te zijn :jaja:

Uitspraak van Chrisje op woensdag 28 juni 2006 om 07:43:
Gewoon blijven vechten en laat maar 100 keer per dag blijken dat je van haar houd en dat je te vertrouwen bent! Erg vermoeiend is dat wel, klopt, maar meestal is dat maar de eerste paar maanden.

Precies :x en zo oneerlijk!! Ben ook zo kwaad op die eikels :@ Ze hebben echt geen idee wat ze aanrichten! En vaak wil zo'n vrouw ze dan ook nog weer terug :frusty: Is voor hun alleen maar weer goedkeuring dat ze het wel mogen!

Ik ben 1x de fout in gegaan hem terug te nemen.. NOOIT weer.. Vertrouwen blijft altijd kapot :jaja:

Trouwens er zijn evengoed vrouwen die mannen dit aan doen :x Helaas :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beseffen jullie wel wat jullie daarmee aanrichten of niet? Ja, natuurlijk....je bent je kwakje kwijt en hebt even je lol gehad, maar wat dacht je van je vriendin/vrouw of wat dan ook? Ik heb nu al een paar keer een relatie gehad met een 'beschadigde' vrouw op dat gebied en ben er ziek van om te zien wat het met zo'n vrouw doet. Beschadigd vertrouwen, onzekerheid (terwijl het een bloedmooie en lieve vrouw is) noem maar op. En waarom? Omdat de man zonodig zijn oerinstinct niet onder controle kan houden!?

Ik vind dit zo’n slachtoffer rol spelen.. sommige vrouwen zijn gewoon zo dom dat ze in die sluwe praatjes trappen. Een beetje mensenkennis heeft iedereen toch wel? Het zijn namelijk altijd dezelfde soort meisjes die in dat soort jongen trappen.

Ik ben niet heilig geweest in mijn leven, maar vreemdgaan...never. En als ik die behoefte wel heb, dan maak ik het uit of maak het bespreekbaar. Is het zo moeilijk om respect op te brengen?

Als het gebeurd dan gebeurd het. Ik heb 3 jaar een relatie gehad, en nooit vreemd gegaan, maar heb altijd gezegd tegen hem, wat gebeurd gebeurd, als jij verliefd wordt, en die zoen is er ineens, ja dan ben je vreemd gegaan.. maar deed je dat express? Dat zijn je gevoelens gewoon messed up! Tuurlijk kwets je een ander, maar soms hou je dat niet tegen.

Mannen zoals jullie maken het de mannen, die wel een goed hart hebben en respect hebben voor een vrouw, onmogelijk om een leuke relatie op te bouwen. Maar ja....je kwakje kwijtraken is natuurlijk veel belangrijker. Hoe vaak ik mezelf wel niet heb hoeven bewijzen in een relatie omdat de vrouw daarvoor een relatie heeft gehad met een Looser die zijn handen niet thuis kon houden (ja, ook slaan doen schijnbaar sommige mannen graag uit onvermogen).

Bewijzen? Dat zegt toch al genoeg over je relatie? Als jij een goede relatie hebt, en het moest echt zo zijn, weet zij ook wel dat ze een goede aan jou heeft, weet ze dat niet en jij moet jezelf bewijzen moet je eens op je hoofd krabbelen! Je bent zoals je bent.

Ik zal het niet begrijpen, kan het niet begrijpen en wil het niet begrijpen. Ik weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt omdat het vertrouwen dusdanig beschadigd was dat ze niet meer in staat was om te kijken naar de andere mannen die niet zo zijn…en ja…ik durf met een gerust hart te zeggen dat ik er één van ben!

Dan was het blijkbaar niet zo’n topvrouw als jij gedacht had, want dan was er niks aan de hand geweest, en weet ze dat ze bij jou niks te vrezen hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:39:
Maar dat sneaky achterbakse gedoe met gemail met andere vrouwen en al die dingen Daar kan ik niet tegen Wees open en eerlijk naar elkaar toe, heb niks te verbergen

Mailen? Kom op.. dat deed ik ook wel.. je moet het een beetje spannend houden en kunnen flirten met anderen mensen! Als je je om een mailtje tegen een ander meisje al druk maakt, sluit je een jongen helemaal op.

Ik heb altijd dit spreekwoord aangehouden:

"Een kat in het nauw, maakt rare sprongen!"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:41:
Ik vind dit zo’n slachtoffer rol spelen.. sommige vrouwen zijn gewoon zo dom dat ze in die sluwe praatjes trappen. Een beetje mensenkennis heeft iedereen toch wel? Het zijn namelijk altijd dezelfde soort meisjes die in dat soort jongen trappen.

:| Euh geloof dat jij geen idee hebt van wat voor soort mannen er vreemd gaan!
Het zijn geen players.. Vaak gaan ze echt voor een relatie, maar als het dan even niet zo loopt als dat ze zouden willen, zoeken ze een nood oplossing..

Pff beetje naïef dit :jaja:

Nooit mee gemaakt zeker? Houden zo dan (Y) Maar ga niet lopen oordelen als je totaal van niks weet ;)
Waarschuw beheerder
denk eens verder dan je lul lang is zeg

dan ben ik uren bezig :|

Maar goed ff serieus ;)

vreemdgaan is ten alletijden fout no doubt :)

Maar als iemand dat doet dan is er toch wel wat mis in je relatie?
En wat nou als die persoon erover gepraat heeft en de ander blijft lekekr alleen met zichzelf bezig?
Dan moet je ook niet raar opkijken als diegene zijn behoefte ergens anders haalt.

Als mijn vriendin TE weinig aand8 van mij krijgt en ze geeft het meerdere malen aan en ik doe er nisk mee dan heb ik GEEN recht om kwaad te worden als ze het ergens anders haalt.
zeg ik ook tegen ze :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:45:
Mailen? Kom op.. dat deed ik ook wel.. je moet het een beetje spannend houden en kunnen flirten met anderen mensen! Als je je om een mailtje tegen een ander meisje al druk maakt, sluit je een jongen helemaal op.

Natuurlijk ;) Maar mijn eerste vriend sprak ook daadwerkelijk met ze af :x
dan ben je in je volgende relatie daar niet zo blij meer mee hoor!

Waarschuw beheerder
Nee, er is inderdaad nog nooit iemand vreemd gegaan bij mij. Maar daar zorg ik dan ook wel voor.. leven en laten leven heet zoiets. Ik verbied hem niks, dat is hetzelfde als je dochter tot haar 19e binnen houden, als ze dan eenmaal mag stappen, doet ze alles wat haar ouders haar verboden hebben.

Vaak gaan ze echt voor een relatie, maar als het dan even niet zo loopt als dat ze zouden willen, zoeken ze een nood oplossing..

Dan heb je toch geen goede relatie? Dan heb je echt niet goed met elkaar gecommuniceerd als hij gelijk naar iets anders rent.

Waarschuw beheerder
Als ik het topic zo doorneem dan vind ik het eerlijk gezegd een hoop geneuzel om niets. Al dit soort dingen spelen al sinds mensenheugenis en it is part of life. Je hebt nu eenmaal rotzakken en bitches die mensen misbruiken op allerlei manieren. Belangrijkste vind ik dat je zelf eerst moeten weten wat je wilt.... wil je geen relatie met bagage? Begin er dan niet aan. Tuurlijk is liefde sterk en overwint het heel veel maar dan moet je ook niet zeiken of de schuld aan anderen geven want uiteindelijk maak JIJ die keuze om met die persoon verder te gaan....

Waarschuw beheerder
Niks naief. Lekker down to earth juist.
Ben het helemaal met je eens, XS2Shan. (Y).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:32:
oftewel je heb dus wel je mening over anderen klaar

meid je hebt helemaal gelijk.....
Ik heb idd mijn mening over JOU al klaar, maar dan wel gebasseerd op de antwoorden die jij geeft.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:32:
staat in schril contrast met al je uitspraken, op je eigen tekst

dat zijn mijn uitspraken tegen anderen.
dat je weet wie ik bent, zegt nog niet dat je me kent.

maar deze is het meeste van toepassing hier :lief:

[img width=554 height=58 cacheid=0000000c00015ec11bffb6fb1a01780334]http://img155.exs.cx/img155/2927/sorrymadebynicky3bj.gif[/img]

Maar goed, ik meen het wel serieus over het Riagg :jaja:
Als jij er idd zo goed in bent om je los te maken van de dingen in je verleden, waarom zou je anderen er dan niet mee helpen :D
Er zijn zat meiden die dat heel erg graag willen weten hoe je die angsten over wint.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:50:
Dan heb je toch geen goede relatie? Dan heb je echt niet goed met elkaar gecommuniceerd als hij gelijk naar iets anders rent.

Precies (Y) Communicatie daar stoort het vaak aan ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:50:
Ik verbied hem niks, dat is hetzelfde als je dochter tot haar 19e binnen houden, als ze dan eenmaal mag stappen, doet ze alles wat haar ouders haar verboden hebben.

Doe ik ook niet :nee: Ben er ook voor om te leven en te laten leven :) Maar soms komt er toch een stukje onzekerheid bij kijken.. Kom daar maar eens vanaf.. Dat stukje is kapot gemaakt en wordt niet snel meer heel..
Hoop voor je dat je nooit gaat begrijpen wat ik bedoel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:58:
Hoop voor je dat je nooit gaat begrijpen wat ik bedoel

Dat doe je toch zelf? Zoals iemand al aangaf.. ze proberen altijd alles en iedereen de schuld ervan te geven, maar jij bent degene die met hem in zee is gegaan.. Misschien toch iets te snel een relatie begonnen dan./.
Waarschuw beheerder
SOms verbergen mensen wel dignen, odmat ze er niet normaal over kunen praten met hun partner vanwege hun reactie :frusty:

In het liet ik me mail en pb's niet lezen, odmat het PRIVE is :) heeft niks met geheim te maken.
Maar goed nu laat ik alles lezen en als het ze niet bevalt hebben ze pech :)
Doe niks verkeerd en rare praatjes heb ik altijd wel ;p wisten voordat ze met me gingen ook al dus niet zeiken :[

Er zijn altijd 2 mensen fout in een relatie lijkt me sterk als alles (Y) is in je relatie dat je zoiets doet :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er ziek van.....ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik zoiets zou doen....hoe krijg jij dit in godsnaam wel voor elkaar :S ?

Ik zal het niet begrijpen, kan het niet begrijpen en wil het niet begrijpen

mensen zijn gewoon rare wezens,
soms heb ik echt t gevoel dat ik niet van deze planeet kom (weet t wel zeker)
als je maar weet hoe je zelf bent, en jezelf blijft, hoef je eigenlijk nergens van te balen toch?
en gewoon niet op zoek zijn :d
ik heb geen relatie, maar loop echt m'n lul niet achterna
en laat me ook echt niet zomaar versieren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:00:
Dat doe je toch zelf? Zoals iemand al aangaf.. ze proberen altijd alles en iedereen de schuld ervan te geven, maar jij bent degene die met hem in zee is gegaan.. Misschien toch iets te snel een relatie begonnen dan./.

Whahaha :frusty:

Ja ik heb het allemaal zelf gedaan idd ;) Dat zal het zijn :D

Mijn eerste ex ging na 2 jaar vreemd.. Vertrouwde hem voor 300% Hij had er geen aanleiding toe, gaf hem meer dan genoeg aandaacht, liet hem in zijn waarde, zijn eigen ding doen alles..
Totdat het jezelf een keer overkomt, dan piep je wel anders :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 28 juni 2006 om 11:52:
maar deze is het meeste van toepassing hier :lief:

[img width=554 height=58]http://img155.exs.cx/img155/2927/sorrymadebynicky3bj.gif[/img]

het is mij duidelijk ja :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:10:
Totdat het jezelf een keer overkomt, dan piep je wel anders

Dan zat er toch echt iets niet goed hoor... Het hoeft mij niet te gebeuren.. Elke meisje zegt van zichzelf en hij mag alles blabla, maar ondertussen helemaal over de rooie als hij mailt met een ander..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:29:
maar ondertussen helemaal over de rooie als hij mailt met een ander..

zelfs als de mail nergens over gaat :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 28 juni 2006 om 12:36:
zelfs als de mail nergens over gaat

off-topic

al zin in marmaris ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:29:
maar ondertussen helemaal over de rooie als hij mailt met een ander..

