Partyflock

Forumonderwerp · 871911

Waarschuw beheerder
Hakenkruis wappert in tuin Maassluis

MAASSLUIS - Aan de Frederik Hendrikstraat in Maassluis, nog geen honderd meter van het monument waar de bloemen...

...van 4 mei nog liggen, heeft gisteren een vlag met een hakenkruis gewapperd. Net voordat de politie halverwege de middag poolshoogte nam, was de vlag weer weg.

De vlag hing aan een vlaggenstok aan de muur van een schuurtje en was goed zichtbaar voor buren en voor mensen die zich in het steegje naast de straat begeven. De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

Een overbuurman heeft 's morgens de vlag nog niet gezien maar verbaast zich er niet over. ,,Een week of vier geleden stonden er drie metalen hakenkruizen in zijn vensterbank. Ik heb toen de politie gebeld en daarna zijn ze weggehaald,'' vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait. Op de voordeur trekt ook een sticker de aandacht. 'Geen Djihad in onze straat', staat er op, ondertekend door de extreemrechtse groepering Voorpost. De buurman naast het bewuste huis, iemand van Marokkaanse komaf, heeft zowel de sticker als de vlag gezien. ,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

Dom figuur lol :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:06:
Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt

sja dat doettie op die manier dus wel..

Waarschuw beheerder
hem lekker zijn gang laten gaan .. hij komt er vanzelf achter

Waarschuw beheerder
Stom figuur

Waarschuw beheerder
donateur
Ah jah, de 1 gelooft in een kruis met een poppetje erop...de andere in een swastika :x
Waarschuw beheerder
donateur
'Geen Djihad in onze straat'

een echte neo is pro-arabier :nosmile:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op woensdag 10 mei 2006 om 11:11:
een echte neo is voor de djihad

Een heilige oorlog???
k geloof nie dat de neo van deze tijd nog een geloof aanhangt waarin een heilige voorkomt....verheerlijken is wat anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gajes op woensdag 10 mei 2006 om 11:12:
was t niet jihad?

stond in de tekst :nosmile:..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:12:
Een heilige oorlog???
k geloof nie dat de neo van deze tijd nog een geloof aanhangt waarin een heilige voorkomt....verheerlijken is wat anders

bedoelde pro arabisch ;).
Waarschuw beheerder
,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

..en hierdoor verminder je ook de spanning (y).
Nu met de media aandacht wordt de boel weer opgeblazen en van mug wordt dan een olifant gemaakt :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef mijn arische broeder helemaal gelijk (Y).

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op woensdag 10 mei 2006 om 11:12:
Ik wist niet dat hij ook op PF zat! :O

hehe wat een :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op woensdag 10 mei 2006 om 11:14:
bedoelde pro arabisch

Ik zag t al jah, mah je zegt t zelf al: NEO...die haten nu gewoon alles wat ze nie aanstaat...:/

Waarschuw beheerder
:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:19:
NEO...die haten nu gewoon alles wat ze nie aanstaat...

vind het een wannabe B).. hij zou de marokkaan als vriend moeten zien :).

Waarschuw beheerder
Ik zou graag een bronvermelding zien.... Dit kan zo namelijk ook uit de duim gezogen zijn.... Kritisch blijven mensen, ook al gaat het over wazi's.

Waarschuw beheerder
Kneusje..:gaap:

:looser: Hey nieuw poppetje, nog niet gezien hier:)

Waarschuw beheerder
Wat een tuup :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:24:
Ik zou graag een bronvermelding zien.... Dit kan zo namelijk ook uit de duim gezogen zijn.... Kritisch blijven mensen, ook al gaat het over wazi's.

http://www.ad.nl/rotterdam/article326964.ece

Algemeen dagblad dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op woensdag 10 mei 2006 om 11:12:
Ik wist niet dat hij ook op PF zat!

hey grafmongool, als je ff goed kijkt zie je ten eerste al dat Mikey geen 30 is en dr is ook geen steegje naast zn huis ;)
die zich in het steegje naast de straat begeven. De ongeveer dertigjarige bewoner

waar haal jij t gvd vandaan dat hij t is :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op woensdag 10 mei 2006 om 11:24:
vind het een wannabe .. hij zou de marokkaan als vriend moeten zien .

Omdat??? Me beste vriendinnetje heeft marokkaanse buren boven d'r, onder d'r en naast d'r....:/
Als je van het vrijdagmiddaggebed houdt...dan is dat wel prettig :S anders dus echt niet he;)

Waarschuw beheerder
Iemand met een obsessie voor hakenkruizen, die echter wél weer tegen de djihad is, zich kleed als een skinhead, maar gabbermuziek draait, een duitse vlag laat hangen terwijl hij stickers van het nationalistische Voorpost heeft....

Hoe was het ook al weer? Contradictio in terminis? of liever gezegd in persona deze keer 8)

Wat een megeaul...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:32:
Omdat??? Me beste vriendinnetje heeft marokkaanse buren boven d'r, onder d'r en naast d'r....
Als je van het vrijdagmiddaggebed houdt...dan is dat wel prettig anders dus echt niet he

zo bedoel ik het niet 8) ik bedoel waar ze als overtuiging voor staan ;).

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:35:
Contradictio in terminis? of liever gezegd in persona deze keer

beter kan het niet :respect:.
laatste aanpassing

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
tja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait.

*zucht*

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op woensdag 10 mei 2006 om 11:36:
zo bedoel ik het niet ik bedoel waar ze als overtuiging voor staan .

Ah jah, vooroordelen doen we allemaal, misschien heeft hij juist wel een aardige buurman...*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:38:
Ah jah, vooroordelen doen we allemaal, misschien heeft hij juist wel een aardige buurman...*zucht*

haha laat maar :9.
Waarschuw beheerder
en af en toe harde gabbermuziek draait.

WTF heeft dat nou weer met het hele bericht te maken,
dat die gozer niet spoort zullen we het (bijna) allemaal over eens zijn, maar waarom word er nou weer gabbermuziek bij gehaald heeft ook niet echt toegevoegde waarde voor het artikel, weer een duidelijk voorbeeld van hoe de media onze beeldvorming probeert te beinvloeden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **NYX** op woensdag 10 mei 2006 om 11:41:
weer een duidelijk voorbeeld van hoe de media onze beeldvorming probeert te beinvloeden

Inderdaad.

Waarschuw beheerder
Maassluis ook altijd :no: :lol:

Waarschuw beheerder
zo'n figuur moet je gelijk ze kop eraf slaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op woensdag 10 mei 2006 om 11:08:
sja dat doettie op die manier dus wel..

dat doet ie niet.. persoonlijk valt ie niemand lastig.. kijk dat mensen het als beledigend kunnen ervaren dat is een andere zaak.

En die vlaggen "buiten" het huis dat is wel een zaak waartegen opgetreden moet worden omdat dit het straatbeeld negatief aantast. Maar wat er in die man zn huis hangt / staat moet ie lekker zelf weten..

(overigens praat ik het niet goed, dus misplaats m'n commentaar niet, en mogen ze z'n metalen kruisjes omsmelten tot een mooie joodse kandelaar ofzeauh ;p)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:19:
NEO...die haten nu gewoon alles wat ze nie aanstaat

terwijl ze nog geen eens wete wat der allemaal gebeurd is in de 2de wereldoorlog... en wie tegen wie was en waarom :S... laat ze eerst zich is verdiepe :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:50:
Maassluis ook altijd

en t is niet eens west :s
frederik hendrikstraat ligt toch bij t station daar bij de vlaardingsedijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:59:
terwijl ze nog geen eens wete wat der allemaal gebeurd is in de 2de wereldoorlog... en wie tegen wie was en waarom ... laat ze eerst zich is verdiepe

helemaal mee eens.
Maar goed dat willen ze toch niet weten, want wat zij denken zo is het!

maar eerlijk gezegd verbaasd me dit niks hoor, zat er al op te wachten dat dit soort dingen gingen gebeuren

Waarschuw beheerder
donateur
laat ze eerst zich is verdiepe :S

Zeggen de kortzichtige mensen van PF.

Ik zou zeggen verdiep je er zelf eens in, het enigste wat jullie er over te mekkeren hebben is vaak dikke onzin! :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:03:
zat er al op te wachten dat dit soort dingen gingen gebeuren

Dit gebeurt al jarenlang, niks nieuws aan.
Alleen zijn er nu mensen die zich er tien keer zo druk om gaan maken :gaap:

Omdat het wazitijdperk is geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:05:
Ik zou zeggen verdiep je er zelf eens in, het enigste wat jullie er over te mekkeren hebben is nog fout ook

Zo ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?

De enigste die iedereen op pf in een hokje plaatst ben jij op dit moment hoor :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:08:
Zo ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?

Nee hoor helemaal niet.

Zou ook niet weten waarom 8)

De enigste die iedereen op pf in een hokje plaatst ben jij op dit moment hoor

Actie reactie, nog nooit van gehoord? :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zielig persoon :looser:

De buurman naast het bewuste huis, iemand van Marokkaanse komaf, heeft zowel de sticker als de vlag gezien. ,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

Dit is pas goed!!! :respect: Kunnen veel mensen (van beide kanten) nog wat van leren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kreukelfrietje op woensdag 10 mei 2006 om 12:09:
Dit is pas goed!!! :respect: Kunnen veel mensen (van beide kanten) nog wat van leren

Juist (Y)

Waarschuw beheerder

Ik zou zeggen verdiep je er zelf eens in, het enigste wat jullie er over te mekkeren hebben is vaak dikke onzin! laatste aanpassing 10 mei 2006 12:06

nou ik verdiep me der zelf heel erg in hoor... en vind het heel interresant enzo... ma mensen die dit doen zijn gewoon heel triest... ga is naar auschwitz ofzo ik denk dat je dan heel anders zou praten/doen als je terug komt... ma ja

Waarschuw beheerder
Actie reactie, nog nooit van gehoord?

Heb je zelf ook zo`n vlag buiten hangen ofzo?

En wat is de actie dan op jou reactie?
Waarschuw beheerder
en t is niet eens west
frederik hendrikstraat ligt toch bij t station daar bij de vlaardingsedijk?

Nee klopt is bij het station en de begraafplaats

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:10:
nou ik verdiep me der zelf heel erg in hoor... en vind het heel interresant enzo... ma mensen die dit doen zijn gewoon heel triest... ga is naar auschwitz ofzo ik denk dat je dan heel anders zou praten/doen als je terug komt... ma ja

(Y) dat jij je erin verdiept, maar je verdiept je niet in de meningen en standpunten van anderen, en hebt daar meteen je mening over klaarliggen, zoals velen anderen, en dat vindt ik niet kunnen (F)
Leer eerst zulke mensen kennen, en praat er eens mee, durf te wedden dat de helft van de mensen hier die domme scheldwoorden etc al achter zich liet (Y)
Maar fatsoenlijk met hun praten, discussieren vertikken ze ;)

Hetzelfde met het lezen van de koran of wat dan ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op woensdag 10 mei 2006 om 12:10:
Nee klopt is bij het station en de begraafplaats

dan heb k zo mn vermoedens, als hij t is dan woont ie dr nog niet zo gek lang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:13:
dat jij je erin verdiept, maar je verdiept je niet in de meningen en standpunten van anderen, en hebt daar meteen je mening over klaarliggen, en dat vindt ik niet kunnen

gelukkig maar dat we in een 'vrij' land leven en ieder zijn eigen mening mag geven!
Want eigenlijk respecteer je zijn mening ook niet! Dus eerst naar jezelf kijken voordat je commentaar geeft op een ander.

Leer eerst zulke mensen kennen, en praat er eens mee, durf te wedden dat de helft van de mensen hier die domme scheldwoorden al achter zich liet
Maar fatsoenlijk met hun praten, discussieren vertikken ze

Ik ken zulke mensen maar al te goed! (ik persoonlijk he) en dan heb ik het over oudere personen en geen kinderen van 13 jaar, want die weten dus niet waar ze het over hebben. (ook niet allemaal laat ik dat erbij zeggen) en ik vind het persoonlijk NIET kunnen, maar dat is tenslotte MIJN mening.

Hetzelfde met het lezen van de koran of wat dan ook

ehm, ik als katholiek zijnde, ga geen koran zitten lezen! Waar hun in geloven moeten ze helemaal zelf weten. En laat de mensen in hun waarde, ook al vind ik niet alles kloppen, maar goed. Hun geloven dat, prima moeten ze van hun eigen weten. Maar val een ander daar niet mee lastig! Doe ik ook niet!
Waarschuw beheerder
over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:20:
gelukkig maar dat we in een 'vrij' land leven en ieder zijn eigen mening mag geven!

Blijkbaar dus niet!

Want eigenlijk respecteer je zijn mening ook niet!

Tussen respecteren en iemand ergens op wijzen zit een groot verschil!

Ik ken zulke mensen maar al te goed! (ik persoonlijk he) en dan heb ik het over oudere personen en geen kinderen van 13 jaar,

"zulke mensen" ?? :frusty:
Ik ken ze ook, sterker nog, ik ga er mee om, velen op PF vinden mij ook een Nazi, wazi, neo whatever, SO??

I don't care, dat ik andere meningen en standpunten als anderen heb betekend niet meteen dat ik een Neonazi, whatever ben.
En met die woorden wordt hier té snel gegooid!!

Waar hun in geloven moeten ze helemaal zelf weten.

Nou, hetzelfde dus met NSérs, Skins, trojan, sharps, etc etc..
Maar val een ander daar niet mee lastig!

Vaak ziet de "ander" het niet anders als "lastigvallen" vanwege hun kortzichtigheid, en dat ze zulke dingen juist gaan opzoeken, om er weer een scene van te gaan maken.

Ik bedoel, als ik bij een vriend van mij uit het raam kijk, zie ik ook zo'n lelijke toren van een moskee, dat vindt ik ook niet fijn, en daar zeuren meer mensen over.
Nog maar niet te spreken over bepaalde vrouwen die nog steeds (helaas) in een burka lopen.

Wordt de moskee weggehaald :no:
Wordt de burka afgeschaft :no:

Tis maar een voorbeeld maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het grappige bij dat soort type mensen is altijd dat ze altijd roepen 'dat die buitenlanders eens onze taal moeten leren' terwijl ze zelf nog te stom zijn om een fatsoenlijke zin in onze taal te schrijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:32:
Ik bedoel, als ik bij een vriend van mij uit het raam kijk, zie ik ook zo'n lelijke toren van een moskee, dat vindt ik ook niet fijn, en daar zeuren meer mensen over

daar ben ik het met je eens, woon zelf in rdam spangen. Vlakbij het water, zou je zeggen mooi uitzicht. Als er geen moskee voor je giechel staat. maar goed dat ding staat er eenmaal. Kan hem toch echt niet eigenhandig opzij schuiven.

