Partyflock

Forumonderwerp · 872945
2357x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vind jij van een open relatie
moet dat kunne of echt niet ???
Waarschuw beheerder
Is ook een leuk verhaal als je eventueel kinderen hebt. Papa/mama gaat vanavond even naar oome theo/tante truus,ik ben er morgenvroeg wel weer. Ben je vanavond wel om 8 uur thuis want ik wil niet hebben dat je langer bij je vriend (inetje) blijft want je bent nog maar 12. En anders zit papa/mama ook de hele avond alleen dat is niet leuk hoor. Morgen wel op tijd naar school he....

Tja kinderen een beetje normen en waarden meegeven is eigenlijk ook nergens voor nodig. Dat kunnen ze toch ook zelf oplossen als ze volwassen zijn.............
Waarschuw beheerder
Als je er beiden voor kiest, tja dan moet het mogelijk zijn.

Als ik met iemand een relatie heb, dan ga ik 100% voor diegene en dan ga ik haar echt niet delen.

Waarschuw beheerder
Wat versta je onder een open relatie? Dat je mag doen en laten met wie je dat wil? Of dat je vrij ben om te gaan en staan waar je wil maar wel monogaam blijven?

De eerste optie is niks voor mij, maar de tweede wel, ik wil graag toch een stukje voor mezelf houden..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sparkling Paul op zondag 14 mei 2006 om 22:45:
ik weet dat pauline de ware te pakken heeft omdat ze zegt dat een open relatie niet voor haar is weggelegd

dan weet je al meer dan ik, maar ik geloof je in deze heel graag 8)
( ja ik ben selectief ja)
Waarschuw beheerder
Moet kunnen voor degene die dat wil.
En ik wil dat niet :P

Waarschuw beheerder
Moet kunnen ja. Ik zou het zelf niet kunnen of willen, maar heb respect voor degenen die het wel kunnen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van elwin op zondag 14 mei 2006 om 10:51:

niks voor mij....maar als je het allebei kunt en wilt is het geen probleem toch:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sparkling Paul op zondag 14 mei 2006 om 23:16:
Mooi hoe je dat als feit hier neer zet, je bent een lief meisje
Je ontkracht alles wat je hiervoor hebt gezegd

Uitspraak van Sparkling Paul op zondag 14 mei 2006 om 23:16:
Mooi hoe je dat als feit hier neer zet, je bent een lief meisje
Je ontkracht alles wat je hiervoor hebt gezegd

Uitspraak van richa op zondag 14 mei 2006 om 23:25:
Klopt dus echt voor geen flikker wat ze zegt, ze snapt juist niet dat paul heel monogaam is ingesteld en juist geen open relatie wilt omdat hij genoeg van z'n vrouw houdt om een open relatie te beginnen

Uitspraak van stefanparty op zondag 14 mei 2006 om 23:33:
Hahaha heel mooi dit, sparkling paul is een super monogame jongen en dan wil jij zeggen dat hij geen goede liefdesrelatie kan hebben omdat hij daarvoor een te beperkt inzicht heeft

Whahahahah :D LEZEN jullie wel? :-| begrijpend lezen dan hé? :D

Waarschuw beheerder
je hebt twee soorten open relaties, de een waarbij je ook met anderen naar bed gaat, de tweede is waarbij het niet anders kan, een te grote afstand tussen beide of waarbij je nog niet toe bent aan een echte relatie en je dus gewoon aan elkaar kunt wennen zonder dat je de ander iets oplegt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 15 mei 2006 om 11:20:
Whahahahah LEZEN jullie wel? begrijpend lezen dan hé?

Haha die bugs zeg, leer jij eens goed te lezen, als jij tegen iedereen zegt dat het belangrijk is om het even te vermelden dat je een mening hebt moet je natuurlijk wel eerst zelf het goede voorbeeld geven he!
Waarschuw beheerder
Een open relatie kan alleen als je beide er voor 100 % achter staat.

Als dit niet het geval is dan moet je er niet aan beginnen :no: want dan maak je alleen maar je relatie kapot :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcoredennis op maandag 15 mei 2006 om 12:07:
Haha die bugs zeg, leer jij eens goed te lezen, als jij tegen iedereen zegt dat het belangrijk is om het even te vermelden dat je een mening hebt moet je natuurlijk wel eerst zelf het goede voorbeeld geven he!

Lees jij anders eerst het topic door knulletje :aai:
Waarschuw beheerder
Ik denk zelf dat de mensen met een open relatie eigenlijk wel een beetje bindingsangst hebben (om met 1 persoon te binden dus)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QueenOfThaShadow op maandag 15 mei 2006 om 12:46:
Ik denk zelf dat de mensen met een open relatie eigenlijk wel een beetje bindingsangst hebben (om met 1 persoon te binden dus)

ja of gewoon te weinig spanning hebben....

