Partyflock
 
Forumonderwerp · 872818
 
Wie zijn vriend of vriendin zit nu ook voor het leger in Afghanistan??
Of ergens anders voor een lange tijd.??
Hoe ga jij er mee om??
laatste aanpassing
tuurlijk wel!!!! we gaan daar professioneel te werk,

we weten echt wel wat we daar doen hoor, en als er dan per ongeluk toch iets gebeurt, kijk naar timo smeedhuizen dan is dat ook wwer niet te verrwijten dus,
ik weet niet wat je lult eikel,

als je er geen verstand van hebt houdt dan je mond dicht!!!!
sterkte aan al mijn collega's in het buitenland
Ik doe de hele week niks en veel plezier met je volgende enkele reis afganistan! En van Timo Smeeduuizen heb ik nog nooit gehoord... ken alleen belangrijke personen!
 
HE DI ANGELOS zit er op je hoofd een feestmuts of is dat een raketbom voor afganistan??? .... en doe mij ook ff tussedoor een breezer ananas
zal wel je FAVO zijn
laatste aanpassing
 
Dat mense uberhaupt het ziekelikke idee krijgen om in het leger te gaan, dan pak ik me LIEVER de kans kaart bij monopoly!! , of ga ff russisch rouletten is de kans op een terugreis tenminste groter, GELUKKIG IS DIE DIENSTPLICHT AFGESCHAFT OUWHOER ZIEKELIK NOEM IK DAT.
laatste aanpassing
 
Jammer dat veel mensen niet meer weten wat het woord "respect" betekent. Op partyflock zie je ze steeds meer...
res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst

res·pec·ta·bel (bijvoeglijk naamwoord; respectabeler, respectabelst)
1 (van personen) eerbiedwaardig
2 (van zaken) prijzenswaardig
3 (van zaken) door grootte, groot aantal indrukwekkend

res·pect·blad (het)
1 onbedrukt gelaten blad

res·pec·te·ren (overgankelijk werkwoord; respecteerde, heeft gerespecteerd)
1 blijk geven van respect (voor)
2 (een zaak) met eerbied behandelen
3 (voorschriften) eerbiedigen
4 (een wissel) aannemen en betalen

res·pec·tief (bijvoeglijk naamwoord)
1 betr. hebbend op of bepaald door de betrekking tot ieder van de afzonderlijke zaken of personen waarvan sprake is

res·pec·tie·ve·lijk (bijwoord)
1 achtereenvolgens, onderscheidenlijk
2 dan wel

res·pec·tu·eus (bijvoeglijk naamwoord; respectueuzer, meest respectueus)
1 eerbiedig

res·pect·vol (bijvoeglijk naamwoord; respectvoller, meest respectvol)
1 met eerbied
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 01:01:
"respect"

Hoef je niet overal voor te hebben ;)
Wholla niet ik zoektrouwens nog een afgaanse vriendin voor een contact advertentie ben jij die afgaan ide ik zoek?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 00:35:
Dat mense uberhaupt het ziekelikke idee krijgen om in het leger te gaan, dan pak ik me LIEVER de kans kaart bij monopoly!!

:gaap: kindje :aai:
 


Dit is Ronald..hij is gister gewond geraakt door n bermbom,Hierbij heeft hij een boeding in zijn buik, gebroken bekken en het verlies van allebei zijn benen aan overgehouden. Inmiddels is hij geopereerd en wordt hij kunstmatig in coma gehouden vanwege de pijn. Zijn toestand is nog kritiek en het is nog onduidelijk hoe dit zit verder zal gaan.....

:'(
Vanacht mijn mannetje op eindhoven afgezet:(

Vervelend naar al die berichten van de laatste paar dagen,, mjah moeten positief blijven he;)
 
Sorry hoor, maar had ie maar niet in het leger moeten zitten, dat is nu eenmaal het risico wat je loop.
laatste aanpassing
Dat begrijp k ook wel LOSER!!
 
april 09 weer, vorig jaar van maart tot aug daar gezeten.
zometeen als de poppy oogst begint wordt het weer een tijdje rustig dan zijn ze allemaal bezig die kanker zooi van het land te halen.

gasten die er nu zitten succes, vriendinnen/vrouwen die achter zijn gebleven sterkte en blijf positief denken!

greetzzzzzzzz
Uitspraak van ADHDavy op maandag 31 maart 2008 om 00:25:
Ik doe de hele week niks en veel plezier met je volgende enkele reis afganistan! En van Timo Smeeduuizen heb ik nog nooit gehoord... ken alleen belangrijke personen!

