Partyflock
 
Forumonderwerp · 872818
 
Wie zijn vriend of vriendin zit nu ook voor het leger in Afghanistan??
Of ergens anders voor een lange tijd.??
Hoe ga jij er mee om??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:29:
in Afghanistan

nee, dat zal nooit gebeuren ook
laatste aanpassing
 
heb niet een vriendje
 
nope
ach, als het voor werk is weet ik neit hoe het is...

zelf was ik 3maanden weg naar Indonesie en moest echt schuld bekennen want ik miste der echt niet:$:( was ook vrij rap uit daarna:P
 
Uitspraak van *PD* Jeroen *PD* op zaterdag 13 mei 2006 om 17:33:
zelf was ik 3maanden weg naar Indonesie en moest echt schuld bekennen want ik miste der echt niet was ook vrij rap uit daarna

Mja kan je ook wel nagaan hoe verliefd je was;)
enerzijds snap ik wel dat het sommigen niet lekker zit. anderszijds wist je dit van te voren.(dit is zijn beroep)

Als ik erheen zou moeten gaan omdat ik soldaat ben zou ik dat prima vinden.
 
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 13 mei 2006 om 17:35:
enerzijds snap ik wel dat het sommigen niet lekker zit. anderszijds wist je dit van te voren.(dit is zijn beroep)

Daar zeg ik ook niks over hoor.. Maar gewoon ff vraagje en hoe hun der dan mee om gaan...;)
Maar gewoon ff vraagje en hoe hun der dan mee om gaan

vertel dan aan de trouwe lezers hoe je er zelf mee omgaat ;)
 
Precies!
Ik wou ook t leger in, ben op keuring geweest en al...
Maar toen ik verder na ging denken heb ik het afgeblazen!
5 dagen in de week van huis, op vrijdag morgen ga je naar huis en zondag avond moet je terug.
Als je uitgezonden wordt ben je tussen de 3 en de 6 maanden weg.
Me ouders, zus en vrienden zie ik dan bijna nie meer..
Ik heb een hond die ik af moet geven aan me ouders want ik kan er dan nie meer voor zorgen..
etc etc!

Nee nix voor mij denk ik!

(ook al twijfel ik echt nog heel vaak :( )
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:32:
heb niet een vriendje

Geen zeg je dan..
 
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 13 mei 2006 om 17:38:
vertel dan aan de trouwe lezers hoe je er zelf mee omgaat

Nou bijvoorbeeld veel schrijven enzo weetje..
Ik ken ook veel meiden die vet gaan zitten zeiken dat hun vriend weg is.. Beetje irritant..
Maja ik mis em wel heel erg maar we kunnen gelukkig smsen en schrijven en msnen en mailen..
Dus het valt nu nog wel mee
-------------------------------------------


Uitspraak van inactief op zaterdag 13 mei 2006 om 17:39:
5 dagen in de week van huis, op vrijdag morgen ga je naar huis en zondag avond moet je terug.
Als je uitgezonden wordt ben je tussen de 3 en de 6 maanden weg.

Tsjah je gaat idd op vrijdag avond naar huis en zondag avond moet je weer terug, maar ik vind het wel lekker dat hij door de week weg is.. Al kunnen veel meiden hier niet mee omgaan..

Uitspraak van inactief op zaterdag 13 mei 2006 om 17:39:
Me ouders, zus en vrienden zie ik dan bijna nie meer..

Dat zal denk ik wel mee vallen!!

Uitspraak van inactief op zaterdag 13 mei 2006 om 17:39:
(ook al twijfel ik echt nog heel vaak )

Gewoon doen!!;)
ken wel iemand die daar zit
 
Uitspraak van RTR-909 op zaterdag 13 mei 2006 om 17:43:
ken wel iemand die daar zit

(Y).. Denk heel veel mensen wel;)
10 juli vertrek een maatje van me naar uruzgan en volgend jaar mijn oude bataljon met een aantal maten van me. en ik weet van mijn eigen uitzending dat je niet teveel zorgen moet maken, want het zijn allemaal afgestompte lui die zwaar getraind zijn dus die letten wel op elkaar. trust me!

het is alleen voor de achterblijvers zwaar want zij weten niet wat er allemaal daar gebeurt en de media maakt je dan helemaal gek. gelukkig hebben ze tegenwoordig op een kamp internet cafe's met webcam en dat vergelijken met vroeger toen ze 10 min in de week met een sateliet telefoon hadden, is dat een hele vooruitgang. het wordt een moeilijke tijd (mijn vriendin had het best zwaar) maar probeer die vriend/vriendin wel te steunen dan gaat die met een goed gevoel op patrouille (y)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:42:
Dat zal denk ik wel mee vallen!!

