Vind ik niet gek dan dat ze Verdonk en Wilders irritant vinden.. op een hogeschool zitten vaker linkse nerds die niet weten waar ze het over hebben. Horen ze 1 ding wat naar rechts wijkt en dan beginnen zeal te janken. Ze komen nooit in aanraking met allochtonen dus vinden het maar allemaal lieverdjes en arme mensen.
Rita en Geert zijn gewoon 2 goede politici met goede standpunten. Waar ik me eerder aan erger is die balkenende nerd.
En gewoon 90% van al die BN'ers die zo lomp blij doen op die kut televisie
Ik ben niet echt links maar zit wel op HBO en kom genoeg in aanraking met de allochtonen daar, al zijn die in het algemeen heel wat slimmer! Maar goed, ik snap de allochtenproblematiek waar jij op doelt echt wel aangezien ik dagelijks in R'dam kom.
Volgens mij heb jij het partijprogramma van Wilders niet gelezen, want als er iemand is die niet weet waarover hij praat is hij het wel. Wilders is een populist en gewoon niet slim genoeg om een grote partij bijeen te krijgen en te leiden en om een normaal partijprogramma op te stellen. Met jou uitspraak geef je aan dat je makkelijk valt voor de mooie woordjes van Wilders en de zogenaamd rechtlijnige Rita.
Ontopic: Wiegel sinds debatten met Hirsi Ali en Pechtold
Chazia Mourali...verschrikkelijk wijf is dat