Het enige waar ik last van heb, is zoals straks dus. Als die gebeden weer gaan beginnen. moet ik mijn ramen en deuren dicht doen. Je begrijpt het al, ik kan er van meegenieten. Wat ik dus ook niet vind kloppen. OOk nu dus..ben zelf zwanger, heb vocht in me voeten zitten (dus kan weinig tot niet lopen en ik moet) wil dus de auto voor de deur hebben, gaat dus niet, want zodra ze gaan bidden. Staan hun auto's in de straat!

Helaas zijn dat allemaal dingen, waar we helemaal niks aan kunnen doen! Op een fatsoenlijke manier he;)
"zulke mensen" ?? :frust:
Ik ken ook zo'n mensen, sterker nog, ik ga er mee om, velen op PF vinden mij ook een Nazi, wazi, neo whatever, SO??

ja meis, ik ga er ook mee om.
Ehm..Ik ken ze via mijn vader, dus ben er mee opgegroeid en dat als zigeuner zijnde :D
Waarschuw beheerder
Tis maar een voorbeeld maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?

nee, en denk dat je het vooral zelf niet snapt!

zo'n lelijke toren van een moskee, dat vindt ik ook niet fijn

dat jij een moskee lelijk vind en je daar aan stoort is heel wat anders dan mensen kwetsen door op 4 mei een vlag met een hakenkruis buiten te hangen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **NYX** op woensdag 10 mei 2006 om 12:40:
nee, en denk dat je het vooral zelf niet snapt!

Gelukkig had ik het ook niet tegen jou :gaap:
Uitspraak van **NYX** op woensdag 10 mei 2006 om 12:40:
dat jij een moskee lelijk vind en je daar aan stoort is heel wat anders dan mensen kwetsen door op 4 mei een vlag met een hakenkruis buiten te hangen

Ten eerste hing die vlag niet op 4 mei buiten, dus leer eerst eens lezen (Y)
Die hing gisteren buiten!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:39:
Helaas zijn dat allemaal dingen, waar we helemaal niks aan kunnen doen! Op een fatsoenlijke manier he;)

Precies.
Maar vindt ook dat iedereen zich té snel druk maakt om bepaalde dingen. En té vaak dingen gaat zoeken om het weer negatief in de publiciteit te zetten.
Waarom? Misschien is dat het enigste waar men zich tegenwoordig nog druk om maakt :s
Laat iedereen lekker, en kijk gewoon voor je.
Of ze nu een voorpoststicker op hun brievenbus hebben zitten of niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **NYX** op woensdag 10 mei 2006 om 11:41:
WTF heeft dat nou weer met het hele bericht te maken,
dat die gozer niet spoort zullen we het (bijna) allemaal over eens zijn, maar waarom word er nou weer gabbermuziek bij gehaald heeft ook niet echt toegevoegde waarde voor het artikel

!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:45:
Precies.
Maar vindt ook dat iedereen zich té snel druk maakt om bepaalde dingen. En té vaak dingen gaat zoeken om het weer negatief in de publiciteit te zetten.
Waarom? Misschien is dat het enigste waar men zich tegenwoordig nog druk om maakt
Laat iedereen lekker, en kijk gewoon voor je.
Of ze nu een voorpoststicker op hun brievenbus hebben zitten of niet!

heb je gelijk in.
Maar er is ook niks leuker als lullen over een ander, om er zelf beter van te worden. Dat bedoelde ik dus met dat ze lekker in de spiegel moeten kijken;)

en ze kunnen beter over je lullen, weet je zeker dat je belangrijk bent;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:45:
Die hing gisteren buiten!

ow nee sorry dan is het minder erg :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait

tuuuuurlijk, weer een slecht beeld over gabbers
dat is gvd brigade m shit en al die meuk, dat is GEEN---> GEEN GEEN gabberhouse!

stront media
bah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:50:
en ze kunnen beter over je lullen, weet je zeker dat je belangrijk bent;)

Idd.

Uitspraak van **NYX** op woensdag 10 mei 2006 om 12:52:
ow nee sorry dan is het minder erg

Ik vindt het helemaal niet erg, iedereen moet doen wat hij/zij wil.
Of iemand dat nu provocerend/dicriminerend vindt of niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:52:
dat is gvd brigade m shit en al die meuk, dat is GEEN---> GEEN GEEN gabberhouse!

U was erbij?
Voor zover ik weet dragen echte rechtse mensen geen legerkisten, maar doen o.a de gabberfeestbezoekers dat!

Waarschuw beheerder
NOGMAALS:

Voordat iedereen begint te mekkeren over beeldvorming in de media....

BRONVERMELDING!!!!!!

Dit hele berichtje kan net zo goed door de topicopener zijn verzonnen.... :frusty:

Ik kan me namelijk geen medium bedenken dit dit berichtje zo zou plaatsen.
Waarschuw beheerder

dat noemen ze nou generalisatie ten top..

weer een typisch voorbeeld van de linksgeorienteerde pers hier in Nederland :kotssmiley:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:54:

dan schort het toch echt aan je denkvermogen.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:26:

was al vermeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:54:
NOGMAALS:

Voordat iedereen begint te mekkeren over beeldvorming in de media....

BRONVERMELDING!!!!!!

Dit hele berichtje kan net zo goed door de topicopener zijn verzonnen....

NOGMAALS:

[img width=300 height=160]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00074/hakenkruis_74447h.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
tis wel betje jammer weer die hakenkruis :no:

majah tis toch zijn eige stekkie waar hij dat doet wat mag dan nog wel :\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op woensdag 10 mei 2006 om 13:31:
majah tis toch zijn eige stekkie waar hij dat doet wat mag dan nog wel

d8 't niet he, mag toch ook geen kwekerij etc. op je 'eigen stekkie' hebben.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:37:
d8 't niet he, mag toch ook geen kwekerij etc. op je 'eigen stekkie' hebben.....

je mag zoveel niet hier in nederland.
Lekker laten gaan, heb jij daar last van?
Die huizen daar zijn toevallig koophuizen, dus ja eigen stekkie!!!

Meeste weedplantages worden gevonden in huizen van de woningbouw!!

He..zie je het verschil!!
Niet dat ik het goedkeur wat hij doet, je mag best voor je mening uitkomen, maar heb respect voor een ander!
Waarschuw beheerder
zit wel verschil in kwekerij gaje door verkopen en die shit illigaal

dis toch wel wat anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op woensdag 10 mei 2006 om 13:41:
zit wel verschil in kwekerij gaje door verkopen en die shit illigaal

dis toch wel wat anders

dat wou ik ook zeggen, maar was het even kwijt (komt door de warmte denk ik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op woensdag 10 mei 2006 om 13:43:
toch vink jouwe wel iets duidelijker dan die van mij haha

ach we bedoelen allebei hetzelfde:D
Waarschuw beheerder
idd in ander woorden tis zn eige stekkie late we het daar ma op houde 8)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een kansloos figuur joh :/
Waarschuw beheerder
sukkel...

zou zo graag een discussie met m aan willen gaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
Met dit mooie weer laat ik in de tuin ook gerust mijn kruis in de wind wapperen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter krijgt ie wat stenen door zn raam

Waarschuw beheerder
donateur
Z'n angst 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op woensdag 10 mei 2006 om 14:14:
Wat let je

Denk niet dat ik de moeite ga nemen daar heen te rijden..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:16:
Z'n angst

Nou dat is wel een 8) waard he, je skinhead vriendjes zijn zo gek dat iedereen voor ze schijt!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 14:21:
Denk niet dat ik de moeite ga nemen daar heen te rijden..

Geen woorden maar daden :gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 14:21:
je skinhead vriendjes zijn zo gek dat iedereen voor ze schijt!!!!!!

Juist, je zegt het zelf al.

Ze schijten ervoor in hun broek.

(we hebben het hier niet over 13.14.15 jarige snotneusjes he)

Waarschuw beheerder
Aandacht tekort zeker :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:25:
Aandacht tekort zeker :S

WTF heeft dat nou met aandacht te maken :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja krijgt toch genoeg aandacht met z'n vlag :gaap:
Waarschuw beheerder
typisch dat ze vermelden dat meneer luide gabbermuziek draait...

:x :x :x

media linkt zoals gewoonlijk extreem rechts aan de hardcore scene
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Men geeft hem aandacht, heeft weinig met hem te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:38:
heeft weinig met hem te maken.

Nee waarvoor hang je anders zoiets op, om reacties bij anderen uit te lokken toch :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:40:
Nee waarvoor hang je anders zoiets op, om reacties bij anderen uit te lokken toch :/

Hoezo kortzichtig :frusty:

Waarschuw beheerder
Niks kortzichtig , iemand die zoiets ophangt is kortzichtig... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Leg eens uit dan..

Ben nu wel benieuwd wat je daarop gaat antwoorden 8)
Waarschuw beheerder
binnenshuis mag die elke vlag ophangen die hij mooi vind

buitenshuis heb je te maken met de openbare orde

hij hangt em buiten... ja dan zoek je problemen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt stoer zo'n vlag, veeg er liever me reet mee af.

Waarschuw beheerder
Het is misschien van oorsprong wel een positief symbool, maar dat bedoelt deze gast er zeker weten niet mee....

Dus hij vindt zichzelf een nazi (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 14:45:
binnenshuis mag die elke vlag ophangen die hij mooi vind

buitenshuis heb je te maken met de openbare orde

hij hangt em buiten... ja dan zoek je problemen

Das 'n beetje hetzelfde als het vage verhaal je mag geen patches/Nl'se vlaggen op een bomber.
M'n vriend loopt er elke dag in, zelfs nog vaak op het politiebureau geweest ivm andere dingen, is nooit wat van gezegd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:50:
Het is misschien van oorsprong wel een positief symbool, maar dat bedoelt deze gast er zeker weten niet mee....

Dus hij vindt zichzelf een nazi (y)

Is dat je uitleg? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:44:
Leg eens uit dan..

Ben nu wel benieuwd wat je daarop gaat antwoorden

Je gaat er wel helemaal in op he?
Vind jij het normaal dat mensen dat soort dingen buiten hangen dan?

Als jou buurman een terrorist is en hij zet een beeld van osama buiten heb jij daar toch ook een mening over?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:52:

Zal wel dezelfde gedachtengang hebben :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Eerlijk gezegd vind ik t geen lelijke vlag vind m best wel mooi mrja waar die voor staat dat is natuurlijk weer wat anders.

Waarschuw beheerder
donateur

Ik vindt het niet kunnen, maar zou er geen probleem van gaan maken :no:

Als jou buurman een terrorist is en hij zet een beeld van osama buiten heb jij daar toch ook een mening over?

Ook daar zou ik geen probleem van maken.

ieder zijn/haar eigen ding.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:53:
Zal wel dezelfde gedachtengang hebben :jaja:

Hahahaha meid, jij bent echt kortzichtig, 8) je bewijst het nu zelf, dank u :)

Als iemand discussieerd over een swastikavlag is het meteen een nazi :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:55:
Ik vindt het niet kunnen, maar zou er geen probleem van gaan maken

Maar een topic is er om je mening te mogen uiten :)

Ook daar zou ik geen probleem van maken.

ieder zijn/haar eigen ding.

:X:X:X:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:49:
Echt stoer zo'n vlag, veeg er liever me reet mee af.

Waarschuw beheerder
Hahahaha meid, jij bent echt kortzichtig, je bewijst het nu zelf, dank u

Proficiat i don't care :cheer:

Waarschuw beheerder
Als iemand discussieerd over een swastikavlag is het meteen een nazi laatste aanpassing 10 mei 2006 14:56

Oh dus je hebt die verklaring ervoor :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:56:
Maar een topic is er om je mening te mogen uiten :)

Uiteraard, maar als iemand het niet eens is met de andere mening wordt je hier al meteen uitgemaakt voor nazi e.d.

Zoals ik al eerder zei:
I don't care, dat ik andere meningen en standpunten als anderen heb betekend niet meteen dat ik een Neonazi, whatever ben.

En dat wordt wel weer even bewijst.
Waarschuw beheerder
:cheer: tijd voor een vlaggeverbranding :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:57:
Oh dus je hebt die verklaring ervoor :jaja:

Dat maak jij ervan meid, niet ik ;)

Waarschuw beheerder
Dan vertel jij me eens waarom zo iemand volgens jou zo'n vlag ophangt...

Alles heeft z'n reden toch :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:58:
Uiteraard, maar als iemand het niet eens is met de andere mening wordt je hier al meteen uitgemaakt voor nazi e.d.

maar als je sympathiseert met iemand die zo n vlag in zn tuin laat wapperen ben je net zo erg alleen heb je zelf the guts niet om het tedoen.

niet dat ik hierbij op jou doel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:03:
Dan vertel jij me eens waarom zo iemand volgens jou zo'n vlag ophangt...

Alles heeft z'n reden toch :/

Euh.. Kan ik ruiken waarom hij die vlag heeft opgehangen? :/
Elke nazi, rechtseskin, Nationaal Socialisten hebben ook weer andere gedachtengangen en opvattingen.

Voor iedereen is het weer anders.
Waarschuw beheerder
Cucking Funt :worship:
Waarschuw beheerder
je geeft iig wel een beeld als je zo een vlag laat wapperen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op woensdag 10 mei 2006 om 15:03:
maar als je sympathiseert met iemand die zo n vlag in zn tuin laat wapperen ben je net zo erg alleen heb je zelf the guts niet om het tedoen.

niet dat ik hierbij op jou doel..

Ik wou net zeggen ik heb er zeker geen sympathie voor.
Maar alles wordt zo ontzettend opgeblazen.
Ik durf te wedden dat als het een week van te voren geen 4/5 mei was, er niks in de krant had gestaan.
Er is hier in principe niks nieuws aan.
Waarschuw beheerder
Je mag vinden wat je vind, zolang je anderen er niet mee lastig valt. Deze kerel weet dat veel mensen er aanstoot aan nemen, weet dat het veel mensen kwetst en toch hangt hij hem op.

Dat is associaal. Je kan zeggen dat het zijn eigen tuin is en hij daar mag doen wat hij wil, maar zodra hij zich bijvoorbeeld gaat rukken in de tuin terwijl er kinderen voorbij lopen dan kan dat ook niet (overdreven voorbeeld, ik weet het). Kortom, ik vind dat je alles kan doen thuis zolang anderen er geen last van hebben. Dat heet rekening houden met elkaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:07:
je geeft iig wel een beeld als je zo een vlag laat wapperen :P

Tuurlijk, maar wie z'n probleem is dat?
Niet die van hem toch..
En dat slechte beeld wordt alleen maar slechter dankzij deze personen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:07:
Ik durf te wedden dat als het een week van te voren geen 4/5 mei was, er niks in de krant had gestaan.

maar ik vind het net zo onterend als marokaantjes die bloemstukken kapot trappen ... dit komt ook in de media alleen maar omdat het toevallig 4/5 mei is ...
dus komt dit ook in de media
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, maar wie z'n probleem is dat?
Niet die van hem toch..
En dat slechte beeld wordt alleen maar slechter dankzij deze personen...

jawel hij zet die vlag op dus moet die ook de consequenties aanvaarden

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening is makkelijk en simpel, de media speculeert, roddelt, en verdraaid alles.

