aha ik zeg alleen maar dat de mensen die ECHT van iemand houden die behoefte nooit zullen hebben
dat jullie nog niet hebben ontdekt hoe je echt van iemand kan houden
een open relatie kan je dus beginnen als je voelt dat iemand niet de ware voor je is
ik zeg alleen maar dat de mensen die ECHT van iemand houden die behoefte nooit zullen hebben en dat jullie nog niet hebben ontdekt hoe je echt van iemand kan houden
een open relatie kan je dus beginnen als je voelt dat iemand niet de ware voor je is
iedereen heeft zijn eigen definitie van liefde.
waar een ander zou zeggen dat ie van iemand houdt, daar zeg ik pas dat ik om iemand geef
duzzzz...ieder zijn ding
ben jij toevallig een narcist ofzo?
Dat is jouw MENING, jouw VISIE en jouw manier van kijken *zucht*
een narcist is zelfverheerlijking hoor
om jou te mogen dienen als spous
Juist!!!!!!!!!!!!!!!
ik zeg dat een open relatie onmogelijk is als je de liefde van je leven te pakken hebt.
Lees even goed
Je wilt namelijk de liefde van je leven nooit delen met iemand anders
Feit is alleen dat het niet je echte ware is
![[img width=500 height=156]http://serv1.imagehigh.com/files//ih000001/25226_nee_je_lult_niet.jpg[/img]](http://serv1.imagehigh.com/files//ih000001/25226_nee_je_lult_niet.jpg)
wat vind jij van een open relatie
moet dat kunne of echt niet ???
Misschien voor een zeer gering percentage maar heb het idee dat wel 50% van de partyflockers dat wel kan. Graag meer duidelijkheid!
kom op mensen jullie gaan me toch niet vertellen dat je je partner kan delen als die partner de liefde is van je leven??
Graag meer duidelijkheid!
Inderdaad echt al mijn ex vriendinnen wilde een open relatie met me, vond ik toch wel minder
Komt omdat je niet leest wat ik zeg, wel doen he!
en als je als zo'n sterke eenheid al staat
dan komt delen of wat ook niet eens meer ter sprake
Komt omdat je niet leest wat ik zeg, wel doen he!
precies
wij zijn als een playstation, 2 in 1
vergelijkbaar met dat ik thuis kom :"ik heb kaarten feyenoord ajax EN ik heb zin om te neuken"
oke...die kaarten zijn niet geloofwaardig, maar je snapt me
ik persoonlijk niet nee,
anderen schijnen dat wel te kunnen
laat ze lekker gelukkig zijn
Kijk daar is mijn mening op gebaseerd. Ik zeg dat het niet kan en dat kan ook niet, anderen zeggen wel dat ze het kunnen maar die hebben simpelweg niet de echte ware ontmoet. Dat kan niet anders namelijk, het is geen mening dat als je de echte ware hebt ontmoet dat je dan anderen neukt
Zullen we anders bij het begin beginnen en eerst uitleggen wat een mening is?
Je spreekt je in dit stukje zo tegen
Sim-pel?
liefdesrelatie op hoog nive
Met jou gaat dat iig niet lukken nee, althans dat niveau
Met jou gaat dat iig niet lukken nee, althans dat niveau
Nee zoiets kan echt niet !
Nee zoiets kan echt niet ! Dan kun je net zo goed geen relatie beginnen
Je geeft om elkaar en voor jou is diegene het enige wat telt..
Phoe wat zou ik me dan kut voelen zeg!