jah tot er 1 van je eigen vrienden of familie zit dan piep je wel anders :loser:
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 00:35:
Dat mense uberhaupt het ziekelikke idee krijgen om in het leger te gaan, dan pak ik me LIEVER de kans kaart bij monopoly!! , of ga ff russisch rouletten is de kans op een terugreis tenminste groter, GELUKKIG IS DIE DIENSTPLICHT AFGESCHAFT OUWHOER ZIEKELIK NOEM IK DAT

pff weet je wat het is je wordt door defensie lekker gemaakt het verdient goed mooie opleidingen enz enz
je tekent een contract en achteraf blijkt het allemaal toch niet zo mooi te zijn als dat je dacht...maar de mensen die voor defensie kiezen hebben tenminste EEN DOEL !!! in tegenstelling tot sommige anderen en dat is waar ik RESPECT voor heb !!!

(mijn vriend is monteur en de kans was minimaal dat ie uitgezonden werd dat is hem ook verteld..maar toen het ineens zo bleek dat ie moest had ie maar te gaan ook al bleek ik zwanger te zijn..
maar zijn maat mocht thuis blijven bij zn vriendin(omdat die zwanger is) terwijl die ook was opgeroepen maar mijn vriend had maar te gaan ..dus echt NIET iedereen kiest ervoor mischien wel voor defensie maar niet perse om uitgezonden te worden ..en dan ook nog es voor zo'n missie als dit)

en nee de dienstplicht is er niet meer maar voor bepaalde STUURLUI AAN WAL hiero zal het niet verkeerd zijn.dat hun gedwongen daar heen moeten
dan weten ze tenminste es een keer waar ze over praten!!en denken ze es na voor ze onzin uitkramen

stelletje :loser: met hun grote bekken hier ga een ander bang of min praten ..want jullie zijn te laf om het zelfs voor je eigen vriendin op te nemen laat staan voor je land :loser:

meiden en jongens wie hun vriend vriendin in afganistan zitten!!! sterkte!!!
en de mensen daar ook natuurlijk !!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van p@rtygurll op dinsdag 1 april 2008 om 17:40:
Dat begrijp k ook wel LOSER!!

Wie loopt er hier nu te drammen?
Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 22:12:
maar de mensen die voor defensie kiezen hebben tenminste EEN DOEL

Wat is je doel dan?

Vrede op aard? Proest
Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 22:12:
want jullie zijn te laf om het zelfs voor je eigen vriendin op te nemen laat staan voor je land :loser:

Voor mn vriendin sta ik per direct voor aan, wees niet bang, mn land niet. Ik heb gewoon een anderre mening, thats it.
 
Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 22:12:
dus echt NIET iedereen kiest ervoor mischien wel voor defensie maar niet perse om uitgezonden te worden ..en dan ook nog es voor zo'n missie als dit)

lol, waarom kiezen ze dan?

Het is het leger :rot:, geen dansclub
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 22:51:
Wat is je doel dan?

sorry hoor maar 9 van de 10 die defensie in gaan doen dat vanwege de opleidingen daar en het loon dus is hun doel mischien om hoger op te komen ???

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 23:04:
lol, waarom kiezen ze dan?

mischien om het aanbod daar? de papiertjes die je ken behalen ?

en ik moet zeggen dat er veel zijn die het leuk en spannend vinden om op uitzending te gaan ..

maar als je goed had gelezen heb ik dus ook gezegd ze kiezen voor defensie .niet perse voor een uitzending ;)

voorbeeld ervan mijn vriend is defensie ingegaan vanwege de opleidingen en het mooie loon en de doorslag gaf dat hij minimale uitzendkans had.dus had hij zoiets hey dit is mooi..maja je moet wel gelijk tekenen voor 5 jaar en als je dan gaat berekenen hoe groot die kans is had hij het kunnen weten maar goed..al die voordelen die er tegenover staan hea

en mijn vriend is dus 1 van de vele jongeren die ddefensie in gaan om een opleiding en een mooi loon
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 22:51:
Voor mn vriendin sta ik per direct voor aan, wees niet bang, mn land niet. Ik heb gewoon een anderre mening, thats it.

ja jij mischien wel
maar zoals degene met deze uitspraak een beetje respect voor gewonde militairen in welk land ook is niet verkeerd dacht ik

Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 22:12:
Uitspraak van ADHDavy op maandag 31 maart 2008 om 00:25:
Ik doe de hele week niks en veel plezier met je volgende enkele reis afganistan! En van Timo Smeeduuizen heb ik nog nooit gehoord... ken alleen belangrijke personen!

zulke mensen hebben niet half in de gaten wat er nu in die familie omgaat van de jongens die uitgezonden zijn..
en van de gewonde militairen ..en de angst dat het je eigen kan zijn die dit keer wat is overkomen
en zulke mensen met zulke uitspraken zouden ze er gewoon heen moeten trappen dat ze weten waar ze het over hebben !!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 23:17:
sorry hoor maar 9 van de 10 die defensie in gaan doen dat vanwege de opleidingen daar en het loon dus is hun doel mischien om hoger op te komen ???