Hier worden de mensen weer de dupe van, en elke groep gaat weer "omlaag" om het maar zo te noemen.
De media is diegene die het verpest.

Een jaar of 5 geleden was er nog niet zo'n aandacht voor extreem rechts en moslims/allochtonen.
Waarschuw beheerder
de media speculeert, roddelt, en verdraaid alles.

klopt... media overdrijft en verdraait... maar er zit wel vaak een kern van waarheid in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:11:
Een jaar of 5 geleden was er nog niet zo'n aandacht voor extreem rechts en moslims/allochtonen.

Een jaar of vijf geleden waren mensen ook nog niet zo openlijk extreem rechts.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:10:
jawel hij zet die vlag op dus moet die ook de consequenties aanvaarden

Consequenties is een groot woord.
Toen ik geslaagd was, had je allochtonen die mn vlag gingen bekladden (euh dat doet iedereen toch als men geslaagd is? :s )

Ik zag het als teken van overwinning van mn diploma, voor hun was het een teken van discriminatie.

Die gast met zn swastikavlag ziet het anders dan de mensen die er problemen over maken.

Ik keur het niet goed hoor, niet dat je zo gaat denken, maar iedereen heeft er zo zn eigen opvatting over.

Goed of fout..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tjakka op woensdag 10 mei 2006 om 15:13:
Een jaar of vijf geleden waren mensen ook nog niet zo openlijk extreem rechts.

Nah laten we zeggen dat er toen nog geen wazifiguren van 15,16 jaar rondliepen.
Maar openheid was er genoeg, het kwam alleen niet zo vaak in de media.
Waardoor er minder aandacht aan werd gegeven.
Waarschuw beheerder
kijk er zit natuurlijk wel een groot verschil in een nederlandse vlag of een vlag met een hakenkruis

en ja iedereen heeft er zijn eigen opvattingen over maar een hakenkruis vlag is to much en sowiezo verboden om buiten op te hangen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:22:
verboden om buiten op te hangen

Als het verboden is vraag ik mij af waarom men er nog nooit moeilijk om heeft gedaan bij een vage bekende van mn vent..
Woont wel wat afgelegen op een boederij, maar tis en blijft een swastika, en d'r komt vaak genoeg politie.

Kan er trouwens ook niks over terugvinden via google hoor.. :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stad of boerderij is ook verschil he :P

je kan iig niet ontkennen dat het verboden is om een hakenkruis vlag te hebben bij demonstraties enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik eerlijk moet zijn ga ik niet naar demo's.
Ik ben in al die jaren naar 1 demo geweest, en dat is alweer 4 jaar geleden geweest ofzo.

Daar liepen er een paar met een NL'se vlag..
Idd geen andere..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:26:
Als het verboden is vraag ik mij af waarom men er nog nooit moeilijk om heeft gedaan bij een vage bekende van mn vent..
Woont wel wat afgelegen op een boederij, maar tis en blijft een swastika, en d'r komt vaak genoeg politie.

Mag hij wel ophangen in mijn toekomstige buurt.:devil:

Daar op de boederie hebben de meeste dit soort ideeen, terwijl hun lekker op het platteland van hun koeierige uitzicht zitten te genieten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:22:
hakenkruis vlag is to much en sowiezo verboden om buiten op te hangen

too much, okay... maar verboden.. neen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:33:
Daar op de boederie hebben de meeste dit soort ideeen

Klopt..

Uitspraak van [s.o.s.] op woensdag 10 mei 2006 om 15:33:
too much, okay... maar verboden.. neen.

Kan er idd niks over vinden nee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:34:
Klopt..

Weten die mensen eigenlijk wel wat er in de stad afspeeld?
Behalve uit de media en wat ze horen van hun vrienden met de zelfde ideeen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:35:
Weten die mensen eigenlijk wel wat er in de stad afspeeld?
Behalve uit de media en wat ze horen van hun vrienden met de zelfde ideeen?

Tuurlijk!
Hehe, mensen van een boederij komen ook in de stadcentra ;)

Maar er zijn ook idd die gewoon racistisch opgevoed worden.
Die zullen er idd wel anders tegenaan kijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:36:
Tuurlijk!
Hehe, mensen van een boederij komen ook in de stadcentra

Maar ze leven niet met de mensen?
Ze zien dus alleen bepaalde dingen die ze in een momentopname hebben waargenomen en vanuit die dingen trekken ze dat standpunt?

Dat is pas kortzichtigheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry inderdaad gelijk ... niet verboden

in duitsland zijn nazi symbolen overigens wel verboden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:38:
Ze zien dus alleen bepaalde dingen die ze in een momentopname hebben waargenomen en vanuit die dingen trekken ze dat standpunt?

Daar zal niemand behalve hun jou antwoord op kunnen geven.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:38:
Dat is pas kortzichtigheid.

Jij trekt nu een vooroordeel zonder enige aanleiding of uitleg van zo iemand zelf, dat is pas kortzichig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:40:

In duitsland is het zelfs verboden om op "boots" aan te hebben bij een demo.

Gaat wel erg ver vindt ik!

Maar goed ik moet rusten, wordt weer misselijk. :(
Als het topic niet op slot gaat reply ik nog wel iets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:40:
Daar zal niemand behalve hun jou antworod op kunnen geven.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:40:
Jij trekt nu een vooroordeel zonder enige aanleiding of uitkeg van zo iemand zelf, dat is pas kortzichig!

Geloof me dat ik weet waar ik over praat.
Ik kom zelf van een dorp (jaja een boer)
Woon en werk inmiddels in de stad en ik ken heel veel van die kortzichtige gasten.
Maar als je er woont en werkt zie je ook dat die gedachte een andere zijde kunnen hebben. :)
Waarschuw beheerder
die snapt het niet helemaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 10 mei 2006 om 15:40:

oja joh, toch niet overal in duitsland hoor!!
Er zijn nog steden, waar ze er gewoon mee lopen:jaja:
Waarschuw beheerder
er is zo veel verboden dat toch gewoon iedereen doet oa: belle in de auto, te hard rijde, roken in de trein enz enz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOTSSIEE op woensdag 10 mei 2006 om 16:03:
er is zo veel verboden dat toch gewoon iedereen doet oa: belle in de auto, te hard rijde, roken in de trein enz enz

daar heb je een puntje jah :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
looozer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Hahah wat een figuur is die Cunt joh, helemaal geintegreerd in het pauperwereldje van mislukte figuren die nazi ideologien nastreven. Goed dat je trots laat zien dat je er alles vanaf weet en ook nog ff vermeld dat je vriendje erin loopt.. Je ouders kunnen trots op je zijn (y)
Waarschuw beheerder
vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait.

moet dat er nu altijd bij gezegd worden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 17:46:
Je ouders kunnen trots op je zijn (y)

Dat zijn ze ook, jammer voor jou hé.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:54:
Dat zijn ze ook, jammer voor jou hé.

Hoezo jammer? Ik ben blij voor je dat er mensen zijn die trots op je zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo ;)

ik ook.
Waarschuw beheerder
mensen die dat hebben of ophangen zijn gewoon ziek!! En dat kan niemand goedpraten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JosstheBoss op woensdag 10 mei 2006 om 19:08:
En dat kan niemand goedpraten.

Cucking Funt kan dat, ze heeft ook het ei uitgevonden!

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Je moet het maar durven!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou wat een lef heb je dan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 19:26:
Nou wat een lef heb je dan

Keer wat anders dan op de slaapkamer :)
Waarschuw beheerder
vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait.

:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 mei 2006 om 20:26:
Uitspraak van [0570] Jeffrey [0592] op woensdag 10 mei 2006 om 11:06:

oi oi oi, das dan weer jammer dat ze die gabbermuziek opnemen in het artikel, mensen die goed zijn in voorbarige conclusies trekken en met vooroordelen zullen strax hun buurjongen niet meer aankijken omdattie 'gabbermuziek' draait.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:05:
Elke nazi, rechtseskin, Nationaal Socialisten hebben ook weer andere gedachtengangen en opvattingen.

Echt niet,is een pot nat,zijn een bietje doem(die gasten bedoel ik dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op woensdag 10 mei 2006 om 20:40:
oi oi oi, das dan weer jammer dat ze die gabbermuziek opnemen in het artikel, mensen die goed zijn in voorbarige conclusies trekken en met vooroordelen zullen strax hun buurjongen niet meer aankijken omdattie 'gabbermuziek' draait

hehehe idd...ik ben kaal,draai elke dag gabbermuziek...ooh ik heb ook nog eens een tattoo op mn hoofd,heb alleen de vlag nog niet uitgehangen maar volgens de media ben ik dan toch een nazi...uhh zwazi.

jammer weer die verrekte media
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op woensdag 10 mei 2006 om 21:03:
volgens de media ben ik dan toch een nazi

Dat maak je er natuurlijk zelf van he :)
Waarschuw beheerder
ik ben kaal,draai elke dag gabbermuziek

ik heb ook nog eens een tattoo

(niet op mijn hoofd trouwens.....)

volgens de media ben ik dan toch een nazi...uhh zwazi.

Shit,dan ben ik er ook een,dacht al,wat doet dat rare snorretje onder mijn neus(geintje)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen moeten zich ook altijd met elkaar bemoeien

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waar 'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen, of zijn de rekwisieten van 'Der Untergang' op Ebay te koop geweest? :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 21:30:
Ik vraag me af waar 'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen, of zijn de rekwisieten van 'Der Untergang' op Ebay te koop geweest?

alles wat je zoekt, kun je vinden als je maar goed en lang genoeg zoekt;)
Waarschuw beheerder
'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen,

Dat zal zo lastig niet zijn.......

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waar 'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen

www.resistance.com
www.micetrap.com
www.panzerfaust.com

IRL is het verboden maar op het net is alles mogelijk (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waar 'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen, of zijn de rekwisieten van 'Der Untergang' op Ebay te koop geweest?

die kan je gewoon online bestellen! In duitsland zijn ze ook te koop, heb je winkeltjes voor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 22:21:
IRL is het verboden maar op het net is alles mogelijk

oh ja weet je dat zeker! volgens mij staat er niks in het nederlandse wetboek, waarin staat dat dit verboden is.
Het is gewoon zijn mening en die uit hij op die manier. (nogmaals ik praat het niet goed wat hij gedaan heeft)
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waar 'ie die vlag überhaupt ergens vandaan heeft weten te halen,

kun je gewoon in van die militaire dumpwinkels halen
Waarschuw beheerder
kun je ook veelal bestellen op i-net bij van die online dumps die vooral spul verkopen uit de oorlog.En in Belgie worden ze veelal gewoon verkocht bij dumpzaken.

Waarschuw beheerder
M'n vriend loopt er elke dag in, zelfs nog vaak op het politiebureau geweest ivm andere dingen, is nooit wat van gezegd.

:is zeker ook iemand die vaak loopt te kankeren dat nederland naar de klote gaat, door bv teveel buitenlanders bla bla bla (sorry als ik het verkeerd heb, denk het niet eignelijk (f) )
maar zelf bij het uitschot van nederland horen......
wordt daar altijd beetje moe van!!
daar gaan al mijn belasting centen heen :(

en wat betreft die knakker met hakenkruis in zijn tuin. Gewoon keihard aanpakken zulke gasten!
En 'clockwork orange-style' laten ervaren waar die vlag eigenlijk voor staat en waar hij in gelooft (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 09:15:
:is zeker ook iemand die vaak loopt te kankeren dat nederland naar de klote gaat, door bv teveel buitenlanders bla bla bla (sorry als ik het verkeerd heb, denk het niet eignelijk )
daar gaan al mijn belasting centen heen

een echte vooroordeel, ik ken er ook een paar en die werken dus keiheard voor hun centen.
Weet je waar jij je belasting aan betaald???
Aan mensen die te lui zijn om te werken, steuntrekkers!!! en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar word zo'n lang bericht dan he.

en wat betreft die knakker met hakenkruis in zijn tuin. Gewoon keihard aanpakken zulke gasten!
En 'clockwork orange-style' laten ervaren waar die vlag eigenlijk voor staat en waar hij in gelooft

Of gewoon lekker laten gaan en niks van aantrekken!! Ieder zijn mening toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 20:53:
Echt niet,is een pot nat,zijn een bietje doem(die gasten bedoel ik dan)

Nee hoor, ga eerst de info naar voordat je loze uitspraken doet (Y) :gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 21:33:
alles wat je zoekt, kun je vinden als je maar goed en lang genoeg zoekt;)

Zo moeilijk is het niet om aan een swastikavlag te komen hoor.

is zeker ook iemand die vaak loopt te kankeren dat nederland naar de klote gaat, door bv teveel buitenlanders bla bla bla (sorry als ik het verkeerd heb, denk het niet eignelijk (f) )
daar gaan al mijn belasting centen heen :(

Toevallig niet.
Jammer hé...

Je praat over 16,17 jarige kneusjes.. Die zijn idd zo..

En jou belastingcenten :/ Kerel, wat lul je.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 10:48:
Nee hoor, ga eerst de info naar voordat je loze uitspraken doet

Zijn allemaal tegen mensen met een kleurtje,hoe je het ook went of keert.Ok,soms willen ze het ook nog wel eens op godsdienst gooien.Ga maar eens op hun sites kijken,over info halen gesproken.
Jij moet vooral doorgaan met dat soort rand-dubielen de hand boven het hoofd te houden,Loop jij soms ook onherkenbaar in van die protest-actietjes mee.

Och ja,zolang er dat soort mensen zijn,kijk ik naar mezelf,en weet ik tot ik het in ieder geval beter op een rijtje heb............

Al die groepjes die jij aanhaalde zijn discriminerend,hoe je het ook went of keert.
Hebben meestal ook een achterstand of geen verstand.Uitkomen voor je vaderland doe je op een hele andere manier..............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:40:
Zijn allemaal tegen mensen met een kleurtje,hoe je het ook went of keert

Nope. :no:

Ga maar eens op hun sites kijken,over info halen gesproken.

Haal jij info van een site :frusty:
Wie zegt dat dat correct is.
En ik weet wel waar ik over praat hoor, zit er zelf middenin (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:44:
En ik weet wel waar ik over praat hoor, zit er zelf middenin

Joh,he meent het........

Waarschuw beheerder
Zijn allemaal tegen mensen met een kleurtje,hoe je het ook went of keert.Ok,soms willen ze het ook nog wel eens op godsdienst gooien.Ga maar eens op hun sites kijken,over info halen gesproken

nou nu moet ik toch zeggen dat dat dus niet waar is.
Vertel mij dan maar!! waarom een nazi, in huis komt bij een zigeuner!!! (die werden toch ook vergast in de 2de wereld oorlog) Vertel mij dan, waarom er ook kleurlingen (om het netjes te zeggen, wil niemand beledigen) ook nazi's zijn.

