ik denk da een openrelatie een goeie uitvinding is
je houd van elkaar en belefft leuke dingen met elkaar maar toch heb je veel spanning in je leven
en ja sex met andere okee als het maar veillig is
en verleifd worden kan nie
daar heb je je lover voor
moet kunnen ieder moet doen waar hij zich prettig bij voelt..ik kan heel slecht tegen jaloerse mannen..maar een open relatie gaat voor mij ff te ver. als je goed communiceert met elkaar (wat in veel relatie toch blijkbaar een probleem is) dan weet je wat je aan elkaar hebt
Denk dat er altijd wel wat jaloezie is, zo niet dan is naar mijn mening de relatie juist wat doodgebloed, een béétje jaloezie is menselijk én gezond
blijf dan lekker vrijgezel
Denk dat er altijd wel wat jaloezie is, zo niet dan is naar mijn mening de relatie juist wat doodgebloed, een béétje jaloezie is menselijk én gezond
Als je niet genoeg kan hebben aan je eigen partner stelt je relatie niets voor denk ik
Zoiezo doe ik niet aan sex met iemand waar ik niets voor voel...
maar er zijn mensen die het spannend vinden om hun sexleven uit te breiden.
Dan kun je toch beter vrijgezel blijven
om zo iets samen te doen is toch ook niks mis mee ?
Leef gewoon je eigen leven maar zorg wel dat je goeie afspraken maakt
als het je niet eens interesseert wat je partner doet
dit doe je toch samen natuurlijk interesseert het je wat je partner doet
jij snapt er echt helemaal niks van, maar dat kan je beter zo houden denk ik
jij snapt er echt helemaal niks van, maar dat kan je beter zo houden denk ik
Ik bedoel interesseeren in de zin van: het interesseert me niet als hij sex heeft met een ander. M.a.w. het doet me niks.
Als je niet genoeg kan hebben aan je eigen partner stelt je relatie niets voor denk ik... Ik kan me niet voorstellen dat als ik echt verliefd ben ik behoefte zou hebben aan sex met een ander. Zoiezo doe ik niet aan sex met iemand waar ik niets voor voel...
ik denk da een openrelatie een goeie uitvinding is
je houd van elkaar en beleeft leuke dingen met elkaar maar toch heb je veel spanning in je leven
en ja sex met andere okee als het maar veillig is
en verleifd worden kan nie
daar heb je je lover voor
Je kunt net zo goed verliefd worden op een ander als je een monogame relatie hebt.
Voor mij geldt dat een open relatie ideaal is: wat ik met mijn partner heb, daar komt niemand tussen. Seks kun je met zoveel mensen hebben, maar je leven, lief en leed met iemand delen, is een ander verhaal.
een open relatie zou niks voor mij zijn, ik zou er veel moeite mee hebben om mijn vriend met een ander te moeten delen en te weten dat ie niet voor 100% voor mij zou gaan.
het is gewoon zielig naar mijn mening
Zijn die benen van jou?
weinig normen en waarden naar mijns inziens
Mensen met weinig normen en waarden
Als je je er allebei goed bij voelt kan dat toch gewoon!
Ik vind het niet zielig..
inderdaad het is gewoon zielig naar mijn mening
Mensen met weinig normen en waarden naar mijns inziens!
Maar om het zielig, normen/waardenloos, whatever te vinden...
dát vind ik zielig, en vooral bekrompen
Daar ben ik het volkomen mee eens..
Als je een relatie aangaat, zijn er bepaalde grenzen...
Ik sta voor veel open,wil er dan ook wel bij betrokken worden..
Maar wat is de uiteindelijke defentie van een open relatie..?
Vind jouw uitspraken eerder zielig. Dat je niet zo'n manier van denken hebt ok';e, dat je niet zo'n relatie zou willen, oké en dat het niet iets is wat bij je past...oké
Ik snap niet dat je zo feitelijk praat als je geen feitelijke ervaring hebt,
veel meer mensen dan jij denkt hebben een open-relatie, is al sinds mensen heugenis zo.