:nee: dat zeker niet :) Wel in mijn volgende relaties idd.. Onzekerheid die dan op borrelt en mijn eerste vriedn fijn kapot heeft gemaakt!

En dat er iets niet goed zat was duidelijk, maar niet op het vertrouwensvlak :nee: Daarom heeft het mij ook gigantisch hard geraakt.. Juist omdat ik hem voor 300% vertrouwde en hem los liet.. Als hij beter kan krijgen gaat ie toch lekker (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:16:
het grappige met dit soort topics is dat de opener ervan alleen maar begint en daarna niets van zich laat horen.

Ja, dat is een beetje jammer. Ik had net als veel mensen gehoopt op enig respons.:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:38:
al zin in marmaris

zeker b) half august :cheer:

ontopic..

zoals eerder vermeld goeie communicatie zorgt voor een betere relatie :)
En aangezien de meeste daar prob. mee hebben(inc. ikzelf :s) stranden de meeste relatie's onnodig :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 28 juni 2006 om 12:46:
zeker b) half august :cheer:

zie je vast wel als ik ook in de :cheer: stand zit ;)

Waarschuw beheerder
Vind het sowieso een raar topic, of iemand die al een ander account heeft.. of iemand die blijkbaar erg kut in zijn vel zit. Het profiel is deze week aan gemaakt, en heeft 3 berichten geplaatst, en wel in dit topic.

Waarschuw beheerder
donateur
Mja hij begint ook met omdat ie geen vage pb's wil.. Dus waarschijnlijk had ie er geen zin in met zijn eigen profiel dit topic te openen en reageerd ie misschien nu wel met zijn eigen profiel..
Je weet het niet 8)

Waarschuw beheerder
beetje gefrustreerd :P

Ga eens langs een psychiater ;)
Waarschuw beheerder
Als de topic opener zo'n "goed" jochie is zoals hij zich doet voorkomen dan moet hij ook in staat zijn om het vertrouwen van zijn huidige/toekomstige vrienden te winnen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:00:
Vind het sowieso een raar topic

verkapt 'kijk mij eens een goede vent zijn' cq. 'ik wil een wit voetje halen bij de naieve meisjes'-topic. :jaja:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:10:
verkapt 'kijk mij eens een goede vent zijn' cq. 'ik wil een wit voetje halen bij de naieve meisjes'-topic.

:O dus hij mot eigenlijk gewoon zn kwakkie kwijt !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:13:
dus hij mot eigenlijk gewoon zn kwakkie kwijt !

Anders krijgt 'ie een blauwe zak i.p.v. een wit voetje. B).

Waarschuw beheerder
verkapt 'kijk mij eens een goede vent zijn' cq. 'ik wil een wit voetje halen bij de naieve meisjes'-topic.

En zo palmt hij juist die meisjes in ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:17:
En zo palmt hij juist die meisjes in

Zo doorzichtig, hè?
Ik bedoel, open dan gewoon een topic dat je graag vrouwen slaat. Je moet eens weten wat je dan voor een aandacht krijgt. :lief:.

Waarschuw beheerder
en henk ... heb je al witte voetjes gehaald bij de dames?

dat is denk ik je doel ... ?

*edit*

gelukkig benk niet de enige die dat denk zie ik later
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:22:
gelukkig benk niet de enige die dat denk zie ik later

Wheheheh zei toch je hersenen zijn aangetast.. Je wordt dan ook trager :[ ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van U.™ op woensdag 28 juni 2006 om 13:10:
verkapt 'kijk mij eens een goede vent zijn' cq. 'ik wil een wit voetje halen bij de naieve meisjes'-topic.En zo palmt hij juist die meisjes in

Geloof ut niet.
Denk eerder dat hij een nieuwe vriendin heeft en dat niet lukt of moeilijk gaat vanwege haar verleden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 28 juni 2006 om 13:30:
Denk eerder dat hij een nieuwe vriendin heeft en dat niet lukt of moeilijk gaat vanwege haar verleden

of ze opblaas pop is lek en is nu helemaal sexueel gefrustreerd

Waarschuw beheerder
Aha, meneer is dus gepikeerd dat zijn vriendin hem aan de kant zet door haar 'issues', terwijl hij zelf het naieve mannetje is door in zo'n lulreden te trappen, aangezien iedere meid het gewoon zal proberen als ze genoeg om elkaar geven en toekomst erin zien. Maargoed, iedereen heeft een reden nodig om het te verwerken. En onwetendheid is zalig.

:aai:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:36:
Aha, meneer is dus gepikeerd dat zijn vriendin hem aan de kant zet door haar 'issues', terwijl hij zelf het naieve mannetje is door in zo'n lulreden te trappen, aangezien iedere meid het gewoon zal proberen als ze genoeg om elkaar geven en toekomst erin zien. Maargoed, iedereen heeft een reden nodig om het te verwerken. En onwetendheid is zalig.

Wat denk je ervan dat het meisje gewoon niet met hem verder wil, en dat als mooie smoes gebruikt :bah:

Waarschuw beheerder
Wat denk je ervan dat het meisje gewoon niet met hem verder wil, en dat als mooie smoes gebruikt

Denk eerder dat het zelf buiten de deur geneukt heeft en daarom gedumpt is

Waarschuw beheerder
Wat denk je ervan dat het meisje gewoon niet met hem verder wil, en dat als mooie smoes gebruikt

Dat zeg ik, Shan. B).

Waarschuw beheerder
Wheheheh zei toch je hersenen zijn aangetast.. Je wordt dan ook trager

STALKER!! :[ :P

:nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:41:
STALKER!!

:o Wie stalkt nu wie? :[
Ik was toch echt de eerste die in dit topic reageerde ;p

Tja herseeeens ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:41:
Dat zeg ik, Shan

Okee. U. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah...het zit eigenlijk helemaal niet in de natuur van de man, die monogamie. Dat hebben we onszelf weer aangepraat dat je zo zou moeten leven. Leven volgens een concept dus.
Je hele leven bij dezelfde partner blijven is eigenlijk hartstikke onnatuurlijk.

Maargoed, dat neemt natuurlijk niet weg dat wanneer je je meisje/vrouw zat bent, je dat ook gewoon eerlijk kunt zeggen ipv achter de rug om dan vreemd te gaan. Dat dan weer wel. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 14:19:
Maargoed, dat neemt natuurlijk niet weg dat wanneer je je meisje/vrouw zat bent, je dat ook gewoon eerlijk kunt zeggen ipv achter de rug om dan vreemd te gaan. Dat dan weer wel. :jaja:

Inderdaad.
En aangezien je als man (én vrouw ook natuurlijk) best over een beetje zelfkennis mag beschikken vind ik dat je van jezelf moet weten of je wel of niet monogaam kunt of wilt zijn, zo niet, wees daar eerlijk over (Y)

Maargoed, topicje zoveel over vreemdgaan, het is een eindeloze discussie, en er zullen altijd mannen en vrouwen zijn die het doen, dat risico loop je nou eenmaal.

En wat betreft 'beschadigde vrouwen' die moeten zich gewoon bijeenrapen en niet zo sneu lopen doen. Kan best, kijk maar naar mij ;)
Waarschuw beheerder
het legt altijd aan de vrouwen :[

:roflol: hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:08:
beetje gefrustreerd

Ga eens langs een psychiater

precies!
Waarschuw beheerder
Is het zo moeilijk om respect op te brengen?

Voor sommige mannen wel, maar er zijn ook mannen die dat wel kunnen hoor. Beetje generaliserend dit...
laatste aanpassing

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
ben het helemaal eens met topic starter :respect:

word je idd helemaal simpel van.
vreemdgaan :S:S
krijg toch de hik of iets.
bah.
echt misselijk (ook vrouwne doen het trouwens ;))

nee, is het ergste wat er is binnen de relatie :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van U.™ op woensdag 28 juni 2006 om 13:10:

En zo palmt hij juist die meisjes in ;)

Op zich is dat niet zo'n vreemde redenering. Maar dan zou de topicopener juist wél met zijn eigen account moeten posten.
Dus ik denk dat ie wel eerlijk is.

Uitspraak van U.™ op woensdag 28 juni 2006 om 13:36:

Wat denk je ervan dat het meisje gewoon niet met hem verder wil, en dat als mooie smoes gebruikt :bah:

Dat zou dan weer wel kunnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben je niet tevreden met je relatie, kom je tekort??? Wat het ook is....praat er dan over of maak het uit, maar ga niet op achterbakse en slinkse wijze aan je trekken (letterlijk ) komen door naar de hoeren te gaan...vreemd te gaan of je te lopen rukken voor een cam Stelletje Dat je dat doet als je geen relatie hebt, dat moet je zelf weten, maar verdomme zeg....denk eens verder dan je lul lang is zeg

:respect: AMEN !!!!!!!eindelijk toch mensen zoals jou!
Waarschuw beheerder
:respect: het is alleen jammer dat toch nog veel mannen het nooit leren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 08:11:
tuurlijk is het de moeite waard. dacht jij dan?

Dat jij zeker niet de slimste bent die op deze planeet rondloopt :vaag:

Uitspraak van Basspower op woensdag 28 juni 2006 om 10:48:
Dit is puur een kwestie van op de verkeerde persoon vallen

Ben ik het dus niet mee eens....je krijgt gevoelens voor iemand of niet. Tegenwoordig lijkt het wel een trend om een relatie te beginnen met alleen je verstand. Als je een gevoel voor iemand hebt, dan heb je dat of heb je dat niet! Ik deel de mening niet dat alleen je verstand hierin bepalend is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ben je niet tevreden met je relatie, kom je tekort??? Wat het ook is....praat er dan over of maak het uit, maar ga niet op achterbakse en slinkse wijze aan je trekken (letterlijk ) komen door naar de hoeren te gaan...vreemd te gaan of je te lopen rukken voor een cam Stelletje Dat je dat doet als je geen relatie hebt, dat moet je zelf weten, maar verdomme zeg....denk eens verder dan je lul lang is zeg

Ik ben er ziek van.....ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik zoiets zou doen....hoe krijg jij dit in godsnaam wel voor elkaar ?

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo

ik weet niet, ik vindt je een sukkel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:15:
Als ik een keer door een Marokkaan bestolen zou zijn dan zou ik toch ook niet de rest van mijn leven Marokkanen wantrouwen?

Met alle respect, maar als je dat meerdere keren overkomt wil ik nog weleens met je praten ;-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:16:
maar het grappige met dit soort topics is dat de opener ervan alleen maar begint en daarna niets van zich laat horen.....

Er zijn ook nog mensen die werken....misschien een vreemd woord voor je.....maar oke!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke helemaal mee eens, heb het zelf ook gedaan, maar weet ook hoe het kan voelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 28 juni 2006 om 19:42:

Het is een vrij land, dus je mag denken wat je wil. Wat ik wel grappig vind is het feit dat alleen de mannen zinloze reacties geven en schijnbaar heel veel vrouwen dit een herkenbaar punt vinden. En inderdaad....degene van het forumplaatje had zijn handen los zitten....geef toe daar heb ik niet bij stil gestaan....maar oke....staat los van het topic vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom post je dit trouwens met een feekprofiel?
Waarschuw beheerder

Nee hoor...dit is zeker niet het geval....ik heb geen relatie op dit moment en dit slaat zeker niet op een relatie die ik kort geleden heb gehad. Dit heeft te maken met iets wat ik via een vriendin van mij heb ervaren. Die is mij diebaar, dus vandaar dat zoiets me aan het denken heeft gezet. En een psychiater....die heb ik zeker nodig....zoals 99% van de nederlandse bevolking ;P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 19:53:
Waarom post je dit trouwens met een feekprofiel?