Dus het gaat niet altijd om HET KLEURTJE of GELOOF!!! Als je een beetje goed je info had nagekeken, had je kunnen weten. Dat het vooral om de politiek draait!!!
Waarschuw beheerder
Haal jij info van een site

Moet ik dan van naar die creapy bijeenkomsten gaan,dank je vriendelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:48:
Joh,he meent het........

Praat dan ook geen poep (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:48:
Vertel mij dan, waarom er ook kleurlingen (om het netjes te zeggen, wil niemand beledigen) ook nazi's zijn.

Vanwege het geloof,slimmerd!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:50:
Moet ik dan van naar die creapy bijeenkomsten gaan,dank je vriendelijk

Dat maak jij ervan, er zijn tientallen andere manieren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:51:
Vanwege het geloof,slimmerd!!!!!!!!!!

volgens mij heb jij poep in je ogen, ik weet het niet.
IK ZEI: het gaat niet altijd om het geloof of om wat voor kleur iemand heeft!!!

LEZEN!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:51:
Praat dan ook geen poep

Nee,dit is een fijne discussie,met zulke argumenten.Wil het er best over hebben,maar dan wel beetje onderbouwen.niet van die kleuterantwoorden,want dat schiet niet op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:48:
Vertel mij dan, waarom er ook kleurlingen (om het netjes te zeggen, wil niemand beledigen) ook nazi's zijn.

Nogmaals,en lees maar eens wat boeken,het geloof.Het klopt tot er zelfs moslim eenheden bij de SS zaten,maar die deden dat omdat ze zo tegen de joden konden strijden.FEITEN zijn feiten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:53:
Nee,dit is een fijne discussie,met zulke argumenten.Wil het er best over hebben,maar dan wel beetje onderbouwen.niet van die kleuterantwoorden,want dat schiet niet op.

zegt de grootste, die zelf niet weet waar hij over heeft.
Alleen de stukjes eruit haald, die hem interesseren en niet verder leest als dat zijn neus lang is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:51:
Dat maak jij ervan, er zijn tientallen andere manieren.

Dus niet via internet-sites,niet via bijeenkomsten,waar moet ik die info dan vandaan halen,behalve uit boeken dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:55:
zegt de grootste, die zelf niet weet waar hij over heeft.

Weer zo'n antwoord zonder onderbouwing met het niveau van een kleuter,je kan toch wel je standpunten verdedigen,op een volwassen manier???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:58:
Weer zo'n antwoord zonder onderbouwing met het niveau van een kleuter,je kan toch wel je standpunten verdedigen,op een volwassen manier???

oh maar dat doe ik ook wel hoor!
wie begon er net raar te praten dan!
Kijk eerst eens naar jezelf, heb namelijk een hekel aan mensen die eerst zo doen en dan hun eigen ineens goed praten.

Weet je wat we afspreken, want je begrijpt er toch niks van. Ga eerst eens op de koffie bij een Nazi en vraag om tekst en uitleg. Als je erom vraagt krijg je andwoord en dan discussieren we verder.

(maar goed, kom zo weer even kijken. ga even in de tuin zitten van het zonnetje genieten:P)
want ga hier niet praten tot ik een ons weeg, terwijl je je info via internet vandaan heb gehaald, terwijl daar de halve waarheid word verteld!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:02:
terwijl je je info via internet vandaan heb gehaald, terwijl daar de halve waarheid word verteld!

jij gelooft alles wat schoolboeken en de media je voorgeschoteld heeft... da's niet naief natuurlijk? :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:48:
Joh,he meent het........

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:53:

Lijkt me verstandig om dan eens bij jezelf te beginnen (Y)

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 12:56:
Dus niet via internet-sites,niet via bijeenkomsten,waar moet ik die info dan vandaan halen,behalve uit boeken dan?

Wat dacht je van een gesprek voeren met een van zulke personen. Of zoiets dergelijks, iets waar je een persoon mee treft, en geen boek, of site.
Maar dat vertikken ze vaak :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
This maar wat je leuk vind :/
Waarschuw beheerder

En daar ben je trots op? :/ :/ :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op donderdag 11 mei 2006 om 13:30:
En daar ben je trots op? :/ :/ :frusty:

Ben jij niet trots op jezelf dan?
:/
Slechte zaak..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:41:
je mag zoveel niet hier in nederland.
Lekker laten gaan, heb jij daar last van?
Die huizen daar zijn toevallig koophuizen, dus ja eigen stekkie!!!

Meeste weedplantages worden gevonden in huizen van de woningbouw!!

He..zie je het verschil!!

hakenkruizen zijn ook verboden dus zie 't verschil nie nee :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:33:
hakenkruizen zijn ook verboden dus zie 't verschil nie nee :no:

Hier hebben we het gisteren ook al over gehad.
Een hakenkruis is niet verboden.

Mocht je toch nog vinden van wel, zou ik graag een bron zien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:32:
Ben jij niet trots op jezelf dan?

Als ik met dat soort volk om zou gaan zou ik inderdaad niet trots op mijzelf zijn :/.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op donderdag 11 mei 2006 om 13:38:
Als ik met dat soort volk om zou gaan zou ik inderdaad niet trots op mijzelf zijn :/.

"Dat soort volk"

Who's the racist now...

Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed ik zal het voor de zogenaamde betwetertjes even herhalen..

Ik ken ze ook, sterker nog, ik ga er mee om, velen op PF vinden mij ook een Nazi, wazi, neo whatever, SO??

I don't care, dat ik andere meningen en standpunten als anderen heb, betekend niet meteen dat ik een Neonazi, whatever ben.

Gesnapt? Of nog steeds zo kortzichtig? :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:39:
"Dat soort volk"

Who's the racist now...

Dat soort volk ja. Volk dat met hakenkruizen loopt te wapperen is te dom om als gewoon mens beschouwd te worden.
en ik een racist? 8) 8) 8) Meisje meisje toch.. :nee:
Waarschuw beheerder
Wat een tyfusmongool.....Verder zeg ik er niets over....:x

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds kortzichtig dus (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind racisme denk ik met stip op 1 het meest domme van van de mens. Echt, waar gaat het over om mensen met alleen maar een andere huidskleur of anderen cultuur (net alsof de westerse cultuur zo goed is :x:x :x(N)) te haten of wat dan ook? :s
Please donder lekker op met die land grenzen en al die achterlijke regels en laat de hele wereld gewoon lekker vrij zijn om in te wonen... Gooi de hele politiek om, en laat mensen gewoon helemaal vrij zijn om te doen wat ze willen. En mensen haten om een kleurtje is echt nergens op gebaseerd... Als je zo denkt ben je echt verdwaald in je gedachtenwereldje!

Waarschuw beheerder
donateur
Tis alleen wel typisch dat men alleen maar praat over "blank racisme"

Je hoort nooit wat over het black power gedoe..
Over over de linske (afa etc)

Terwijl hun in principe net zo erg zijn :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk...dat is net zo achterlijk! Gewoon het hele princiepe van racisme gaat nergens over. Maar dan ook echt helemaal nergens over. We zijn allemaal zielen van energie die slecht in een lichaam zitten dat dient als een voertuig om ons te kunnen manifesteren in de materiële dimensie. Niet meer en niet minder! Wanneer we dood gaan (ons lichaam) dan zijn we allemaal alleen nog maar energie...die huidskleur doet er niet meer toe. Dat was allemaal maar tijdelijk voor het leven hier op aarde. Uiteindelijk heb je dan je hele leven lang met zulke ideeën rondgelopen wat dan een grote illusie blijkt geweest te zijn. Nou...daar heb je dan een heel leven aan weggegooid. Vol met haat en gezeik... Wie doe je er nou eigenlijk tekort mee om zo te leven? Anderen of jezelf? Ik denk idd jezelf ja...
Ga toch leven man...hier bereik je helemaal niks mee. Totaal zinloos dit.
Ga liever iets van je leven proberen te maken. Ontwikkel jezelf als geest... maak quantumsprongen... verrijk jezelf met mooie levenservaringen... leer van het leven hier (ok misschien is dit jouw les hier...maar laat mij dan een wakkerschudder zijn, als je tenminste begrijpt wat ik zeg en het niet meteen verwerpt als onzin)...waar je hiervoor tenslotte op aarde bent!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beter een goeie buur dan een verre vriend:D

Waarschuw beheerder
donateur
En kom op... Kan jij hier nou echt naar kijken met genot:

[img width=604 height=508 cacheid=0013c7c900237a040cbaec331a0165aea2]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/Buchenwald.jpg/712px-Buchenwald.jpg[/img]

Mensen die dagenlang geen eten en drinken kregen en ondervoed waren, en overvolle hete treinen werden gestopt puur omdat ze van joodse komaf waren.. :( ALLEEN maar om die reden...
Gewoon mensen net als jij en ik zonder iets "kwaads" in de zin...
Het gaat toch nergens over...denk nou eens even heel nuchter over na...
Waarom ga je zo mee in die mensenlijke illusies? :(

En dan nog zoiets... Stel je gaat een keer naar het prachtige tropische regenwoud op vakantie... naar Peru ofzo... De hele bevolking daar in zo beetje indiaans, en dus zwart...zal je daar dan echt constant rondlopen vol met haat naar AL die mensen toe, puur omdat ze zwart zijn?? Nee toch? :d
Kom op fucking cunt...wordt even wakker...begin je nou al in te zien wat ik je probeer duidelijk te maken??
Links, rechts, zwart, wit... het heeft in werkelijkheid totaal geen waarde...het zit puur in je hoofd! Je hebt jezelf (of anderen jou) puur gecontioneerd met overtuigingen die er totaal niet toe doen in het leven... Laat die ideëen toch los... Zoek een andere omgeving om je heen, en ga toch leven!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:12:
Waarom ga je zo mee in die mensenlijke illusies?

Precies.. iemand die trots is op een hakenkruis mag je van mij ophangen (y)
Waarschijnlijk heeft diegene weinig begrepen van wat er allemaal is gebeurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:33:
hakenkruizen zijn ook verboden dus zie 't verschil nie nee

oh ja!! zo..nou het staat er toch echt niet :no: dus zolang het niet in de wetten staat is het NIET verboden!

Uitspraak van Milagro op donderdag 11 mei 2006 om 13:38:
Als ik met dat soort volk om zou gaan zou ik inderdaad niet trots op mijzelf zijn

ach gossie..nou wees dan maar blij dat je dan met je eigen groepie omgaat.
Want daar moet je zeker wel trots op zijn toch??

Laat iedereen lekker in zijn waarden, wat voor kleur, geloof of in wat voor soort groep hij of zij ook zit! Weet je wat ik heel erg vind, dat mensen in mekaar worden geramd omdat ze op ander mans plek zitten en dat door volk gedaan word die hier te gast zijn!!! word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.
Maar ik zeg er ook bij, dat ik diep respect heb voor de mensen die zich wel normaal kunnen gedragen in deze maatschappij en fatsoenlijk een woord nederlands kunnen en zo kan ik doorgaan.

Ik heb een broertje van 9 jaar, liep met een lonsdale petje (die hij van iemand had gekregen) hij weet niet wat dat inhoudt, omdat mijn ouders dat niet vertellen thuis die houden zich daar niet mee bezig etc etc. nee komt ie bont en blauw thuis, omdat hij in mekaar is geslagen door jongens van boven de 16!!!!!!! sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)
wat ik mee wil zeggen: vind je het dan gek dat er zoveel mensen zijn die haat in zich dragen etc etc nou ik dus niet meer he. (sorry voor de mensen die zich wel normaal kunnen gedragen, alleen daar heb ik diep respect voor)
Waarschuw beheerder
zulke mensen voor straf 4 weken in een overblijfsel van een concentratie kamp laten leven .. onder dezelfde omstandigheden als toen :woep:

Waarschuw beheerder
Mensen die dagenlang geen eten en drinken kregen en ondervoed waren, en overvolle hete treinen werden gestopt puur omdat ze van joodse komaf waren

nog zo een die de halve waarheid verteld.
Waren het alleen de JODEN!!! als je iets wilt vertellen, vertel de hele waarheid.

Waarschuw beheerder
donateur
En kom op... Kan jij hier nou echt naar kijken met genot:

Kleine opmerking..
Ik snap en begrijp je helemaal.
Maar hoop toch wel dat je ook weet dat een skinhead of nationaal socialist zich niet tot weinig bezig houdt met joden.

En een "skinhead" sowieso per defintie geen racist is.
Uitspraak van The Vinyl Pimp op donderdag 11 mei 2006 om 14:19:
Waarschijnlijk heeft diegene weinig begrepen van wat er allemaal is gebeurd.

Diegene heeft er een hele andere kijk op, en mening over.
Als iemand anders het daar niet mee eens is, is dat dan zijn/haar probleem?
In mijn ogen toch niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:23:
og zo een die de halve waarheid verteld.
Waren het alleen de JODEN!!! als je iets wilt vertellen, vertel de hele waarheid.

Wat doet al dat andere er toe dan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:26:
Kleine opmerking..
Ik snap en begrijp je helemaal.
Maar hoop toch wel dat je ook weet dat een skinhead of nationaal socialist zich niet tot weinig bezig houdt met joden.

En een "skinhead" sowieso per defintie geen racist is.

Nee idd.. Maar ik maak uit jouw reply's wel op dat je extreem rechts bent...niet alleen nu, maar ik heb je hier al vaker op het forum gezien. ;) Je moet het echt allemaal zelf weten. Mijn zegen heb je... Maar waar gaat het allemaal toch over, zoals ik al dat zei in die 3 reply's van net..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:43:
Maar ik maak uit jouw reply's wel op dat je extreem rechts bent.

Das dus al fout.

Zoals ik nu al 3 keer in dit topic heb gezegd:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:42:

I don't care, dat ik andere meningen en standpunten als anderen heb, betekend niet meteen dat ik een Neonazi, whatever ben.

Maar dat is PF nou eenmaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Ok... nou mijn fout dan. Maar waar sta je dan wel voor?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben idd wat rechtser aangelegd dan menig ander mens.
Maar extreem rechts vindt ik een te groot woord.
(tis ook maar net hoe iemand het opvat)
Maar als iemand mij extreem rechts vindt, prima, I don't care..

Ik bedoel ik heb niets tegen allochtonen die fatsoenlijk Nederlands kunnen praten en alles in orde hebben (werk, vergunning, etc etc)
En ik weet dat in elk ras (om het maar even zo te noemen) rotte appels zitten.
Bepaalde mensen hebben idd de kortzichtigheid om voor een "blank nederland", zelfs sommige nog voor een "blank europa" te strijden..
Maar hallo, waar houdt het op :vaag:
Even logisch nadenken en je weet dat dat onmogelijk is :roflol:

Ik bezoek gigs, ik ga met rechtse, en extreem rechtse mensen om, maar ik ben niet diegene die zo kortzichtig is om te denken dat iedereen die wat rechts is of met rechtse mensen omgaat, zonder pardon een nazi te noemen.

En waarschijnlijk zul je mij van andere topic kennen, omdat ik een van de weinige ben die wél weet hoe het in die wereld eraan toe gaat.
En het suffe gelul van bepaalde PF-ers diep de grond in stamp.

