- Robert Jensen (Neplach en compleet uitgemolken concept)
- Kelly (Die Bigbrother gozer..uuhm..doos die bekend is, omdat ze/hij/het echt NIETS kan.)
- Leen van Frisia (Wat een type..)
- Een zo'n belspelkut die altijd overdag door dr. Phil heen komt zeiken...

- Evert ten Napel (Voetbalcommentator, Die man laat het zooooo duidelijk horen als ie geilt op een bepaalde speler in een team. hij verandert zijn mening ook niet, ookal speelt diegene een dramatische wedstrijd. Zie Messi, NL-Arg. Hij is vooral voor de tegenpartij als Nederland speelt)
- Maarten van Rossum (mr. Negatief in levende lijve. WAT doet die vent op tv!)
- Philip..uuhm..Freriks (Hij..uuhm..is...uuhm...Nieuws...uuhm..lezer..en..praat..uuhm..nogal...uuhm...irritant..)
- Piet Paulusma (Staat ie weer op een kinderboerderij in Uteldonck bij het NK Kippenwerpen...JA, nu weten we het wel! OAT MOAN!!!!)
- Patty Brard (HET voorbeeld van een BN-er, waarvan iedereen zich afvraagt, WAAROM ze een BN-er is...)
- Ene Jurre van Zap-sport (wat een bosmongool, die kerel kan gewoon NIET presenteren)
- Mart Smeets (TE cynisch geworden)
- John de Wolf (Voetballen kan hij wel, maar hij+TV is als water+vuur)
- Oprah (Laat haar gasten NOOIT uitpraten. Mocht de gast iets teveel op de voorgrond treden, dan komt mevrouw meteen in actie om de aandacht op te vragen)
- Christine (met haar nagels van 1 meter. Ben blij dat die muts van de buis is gehaald, dan kan ik 's nachts weer met een gerust hart langs alle TELL-SELL en bel-me-ik-ben-heet reclames zappen)
- Marieke van HELwegen (Vleesgeworden Barbie-pop met een evengrote herseninhoud)
en zo kan ik nog wel effe een tijdje doorgaan...Thank god for the remote-control

(Afstandsbediening, red.)