Dat is dom. je weet dat je het leger in gaat. Je word gewoon gelokt met mooie verhaaltjes, trap je zelf in ;)

Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 23:17:
en mijn vriend is dus 1 van de vele jongeren die ddefensie in gaan om een opleiding en een mooi loon

Niet eens voor zijn land? :'( lol

Uitspraak van *jessica* op dinsdag 1 april 2008 om 23:17:
een beetje respect voor gewonde militairen in welk land ook is niet verkeerd dacht ik

Wie zn vingers in het vuur steekt zal ze branden, is gewoon een logisch gevolg. Heeft weinig met respect of wat dan ook te maken. Tevens heb ik ook niet echt veel respect voor die mensen (ook niet voor niet gewonde militairen), dat terzijde :)
 
Gewoon een vriend ( al een tijdje niet gezien )van mij zit er wel, die mag gelukkig 15 april weer naar huis :D
En hoe ga ik ermee om, gewoon rustig, zijn eigen keuze.
een vriend van mij moet ook in juni/juli.
 
nou ben echt blij dat mijn vriend binnenkort stopt bij defensie ! op zich maakt het me niet zoveel uit dat ie daar werkt, hij is er zelf zat van & gaat studeren...dus ook geen uitzending meer :D Hij is afgelopen jaar weer weggeweest (afgh), blij dat niet weer te hoeven doormaken..& ook voor hem. Als ie door was gegaan en weer moest dan was het ook geen ramp geweest, maar heb em toch liever savonds naast me in bed liggen (L)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:29:
Wie zijn vriend of vriendin zit nu ook voor het leger in Afghanistan??

i wish
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 04:50:
maar heb em toch liever savonds naast me in bed liggen

haha ja echt wel hier net zo

zoals het nu lijkt loopt eind volgend jaar zn contract af ben er op zich wel blij mee maar hij heeft weer allerlei opleidingen aangevoden gekregen en zit nu in twijfel :s
baal ik wel wat van om eerlijk te zijn vanwege de kleine en alles straks maja tis uiteindelijk zijn keuze
 
Uitspraak van *jessica* op donderdag 3 april 2008 om 11:34:
en zit nu in twijfel :s

Uitspraak van *jessica* op donderdag 3 april 2008 om 11:34:
baal ik wel wat van om eerlijk te zijn vanwege de kleine

Sorry, maar echt slim vind ik hem niet als ie al een kleine heeft.
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 07:23:
Sorry, maar echt slim vind ik hem niet als ie al een kleine heeft.

nee ik ook niet ben het er ook niet mee eens
maar goed..
heb et hem ook wel verteld..maar hij volgt zijn eigen kop toch wel ..
doet ie nu ook al met alles en maar verwachten dat ik als braaf hondje volg...
nou dat heb ik nog nooit gedaan dus nu ook niet..

en als ie dan zo nodig nieuwe opleiding wil volgen en in ermelo wil wonen gaat ie maar alleen wonen ..

want er is in tussentijd te veel gebeurd..waardoor ik nu geen risico ga lopen door helemaal daar heen te gaan en afhankelijk te zijn van hem ... want ik heb daar niks
 
Mn mannetje is er vier weekies weer!
Zijn vakantie is afgelopen, dus vanmorgen wast weer 06:15 opstaan.
:P Ik mis hem al wel weer een beetje hoor.. :$
Maaarja.. hij blijft tenminste niet zolang meer weg!

héél veel succes en sterkte voor de mensen die dit op dit moment wel meemaken, of binnenkort mee gaan maken!
 
ze moeten gewoon allemaal terrug komen:D
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 23:04:
lol, waarom kiezen ze dan?

Het is het leger , geen dansclub

Hoor jij militairen klagen dan ?

Dr staat nergens geschreven dat je er blij mee moet zijn. kan door situatie komen en dergelijke. Als diegene uiteindelijk gaat omdat het moet en hij zet zich erover heen tekent die persoons zijn persoonlijkheid.

