| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Weten jullie al wat je aan gaat doen naar Defqon??
Als het warm weer is, zo weinig mogelijk.......
FF kijken of ik dan kan....
Waarom openen mensen altijd topics over kleding...
Waarom zou het jou interessern wat ik aan trek!
Nou vooruit... een spijkerbroek, een shirt en schoenen!
P.S. ik ga niet naar Defqon
Ik heb er echt super veel zin in
Als het je niet interesseert moet je gewoon niet reageren
Ik heb er echt super veel zin in, maar twijfel ook nog wat ik aan zal doen.
Het hangt ook een beetje van het weer af, hopen dat de zon schijnt
ja een bikini en een string koel toch?
Uitspraak van mand-Y op woensdag 7 juni 2006 om 13:47:
en kan k nog zwemme ook
Dat had ik niet gedaan...waar jij in gaat zwemmen, hebben andere mensen hun behoeftes in gedaan...niet echt frisjes
Enige nadeel is dan dat het in de tenten niet uit te houden is!
Dat had ik niet gedaan...waar jij in gaat zwemmen, hebben andere mensen hun behoeftes in gedaan...niet echt frisjes
haha. dus jij zwemt ook niet in de zee? weet je hoeveel olie, schijt, pis, kots, etc etc daar in ligt?
ja net als vorig jaar.. dat hoeft nou ook weer niet
nou van mij mag dat wel
beter als regen![]()
ik ga om te stampen en dat lukt me echt niet als het weer zo heet wordt en de zon op mn kop staat.. in de tenten ging het nog wel als je bij de buitenkant gaat staan
'we hebben zoveel gegevens dat we een dag of tien vooruit kunnen kijken
En toch vind ik een legerpakkie er wel helemaal bij passen op dit feest!
'Defcon 1' is toch een codenaam vanuit het leger notabene.
Q-Base
Weten jullie al wat voor kleren je aan gaat doen naar Defqon??
Zonnebrandcreme meenemen!
Weet wel al wat ik aan ga doen ja
Zwart rokje met felgroene letters van Defqon erop en een felgroen bikinitopje
Weer word wel lekker
Ik neem denk ook me bikini mee.. als ik het te warm krijg, ben ik in het water te vinden
Weet wel al wat ik aan ga doen ja
<--- Dit is m'n outfitje voor Defqon, alleen staat de datum inmiddels ook op de voorkant van het rokje en de defqon letters op de achterkant
uuuummhhhh...wat voor schoenen moet ik aan... *zucht* dacht dat ik al compleet aangekleed was...is het raar om laarzen aan te doen, of zijn van die zomer schoentjes leuker...???
uuuummhhhh...wat voor schoenen moet ik aan... *zucht* dacht dat ik al compleet aangekleed was...is het raar om laarzen aan te doen, of zijn van die zomer schoentjes leuker...???
iemand een ideetje of opmerking???
Heb er ook helemaal zin in hoor Cheyenne!!!
Als t maar niet regent, dan vind ik alles best
By the way....
<--- Dit is m'n outfitje voor Defqon, alleen staat de datum inmiddels ook op de voorkant van het rokje en de defqon letters op de achterkant
Ik snap zoiezo niet dat mensen met slippers naar een feest gaan... Dat werkt toch niet??!
zijn er genoeg kluisjes om wat spullen in op te bergen voor 's avonds?
Ik doe ook lekker laarzen aan!! Moet van 11 tot 11 kunnen dansen haha en dan wil je lekkere schoenen aan!!
Ik snap zoiezo niet dat mensen met slippers naar een feest gaan... Dat werkt toch niet??!
En wat trek jij aan Mereltje
Uitspraak van [NL]NientjeuhAlaintjeuh[NL] op zondag 11 juni 2006 om 03:46:
ja coolcat en der sit n0g een t0pje bij 0ak egt een leuk setjuh
heb k nameluk oak
als se dur n0g sen teminsteuh,,,
FF offtopic, is dit het ned van tegenwoodig
Ontopic: ik ga niet naar defqon helaas laatste aanpassing 13 juni 2006 15:59
Weten jullie al wat voor kleren je aan gaat doen naar Defqon??
Heb zoooooooooooooooooooooooo'n zinlaatste aanpassing 13 juni 2006 21:31
nou ik zit dr al weken over na te denken, maar weet tot nu toe alleen nog maar welke schoenen..
toch nog maar es even in me kastje snuffelen....
Ik doe ook lekker laarzen aan!! Moet van 11 tot 11 kunnen dansen haha en dan wil je lekkere schoenen aan!!
Uitspraak van *Celes* op donderdag 15 juni 2006 om 07:58:
het weer ziet er wel steeds slechter uit.. teletext zegt nu 22 graden
joh wat slecht dat is juist beter
maarja zo lang het maar niet gaat regenen!
reken er maar op dat het in die tenten cker wel 25 graden is !
ik zal en moet me bikini topje aan doen
ja idd door dit weer word het weer drama wat moet je nou aan
Zal ik mijn net-nieuwe dus nog niet echt ingelopen supergave wit/zilveren schoentjes aan doen (met het risico dat ik na een halve dag goed stampen toch wel een beetje last van mijn kleine teentje kan krijgen)
Of.... m'n wit/beige-achtige niet zo superspeciale (cowboy-style) laarzen? (met het risico dat ik na een halve dag stampen ongeloofelijk oververhitte pootjes krijg)
Zal ik mijn net-nieuwe dus nog niet echt ingelopen supergave wit/zilveren schoentjes aan doen (met het risico dat ik na een halve dag goed stampen toch wel een beetje last van mijn kleine teentje kan krijgen)
Of.... m'n wit/beige-achtige niet zo superspeciale (cowboy-style) laarzen? (met het risico dat ik na een halve dag stampen ongeloofelijk oververhitte pootjes krijg)
Als ik morgen een meisje in het roze-wit zie tik ik je aan en kun je zien wat het voor mij is geworden!
Haha gewoon een hele 2e garderobe mee...
Uitspraak van evelineo op vrijdag 16 juni 2006 om 10:53:
Ik heb mijn outfit al klaar liggen hoor!
ik ook! Neem gewoon extra kleren mee voor als het kouder word. Dan komt het helemaal goed
Sexy, maar niet overdreven want ik kom om te STAMPEN en niet om op mijn hoge hakjes in een hoekje mooi te wezen...
Ik ga in het wit... uitdaging..www.hoe lang blijf ik wit.nl
Was echt een super feest, jammer dat het alweer voorbij is
Was blij dat ik toch maar mn bikini had aangetrokken...wat een weertje!! Echt super!!!