Duis al die mensen zijn gek, hielden/houden niet van elkaar en leven in een fantasiewereldje dat niet bestaat?
Dat JIJ iets niet kan/wil/denkt/whatever betekend niet dat het ook zo maar is. beperk jezelf toch niet toto dat kleine wereldje van jezelf maar kijk eens verder
ieder zijn mening hoor, maar je gaat wel erg kort door de bocht en praat alsof jij de waarheid in pacht hebt
enige is dat het toch niet lang stand zal houden en dat er toch wel mensen gekwetst worden. Is verder niet erg hoor, dat moeten ze natuurlijk zelf weten, het kan een levensstijl zijn
Als je dat wel zo ziet, ligt dat aan jouw manier van denken en redeneren
Minimaal 3 open-relaties achter de rug?
dat het relaxed is mits je zelf geen gevoelens krijgt maar dat het altijd lijkt te gebeuren dat als ze zelf geen gevoelens krijgen dat de ander dat dan krijgt en andersom is dat ook gewoon zo
mocht hij anderen willen ( wat ik ten zeeerste betwijfel) dan is ie vrij om te gaan
Lijkt me meer dan logisch want als je echt van iemand houdt (en dan bedoel ik echt) dan wil je niemand maar dan ook niemand anders. Dan denk je daar geeneens aan.
Het hoeft niet in 100% van de gevallen gebeuren maar kan wel met zekerheid zeggen dat het in meer dan 90% van de gevallen wel gebeurt.
bij een openrelatie hou je echt wel gewoon van mekaar, maar deel je dat met meerderen
blijkbaar heb je dan niet de geschikte mentaliteit of de geschikte partner ervoor gevonden
als je echt van iemand houdt (en dan bedoel ik echt) dan wil je niemand maar dan ook niemand anders. Dan denk je daar geeneens aan.
ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt ik denk dat die mensen met een open relatie ook niet alles neuken wat los en vast zit hoor
Ik ken genoeg succes-story's
WRONG, JIJ denkt dan nergens anders aan en JIJ wil niets anders.
aha ik zeg alleen maar dat de mensen die ECHT van iemand houden die behoefte nooit zullen hebben
dat jullie nog niet hebben ontdekt hoe je echt van iemand kan houden
een open relatie kan je dus beginnen als je voelt dat iemand niet de ware voor je is
ik zeg alleen maar dat de mensen die ECHT van iemand houden die behoefte nooit zullen hebben en dat jullie nog niet hebben ontdekt hoe je echt van iemand kan houden
een open relatie kan je dus beginnen als je voelt dat iemand niet de ware voor je is
iedereen heeft zijn eigen definitie van liefde.
waar een ander zou zeggen dat ie van iemand houdt, daar zeg ik pas dat ik om iemand geef
duzzzz...ieder zijn ding
ben jij toevallig een narcist ofzo?
Dat is jouw MENING, jouw VISIE en jouw manier van kijken *zucht*
een narcist is zelfverheerlijking hoor
om jou te mogen dienen als spous
Juist!!!!!!!!!!!!!!!
ik zeg dat een open relatie onmogelijk is als je de liefde van je leven te pakken hebt.
Lees even goed
Je wilt namelijk de liefde van je leven nooit delen met iemand anders
Feit is alleen dat het niet je echte ware is
![[img width=500 height=156]http://serv1.imagehigh.com/files//ih000001/25226_nee_je_lult_niet.jpg[/img]](http://serv1.imagehigh.com/files//ih000001/25226_nee_je_lult_niet.jpg)
wat vind jij van een open relatie
moet dat kunne of echt niet ???
