Partyflock
 
Forumonderwerp · 882053


Welkom in de 078-hangout!


De bedoeling van het topic is, dat het gezellig is! met als bespreekpunten voornamelijk de onderwerpen: feesten, uitgaan, nachtleven, voetbal etc.

Houd er daarom rekening mee dat je je wel aan het beleid houdt :devil: Wat vooral inhoudt dat er niet gescholden wordt in het topic O:)

Het enige wat er nu nog ontbreekt is het juiste sfeertje:


De omgeving...


het uitzicht...


de gezelligheid...


het verblijf...

Brand maar los B)
laatste aanpassing
 
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
ja, dat lijkt me beter... deze wordt toch wel weer gesloten ;)
flock (N)
 
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op woensdag 21 juni 2006 om 12:06:
waarom maak je er geen flock van?


Ik vind flock maar irritant (N)

Dit topic moet gewoon een succes worden :yes:
Hopelijk wordt dit topic nou niet gesloten :[

En die flocks zijn gaar beter een gewoon topic :yes:
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 21 juni 2006 om 13:48:
beter een gewoon topic


leuk als elke regio/plaats een eigen topic krijgt.....

dan is het spoor bijster
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op woensdag 21 juni 2006 om 13:55:
leuk als elke regio/plaats een eigen topic krijgt.....

dan is het spoor bijster


Lekker boeiend wij hadde eerst anderhalf jaar een eigen topic en die werd door 1 of andere trieste reden gesloten..
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 21 juni 2006 om 13:58:
Lekker boeiend wij hadde eerst anderhalf jaar een eigen topic en die werd door 1 of andere trieste reden gesloten..


de laatste tijd wordt alles gesloten door een domme reden :(
 
Leuke omgeving Essendaal!




:cheer: Fuck Maarssen :cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:25:
Hoi ichilover


waar slaat dat nou weer op hey hoe kom je daar nou weer bij :s
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:32:
Fuck Maarssen


:yes: stel boeren daar


Uitspraak van * ..:: Early Rave ::.. * op woensdag 21 juni 2006 om 14:38:
waar slaat dat nou weer op hey hoe kom je daar nou weer bij


Doe maar rustig hoor :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
Doe maar rustig hoor


Ze wilt je O:)
hahaha trio met ichi ?:D
ow ok saai hoor
ik heb altijd een trio met ichi en haider dat doet toch iedereen :vaag:
Uitspraak van TieF op woensdag 21 juni 2006 om 16:22:
ik heb altijd een trio met ichi en haider dat doet toch iedereen


Elke dag :kwijl:
aardig vreemd dan hoor
achh :aai:
Betere shizzle dit B)

Flocks zuigen big time idd. :dood:
Ichi werkt nu bij Bruynzeel waar k ook 2 maanden gewerkt heb :9
Daar werken alle hersenloozuh idd. :D
haha
Uitspraak van Tumult op woensdag 21 juni 2006 om 17:45:
Daar werken alle hersenloozuh idd.


Jongeee niet fucken met mn vriendin he :[
waarom ben je daar gestopt eigenlijk?
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 21 juni 2006 om 17:52:
Jongeee niet fucken met mn vriendin he :[


Dat doe jij al, zou niet durven 8)
beter van drimmelen :vaag:
Uitspraak van TieF op woensdag 21 juni 2006 om 17:54:
waarom ben je daar gestopt eigenlijk?


Was geen werk meer, was via uitzendbureau he ;)

Uitspraak van Tumult op woensdag 21 juni 2006 om 17:54:
Dat doe jij al, zou niet durven


Uhuh :kwijl::9
Nee man das kut :/
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 21 juni 2006 om 17:57:
is wel goud qua per week uitbetaald


Zeker wel relaxt ja voor als je een tijdje zonder werk hebt gezete maar dr na beter per maand :d

Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 21 juni 2006 om 17:57:
https://partyflock.nl/topic/881982.html

btr met ze alle ff terroriseren


Ghehe ;d
 
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 21 juni 2006 om 17:57:
https://partyflock.nl/topic/881982.html

btr met ze alle ff terroriseren


I'm in.
:D
Wie gaan dr vanavond allemaal NL kijke bij passagebar in Z-Town?:d