Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik heb een tepelpiercing
niet eerlijk de mannen kunnen het meteen als de kleine er is he
op het moment geen last van nee...maar ik denk dat ie er toch wel uit moet op gegeven moment
na 2 weken shir??
en hoe is het met de kleine mooie man???heb je gemist hier wijffie
Heej Shirley, hoe gaat het met jou en je kleine vent
men bedje opzoeken ben gewoon moe niet leuk meer
vandaag de hele dag geslapen met charley
Ja het is allemaal weer eens wat anders he dan een gewoon kaartje
Ja zeg dat wel...wij wilden eerst en foto van de kleine maar ik laat dit vanaaf even aan me vriend zien, kijken wat hij ervan gaat zeggen
dit is wel appart
Een brabbeltje? oww wat leuk...ik wil ook
Om even terug te komen op de geboortekaartjes, www.poobies.com is ook SUPER!
Het zijn nog geen hele verhalen die hij tegen me verteld
maar volgens het bakerpraatje krijg je dus een meisje
nou ik ben benieuwd of het klopt
natascha we moeten nog even volhouden hoor
Ik heb me een uitslag en puistjes in me gezicht gekregen terwijl ik daar nooit last van had
Uhhh nou dat je het zegt, bij mij klopte het wel
Oke komt ie...
ik ben benieuwd
bij mij kwam overal een meisje uit met alle voorspellingen en ik had ook heel veel pukkels en daa zeggen ze ook van dat het een meid is maar het is echt en knul hoor haha
maar ja is het niet belangrijker dat het gezond en met alles er op en er aan ter wereld komt??
Je begint met het getal 49 daar tel je de maand van je eerste dag van je laatste menstruatie bij op, (bij mij was dat november) dan trek je je leeftijd daar vanaf. en dan doe je min 1 min 2 min 3 tot je niet meer verder kan en als het oneven is dan wordt het een jongen, is het even dan een meisje.