Partyflock

Forumonderwerp · 882584

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hoi,

Het valt mij op dat mede flockers vaak zomaar en om niks worden afgezeken. Ik vraag mij echt aan wat je daar aan hebt...

En wat heb je eraan om stom op een nieuw topic te reageren? Reageer dan gewoon niet :[

Ik bedoel, moet je eens op letten wat voor een stomme reacties op dit topic gaan komen. En zonder inhoud.

Zijn het de onzekere mannetjes die door anderen af te kraken vanachter hun veilige peecee zich beter en stoerder voelen?

Of de zogenaamnde stoere vrouwtjes die erbij willen horen?

Waarom zomaar een ander de grond in boren. Wat heb je er aan?

Ik vraag het me echt af :yes:

groetjes van Ginger.-
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op vrijdag 23 juni 2006 om 15:12:
Jij moet je bek houwen!

:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 23 juni 2006 om 15:11:
op FB was ik toch ook heel lief

Das waar :yes: Je menneke was alleen een beetje 'lam' :cheer:
Waarschuw beheerder
knaaop

is het niet knaap?

zwarkte

bedoel je zwakte?

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een appart gedeelte op partyflock wat streng in de gaten worden ghouden en waar offtopic gelul of aanstootgevend/afzeikende reacties meteen worden bestraft. Beheerd door 5 mods. 24/7. Die de orde proberen te handhaven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:15:
En natuurlijk de vriendjes van de vriendjes, het bekende kudde gedrag. Allemaal zo jammer soms want er zitten best leuke mensen tussen die zichzelf zo omlaag halen

true true.. daar kan ik niets anders over zeggen dan je gelijk te geven :[ ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:16:
Das waar Je menneke was alleen een beetje 'lam'

:jaja: hij was ook een beetje moe... en ik ging wel lekker :cheer: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:17:
Die de orde proberen te handhaven

Ja laten we lekker politieagentje gaan spelen :vaag:
Waarschuw beheerder
ik zou niet durven.
zijn niks meer dan een stel kwaajongens en meisjes :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
offtopic gelul

Kijk daar heb je bijvoorbeeld al een punt. Op flock zijn bijna alle topics chatboxen. Dat is op bijvoorbeeld Fok heel anders geregeld.

aanstootgevend/afzeikende reacties meteen worden bestraft

Jip, want zodat er gewoon echte goede discussies gevoerd kunnen worden op welk gebied dan ook. De trio-bitch-ho neukers hebben het daar lekker over, mensen die over astrologie willen praten daar over, en zieltjes zoals ik, alias priesters over het geloof :-p Nee zonder gekheid you got a point (y)

Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:18:
true true.. daar kan ik niets anders over zeggen dan je gelijk te geven

Ja en het jammere is dat ze het van zichzelf weten maar ze meteen weer tegen een nieuw dilemma aanlopen: niet toe kunnen geven... Klote is dat :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 14:54:
Ik vraag mij echt aan wat je daar aan hebt...

GENOT :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:19:
Ja laten we lekker politieagentje gaan spelen

Bij de gemiddelde flocker schijnt dat nodig te zijn. Kan het ook niet helpen, kijk op het forum en oordeel. Ik snap de TS zijn probleem wel maar er is vrij weinig aan te doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 23 juni 2006 om 15:21:
GENOT

Wat precies probeer ik achter te komen. Kun je een volzin maken? (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:21:
Bij de gemiddelde flocker schijnt dat nodig te zijn. Kan het ook niet helpen, kijk op het forum en oordeel. Ik snap de TS zijn probleem wel maar er is vrij weinig aan te doen.

Ik weet het gast.. het was meer een sarcastische opmerking ;) (zit overigens wel verschil tussen sarcasme en "afzeiken" laat daar geen misverstand over bestaan)

Maar je hebt wel een punt.. ik irriteer me er meestal mateloos aan.. mja het enige wat mij dan goed dunkt is juist met degene in discussie gaan die denkt het wiel te hebben uitgevonden en die eens even flink af te zeiken / op zijn of haar plaats te zetten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 23 juni 2006 om 15:21:
ik zou niet durven.
zijn niks meer dan een stel kwaajongens en meisjes :x :x

jij ook :[

dondersteen dat je bent (6)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:22:
Wat precies probeer ik achter te komen. Kun je een volzin maken?