Ik weet dat de gabber/hardcore scene verpest is door bepaalde figuren, en als frustratie uiten ze zichzelf op rechtse personen :no:
Heeft alleen geen enkel nut, zo verspreid je nog meer haat, dus in principe zijn zulke mensen geen haar beter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 09:29:
Weet je waar jij je belasting aan betaald???
Aan mensen die te lui zijn om te werken, steuntrekkers!!! en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar word zo'n lang bericht dan he.

klopt, ben ik ook niet blij mee (y)
maar heb het over die lui die vaak lopen te zeiken op buitenlanders dat ze het lopen te verpesten voor de goede nedelanders enz enz. Maar is toch vaak zo dat deze mensen zelf ook geen lieverdjes zijn en bij mij vaker het bloed onder de nagels vandaan haalt als een stel vervelende pupers van bv marokkaanse afkomst
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 10:48:
Toevallig niet.
Jammer hé...

(f) dan mijn oprechte excuses ;)

miss dan toch maar even goed bij jezelf te rade gaan of je niet beter andere vrienden enz kan zoeken (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:56:
Over over de linske (afa etc)

Terwijl hun in principe net zo erg zijn

zeker niet net zo erg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 15:57:
miss dan toch maar even goed bij jezelf te rade gaan of je niet beter andere vrienden enz kan zoeken (y)

Zou niet weten waarom.
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat jij maar andere vrienden moet gaan zoeken omdat jij en hun een andere mening hebben :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 15:57:
(f) dan mijn oprechte excuses ;)

:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 16:00:
zeker niet net zo erg!

Extreem links is net zo erg als extreem rechts.
Waarom zou dat niet zo zijn?
Waarschuw beheerder
afa is net zo erg... mischien erger zelfs

als je gewoon een objectief beeld van demonstraties weergeeft dan 9 van de 10 keer loopt extreem rechts een rondje zonder problemen te veroorzaken

9 van de 10 keer zijn er wel problemen met de afa die willen vechten en niet naar de politie luisteren en voor problemen zorgen..

dan heb ik toch echt liever die neo's die zonder problemen te veroorzaken hun demonstratietje lopen

ben niet met hun denkbeelden eens maar ook zij hebben recht op meningsuiting... en die afa's willen dat recht verstoren... daarbij schuwen ze geweld niet

oftewel afa is tegen meningsvrijheid... erg bekrompen... alles wat niet in hun straatje past bestrijden ze met geweld..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 16:04:
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat jij maar andere vrienden moet gaan zoeken omdat jij en hun een andere mening hebben

ik heb meestal vrienden die met mij op dezelfde golflengte liggen. tuurlijk verschil de mening wel eens, maar zou zeker niet met extreem rechtse lui kunnnen omgaan.....

extreem recht gaat ten koste van mensen en mensenrechten
extreem links voor zover ik weet niet echt.
en extreem recht gaat in strijd met normen en waarde die ik van kinds af aan heb meegekregen, dus heb meer symphatie voor extreem links
Waarschuw beheerder
extreem recht gaat ten koste van mensen en mensenrechten
extreem links voor zover ik weet niet echt.

goh... kijk hoe extreem links (communisme) mensenrechten respecteert in china rusland cuba noord korea vroegere oost europa enz enz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Het erge aan extremen is het gebruik van extreme middelen, in dat geval zijn ze beide fout.

Waar bijvoorbeeld AFA tegen strijdt wordt over het algemeen als normaal bestemepeld, en waar extreem rechts voor staat niet. Zowel door de massa als door de wet.

Anti-fascisme is niet verboden, racisme en discriminatie wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:13:
goh... kijk hoe extreem links (communisme) mensenrechten respecteert in china rusland cuba noord korea enz enz

en nu terug naar Nederland?
Waarschuw beheerder
kijk een post terug kattivo :)
Waarschuw beheerder
feit is dat afa geweld gebruikt om hun standpunten kracht bij te zetten...

ben ook anti facist maar afa slaat door en gebruikt heel erg veel geweld daarbij.

en daarmee maken ze zichzelf kansloos, geen haar beter dan de neo's die een rondje lopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:15:
kijk een post terug kattivo

Extreem links en extreem recht zijn gedachtengangen.
De gedachtengang van extreem recht ontneemt mensen just wel rechten. Extreem links doet dat niet.. dat er geweld gebruikt kan worden zegt niks.
Waarschuw beheerder
extreem links ontneemt het recht op vrije meningsuiting.

even erg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:18:
feit is dat afa geweld gebruikt om hun standpunten kracht bij te zetten...

ben ook anti facist maar afa slaat door en gebruikt heel erg veel geweld daarbij.

en daarmee maken ze zichzelf kansloos

Extreem rechts ook, en dat maakt extreem links toch erger dan Extreem rechts?

vanwaar die partijdigheid? Geweld is geweld toch?
Waarschuw beheerder
niet partijdigheid :)

allebei slecht

geweld is geweld :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:20:
extreem links ontneemt het recht op vrije meningsuiting.

even erg

Extreem links is juist tegen mensen die vrijheden willen ontnemen.
Racisme en discminiatie is geen mening.. maar een misdaad en geweld daartegen gebruiken ook);)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:13:
goh... kijk hoe extreem links (communisme) mensenrechten respecteert in china rusland cuba noord korea vroegere oost europa enz enz

daar heb je dan wel weer gelijk in ;)
(zie dat ook meer als misgelopen communisme en verandert in dictatuur)
miss slechte eigenschap van mij, maar liever afa met geweld dan een facist die geweldloos rondmarceert (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 16:23:
daar heb je dan wel weer gelijk in

En nog is het een argument van niks, zo kun je voor iedere politieke stroming wel een land of situatie opnoemen die het slechte daarvan weergeeft.
Waarschuw beheerder
Racisme en discminiatie is geen mening.. of wel?

hoewel ik kots op de meningen van de neo's... ze hebben het recht om hun mening te uiten

net als afa recht heeft om hier tegen te demonstreren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 16:24:
En nog is het een argument van niks, zo kun je voor iedere politieke stroming wel een land of situatie opnoemen die het slechte daarvan weergeeft.

heb ook even een extraatje eraan toegevoegt :)
Waarschuw beheerder

mag ik van jou een voorbeeld waar extreem links wel sucsesvol is? waar vrijheid bestaat en alle burgers vrij zijn?

is er niet

net als extreem rechts nergens sucsesvol kan zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:24:
ze hebben het recht om hun mening te uiten

FOUT! Dat hebben ze in veel gevallen dus niet!

Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:24:
net als afa recht heeft om hier tegen te demonstreren

En dit is voor iedereen hetzelfde, zowel EL als ER.

En dat is het verschil tussen beide, de een heeft een bij de wet verboden ideologie en de ander niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 16:24:
heb ook even een extraatje eraan toegevoegt

(Y)
Waarschuw beheerder
als de rechter toestemming geeft... dan hebben ze het recht

of sta je boven de wet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:26:
mag ik van jou een voorbeeld waar extreem links wel sucsesvol is? waar vrijheid bestaat en alle burgers vrij zijn?

is er niet

is Communisme dan extreem links? Als dat zo is dan hebben ze in Italië en communistische President en senaat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:29:
als de rechter toestemming geeft... dan hebben ze het recht

Geen enkele rechter geeft toestemming op Racisme en Discriminataie hoor
Waarschuw beheerder
En dat is het verschil tussen beide, de een heeft een bij de wet verboden ideologie en de ander niet.

das waar :)al zouden sommige linkse radicale ideeën ook wel verboden bij wet mogen worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bedoelde meer recht op demonstraties waarbij ze hun mening uiten

Geen enkele rechter geeft toestemming op Racisme en Discriminataie hoor

heb je gelijk in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is Communisme dan extreem links?

nationaal socialisme word toch ook gelinked aan extreem rechts :P
Waarschuw beheerder
Er zijn weinig dingen die je niet mag zeggen en een van die dingen maakt onderdeel uit van veel extreem rechtse ideologien. Extreem links heeft dat niet. En dat is het verschil... voor de rest zijn ze hetzelfde in doen en laten (demonstarties, geweld, propaganda etc etc)

Daarom kan voor mij ER nooit beter zijn

Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:34:
nationaal socialisme word toch ook gelinked aan extreem rechts

Ja maar NS is old school.. ;)
Waarschuw beheerder
mwaa... communisme heeft ook systematisch genocide op bepaalde volkeren gepleegd omdat ze van bepaalde volkeren waren. dat het niet hun politieke ideologie is zegt niks. stalin was net zo een facist als hitler

beide zijn verschrikkelijk fout
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je wilt niet toegeven he... waarom nu weer buitenlandse geschiedenis erbij halen?
Daar wordt de ideologie van ER of EL toch niet anders op?
Waarschuw beheerder
als je totale macht heb...moet je zien hoe snel ideologieën dan veranderen

dat wil ik alleen maar zeggen... en daarbij refeerde ik aan het feit dat ze beide facistisch zijn

ze hebben nu beide een masker op... als ze macht hebben gaat de masker af en zie je het ware gezicht
Waarschuw beheerder
donateur
Extreem links hier in NL neemt steeds cvaker de voorm aan van het sympatiseren met (moslim) terrorisme en het verspreiden van anti-westerse denkbeelden. Dat is (een element van) de realiteit van extreem links in ons land.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 11 mei 2006 om 17:04:
Extreem links hier in NL neemt steeds cvaker de voorm aan van het sympatiseren met (moslim) terrorisme en het verspreiden van anti-westerse denkbeelden. Dat is (een element van) de realiteit van extreem links in ons land.

hahah komt hij weer hoor. :respect:

En leer Nederlands.
Waarschuw beheerder
Extreem links (AFA) is inprinciepe toch tegen extreem rechts, dus dat is ook discriminatie.
Dus ze zijn alle 2 even slecht. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo heren, aardag wat gespammed sinds ik weg was 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 16:54:
Je wilt niet toegeven he... waarom nu weer buitenlandse geschiedenis erbij halen?
Daar wordt de ideologie van ER of EL toch niet anders op?

Extreem-rechts word toch vooral veroordeeld door dingen die in het verleden(vooral WOII) gebeurd zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 mei 2006 om 18:10:
Extreem-rechts word toch vooral veroordeeld door dingen die in het verleden(vooral WOII) gebeurd zijn?

ja maar in dit geval dus niet, zie: "hakenkruis wappert in tuin Maassluis" ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:20:
Wat dacht je van een gesprek voeren met een van zulke personen. Of zoiets dergelijks, iets waar je een persoon mee treft, en geen boek, of site.

Daar was ik toch mee bezig,dacht ik zo........
En ik heb boeken zat,ook van nazi's die vertellen van de schandalige daden die ze pleegde.Heb mijn info niet van de hangplek,waar de meeste hier met hun grote mond andere napraten.En als je dan de reacties weer lees,zie je gelijk het puber niveau weer terug.Tot jullie steeds blijven zeggen tot de feite niet uit boeken komen......maar van de lokale rechtse gabber die geinspireerd wordt door films als American History X,romperstomper en dergelijke.En daarbij,dit is een forum waar ik MIJN mening uit zonder mensen uit te schelden.Maar dan moet ik met een nazi gaan praten,alsof hun mening hier niet genoeg geuit wordt(waar ze ook het volste recht op hebben)Heb liever niets met dat soort mensen te maken,laat staan tot ik gezellig met ze om de tafel ga zitten.Daarom reageer ik juist hier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 18:52:
Daar was ik toch mee bezig,dacht ik zo........

Volgens mij zitten hier geen nazi's hoor.

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 18:52:
Tot jullie steeds blijven zeggen tot de feite niet uit boeken komen......maar van de lokale rechtse gabber die geinspireerd wordt door films als American History X,romperstomper en dergelijke

Als je het al zo goed weet weet je ook dat men niks met gabbers te maken wil hebben, dus dat is gewoon onzin wat je zegt.

Waarschijnlijk telt dat voor die snuiters die naar hardcorefeesten gaan, drugs gebruiken, en zichzelf wel racistisch gedragen, maar niet voor de mensen die zich er al jaren in verdiepen, of jaren ergens voor staan.
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:04:

als je gewoon een objectief beeld van demonstraties weergeeft dan 9 van de 10 keer loopt extreem rechts een rondje zonder problemen te veroorzaken

9 van de 10 keer zijn er wel problemen met de afa die willen vechten en niet naar de politie luisteren en voor problemen zorgen..

dan heb ik toch echt liever die neo's die zonder problemen te veroorzaken hun demonstratietje lopen

Op feesten loop je te ergeren aan skins/pogopuppets...die waarschijnlijk ook gezellig met die extreem rechste demos meedoen.

Gezellige mensen hè :S

Rollie, waarom loop je steeds rechtse zaken goed te praten?
(zo kom je op me over als ik jouw reakties in allerlei topics lees).

AFA is net zo fout, maar die extreem rechtse honden zijn echt geen haar beter.
En eerlijk gezegd heb ik daarvan meer last van, dan van dat "linkse" volk....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou,ken er genoeg die dat anders zien,rechtse politieke partijtjes die zieltjes lopen te winnen op parties.Dat kan je nou ook wel gaan ontkennen,maar dat is gewoon zo.Ik weet ook wel dat de Ska en Oi scene gabbers niks vinden,en die uiten zich ook niet zo extreem.Maar dat is hier wel minder van toepassing,t is en blijft PartyFlock
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R@VER op donderdag 11 mei 2006 om 19:02:
AFA is net zo fout, maar die extreem rechtse honden zijn echt geen haar beter.
En eerlijk gezegd heb ik daarvan meer last van, dan van dat "linkse" volk....

Juistem...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 19:07:
Nou,ken er genoeg die dat anders zien,rechtse politieke partijtjes die zieltjes lopen te winnen op parties

Uiteraard, is ook helemaal waar, dat gebeurt ook.
Maar ook die partijen zijn gewoon niet serieus, en als je kijkt wat er voor een personen tussen zitten is het grootste aantal

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 18:59:
snuiters die naar hardcorefeesten gaan, drugs gebruiken, en zichzelf wel racistisch gedragen

en dus abslouut geen skinhead/nazi zijn.
Hoe ze zich nou voordoen of niet.
Waarschuw beheerder
Hier kan ik wat mee....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:12:
en dus abslouut geen skinhead/nazi zijn.

Maar hoe zijn die dan wel,nazi's.Want ik wordt er vooral mee geconfronteerd op feestjes(of mensen die zich zo noemen).Ik hoopte eerst tot dat maar tijdelijk zou zijn,maar het worden er steeds meer.En steeds jonger en dommer,als je begrijpt wat ik bedoel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeje cucking funt wordt mama, eerder zei je dat je alleen respect had voor allochtonen die de boel op een rijtje hadden, toen had je het over werk en vergunning. Maar vergeet niet dat asielzoekers hier in Nederland niet Mogen werken en geen vergunning hebben totdat hun procedure klaar is.
Daar zit natuurlijk altijd uitschot tussen, de economische vluchtelingen, maar tegenwoordig worden die er vrij goed uitgepikt.
Alleen de echte politieke of oorlogsvluchtelingen die hier zijn, daar kunnen wij niet van gaan verwachten dat ze meteen goed nederlands kunnnen, volwassenen krijgen geen les aangeboden, ze mogen niet werken... Het enige wat die lui kunnen doen is wachten wachten en nog eens wachten totdat ze weten waar ze aan toe zijn. En de politieke vluchtelingen zijn vaak hoog opgeleide mensen die problemen hadden met hun regering en gedwongen waren te vluchten, die krijgen geen kans door lui zoals jij!

