Misschien volgend jaar wel
hee je hebt echt wel steun.. paar mensjes van hier laten ook zeker wel wat horen vanuit nederland hoor!!
haha ja miss heb je dan wel weer een relatie
haha ja dat durven ze niet aan.
Want denk dat ze zelf dondersgoed weten dat ze er naast zitten.
maar maar gewoon een greep uit hun fantasiekoffer nemen omdat dat allemaal wel ontzettend leuk klinkt.
Al lijken veel dingen voor de buitenwereld wel zo.. dus snap het ook wel
ikke
Minimaal ja
Ik hou het liever op het jammeren dat ik mijn mannetje zo lang moet missen
Ik dacht dat ik best wat van politiek af wist maar ik heb het in dit geval dus fout?
Zou je mijn punten dan kunnen weerleggen? ben wel benieuwd namelijk.
haha ja.. lekker jammeren kan zoo lekker zijn maar jij hebt hem vant zomer lekker terug toch gaat de mijn mannetje weg
Nou dan ben je de hele zomer kwijt
Hij is er niet met mijn verjaardag en ook niet met de andere feestdagen, ik verwacht hem eind juli terug,
Had wel weer gezellie met hem een paasontbijtje willen doen
wil ik geen vrouw aandoen
kan alleen zo snel even niet volgen wie van jullie op dit moment ook een partner in die grote zandbak heeft zitten
kan alleen zo snel even niet volgen wie van jullie op dit moment ook een partner in die grote zandbak heeft zitten
Hij vertrekt in de zomer ergens (tja ruim begrip, maar defensie he )
De mijne vertrekt over een aantal dagen
ons mannetje was 4 weken toen hij wegging dus heb genoeg om handen..
maar is jouw vriend nu ook weg of gaat ie nog??
kan me niet voorstellen dat die tijd snel gaat als je mannetje daar zit
Je zult me niet horen zeggen dat het makkelijk is, maar vind het uiteindelijk wel meevallen. Je hebt je momenten maar zo erg als ik dacht dat het zou zijn is het niet.
Je zult me niet horen zeggen dat het makkelijk is, maar vind het uiteindelijk wel meevallen. Je hebt je momenten maar zo erg als ik dacht dat het zou zijn is het niet
en ach.. je moet maar zo denken, zodra die weer terug is kun je alle schade weer inhalen en heb je elkaar iig weer genoeg te vertellen..
Hmm eerste 2 maanden gaan vrij langzaam.. De 2 maanden daarna gingen voor mij vrij snel
Dan kan je aftellen wanneer die terug komt..
De eerste 2 maanden tel je alleen maar hoelang die weg is
ja idd.. de tijd er voor, afscheid, en de 1e maanden zijn vast het moeilijkst
nouja zal er wel achterkomen denk ik..
Ik was een keer met hem aan de telefoon, ging het alarm af.. Nou dan schrik je wel.. En dan moet hij ook meteen ophangen..
Gelukkig belde die later terug.. Maar dan zit je wel echt in spanning..
Het alarm gaat soms wel meerdere keren per dag.. Maar als je dat dan hoort dan is het heel anders
tja zulke dingen kan ik dus totaal niet tegen
ben best wel een bezorgd typje
geen vriendin zitten dus.. maar ga je er zelf wel heen dan??
en heb je dr al een beetje zin in dan, mocht je er heen gaan??
ik denk dat het voor de thuisblijvers toch wat moeilijker is omdat we geen idee hebben van wat ze daar doen/zien en meemaken..
ik zeg altijd maar zo, voor de mensen thuis is het ook een uitzending!
en ieder heeft op zijn eigen manier moeilijk mee!
ja en weet je wat ik het vervelendste vind als thuisblijver,, dat je er met weinig mensen over kan praten.. die snappen je gevoelens niet en vinden je vaak maar een zeur.. die hebben geen idee waar je op dat moment doorheen gaat!!
mijn mannetje weg
Ja ongelooflijk he, sommige mensen komen met: maar je hebt er zelf toch voor gekozen.....
maar naar ons thuisblijvers vragen ze vaak nooit hoe het dan gaat en als je het nog wat trekt..