Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 142493x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die nieuwe qlubtempo cd al geluisterd?:)
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ik moet van de week nog iemand terugbellen die geinteresseerd is om te draaien op een eventuele vervolgeditie. Wat moet ik zeggen? Is hier ruimte voor? Zowiezo moet hij achter het concept staan maar dat zit volgens mij wel goed.

Het gaat btw om Richy B... misschien wel bekend bij sommigen van jullie ;)

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op woensdag 19 december 2007 om 21:32:
iemand die nieuwe qlubtempo cd al geluisterd

ik wil m downen :bloos: 8) maar ik heb m nog niet gevonden.....
Waarschuw beheerder
donateur
alleen de subtitel is zo te zien nie door de keuring heen gekomen

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
vet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 20:03:
Ik weet wellicht nog een leuke locatie in Venray

club wow denk ik?
Waarschuw beheerder
Site ziet er mooi uit zeg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAZPAH op woensdag 19 december 2007 om 23:18:
Site ziet er mooi uit zeg :)

ben dr nog niet echt tevreden over, maar het is tenminste duidelijk hoe wat & waar enzo , en dat is het belangrijkste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 22:40:
club wow denk ik?

:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind venray geen heel slecht idee:P
Waarschuw beheerder
donateur
dat ligt helemaal in duitsland toch?

Waarschuw beheerder
Nee, dat is Venrath ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo zeg ik had r opeens spontaan zin in ofzo :|

check hier een 1e opzet van het nieuwsbericht

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind m super! :) hopelijk wordt hiermee ook het eeuwige gezeik van early hardcore liefhebbers direct de kop ingedrukt dat 'hardstyle pas net bestaat' en daarom dus niet early genoemd kan worden :p

twee puntjes;

* ik zou 1998 - 2002 zeggen ipv 1998-2002/2003

* in de 2e alinea zou ik 'Early Hardstyle' cursief maken, zodat de aandacht daar ff op gevestigd wordt en dit iets meer blijft hangen bij de lezer net voordat hij begint met het lezen van de 3e alinea.
de meesten mensen zullen totaal geen moeite hebben met de term en voorbijgegaan zijn aan de discussie, waardoor ze misschien denken bij het lezen van de alinea van "waar gaat dit over?!" vandaar ff dat cursief of misschien bold maken ;)

verder top hoor!! (y)

Waarschuw beheerder
whahaha :respect:

dat stukje over die atoomexplosie :lol:
Waarschuw beheerder
Goed stukje! Gister zeker ook meegedaan aan Groot dictee der Nederlandse taal ofnie? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
in 1 woord: superieur!

(Y) leest lekker weg :jaja:

Waarschuw beheerder
vet stuk zeg:| echt goed geschreven(Y)
Waarschuw beheerder
goed geschreven, inderdaad Early Hardstyle bolt maken, anders verslapt de aandacht te snel bij veel mensen.
en misschien is het handig EdTek goed te schrijven B)

nog 1 klein puntje:
''Een te verwaarlozen bedrag van 5 hele euro's''
spreek je jezelf beetje tegen, ik zou hele weglaten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op donderdag 20 december 2007 om 10:46:
Doe het dan wel goed: EDTeK. ;)

Maar vet nieuwberichtje Mikel! (Y)

zoals je ziet staat jouw oude naam nog op de flyer op Pf.
de oude versie is per ongeluk geupload, maar zodra jij aan de hand van die flyer op earlyhardstyle.nl 'EDTeK' bij je aliasses hebt staan, dan kan ik Pf ff inlichten dat de flyer ververst moet worden + ze jouw andere alias moeten gebruiken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat was ook mijn idee, heb zojuist het verzoek toegestuurd om mijn nieuwe artiestennaam toe te voegen.
Waarschuw beheerder
mooi geschreven dynamike! wederom (Y) !!

Uitspraak van AjJay op donderdag 20 december 2007 om 08:41:
Goed stukje! Gister zeker ook meegedaan aan Groot dictee der Nederlandse taal ofnie? ;)

:) en? is dat zo, want er zitten wel een paar oud-hollansche cliché's in :P

Waarschuw beheerder
binnenkort ook maar topic aan maken op q-dance forum, niet dat daar nog zoveel lui op kijken maargoed:P
Waarschuw beheerder
nee dat is echt dood geloof ik
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn er wel nog steeds veel kijkers, daarnaast denk ik dat dit topic toch wel de nodige reactie gaat krijgen, omdat een aantal van ons toch redelijk wat mensen van daar persoonlijk kennen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op donderdag 20 december 2007 om 14:10:
Volgens mij zijn er wel nog steeds veel kijkers, daarnaast denk ik dat dit topic toch wel de nodige reactie gaat krijgen, omdat een aantal van ons toch redelijk wat mensen van daar persoonlijk kennen.

misschien handiger om daarvoor een nieuw topic aan te maken bij 'Feesten: Hardstyle/hardcore'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist een topic op Q-Dance aangemaakt.

Heb de kleine wijzigingen die tot nu zijn aangegeven meegenomen in het nieuwsbericht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op donderdag 20 december 2007 om 15:17:
Ik heb zojuist een topic op Q-Dance aangemaakt.