Tuurlijk maak je vaker mee dat allochtonen crimineler zijn, lager opgeleid enzevoort. De cijfers liegen er niet om, tuurlijk niet. Maar jij geeft aan dat dat een reden is om de hele boel over een kam te scheren en rascistisch te worden:S... daar ben ik het niet mee eens, dat heet bevooroordelen en daar hou ik absoluut niet van.

wat jij nu doet is jezelf verlagen tot hetzelfde niveau als die jongens die je broertje in elkaar hebben geslagen om een lonsdale pet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 16:22:
Racisme en discminiatie is geen mening.. maar een misdaad en geweld daartegen gebruiken ook) ;)

Extreem links is niet tegen het ontnemen van vrijheden, maar ontneem ze het liefst zelf ook. Alles waar dat soort volk 't niet mee eens is moet in principe maar in puin geslagen worden, dat doet mij aardig denken aan heren in bruine hemden die eind jaren '20/de jaren '30 een heuse straattereur uitvoerden bij onze oosterburen...

En hoe verderfelijk racisme en discriminatie ook misschien mogen zijn, ze komen gewoon voort uit een bekend menselijk fenomeen: "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet". We kunnen ons hier in 't verheven westen wel illusies maken dat we daar boven staan, maar da's regelrechte onzin...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@hakhadsa daar ga ik niet eens op in.

Laat mij maar eens zien waar dat ik zeg dat iedereen maar racistischer moet worden.

Je praat poep (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:21:
Weet je wat ik heel erg vind, dat mensen in mekaar worden geramd omdat ze op ander mans plek zitten en dat door volk gedaan word die hier te gast zijn!!! word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.

je zei niet dat iedereen het moest worden, maar dat jij het werd

sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)

dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:50:
Je praat poep

als ik op hetzelfde discussie niveau zat als jij dan zou ik nu geantwoord hebben : zal ik jou eens even lekker in bek schijten, of heb je al genoeg poep in je hoofd.

Maar dat vorige kan je als niet geschreven beschouwen, want zo ben ik niet(A)

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al zei;

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:50:
Laat mij maar eens zien waar dat ik zeg dat iedereen maar racistischer moet worden.

Dat kun je niet, dus je praatte onzin :yes:

Thanks (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
' vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait.

ja tuurlijk :s schuif het maar weer op de gabbers en op de hardcore muziek. jezus
Waarschuw beheerder
Rollie, waarom loop je steeds rechtse zaken goed te praten?
(zo kom je op me over als ik jouw reakties in allerlei topics lees).

niet mijn bedoeling om het goed te praten... ik heb al meerdere keren hier gezegd dat ik het absoluut niet eens ben met hun gedachtes

normale rechtse zaken dus geen facisme geweld enzo is wat anders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die gozer met die vlag heeft geluk gehad dat 'ie niet bij mij in de buurt woont, want hij had gelijk geen ruiten meer in zijn huis gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Daar bereik je ook zo veel mee :/

Waarschuw beheerder
Het is in ieder geval een duidelijke statement, dit soort mongooltjes valt toch niet normaal mee te praten. En ja, dat weet ik uit ervaring.
Het mooiste zou zijn om hem ter plekke af te schieten, maar zo'n stuk vuilnis is het uitzitten van een gevangenisstraf niet waard.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 22:19:
dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame

moet jij weten! je doet je best maar.
En moet je wel het hele verhaal erbij zetten he en niet een heel klein stukje.

Waarom ik zo dacht! En wat ik daarvoor hebt gezegt lees je ook niet.
Ik als zigeuner zijnde word ook dagelijks gediscrimeerd, ga me daar dus echt niet druk om maken. Lekker laten leven!

Moet je me adres hebben, naam en gegevens. Wel zo handig he, als je naar het politie buro gaat. Zielig figuur bah bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 18:44:
maar in dit geval dus niet, zie: "hakenkruis wappert in tuin Maassluis"

Zonder WOII had niemand zich druk gemaakt om een hakenkruis hoor ;)

Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 22:19:
dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame.

Dat is nu juist het hele probleem, meningen die strafbaar zijn!
Dat het hakenkruis een verboden symbool is, is niets op tegen zolang hier nog oorlogsslachtoffers en hun nabestaanden wonen. Maar verder is het onzin om het ene extreem wel te accepteren en het andere niet (terwijl ze in wezen helemaal niet zoveel uit elkaar liggen). Denk dat rollie (en ik in 't verleden ook) om die reden ook beschuldigd wordt van het goedpraten van rechts-extremisme, terwijl ie gewoon z'n vraagtekens zet bij die vage acceptatiegrens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Extreem links, extreem rechts.. Allebei ontzettend fout!
Waarschuw beheerder
FF over de AFA: als je het over kansloze rukkers hebt, wat een kneuzen zijn dat zeg. Zogenaamd tegen racisme enzo, yeah right de grootste racisten zijn zijzelf. En iedere keer als extreem rechts gaat demonstreren lopen ze gewoon een rondje waar geen mens last van heeft en komen die stakkertjes weer rellen en naderhand heeft extreem-rechts het altijd gedaan...
Waarschuw beheerder
donateur
wat een idioot :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 22:34:
ja tuurlijk schuif het maar weer op de gabbers en op de hardcore muziek. jezus

dat is idd ook over 1 kam scheren, racisten/skinheads luisteren vaak hardcore maar dat betekend niet dat iedereen die hardcore luisterd racist is!

Hoe kan je nou iemands keuze voor muziek koppelen aan dat waar iemand voor staat?

(beetje off-topic maar moest t ff kwijt ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rups op vrijdag 12 mei 2006 om 09:57:
FF over de AFA: als je het over kansloze rukkers hebt, wat een kneuzen zijn dat zeg. Zogenaamd tegen racisme enzo, yeah right de grootste racisten zijn zijzelf. En iedere keer als extreem rechts gaat demonstreren lopen ze gewoon een rondje waar geen mens last van heeft en komen die stakkertjes weer rellen en naderhand heeft extreem-rechts het altijd gedaan...

Idd.

zo is de cultuur in ons land, extreem rechts wordt (soms ook terrecht) altijd veroordeelt, terwijl extreem links toch gedoogt wordt vanwege een paar schijnhielige principes. terwijl ze zelf net zo erg zijn.

Haat is haat, in allebei de gevallen fout dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van General G op vrijdag 12 mei 2006 om 12:35:
dat is idd ook over 1 kam scheren, racisten/skinheads luisteren vaak hardcore maar dat betekend niet dat iedereen die hardcore luisterd racist is!

maar dat gebeurt wel. want degene luisterde WEER naar gabeer muziek en had kisten aan.
hij kan ook in t leger hebben gezeten. maar nee dat zal wel niet.
racisten/skinheads luisteren vaak hardcore

die luister meer naar van die duitse heavy metal muziek met van die rascistische teksten.

Waarschuw beheerder
Dat zijn geen echte skinheads; een kale kop maakt nog geen skinhead. Maar goed, dat wordt mij een beetje een te uitgebreide discussie om daar weer over te gaan beginnen...

Ik denk zelfs dat het grootste verzet tegen wazi's en nazi's vanuit de hardcorescene zelf komt; helaas, net bij de vorige hypeperiode van hardcore, wordt het imago verziekt door een paar enorme kneuzen, ditmaal in kostschooluniform, die op straat rondhangen in groepjes, omdat ze in hun eentje niets durven.

Die clowns hebben niets, maar dan ook niets met hardcore te maken. Ze weten niet wat het is, ze weten niet waar het voor staat en ze zijn te dom om te begrijpen dat de scene op ze kotst. Ach, nog een paar jaar en dan zijn die puistenkoppen en baggervette Helga's weer verdwenen, allemaal achter de kinderwagen omdat ze bang zijn dat er anders te weinig blanke kinderen komen. Tegen die tijd moeten ze zich helemaal de tyfus werken om de rekeningen te betalen, aangezien geen van hen een diploma heeft en ze dus allemaal ongeschoold werk moeten doen.

Geen tijd meer voor feesten dus en binnen de kortste keren zitten achter RTL4 op zaterdagavond, chips proppend en bier zuipend totdat ze een hartaanval krijgen. En zo ontstaan de achterstandswijken dus in Nederland, waar ze nu op lopen te zeiken omdat "hunnie onze belastingcenten jatten"; alsof ze ooit maar belasting van enige betekenis betaalt hebben met dat minimumloon van ze.

De enige die dus mogen zeiken zijn degenen die nu niet bij die kneuzenclub zitten, want die mogen later de bijstand en uitkeringen van dat afval betalen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet hij toch zelf weten.. zolang er niemand last van heeft.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
skinheads luisteren vaak hardcore

Fout.

Je hebt hele oude skinheads die luisteren eventueel nog naar techno.
Jij hebt het waarschijnlijk over de wazi's.
Waarschuw beheerder
De vlag hing aan een vlaggenstok aan de muur van een schuurtje en was goed zichtbaar voor buren en voor mensen die zich in het steegje naast de straat begeven. De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

Gewoon een heel triest zielig figuurtje die denkt dat 'ie heel stoer is! Ik mag ook niet iedereen en ook niet iedere buitenlander, maar dit soort dingen slaan nergens op! Zielig figuur!
Artiest O-laf
Waarschuw beheerder
De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

en waar zijn de ouders in dit verhaal?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj O-laf op vrijdag 12 mei 2006 om 13:30:
en waar zijn de ouders in dit verhaal?

Jij als 18 jarige zou nog wel thuis wonen.

Een 30 jarige niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:22:
moet hij toch zelf weten.. zolang er niemand last van heeft..

En dat is nou het hele probleem, mensen hebben er WEL last van!

Waarschuw beheerder

dat is dus niet waar!!
Luisteren vaak naar hardrock..alleen even 10 keer harder.
Ook heb je idd.skinheads die naar hardcore luisteren, maar 9 van de 10 luisteren naar HARDROCK.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 mei 2006 om 13:03:
die luister meer naar van die duitse heavy metal muziek met van die rascistische teksten.

dank u :jaja: kwam er even niet op.

Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op vrijdag 12 mei 2006 om 13:26:
Gewoon een heel triest zielig figuurtje die denkt dat 'ie heel stoer is! Ik mag ook niet iedereen en ook niet iedere buitenlander, maar dit soort dingen slaan nergens op! Zielig figuur

tja net zoals veel andere dingen die nergens op slaan! als ze daar eens eerst wat aan zouden doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:

ja ja..nou ik zou er geen last van hebben. (als zigeuner zijnde) laat die jongen lekker. Er zijn wel andere dingen waar men zich druk om kan maken, toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:

Als iedereen niet zo'n negatieve indruk had en alles van wo2 naar boven haalt was er ook niets aan de hand.

dan was het gewoon een vlag geweest, zoals je die zovaak een vlag ziet.
Men maakt er zelf een probleem van :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 mei 2006 om 13:03:

Die luisteren naar RAC, Oi, metal, hatecore, speedrock etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:
Jij als 18 jarige zou nog wel thuis wonen.

Een 30 jarige niet.

t was als grapje bedoelt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:41:
Men maakt er zelf een probleem van

heel simpel zinnetje, maar zo is het wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj O-laf op vrijdag 12 mei 2006 om 13:47:
t was als grapje bedoelt...

Kan ik niet ruiken :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:48:
heel simpel zinnetje, maar zo is het wel!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:37:
ja ja..nou ik zou er geen last van hebben. (als zigeuner zijnde) laat die jongen lekker. Er zijn wel andere dingen waar men zich druk om kan maken, toch?

Jij niet, jij hebt de oorlog ook niet bewust meegemaakt. Maar kan me goed voorstellen dat ouderen die de oorlog wel hebben meegemaakt grote problemen hebben met het zien van zo'n vlag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:26:
Jij hebt het waarschijnlijk over de wazi's.

:yes: je hebt gelijk (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:42:
Die luisteren naar RAC, Oi, metal, hatecore, speedrock etc.

ok. ik wist niet hoe die shit muziek heette (y)

Waarschuw beheerder
Zolang hij er niemand mee lastig valt boeit het me niet zo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:54:
Jij niet, jij hebt de oorlog ook niet bewust meegemaakt. Maar kan me goed voorstellen dat ouderen die de oorlog wel hebben meegemaakt grote problemen hebben met het zien van zo'n vlag.

ja, sorry ik vind het allemaal zwaar rot wat er is gebeurd in die tijd. Heb ook diep respect voor de mensen die het overleefd hebben en ik kan me er ook iets bij voorstellen dat dit soort dingen pijn doen, begrijp ik allemaal.
OOk mijn familie, anders was ik er namelijk niet geweest. Maar we kennen wel ineens zielig gaan zitten doen, wat schiet je daar mee op. Weer heibel lopen maken, weer de strijd aangaan.

Je kan het ook van een andere kant bekijken, stukje verwerking!!!!! Ik weet het, het klinkt hard, ook uit mijn mond en ik wil die jongen ook helemaal niet goed praten. Maar hij weet tenslotte niet wat hij doet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:00:
Ik weet het, het klinkt hard, ook uit mijn mond en ik wil die jongen ook helemaal niet goed praten. Maar hij weet tenslotte niet wat hij doet!

Ik denk dat je in Nederland moeilijk zonder enige besef van de Tweede Wereld-oorlog door 't leven kan gaan, hij weet dus best waar die vlag voor staat.

Van mij mag je elke mening hebben, mag je alles in de geschiedenis van een andere kant bekijken, maar zo'n symbool is terecht verboden :jaja:
Waarschuw beheerder
Je kan het ook van een andere kant bekijken, stukje verwerking

:nee: :nee: zoiets verwerk je echt niet door het buitenhangen van een hakenkruis-vlag...

Die gozer hangt alleen maar die vlag buiten om te provoceren.. Als hij zonodig tegen dat ding aan wilt kijken hangt ie 'm lekker binnen op. Heeft verder niemand er last van.

En toch vraag ik me af of er niks in de wet staat over hakenkruizen in het openbaar.. Hier op het forum zijn ze trouwens ook verboden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 12 mei 2006 om 14:05:
maar zo'n symbool is terecht verboden

Ten eerste zijn die niet verboden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:08:
Ten eerste zijn die niet verboden.

:bloos: Heb altijd gedacht van wel :S

En ten tweede?

