Partyflock

Forumonderwerp · 883695
Waarschuw beheerder
Nee, ben geen fake....heb gewoon geen zin in debiele PB's!!!

Dit is aan alle mannen die zich hierin herkennen (of vrouwen daarintegen).

Ik ben echt schijtziek van mannen die hun lul achterna lopen en daardoor alles op het spel zetten voor dat ene moment dat ze ff hun lol willen hebben en hun zaad kwijt kunnen raken. Ik walg ervan, waarom....heel simpel. Is het nu echt de moeite waard, ik betwijfel het!

Beseffen jullie wel wat jullie daarmee aanrichten of niet? Ja, natuurlijk....je bent je kwakje kwijt en hebt even je lol gehad, maar wat dacht je van je vriendin/vrouw of wat dan ook? Ik heb nu al een paar keer een relatie gehad met een 'beschadigde' vrouw op dat gebied en ben er ziek van om te zien wat het met zo'n vrouw doet. Beschadigd vertrouwen, onzekerheid (terwijl het een bloedmooie en lieve vrouw is) noem maar op. En waarom? Omdat de man zonodig zijn oerinstinct niet onder controle kan houden!?

Ben je niet tevreden met je relatie, kom je tekort??? Wat het ook is....praat er dan over of maak het uit, maar ga niet op achterbakse en slinkse wijze aan je trekken (letterlijk :s) komen door naar de hoeren te gaan...vreemd te gaan of je te lopen rukken voor een cam :$ Stelletje :looser: Dat je dat doet als je geen relatie hebt, dat moet je zelf weten, maar verdomme zeg....denk eens verder dan je lul lang is zeg :@

Ik ben niet heilig geweest in mijn leven, maar vreemdgaan...never. En als ik die behoefte wel heb, dan maak ik het uit of maak het bespreekbaar. Is het zo moeilijk om respect op te brengen?

Mannen zoals jullie maken het de mannen, die wel een goed hart hebben en respect hebben voor een vrouw, onmogelijk om een leuke relatie op te bouwen. Maar ja....je kwakje kwijtraken is natuurlijk veel belangrijker. Hoe vaak ik mezelf wel niet heb hoeven bewijzen in een relatie omdat de vrouw daarvoor een relatie heeft gehad met een Looser die zijn handen niet thuis kon houden (ja, ook slaan doen schijnbaar sommige mannen graag uit onvermogen).

Ik ben er ziek van.....ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik zoiets zou doen....hoe krijg jij dit in godsnaam wel voor elkaar :S ?

Ik zal het niet begrijpen, kan het niet begrijpen en wil het niet begrijpen. Ik weet alleen dat ik dankzij loosers als jullie al heel vaak een topvrouw kwijt ben geraakt omdat het vertrouwen dusdanig beschadigd was dat ze niet meer in staat was om te kijken naar de andere mannen die niet zo zijn…en ja…ik durf met een gerust hart te zeggen dat ik er één van ben!

Moest het even kwijt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn hier op Partyflock die het herkennen. En als je niet op een normale manier kan reageren op dit topic….ga dan ff buiten spelen ofzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op vrijdag 30 juni 2006 om 11:37:
Dit is naar mijn idee de zwakheid van de mens! Ergens op reageren terwijl er geen ervaringen mee zijn. Negatieve opmerkingen verklaar ik als: Afgunst en/of onwetendheid...

onwetendheid ?

lees me voorafgaande reply dan krijg je wel heel snel je bedenkeningen over de TS en damn right dat het zo is ;)

Waarschuw beheerder
flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

Dat noem ik toch echt niet aan elkaar zitten hoor.. maar de 1 een beetje uitdagen..
Waarschuw beheerder
ik mis iets ghmzz.....

oja :cheer:

vrouwen die doen zulk soort dingen niet en mannen kunnen niet gekrenkt worden O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:36:
ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen.

Noem jij dat flirten?
Dat is gewoon gezellig doen.
Flirten is toch net even iets meer, insinueren dat je iets van iemand wil oid ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:39:
kdenk dat ieder ander z'n bedenkingen daar over heeft, want flirten verstaat iedereen weer op een andere manier :)

astu B)
flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:35:
nee eerlijk zul jij niet gelijk zo denken ?

tis wel een erg goedkope en nogal voor de handliggende shit om dat hier te plaatsen op pf, waar 9 van de 10 flockers niet echt serieus bezig zijn, en dan ga je een serieus onderwerp waar een persoon met een beetje verstand weet dat er toch niet serieus gereageerd gaat word, dus vind ik het een beetje een goedkope manier van naïeve chicks te kunnen scoren

Iedereen die hier een topic opent op het forum wil dit delen met anderen en ik vind dit best wel een goed punt ove te discussieren. Maar als ik zie over welke onbenullige en lompe zaken topics worden geopend, dan denk ik echt van: zo moet je wat scoren???? :/ Wat dat betreft is sinds de start van dit topic best wel zinnig gediscussieerd en je moet alles wel beetje met een korrel zout nemen maar mensen die je niet kent meteen oordeel over hebben... nee daar doe ik hier niet aan mee (tenzij ze er echt zo desperate om vragen ;-) )

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:36:
ik versta onder flirten praten met anderen mensen, en gezellig zijn, ipv elke keer rond mijn vriend te hangen.laatste aanpassing 30 juni 2006 11:37

Ik zeg ook niet dat je elkaars handje steeds moet vasthouden en echt alles maar met elkaar moet doen, mijn vriendin mag ook weleens met mannelijke vrienden op stap en zo, dat noem ik geen flirten maar intiem contact is voor mij al te ver... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:43:
dat noem ik geen flirten maar intiem contact is voor mij al te ver...

