Partyflock
 
Forumonderwerp · 882053


Welkom in de 078-hangout!


De bedoeling van het topic is, dat het gezellig is! met als bespreekpunten voornamelijk de onderwerpen: feesten, uitgaan, nachtleven, voetbal etc.

Houd er daarom rekening mee dat je je wel aan het beleid houdt :devil: Wat vooral inhoudt dat er niet gescholden wordt in het topic O:)

Het enige wat er nu nog ontbreekt is het juiste sfeertje:


De omgeving...


het uitzicht...


de gezelligheid...


het verblijf...

Brand maar los B)
laatste aanpassing
Scheutig
Hoe was jullie oud&nieuw maatjes
Uitspraak van Party Penkel op vrijdag 4 april 2025 om 15:41:
Hoe was jullie oud&nieuw maatjes


:roflol: zo strak als een cobra |) jij dan?
Ja was aan, 6 kinderen opgeblazen
:D alles kids dus
Steenhard
baco voor stefan
Dikhout en jij? :smoke:
2026 is aannnn
Bijna 20 jaar 078 hang out hejjjj :hyper:
Uitspraak van Party Penkel op dinsdag 6 januari 2026 om 11:53:
Gvd oude mannen zijn we :cry:


Ha hou mij er lekker buiten. Met je oud, tsk..
Ouwe sorry lul
Ouwe pik ouwe pijp
Uitspraak van Party Penkel op woensdag 15 april 2026 om 11:46:
Voor de leeftijd


Lekker aan de tabletten met die sletten.
Wappie Wasbeer
Ram van de pito.
JURG Haider
Heb. Aanzehand
Pakkie Riet
Het glas is leeg
[albumelement=84962286]{element is niet toegankelijk}
Netjes gabber, waar heb je ze kapot gestampt?
Uitspraak van Party Penkel op maandag 15 juni 2026 om 11:04:
Netjes gabber, waar heb je ze kapot gestampt?


Stadsbrouwerij Rdam, hakborrellll. Was kicke