Partyflock

Forumonderwerp · 874618

Waarschuw beheerder
Ik had laatst een gesprek met een vriendin,dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..

Wie heeft ervaring hier mee?
Waarschuw beheerder
ze hebben je dan al..waarom zouden ze dan nog moeite moeten doen..de spanning en het spel zijn eraf...

meteen dumpen dan maar:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Dine(F) op vrijdag 26 mei 2006 om 10:48:
meteen dumpen dan maar

ja idd
Waarschuw beheerder
Waarom doen mannen meestal geen moeite meer als ze je eenmaal hebben??

Dat doe ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 20:46:
Uitspraak van ImPuLZeR op maandag 22 mei 2006 om 14:56:
om een relatie goed te houden moet je beide moeite blijven doen, het spannend houden. anders wordt t een sleur, de spanning verdwijnt. als de man zijn interesse verliest nadat hij haar voorzich zelf gewonnen heeft was hij denk ik niet helemaal geinteresseerd in haar. ik weet iig vanmezelf dat ik zkr wel moeite blijf doen, als je gek ben op iemand dan gaat dat iid vanzelf het houdt de relatie echt leuk, t zijn de kleine dingetjes die t doen

mee eens, maar het kan natuurlijk voorkomen dat de relatie niet is wat je zocht en daarom dr niet voor gaat, maar persoonlijk zou ik et dan uitmaken maja :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 20:41:

T heeft een half jaar geduurt voor we wat kregen, maar nu ik haar heb wil ik haar ook houden :jaja:

zal er alles aan doen om het goed te laten gaan B)
Waarschuw beheerder
Het is moeilijker een vrouw te houden dan te krijgen.
Dus altijd aan je relatie blijven werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van El Tjoepie op vrijdag 26 mei 2006 om 11:02:

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van El Tjoepie op vrijdag 26 mei 2006 om 11:02:

pcies(y)
Waarschuw beheerder
Daarom blijf ik altijd aan me relatie werken anders word het niks

Waarschuw beheerder
Ik denk dat als hij eenmaal z'n prooi gevangen heeft,en alles uit de kast heeft gehaald,zijn doel bereikt heeft.Hij geen moeite meer hoeft te doen omdat het is gelukt.Hij heeft zich van zijn beste kant laten zien en daarna gaat hij wat gas terug geven,omdat zij toch al voor hem gevallen is hij hoeft zich niet meer te bewijzen dan.....ik denk zoiets :-)

Waarschuw beheerder
dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..

heb ik nog nooit last van gehad...je valt op de verkeerde personen of je bent zelf een verkeerd persoon!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had laatst een gesprek met een vriendin,dat mannen veel moeite doen om zich voor je te winnen en dat de moeite die ze voor je doen als ze je eenmaal hebben meestal weg is..

Ik

Als wij jullie eenmaal hebben, dan houden we jullie om te neuken en doen we moeite om zoveel mogelijk buiten de relatie om te neuken, simpel toch?
Waarschuw beheerder
ze doen moeite om je te krijgen hebben ze je dan denken ze dat ze nergens meer moeite voor hoeven te doen:P

Waarschuw beheerder
Sow hij is fijn of nie?Maar jonge je bent wel eerlijk,veel gozers zien het wel zo ja echt wel.Maar dat zijn wel 100% sjappies.Zulke zijn vaak net zo doorzichtig,veel meiden trappen er in, maar zulke wousjes die zo zijn lach ik wel om hoor echt kansloos,pik je er zo uit man!Zo'n gozertje de kop gek maken is ook wel leuk,voelt die zich heel wat....moet je zien hoe die zijn best doet om een lieverd te zijn haha....en dan heb ik het echt over bv jou die een lekkere neukrelatie wil en zoveel mogelijk vreemd wil gaan :vaag: (y)

Waarschuw beheerder
het moet steeds 2 kanten op blijven werken, als de een alles voor lief gaat nemen, is het een kwestie van tijd dat de boot gaat zinken, jammer.

want meestal beseft men vaak pas te laat wat men had, en kun je het dan niet meer terug krijgen.

Waarschuw beheerder
Ja ik weet het....vaak kom je er pas achter als het uit de hand is gelopen en het te laat is....mannen moeten jagen en als ze eenmaal hebben wat ze willen dan is het goed!....vreemdgaan gebeurt als ze thuis niet genoeg te vreten krijgen, dan gaan ze het ergens anders opzoeken....de natuurrrr ;-) niet leuk maarja
Waarschuw beheerder
beetje bullshitfabeltje,niet? geldt dan hetzelfde niet visa versa??

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk maar nu hebben we het even over de mannen toch?

Waarschuw beheerder
En zo'n fabeltje is het niet....tis toch zo?Oud gelul maar gewoon waar!
Waarschuw beheerder
dus dat geldt voor al ons mannen? hou op zeg....if that is true,why bother???
Waarschuw beheerder
d'r is ook nog zoiets van 'houden van'..... of is dat ook oud gelul?

Waarschuw beheerder
OOO nee niet over alle mannen kan je ook wel een beetje nagaan natuurlijk, maar wat je vaak hoort is dat!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 3 juni 2006 om 13:30:
d'r is ook nog zoiets van 'houden van'..... of is dat ook oud gelul?

das echt iets van januari 2006..(n)

Waarschuw beheerder
ok doe maar s moeite voor mij ik stel niemand teleur.
Waarschuw beheerder

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen zeggen dat over mannen en mannen zeggen dat over vrouwen...

Waarschuw beheerder
Ja eigenlijk 1 pot nat ;-)

Waarschuw beheerder
Sommige doen echt nog wel moeite hoor :)
Maar die zijn nou eenmaal moeilijk te vinden :(