Misschien voor een zeer gering percentage maar heb het idee dat wel 50% van de partyflockers dat wel kan. Graag meer duidelijkheid!
kom op mensen jullie gaan me toch niet vertellen dat je je partner kan delen als die partner de liefde is van je leven??
Graag meer duidelijkheid!
Inderdaad echt al mijn ex vriendinnen wilde een open relatie met me, vond ik toch wel minder
Komt omdat je niet leest wat ik zeg, wel doen he!
en als je als zo'n sterke eenheid al staat
dan komt delen of wat ook niet eens meer ter sprake
Komt omdat je niet leest wat ik zeg, wel doen he!
precies
wij zijn als een playstation, 2 in 1
vergelijkbaar met dat ik thuis kom :"ik heb kaarten feyenoord ajax EN ik heb zin om te neuken"
oke...die kaarten zijn niet geloofwaardig, maar je snapt me
ik persoonlijk niet nee,
anderen schijnen dat wel te kunnen
laat ze lekker gelukkig zijn
Kijk daar is mijn mening op gebaseerd. Ik zeg dat het niet kan en dat kan ook niet, anderen zeggen wel dat ze het kunnen maar die hebben simpelweg niet de echte ware ontmoet. Dat kan niet anders namelijk, het is geen mening dat als je de echte ware hebt ontmoet dat je dan anderen neukt
Zullen we anders bij het begin beginnen en eerst uitleggen wat een mening is?
Je spreekt je in dit stukje zo tegen
Sim-pel?
liefdesrelatie op hoog nive
Met jou gaat dat iig niet lukken nee, althans dat niveau
Met jou gaat dat iig niet lukken nee, althans dat niveau
Nee zoiets kan echt niet !
Nee zoiets kan echt niet ! Dan kun je net zo goed geen relatie beginnen
Je geeft om elkaar en voor jou is diegene het enige wat telt..
Phoe wat zou ik me dan kut voelen zeg!
ik weet dat pauline de ware te pakken heeft omdat ze zegt dat een open relatie niet voor haar is weggelegd
Mooi hoe je dat als feit hier neer zet, je bent een lief meisje
Je ontkracht alles wat je hiervoor hebt gezegd
Mooi hoe je dat als feit hier neer zet, je bent een lief meisje
Je ontkracht alles wat je hiervoor hebt gezegd
Klopt dus echt voor geen flikker wat ze zegt, ze snapt juist niet dat paul heel monogaam is ingesteld en juist geen open relatie wilt omdat hij genoeg van z'n vrouw houdt om een open relatie te beginnen
Hahaha heel mooi dit, sparkling paul is een super monogame jongen en dan wil jij zeggen dat hij geen goede liefdesrelatie kan hebben omdat hij daarvoor een te beperkt inzicht heeft
Whahahahah LEZEN jullie wel? begrijpend lezen dan hé?
Haha die bugs zeg, leer jij eens goed te lezen, als jij tegen iedereen zegt dat het belangrijk is om het even te vermelden dat je een mening hebt moet je natuurlijk wel eerst zelf het goede voorbeeld geven he!
Ik denk zelf dat de mensen met een open relatie eigenlijk wel een beetje bindingsangst hebben (om met 1 persoon te binden dus)
pfff heb ik gedaan maar jij spreekt jezelf behoorlijk tegen zo te zien
Ik denk zelf dat de mensen met een open relatie eigenlijk wel een beetje bindingsangst hebben (om met 1 persoon te binden dus)
Kijk daar is mijn mening op gebaseerd. Ik zeg dat het niet kan en dat kan ook niet, anderen zeggen wel dat ze het kunnen maar die hebben simpelweg niet de echte ware ontmoet. Dat kan niet anders namelijk, het is geen mening dat als je de echte ware hebt ontmoet dat je dan anderen neukt
Als je er samen met je partner voor kiest hier gehoor aan te geven wil dat niet zeggen dat je je partner bedriegt of wat dan ook. Je geeft gewoon toe aan je natuurlijke verlangens. De één kan dat handelen, de ander niet. Als je het er beiden over eens bent, er open over bent en ten aller tijde eerlijk tegen elkaar blijft, waarom zou dat dan niet kunnen?! Je houdt van elkaar, gaat 100% voor elkaar, maar seks met je geliefde is heel wat anders dan seks voor de lust met 'n ander
Geloof me, ik zou 't zelf niet willen, absoluut niet (misschien kom ik nog wel op een punt in mijn leven waarin dat veranderd) maar ik snap wel degelijk waarom mensen dat wél zouden willen/kunnen.