Voor mij ook, dat zeker, maar in mijn geval doe ik dat met flirten ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:40:
onwetendheid ?

Eigenlijk voor in het algemeen bedoeld...Denk dat de meeste reacties al aardig off-topic zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:43:
Iedereen die hier een topic opent op het forum wil dit delen met anderen en ik vind dit best wel een goed punt ove te discussieren. Maar als ik zie over welke onbenullige en lompe zaken topics worden geopend, dan denk ik echt van: zo moet je wat scoren????

nope zo bedoel ik het niet :)

maar dit ligt nogal gauw voor de hand (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op vrijdag 30 juni 2006 om 11:47:
Eigenlijk voor in het algemeen bedoeld...Denk dat de meeste reacties al aardig off-topic zijn

hoef je niet te denken tis zo :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:49:
nope zo bedoel ik het niet

Wat bedoel jij dan???? :)

Mijn punt is dat iedereen die een topic opent, aandacht wilt. En wat ie met die aandacht doet dat is voor eenieder verschillend maar bij sommige denk ik toch van: zet er dan meteen neer dat je wilt neuken want het is toch zo overduidelijk..... en dat heb ik met dit topic dus niet maar ja, het blijft maar internet he??? :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:49:
hoef je niet te denken tis zo

Okeej dan, dacht weer dat mijn lichtere vorm van Alzheimer weer toegeslagen was, namelijk Lijpheimer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 30 juni 2006 om 11:08:
De verkeerde vrouwen kiest hij uit dus

Ik blijf er bij....niet in alle gevallen 'KIES' je ervoor om een gevoel voor iemand te krijegn (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:29:
Levenservaring is zeker niet leeftijdsgebonden maar het is hoe je ermee omgaat... en de meeste jongens en meisjes die kunnen er niet mee omgaan waardoor ze al vroeg in de problemen komen en ik vind het wel makkelijk om de TS meteen ervan te verdenken dat ie op zo'n goedkope manier chicks probeert te scoren... maar dat is het probleem: meeste mensen hebben al hun oordeel klaar voordat ze er daadwerkelijk goed over nadenken..

:respect: en bedankt...geloof me...ik hoef echt niet op een manier als deze te 'scoren'! de reden waarom ik dit heb geopend (uitgekauwd of niet) is omdat ik gewoon een aantal ervaringen heb gehad (waar ik geen psychische problemen aan heb overgehouden) waarbij ik mensen (vriendinnen van me) gewoon heel erg gekwetst heb zien worden. en ja....vrienden zijn me dierbaar, dus dat raakt me ;-)

Waarschuw beheerder
voordurend naar me staren trwijl k ze duidelijk probeer te maken dak niets van ze mot, help!!!

Waarschuw beheerder
wat een verhaal . had die energie in dt mooie vrouwtje gestopt van je :d dalijk geef je dr niet genoeg aandacht haalt ze t ergens anders :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 13:45:
wat een verhaal . had die energie in dt mooie vrouwtje gestopt van je dalijk geef je dr niet genoeg aandacht haalt ze t ergens anders

Ben vrijgezel, dus zal geen probleem zijn en als het aan mij ligt, dan blijft dat ook even zo (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op vrijdag 30 juni 2006 om 13:30:
Ik blijf er bij....niet in alle gevallen 'KIES' je ervoor om een gevoel voor iemand te krijegn (Y)

Nee maar wel om een relatie met iemand te beginnen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op zaterdag 1 juli 2006 om 10:49:
Nee maar wel om een relatie met iemand te beginnen

Klopt, maar dan nog...kan het niet zo zijn dat iemand zo verliefd is dat hij daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid? Of is die persoon dan simpel omdat hij/zij dat doet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op zaterdag 1 juli 2006 om 12:26:
daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid?

Daar leert diegene vanzelf wel weer van (Y) ;-)

Waarschuw beheerder
okay als t nou is ff kort werd samengevat dan zou ik t misschien wel s gaan lezen.

Waarschuw beheerder
jezus zeg, wat een lap tekst. ik snap niet dat je je frustraties uit op partyflock.... dan ben je wel erg wanhopig denk ik... heb je geen vrienden of vriendinnen ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)eminemO:) op zaterdag 1 juli 2006 om 12:26:
Klopt, maar dan nog...kan het niet zo zijn dat iemand zo verliefd is dat hij daardoor bepaalde keuzes maakt uit de hoop dat het allemaal wel bijdraaid? Of is die persoon dan simpel omdat hij/zij dat doet?

Dat kan, maar zoals je zelf zegt,je maakt dan wel een keuze. Onbewust of bewust :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:07:
ik snap niet dat je je frustraties uit op partyflock.... dan ben je wel erg wanhopig denk ik... heb je geen vrienden of vriendinnen ofzo?

:roflol: blijkbaar niet ;)