32 volgers · 142498x bekeken
Bestaan ACT001 t/m ACT007 überhaupt wel eigenlijk?
1, 2 en 3 heb ik in mijn bezit
donateur
1. Duro - CTX
2. Bassdriver - Fatal Invasion (The Day After Mix)
3. Cosmic Commando - Heartbreak (Arne L II Remix)
4. ken ik niet, vind hem ook niet zo
5. Gaat slecht met namen herinneren zo vroeg op de ochtend
laatste aanpassing
2. Verdomme, de naam...
die hoort gewoon op een oud hs feest thuis
keb t nieuwsbericht nog n paar x door gelezen maar eik zouk zo 1-2-3 nie weten wat r nog bij moet .. dus als r geen ideeën meer zijn dan kan k t net zo goed insturen ( t begin pas k dan wel f aan ) .. de definitieve versie zal k dan hier nog n x posten zodat iedereen t kan copy paste naar n ander forum of kan gebruiken voor n mailing 
Dat deel 'punt --> .' is misshien wel wat overdreven om er in te laten, maar aan de andere kant duld je zo ook geen tegenspraak natuurlijk...
je geeft zelf eik al t antwoord
Wat een hoge druk leg jij op de jongens zeg.
t gaat r meer om dat als mensen naar de profielen linken ze nie direct vooroordelen gaan maken
keb t nieuwsbericht nog n paar x door gelezen maar eik zouk zo 1-2-3 nie weten wat r nog bij moet .. dus als r geen ideeën meer zijn dan kan k t net zo goed insturen ( t begin pas k dan wel f aan ) .. de definitieve versie zal k dan hier nog n x posten zodat iedereen t kan copy paste naar n ander forum of kan gebruiken voor n mailing
om de duitse rij wat te verkorten zou ik "aka arome" weglaten. daarnaast is Baced! een project van, voor zover ik weet, Andreas Schmidt (ace da brain) en niet van Marcus Kreck (marc la cruz) dus ik zou het marc la cruz gedeelte ook schrappen en gewoon eindigen bij kai tracid.
misschien bij italie Tatanka toevoegen nog. die heeft redelijk wat uitgebracht in de beginjaren en dus zn stempel kunnen drukken op de italiaans style >> tatanka, k.a.m., bison etc..
en bij NL misschien Don Diablo plaatsen?
verder
Heb even op de website van Chez BeBe gekeken en even een huishoudelijke mededeling tussendoor;
Is er rekening mee gehouden dat er dus nog geen draaitafels en cd spelers met pitch zijn? En een 'degelijke' mengtafel dat klinkt ook niet overtuigend..
Misschien wat schraal om alleen maar bier fris en wijn te hebben of niet? Een goeie borrel gaat er bij mij altijd wel in
Wat voor geluidsapparatuur is aanwezig?
Ruim voldoende versterking, begrenst op bijna 100 db!, dubbele cd speler Denon MK2 zonder pitch, degelijke mengtafel met tulp-ingang voor alle andere geluidsdragers, geen draaitafels (huren bij www.binpro.net ) en een music manger van www.xenox.nl. Een bandje moet zelf voor geluid zorgen.
Ruim voldoende versterking, begrenst op bijna 100 db!, dubbele cd speler Denon MK2 zonder pitch, degelijke mengtafel met tulp-ingang voor alle andere geluidsdragers, geen draaitafels (huren bij www.binpro.net ) en een music manger van www.xenox.nl. Een bandje moet zelf voor geluid zorgen.
Is er rekening mee gehouden dat er dus nog geen draaitafels en cd spelers met pitch zijn? En een 'degelijke' mengtafel dat klinkt ook niet overtuigend..
Kan er ook iets anders worden geschonken dan bier, fris en wijn?
Ja, dat kan. Wel even vantevoren bij ons bestellen.
Ja, dat kan. Wel even vantevoren bij ons bestellen.
Misschien wat schraal om alleen maar bier fris en wijn te hebben of niet? Een goeie borrel gaat er bij mij altijd wel in
ik huur verder een djm600 mixer + ik neem een cdspeler mee. ik draai zelf maar 1 track van cd en Sixth sense ook 1... dus voor die 2 tracks ga ik verder geen cdspeler huren maar neem ik mn eigen jbsystems cd200 mee
of zijn er dj's die van plan waren veel tracks van cds te draaien? dan hoor ik het graag nl
oh ja, en ik zet ws een laptop ertussen om de sets op te kunnen nemen
laatste aanpassing
om de duitse rij wat te verkorten zou ik "aka arome" weglaten. daarnaast is Baced! een project van, voor zover ik weet, Andreas Schmidt (ace da brain) en niet van Marcus Kreck (marc la cruz) dus ik zou het marc la cruz gedeelte ook schrappen en gewoon eindigen bij kai tracid.
misschien bij italie Tatanka toevoegen nog. die heeft redelijk wat uitgebracht in de beginjaren en dus zn stempel kunnen drukken op de italiaans style >> tatanka, k.a.m., bison etc..
en bij NL misschien Don Diablo plaatsen?
arome en baced zijn doorgestreept .. marc la cruz vind k wel t noemen waard .. tatanka is toegevoegd .. voor nederland vind k t geen meerwaarde hebben om n naam te noemen .. kortom .. t is goed zo dus de zooi wordt ingestuurd
check m'n post van 22 december 2007 21:21 voor n final check .. en nogmaals .. als mensen de tekst willen gebruiken elders kunnen ze 'm daarvandaan copy / paste
check m'n post van 22 december 2007 21:21 voor n final check .. en nogmaals .. als mensen de tekst willen gebruiken elders kunnen ze 'm daarvandaan copy / paste
Zo gauw de tekst hier officieel geplaatst is zal ik hem ook op Clubcharts en NFF (nederlands fruityloops forum) gooien waar ik zelf regelmatig kom..
je bedoelt bv dit ? > DJ Tom X - Cocaine (Derb Mix)
zal wel de Bush mix moeten zijn
tsja en voor de rest .. hitjesparade hè aangevuld met " foute " nummers .. k zie maar n enkel verrassend plaatje r op staan .. maargoed .. t moet toegankelijk blijven voor de grote massa .. juist daarom is t concept ook om zeep geholpen .. ik blijf t gewoon herhalen
zal wel de Bush mix moeten zijn
tsja en voor de rest .. hitjesparade hè aangevuld met " foute " nummers .. k zie maar n enkel verrassend plaatje r op staan .. maargoed .. t moet toegankelijk blijven voor de grote massa .. juist daarom is t concept ook om zeep geholpen .. ik blijf t gewoon herhalen