:lol:

Ik vind het meestal leuker dat soort afzeikers af te zeiken. Maar goed, meestal hang ik gewoon in wat topics rond waarvan ik weet dat er leuke mensen zijn. Zelf wel aardig blijven, verder doe je er niks aan. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:24:
Maar je hebt wel een punt.. ik irriteer me er meestal mateloos aan.. mja het enige wat mij dan goed dunkt is juist met degene in discussie gaan die denkt het wiel te hebben uitgevonden

Daarom dit topic. Ik probeer er dus echt achter te komen wat die mensen bezielt.

Het zijn meestal zonder te willen generaliseren ook de mennekes die :gaap: zeggen in een topic. Alleen dat en niets anders.

Kijk als er weer zon geil neuk pik zuig topic geopent wordt, ala, maar net zoals bijvoorbeeld bij mijn topic, moet je een eens terug lezen hoeveel :looser: er al staat. Kijk nu ben ik een :looser: maar in veel andere gevallen is dus die toegevoegde waarde 0.

Zeg dan gewoon niks lijkt mij.

Moet je je eens voorstellen dat IRL mensen op straat alleen loser tegen je zouden zeggen als jij iets beweert.

Ik zou dr wel raad mee weten :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een idee om het aantal forumberichten niet meer te vermelden? Dan vinden ze het misschien al minder stoer want kunnen ze er niet over opscheppen over hoeveel ze wel niet op PF zitten ;). Houd ook een hoop gezever in de topics tegen denk ik.

Waarschuw beheerder
Knibbel/Ginger ik snap je wel maar mensen kunnen hier niet relativeren. Internet is voor sommige mensen die enige manier op te gallen en te keten en dat allemaal achter een (fake) profiel en dat is veilig want niemand kent je. En wat verwacht je eerlijk gezegd van een forum op een partysite? Dat er allemaal serieuze mensen zijn die serieus over bepaalde zaken kunnen praten? Deze en andere sites zijn zo vrij toegankelijk dat er altijd wel rotte appels tussen zitten.

Wat ik eigenljk nog schrijnender vindt is dat men het hier soms echt te serieus neemt. Ik krijg ook soms van alles naar mijn hoofd geslingerd omdat ik een bepaalde mening heb maar kom op, het is maar internet hoor!!!!!! Mensen die ik persoonlijk niet ken neem ik helemaal niet serieus en het zal me echt aan me reet roesten wat men over mij denkt hier... dit is voor mij pure ontspanning, net zoals uitgaan, het is geen way of life en ik hoef ook niet op iedere nieuwe topic te reageren.

Tuurlijk heb ik mijn bedenkingen bij heel veel topics van: "Moet dat nou? " maar dan hoef je niet te reageren.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:22:
Wat precies probeer ik achter te komen. Kun je een volzin maken?

ik glij er nat van over mijn stoel van genot ...

zinvol genoeg :9

Waarschuw beheerder
en toch vind ik aardbeien lekker.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:31:
Misschien een idee om het aantal forumberichten niet meer te vermelden? Dan vinden ze het misschien al minder stoer want kunnen ze er niet over opscheppen over hoeveel ze wel niet op PF zitten . Houd ook een hoop gezever in de topics tegen denk ik.

Nou het probleem zit hem vooral zoals je zelf al zei in het ontopic houden van discussies. En omdat het vrijwillig is is daar dus geen tijd voor.

En een alleen :gaap: of :looser: smylies zou eigenlijk niet moeten mogen of KUNNEN net zoals je niet alles in hoofdletters kan schrijven.

Zeg dan niks namelijk, scheelt een hoop irritatie :yes:
Waarschuw beheerder
hehehe nu moet ik toegeven dat ik ook zo nu en dan een :gaap: of een :looser: eruit gooi, maar wel nadat ik eerst iets (in mijn ogen ;))zinnings heb gezegd hehehe
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:28:
Moet je je eens voorstellen dat IRL mensen op straat alleen loser tegen je zouden zeggen als jij iets beweert.

