Ik had laatst een gesprek met een vriendin,dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..
Wie heeft ervaring hier mee?
wat is een man?!!!
wat is een man?!!!
Wat is dat voor een kut smilie zeg
das bijna net zo iets als een vrouw alleen hebben zij beneden iets extra's maar wij hebben iets meer bovenin ons koppie
hahahhahaaha
Niet alle mannen over 1 kam scheren Melis !
Ik had laatst een gesprek met een vriendin,dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..
Niet alle mannen over 1 kam scheren Melis !
*voelt zich niet aangesproken*
Cadeau's komen van twee kanten.....
Dat is andersom net zo je moet beide moeite doen
Dat is andersom net zo je moet beide moeite doen
Waarom nog jagen als je je prooi al hebt ?
Ligt aan je eigen instelling hoor ... als je je meteen voor zijn voeten werpt zodrá d'r iets gebeurt is is het niet interessant meer ... en dat is niet alleen bij mannen ook
Je moet het interessant houden met z'n 2en
advies aan de vrouwen is om dan de man jaloers te make. En zorge dat ie er weer iets aan moet doen.
advies aan de vrouwen is om dan de man jaloers te make. En zorge dat ie er weer iets aan moet doen.
om een relatie goed te houden moet je beide moeite blijven doen, het spannend houden. anders wordt t een sleur, de spanning verdwijnt. als de man zijn interesse verliest nadat hij haar voorzich zelf gewonnen heeft was hij denk ik niet helemaal geinteresseerd in haar. ik weet iig vanmezelf dat ik zkr wel moeite blijf doen, als je gek ben op iemand dan gaat dat iid vanzelf het houdt de relatie echt leuk, t zijn de kleine dingetjes die t doen
gaat toch niet om de sex,,
gaat om de liefde
Diegene die het hardste werkt aan een relatie, zal dit gevoel altijd hebben...
Daarom is het belangrijk om een evenwichtige relatie te hebben
en het schijnt toch vaak voor te komen, dat er in veel gevallen veel nemers zijn
Als je zelf in eerste instantie veel geeft, zal de ander het idee krijgen niet zo nodig te zijn. De een zal het accepteren en er waarschijnlijk gebruik van maken, de ander voelt zich minderwaardig en zal je misschien zelfs opdringerig vinden.
kwestie van jezelf goed opstellen dus
men heeft nog altijd het vermogen om zelf een inschatting te maken aan waar jij zelf aan moet bijdragen.
en veel mensen nemen dingen snel voor lief, en gaan het snel normaal vinden.
Ja, maar als jij niet teveel geeft, dan geef je de ander in ieder geval de gelegenheid, mocht die er geen gebruik van maken dan weet je voldoende
Als je je zo opsteld word het verdomd lastig, want je zal de ander toch wel enigzins moeten vertrouwen en lief hebben
meestal minder.
allemaal al geprobeerd, aangzien ik op het laats de handdoek in de ring gooi weet je het resultaat.
Dan heb je de verkeerde ontmoet en dat is altijd mogelijk.
Ikzelf vind het persoonlijk altijd lastig als een meid kinderen heeft om het voortouw te nemen, niet vanwege de kinderen maar vanwege het feit dat deze vrouwen gewend zijn om voor zichzelf en anderen te zorgen en dan is het makkelijk om je mee te laten slepen.
Al zou ik zelf daar geen gebruik van maken.
Zo hoort het , al is het na een tegenvaller wel erg moeilijk om, in mijn geval, niet te denken dat alle vrouwen hoeren zijn
De kat uit de boom kijken, maar geen muurtjes om je heen bouwen
Alsof je de enige bent
als ik voor iemand ga vertrouw ik die en heb ik hem ook lief, ondanks alles wat ik heb mee gemaakt
zeker niet als betreffende mensen over de 30 zijn, daar verwacht je toch wel van wat in bepaalde zin, maarja het zij zo
als ze je eenmaal hebben meestal weg is.. nou dan was het niet de ware of misschien verwacht je wel te veel of doe jezelf te weinig
[quote element=message id=23799683]{element is niet toegankelijk}kunnen niet altijd de sprookjes gedachten van de vrouw aanvullen. maar de meeste doen toch echt wel hun best
Uitspraak van Vip op woensdag 24 mei 2006 om 01:07:
Diegene die het hardste werkt aan een relatie, zal dit gevoel altijd hebben...
Daarom is het belangrijk om een evenwichtige relatie te hebben
Mooi gesproken, als mannen dat doen dan houden ze niet echt van je , als iemand echt van je houd blijft ie moeite doen voor je!!
ik dus ook, maar is het wel moeilijker vooral voor die persoon, en kan het snel voorbij zijn. want ik doorzie snel genoeg of het wel haalbaar is. alleen beginnen is al moeilijk, vanwege mensenkennis en eisen aan oprecht, en eerlijk.laatste aanpassing 24 mei 2006 09:56
leeftijd zegt niet alles.
Dat spreekt voor zich...
Overigens denk ik wel (tenminste zo ben ik dan) dat mannen het serieuzer opvatten om met iemand te gaan die een kind heeft.
laat je dan iemand toe in je leven? Je lijkt me heel erg gesloten.... (wel begrijpelijk hoor!)
neej niet mee eens...als een man je echt ziet staan blijft ie keer op keer je hart veroveren en zijn aandacht op jou vestigen....
Uitspraak van ladylaclaudia op dinsdag 23 mei 2006 om 09:47:
als een man geen moeite meer voor je doet omdat hij je heeft, dan doe je tog iets verkeerd in mijn ogen...
zijn genoeg mannen die dat doen!!
Uitspraak van angeleyezz op maandag 22 mei 2006 om 12:24:
als je hem maar blijft prikkelen. Toch?!
Klopt, mare dan moet het wel van beide kantnen komen.
Uitspraak van angeleyezz op maandag 22 mei 2006 om 12:24:
als je hem maar blijft prikkelen. Toch?!
Uitspraak van *Terror*Lotjuh* op vrijdag 26 mei 2006 om 01:05:
Uitspraak van ladylaclaudia op dinsdag 23 mei 2006 om 09:47:
als een man geen moeite meer voor je doet omdat hij je heeft, dan doe je tog iets verkeerd in mijn ogen...
En zo is het maar net.
Het is gewoon gemak zucht....zo van ....ik ben voorzien en het komt wel goed.
Dat werkt dus niet
Uitspraak van ImPuLZeR op maandag 22 mei 2006 om 14:56:
om een relatie goed te houden moet je beide moeite blijven doen, het spannend houden. anders wordt t een sleur, de spanning verdwijnt. als de man zijn interesse verliest nadat hij haar voorzich zelf gewonnen heeft was hij denk ik niet helemaal geinteresseerd in haar. ik weet iig vanmezelf dat ik zkr wel moeite blijf doen, als je gek ben op iemand dan gaat dat iid vanzelf het houdt de relatie echt leuk, t zijn de kleine dingetjes die t doen
Het is moeilijker een vrouw te houden dan te krijgen.
Dus altijd aan je relatie blijven werken.
Het is moeilijker een vrouw te houden dan te krijgen.
Dus altijd aan je relatie blijven werken.
dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..