Goed lezen is en blijft een kunst ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je dereden daarvan al ergens verteld dan? :o (sorry ff te lui om te zoeken)

Waarschuw beheerder
Moet ik nog wel ff wat zeggen, sommige partners maken het weel heel erg makelijk voor hun partner om vreemd te gaan, keer op keer.

Geef ik ff een voorbeeld van mij bij mijn ex (Ben er niet trots op, en is al lang geleden) de eerste keer dat ik vreemd ging was het gelijk weer goed.
De tweede keer mist ik dat het de zelfde dag weer goed zou zijn, ze kwam haar stullen halen, ik dee net alsof het me niks intreseede en wou niet praten, had geen zin in gezeik, zo kreeg ik het voor elkaar het zonder gezeik weer goed te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:01:
Moet ik nog wel ff wat zeggen, sommige partners maken het weel heel erg makelijk voor hun partner om vreemd te gaan, keer op keer.

Geef ik ff een voorbeeld van mij bij mijn ex (Ben er niet trots op, en is al lang geleden) de eerste keer dat ik vreemd ging was het gelijk weer goed.
De tweede keer mist ik dat het de zelfde dag weer goed zou zijn, ze kwam haar stullen halen, ik dee net alsof het me niks intreseede en wou niet praten, had geen zin in gezeik, zo kreeg ik het voor elkaar het zonder gezeik weer goed te maken.

Dit vind ik echt te onzinnig voor woorden :s Vreemdgaan is een keus die jezelf maakt. Dat ga je toch niet goedpraten door te zeggen dat het wel kan omdat je partner zoveel om je geeft en het jou dus weer vergeeft...... :O

Waarschuw beheerder
Jawel ik vind dat het bij 1 keer vreemd gaan exit is, en nee het is ook niet goed te praten.

Kijk ik ben een paar keer vreemd gegaan dat zie ik als foutjes, maar mijn ex had gewoon een half jaar lang een dubbele relatie, er is vreemd gaan en vreemd gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 19:48:
Wat ik wel grappig vind is het feit dat alleen de mannen zinloze reacties geven en schijnbaar heel veel vrouwen dit een herkenbaar punt vinden. En inderdaad....degene van het forumplaatje had zijn handen los zitten....geef toe daar heb ik niet bij stil gestaan....maar oke....staat los van het topic vind ik.

Ik ben geen man. En ik vind dat je onzin uitkraamt.. die meisjes moeten eens leren niet zo zwaar emotioneel te zijn, en alles zo zwaar te tillen als ze zich weer eens in de maling hebben laten nemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Joh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:10:
die meisjes moeten eens leren niet zo zwaar emotioneel te zijn

En dan zeggen ze dat ik psychische hulp nodig heb ;-)
alles zo zwaar te tillen als ze zich weer eens in de maling hebben laten nemen.

Ik geef toe...het aandeel van de vrouw is zeker in hoeverre ze haar eigen grens aangeeft. Maar wat ik eigenlijk wil duidelijk maken is dat in de meeste gevallen dan de betreffende vrouw (of man) doorgaans al beschadigd is. Geef toe.....je kan niet altijd van te voren weten dat je partner een 'vreemdgaantype' is. Ik denk dat het vaak zat gebeurd dat de man niet eens met zoiets bezig is....en het vervolgens...stel na een jaar (of wat voor een termijn dan ook) hij/zij dit wel doet om redenen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 20:23:
wil duidelijk maken is dat in de meeste gevallen dan de betreffende vrouw (of man) doorgaans al beschadigd

Klopt heb ik ook, daarom hou ik er rekening mee zodat mij geen pijn gedaan kan worden, en zal nooit iemand 100% vertrouwen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 20:23:
Ik denk dat het vaak zat gebeurd dat de man niet eens met zoiets bezig is....en het vervolgens...stel na een jaar (of wat voor een termijn dan ook) hij/zij dit wel doet om redenen.

Ja maar dan is de liefde gewoon over, en komt hij iemand anders tegen, zoals ik al eerder zei; wat gebeurd, dat gebeurd nou eenmaal.. doe je echt niks tegen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:42:
zoals ik al eerder zei; wat gebeurd, dat gebeurd nou eenmaal.. doe je echt niks tegen!

Is een hele goeie instelling hoor....vind het knap dat jij in die termen kan denken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 19:44:
Uitspraak van :woop: Kennydope :looser: op woensdag 28 juni 2006 om 11:16:
maar het grappige met dit soort topics is dat de opener ervan alleen maar begint en daarna niets van zich laat horen.....

Er zijn ook nog mensen die werken....misschien een vreemd woord voor je.....maar oke!laatste aanpassing 28 juni 2006 19:46

Ik werk ook maar maak altijd vrij om op dit soort cry baby topics te reageren :P

Enne leef jij in dromenland of zo? Bijna iedereen maakt dingen in zijn of haar leven mee die bepalend kunnen zijn voor een langdurige relatie... dus bagage heb je altijd! En dat mensen getekend worden door de ellende die ze tijdens een relatie hebben meegemaakt of ander persoonlijk leed is onontkombaar maar dan moet je juist ballen tonen en je er niet er onder laten krijgen. Lukt je dit niet moet je professionele hulp zoeken...

Waarschuw beheerder
amen
de vinger is op de pols
slotje plz

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:48:
En dat mensen getekend worden door de ellende die ze tijdens een relatie hebben meegemaakt of ander persoonlijk leed is onontkombaar maar dan moet je juist ballen tonen en je er niet er onder laten krijgen.

Dit is een veronderstelling die je doet die gebaseert is op incomplete feiten....waarom...je kent me niet. Het is iets dat ik heb ervaren....maar ik zeg nergens dat ik er niet mee om kan gaan....ik weet (en ja uit ervaring en door mijn werk) dat dit (blijkbaar) een onomkeerbaar feit (helaas) is in de smanleving zoals wij die nu kennen. Ik zeg dat ik er ziek van wordt....en waarom...omdat ik weiger te accepteren dat het zo MOET zijn ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:50:
amen
de vinger is op de pols
slotje plz

Wederom een man :s Waarom verbaast mij dit niet :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 21:00:
Dit is een veronderstelling die je doet die gebaseert is op incomplete feiten....waarom...je kent me niet.

Is niet persoonlijk bedoeld maar heb in mijn omgeving ook mensen die "bagage" hebben en zich onzeker voelen... maar daar heb je dan familie, vrienden en andere mensen voor die je daarbij helpen. Het is jouw goed recht om het niet te accepteren maar dan accepteer ik de sexuele vrijheid ook niet die er tegenwoordig heerst. Mensen misbruiken elkaar en helaas dat gebeurt. Ik zie het ook liever graag anders maar wat wil je er dan tegen doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ze komen zichzelf wel tegen , Als hij/zij de liefde van zijn/haar leven tegenkomt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 21:10:
maar daar heb je dan familie, vrienden en andere mensen voor die je daarbij helpen

Geloof me....niet iedereen heeft die luxe!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 21:10:
Ik zie het ook liever graag anders maar wat wil je er dan tegen doen?

Oke...lekker cliché antwoordt wat nu gaat komen! Een betere wereld begint bij jezelf ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 19:48:
Het is een vrij land, dus je mag denken wat je wil. Wat ik wel grappig vind is het feit dat alleen de mannen zinloze reacties geven en schijnbaar heel veel vrouwen dit een herkenbaar punt vinden. En inderdaad....degene van het forumplaatje had zijn handen los zitten....geef toe daar heb ik niet bij stil gestaan....maar oke....staat los van het topic vind ik

joh jij loopt gewoon te slijmen bij het andere geslacht, of je vriending is vreemdgegaag, of je hebt een meisje ontmoet met bindingsangst. Mannen zijn nu eenmaal jagers, wij hebben een oerdrift (net als vrouwen trouwens)als jij die oerdrift nooit voelt en er nooit naar handelt zegt dat alleen maar iets over jou libido.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 21:12:
Oke...lekker cliché antwoordt wat nu gaat komen! Een betere wereld begint bij jezelf

Geldt voor heel veel mensen in dit land maar ja, altijd lekker op anderen zeiken....

Uitspraak van O:)eminemO:) op woensdag 28 juni 2006 om 21:12:
Uitspraak van :woop: Kennydope :looser: op woensdag 28 juni 2006 om 21:10:
maar daar heb je dan familie, vrienden en andere mensen voor die je daarbij helpen

Geloof me....niet iedereen heeft die luxe!

Dacht dat Nederland zo'n mooie maatschappij was waar niemand hoef te lijden en ten alle tijde hulp krijgt??? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 28 juni 2006 om 21:13:
als jij die oerdrift nooit voelt en er nooit naar handelt zegt dat alleen maar iets over jou libido.

Jep...jij bent zeker gepromoveert tot neanderthaler (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 21:16:
Dacht dat Nederland zo'n mooie maatschappij was waar niemand hoef te lijden en ten alle tijde hulp krijgt???

Oja...shit vergeten ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:52:
Als ik het topic zo doorneem dan vind ik het eerlijk gezegd een hoop geneuzel om niets. Al dit soort dingen spelen al sinds mensenheugenis en it is part of life. Je hebt nu eenmaal rotzakken en bitches die mensen misbruiken op allerlei manieren. Belangrijkste vind ik dat je zelf eerst moeten weten wat je wilt.... wil je geen relatie met bagage? Begin er dan niet aan. Tuurlijk is liefde sterk en overwint het heel veel maar dan moet je ook niet zeiken of de schuld aan anderen geven want uiteindelijk maak JIJ die keuze om met die persoon verder te gaan...

Hier ben ik het volkomen mee eens (y)

(Scheelt me weer, want wou hetzelfde typen b))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op woensdag 28 juni 2006 om 21:36:
Hier ben ik het volkomen mee eens

Ik ook....dat is inderdaad een keus die de wederhelft zelf op dat moment maakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:01:

Dat is in maar 1 soort geval zo, en dat is bij mensen die hun partner vreemd 'laten' gaan. Oftewel delui die er telkens weer instinken :/
En dan niet laten als in verdienen maar meer als in genoeg nemen met...

Waarschuw beheerder
Alle mannen zijn kuthoeren 8)
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens !!
mijn ex heeft me ook 4 maanden lang aan het lijntje gehouden en me altijd voor gelogen over verschillende dingen, waardoor mijn vertrouwen echt minder is geworden en daar baal ik zelf heel erg van! en zit er ook vaak mee!:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:36:
Alle mannen zijn kuthoeren

vrouwen zijn klootzakken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:53:
vrouwen zijn klootzakken

Dan kan toch niet gekkie :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 28 juni 2006 om 14:34:
En wat betreft 'beschadigde vrouwen' die moeten zich gewoon bijeenrapen en niet zo sneu lopen doen. Kan best, kijk maar naar mij

ben ik gedeeltelijk met je eens, maar dat jij en ook ik daar misschien wat radicaler overheen stappen, wil niet zeggen dat elke vrouw dat kan, en dat kan ik volkomen begrijpen, het is tenslotte wel een flinke opdonder die je krijgt, en niet zo 1.2.3 van tafel veegt.

het heeft ook met persoonlijkheid te maken, sommige type vrouwen staan veel sterker in hun schoenen als zoiets gebeurt, ondanks hun verdriet rapen ze zich bij elkaar en maken er het beste van, terwijl een andere vrouw veel langer nodig heeft om zich bij elkaar te kunnen rapen.

iedereen heeft een eigen tempo in dingen, en ik moet eerlijk zijn, ondanks dat ik toch nuchter en wat harder geworden ben, doen dit soort dingen je ontiegelijk veel pijn.

maar vrouwen moeten ook leren (mannen ook) dat niet elke persoon het zelfde is en je beliegt, bedriegt of slaat. er zijn hele goeie mannen.
en persoonlijk vind ik dat als je zo slecht in iemand vertrouwen bent door wat je gebeurt is je schijnbaar niet toe bent aan iets nieuws. en daar dan ook niet aan moet beginnen tot het moment waar in je weer open staat voor iemand en deze ook een eerlijke kans met nieuw vertrouwen etc kunt geven.

voor de nieuwe partner is het alles behalve leuk om op de rotzooi van je ex afgerekend te worden. nieuwe ronde nieuwe prijzen, zo niet.... ben je er nog niet klaar voor.

en er zijn zat mannen en vrouwen die wel monogaam zijn en daarvoor kiezen en niks opgedrongen is.
dus die verhalen van poligamie staar ik me niet blind op, dat is voor ieder een eigen keuze, die niks over mensen zegt die wel voor 1 partner willen gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:56:
Dan kan toch niet gekkie laatste aanpassing 28 juni 2006 22:56

kunnen wij dan wel kuthoeren zijn. schatje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 14:19:
Tsjah...het zit eigenlijk helemaal niet in de natuur van de man en de vrouw, die monogamie. Dat hebben we onszelf weer aangepraat dat je zo zou moeten leven. Leven volgens een concept dus.
Je hele leven bij dezelfde partner blijven is eigenlijk hartstikke onnatuurlijk.