Waarom altijd van dit soort kanslozen opmerkingen, Niemand klaagt, maar toch het beeld schetsen dat de militairen dat doen. je kan er mag over alles blij of niet blij mee zijn ongeacht wat je werk is.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 07:23:
Sorry, maar echt slim vind ik hem niet als ie al een kleine heeft

Somebody got to do the job, en wat zijn beweegredenen daarvoor zijn heb jij niets mee te maken en zijn door een ander persoonlijkheid gemaakt dan iemand met een uitkerings uiterlijk
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:56:
Hoor jij militairen klagen dan ?

Ik quote niet voor nix. Diegene wie klagen zijn zwz kansloos, daar doelde ik op.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:59:
Somebody got to do the job

Is dat wel zo? Verschillen we over van mening

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:59:
en wat zijn beweegredenen daarvoor zijn heb jij niets mee te maken

Dat zeg ik niet, hij/zij moet doen wat ie wilt. Ik mag echter wel mijn mening erover hebben. En als er een kapot word geschoten moeten ze ook niet drammen (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:59:
en zijn door een ander persoonlijkheid gemaakt dan iemand met een uitkerings uiterlijk

Nounou

NO DEATH IS IN VAIN. WE WILL CARRY YOUR SPIRIT IN EVERY STEP WE MAKE, AND USE YOUR MEMORY TO DESTROY THOSE RESPONSIBLE

Is dit niet beangstigent? Zo denkt de tegenpartij er ook over? Dit soort dingen houd alles in stand. Je zit op hetzelfde niveau als "hun".
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 02:08:
Is dit niet beangstigent? Zo denkt de tegenpartij er ook over? Dit soort dingen houd alles in stand. Je zit op hetzelfde niveau als "hun"

Denk je dat je lieverdjes die kant op moet sturen dan ? Please denk na met wat je allemaal hier zegt, van het raakt kant nog wal.

Uiteindelijk zijn wij (daar bedoel ik de burger mee en ik als een uitvoerende militair) op ons niveau in staat om met onze bekrompen gedachtes die wij kunnen vormen en afhankelijk zijn van alleen de media en de toevallig 2 a 3 personen die jij kent die er over klagen. Vind je dit zelf gewoon niet bekrompen ?

Ik kan in ieder geval zeggen dat in Afghanistan dit soort mensen totaal NIET rondlopen. Allemaal stuk voor stuk gemotiveerde mensen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 02:08:
Dat zeg ik niet, hij/zij moet doen wat ie wilt. Ik mag echter wel mijn mening erover hebben. En als er een kapot word geschoten moeten ze ook niet drammen

Wie hoor jij drammen dan ? Mag je niet het klote vinden als een militair is omgekomen in dat land ? Omdat je er voor gekozen hebt hoef je er niet om te rouwen. Dan ben je een behoorlijk kortzichtig mannetje.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 09:23:
Denk je dat je lieverdjes die kant op moet sturen dan ?

Zucht, je vat het niet. Of ze gemotiveerd zijn of niet zal me daarnaast een worst wezen. Wat mij betreft zaten ze daar niet eens. Gefeliciteerd dat je geen lieverdje bent dan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 09:23:
Mag je niet het klote vinden als een militair is omgekomen in dat land ?

Dan is er toch geen probleem?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 09:23:
Omdat je er voor gekozen hebt hoef je er niet om te rouwen

Ik snap dat het verdriet doet, maargoed, eigen schuld (F)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:04:
Ik snap dat het verdriet doet, maargoed, eigen schuld

Eigen schuld vind ik zelf niet gepast, de kans was er inderdaad :), Maar wie ben jij dan om te zeggen eigen schuld, wist die persoon dat zelf dan al niet ?
laatste aanpassing
NO DEATH IS IN VAIN. WE WILL CARRY YOUR SPIRIT IN EVERY STEP WE MAKE, AND USE YOUR MEMORY TO DESTROY THOSE RESPONSIBLE

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 02:08:
Is dit niet beangstigent? Zo denkt de tegenpartij er ook over? Dit soort dingen houd alles in stand. Je zit op hetzelfde niveau als "hun".

"Nederland doodt meer burgers dan de Taliban." <- dit is dus ook niet zo vreemd.


http://www.revu.nl/10260.Arnold_Karskens'_excessennota_Uruzgan
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:36:
wist die persoon dat zelf dan al niet ?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 23:04:
Het is het leger :rot:, geen dansclub

aka, eigen schuld :yes:
laatste aanpassing
 
Dit vraagt zo wat een slotjuh..
whoeppieee:D:D:D:D:D

nog 57 daagjes dan is mijn mannetje gelukkig weer thuis :D:D

hoop dat ook de laatste weken voorbij mogen vliegen !!!!

en voor iedereen van wie hun vriend vriendin net vertrokken is !!
sterkte !!!
 