Als ik met iemand samen ben wil dat niet zeggen dat seksuele aantrekkingskracht naar andere mensen toe verdwijnt. Dat is alleen de eerste maanden het geval lijkt me (bij mij dan..en verder ben ik nooit gekomen ). Als je er samen met je partner voor kiest hier gehoor aan te geven wil dat niet zeggen dat je je partner bedriegt of wat dan ook. Je geeft gewoon toe aan je natuurlijke verlangens. De één kan dat handelen, de ander niet. Als je het er beiden over eens bent, er open over bent en ten aller tijde eerlijk tegen elkaar blijft, waarom zou dat dan niet kunnen?! Je houdt van elkaar, gaat 100% voor elkaar, maar seks met je geliefde is heel wat anders dan seks voor de lust met 'n ander.
Ik zie een scheidingslijn tussen het fysieke en het geestelijke. Je liefde kan exclusief zijn maar seks hoeft dat dan niet per definitie ook te zijn. Ware liefde is meer dan elkaar claimen. Trouw houdt in dat je altijd achter elkaar blijft staan en laat zich niet bepalen door of je al dan niet seks hebt met iemand anders. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waarvan ik zeker weet dat ik de rest van mijn leven samen wil blijven. Ik kan me niet voorstellen ooit een andere vrouw te kunnen vinden met wie ik zo'n goede band heb. Toch acht ik het onmogelijk om me hele leven alleen seks met haar te hebben. Dat doet niet onder aan de liefde die ik voor haar voel maar meer met simpele biologie. Ik vind het nogal banaal om te zeggen dat ware liefde inhoud dat je alleen maar seks hebt met die ene persoon. Echte liefde is zo veel meer dan dat en overstijgt het.
Een open relatie is gewoon een LAT-relatie
nou ik denk dat ik nu gewoon helemaal nix met t woord relatie meer te maken wil hebben. open of niet tis allemaal ellende en die egoistische gedachte dat iemand jou alleen voor zichzelf wil houden klopt ook nix van!
concurrentie is belangrijk om te blijven presteren.
Ik wil liever een harem en wil ze zien vechten om mij!
relaties LB!
ik zou het echt niet kunnen. Zou veel te jaloers zijn of bang dat hij misschien wel verliefd wordt op een ander. Daarnaast zie ik sex als een teken van liefde en niet als een losstaand iets. Zodra mijn vriend dus sex met een ander zou hebben zou ik dat niet trekken.
Ik zou er trouwens ook totaal geen behoefte aan hebben om met een andere jongen het bed te delen.
Ik begrijp mensen met een open relatie wel. Dat is je eigen keuze, maar ik zou het niet kunnen.
ben romantisch en monogaam.
vroeg of laat komt er toch jaloezie
open relatie waarom niet MAAR dan moet je geen gevoelens krijgen
Uitspraak van Lisa007op vrijdag 16 juni 2006 om 10:13:
juist ook in een goede relatie komt jaloezie voor
Gekker nog.... Is je relatie wel goed als je het niet voelt.laatste aanpassing 23 september 2006 08:53
gedoemd om te mislukken!!vroeg of laat komt er toch jaloezie bij kijken en wordt het verpest..lijkt me sowieso al raar dat een relatie nog goed kan gaan, als je behoefte hebt om intieme dingen met anderen te delen.