Ik zie me ouders en me zus nu elke dag, en me vrienden minimaal 1x in de week!
Als ik dan 5 dagen weg ben zie ik ze alleen in t weekend 2 dagen :S
Dan is t echt weinig ;)

Dat is ook de reden waarom ik het afgeblazen heb..

Maar of ik daar goed aan gedaan heb?? :S
mijn ex gaat binnenkort er heen.

Ben er maar wat blij mee :devil:
 
Uitspraak van John G. op zaterdag 13 mei 2006 om 18:49:
mijn ex gaat binnenkort er heen.

Mijn ex ook en daar ben ik niet blij mee..
Tis nog mn beste mattie:D
 
Uitspraak van >DT< op zaterdag 13 mei 2006 om 17:48:
het is alleen voor de achterblijvers zwaar want zij weten niet wat er allemaal daar gebeurt en de media maakt je dan helemaal gek. gelukkig hebben ze tegenwoordig op een kamp internet cafe's met webcam en dat vergelijken met vroeger toen ze 10 min in de week met een sateliet telefoon hadden, is dat een hele vooruitgang. het wordt een moeilijke tijd (mijn vriendin had het best zwaar) maar probeer die vriend/vriendin wel te steunen dan gaat die met een goed gevoel op patrouille

Wat dat betreft.. Lang leve de technologie.. En de man die internet en msn uitgevonden heeft:D
 
Zwager en maatje zitten er. Die hitte daar...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 20:33:
e hitte daar...

Idd niet best:S
kheb paar maatjes die daar zitten:)
best wel eng mja:)
tis hun beroep
 
ik ben er al geweest!!

maar al mijn ex collega's gaan er binnenkort weer naartoe..
ik wens ze veel succes en hoop dat ze allemaal heelhuids terug komen.. jullie doen goed werk en we zijn trots op jullie!!!!!! en we gaan samen weer zuipen als jullie terug zijn..
myn vriend moet ook 4 maanden naar Afghanistan kvind het wel heel erg kut hy moet nu zo nu en dan ook een paar weken weg en dan mis ik hem al onwys erg laat staan als me mannetje straks 4 maanden weg is ! :( maar je zit toch altyd met een kut gevoel omdat het toch een risico gebied is ! :(
 
Uitspraak van Megan .x :banana: op zondag 14 mei 2006 om 16:41:
maar je zit toch altyd met een kut gevoel omdat het toch een risico gebied is !

Ja inderdaad dat is waar.. Maar mn vriend smst altijd offie oke is om de 2 dagen zeg maar
En als er iets gebeurd dan zegt ie het niet of minder erg.. Omdat ik dan ongerust word..
Valt wel mee televen...
hij is nu ook online:D
Mijn vriend moet over 2 weken naar Uruzgan. Omdat daar verder nog niks is, is er ook geen mogelijkheid om te bellen of msnen. Hij moet daar een kamp opbouwen.
Het is de eerste maanden alleen heel af en toe bellen via satteliet telefoon.

Het komt nu al heel dicht bij, wel spannend....
Zal hem wel erg missen, maar voor je het weet is het voorbij :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Pampal op dinsdag 16 mei 2006 om 10:11:
Mijn vriend moet over 2 weken naar Uruzgan. Omdat daar verder nog niks is, is er ook geen mogelijkheid om te bellen of msnen.

Klopt idd.. Mijn vriend zit er nu al... En die gaan morgen met het eerste konvooi naar Uruzgan.. Het kan dan idd ook zijn dat ik zo 2 weken niks van hem hoor:S


Uitspraak van Pampal op dinsdag 16 mei 2006 om 10:11:
Zal hem wel erg missen, maar voor je het weet is het voorbij

Idd.. De tijd gaat voor mijn gevoel echt snel:yes:
Mijn vriend zit nu al 3 week in afghanistan en weten niet hoelang hij daar moet blijven...Kan 4 tot 6 maand duren:(Maar alles komt goed alleen mis um nu al echt erg:'(...Hoe langer hij weg is hoe meer ik hem ga missen en hoe meer ik weet dat ik hem echt niet kwijt wil...daar kom je met zo'n uitzending heel makkelijk achter of je echt van iemand houdt


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 10:33:
Idd.. De tijd gaat voor mijn gevoel echt snel

Aan de ene kant wel en aan de andere kant ook weer niet...Hij is nu al paar weken weg maar heb het gevoel dat hij langer weg is dan die weken.
 