Hooligirl meidd.
Hoe gaat het nu met je, en de kleine?
Gaat alles nog een beetje zn gangetje . :)
Je hebt het er al bijnááá weer opzitten hé! :D
Super man! :D

Sterkte nog de laatste paar daagies.. (K)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 16:24:
Hooligirl meidd.
Hoe gaat het nu met je, en de kleine?
Gaat alles nog een beetje zn gangetje .
Je hebt het er al bijnááá weer opzitten hé!
Super man!

hey hey

nou om eerlijk te zijn kan beter
lig in het ziekenhuis al twee week

de kleine groeit niet goed..
en schijnt te komen door een hart afwijking..
maar dat weten we dinsdag pas zeker...

en als het zo is is het gelukkig goed te verhelpen :)
das wel een beetje een opluchting
maar hoop natuurlijk dat het vals alarm is ..
is fifty fifty dus....

maar als de komende hart filmpjes goed zijn ... van de kleine ( wordt elke dag 30 min bekeken .)
en ze weer n beetje gegroei is mag ik wel naar huis.
gelukig ..

alleen thuis bevalling wordt em zoiezo nu al niet meer....


en ik heb het er al op zitten:d
ik lag net 2 dagen in het ziekenhuis toen mijn mannetje naast me stond
die mocht gelukiig naar huis toe

anders had ik het echt niet gered

maar goed...
we blijven positieff..
en hopen dat dinsdag een gigantische mee valler wordt !!

hebben we wel verdiend al zeg ik het zelf ...
na alle tegenslag
Mijn ex zit in Afghanistan ondergedoken. Beter dat ze daar blijft :devil:
 
mijn vriend hoeft lekker niet meer.. nu 2x weggeweest en met 3 weken gaat ie weer de burger in :cheer:
mooi klaar met die onzin !


de rest.. heel veel sterkte !
& natuurlijk helemaal het thuisfront..
afwachten is het meest slopende
 
Uitspraak van *jessica* op zondag 15 juni 2008 om 13:09:
hebben we wel verdiend al zeg ik het zelf ...
na alle tegenslag

Ja precies, hebben jullie dubbel en dwars verdiend meid!!
Echt niet niks zo'n bericht.. Ook al zou het toch goed komen,
echt niet leuk zoiets.
Maar ben blij voor je dat je mannetje weer terug is,
en je lekker bij je kan zijn, en je steunen meid..
Want net wat je zegt; misschien was het dan wel niet goed gegaan...!
Ik wens jou en je mannetje héél erg veel sterkte, en ik hoop dat alles
met jullie kindje goed komt.. !!

xx lilii.



@ Heleen;

das lekker; gewoon weer burger werk. :D
Mijn mannetje is ook 2keer op uitzending geweest,
die gaat nu een andere functie doen, zodat 'ie kan studeren,
en niet meer wordt uitgezonden, en dan met zijn behaalde diploma
ook burgerwerk gaat doen..
Zoiets is natuurlijk altijd fijn! ;)

De rest heeel erg veel sterkte.
Mijn beste maatje zit er.. maar heb geregeld contact via hyves/email etc :yes:
 
Mijn bestemaat zit er, hij belt vaak! (Y)
mijn neef is daar, hij temt kamelen
mijn ex-vriend/scharrel zit daar..
dat hij vertrok stonden we net op het punt dat het serieus werd...
iedere zondag of maandag mailde hij mij en dan stuurde ik doordeweeks een hele lange mail terug..
af en toe belde die ook... gewoon omdat dat prettiger was :)
Ondertussen zit hij daar nog en is het tussen ons over...
omdat hij nu al zo ongeveer de maanden nadat hij terug was helemaal voor mij in ging plannen, en daar had ik geen zin in o:)
Uitspraak van Loesjah op woensdag 2 juli 2008 om 17:35:
omdat hij nu al zo ongeveer de maanden nadat hij terug was helemaal voor mij in ging plannen, en daar had ik geen zin in

maybe was die zo blij je straks te zien, dump je hem.. hypocriet,, jij zal nooit kapitein worden.
hehe nee meer op een manier van hij zou 4 augustus terugkomen... en ik was dan nog niet terug van vakantie was hij kwaad dat ik hem niet kwam halen, en ik had plannen gemaakt voor die 2 weken want hij kwam de 24ste in eerste instantie terug, wilde heus wel heel veel tijd met hem doorbrengen maar die andere dingen wilde ik ook gewoon doen met of zonder hem :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Karel @ WBS op woensdag 2 juli 2008 om 18:16:
maybe was die zo blij je straks te zien, dump je hem.. hypocriet,, jij zal nooit kapitein worden.

ze is nog maar 19. zo'n domme praat
laatste aanpassing