Mwa over het algemeen trek ik me weinig aan van wat mensen zeggen, maar als je niet naar mijn beweringen wil luisteren dan niet.. hebben ze het recht toe. En alleen maar looser lopen schreeuwen.. tjah dat geeft voor mij al aan dat je op een dergelijk niveau zit dat ik niet eens met je wil discusieren. Om die mensen lach ik alleen maar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:34:
en toch vind ik aardbeien lekker.

doe mij ook maar een portie
Waarschuw beheerder
donateur
:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:12:
Hetgeen wat er vaak ontbreekt is idd te zoeken in de verbale kwaliteiten van de gemiddelde flocker.. ik ga juist met de mensen in discussie (wat jij noemt afzeiken ) die denken dat ze verbaal hun mannetje staan..

Die trand die je noemt klinkt me bekend in de oren.. maar het is mij algemeen bekend dat schelden een teken is van zwakte

En of jij zo ontwikkelt bent.. hmmzz zo zou ik me ook voelen als 30 jarige tussen de 15/16 jarige flocker hehehe dus wie zal het zeggen..?

Het is ontwikkelD.

En het is een kwestie van het balletje laten rollen hier op PF... Je kan zelf ook wel bedenken wat reacties uit gaat lokken. En wil je echt serieus praten, moet je een andere site opzoeken. Ik ken genoeg andere fora waar het wel gewoon gezellig is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:33:
Knibbel/Ginger ik snap je wel maar mensen kunnen hier niet relativeren. Internet is voor sommige mensen die enige manier op te gallen en te keten en dat allemaal achter een (fake) profiel en dat is veilig want niemand kent je. En wat verwacht je eerlijk gezegd van een forum op een partysite? Dat er allemaal serieuze mensen zijn die serieus over bepaalde zaken kunnen praten? Deze en andere sites zijn zo vrij toegankelijk dat er altijd wel rotte appels tussen zitten.

Ik verwacht dat als mijn mede mens niks zinnigs te zeggen heeft hij/zij haar mond houdt. IRL heb ik deze 'problemen' nooit :no: Komt denk ik ook omdat ik iets uitstraal van beter niet dom doen. Ik doe dat namelijk ook niet bij jou. Enfin, conclusie is dus zielig vooral omdat het zo anoniem is. Maar de diepere meening is dus dat veel veel mensen ongelukkig met zichzelf zijn en dus hier hun gram uit moeten halen. S beetje sjammer :yes:

Uitspraak van VageJetje op vrijdag 23 juni 2006 om 15:33:
ik glij er nat van over mijn stoel van genot ...

zinvol genoeg

Als jij daar geil van wordt zeker doen meidje (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:35:
Uitspraak van Knibbel op vrijdag 23 juni 2006 om 15:28:

ook dan een grote bek irl ... ben ik hyper .. krijg je een woordelijke sloot over je hoofd .. boeit me niet wie ... de eerste de beste :cheer:

zeik gewoon soms iedereen af :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:34:
scheelt een hoop irritatie

:gaap: :looser:

Als je je daar al druk overmaakt :no:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:39:
Als jij daar geil van wordt zeker doen meidje

geil zei ik niet :/ ... had het over genot :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op vrijdag 23 juni 2006 om 15:39:
En wil je echt serieus praten, moet je een andere site opzoeken. Ik ken genoeg andere fora waar het wel gewoon gezellig is.

Wat een onzin, dat kan hier ook gewoon. Soms duurt het even.. ;)
Waarschuw beheerder
Ik verwacht dat als mijn mede mens niks zinnigs te zeggen heeft hij/zij haar mond houdt

Niet te hoog van de toren blazen he.. :flower:
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 23 juni 2006 om 15:39:
zeik gewoon soms iedereen af

soms?? nepperT ;p

Waarschuw beheerder
Ik verwacht dat als mijn mede mens niks zinnigs te zeggen heeft hij/zij haar mond houdt. IRL heb ik deze 'problemen' nooit Komt denk ik ook omdat ik iets uitstraal van beter niet dom doen. Ik doe dat namelijk ook niet bij jou. Enfin, conclusie is dus zielig vooral omdat het zo anoniem is. Maar de diepere meening is dus dat veel veel mensen ongelukkig met zichzelf zijn en dus hier hun gram uit moeten halen. S beetje sjammer