Mijn vriendje moet in juli voor 4-5 maanden naar Uruzgan..
Komt nu toch echt dichtbij dat hij ook moet gaan. Ik ga hem heel erg missen, om die maanden door te komen maar veel leuke dingen met vriendinnen gaan doen.
En met hem vooral brieven schrijven en eventueel bellen en msnnen als dat gaat.. Hoop het wel
 
Uitspraak van inactief op zaterdag 13 mei 2006 om 17:53:
Dat is ook de reden waarom ik het afgeblazen heb..

Maar of ik daar goed aan gedaan heb??

Ik denk het wel want je komt nogal zeurderig over (niet lullig bedoeld hoor!). Elkaar 2/3 dagen in de week zien is echt niet weinig...!
 
Uitspraak van Baukkie:bier: op dinsdag 16 mei 2006 om 18:21:
Aan de ene kant wel en aan de andere kant ook weer niet...Hij is nu al paar weken weg maar heb het gevoel dat hij langer weg is dan die weken.

Dat heb ik inderdaad ook.. Van mij maggie wel weer terug komen.. Dattie zolang weg is vind ik niet eens erg.. Maar ik hoop niet dat hij te veel is verandert alsie terug komt.. Ik vind hem eigenlijk nog veel te jong om op uitzending te gaan!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:34:
En met hem vooral brieven schrijven en eventueel bellen en msnnen als dat gaat.. Hoop het wel

Ik hoop ook voor je dat jullie kunnen bellen en msnen..
Sms kan ook nog wel maar is wel duur(0.55€)..(voor hem)
Het is wel fijn om soms even te bellen omdat die kl*te post zo vreselijk langzaam gaat;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:29:
Wie zijn vriend of vriendin zit nu ook voor het leger in Afghanistan??
Of ergens anders voor een lange tijd.??
Hoe ga jij er mee om??laatste aanpassing 15 mei 2006 17:01

Ik moet geen vent in het leger/ marine of weet ik veel wat voor baan voor de overheid waar hij voor weg moet.

Heb daar geen zin in.

Vind het knap als je dat wel kunt. Ik ben daar te ongeduldig voor.
 
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 17 mei 2006 om 10:18:
Vind het knap als je dat wel kunt. Ik ben daar te ongeduldig voor.

Als je echt van diegene houdt dan lukt dat wel(Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 11:01:
Als je echt van diegene houdt dan lukt dat wel

Zeker weten!!
 
Uitspraak van Baukkie:bier: op woensdag 17 mei 2006 om 16:51:
Zeker weten!!

;)
Ik zie dat je mee bent geweest naar het Vliegveld..
Was het niet vet moeilijk om afscheid te nemen..
Ik ben niet mee geweest omdat ik altijd zo ongemakkelijk word van emotionele mensen!!
Naja alsie terug komt ga ik em wel mee op halen.. Dan zijn het emoties van geluk.. Daar kan ik wel tegen:D
Ik wist niet wat ik moest verwachten van het afscheid..Is onze eerste x maar ben blij datik mee gegaan ben...Vondt het niet raar om daar afscheid te gaan nemen...Denk dat ik dat daar liever doe dan dat ik thuis blijd en hij heen gaat...Dan weet ik niet hoe ik me dan zou voelen...Heb daarvoor al heel goed thuis afscheid genomen, maar ook op het vliegveld maar toch anders dan thuis..Maar zou het de volgende keer weer doen!!!
 
Uitspraak van Baukkie:bier: op woensdag 17 mei 2006 om 17:04:
Maar zou het de volgende keer weer doen!!!