:jaja:

maak het bespreekbaar

:jaja:

Een beetje spanning kan geen kwaad O:)

Wat niet wil zeggen dat vreemdgaan oke is, maar mocht je andere opvattingen hebben over monogamie tot den doet, bespreek het in een vroeg stadium..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ach mannen, ze zullen het altijd wel blijven doen, mocht je er ooit 1 tegenkomen, spring erop en laat hem nooit meer los ;-)

Waarschuw beheerder
ben het helemaal eens met de topicstarter, maar merk de laatste tijd steeds vaker dat er ook mannen beschadigd zijn doordat hun (ex)vriendin dus bovenstaande dingen heeft gedaan. Snap ook niet hoe mensen het in hun hoofd halen om bepaalde dingen te doen, maar denk dat ik daarvoor teveel mens ben. Voor mij zijn mensen die anderen dermate hard kwetsen geen mensen maar vuile beesten (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:57:
en er zijn zat mannen en vrouwen die wel monogaam zijn en daarvoor kiezen en niks opgedrongen is.
dus die verhalen van poligamie staar ik me niet blind op, dat is voor ieder een eigen keuze, die niks over mensen zegt die wel voor 1 partner willen gaan.

ik zij toch je moet een boek schrijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 23:00:
kunnen wij dan wel kuthoeren zijn. schatje

Ja why not :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 21:11:
Ze komen zichzelf wel tegen , Als hij/zij de liefde van zijn/haar leven tegenkomt!

en die heeft dan ook geen vertrouwen mee (door zijn verleden0 dat het dan ook weer niet werkt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 23:12:
Ja why not

zo kun je vrouwen nooooooooooooooooooit begrijpen .haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 23:09:
ik zij toch je moet een boek schrijven

en ik open gelijk een psychologen praktijk (y) :D
Waarschuw beheerder
Wie heeft die kam weer voorbij zien komen? heb em gemist..

sjeesz... kom op zeg.

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt

doe je toch iets niet goed :no:
Waarschuw beheerder

Ik ben er ziek van.....ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik zoiets zou doen....hoe krijg jij dit in godsnaam wel voor elkaar ?

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo.

AA gossie !! Hebbie een probleem in je relatie!!
Zielepoot....Get a life of zoek hulp ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rcowie op donderdag 29 juni 2006 om 08:30:
AA gossie !! Hebbie een probleem in je relatie!!
Zielepoot....Get a life of zoek hulp ofzo.

hahaha :respect:

Waarschuw beheerder
:aai: wat een issues heb jij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 28 juni 2006 om 19:42:

ik weet het niet maar ik vind jou een :Looser:

Ik ben geen man. En ik vind dat je onzin uitkraamt.. die meisjes moeten eens leren niet zo zwaar emotioneel te zijn, en alles zo zwaar te tillen als ze zich weer eens in de maling hebben laten nemen.laatste aanpassing 28 juni 2006 20:40

Ik hoop dat je snel een keer flink belazerd wordt gevoelloos schaap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 29 juni 2006 om 09:09:
Ik hoop dat je snel een keer flink belazerd wordt gevoelloos schaap

:roflol: idd... die heeft schijnbaar alleen
maar leuke relaties gehad ofzo :S

Waarschuw beheerder
ga dan ff buiten spelen ofzo

ja dat ga ik nu maar doen.

maar uuuuh joh maak je niet zo druk om een ander.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 07:58:
weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt

ja idd dan heb jij iets niet goed gedaan en daar kun je niet een ander de schuld geven.

Ik heb nu al een paar keer een relatie gehad met een 'beschadigde' vrouw op dat gebied en ben er ziek van om te zien wat het met zo'n vrouw doet. Beschadigd vertrouwen, onzekerheid (terwijl het een bloedmooie en lieve vrouw is) noem maar op

ja ik kan me hier iets bij voorstellen, mijn vertouwen in de man is ook niet meer voor wat het geweest is.
maar om je hier nou zo druk om te maken ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:57:
en persoonlijk vind ik dat als je zo slecht in iemand vertrouwen bent door wat je gebeurt is je schijnbaar niet toe bent aan iets nieuws. en daar dan ook niet aan moet beginnen tot het moment waar in je weer open staat voor iemand en deze ook een eerlijke kans met nieuw vertrouwen etc kunt geven.

Mensen die dat niet kunnen misschien naar mijn mening over het algemeen juist het vertrouwen in zichzelf.
En wat je zegt ben ik het helemaal mee eens, als je niet in jezelf gelooft en ook niet in anderen, hoe kan je dan een gelijkwaardige relatie hebben? Dat kan dan gewoon niet...

Eerst verwerken en dan verder, wat het ook is wat er gebeurd is. Maargoed je zei al; nuchter, zeker, sterk in je schoenen, belangrijke eigenschappen. Maar ook precies de eigenschappen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu geen zielig, wantrouwend, onzeker meidje ben geworden omdat een stel eikels me bedrogen hebben B)

De een kan het aan, de ander niet, feit is dat iedereen dat zou kunnen als ze er maar moeite voor doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:23:
ja idd dan heb jij iets niet goed gedaan en daar kun je niet een ander de schuld geven.

Misschien heeft hij niet iets fout gedaan, hoogstens dat die vrouw dus niet zo'n topvrouw was als ze zichzelf niet eens bijeen kon rapen en niet wacht met een relatie te beginnen als ze het niet eens verwerkt heeft ;)

Waarschuw beheerder
donateur

amen :)

Ik zou heel lacherig reageren hier, maar been there en t laat inderdaad een flinke deuk in je vertrouwen achter :)
Ergste is dat de goeie onder de slechte moeten lijden

Ik hou mezelf voor dat ik niet ben zoals zijn ex, dus hij ook zeker niet zo hoeft te zijn als mijn ex :yes:

't is niet altijd even makkelijk om je kop op orde te houden als er al een keer zo hard gelogen en bedrogen is, helaas...want wat zou ik weer graag zorgeloos blind zijn zeg (L)
Hij heeft gelukkig veel geduld en laat me meer en meer zien dat hij WEL voor me gaat, daar ben ik alleen maar dankbaar voor :)

* einde gebed*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja daar zit wat in..

ook ik ben daar geweest....helemaal in love en je raad het al meneer nam het niet zo nauw.

ik heb mn lesje geleerd en de rollen zijn om gedraaid, nu neem ik het niet zo nauw meer ( en geniet volop van het vrijgezelle leven )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 29 juni 2006 om 09:25:
Misschien heeft hij niet iets fout gedaan, hoogstens dat die vrouw dus niet zo'n topvrouw was als ze zichzelf niet eens bijeen kon rapen en niet wacht met een relatie te beginnen als ze het niet eens verwerkt heeft

Precies.

Diegen houden hun partner verantwoordelijk houden voor wat een ander ze heeft aangedaan.

Dit komt gewoon voort uit hun eigen onzekerheid die de partner dan maar even dient weg te nemen, door constant bevestiging te moeten geven en bewijs te moeten leveren.

Met andere woorden, een zwakke persoonlijkheid die telkens bevestiging nodig heeft van een ander, terwijl kracht en zekerheid uit jezelf komt.

Shit happens, er zijn nou eenmaal mensen die je kunnen kwetsen, jammer dan, de keren dat mensen zelf een ander kwetsen wordt altijd voor het gemak even vergeten, confronterend naar jezelf kijken blijkt voor de meeste mensen helaas ontzettend moeilijk.

Ik vind het nogal laks als mensen anderen verantwoordelijk houden voor hun geluk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 x vreemdgaan is genoeg.. EXIT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 09:46:
Ik vind het nogal laks als mensen anderen verantwoordelijk houden voor hun geluk.

mooi gesproken :yes:

Waarschuw beheerder
Precies.

Diegen houden hun partner verantwoordelijk houden voor wat een ander ze heeft aangedaan.

Dit komt gewoon voort uit hun eigen onzekerheid die de partner dan maar even dient weg te nemen, door constant bevestiging te moeten geven en bewijs te moeten leveren.

Met andere woorden, een zwakke persoonlijkheid die telkens bevestiging nodig heeft van een ander, terwijl kracht en zekerheid uit jezelf komt.

Shit happens, er zijn nou eenmaal mensen die je kunnen kwetsen, jammer dan, de keren dat mensen zelf een ander kwetsen wordt altijd voor het gemak even vergeten, confronterend naar jezelf kijken blijkt voor de meeste mensen helaas ontzettend moeilijk.

Ik vind het nogal laks als mensen anderen verantwoordelijk houden voor hun geluk.laatste aanpassing 29 juni 2006 09:48

:yes: goed gezegd!!!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Had een heel antwoord staan, maar internet weg :[

Maar ben het met Vienesse eens :yes: zeer zeker
Lijden is een keuze

En je kan niet van een ander verwachten dat hij/zij je redt door je onzekerheid weg te nemen,
gewoon om het simpele feit dat dat in jezelf zit
en helemaal niet veroorzaakt wordt door een ander :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 28 juni 2006 om 14:34:
Maargoed, topicje zoveel over vreemdgaan, het is een eindeloze discussie, en er zullen altijd mannen en vrouwen zijn die het doen, dat risico loop je nou eenmaal.

idd (Y) deze discussie loop op geen enkele verandering uit :no: hoe iedereen erover denkt dat weten we allemaal wel...dat sommige niet monogaam kunnen zijn moet je lekker zelf weten en visa versa ;)

Maar ik ben het er niet mee eens dat je je als "man" moet bewijzen tegenover je nieuwe liefde dat je haar nooit zal kwetsen..want dat is voor de zotte ;)

Als het goed is begin je nog geen eens een relatie met iemand die je niet vertrouwd(ik niet iig)en ja vreemdgaan bestaat nu eenmaal maar goed dat zal wel een reden hebben ;)
Waarschuw beheerder

LIjkt me een vreselijke basis voor een relatie, dat 1 van de twee de ander continu dingen moeten gaan bewijzen, en zichzelf verdedigen waarschijnlijk etc etc. Dat het dan stuk loopt is niet te wijten aan die ex, die heeft er dan niets meer mee te maken :no:

En dom...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:56:
Maar ik ben het er niet mee eens dat je je als "man" moet bewijzen tegenover je nieuwe liefde dat je haar nooit zal kwetsen..want dat is voor de zotte

inderdaad :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:56:
Als het goed is begin je nog geen eens een relatie met iemand die je niet vertrouwd(ik niet iig)

Heeft ook geen enkel effect lijkt me
Zeker niet als je nagaat dat een relatie op vertrouwen is gebasseerd en als je dat niet hebt, kan je wel fluiten naar een redelijke verstandhouding ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bass in your f#cking face op donderdag 29 juni 2006 om 09:58:
als iemand berocht stuurt en ik vind dat dom dan zeg ik dat of ik negeer hem

:vaag: spuit 11
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:58:
Zeker niet als je nagaat dat een relatie op vertrouwen is gebasseerd en als je dat niet hebt, kan je wel fluiten naar een redelijke verstandhouding ;)

Inderdaad, dan weet je van te voren al dat het nooit wat gaat worden :yes:
Alleen sommige mensen zien dat écht niet :D
Maar dat moeten ze dan ook weer zelf weten (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ben geen man. En ik vind dat je onzin uitkraamt.. die meisjes moeten eens leren niet zo zwaar emotioneel te zijn, en alles zo zwaar te tillen als ze zich weer eens in de maling hebben laten nemen.

