Partyflock

Forumonderwerp · 880924
65543x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moet het toch ff kwijt!!

Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!:jaja: :D

Zo dat is eruit.....

Waarschuw beheerder
nou dit is het gedichtje waar we aan zitten te denken

hallo, h­ier ben ik weer
dit is al de tweede keer
maar ­nu kondig ik mijn broertje aan
met een hele m­ooie naam
ik ben Enrico en laat u weten
dat mi­jn broer.... zal heten

maar ja dan de voorkant nog he haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:51:
ik heb een tepelpiercing

Auwww :$ Ik zou het niet weten meiss, heb je er geen last van op het moment?

Maar nou dat jij zo'n vraag stelt, ik heb er ook nog eentje: ik heb een tattoo en daar wil ik de naam en de geb.datum van de kleine onder laten zetten...weten jullie mss wanneer dat ongeveer kan (ik ga (wil) bortsvoeding geven)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:55:
hallo, h­ier ben ik weer
dit is al de tweede keer
maar ­nu kondig ik mijn broertje aan
met een hele m­ooie naam
ik ben enrico en laat u weten
dat mi­jn broer.... zal heten

Oww die is wel erg leuk zeg :yes:

Waarschuw beheerder
ik hebmen tattoo van Enrico na 6 maanden laten zetten dat was toen de tijd dat het mocht ivm inkt in je bloed ofzo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 22:56:
meteen vitaminen k

niet meteen hoor na twee pas :D

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook ik heb namelijk geen contact met men ouders al 5 jaar en wil ze toch laten weten dat er een kleinkind bij is..
maar ja ze hoeven het weer niet van mij te weten dus leek mij leuk het zo te doen via enrico:D:D

Waarschuw beheerder
na 2 weken shir??

en hoe is het met de kleine mooie man???(K)(K)heb je gemist hier wijffie:$:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:57:
na 6 maanden

Dat is dus nog een hele tijd...

Heej Shirley, hoe gaat het met jou en je kleine vent? (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:55:
Auwww Ik zou het niet weten meiss, heb je er geen last van op het moment?

valt allemaal wel mee...:P op het moment geen last van nee...maar ik denk dat ie er toch wel uit moet op gegeven moment..

Waarschuw beheerder
zou het even aan de vk vragen die heeft zeker het antwoord er op:d

en ja best een tijd ja vind ik ook jammer want wil er nu natuurlijk ook weer 1 laten zetten van de kleine..
niet eerlijk de mannen kunnen het meteen als de kleine er is he:S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:04:
niet eerlijk de mannen kunnen het meteen als de kleine er is he

Hahaha ja dat is inderdaad niet eerlijk, maar die van mij zal toch moeten wachten hoor, samen uit samen thuis :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:02:
op het moment geen last van nee...maar ik denk dat ie er toch wel uit moet op gegeven moment

Gelukkig maar dan :) Ja dat denk ik ook, even navragen dan he...

Waarschuw beheerder
Das wel een goeie vraag ja..
Ik heb ook 3 piercings, die hoeven er nog lang nie uit denk ik, maar daar had ik nog nie zo aan gedacht..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:50:
zit te twijvelen

weet je wat me ook leuk lijkt als je een foto hebt van je buik en je laat enrico er een kusje op geven tenminste lijkt me echt lief :lief:

Waarschuw beheerder
ja dat is ook wel een idee ja:D:D:D

ga er over na denken ben nu f lekker men bedje opzoeken ben gewoon moe niet leuk meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:59:
na 2 weken shir??

en hoe is het met de kleine mooie man???heb je gemist hier wijffie

ja dat zei de kraamhulp tegen me, dacht in eerste instantie dat ik ook gewoon de borst moest geven en dat was het, maar moest dus xtra K halen.

Gaat nu wel goed hoor hier, begint al gekke bekkies te trekken en heb hem vandaag betrapt op een brabbeltje. Dacht dat ik het gisteren al hoorde toen ik hem in bad deed,maar wist het niet zeker.

Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:01:
Heej Shirley, hoe gaat het met jou en je kleine vent

Goed hoor:D ben bijna van alle pijntjes af, alleen de vermoeidheid slaat toe haha vandaag de hele dag geslapen met charley, ik ging alleen nog naar beneden om hem zijn flesje te geven en daarna lekker saampies slapen pff knapt een mens van op hoor:D

Nu ik hier al die zwangere vrouwen hoor, wil ik ook weer met een buikkie lopen :P ik ben echt alles kwijt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:43:
men bedje opzoeken ben gewoon moe niet leuk meer

Dat is een heel goed idee van je :D Ik denk dat ik die ook eens ga opzoeken...ik dacht dat die moeheid minder zou worden, maar ik merk er nog niks van :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:08:
vandaag de hele dag geslapen met charley

Je hebt gelijk ook hoor meiss ;) Een brabbeltje? oww wat leuk...ik wil ook 8)
http://www.sparkofhonour.com/geboortekaartjes/