Waarschuw beheerder
wat andere mensen doen moeten ze zelf weten maar ik begin echt nooit aan een open relatie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 15 mei 2006 om 12:42:
Lees jij anders eerst het topic door knulletje

pfff heb ik gedaan maar jij spreekt jezelf behoorlijk tegen zo te zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcoredennis op maandag 15 mei 2006 om 13:10:
pfff heb ik gedaan maar jij spreekt jezelf behoorlijk tegen zo te zien

Whahahahahaa jahoor :D

Vertel maar dan?
Waarschuw beheerder

moet kunnen :jaja: als je het er allebei mee eens bent!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op maandag 15 mei 2006 om 14:28:
moet kunnen als je het er allebei mee eens bent!

Of moet natuurlijk niet kunnen als je er niet mee eens bent :D
Waarschuw beheerder
echt niet als ije van iemand hooud wil je diegene toch niet delen anders blijf vrijgezel en hou t op een sex relatie ofzow..

nix voor mij iig!
zeeeeekerr niet !
k wil me schat zeker niet delen.. en met een andere jongen kussen nee dankje daar wil k niet aan denken laat staan sexen met een ander : BAHH
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QueenOfThaShadow op maandag 15 mei 2006 om 12:46:

open relatie?,je bind je maar met 1 persoon lijk me,,met de ander neuk je alleen maar,,,,toch???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sparkling Paul op zondag 14 mei 2006 om 22:40:
Kijk daar is mijn mening op gebaseerd. Ik zeg dat het niet kan en dat kan ook niet, anderen zeggen wel dat ze het kunnen maar die hebben simpelweg niet de echte ware ontmoet. Dat kan niet anders namelijk, het is geen mening dat als je de echte ware hebt ontmoet dat je dan anderen neukt

Ik zie een scheidingslijn tussen het fysieke en het geestelijke. Je liefde kan exclusief zijn maar seks hoeft dat dan niet per definitie ook te zijn. Ware liefde is meer dan elkaar claimen. Trouw houdt in dat je altijd achter elkaar blijft staan en laat zich niet bepalen door of je al dan niet seks hebt met iemand anders. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waarvan ik zeker weet dat ik de rest van mijn leven samen wil blijven. Ik kan me niet voorstellen ooit een andere vrouw te kunnen vinden met wie ik zo'n goede band heb. Toch acht ik het onmogelijk om me hele leven alleen seks met haar te hebben. Dat doet niet onder aan de liefde die ik voor haar voel maar meer met simpele biologie. Ik vind het nogal banaal om te zeggen dat ware liefde inhoud dat je alleen maar seks hebt met die ene persoon. Echte liefde is zo veel meer dan dat en overstijgt het.

Waarschuw beheerder
Open relatie? Niks voor mij!
Waarschuw beheerder
Als onder een open relatie wordt verstaan met andere naar bed gaan dan is dat niets voor mij!!!
Waarschuw beheerder
Nou nee heb liever voor me alleen..
Delen is niet zon mijn ding haha..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:22:
Ik vind het nogal banaal om te zeggen dat ware liefde inhoud dat je alleen maar seks hebt met die ene persoon. Echte liefde is zo veel meer dan dat en overstijgt het.

heel goed,,jij snapt ut:)
Waarschuw beheerder
Tjah, als beiden zich daar goed bij voelen (geen jaloezie en shit) dan is het prima. Zal niks voor mij zijn denk ik.

Waarschuw beheerder
Moet iedereen voor zich zelf weten, maar ik zou het niet kunnen :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijke PF-typische kortzichtige reacties weer hier 8)

Ik zie hier om de haverklap voorbij komen 'dan hou je niet genoeg van elkaar', 'blijf dan vrijgezel', 'dan heb je bindingsangst'.

Geloof me, ik zou 't zelf niet willen, absoluut niet (misschien kom ik nog wel op een punt in mijn leven waarin dat veranderd) maar ik snap wel degelijk waarom mensen dat wél zouden willen/kunnen.
Als ik met iemand samen ben wil dat niet zeggen dat seksuele aantrekkingskracht naar andere mensen toe verdwijnt. Dat is alleen de eerste maanden het geval lijkt me (bij mij dan..en verder ben ik nooit gekomen 8)). Als je er samen met je partner voor kiest hier gehoor aan te geven wil dat niet zeggen dat je je partner bedriegt of wat dan ook. Je geeft gewoon toe aan je natuurlijke verlangens. De één kan dat handelen, de ander niet. Als je het er beiden over eens bent, er open over bent en ten aller tijde eerlijk tegen elkaar blijft, waarom zou dat dan niet kunnen?! Je houdt van elkaar, gaat 100% voor elkaar, maar seks met je geliefde is heel wat anders dan seks voor de lust met 'n ander.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 23:45:
liever een open relatie met iemand die ik kan vertrouwen

dan een monogame relatie met iemand die me belazerd

:jaja: helemaal gelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 23 mei 2006 om 19:12:
Als je er samen met je partner voor kiest hier gehoor aan te geven wil dat niet zeggen dat je je partner bedriegt of wat dan ook. Je geeft gewoon toe aan je natuurlijke verlangens. De één kan dat handelen, de ander niet. Als je het er beiden over eens bent, er open over bent en ten aller tijde eerlijk tegen elkaar blijft, waarom zou dat dan niet kunnen?! Je houdt van elkaar, gaat 100% voor elkaar, maar seks met je geliefde is heel wat anders dan seks voor de lust met 'n ander

