Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en wil eigenlijk wel is weten he wie gaat borst geven en waarom??
Natas weer gefeliciteerd
Jij ook welkom bij de club
en wil eigenlijk wel is weten he wie gaat borst geven en waarom??
maar ik ben dus niet het tiep dat over al maar der borst te voorschijn toverd
Heb mijn eerste echo binnen, nog maar heeeeel klein, maar ben nu al verliefd En ik heb het hartje gehoord, wat is dat een geweldige ervaring zeg.......Ik ben in de wolken, al de hele dag
Heb mijn eerste echo binnen, nog maar heeeeel klein, maar ben nu al verliefd En ik heb het hartje gehoord, wat is dat een geweldige ervaring zeg.......Ik ben in de wolken, al de hele dag
Ik wil ook de borst gaan geven, net wat wendy zegt, je bent er meer bij betrokken op een of andere manier en het lijkt mij veel beter en gezonder. De kleine krijgt zo wel alle stoffen binnen die het nodig heeft toch?!!
ik heb me zus zwanger gemaakt (
weet je wat ik moet doen?
vitaminen k en later d toch
Wen.. Bij jou nog niks??
Nou jongens
28 Aug mag ik weer
Wel gaaf want we konden het al wel zien kloppen..
Tis nu zo echt, nu je dat gezien hebt... Eerst moesten we maar afwachten of er wel wat zat, en of t hartje zou kloppen, en nu groeit er gewoon iets in me eigen buikie.. Echt bijzonder!
ik denk dat ze bedoeld dat ze nog niet echt een zwangere buikkie heeft...
natascha wanneer ben jij uitgerekend dan??
ohhhhhh hoe kan dat...met 27 weken???
hoe denken de dames hier over een rondje buik foto's
haha natascha we zijn tegelijk uitgerekend
hey natascha heb net even op je flock gespiekt en wat een lief gedicht
hebben jullie ideeen over leuke geboorte kaartjes site's