:s En ik vind jou ook een beetje heel erg naief ;)...kan idd merken dat je nog weinig hebt meegemaakt in het leven (is mijn mening he) En dat jij durft te zeggen dat je vent nooit bij jou zal vreemdgaan en dat er bij jou nog nooit een vent is vreemdgegaan is ook zeer krom :yes: Ik kan zat vrouwen en dat zijn echt vrouwen met klasse die in hun relatie elkaar vrij lieten in hun doen en laten..en zich niet druk maakte om een "flirt" maar waar dan uiteindelijk of zij hem belazerde of hij en ze dat NOOIT hadden verwacht...dus daar is jou uitspraak"wie een kat in het nauw drijft, maakt rare sprongen"niet op van toepassing en aan hun comminucatie lag het zeer zeker niet :no: Ze waren het gewoon zat om elke keer van de zelfde boterham te vreten en wilde eens wat nieuws ;)

Dus het kan jou net zo goed overkomen :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:02:
..en zich niet druk maakte om een "flirt" maar waar dan uiteindelijk of zij hem belazerde of hij en ze dat NOOIT hadden verwacht...dus daar is jou uitspraak"wie een kat in het nauw drijft, maakt rare sprongen"

en de standaard zin : ze zullen wel een reden gehad hebben :gaap:
daar word ik een beetje moe van.

Ik weet van mezelf dat ik me voor de relatie met mijn ex voor de volle 100% heb ingezet,
maar blijf erbij dat je nooit maar dan ook NOOIT een geldig excuus hebt voor het belazeren van je partner :no:
Kap met je relatie als je niet tevreden bent, maar hou in elk geval zolang je bij elkaar bent, lekker je handjes thuis :bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:07:
maar blijf erbij dat je nooit maar dan ook NOOIT een geldig excuus hebt voor het belazeren van je partner :no:

Is er ook niet, geen excuus is goed genoeg :no:
Waarschuw beheerder

:respect: Dat is het inderdaad en ja, dat heb ik meegemaakt. Ik heb daar een eigen keus in gehad, maar door de 'liefde' die ik voelde voor deze persoon heb ik toch alles geprobeerd om het te redden in onze relatie. Tuurlijk had ik kunnen zeggen dat ze op kon zouten, maar ja....als je sterke gevoelens hebt voor iemand zeg je dat niet zomaar, althans ik kon/kan dat niet!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:07:
maar blijf erbij dat je nooit maar dan ook NOOIT een geldig excuus hebt voor het belazeren van je partner
Kap met je relatie als je niet tevreden bent, maar hou in elk geval zolang je bij elkaar bent, lekker je handjes thuis

Precies....tuurlijk is vreemdgaan een uitgekauwd topic. Ik lees hier ergens ook dat ik iets niet goed zou hebben gedaan omdat ik stel, dat ik 1 of 2 keer een topvrouw ben krijt geraakt door gebeurtenissen in een eerdere relatie bij die partner! Ik heb daar maar één antwoord op: Dan hebben jullie nog nooit een echt strek gevoel voor iemand gehad in een relatie!! Maar das mijn mening!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leuk dat je het zelf inziet, maar zo zijn mannen nou eenmaal. Daar komt geen verandering in, maar gelukkig zittene r wel goeie tussen :)

Waarschuw beheerder
Maar ja wat wil je in een tijd van sexuele vrijheid en alles moet kunnen???? De hele maatschappij is toch erg indivudalistisch ingericht en een ieder wilt toch lekker zijn of haar eigen gang gaan? Nogmaals, dit zijn ordinaire relatieproblemen en hier valt uit te komen, elke dag uurtje Dr Phil kijken of zo??? :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:36:
elke dag uurtje Dr Phil kijken of zo???

Oprah werkt ook best goed ;-)

Waarschuw beheerder
Is het zo moeilijk om respect op te brengen?

respect komt niet in hun woordenboek voor...

spelletjes spelen is veeel makkelijker dan open kaart spelen...maar t zal dr eigen onzekerheid wel zijn en door een ander een kutgevoel te bezorgen voelen zij zich beter.

de voorkant van de HSL (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:41:
de voorkant van de HSL

Wat heeft de HogeSnelheidsLijn hier nou weer mee te maken??? :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:37:
Oprah werkt ook best goed

Voor dit soort gevallen had je ook Jerry Springer, ergens mis ik dat wel... :$ :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:43:
Wat heeft de HogeSnelheidsLijn hier nou weer mee te maken???

die mogen dat soort van dichtbij bekijken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:54:
En je kan niet van een ander verwachten dat hij/zij je redt door je onzekerheid weg te nemen,
gewoon om het simpele feit dat dat in jezelf zit
en helemaal niet veroorzaakt wordt door een ander

Uitspraak van Devilish™ op donderdag 29 juni 2006 om 09:57:
LIjkt me een vreselijke basis voor een relatie, dat 1 van de twee de ander continu dingen moeten gaan bewijzen, en zichzelf verdedigen waarschijnlijk etc etc. Dat het dan stuk loopt is niet te wijten aan die ex, die heeft er dan niets meer mee te maken

Deze 2 hebben inderdaad ook weer te maken met confronterend naar jezelf kijken, soms moet je even ergens doorheen om er sterker van te worden, is even kut, maar je komt er veel beter en zelfbewuster uit.

Volgens anderen wordt je dan 'hard' of 'je hebt geen gevoel', nee dit is gewoon een hokje waar je word ingezet door kortzichtige mensen, makkelijk om zo te denken, want als je zelf onzeker bent is een sterke en zelfverzekerde persoonlijkheid oh zo eng en confronterend!

Je wordt (dus ook in de relaties met desbetreffende personen) een spiegel die ze telkens confronteert met hun eigen tekortkomingen, en daar moet je dan voor boeten. (?)
En dan weer, in plaats van naar hunzelf te gaan kijken, moet jíj je maar aanpassen, want hún hebben het oh zo slecht gehad, nee dat gaat er bij mij gewoon niet in.
(Uitzonderingen daargelaten, in een goede relatie krijg je natuurlijk altijd wel wat te maken met het verleden van een ander, maar dan niet in een hulpverlener - patient verhouding)

Als ik dat mijzelf niet laat gebeuren, dan ben ik maar een harde bitch zonder gevoel, maar ben niet van plan om me te laten meeslepen door de ellende van een ander, en te boeten voor hun eigen onvermogen om verder te gaan met hun leven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo.laatste aanpassing 28 juni 2006 07:27

Amen! :respect:, jij bent 1 van de weinige helaas! :S.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 10:45:
Deze 2 hebben inderdaad ook weer te maken met confronterend naar jezelf kijken, soms moet je even ergens doorheen om er sterker van te worden, is even kut, maar je komt er veel beter en zelfbewuster uit.

Volgens anderen wordt je dan 'hard' of 'je hebt geen gevoel', nee dit is gewoon een hokje waar je word ingezet door kortzichtige mensen, makkelijk om zo te denken, want als je zelf onzeker bent is een sterke en zelfverzekerde persoonlijkheid oh zo eng en confronterend!

Je wordt (dus ook in de relaties met desbetreffende personen) een spiegel die ze telkens confronteert met hun eigen tekortkomingen, en daar moet je dan voor boeten. (?)
En dan weer, in plaats van naar hunzelf te gaan kijken, moet jíj je maar aanpassen, want hún hebben het oh zo slecht gehad, nee dat gaat er bij mij gewoon niet in.
(Uitzonderingen daargelaten, in een goede relatie krijg je natuurlijk altijd wel wat te maken met het verleden van een ander, maar dan niet in een hulpverlener - patient verhouding)

Als ik dat mijzelf niet laat gebeuren, dan ben ik maar een harde bitch zonder gevoel, maar ben niet van plan om me te laten meeslepen door de ellende van een ander, en te boeten voor hun eigen onvermogen om verder te gaan met hun leven

watskeburt Vienesse, je serieuse pantoffels aangetrokken vanmorgen :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:03:
watskeburt Vienesse, je serieuse pantoffels aangetrokken vanmorgen

Is weer eens wat anders dan een ODOL b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 11:09:
Is weer eens wat anders dan een ODOL

ik wil niets anders dan dat elke morgen :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:) Ja, en de eenrichtingspreek van Eminem begint zijn vruchten danig af te werpen...

evelineo: "Amen! :respect:, jij bent 1 van de weinige helaas! :S."

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Maar verder voel ik me niet aangesproken door dit mannenfeminisme dat enkel kijkt naar de machistische kant van overspel...de reden heb ik al eerder genoemd.

Waarschuw beheerder
ik blijf erbij dat je toch iets niet goed doet wanneer een vriendin van je weegaat omdat ze een beschadigd verleden heeft :/ er zijn zoveel vrouwen (en mannen) die een verleden hebben waardoor het vertrouwen weg is maar die lopen toch ook niet allemaal weg bij hun huidige relatie.. je kan ze blijkbaar toch dat vertrouwen niet teruggeven... Kijk dus maar eens goed naar jezelf in plaats van anderen de schuld te geven van jou mislukte liefdesleven :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:16:
er zijn zoveel vrouwen (en mannen) die een verleden hebben waardoor het vertrouwen weg is maar die lopen toch ook niet allemaal weg bij hun huidige relatie.. je kan ze blijkbaar toch dat vertrouwen niet teruggeven... Kijk dus maar eens goed naar jezelf in plaats van anderen de schuld te geven van jou mislukte liefdesleven

Hieruit blijkt de bekrompenheid en kortzichtigheid die mensen kunnen hebben....sorry hoor....het leven is niet zwart/wit. Heb je ooit weleens een relatie gehad met iemand die misbruikt is door haar vriend? Of iemand die geslagen is in een relatie? Wel grappig dat er dan mensen zijn die zeggen....tsja...dan had ze maar bij hem weg moeten gaan....Als je je verdiept in deze materie dan zul je zien dat het psychologische effect van deze ervaringen dusdanig groot zijn dat dit is veel gevallen veel genuanceerder ligt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 11:33:
kortzichtigheid

Heb jij inderdaad geen last van. Alleen het probleem reflecteren op mannen...

Ik ga me nu in de verschrikkelijke wereld storten, daaaaaaaaag!:)

Waarschuw beheerder

Ja we weten allemaal wel dat het allemaal tuig is. Helaas is PF niet echt de juiste plek om dat te ventileren aangezien hier heel veel van zulke kanslozen rondlopen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 11:33:
Hieruit blijkt de bekrompenheid en kortzichtigheid die mensen kunnen hebben....sorry hoor....het leven is niet zwart/wit. Heb je ooit weleens een relatie gehad met iemand die misbruikt is door haar vriend? Of iemand die geslagen is in een relatie? Wel grappig dat er dan mensen zijn die zeggen....tsja...dan had ze maar bij hem weg moeten gaan....Als je je verdiept in deze materie dan zul je zien dat het psychologische effect van deze ervaringen dusdanig groot zijn dat dit is veel gevallen veel genuanceerder ligt.laatste aanpassing 29 juni 2006 11:39

Slaan is nooit goed te praten en zal idd een erg grote impact op je hebben... maar je had het voornamelijk over vreemd gaan... wordt een beetje moe van al die topics over vreemd gaan :/ ik lees alleen maar dat het afgekeurd wordt maar het gebeurt toch echt altijd en overal... dus ook onder de mensen die het afkeuren in de topics zijn vreemdgangers... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:45:
dus ook onder de mensen die het afkeuren in de topics zijn vreemdgangers...

