Partyflock

Forumonderwerp · 872955

Marco heeft gesproken;

Doel:

Van der Sar, Timmer, Stekelenburg.

Verdediging:

Boulahrouz, van Bronckhorst, de Cler, Heitinga, Jaliens, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer

Middenveld:

van Bommel, Phillip Cocu, Landzaat, Maduro, Sneijder, v/d Vaart

Aanval:

Babel, Kuyt, van Nistelrooy, van Persie, Robben, Vennegoor of Hesselink

bron

Sja.. ben je tevreden hiermee of eerder schelden??
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 12:14:
hahaha of van nistelrooy, maduro, matijsen

ook ja
echt een mongool dattie huntelaar niet meeneemt:/

Babel is lievelingetje van Van Basten
zei die laatst nog in studio voetbal :S

en huntelaar moet allig mee
selectie hoeft morgen pas definitief bij de fifa worden gemeld dus ik zou zeggen marco verbeter je fout ff, grapje is leuk geweest, nou maar weer gewoon castelen ipv babel en huntelaar ipv vennegoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 12:16:
Beter Babel dan een kakkerlak

Als je dat zegt moet je niet gaan juichen als Kuijt een beslissend doelpunt scoort (Y) :)
Nederland is Nederland. Snap niet dat je zo dom bent om dan nog onderscheid te gaan maken :looser:
Uitspraak van Shockproof op zondag 14 mei 2006 om 12:19:
Als je dat zegt moet je niet gaan juichen als Kuijt een beslissend doelpunt scoort
Nederland is Nederland. Snap niet dat je zo dom bent om dan nog onderscheid te gaan maken

precies!

Hoeliguns B)

Jaliens nog niet gehoord als ik zo ff lees snel..
Das voor mij het grote ? moet ik zeggen, maar goed.. Huntel ook wel verrassend, maar das geen onplezierige verrassing dan ;)
laatste aanpassing

Als je dat zegt moet je niet gaan juichen als Kuijt een beslissend doelpunt scoort
Nederland is Nederland. Snap niet dat je zo dom bent om dan nog onderscheid te gaan maken

Hoef je ook niet te snappen, pannenkoek :looser:

verdediging zitten weinig echte TOPPERS tussen... btje jammer
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 12:23:
Hoef je ook niet te snappen, pannenkoek

Wil ik niet eens snappen, NSB-er ;)

idd ja als nederland op een Ek of Wk speelt ben je voor nederland ,Je hebt er altijd neppers bij die clubgebonden blijven.
Dan niet kijken naar NL!!
nou veel vertrouwen heb ik er niet in :no:

Maja als het bier maar lekker is b)
Whahahah op rechtsbuiten babel die altijd linksbuiten invalt boven Castelen die een heel seizoen rechtsbuiten heeft gelopen en hoe je het ook wendt of keert toch een aardig rendement heeft.
ik snap niet wat Kew Jaliens en Ryan Babel er bij moeten!

maar ja dat is de keuze van Marco he
k hoop dat die vennegoor gelijk 2 benen breekt:[
v. basteng gaat hier spijt van krijgen...

KNJB (N)

Naja niks aan te doen. Maar zijn tijd komt nog wel. Kan van Basten ook wel begrijpen. Ook al scoort Huntelaar veel. Fysiek komt hij vaak nog erg te kort. Die Jan "Klaassen" Vennegoor is wat dat betreft veel sterker en wint ook nog veel kopduels. Iets wat Huntelaar ook nog te weinig doet.

Wel nep dat hij Davids gewoon thuislaat maar wel Maduro meeneemt. Die is toch echt veel minder dan Davids.

Het zal mij benieuwen wat het word!!
3 rechtse centrale verdedigers ipv Opdam gewoon mee te nemen die het de hele voorbereiding goed deed :\
Dacht dat ooijer niet eens bij voorselectie zat.