Hier moeten jullie eens kijken...
ze hebben echt leuke geboorte aankondigingen :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb meteen even gekeken, maar die puzzels zijn echt leuk...hmmzzz je hebt me mss wel op een ideetje gebracht 8)
Vanaaf even aan het mannetje laten zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
her kon je ook van die shirtjes krijgen
maar zat 3 dagen levertijd op dat was wat minder
dus toch maar voor leukkaartje gegaan
Waarschuw beheerder
Oww Wendy, je hebt me nu echt aan het twijfelen gebracht hoor :P Whaaa...nou weet ik het niet meer, ik vindt die puzzel kaartjes zo schattig :D

Maar die shirtjes zijn inderdaad ook erg leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:20:
Ja het is allemaal weer eens wat anders he dan een gewoon kaartje

Ja zeg dat wel...wij wilden eerst en foto van de kleine maar ik laat dit vanaaf even aan me vriend zien, kijken wat hij ervan gaat zeggen :)
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:42:
Ja zeg dat wel...wij wilden eerst en foto van de kleine maar ik laat dit vanaaf even aan me vriend zien, kijken wat hij ervan gaat zeggen

ja moet je zeker doen want het zijn echt leuke dingen.
ik vind een kaartje zo gewoon en dit is wel appart.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:15:
dit is wel appart

Ja daarom, ik had het nog nooit gezien...:) Ik zag laatst trouwens bij de verloskundige ook een leuk idee...het is een geboorte kaartje, maar dan in een vorm van een pak met muisjes...dat vondt ik ook wel erg leuk :yes: Maar vriendlief weer niet :s

Waarschuw beheerder
Om even terug te komen op de geboortekaartjes, www.poobies.com is ook SUPER!

Waarschuw beheerder
wooow at n leuke site :D:D:D

Waarschuw beheerder
gaat ook meteen ff kijken ben weer wakker dus:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:49:
Een brabbeltje? oww wat leuk...ik wil ook

ja leuk hoor :d kind is er wel heeel erg rap mee, maar goed me nichtje had het ook zo snel.Het zijn nog geen hele verhalen die hij tegen me verteld, maar toch leuk om te horen dat hij zich goed ontwikkeld :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:45:
Om even terug te komen op de geboortekaartjes, www.poobies.com is ook SUPER!

Meteen even gekeken, ziet er inderdaad ook erg leuk uit :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:22:
Het zijn nog geen hele verhalen die hij tegen me verteld

Dat maakt ook niks uit toch, ik vindt het harstikke leuk voor je dat hij al kan brabbelen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:34:
Dat maakt ook niks uit toch, ik vindt het harstikke leuk voor je dat hij al kan brabbelen

anders ik wel, lag helemaal dubbel hier en hij mee lachen :D
Waarschuw beheerder
Oke ze mogen de kleine van mij er nu uithalen hoor :P

Erg he die ongeduldigheid :$

Waarschuw beheerder
natascha we moeten nog even volhouden hoor:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
hey dames ik heb een vraagje aan jullie
het zit zo sinds dat ik zwanger ben heb ik ontzettend veel uitslag in mn gezicht komt dus schijnbaar door de hormonen maar de ene zegt dan word het dus een meisje en de andere zegt weer dan word het een jongetje
t maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit wat het word als t maar gezond is maar ik wil toch weten hoe jullie daar over denken dus tell me :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
ze zeggen idd wel eens dat je je schoonheid verliest als je een meisje krijgt. En dat je van een jongen nog meer straalt en je schoonheid behoudt. Maarja, dat zijn bakerpraatjes.

maar volgens het bakerpraatje krijg je dus een meisje :p
nou ik ben benieuwd of het klopt :D

je hebt ook zo'n rekensommetje en dan kun je uitrekenen of het een jongen of meisje wordt.
Toevallig klopte dat bij mij wel en ook bij andere vriendinnen van me. Alleen bij me nichtje niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:58:
je hebt ook zo'n rekensommetje en dan kun je uitrekenen of het een jongen of meisje wordt.

en hoe gaat dat rekensommetje dan
wil ik wel s uit proberen dan :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:58:
maar volgens het bakerpraatje krijg je dus een meisje
nou ik ben benieuwd of het klopt

Uhhh nou dat je het zegt, bij mij klopte het wel :D Ik heb me een uitslag en puistjes in me gezicht gekregen terwijl ik daar nooit last van had ;) Toeval?!! 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:12:
natascha we moeten nog even volhouden hoor

Ja ik weet het *zucht* :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oke komt ie...
Je begint met het getal 49 daar t­­el je de maand van je eerste dag van je laatste m­e­nstruatie bij op, (bij mij was dat november) dan­ t­rek je je leeftijd daar vanaf. en dan doe je mi­n 1­ min 2 min 3 tot je niet meer verder kan en al­s he­t oneven is dan wordt het een jongen, is het ­even ­dan een meisje.

vb. 49+11(mnd van menstr.­)=60-3­1(leeftijd)=29-1=28-2=26-3=23-4=19-5=14-6=8­-7=1
i­k kwam op 1 uit dat is oneven dus jongen
­
ik ben benieuwd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:08:
Ik heb me een uitslag en puistjes in me gezicht gekregen terwijl ik daar nooit last van had ;)

ja precies ik word daar dus helemaal gestoord van en ze zeggen het gaat pas weg als de kleine er is pfff dan kan ik nog wel ff vooruit ermee hahah maja we krijgen er iets heel moois voor terug toch? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Natascha (K) op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:08:
Uhhh nou dat je het zegt, bij mij klopte het wel :D

ik geloof er stiekem ook wel een beetje in hoor, me vriendin kreeg ook allemaal puistjes en werd een beetje slonzig en kreeg idd een meid.