Dat is waar :respect: en inderdaad het is een uitgekauwd topic.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:37:
Ja we weten allemaal wel dat het allemaal tuig is. Helaas is PF niet echt de juiste plek om dat te ventileren aangezien hier heel veel van zulke kanslozen rondlopen laatste aanpassing 29 juni 2006 11:38

:respect: :flower:

Waarschuw beheerder
eminem is een loser
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:45:
Slaan is nooit goed te praten en zal idd een erg grote impact op je hebben... maar je had het voornamelijk over vreemd gaan... wordt een beetje moe van al die topics over vreemd gaan ik lees alleen maar dat het afgekeurd wordt maar het gebeurt toch echt altijd en overal... dus ook onder de mensen die het afkeuren in de topics zijn vreemdgangers...

Ach ik kan al niet eens meer serieus ingaan op al die schijnheilige personen hier die menen NOOIT vreemd te zullen gaan. Of ze zijn naief, of gewoon dom.

just my 2 cents :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:55:
Ach ik kan al niet eens meer serieus ingaan op al die schijnheilige personen hier die menen NOOIT vreemd te zullen gaan. Of ze zijn naief, of gewoon dom.

Precies zoals vele eerdere topics al hebben doen blijken!!
Nog niet eens gesproken over de mensen die beweren nog nooit beflikkerd te zijn geweest om maar even op het naieve en/of domme terug te komen!
Waarschuw beheerder
OK eminem voor mij ff heel kort..

Ik heb een super meid (bijna 18 maanden). ze ziet er zalig uit en dat geld natuurlijk niet alleen voor mij.
Dus er is en blijft concurrentie. Wanneer ik haar tevreden stel en beslissingen neem die voor haar super uitpakken kan ik haar zo laten zien dat ik haar nooit zou bedriegen. Geef haar dan ook geen enkele reden om aan je te gaan twijfelen (bijv. op bezoek alleen bij een oude vriendin, - flirten in tijdens uitgaan).
Zolang zei ziet dat je er alles voor over hebt, pakt alles goed uit. En natuurlijk goed bevredigen :P (moest dat laaste ff kwijt ;) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan, op donderdag 29 juni 2006 om 12:10:
OK eminem voor mij ff heel kort..

Ik heb een super meid (bijna 18 maanden). ze ziet er zalig uit en dat geld natuurlijk niet alleen voor mij.
Dus er is en blijft concurrentie. Wanneer ik haar tevreden stel en beslissingen neem die voor haar super uitpakken kan ik haar zo laten zien dat ik haar nooit zou bedriegen. Geef haar dan ook geen enkele reden om aan je te gaan twijfelen (bijv. op bezoek alleen bij een oude vriendin, - flirten in tijdens uitgaan).
Zolang zei ziet dat je er alles voor over hebt, pakt alles goed uit. En natuurlijk goed bevredigen (moest dat laaste ff kwijt )

-=>MarlanO..!!<=-

Naam: Stefan
Eigen sites: www.marlanodesigns.nl
www.peterkoerssen.tk
MSN: dream_marlano@hotmail.com
Beroep: Webdesigner
Geboortedatum: 2 augustus 1988
Leeftijd: 17
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: ja, met MaNu! >>
Favoriete muziekgenres: breakbeat, darkcore, drum & bass, early hardcore, hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, hiphop, r&b, speedcore, techno, trance, triphop, urban

Aangemeld op: 18 oktober 2005 12:56
Status: actief
Laatst hier: vandaag
Laatste aanpassing: donderdag 29 juni 2006 om 11:55

Yeah right. Ik zie hier een overweldigende levenservaring, en dat met 17 jaar :p

kan nog niet zeggen: welcome...... to the real world

Waarschuw beheerder
ze ziet er zalig uit

daarom heeft ze geen foto's :/

OT.

wat een ongelofelijke bullshit. de cijfers wijzen het uit. tegenwoordig gaan meer vrouwen vreemd dan mannen.

ben wel benieuwd naar wie die top vrouwen gaan als ze het uitmaken met jou....juist, naar de eikel die hen rot heeft behandeld en niet altijd lief is geweest en waarom? omdat vrouwen stiekem zo behandeld willen worden. de ene keer als een prinses en de andere keer als een bitch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:27:
Yeah right. Ik zie hier een overweldigende levenservaring, en dat met 17 jaar

Ja dus? 17 jaar ja!
maar ik weet zeker dat ik weet waar ik over praat!
Waarschuw beheerder
Ik weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt

Ach ziel, misschien moet je beter je best doen en haar er van overtuigen dat je geen loser bent.
Lekker makkelijk om de klootzakken de schuld te geven, omdat jij de skills niet hebt.

Wil je nu n sticker voor je verhaaltje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan, op donderdag 29 juni 2006 om 12:33:

ik weet zeker dat jij niet zeker weet dat je weet waar je over praat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 29 juni 2006 om 12:34:
Wil je nu n sticker voor je verhaaltje?

aaah dat is wel lief
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:31:
daarom heeft ze geen foto's

Dus omdat de foto's verwijders zijn door fotoalbum.nl zal mijn mening moeten veranderen?

Bullshit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan, op donderdag 29 juni 2006 om 12:37:
Dus omdat de foto's verwijders zijn door fotoalbum.nl zal mijn mening moeten veranderen?

nee, maar ben benieuwd of ik jouw mening ondersteun. daarom zou ik graag een foto zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:35:

Goed .. Je mag dat denken maar die van mij zal me niet bedriegen. (foto: check mijn profiel)

Offtopic: http://www.chris.nl/ ... Netjes hoor.. zo'n stichting!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kogel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan, op donderdag 29 juni 2006 om 12:33:
Ja dus? 17 jaar ja!

over een jaar of 5 ja.. ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:54:
over een jaar of 5 ja..

Haha slaat weer nergens op maar jah..:P
Dus drugshandel? Hmz slim :P
Waarschuw beheerder
misschien kan je beter van te voren al accepteren dat je niet je hele leven lang de enige sexpartner van je geliefde blijft. niet dat je t moet opzoeken, maar als de drang hoog word moet het bespreekbaar zijn. heb liever dat annow op dr 36ste me eerlijk vertelt dr zelf niet meer in te kunnen houden, en dat ik weet wat ze gaat doen. dan achteraf een deuk te krijgen in de relatie omdat er 'bedrog'is gepleegd. denk maar zo; als ik 't zou doen, zou annow dan in mijn ogen een reden hebben om zich in de steek gelaten te voelen oid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 13:10:
Nee wel een beurt als het kan

Die wil ik je wel geven hoor O:) ;P
Waarschuw beheerder
Geef haar dan ook geen enkele reden om aan je te gaan twijfelen (bijv. op bezoek alleen bij een oude vriendin, - flirten in tijdens uitgaan).
Zolang zei ziet dat je er alles voor over hebt, pakt alles goed uit. En natuurlijk goed bevredigen (moest dat laaste ff kwijt )

Pardon? Je moet helemaal naar haar poppetjes dansen anders wordt mevrouw jaloers?

Ach laa maar, heb geen eens zin om hier verder op in te gaan.

Jochie jochie, jij moet nog veel, heel veel leren...(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 13:14:
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 13:10:
Nee wel een beurt als het kan

Die wil ik je wel geven hoor

En haar een trauma bezorgen wat ze meeneemt naar haar volgende relatie??? :P :roflol: :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 13:14:
Die wil ik je wel geven hoor

Fijn.

Het is die rode Alfa op de hoek.
Waarschuw beheerder
nou, hup hup dan....geen woorden maar daden,,jullie will alle 2 sex met elkaar, dus waar wachten julie op! en ik verwacht morgen een nieuw f-onderwerp over de resultaten van deze spontane uitbarsting die jullie zometeen gaan beleven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boomertje op donderdag 29 juni 2006 om 13:19:
nou, hup hup dan....geen woorden maar daden,,jullie will alle 2 sex met elkaar, dus waar wachten julie op! en ik verwacht morgen een nieuw f-onderwerp over de resultaten van deze spontane uitbarsting die jullie zometeen gaan beleven.

Volgens mij ben je zelf zo geil als boter ongeduldige o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 13:18:
Het is die rode Alfa op de hoek

Hhhmmzzzzz....een ongestelde Alfa...nee dank je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:17:
En haar een trauma bezorgen wat ze meeneemt naar haar volgende relatie???

Dan krijg ik haar weer :s ;-) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 13:25:
Hhhmmzzzzz....een ongestelde Alfa...nee dank je!

Grappig :nocheer:

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 29 juni 2006 om 13:17:
Pardon? Je moet helemaal naar haar poppetjes dansen anders wordt mevrouw jaloers?

Ach laa maar, heb geen eens zin om hier verder op in te gaan.

Jochie jochie, jij moet nog veel, heel veel leren...

Je kan het ook overdrijven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:35:

Ik weet zeker dat jij zeker weet dat hij niet zeker weet of hij zeker weet waar hij over praat.

Zeer zeker!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:44:
Ik weet zeker dat jij zeker weet dat hij niet zeker weet of hij zeker weet waar hij over praat.

Zeer zeker

dat denk je maar

Waarschuw beheerder
whaha die reacties,
tering..

maar inderdaad,gevoelens heb je niet in de hand!
en 17 jaar en weten waar je ove praat,komop,je komt net kijken!

Waarschuw beheerder
Ik snap ook niet hoe dat mensen zoiets kunnen doen, je hebt er even plezier van maar later zit je met een lang kutgevoel waarschijnlijk!!!
Waarschuw beheerder
je hoeft t ook niet te snappen,,,, dat is de mens,,zelfdesructief,,, verstandig denken, en vervolgens tegen 100% beter weten in toch infantiel (oerdriften) handelen.
Waarschuw beheerder
En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo

dit vraagt gewoon om een opmerking van mij B)

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
Mannen zoals jullie maken het de mannen, die wel een goed hart hebben en respect hebben voor een vrouw, onmogelijk om een leuke relatie op te bouwen.

je slaat de spijker op z'n kop wat mij betreft... ik dacht eerst dat het lag aan de "over-emancipatie", maar dit kan ook best wel eens een oorzaak wezen.
Waarschuw beheerder
Her heart is still broken, (Poor baby.) her emotions are sore. (I know what you mean, girl.)
She is trying to recover from the man before. (Hey, that's my homeboy, cuz.)
Her ex-boyfriend, (Who, Jermaine?) he probly can't see (shake that ass.)
that it was easy for him (uh, say what?) but he made it hard for meeeeeeeee! (Why, man?)
Cause she, she won't let me fuck!

:cry:
Waarschuw beheerder
ik heb geen zin om al je shit te lezen man, maar volgens mij ben je een enorme sukkel! :looser:

Waarschuw beheerder
jAH IK word der ook ziek van !!
Waarschuw beheerder
Er is er eentje zwaar gefrustreerd :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van extreme audio op donderdag 29 juni 2006 om 18:39:
ik heb geen zin om al je shit te lezen man, maar volgens mij ben je een enorme sukkel!

Je hebt er een nodig om er een te herkennen, dus....O:)
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 29 juni 2006 om 21:38:
r is er eentje zwaar gefrustreerd

Zo te zien als ik naar je reacties op forums lees door types zoals jij :(
laatste aanpassing
Artiest Rynz
Waarschuw beheerder
vergeet niet dat (sommige) vrouwen alles doen om de vent te krijgen die ze willen hebben, ook al zetten ze daarbij hun eigen geslacht een hak.

jullie vrouwen weten dat mannen een zwaar grote zwak hebben voor sex en weten daar ook op in te spelen. okee, een gemiddelde man loopt nu eenmaal zn lul achterna, maar dat weet je. als je het voor elkaar krijgt dat geen enkele vrouw hem sexueel aantrekt behalve jijzelf, complimenten.

okee, het is een fout van de man, maar de onderlinge jaloezi en competitie onder vrouwen speelt ook zeker een rol. als alle vrouwen die wisten van de relatie de vrouw zelf niet willen naaien, zou er zeker een percentage mannen dat vreemd gaat afnemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 21:59:
Zo te zien als ik naar je reacties op forums lees door types zoals jij

Nouja waar slaat dat nou op! :/ Types zoals ik? :o Verklaar u nader.... Wie is hier nu zielig met je fake account? :lol: :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 29 juni 2006 om 22:18:
Wie is hier nu zielig met je fake account?