Waarschuw beheerder
Van mij mag je elke mening hebben, mag je alles in de geschiedenis van een andere kant bekijken, maar zo'n symbool is terecht verboden

voor de 80ste keer het is niet verboden, zo'n hakenkruis staat namelijk ook ergens anders voor!!! Het staat ook niet in de wet dat het verboden is..de mens doet het gewoon niet, uit respect voor wat er is gebeurd in de tweede wereldoorlog. Dat is een hele andere kant van het verhaal! maar goed als jij ergens kan vinden waar staat dat het verboden is..met de bron er bij idd.

Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:06:
En toch vraag ik me af of er niks in de wet staat over hakenkruizen in het openbaar.. Hier op het forum zijn ze trouwens ook verboden

nee is niet verboden!! en dat weet ik 100% zeker. maar goed als je kan vinden in de wet dat het niet mag, dan hoor ik het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan het ook van een andere kant bekijken, stukje verwerking!!!!! Ik weet het, het klinkt hard, ook uit mijn mond en ik wil die jongen ook helemaal niet goed praten. Maar hij weet tenslotte niet wat hij doet!

dat is zo.
als iemand zoiets doet krijgt heel ned. op zn dak. ook al moet hij zn vlag weg doen dan blijven zn rascistische gedachtes nog steeds.
Waarschuw beheerder
Zodra het tonen van een hakenkruis een racistische uiting is valt het onder discriminatie en dat is bij wet verboden ;)

Graffiti valt onder de APV maar als we vermoeden dat bij de dader racistische motieven meespelen, dan kunnen we diegene oppakken voor discriminatie. Hakenkruizen vallen in dit geval onder het wetboek van strafrecht."

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:10:
zo'n hakenkruis staat namelijk ook ergens anders voor

Met die gedachte had ie 'm vast buitengehangen :D

Ik heb m'n fout toch al toegegeven, doe 's niet zo gestressed :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:13:
Zodra het tonen van een hakenkruis een racistische uiting is valt het onder discriminatie en dat is bij wet verboden

ff de bron graag. geloof je wel daar niet van, maar wel zo handig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 12 mei 2006 om 14:14:
Met die gedachte had ie 'm vast buitengehangen

Ik heb m'n fout toch al toegegeven, doe 's niet zo gestressed

daarom is het een ander verhaal.
En ik gestressd, nee hoor meis anders lig ik in het ziekenhuis, omdat ik me weeen heb opgewekt. Dus :no: stress voor mij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:10:
zo'n hakenkruis staat namelijk ook ergens anders voor!!!

Nee dat is niet zxo.

in indie is het kruis ook gebuikt (vee eerder dan hitler deed)
en daar zijn de haken de andere kant op, en geven een soort betekenis van voorspoed en geluk.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 mei 2006 om 14:11:
dat is zo.
als iemand zoiets doet krijgt heel ned. op zn dak. ook al moet hij zn vlag weg doen dan blijven zn rascistische gedachtes nog steeds.

Ach het zelfde gezever met die duitse helmpjes voor het wk, wie maakt er weer een "nazi helmpje" van.

de media.

en dat terwijl duitsland er niks op tegen had (daar worden ze zelfs door de brandweer gebruikt :vaag: )
Waarschuw beheerder
Van mij mag je elke mening hebben, mag je alles in de geschiedenis van een andere kant bekijken, maar zo'n symbool is terecht verboden

Ik geef je wel gelijk hoor maar sommige dingen uit de geschiedenis mag je nu juist niet van een andere kant bekijken. Je mag een Nazi vlag hebben. Dat is niet verboden. Maar de Holocaust bagetaliseren of ontkennen is strafbaar!! Als die jongen dit in het openbaar zou doen dan kan je hem aanpakken. Voor het uithangen van een Nazivlag kan je hem hooguit aanpakken op verstorinhg van de openbare orde. En dan nog is het maar de vraag of de rechter dat ook vind omdat de vlag in zijn eigen tuin hing.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:13:
Zodra het tonen van een hakenkruis een racistische uiting is valt het onder discriminatie en dat is bij wet verboden ;)

Dat ligt er maar net aan hoe iemand zo'n kruis opvat (Y)

Ken genoeg mensen die het niet als racistisch zien.
Waarschuw beheerder
uit het wetboek van strafrecht:

Artikel 173 c van het Wetboek van Strafrecht: 'Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een geldboete van de derde categorie.'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 14:17:
Als die jongen dit in het openbaar zou doen dan kan je hem aanpakken. Voor het uithangen van een Nazivlag kan je hem hooguit aanpakken op verstorinhg van de openbare orde. En dan nog is het maar de vraag of de rechter dat ook vind omdat de vlag in zijn eigen tuin hing.

Juistem!
Waarschuw beheerder
Trouwens:
Het gebruik van dit symbool is in Nederland verboden
(..)
De Hoge Raad bevestigt op 21 februari 1995 de uitspraak van het Hof van Leeuwarden. Het in het openbaar dragen van een hakenkruis is een uitlating bij afbeelding die beledigend is voor (ondermeer) joden wegens hun ras (art. 137c Sr.).

http://www.lbr.nl/?node=1345

Al weet ik niet in hoeverre de conclusie klopt. Altijd beetje voorzichtig met sites die Kafka als bron gebruiken ;)

Waarschuw beheerder
Kafka? Haha.. Dat is pas tuig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:19:
Als die jongen dit in het openbaar zou doen dan kan je hem aanpakken. Voor het uithangen van een Nazivlag kan je hem hooguit aanpakken op verstorinhg van de openbare orde. En dan nog is het maar de vraag of de rechter dat ook vind omdat de vlag in zijn eigen tuin hing.

Juistem!

Om even heel kommaneukerig te doen, de grond is erfpacht, dus in zekere zin geen eigendom :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 12 mei 2006 om 14:20:
De Hoge Raad bevestigt op 21 februari 1995 de uitspraak van het Hof van Leeuwarden. Het in het openbaar dragen van een hakenkruis is een uitlating bij afbeelding die beledigend is voor (ondermeer) joden wegens hun ras (art. 137c Sr.).

dat was niet openbaar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:21:
Kafka? Haha.. Dat is pas tuig.

Extreem links is erger dan extreem rechts. :yes:
Waarschuw beheerder

Damn ik heb me rot gezocht op die site en kon niks vinden! hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 14:17:
Maar de Holocaust bagetaliseren of ontkennen is strafbaar!!

Daar ben ik dan weer wel fel op tegen. :jaja: Maar dat is gelukkig een heel andere discussie.

Ik vind dat een swastika voor teveel mensen symbool staat voor WOII. Dingen moeten bespreekbaar zijn (zo ook de holocaust en die ene jood meer of minder), maar nutteloos provoceren mag van mij in zo'n geval verboden worden.

dat was niet openbaar!

Gaat mij in de hele discussie al niet niet om deze specifieke situatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor (ondermeer) joden wegens hun ras (art. 137c Sr.).

haha ze noemen joden een apart ras :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:17:
Nee dat is niet zxo.

in indie is het kruis ook gebuikt (vee eerder dan hitler deed)
en daar zijn de haken de andere kant op, en geven een soort betekenis van voorspoed en geluk.

geloof me, t is omdat ik het bewijs nu niet in handen heb. maar in london!! staat een soort van kruis noem ik het maar. daarop staat ingegraveerd met nog meer keltische tekens hoor..ook de hakenkruis.
Ik zeg niet dat jou verhaal niet klopt hoor, want die heb je ook;)

Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:18:
uit het wetboek van strafrecht:

dank je..dan is dat duidelijk:jaja:
Waarschuw beheerder
dat was niet openbaar!

Zodra het buitenshuis is is het openbaar ;) En de vlag hing buiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:23:
geloof me, t is omdat ik het bewijs nu niet in handen heb. maar in london!! staat een soort van kruis noem ik het maar. daarop staat ingegraveerd met nog meer keltische tekens hoor..ook de hakenkruis.
Ik zeg niet dat jou verhaal niet klopt hoor, want die heb je ook;)

de kelten heb absoluut niks met het hakenkruis te maken :/

Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:24:
En de vlag hing buiten.

Op eigen terrein :yes:

Dus het is nog maar de vraag hoe men het gaat zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:26:
Op eigen terrein

Ik vraag me inderdaad af hoe men dit ziet, want de grond is erfpacht waarschijnlijk, dus is de eigenaar daarvan de staat ;)
Waarschuw beheerder
de kelten heb absoluut niks met het hakenkruis te maken

Dit is een zogenaamd 'Keltisch swastika'of hoe je 't ook wil noemen: [img width=80 height=72 cacheid=0013c81d002384d3d334657d1a01662773]http://keltischkiekenkot.fateback.com/image39D.JPG[/img]

Beetje gelul in de ruimte van onze aanstaande mama dus..
Waarschuw beheerder

Hakenkruis is toch van oorsprong een keltisch teken? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:22:
Extreem links is erger dan extreem rechts.

Jep, extreem links is beter georganiseerd en extreem links heeft geen last van meelopers die maar wat schreeuwen en met de meest domme acties de media halen.

Hakenkruis is in Nederland verboden

Onzin, als jij een film wilt maken over de 2e wereldoorlog mag je gerust een paar nazi pakken in elkaar naaien. En in musea kun je ze ook gewoon bewonderen.

Dit symbool is opzich niet verboden, het ligt er alleen aan hoe je er mee omgaat en op wat voor manier je het gebruikt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 12 mei 2006 om 14:29:
Beetje gelul in de ruimte van onze aanstaande mama dus..

:x
whahaha

het staat voor heel iets anders, dus het een swastika noemen is onzin.
Noem het dan een keltisch kruis (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:30:
Jep, extreem links is beter georganiseerd en extreem links heeft geen last van meelopers die maar wat schreeuwen en met de meest domme acties de media halen.

Zegt iemand die alleen uitgaat van wat er in de media komt :gaap:

Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:04:

ben niet met hun denkbeelden eens maar ook zij hebben recht op meningsuiting... en die afa's willen dat recht verstoren... daarbij schuwen ze geweld niet

oftewel afa is tegen meningsvrijheid... erg bekrompen... alles wat niet in hun straatje past bestrijden ze met geweld..

Mooie post van rollie. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:30:
Dit symbool is opzich niet verboden, het ligt er alleen aan hoe je er mee omgaat en op wat voor manier je het gebruikt.

:/ Lees dan eerst het topic voordat je een reactie geeft :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:21:
Om even heel kommaneukerig te doen, de grond is erfpacht, dus in zekere zin geen eigendom

Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:27:
Ik vraag me inderdaad af hoe men dit ziet, want de grond is erfpacht waarschijnlijk, dus is de eigenaar daarvan de staat

Of het eigendom is of niet het gaat om de persoonlijke levenssfeer. die is niet openbaar en is dus zeker niet staatseigendom. Begrijp me niet verkeerd hoor ik ben absoluut tegen het ophangen van een Nazivlag. Ik denk dat die jongen een opvoedcursus nodig heeft omdat het een hork is die andere mensen diep kwetst. Maar ik denk niet dat hij hier grote straf voor krijgt. Misschien een kleine boete als hij betrapt wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:31:
whahaha

Bedoelde die andere, had het bij jouw naam nog niet gezien :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 12 mei 2006 om 14:35:
Bedoelde die andere, had het bij jouw naam nog niet gezien :bloos:

:o

sorry (F)
Waarschuw beheerder
Oke nu weet ik hoe het zit. Binnenshuis mag je zoveel nazi-vlaggen enzo ophangen wat je wilt. Dit is particulier terrein en in principe voor niemand anders zichtbaar.
Een vlag ophangen buiten mag dan particulier terrein zijn, het is voor iedereen zichtbaar en daarom aanstootgevend en daarom verstoring van de openbare orde.
Het buitenshuis ophangen van een hakenkruis-vlag is dus VERBODEN

Waarschuw beheerder
donateur
Dan mogen ze die regel wel eens nakomen, ken genoeg mensen die dat hebben :roflol: en waar ze niets aan doen :x

Maar goed, m'n vent draagt ook patches die (zogenaamd) verboden zijn, hij is nog nooit door een juut aangesproken (en daar komen we de laatste tijd best vaak wegens burenruzie :S )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:39:
Het buitenshuis ophangen van een hakenkruis-vlag is dus VERBODEN

Als het zichtbaar is voor andere mensen kan het door de rechter gezien worden als verstoring van de openbare orde. Maar dat verschilt van geval tot geval. Hoe groot is de vlag, was het de bedoeling dat andere mensen hem zagen enz enz. Althans dat denk ik hoor. Ik ben er niet 100% zeker van dat het klopt wat ik zeg. Ik ben geen advocaat of rechter. Ik heb ook alleen maar basiskennis van het recht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 14:44:
Als het zichtbaar is voor andere mensen kan het door de rechter gezien worden als verstoring van de openbare orde. Maar dat verschilt van geval tot geval. Hoe groot is de vlag, was het de bedoeling dat andere mensen hem zagen enz enz. Althans dat denk ik hoor. Ik ben er niet 100% zeker van dat het klopt wat ik zeg. Ik ben geen advocaat of rechter. Ik heb ook alleen maar basiskennis van het recht.

Ik denk dat het in dit geval duidelijk was wat zijn bedoeling was. Aanstoorgevend gedrag. Tis in dit geval dus sowieso verstoring van de openbare orde.

Als je in je blote kont voor het raam gaat staan is het ook verstoring van de openbare orde, maar wel een stuk minder ernstig dan dit geval.. Van mij mag hij de hoogste mogelijke straf krijgen wat mogelijk is!!

Waarschuw beheerder
donateur
Aanstootgevend gedrag vindt ik een te groot woord.
Hij hangt 'm idd niet voor niks op.
Maar hij hing wel achterom, wat beschut door een schutting, en naast de schutting ligt een paadje.. Geen weg.

Dat is wat anders dan hem voor aan je gevel aan de vlaggenstok te hangen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 14:47:
Ik denk dat het in dit geval duidelijk was wat zijn bedoeling was. Aanstoorgevend gedrag. Tis in dit geval dus sowieso verstoring van de openbare orde.

Als je in je blote kont voor het raam gaat staan is het ook verstoring van de openbare orde, maar wel een stuk minder ernstig dan dit geval.. Van mij mag hij de hoogste mogelijke straf krijgen wat mogelijk is!!

Hij is helaas niet betrapt. Dat is dan wel jammer. De straf is denk ik ook niet zo hoog. Ik vind het dan ook niet crimineel maar juist zielig (als blijkt dat hij Nazi symphatieen heeft immers onschuldig tot het tegendeel is bewezen). Als ik zijn geschiedenis leraar was geweest zou ik me dood schamen. Je moet medelijden hebben met jongens die zich nationalist (of Nazi)noemen maar niets weten van de Nederlandse geschiedenis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:53:
Maar hij hing wel achterom, wat beschut door een schutting, en naast de schutting ligt een paadje.. Geen weg.

