Ja hoor alsof ik dacht, goh ik rij ff naar kazerne toe en zoek een militair en the sarge is het geworden hoor
hetzelfde als je weg gaat, je wil toch zelf weg, ja dat wil ik ook, maar wil niemand achterlaten...
die mensen tonen totaal geen medeleven, vreselijk!
lijkt wel alsof ze t zelfs afkeuren
maargoed dan is het weer fijn om teweten dat er toch nog mensen zijn die je wel begrijpen..
op pf bijvoorbeeld
maargoed dan is het weer fijn om teweten dat er toch nog mensen zijn die je wel begrijpen..
op pf bijvoorbeeld
Als het langer duurt dan een week is het al te lang hahaha
ik word nu al gek bij het idee vind het echt niks.. bah heb mezelf voorgenomen de weekenden maar vol te proppen met afspraken want doordeweeks ben ik gewend hem te moeten missen dan zit ie toch op de kazerne..
ja of, als er iets ergs gebeurd, tja hij heeft er zelf voor gekozen en als je zegt wanneer iemand een ongeluk krijgt met een auto, ja hallo hij heeft er zelf toch voor gekozen om de auto in te stappen, dan kijken ze je raar aan
Ja en alsof een militair kan zeggen, jongens deze ronde doe ik niet mee ik blijf lekker bij mijn vriendin
En naja ik had er helemaal niet bij na gedacht.. Maar dan is het opeens raar dattie weer door de week weg is
ja dat lijkt me ook vreemd ja.. nadat die van mij terug was uit afganistan hadden we ook een paar weken lekker de tijd voor elkaar en dan inneens is dat niet meer zo.. bah
en wat ik eerder las op dit topic hoor ik nu ook aldoor..
Ja en alsof een militair kan zeggen, jongens deze ronde doe ik niet mee ik blijf lekker bij mijn vriendin
idd ja haha... maar denk dat ze bijna allemaal wel stonden te popelen hoor
niet leuk om van huis weg te zijn natuurlijk maar wel eindelijk de actie in
en begrijpelijk, daarvoor worden ze ook opgeleid...
dus je droomt over mij en yessie
heeft hij het nog naar zn zin,
idd ja haha... maar denk dat ze bijna allemaal wel stonden te popelen hoor
niet leuk om van huis weg te zijn natuurlijk maar wel eindelijk de actie in
en begrijpelijk, daarvoor worden ze ook opgeleid...
ik word nu al gek bij het idee vind het echt niks.. bah heb mezelf voorgenomen de weekenden maar vol te proppen met afspraken want doordeweeks ben ik gewend hem te moeten missen dan zit ie toch op de kazerne..
zit nou ook in afganistan...
maar wel leuk om te zien dat deze topic vaker word bezocht...
en voor de rest veel nog veel succes (met de laatste weken) en veel plezier voor als ze terug komen
Jaah idd veel afleiding zal wel goed zijn, gaat de tijd wat sneller
Ga ook onze slaapkamer ff op pimpen, dus ik ben wel een tijdje zoet
mijn ex had ook zo'n topic aangemaakt toen ik naar bosnie ging, maar daar waren maar een paar mensen die er op kwamen
mijn ex had ook zo'n topic aangemaakt toen ik naar bosnie ging, maar daar waren maar een paar mensen die er op kwamen
het is inderdaad wel fijn voor de mensen dat ze hier hun ei allemaal kwijt kunne toch .. ik ga straks ook hier zitten mekkeren als me vent weg is hoor
leuk al iets leuks in je hoofd hoe je het gaat doen?
Ik pak het gelijk grondig aan, tegen de tijd dat hij thuiskomt, komt hij in een nieuw huis terug, opgeknapt en wel
ja schiet al aardig op.. nog ongeveer 7 weekjes, en hij is dr al 13 weg.. dus we zitten al een tijdje over de helft
succes dan maar de komende maanden, de tijd gaat best hard als je maar zorgt dat je wat blijft doen.. xx
Ik heb gisteren mijn mannetje afgezet, heb daar de heleboel bij elkaar gejankt, maar het zal mij me reet roesten wat die gasten daar gedacht hebben,
Uruzgan FM