Hmm dan ga ik volgend jaar toch maar mee;)
Ik zat erg te twijfelen dus ik heb het niet gedaan.. Nu ook geen spijt van..
Maar als ik het zo hoor is het ook wel weer goed om mee te gaan..
Denk wel dattie iemand gemist heeft op het vliegveld om afscheid van te nemen:S
Maar goed.. Volgende keer ben ik van de party;)
Daar denk ik dus ook aan van hoe zou hij zich gevoeld hebben als ik niet mee ging...En hij wou heel graag datik mee ging zodat we nog ff iets langer bijelkaar waren zeg maar...Maar probeerde me wel sterk te houden voor hem..Maar op het laatst lukt het niet meer:no:...Maar zei ook tegen hem van..Dit zijn tranen van verdriet, maar volgende x zijn het tranen van geluk:D
 
Uitspraak van Baukkie:bier: op woensdag 17 mei 2006 om 17:29:
Maar zei ook tegen hem van..Dit zijn tranen van verdriet, maar volgende x zijn het tranen van geluk

Ja inderdaad.. Dat heb ik ook al gehoord en gezegd;)
Pff.. Nou er gaan binnen kort nog iets van 8 vriendne van me heen.. Dat zal ook zwaar moeilijk worden..
Vooral als mn ex moet.. Daar zie ik echt zwaar tegenop.. Hij is echt mn maatje.. Daar me ga ik wel heen:D
Maar mn vriend wilde ook niet echt dat ik mee ging.. Leek hem niet goed voor zichzelf;)
Nee snap het opzich ook wel als je in hun schoenen staat...Is voor die mannen en meiden ook niet makkelijk
mijn moppie hoeft pas in maart....als het door gaat...
als je egt wil lukt t wel...mijn ex en ik hebbe het ook vol gehoude..na een maand is het ook gewoon dat hij/zij niet meer in de buurt is!
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op woensdag 17 mei 2006 om 17:48:
als je egt wil lukt t wel...mijn ex en ik hebbe het ook vol gehoude..na een maand is het ook gewoon dat hij/zij niet meer in de buurt is!

Nou gewoon zal het voor mij echt niet zijn:/...Zal er wel een beetje aan gewend zijn maar missen blijf ik hem dus zal echt nooit normaal worden voor mij
Uitspraak van Baukkie:bier: op woensdag 17 mei 2006 om 17:51:
Zal er wel een beetje aan gewend zijn maar missen blijf ik hem dus zal echt nooit normaal worden voor mij

nee dat word t ook niet...maar het word wel normaler dat je haar/hem niet meer ziet..
Mijn vriend zit er nu 2 weken.
Ik heb al vier keer met hem gebeld en 2 keer mee op msn gezeten. Vanaf vandaag werd het wat minder omdat hij iets moest doen maar wat?

Tel de weekenden die je nog alleen bent dat klink korter vind ik dan 4 maanden. Door de weeks vind ik het wel snel gaan maar in de weekenden niet. Vooral de zondag die gaat zo langzaam dan zou ik wel heel de dag in bed willen liggen.

Nog 14 weekenden ongeveer en dan is ie weer lekker thuis. Ik mis hem nu al verschrikkelijk maar ik denk dat het in het begin heel erg is maar je gaat er dadelijk toch aan wennen.
Ben zo benieuwd wanneer die terug komt.
 
Uitspraak van *Ellebel* op woensdag 17 mei 2006 om 21:00:
Vanaf vandaag werd het wat minder omdat hij iets moest doen maar wat?

Hmm ik weet het wel:yes:
Hij is wel erg trouw aan zn beroepsgeheim.. Mijn complimenten, maar maak je geen zorgen!

Uitspraak van *Ellebel* op woensdag 17 mei 2006 om 21:00:
Nog 14 weekenden ongeveer en dan is ie weer lekker thuis.

Mijn vriend ook ongeveer,, Maar ja niks is zeker!

Uitspraak van *Ellebel* op woensdag 17 mei 2006 om 21:00:
n zo benieuwd wanneer die terug komt.

Anders ik wel:D
 
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op woensdag 17 mei 2006 om 17:48:
als je egt wil lukt t wel...mijn ex en ik hebbe het ook vol gehoude..na een maand is het ook gewoon dat hij/zij niet meer in de buurt is!

het klopt....Niet dat je het leuk gaat vinden ofsow...Maar je ben gewent dat iemand niet meer constant om je heen is...En geloof me...als je alkaar weer ziet.....WOW!! haha