Partyflock
 
Forumonderwerp · 882053


Welkom in de 078-hangout!


De bedoeling van het topic is, dat het gezellig is! met als bespreekpunten voornamelijk de onderwerpen: feesten, uitgaan, nachtleven, voetbal etc.

Houd er daarom rekening mee dat je je wel aan het beleid houdt :devil: Wat vooral inhoudt dat er niet gescholden wordt in het topic O:)

Het enige wat er nu nog ontbreekt is het juiste sfeertje:


De omgeving...


het uitzicht...


de gezelligheid...


het verblijf...

Brand maar los B)
laatste aanpassing
Vet nr bedankt voor t delen gozah
Issie van mij, issie van jâw
Doe voorzichtig met deze harde klappers aub
Gevaar voor een klapperkaak
Uitspraak van Party Penkel op dinsdag 14 februari 2023 om 11:00:
Gevaar voor een klapperkaak


:roflol: heb wel gewoon me gordel om als ik wat op heb
Anders heb ik wel elastiekjes van mijn ouwe beugel te leen ☺️
 
kaas kaas kaas kaas kaas baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffff ..uit het vuisje
Hebbie t al gehoord?
Feyenoord
Ga je flyeren voor de lokale buurtvereniging maatje
Uitspraak van Beekoz op vrijdag 21 juli 2023 om 07:55:
Ga je flyeren voor de lokale buurtvereniging maatje


:roflol: hahahaha netjes maat
Soms drop ik boms
 
Soms gaat het goed Soms gaat het best Soms gaat het beter
 
soms smos
 
Uitspraak van Tumult op maandag 12 februari 2024 om 05:27:
Spring uit me vel


Niet doen word zon zooitje
Uitspraak van actief op maandag 12 februari 2024 om 05:58:
Niet doen word zon zooitje


Hahaha mogguh :bier:
 
Uitspraak van Tumult op maandag 12 februari 2024 om 06:06:
Hahaha mogguh :bier:


Moggu...
Is spring ook bijna uit mijn vel
Was er een mooie kans een goed en fatsoenlijk rechts kabinet
Gooit die Omtzigt alles in het water
Wat een oetlul zeg
Uitspraak van actief op dinsdag 13 februari 2024 om 09:22:
Moggu...
Is spring ook bijna uit mijn vel
Was er een mooie kans een goed en fatsoenlijk rechts kabinet
Gooit die Omtzigt alles in het water
Wat een oetlul zeg


Politiek is poppenkast voor de buhne. Dus lekker in je vel blijven zitten. En rustig wachten tot we met fakkels en rieken naar Duh Haag gaan :D
 
Uitspraak van Tumult op woensdag 14 februari 2024 om 20:21:
Politiek is poppenkast voor de buhne


Das waar maar ik hoor liever Wilders Eerdmans en Van der Plas dan die andere graftakken
1 ding is zeker
 
Uitspraak van Beekoz op zaterdag 17 februari 2024 om 13:14:
1 ding is zeker


Ajax wint geen beker
:D :D lekker dat :coke: bapt beter
Wie weet of Geertje Wild is
Donderdagavond meestal in de Keuvel wel aardig wild
Met Jacky Groenen en Sabine van iedereen
The in-snuif blijft ook kekke tent
Allemaal mensjes van 14 die snoepen van de pisang Ambon en de Passoa. Er gaat niks boven de disco warehouse.
 
Uitspraak van Beekoz op dinsdag 14 mei 2024 om 19:35:
Wie weet of Geertje Wild is


GGeert is wel het beste voor Nederland
Hey Snuiters..hoe hangt de vlag erbij ?
Uitspraak van Beekoz op dinsdag 16 juli 2024 om 09:28:
Hey Snuiters..hoe hangt de vlag erbij ?


Met een keltisch kruis erop! En die van jou?
Net je verslag van Hardcore Turbulence nog even zitten lezen. 2003 waar is de tijd gebleven?
Uitspraak van Beekoz op woensdag 23 oktober 2024 om 17:06:
Net je verslag van Hardcore Turbulence nog even zitten lezen. 2003 waar is de tijd gebleven?


Hahahaha kicke. Ja maat. Gaat hard he :hyper:
Dat je suiker snuift
Ik heb wel is per ongeluk mdma gesnoven. Dat is veteraan. Suuuuu
Fijne daguuh
bedankt :D
Graag gedaan
:D:D generaal!