Heb de kleine wijzigingen die tot nu zijn aangegeven meegenomen in het nieuwsbericht.

volgens mij moeten de kurken nog knallen ;) nieuwsbericht was voor net na 1 januari bestemd volgens mij :P
Waarschuw beheerder
hehe ik zie het ja... wou hem er zelf ook net opzetten maar ik kwam er achter dat ik mn wachtwoord kwijt was hehe zo vaak kom ik er nog :p
Waarschuw beheerder
Oké ik haal het nieuwsbericht nog wel ff weg. Zal alleen de flyer posten, kunnen we het nieuwsbericht na 1 januari alsnog plaatsen. Lijkt mij handig om het z.s.m. wereldkundig te maken, anders maken mensen mss al andere plannen.

Topic op Q
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op donderdag 20 december 2007 om 15:27:
Oké ik haal het nieuwsbericht nog wel ff weg. Zal alleen de flyer posten, kunnen we het nieuwsbericht na 1 januari alsnog plaatsen. Lijkt mij handig om het z.s.m. wereldkundig te maken, anders maken mensen mss al andere plannen.

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op donderdag 20 december 2007 om 06:22:
* ik zou 1998 - 2002 zeggen ipv 1998-2002/2003

(y)

Uitspraak van warezguy op donderdag 20 december 2007 om 06:22:
* in de 2e alinea zou ik 'Early Hardstyle' cursief maken

dit is n 1e versie .. opmaak e.d. volgt pas later .. want zoals je ziet staan r ook nog geen PF linkjes in ( v.d. artiesten bv ) ;) maar komt in orde (y)

Uitspraak van AjJay op donderdag 20 december 2007 om 08:41:
Gister zeker ook meegedaan aan Groot dictee der Nederlandse taal ofnie? ;)

was dat r gister op dan ? :p nee .. dat gaat me dan weer net iets té ver :devil:

Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 20 december 2007 om 09:55:
EdTek goed te schrijven

oeps .. zowaar n foutje :p maar zoals gezegd .. de dj namen worden straks toch linkjes (y)

Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 20 december 2007 om 09:55:

klopt (y) voor de freaks onder ons .. weet iemand toevallig welke stijlfiguur ik verkeerd heb gebruikt ? :roflol: nie dak t zelf weet maar ok :p

Uitspraak van Edutainment op donderdag 20 december 2007 om 15:27:
kunnen we het nieuwsbericht na 1 januari alsnog plaatsen.

precies .. als ie helemaal af is .. want dat is nu nog nie t geval ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op donderdag 20 december 2007 om 15:43:
Uitspraak van Loek :lief: 15 Februari op donderdag 20 december 2007 om 09:55:

klopt voor de freaks onder ons .. weet iemand toevallig welke stijlfiguur ik verkeerd heb gebruikt ? nie dak t zelf weet maar ok

Het is niet direct fout... er is hier gewoon overduidelijk sprake van een bewust gebruikte antithese
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op donderdag 20 december 2007 om 15:50:
Het is niet direct fout... er is hier gewoon overduidelijk sprake van een bewust gebruikte antithese

ik heb ook niet gezegd dat het fout is, en ik zag de antithese, maar een antithese is een schijnbare tegenspraak, bedoeld om door het tegendeel te ontkennen het juiste te bedoelen, en dat komt niet geheel uit de verf hier :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik me nu bedenk; drank kost maar 1,40 in chez be be. dat vind ik eigelijk ook wel vermeldenswaardig binnen het persbericht :)
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Leuk feestje mannen, deze ga ik zeker in gedachte houden (Y).
Waarschuw beheerder
dat zijn echte early prijzen :)
Waarschuw beheerder
ja en als ik hierheen ga treinen word het ook echt early lekker lang wachten op de trein in de kou smorgens vroeg :P
Waarschuw beheerder
donateur
enne mark .. still alive :p

Uitspraak van warezguy op donderdag 20 december 2007 om 16:36:
dat vind ik eigelijk ook wel vermeldenswaardig binnen het persbericht

idd .. moet alleen wel kijken dat r nog genoeg info over blijft voor n vervolgbericht .. maar dat moet wel lukken .. lul r wel weer n heel verhaal omheen :p
Waarschuw beheerder
donateur
" De deuren zijn geopend van 22:00u tot 06:00u en met een entreeprijs van slechts € 5,00 én een consumptieprijs van € 1,40 is het feest ook nog eens uitermate uitnodigend. "

zo staat t r nu in (y) hebben we nog meer ideeën van wat er in moet komen te staan ? bv bij t rijtje Duitse artiesten wat genoemd wordt .. moet daar nog iemand bij om t nóg duidelijker te maken ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op donderdag 20 december 2007 om 17:11:
ja en als ik hierheen ga treinen word het ook echt early lekker lang wachten op de trein in de kou smorgens vroeg

hoezo? om 6 uur rijden al lang treinen hoor
bovendien kan je met nachttreinen al gauw tot Eindhoven komen, tegen de tijd dat je daar bent rijden de normale treinen alweer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op donderdag 20 december 2007 om 17:28:
bv bij t rijtje Duitse artiesten wat genoemd wordt .. moet daar nog iemand bij om t nóg duidelijker te maken ?

Marc La Cruz aka Baced!
Waarschuw beheerder
donateur
Vortex als italiaans erbij, maar het totaalrijtje wordt anders wel heel lang :)
laatste aanpassing