Ben ik helemaal met je eens maar je kan het niet tegenhouden! Mensen zijn gewoon verschillend en voor sommige is dit een droomwereld waar ze totaal iemand anders kunnen zijn dan dat ze daadwerkeljk zijn! Ik wil best geloven dat als je hier continu maar domme topics opent en alles afzeikt dat je best wel contactgestoord aan het worden bent. Dat zijn dan ook van die mensen die alleen maar hun contacten onderhouden via het internet ipv ff iemand bellen of opzoeken....... het is triest :S :looser:
Waarschuw beheerder
Ik verwacht dat als mijn mede mens niks zinnigs te zeggen heeft hij/zij haar mond houdt.

Je vindt jezelf wel erg belangrijk ofniet...?

Denk dat 99% hier schijt heeft aan wat jij van de mensen hier verwacht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:35:
Om die mensen lach ik alleen maar

Ik ook hoor, 't baart me alleen een beetje zorgen (y)

Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op vrijdag 23 juni 2006 om 15:39:
Ik ken genoeg andere fora waar het wel gewoon gezellig is.

Ik ook en vind dat dat ook hier moet kunnen :yes:

Uitspraak van VageJetje op vrijdag 23 juni 2006 om 15:39:
krijg je een woordelijke sloot over je hoofd

Das al een stuk meer dan je eerst reactie :yes:

Uitspraak van VageJetje op vrijdag 23 juni 2006 om 15:40:
had het over genot

Nat over je stoel glijen alleen van genot? Cool (y)
Waarschuw beheerder
Maar de diepere meening is dus dat veel veel mensen ongelukkig met zichzelf zijn en dus hier hun gram uit moeten halen

ik haal mijn gram meestal uit pakkies o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:01:
groetjes van Ginger.-
.[img width=80 height=21]http://www.motleycrow.com/ImageHost/gayfight.gif[/img]

weer een zeer volwassen reactie van uw kant :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:43:
Ik ook hoor, 't baart me alleen een beetje zorgen

Maak je liever zorgen om dingen die er echt toe doen.. is een stuk beter voor je hart :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 15:43:
ik haal mijn gram meestal uit pakkies

:respect: Hahaha kijk das nou humor (y) Beter dan neuk pik pies of :looser: :looser: :looser:

Zou die mensen gewoon niet anders kunnen? Shit man ben ik wel blij met mezelf :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:43:
een zeer volwassen reactie

Joh ik ga niet eens op die kneusjes in, tis duidelijk wie er zijn tekortkomingen heeft :yes: Des middags :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:03:
Zijn het gefrustreerde mennekes en meidjes? Kunnen ze niet meer, dieper beter?

Ze zijn gewoon niet slimmer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 15:46:
Joh ik ga niet eens op die kneusjes in, tis duidelijk wie er zijn tekortkomingen heeft

dat is zeker duidelijk.

Ik zeg SLOTJE dan maar weer voor dit nutteloze topic.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:43:
een zeer volwassen reactie

hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Relleng is for haterz

Waarschuw beheerder
ik zou ook vooral alles heel serieus nemen op pf:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 23 juni 2006 om 15:47:
Ik zeg SLOTJE dan maar

dan moet je vlug naar de sleutelboer toe !

ook zo'n standaard uitdrukking op PF, "slotje dan maar" zodra het topic niet helemaal naar hij eigen smaak is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 23 juni 2006 om 15:47:
Ze zijn gewoon niet slimmer..

Dat geloof ik dus gewoon niet :no:

Volgens mij durven ze hun vaste stramien niet te doorbreken en eens iets anders te proberen. Ze weten het wel maar tja nieuw is moeilijk.

Ik denk ook dat het de soort mensen zijn die nooit zomaar iemand gedag zeggen of van simpele dingen kunnen genieten. Eigenlijk vind ik het best sneu :(