Ik heb helemaal nergens last van gehad, me huid en haar zien er juist heel goed uit en ik krijg een jongen. :D

Ze zeggen toch ook dat je van een meisje de eerste 3 maanden misselijker bent dan van een jongen.
Ik ben idd helemaal niet beroerd geweest de 1e 3 maanden en krijg een jongen.
Maarja, het hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:09:
Oke komt ie...

oke thx
ik ben benieuwd

49+4(april)=53-24=29-1=28-2=26-3=23-4=19-5=14-6=8-7=1
volgens het rekensommetje word het dan een jongetje :D
nou ben ik s benieuwd wat t echt word ik moet nog een hele dikke maand wachten spannend
oja en ik ben maar een week misselijk geweest en voor de verdere rest voel ik me kiplekker :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe dat is lekker tegenstrijdig he.
volgens je uitslag in je gezicht zou je een meisje moeten krijgen en volgens het rekensommetje een jongen.

Nou ben ik helemaal wel benieuwd :D

Ben je over een maand 20 weken, dan kunnen ze het zien he.
Ze kunnen het trouwens al eerder zien, maar dat doen ze in het ziekenhuis niet.
Ik ben bij zo'n echobureau geweest met 18 weekjes, kon niet wachten tot de 20 weken erg he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:23:
Ik ben bij zo'n echobureau geweest met 18 weekjes,

misschien doe ik dat ook wel hihi want als ik de 2de echo heb ben ik bijna 21 weekjes ik wil t nou ook wel weten dit maakt t allemaal wel heel spannend
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook echt benieuwd of die rekensom uitkomt, want die vriendin van me gelooft er echt in. Bij haar kennissen en vriendinnen is het allemaal uitgekomen.

Alleen toen ik het bij me nichtje deed kwam er ook een jongen uit, maar volgens de echo krijgt ze een meisje. Dus dat was de 1e keer dat het niet uitkwam.
Ze moet wel een dezer dagen bevallen, wie weet komt er stiekem toch een jongetje uit :p
tammy bij mij kwam overal een meisje uit met alle voorspellingen en ik had ook heel veel pukkels en daa zeggen ze ook van dat het een meid is maar het is echt en knul hoor haha :lol:

Waarschuw beheerder
goeie morgen dames :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
goeiemorgen :D

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 2 augustus 2006 om 01:02:
bij mij kwam overal een meisje uit met alle voorspellingen en ik had ook heel veel pukkels en daa zeggen ze ook van dat het een meid is maar het is echt en knul hoor haha :lol:

ja het zegt ook niets :nee:

Bij dat echobureau waar ik geweest ben heb ik het ook over dat rekensommetje gehad, zij kon die ook en die zei wel dat het meestal wel goed uitkwam bij al de mensen die zij daar zag. Maar dus ook niet altijd...

Gewoon een echo laten maken dan weet je het zeker :yes:

Waarschuw beheerder
ik geloof er dus echt niet in haha
heb allemaal pukkeltjes en krijg dus echt weer een jongen haha kon niet missen op de echo:X:X

maar ja is het niet belangrijker dat het gezond en met alles er op en er aan ter wereld komt??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:19:
maar ja is het niet belangrijker dat het gezond en met alles er op en er aan ter wereld komt??

dat lijkt me ook logisch, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk :yes:
Of het een jongen of meisje zou worden maakte mij ook niet uit. Je mag al blij zijn dat je een kindje kan krijgen vind ik.

Bij hoeveel mensen lukt het vaak niet, mijn vriend en ik mogen ook heel blij zijn. Met zijn ex heeft hij het 5 jr geprobeerd en zou het via ivf moeten.
En nu is het dus toch nog gelukt via de natuurlijke weg met mij :cheer:

Waarschuw beheerder
Je begint met het getal 49 daar t­­el je de maand van je eerste dag van je laatste m­e­nstruatie bij op, (bij mij was dat november) dan­ t­rek je je leeftijd daar vanaf. en dan doe je mi­n 1­ min 2 min 3 tot je niet meer verder kan en al­s he­t oneven is dan wordt het een jongen, is het ­even ­dan een meisje.

nou ben benieuwd:

49+5=54-24=30-1=29-2=27-3=24-5=19-6=13-7=6 even...dus een meisje :D mmmmm volgens die chines.kalender wordt het een jongen :P misschien een tweeling :P

Waarschuw beheerder
Vandaag mn 2e bezoek aan de verloskundige!
26 juni was ik 8 weken volgens hem,ben benieuwd wat hij vandaag gaat zeggen!En wat we gaan zien en hopelijk horen!
laatste aanpassing