Aaahhhhh...gaan we schelden :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 22:32:
Aaahhhhh...gaan we schelden

Neehoor....voel me daar te goed voor b) O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 29 juni 2006 om 22:35:
Neehoor....voel me daar te goed voor

ying yang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 29 juni 2006 om 22:35:
voel me daar te goed voor

Goed voor jou (Y) Maar heb er gewoon een hekel aan als mensen oordelen zonder te weten wat er achter zit ;-)
Daarom die onzinnige reactie van mij, want ken jou natuurlijk ook helemaal niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 23:19:
want ken jou natuurlijk ook helemaal niet

dat weet ik niet....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 29 juni 2006 om 23:20:
dat weet ik niet....

:O Waar zou ik je van moeten kennen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op donderdag 29 juni 2006 om 23:35:
Waar zou ik je van moeten kennen dan?

geen idee....maar ik weet niet wie jij bent dus....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RynZ op donderdag 29 juni 2006 om 22:17:
vergeet niet dat (sommige) vrouwen alles doen om de vent te krijgen die ze willen hebben, ook al zetten ze daarbij hun eigen geslacht een hak.

jullie vrouwen weten dat mannen een zwaar grote zwak hebben voor sex en weten daar ook op in te spelen. okee, een gemiddelde man loopt nu eenmaal zn lul achterna, maar dat weet je. als je het voor elkaar krijgt dat geen enkele vrouw hem sexueel aantrekt behalve jijzelf, complimenten.

okee, het is een fout van de man, maar de onderlinge jaloezi en competitie onder vrouwen speelt ook zeker een rol. als alle vrouwen die wisten van de relatie de vrouw zelf niet willen naaien, zou er zeker een percentage mannen dat vreemd gaat afnemen.

Mooi gesproken!
Waarschuw beheerder
als je het voor elkaar krijgt dat geen enkele vrouw hem sexueel aantrekt behalve jijzelf, complimenten.

Inderdaad, dat is vrijwel onmogelijk.

En wat er dan gebeurd is dat mannen de vrouw in kwestie het gevoel geven nooit naar een ander te kijken, om maar geen gezeik en onzeker gezeur te krijgen.

En, hoe meer verboden de vrucht, hoe aantrekkelijker die wordt.

Als ik een relatie heb, kijk ik mooi mee naar mooie vrouwen (y)

:kwijl:

Waarschuw beheerder
Het kabinet is gevallen, iets voor jou misschien Eminem, kun je dit punt in je campagne naar voren brengen.
:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op vrijdag 30 juni 2006 om 09:56:
Als ik een relatie heb, kijk ik mooi mee naar mooie vrouwen

Sterker nog....als ik een relatie zou hebben, dan zou ik er helemaal geen moeite mee hebben als mijn vriendin tot op bepaalde hoogte zou flirten met mannen. Ik ga er vanuit dat ze weet waar de grens ligt. Jaloezie heeft geen zin omdat het eerder bewerkstelligd dat een persoon vreemd gaat is mijn mening. Als mijn partner bisexuele gevoelens zou hebben, dan zou ze daar ook lekker vrij in kunnen zijn wat mij betreft....mits ze het wel allemaal gewoon meld (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 09:59:
kun je dit punt in je campagne naar voren brengen.

Waarom denk je dat het kabinet gevallen is....ik heb dat al gedaan dus (Y)

Je denkt toch niet dat ze jullie de waarheid vertellen he? Verdonk is gewoon een dekmantel ;-)

Waarschuw beheerder
Of zou het gewoon zijn dat Pechtold vreemd is gegaan met Verdonk en dat vd Laan nu een ontzettend trauma eraan heeft overgehouden???? :P ghehehehehe

Waarschuw beheerder
Nog veel plezier in je eigen wereldje eminem (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 10:09:
Of zou het gewoon zijn dat Pechtold vreemd is gegaan met Verdonk en dat vd Laan nu een ontzettend trauma eraan heeft overgehouden????

Jij hebt inside information ;P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 10:09:
Nog veel plezier in je eigen wereldje eminem

Dat zal wel lukken....daar is het tenminste wat ik bepaal dat er gebeurd :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op vrijdag 30 juni 2006 om 10:15:
Jij hebt inside information

In het kader van dit topic zou dit best weleens zo kunnen zijn!!!!! ;-) :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 10:17:
In het kader van dit topic zou dit best weleens zo kunnen zijn!!!!!

Whahahahaahhaha.... :roflol:

Waarschuw beheerder
Maar ff back on topic:

Uitspraak van O:)eminemO:) op vrijdag 30 juni 2006 om 10:04:
Als mijn partner bisexuele gevoelens zou hebben, dan zou ze daar ook lekker vrij in kunnen zijn wat mij betreft....

Volgens mij vinden bijna alle mannen het in eerste instantie prachtig als hun vriendin "het" met vrouwen doet maar ze staan er niet bij stil dat daar ook wat serieus kan ontstaan... tsja ze mogen meedoen maar dan is het puur lust maar als zij uiteindelijk voor het meisje kiezen dan heb je het gedonder weer... ben geen relatiedeskundige hoor en alles kan en mag vandaag de dag maar waar zijn de grenzen??? :/

Waarschuw beheerder

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo

leuk punt wat je daar hebt maar met dit onderwerp kun je bbijna geen serieuze reacties verwachten dan alleen de goedkope bitches die je nu kunt scoren (waar je waarschijnlijk op uit bent) dus bij deze denk ik dat je schijnheilig bent (F)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:27:
Yeah right. Ik zie hier een overweldigende levenservaring, en dat met 17 jaar

dit vind ik zo'n bullshit

ooh 17 zal wel niet zoveel weten komt maar net kijken :/

heeft het net leeftijd te maken tegenwoordig ? als je ziet dat mensen al ontmaagd worden vroeg op hun 14de nu in deze tijd..
en veel kunnen meemaken in die 3 jaar die verder volgt ? kun je dat verstand misschien niet ff opbrengen ?
en overdrijven is ook een vak met die egweldige levenservaring want zo is het denk ik niet bedoeld ;) je maakt het er gewoon weer zelf naar om een rel te starten :)

maar goed.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 10:30:
alles kan en mag vandaag de dag maar waar zijn de grenzen???

Ik denk dat de die grenzen bepaald worden door wat je beide prettig vind. Je weet toch nooit van tevoren of iets fout gaat of niet, dus wat mij betreft: praat met elkaar en hou de boel open en eerlijk....ook als iets niet goed voelt (Y)
Waarschuw beheerder

Zeker!
Maar helaas zijn er van die wijven die daar op kicken. Die het leuk vinden om ergens tussen te gaan zitten :/
Maargoed, daar doe je niets tegen, and what comes around goes around.
Maar toch... hebben er dan altijd twee schuld :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 10:55:
leuk punt wat je daar hebt maar met dit onderwerp kun je bbijna geen serieuze reacties verwachten dan alleen de goedkope bitches die je nu kunt scoren (waar je waarschijnlijk op uit bent) dus bij deze denk ik dat je schijnheilig bent

heeft het net leeftijd te maken tegenwoordig ? als je ziet dat mensen al ontmaagd worden vroeg op hun 14de nu in deze tijd..

Dit soort domme reacties zeggen genoeg! Je kan wel de topicstarter onder vuur leggen, maar ga eerst maar eens even nadenken over een aantal zaken voordat je een reactie plaatst. Je oordeelt te snel en denkt niet na, want ik vind het persoonlijk dus echt belachelijk dat meisjes (en jongens) al op die leeftijd sexueel actief zijn :(
Waarschuw beheerder
leuk punt wat je daar hebt maar met dit onderwerp kun je bbijna geen serieuze reacties verwachten dan alleen de goedkope bitches die je nu kunt scoren (waar je waarschijnlijk op uit bent) dus bij deze denk ik dat je schijnheilig bent

Dat denk ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 30 juni 2006 om 11:01:
Dat denk ik ook :yes:

Toch loopt het nog redelijk goed ;)

oké, ik zei al eerder; het is een eindeloze discussie.. maar het babbelt wel lekker weg vind ik :P
Waarschuw beheerder

Je zoekt gewoon de "verkeerde" mannen uit :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:01:
Dit soort domme reacties zeggen genoeg! Je kan wel de topicstarter onder vuur leggen, maar ga eerst maar eens even nadenken over een aantal zaken voordat je een reactie plaatst. Je oordeelt te snel en denkt niet na, want ik vind het persoonlijk dus echt belachelijk dat meisjes (en jongens) al op die leeftijd sexueel actief zijn

jups ik vind het ook belachelijk dat ze op zo'n leeftijd al seksueel actief zijn maar tis niet anders tegenwoordig dus sta daar dan ook ff bij stil right ?
en wil je met je reply zeggen dat het aan mij ligt dat mensen op die leeftijd al seksueel actief zijn ? kom op zeg :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 30 juni 2006 om 11:03:
Je zoekt gewoon de "verkeerde" mannen uit :jaja:

Lezen is ook een kunst hé? :D
TS een man die zich beklaagt over vreemdgaande mannen die het voor hem verpesten bij topvrouwen :roflol:

De verkeerde vrouwen kiest hij uit dus (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 30 juni 2006 om 11:08:
De verkeerde vrouwen kiest hij uit dus

daarom denk ik dat dit gewoon een dom onderwerp van hem is om zo goedkoop naïefe bitches te scoren (Y)
Waarschuw beheerder
dit vind ik zo'n bullshit

ooh 17 zal wel niet zoveel weten komt maar net kijken

en veel kunnen meemaken in die 3 jaar die verder volgt ? kun je dat verstand misschien niet ff opbrengen ?
en overdrijven is ook een vak met die egweldige levenservaring want zo is het denk ik niet bedoeld je maakt het er gewoon weer zelf naar om een rel te starten

maar goed..

Precies D-Forze.. Maar goed, de meeste blijven bij het gezegde "verstand en ervaring komt met de jaren".
Maar zoals jij zei als je er al vroeg mee begonnen bent, ben je ook al een stuk verder. Aan leeftijd valt zoiets niet te zien. Aan handelingen wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:10:
daarom denk ik dat dit gewoon een dom onderwerp van hem is om zo goedkoop naïefe bitches te scoren (Y)

Kan toch? I wish him goodluck B)
Als je toch al zo dom bent om je zo te laten scoren :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan, op vrijdag 30 juni 2006 om 11:12:
Aan leeftijd valt zoiets niet te zien. Aan handelingen wel!

en dat is wat ik bedoel

ik was er ook vroeg bij maar dat hoeft niet te betekenen dat je minder hebt meegemaakt dan een vent van 30

als die bijvoorbeeld nu helemaal niks heeft meegemaakt in zijn leven, een goed leventje heeft gehad, vrouw, kinderen goede baan etc etc, staat dan weer heel anders tegenover een jonge tussen de 16 en 21 bijvoorbeeld die al veel heeft mee moeten maken (het zij naaste van je misbruikt, vriend/vriendin overleden, uit elkaar gerukte familie, veel soris thuis, zwaar aan de drugs of alcohol, (dit zijn slechts alleen voorbeelden) )dan heeft diegene toch wat meer ervaring in het leven dan iemand die het altijd goed voor elkaar heeft gehad right ? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 30 juni 2006 om 11:19:
Kan toch? I wish him goodluck
Als je toch al zo dom bent om je zo te laten scoren

die mokkels zijn er :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:20:
die mokkels zijn er :/

I know, vreselijk hé :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op vrijdag 30 juni 2006 om 10:04:
Sterker nog....als ik een relatie zou hebben, dan zou ik er helemaal geen moeite mee hebben als mijn vriendin tot op bepaalde hoogte zou flirten met mannen. Ik ga er vanuit dat ze weet waar de grens ligt. Jaloezie heeft geen zin omdat het eerder bewerkstelligd dat een persoon vreemd gaat is mijn mening. Als mijn partner bisexuele gevoelens zou hebben, dan zou ze daar ook lekker vrij in kunnen zijn wat mij betreft....mits ze het wel allemaal gewoon meld

Van jou mag het wel, maar van de vrouwen die jij hebt gehad mag het dus blijkbaar niet omdat ze geen vertrouwen hebben. Dan kun je nooit een goede relatie opbouwen. Je moet een ander behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Als mijn vriend flirt met meisjes, prima, maar dan doe ik dat ook met jongens!

