hey mense.. graag jullie mening over het merk burberry 
wel of niet vett??? (ben namelijk helemaal verzot op de ruit
)
staan ze over het algemeen niet om bekend toch?
niet om bekend toch?
Burberry is helemaal geen hooligan-merk
Engeland toch zeker wel
beetje uit
Engeland toch zeker wel
ehmmmmmm
Burberry is HOOLIGAN-kleding lieve schat
Net als hier dat lonsdale een nazi merk is zeker?
Mooi om die eeuwige ruit? Die kak- ruit? Of mooi om het zogenaamde "image"?
Ofwel het mee loop gedrag.... want zo is het.
die ruit is juist mooi
Maar Burberry is zoveel meer dan alleen dat...
hebben bij de bijenkorf anders toch regelmatig leuke truitjes hoor..
komt geen ruitje aan te pas, en staat toch ook het merkje burberry in
Dan ben je naar mijn idee een dief van je eigen portomonee.... Tenzij je geld teveel hebt.
Het ruitje heeft wel wat, maar komt teveel terug bij Burberry London. Maar Burberry is zoveel meer dan alleen dat...
En stijl en klasse voor hooligans? Bij voorbaat al niet. Je hebt bij voorbaat al geen stijl als je hooligan bent. Met of zonder Burberry, Lonsdale of Stone Island
En het ruitje van b.v. Lonsdale, Fred Perry of Ben Sherman weer niet?
Heb een hekel aan kleding waar super groot D&G staat of Armani over je de helft van je shirt!
AJ Jeans heeft zowiezo op z'n shurtjes tering groot AJ staan en ook zilver dus hoeft niet fake te zijn. Het staat er bijna altijd groot op bij AJ
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island
Spuuglelijk maar blijkbaar kopen mensen het.
wel vet alleen jammer dat t zoveel na wordt gemaakt... net als evisu een tyd terug bijna iedereen die draagt t nep en als t echt is lijkt t daardoor nog nep beetje sondee..
ja dat is zow verneukt, je ziet zo veel mensen met neppe petjes en sjaals. Die mensen zien niet eens dat sommige mensen zien dat het nep is, snappie 2 rooie lijntjes of 4 zwarte strepen haha zow grappig he maar ik vind het ook zow verneukt
at er zoveel neppe sjit in omloop isNatuurlijk heb je van elk merk neppe kleding, maar van burberry zie je zoveel mensen er in rond lopen. Ik heb een aantal kleding stukke ervan maar ga zeker niet in die neppe sjit rondlope hoor maarja dat ben ik dan
alleen lkkere parfum
wordt het nieuwe lonsdale
AJ Jeans heeft zowiezo op z'n shurtjes tering groot AJ staan en ook zilver dus hoeft niet fake te zijn. Het staat er bijna altijd groot op bij AJ
maar je hebt genoeg AJ spullen die wel mooi zijn er waar het met alles behalve koeienletters opstaat
wordt het nieuwe lonsdale
poeh is toch wel heel tegenstrijdig he, van polo's die na 2x verwassen uit zien
of een polo kwaliteit en dan hebben we het niet over de turkij versie's
zijn ze ook ja...misschien dat je een keer in je leven en echte plu ziet van Burberry en dat is dan een rijk oud vrouwtje of zo haha
ondergoed
ik heb overhemden zonnebril, schoenen, ondergoed, etc. van burberry. ben ik nu stoer?
ondergoed,
vet man hehe
Als je de sokken ook hebt hoor je erbij
ben ik nu ook hooligan net als jou?
pannekoek zeg dan niks.
tis maar wat je raar vind
dr wordt gevraagd om een mening en jij probeert me de mond te snoeren?... Zou een leuk forum zijn als iedereen dezelfde mening had
heb ik gezegt dat je je bekkie moest houden dan? dat je je mening niet mag geven?
ik ga buiteng speleng in de regeng
Vergeet deze niet heb ik gezegt dat je je bekkie moest houden dan? dat je je mening niet mag geven?
pannekoek zeg dan niks.
alles
van
Burberry
=
egt wel mooi
Weet iemand waar die petjes te krijgen zijn?
Wil een vriend van me er 1 kado doen voor z'n verjaardag..
net als lacoste, zijn merken die al jaren gedragen worden maar opeens in een mode rage komen en dan onstaan al die nepperds
ind eigelijk alleen de petjes en de polo's mooi en dan van de petjes de originele dus met ruit.
Nee moet er helemaal niks van weten.... vind het supermooie kleding maar die ontwerper gebruikt zoveel bont... nee dank je .. daar koop ik niks meer van
hey mense.. graag jullie mening over het merk burberry
Burberry:
2000 -> New York
2001 -> Nieuw Geld
2002 -> St. Tropez plebs
2003 -> Foute vastgoed-figuren
2004 -> De nederlandse advocatuur
2005 -> Het gehele Quote-abboneebestand
2006 -> Voetbalsupporters en PF
Burberry was al fout voor dat het in was
heb niks met hooligans te maken kerol