Hele wereld lacht zich rot van de zomer om dit elftal:D
Na mijn mening had Clerence er gewoon bj moeten zitten, hij geeft status! En als ik zo is kijk: kan dit Nederlands elftal wel wat status gebruiken.
ziet er goed uit alleen had vennegoor thuis mogen blijven en huntelaar mee mogen gaan:yes:

Uitspraak van Shockproof op zondag 14 mei 2006 om 12:24:
Wil ik niet eens snappen, NSB-er

Hahahahaha :lol:
ja idd wtf!!! waarom babel en jaliens:S
Hoezo heeft iedereen het er over dat Babel is mee genomen voor rechts buiten, dat staat nergens hoor :S

Denk dat de spelers die in aanmerking komen voor rechtsbuiten zijn: v Persie, Robben & Kuyt.
En voor linksbuiten: v Persie, Robben & Babel.

Al had ik zelf ook liever een andere optie gezien in plaats van Babel.
van mij had die kneus van een van nistelrooy thuis mogen blijven zo bijzonder is die nooit geweest hoor ....

van basten denkt dat ie alles kan maken omdat ie veel goals heeft gescoord vroeger

spermalink??

maar ja die hossende nerden in de polonaise die boeit het toch geen kenker
Het meeste zorgen maak ik men eigen om de verdediging!

Als Requelme en messi dalik mee zen 2en op komen dribbelen zal v.d Sar zen hartje goed bonken met zo,n verdediging.

Wel goed middenveld.

We zullen zien!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 12:30:
Fysiek komt hij vaak nog erg te kort

Ik vind juist dat ie altijd wel z'n mannetje staat! Wat een k*t-zooi, geen Huntelaar....

het zijn toch maar homo tjes

Delta 9-THC Banisch! 9 december 2005 14:35
Iemand die Babel selecteert in oranje kan je toch niet serieus nemen.

Vreemde selectie, de namen Jaliens en Babel zijn nogal verrassend te noemen :S

Ach 3 wedstrijdjes die oranje meukzooi, beetje zuipen en dan kan alles weer het kassie in :yes:
dit nederlands elftal gaat het wk echt niet winnen! :s

davids thuis laten en maduro meenemen :S

Pff nou kan niet zeggen dat ik me er echt in deze selectie kan vinden :S

Ten eerste belachelijk dat Huntelaar er niet bij zit. Die jongen heeft nou toch wel aangetoond het aan te kunnen lijkt me. Nee dan neemt hij Vennegoor mee, wat heeft die nou voor fatsoenlijks gedaan dit seizoen?

Verder vind ik het erg vreemd dat Castelen is afgevallen, er zit geen een echte rechterspits in de selectie nu :S Verder ben ik wel blij dat Babel erbij zit, maar vind ik dat hij een keuze had moeten maken tussen Babel en Van Persie. Nu heb je veel keuzes voor op links en in het centrum, daar had er best eentje minder kunnen zijn en dan gewon Castelen meenemen..

Ook vreemd dat Opdam niet mee is, die heeft toch ook wel aangetoond een nuttige speler te zijn. Nee dan neemt hij opeens toch Kromkamp mee waar hij eerder zoveel kritiek op heeft gehad en die maar weinig speelt. Verder heb je ook nog Ooijer, Heitinga en Jaliens die op rechts kunnen spelen, dat is toch meer dan genoeg!?

Nou het zal mij benieuwen, maar echt positief zie ik het vooralsnog niet in..
Artiest Floater
hele trieste uitkomst naar mijn idee
babel heeft het hele seizoen niks gedaan
huntelaar heeft wereldgoals gemaakt en veel
en dan weer die van nistelrooy mee nemen
terwijl die het laatste wk ook niks goeds gedaan heeft
maar we kunnen geen slimme trainers vinden
de ene idioot wisseld de beste speler in een wedstrijd
de ander neemt de beste speler met de meeste doelpunten dit seizoen niet mee

beetje triest verhaal!!!!

maar wereld kampioen worden we niet met dit team!!!!
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 11:47:
Ryan Babel

Ruud van Nistelrooy

Arjen Robben, Jan Vennegoor of Hesselink

laat tie maar tuus grrrrrr
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

fantastisch dat die huntelaar thuis blijft, maar ik zeg gewoon eerlijk, het is zo krom als het maar kan. Net als babbel mee.