Waarschuw beheerder
:looser:

Waarschuw beheerder
Levenservaring is zeker niet leeftijdsgebonden maar het is hoe je ermee omgaat... en de meeste jongens en meisjes die kunnen er niet mee omgaan waardoor ze al vroeg in de problemen komen :/ en ik vind het wel makkelijk om de TS meteen ervan te verdenken dat ie op zo'n goedkope manier chicks probeert te scoren... maar dat is het probleem: meeste mensen hebben al hun oordeel klaar voordat ze er daadwerkelijk goed over nadenken.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op woensdag 28 juni 2006 om 07:46:
Maar ze doen het wel minder vaak/snel

Dat lijkt maar zo, omdat vrouwen het simpelweg veel subtieler (of achterbakser, net hoe je 't noemen wilt) spelen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:27:
Als mijn vriend flirt met meisjes, prima, maar dan doe ik dat ook met jongens!

En dat is bevordelijk voor je relatie??? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:30:
En dat is bevordelijk voor je relatie???

Waarom niet, je vertrouwd elkaar toch of niet? Of moet je de hele avond gekluisterd tegen elkaar aan staan, vreselijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:32:
Waarom niet, je vertrouwd elkaar toch of niet? Of moet je de hele avond gekluisterd tegen elkaar aan staan, vreselijk!laatste aanpassing 30 juni 2006 11:33

Praten met anderen is één, maar flirten? Ik ben niet jaloers ingesteld hoor maar als mijn vriendin met haar dikke hol in de kruis van een andere vent zit te rijden dan krijg ik toch mijn bedenkingen... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 30 juni 2006 om 11:26:
I know, vreselijk hé

ja idd :s

je bent echt naïef als je in de mooie praatjes van die topicopener trapt, maar zoals ik al zei die mokkels zijn er :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:29:
Levenservaring is zeker niet leeftijdsgebonden maar het is hoe je ermee omgaat... en de meeste jongens en meisjes die kunnen er niet mee omgaan waardoor ze al vroeg in de problemen komen

juist dus je spreekt me niet tegen ;)

en ik vind het wel makkelijk om de TS meteen ervan te verdenken dat ie op zo'n goedkope manier chicks probeert te scoren... maar dat is het probleem: meeste mensen hebben al hun oordeel klaar voordat ze er daadwerkelijk goed over nadenken..

nee eerlijk zul jij niet gelijk zo denken ? :)

tis wel een erg goedkope en nogal voor de handliggende shit om dat hier te plaatsen op pf, waar 9 van de 10 flockers niet echt serieus bezig zijn, en dan ga je een serieus onderwerp waar een persoon met een beetje verstand weet dat er toch niet serieus gereageerd gaat word, dus vind ik het een beetje een goedkope manier van naïeve chicks te kunnen scoren :/

Waarschuw beheerder

ach ja soms wel he :)

joh je weet toch gelijk wat je aan diegene hebt dan

niet te moeilijk doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:35:
Praten met anderen is één, maar flirten? Ik ben niet jaloers ingesteld hoor maar als mijn vriendin met haar dikke hol in de kruis van een andere vent zit te rijden dan krijg ik toch mijn bedenkingen...

Noem jij dat flirten? Rijden tegen iemand anders aan? Hmm..dat noem ik gewoon ordinair droogneuken.. ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben niet jaloers ingesteld hoor maar als mijn vriendin met haar dikke hol in de kruis van een andere vent zit te rijden dan krijg ik toch mijn bedenkingen...

ik bedenk dan niet ik zeg gelijk van laat jij je maar lekker neuken ik ben pleite (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:01:
Je oordeelt te snel en denkt niet na

Dit is naar mijn idee de zwakheid van de mens! Ergens op reageren terwijl er geen ervaringen mee zijn. Negatieve opmerkingen verklaar ik als: Afgunst en/of onwetendheid...
Laat maar lullen dus, hopenlijk komen ze er zelf ooit achter wie ze zelf nou werkelijk zijn.

Wie zo doet, die zo ontmoet...Goed spreekwoord met weinig woorden, maar ooh zo krachtig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:36:
ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen

dat is ook niet flirten vind ik

flirten is echt wanneer jij met een andere jonge echt gaat auhoeren in de zin van intimiteiten die neigen naar de seksuele gevoelens. :)

kdenk dat ieder ander z'n bedenkingen daar over heeft, want flirten verstaat iedereen weer op een andere manier :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op vrijdag 30 juni 2006 om 11:37:
Dit is naar mijn idee de zwakheid van de mens! Ergens op reageren terwijl er geen ervaringen mee zijn. Negatieve opmerkingen verklaar ik als: Afgunst en/of onwetendheid...

onwetendheid ?

lees me voorafgaande reply dan krijg je wel heel snel je bedenkeningen over de TS en damn right dat het zo is ;)

Waarschuw beheerder
flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

Dat noem ik toch echt niet aan elkaar zitten hoor.. maar de 1 een beetje uitdagen..
Waarschuw beheerder
ik mis iets ghmzz.....

oja :cheer:

vrouwen die doen zulk soort dingen niet en mannen kunnen niet gekrenkt worden O:)
Waarschuw beheerder
ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen.

Noem jij dat flirten?
Dat is gewoon gezellig doen.
Flirten is toch net even iets meer, insinueren dat je iets van iemand wil oid ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:39:
kdenk dat ieder ander z'n bedenkingen daar over heeft, want flirten verstaat iedereen weer op een andere manier :)

astu B)
flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee eerlijk zul jij niet gelijk zo denken ?

tis wel een erg goedkope en nogal voor de handliggende shit om dat hier te plaatsen op pf, waar 9 van de 10 flockers niet echt serieus bezig zijn, en dan ga je een serieus onderwerp waar een persoon met een beetje verstand weet dat er toch niet serieus gereageerd gaat word, dus vind ik het een beetje een goedkope manier van naïeve chicks te kunnen scoren

Iedereen die hier een topic opent op het forum wil dit delen met anderen en ik vind dit best wel een goed punt ove te discussieren. Maar als ik zie over welke onbenullige en lompe zaken topics worden geopend, dan denk ik echt van: zo moet je wat scoren???? :/ Wat dat betreft is sinds de start van dit topic best wel zinnig gediscussieerd en je moet alles wel beetje met een korrel zout nemen maar mensen die je niet kent meteen oordeel over hebben... nee daar doe ik hier niet aan mee (tenzij ze er echt zo desperate om vragen ;-) )

ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen.laatste aanpassing 30 juni 2006 11:37

Ik zeg ook niet dat je elkaars handje steeds moet vasthouden en echt alles maar met elkaar moet doen, mijn vriendin mag ook weleens met mannelijke vrienden op stap en zo, dat noem ik geen flirten maar intiem contact is voor mij al te ver... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:43:
dat noem ik geen flirten maar intiem contact is voor mij al te ver...

Voor mij ook, dat zeker, maar in mijn geval doe ik dat met flirten ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:40:
onwetendheid ?

Eigenlijk voor in het algemeen bedoeld...Denk dat de meeste reacties al aardig off-topic zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:43:
Iedereen die hier een topic opent op het forum wil dit delen met anderen en ik vind dit best wel een goed punt ove te discussieren. Maar als ik zie over welke onbenullige en lompe zaken topics worden geopend, dan denk ik echt van: zo moet je wat scoren????

nope zo bedoel ik het niet :)

maar dit ligt nogal gauw voor de hand (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op vrijdag 30 juni 2006 om 11:47:
Eigenlijk voor in het algemeen bedoeld...Denk dat de meeste reacties al aardig off-topic zijn

hoef je niet te denken tis zo :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:49:
nope zo bedoel ik het niet

Wat bedoel jij dan???? :)

Mijn punt is dat iedereen die een topic opent, aandacht wilt. En wat ie met die aandacht doet dat is voor eenieder verschillend maar bij sommige denk ik toch van: zet er dan meteen neer dat je wilt neuken want het is toch zo overduidelijk..... en dat heb ik met dit topic dus niet maar ja, het blijft maar internet he??? :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:49:
hoef je niet te denken tis zo

Okeej dan, dacht weer dat mijn lichtere vorm van Alzheimer weer toegeslagen was, namelijk Lijpheimer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 30 juni 2006 om 11:08:
De verkeerde vrouwen kiest hij uit dus

Ik blijf er bij....niet in alle gevallen 'KIES' je ervoor om een gevoel voor iemand te krijegn (Y)
Levenservaring is zeker niet leeftijdsgebonden maar het is hoe je ermee omgaat... en de meeste jongens en meisjes die kunnen er niet mee omgaan waardoor ze al vroeg in de problemen komen en ik vind het wel makkelijk om de TS meteen ervan te verdenken dat ie op zo'n goedkope manier chicks probeert te scoren... maar dat is het probleem: meeste mensen hebben al hun oordeel klaar voordat ze er daadwerkelijk goed over nadenken..

:respect: en bedankt...geloof me...ik hoef echt niet op een manier als deze te 'scoren'! de reden waarom ik dit heb geopend (uitgekauwd of niet) is omdat ik gewoon een aantal ervaringen heb gehad (waar ik geen psychische problemen aan heb overgehouden) waarbij ik mensen (vriendinnen van me) gewoon heel erg gekwetst heb zien worden. en ja....vrienden zijn me dierbaar, dus dat raakt me ;-)

Waarschuw beheerder
voordurend naar me staren trwijl k ze duidelijk probeer te maken dak niets van ze mot, help!!!

Waarschuw beheerder
wat een verhaal . had die energie in dt mooie vrouwtje gestopt van je :d dalijk geef je dr niet genoeg aandacht haalt ze t ergens anders :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 13:45:
wat een verhaal . had die energie in dt mooie vrouwtje gestopt van je dalijk geef je dr niet genoeg aandacht haalt ze t ergens anders

Ben vrijgezel, dus zal geen probleem zijn en als het aan mij ligt, dan blijft dat ook even zo (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op vrijdag 30 juni 2006 om 13:30:
Ik blijf er bij....niet in alle gevallen 'KIES' je ervoor om een gevoel voor iemand te krijegn (Y)

Nee maar wel om een relatie met iemand te beginnen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op zaterdag 1 juli 2006 om 10:49:
Nee maar wel om een relatie met iemand te beginnen

Klopt, maar dan nog...kan het niet zo zijn dat iemand zo verliefd is dat hij daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid? Of is die persoon dan simpel omdat hij/zij dat doet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op zaterdag 1 juli 2006 om 12:26:
daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid?

Daar leert diegene vanzelf wel weer van (Y) ;-)

Waarschuw beheerder
okay als t nou is ff kort werd samengevat dan zou ik t misschien wel s gaan lezen.

Waarschuw beheerder
jezus zeg, wat een lap tekst. ik snap niet dat je je frustraties uit op partyflock.... dan ben je wel erg wanhopig denk ik... heb je geen vrienden of vriendinnen ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op zaterdag 1 juli 2006 om 12:26:
Klopt, maar dan nog...kan het niet zo zijn dat iemand zo verliefd is dat hij daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid? Of is die persoon dan simpel omdat hij/zij dat doet?

Dat kan, maar zoals je zelf zegt,je maakt dan wel een keuze. Onbewust of bewust :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:07:
ik snap niet dat je je frustraties uit op partyflock.... dan ben je wel erg wanhopig denk ik... heb je geen vrienden of vriendinnen ofzo?

:roflol: blijkbaar niet ;)