:respect: Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
ik zou het echt niet kunnen. Zou veel te jaloers zijn of bang dat hij misschien wel verliefd wordt op een ander. Daarnaast zie ik sex als een teken van liefde en niet als een losstaand iets. Zodra mijn vriend dus sex met een ander zou hebben zou ik dat niet trekken.
Ik zou er trouwens ook totaal geen behoefte aan hebben om met een andere jongen het bed te delen.

Ik begrijp mensen met een open relatie wel. Dat is je eigen keuze, maar ik zou het niet kunnen.
Waarschuw beheerder
Ik ben tegen een open relatie!!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Een open relatie is gewoon een LAT-relatie. Ben ik helemaal voor.

Als ik verliefd zou zijn op iemand zou ik het alleen niet kunnen.

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Tis moeilijk..
je kan het dan beter beschouwen als ene seksrelatie lijkt mij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 23 mei 2006 om 19:12:
Geloof me, ik zou 't zelf niet willen, absoluut niet (misschien kom ik nog wel op een punt in mijn leven waarin dat veranderd) maar ik snap wel degelijk waarom mensen dat wél zouden willen/kunnen.
Als ik met iemand samen ben wil dat niet zeggen dat seksuele aantrekkingskracht naar andere mensen toe verdwijnt. Dat is alleen de eerste maanden het geval lijkt me (bij mij dan..en verder ben ik nooit gekomen ). Als je er samen met je partner voor kiest hier gehoor aan te geven wil dat niet zeggen dat je je partner bedriegt of wat dan ook. Je geeft gewoon toe aan je natuurlijke verlangens. De één kan dat handelen, de ander niet. Als je het er beiden over eens bent, er open over bent en ten aller tijde eerlijk tegen elkaar blijft, waarom zou dat dan niet kunnen?! Je houdt van elkaar, gaat 100% voor elkaar, maar seks met je geliefde is heel wat anders dan seks voor de lust met 'n ander.

dat wel.>
mwa ik zou tog hebben van jaah, ben ii niet genoeg?

Waarschuw beheerder
een openrelatie is beter ! :)

maja als je op een gegeven moment egt gevoelens begint te krijgen, dan moet je oppassen, want als die ander dat niet zo 'voelt' dan kan je erg gekwetst worden....

Waarschuw beheerder
Zo'n heerlijk typische pf duscussie :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:22:
Ik zie een scheidingslijn tussen het fysieke en het geestelijke. Je liefde kan exclusief zijn maar seks hoeft dat dan niet per definitie ook te zijn. Ware liefde is meer dan elkaar claimen. Trouw houdt in dat je altijd achter elkaar blijft staan en laat zich niet bepalen door of je al dan niet seks hebt met iemand anders. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waarvan ik zeker weet dat ik de rest van mijn leven samen wil blijven. Ik kan me niet voorstellen ooit een andere vrouw te kunnen vinden met wie ik zo'n goede band heb. Toch acht ik het onmogelijk om me hele leven alleen seks met haar te hebben. Dat doet niet onder aan de liefde die ik voor haar voel maar meer met simpele biologie. Ik vind het nogal banaal om te zeggen dat ware liefde inhoud dat je alleen maar seks hebt met die ene persoon. Echte liefde is zo veel meer dan dat en overstijgt het.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja lekker :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 23 mei 2006 om 20:35:
Een open relatie is gewoon een LAT-relatie

Dat zijn 2 heel andere dingen hoor :/

Waarschuw beheerder
nee zou ik echt niet kunnen..

Waarschuw beheerder
Vrede op aarde de onweersbui is weer opgeklaard.
relaties LB!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 00:05:
tis allemaal ellende en die egoistische gedachte dat iemand jou alleen voor zichzelf wil houden klopt ook nix van!

concurrentie is belangrijk om te blijven presteren.

Ik wil liever een harem en wil ze zien vechten om mij!
relaties LB!

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 00:05:
nou ik denk dat ik nu gewoon helemaal nix met t woord relatie meer te maken wil hebben. open of niet tis allemaal ellende en die egoistische gedachte dat iemand jou alleen voor zichzelf wil houden klopt ook nix van!

concurrentie is belangrijk om te blijven presteren.

Ik wil liever een harem en wil ze zien vechten om mij!
relaties LB!

(y)

een echte man..:D

Waarschuw beheerder

als mensen dat met wederzijds goedkeuren doen, moeten hun dat zelf weten.

ik persoonlijk zou het niks vinden

Waarschuw beheerder
moet iedereen zelf weten....maar ik niet