:woop:
alleen al omdat marco van basten ajaxieden (''voortrekt'') moet k ik uhm al niet:no:

ver zullen we zowiezo niet komen:no:

we kunne al in de handen klappen als we de 1e ronde levend doorkomen:x

Uitspraak van dj mello-die op zondag 14 mei 2006 om 13:07:
alleen al omdat marco van basten ajaxieden (''voortrekt'') moet k ik uhm al niet

ja, dat blijkt wel weer uit de selectie van Huntelaar he.

KNJB :cry:

Uitspraak van Asbakkie jwt op zondag 14 mei 2006 om 12:57:
dit nederlands elftal gaat het wk echt niet winnen

ze magen blij zijn als de tweede ronde haalen
Doel:
Van der Sar, Timmer, Stekelenburg.

Verdediging:
Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen, André Ooijer
Afvallen Opdam snap ik niet helemaal, maar dat Kromkamp erbij zit helemaal niet, kutseizoen gehad, terwijl Greene een heel goed seizoen had en ook centraal uit de voeten kan, dan had je een verdediger minder mee kunnen nemen en bv. haas mee.

Middenveld:
Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart
maduro boven Boateng/davids????? landzaat had ook een kutseizoen en sneijder lang geblesseerd..

Aanval: Ryan Babel, Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben, Jan Vennegoor of Hesselink
zelfs een blinde zou de topscorer meenemen voor vennegoor en een echte rechstbuiten boven een invallende linksbuiten verkiezen

Dit is hoe ik er serieus over denk voor het weer een kansloze Feyenoord vs 020 kanker discussie wordt...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 13:13:
ja, dat blijkt wel weer uit de selectie van Huntelaar he.

KNJB

maduro en sneijder waren kansloos dit seizoen man. sneijder alleen maar geblesseerd en toch gaan ze beide mee. babbeltje ook amper gespeeld, paar invalbeurten en toch gaat hij mee ipv castelen die de afgelopen twee jaar voor oranje en voor Feyenoord goed gevoetbald heeft.

er hangt een vies luchtje aan de selectiewerving

16 miljoen bondschoaches :cheer:

KNJB schande babel
Als nou gewoon iemand babel verrot schopt op de training, dan mag van basten geloof ik ruilen met een niet geblesseerde speler, dus castelen!

Uitspraak van Puntenbokser op zondag 14 mei 2006 om 13:18:
maduro en sneijder waren kansloos dit seizoen man. sneijder alleen maar geblesseerd en toch gaan ze beide mee. babbeltje ook amper gespeeld, paar invalbeurten en toch gaat hij mee ipv castelen die de afgelopen twee jaar voor oranje en voor Feyenoord goed gevoetbald heeft.

er hangt een vies luchtje aan de selectiewerving

het selectiebeleid is sowieso helemaal anders dan hoe het normaal gaat. Bij de helft van de selectie kan je wel je vraagtekens zetten, dat er dan weer alleen naar de Ajax-spelers wordt gekeken is weer typisch.
troost voor van huntelaar was dat ie met Foppe mee mocht naar het jeugd ek... zal ie blij mee zijn.

Ik voorzie opzet, Na een slechte afloop van het EK komt van Basten terecht bij Ajax, waar van Huntelaar dan nog mooi voetbald omdat niemand hem op het WK heeft kunnen zien spelen. En dan heeft van Basten nog een kans bij Ajax :D
Uitspraak van David Connolly op zondag 14 mei 2006 om 13:16:
terwijl Greene een heel goed seizoen had en ook centraal uit de voeten kan, dan had je een verdediger minder mee kunnen nemen en bv. haas mee.

kom op zeg
Davids ipv Sneijder!! kon veel beter :D