Dan nog, hij was goed zichtbaar voor de buren, en dat is al erg genoeg. (om maar niet te spreken over hoe het uberhaupt in je botte hersenen op komt om zo'n vlag buiten te hangen :frusty: )

Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 14:57:
Hij is helaas niet betrapt. Dat is dan wel jammer. De straf is denk ik ook niet zo hoog. Ik vind het dan ook niet crimineel maar juist zielig (als blijkt dat hij Nazi symphatieen heeft immers onschuldig tot het tegendeel is bewezen). Als ik zijn geschiedenis leraar was geweest zou ik me dood schamen. Je moet medelijden hebben met jongens die zich nationalist (of Nazi)noemen maar niets weten van de Nederlandse geschiedenis.

Inderdaad jammer dat hij niet betrapt is. Wel is hij eerder betrapt met het tonen van hakenkruizen (staat in beginpost, hakenkruizen in de vensterbank). Misschien dat dat nog wat mee weegt?
Ik heb vooral medelijden met zijn ouders. Het zal je zoon maar zijn.. :nee: :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 15:01:
Inderdaad jammer dat hij niet betrapt is. Wel is hij eerder betrapt met het tonen van hakenkruizen (staat in beginpost, hakenkruizen in de vensterbank). Misschien dat dat nog wat mee weegt?
Ik heb vooral medelijden met zijn ouders. Het zal je zoon maar zijn.

Dat is inderdaad al helemaal niet slim als je al eerder gewaarschuwd bent. Ideeen zijn echter niet strafbaar hoe verachtelijk die ideeen ook kunnen zijn. (denk aan moslim extremisme, links extremisme en rechts extremisme enz). Gelukkig kunnen we ze wel proberen in te dammen (terrorismewetgeving, openbare orde en art. 1 van de grondwet). Vaak zeggen ouders er niets van als hun zoon of dochter andere mensen haat. Dat vind ik triest.
Waarschuw beheerder
je doet er niets meer aan..het kind der haat is allang aan het groeien en zal binnekort volwassen proporties aannemen!!1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 15:19:
Dat is inderdaad al helemaal niet slim als je al eerder gewaarschuwd bent. Ideeen zijn echter niet strafbaar hoe verachtelijk die ideeen ook kunnen zijn. (denk aan moslim extremisme, links extremisme en rechts extremisme enz). Gelukkig kunnen we ze wel proberen in te dammen (terrorismewetgeving, openbare orde en art. 1 van de grondwet).

De Ideen zijn inderdaad niet strafbaar, zolang ze maar niet opuit worden, op wat voor manier dan ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 15:24:
De Ideen zijn inderdaad niet strafbaar, zolang ze maar niet opuit worden, op wat voor manier dan ook.

Tja we hebben alleen opzetten tot haat en racisme strafbaar gesteld. Ik vraag me af of we niet gewoon Nazis hun zegje moeten laten doen in het openbaar. Iedere sukkel kan zien dat ze liegen en alleen maar haat uitdragen. Oftewel de samenleving om zeep helpen. Helaas is een bijverschijnsel dat niet iedereen WIL nadenken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 15:01:
Dan nog, hij was goed zichtbaar voor de buren, en dat is al erg genoeg.

En wat zeiden de buren..

,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

D'r wordt toch niks tegen gedaan, of er nu een grote discussie om gehouden wordt of het zichbaar en strafbaar is of niet.
Waarschuw beheerder
Dat was de reactie van 1 buur ja. Hoop ook niet dat die man oudere mensen als buren heeft, heb anders echt hele erge medelijden met ze...

Waarschuw beheerder
donateur
Ieder z'n eigen ding ;)
Waarschuw beheerder
doet hij er iemand kwaad mee dan???

die ouwe lulle vinden dat mischien juist wel leuk,, btje nostalgie hahahahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op vrijdag 12 mei 2006 om 15:38:
die ouwe lulle vinden dat mischien juist wel leuk,, btje nostalgie hahahahha

:looser: :looser:
Waarschuw beheerder
auw auw auw auw alsjeblieft geen L poppetjes ..wat ben jij tof zeg..

PFFFFFFFFFFFFF en weg ben je
Waarschuw beheerder
Ben ik weg? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
Helaas voor jou..
Waarschuw beheerder
jammer ja..maare heb je niet meer van die ultra koele smilies gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Waarschuw beheerder
:gaap: Kunnen we weer ontopic?

Waarschuw beheerder

de hakenkruis, is ook een keltisch teken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:03:

http://members.lycos.nl/patrovnik/symbolen.htm
Waarschuw beheerder

Nazistische en extreem-rechtse symbolen

Grafische symbolen kunnen op veel manieren gedragen worden: op T-shirts/ truien, als badge op een jas, als tatoeage, als ketting/ring of ander sieraad. Een overzicht van in Nederland gebruikte extreem-rechtse grafische symbolen:

Swastika
Hakenkruis

Betekenis: Zonnerad met vier spaken. De spaken stellen de seizoenen voor. Het is een geluk, heilbrengend en weerbaar zonnerad.
Van oorsprong religieus symbool. Is al eeuwenlang een veel gebruikt symbool in India. In de westerse wereld bekend als symbool van het nationaal-socialisme, gebruikt door de nazi’s in de Tweede Wereldoorlog. Inmiddels zeldzaam gebruikt door extreem rechts in Nederland.
Het gebruik van dit symbool is in Nederland verboden.

Jurisprudentie:

De rechtbank Leeuwarden spreekt zich op 13 mei 1993 uit over het aanbrengen van hakenkruisen (en SS-tekens) op muren. De rechtbank is van oordeel dat het in het openbaar aanbrengen van deze tekens (ook zonder tekst) aanzet tot discriminatie van mensen wegens hun ras (art. 137d Sr.). De tekens staan immers voor het nationaal-socialisme en nazi-Duitsland en daarmee voor een ideologie die als en van de belangrijkste kenmerken de discriminatie van mensen wegens hun ras behelst. De tekens zetten met name die mensen tot discriminatie aan, die gevoelig zijn voor de ideeën van het nationaal-socialisme en nazi-Duitsland en die in die tekens een bevestiging vinden.
Het Hof van Leeuwarden spreekt zich op 26 april 1994 uit over het dragen van rode armbanden met daarop hakenkruisen. Het zichtbaar dragen van de afbeelding van een zwart hakenkruis op een rode armband wordt ervaren als het uitdragen van het gedachtegoed van het nationaal-socialisme.
Het is algemeen bekend, dat de nationaal-socialistische ideologie zich bij uitstek kenmerkt door rassenleer en antisemitisme. Tevens is het algemeen bekend dat in de Tweede Wereldoorlog op grond van die ideologie de joden in Europa zijn vervolgd en op grote school uitgemoord. Daarmee is naar het oordeel van het Hof het in het openbaar dragen van het hakenkruis beledigend voor (onder meer) joden wegens hun ras (art. 137c Sr.).
De politierechter te Leeuwarden spreekt zich op 25 september 1995 uit over het aanbrengen van een hakenkruis op tegels en een verkeersbord. De politierechter is van oordeel dat de graffitispuiter zich in het openbaai opzettelijk beledigend heeft uitgelaten over een groep mensen wegens hun ras, te weten de joodse bevolking (art. 137c Sr.).

HET HAKENKRUIS IS DUS WEL VERBODEN
Waarschuw beheerder

Niet alleen keltisch, het komt overal ter wereld voor. Hitlers hakenkruis kwam bij de Thule Society vandaan (Hitlers magie clupje).

[img width=212 height=333 cacheid=000c56f700238592ed5084131a01663a0a]http://www.crystalinks.com/thule.gif[/img]

http://www.crystalinks.com/thule.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ nog 8 weken en ik ben mama
ik vind het erg jammer dat je alleen op mijn reactie in wou gaan met: 'je praat poep'
daarnaast wil ik even zeggen dat ik nooit heb geimpliceerd dat jij gezegd zou hebben dat "iedereen maar rascistisch moet worden" dat heb je er zelf van gemaakt... als je echt in staat zou zijn om een discussie te voeren had je niet op die manier gereageerd:S

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet nog niet eens tegen wie je wat had gezegd.. 8)

Maar goed, je doelde op mij, en ik ga niet in discussie met personen die mensen in een bepaald hokje duwen alleen omdat ze een andere mening hebben (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het hakenkruis staat ook symbool voor iets anders..
kom er even niet op wat
word op voorhoofden geschilderd in India geloof ik
Waarschuw beheerder
[img width=250 height=345 cacheid=0013c82a002385b93e8fe4da1a01663b63]http://www.bmezine.com/news/people/A10101/manwoman/arms.jpg[/img]

Deze kerel heeft een steekje los.

http://www.bmezine.com/news/people/A10101/manwoman/

Waarschuw beheerder
donateur

Zoals ik al eerder zei, het heeft een hele andere betekenis.
De kelten zien het anders dan hitler, hitler heeft het hakenkruis met de verkeerde invloed misbruikt!!

In Inda staat het hakenkruis symbool voor geluk en voorspoed (iig iets in die trend)

Het is aan Hitler, die van dit kruis een racistisch kruis heeft gemaakt (althans zo denkt iedereen er nu over)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:46:
Maar goed, je doelde op mij, en ik ga niet in discussie met personen die mensen in een bepaald hokje duwen alleen omdat ze een andere mening hebben

dat is juist alles waar ik absoluut NIET voor sta... maar goed, als jij dat van mij denkt dan heb je nog steeds niet goed gelezen. Andere meningen hebben is niets mis mee, vooroordelen wel, die heb ik niet... Ik stel vragen over de dingen die je zegt en geef aan dat ik het met bepaalde dingen niet eens ben, daarnaast relativeerde ik de boel een beetje. dat heet een discussie houden...:S
maar ik ga er verder ook niet meer op in hoor, ik heb al door dat een discussie met jou aangaan niet wil lukken... jammer

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry zie toch echt geen vragen :x

Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 19:25:
heeje cucking funt wordt mama, eerder zei je dat je alleen respect had voor allochtonen die de boel op een rijtje hadden, toen had je het over werk en vergunning. Maar vergeet niet dat asielzoekers hier in Nederland niet Mogen werken en geen vergunning hebben totdat hun procedure klaar is.
Daar zit natuurlijk altijd uitschot tussen, de economische vluchtelingen, maar tegenwoordig worden die er vrij goed uitgepikt.
Alleen de echte politieke of oorlogsvluchtelingen die hier zijn, daar kunnen wij niet van gaan verwachten dat ze meteen goed nederlands kunnnen, volwassenen krijgen geen les aangeboden, ze mogen niet werken... Het enige wat die lui kunnen doen is wachten wachten en nog eens wachten totdat ze weten waar ze aan toe zijn. En de politieke vluchtelingen zijn vaak hoog opgeleide mensen die problemen hadden met hun regering en gedwongen waren te vluchten, die krijgen geen kans door lui zoals jij!

Tuurlijk maak je vaker mee dat allochtonen crimineler zijn, lager opgeleid enzevoort. De cijfers liegen er niet om, tuurlijk niet. Maar jij geeft aan dat dat een reden is om de hele boel over een kam te scheren en rascistisch te worden:S

Maar jij geeft aan dat dat een reden is om de hele boel over een kam te scheren en rascistisch te worden:S

Nogmaals, waar heb ik dat gezegd...?
Nergens 8)
Jij gaat niet om mijn vragen in... Dus ga het nou niet verdraaien.

Maar idd, reageer er maar niet meer op. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat ik heel erg vind, dat mensen in mekaar worden geramd omdat ze op ander mans plek zitten en dat door volk gedaan word die hier te gast zijn!!! word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.

word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.

word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.

sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)

hoevaak moet ik je nog citeren?
hier scheer je duidelijk de boel over 1 kam en je zegt letterlijk dat je door het gedrag van sommigen vanzelf racistisch wordt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hadseflats op vrijdag 12 mei 2006 om 18:08:
hier scheer je duidelijk de boel over 1 kam en je zegt letterlijk dat je door het gedrag van sommigen vanzelf racistisch wordt

Zeg schele kip, dat is heel iemand anders dan mij.

Leer lezen voordat je iemand gaat aanvallen(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De buurman naast het bewuste huis, iemand van Marokkaanse komaf, heeft zowel de sticker als de vlag gezien. ,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

Toch netjes van die man, best een nuchtere reactie.(Y)
Waarschuw beheerder
whahaha wist ik veel dat er 2 zwangere vrouwe hier ware, ik dacht al waarom veranderd ze steeds der naam...
nou goed het spijt me zeer, echt waar, ik voel me nu ook een domme doos:$
maar ik had die dame die over 8 weken mama wordt al eerder geciteerd, jammer dat zij niet snapte dat de rest dus ook allemaal voor haar bedoeld was...
dus dame die over 8 weken mama wordt:) als je zin heb in discussie, lees dan ff op pagina 6 wat ik gezegd had...

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:17:
Ach het zelfde gezever met die duitse helmpjes voor het wk, wie maakt er weer een "nazi helmpje" van.

de media.

en dat terwijl duitsland er niks op tegen had (daar worden ze zelfs door de brandweer gebruikt :vaag: )

Ik zal 't je sterker vertellen, o.a. 't Nederlandse en Amerikaanse leger lopen tegenwoordig rond met een kevlar reïncarnatie van de "stahlhelm"...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 18:40:
Ik zal 't je sterker vertellen, o.a. 't Nederlandse en Amerikaanse leger lopen tegenwoordig rond met een kevlar reïncarnatie van de "stahlhelm"...

Ik bedoel maar..

Idd (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op vrijdag 12 mei 2006 om 14:57:
Als ik zijn geschiedenis leraar was geweest zou ik me dood schamen. Je moet medelijden hebben met jongens die zich nationalist (of Nazi)noemen maar niets weten van de Nederlandse geschiedenis.

Hij handelt juist best wel in overeenstemming met die "Nederlandse geschiedenis": nergens in Europa zijn zoveel joden aangegeven als in ons land en een detachering in Nederland stond voor Wehrmacht-soldaten vrijwel gelijk aan vakantie, maar na de oorlog had ineens iedereen in 't verzet gezeten of had onderduikers in huis... :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 18:45:
Hij handelt juist best wel in overeenstemming met die "Nederlandse geschiedenis": nergens in Europa zijn zoveel joden aangegeven als in ons land en een detachering in Nederland stond voor Wehrmacht-soldaten vrijwel gelijk aan vakantie, maar na de oorlog had ineens iedereen in 't verzet gezeten of had onderduikers in huis...

Haha ja daar heb je gelijk in. Hoewel het aangeven van Joden door Nederlanders een beetje overdreven is. We waren zo georganiseerd dat het niet erg moeilijk was voor de Nazi's. En ze hadden hier hulp van fanatieke collaborateurs. Maar je begrijpt wat ik bedoel met geschiedenis. Niet alleen WOII. Van oudsher is dit land een land van immigranten.

Waarschuw beheerder
Hakenkruis wappert in tuin Maassluis

MAASSLUIS - Aan de Frederik Hendrikstraat in Maassluis, nog geen honderd meter van het monument waar de bloemen...

...van 4 mei nog liggen, heeft gisteren een vlag met een hakenkruis gewapperd. Net voordat de politie halverwege de middag poolshoogte nam, was de vlag weer weg.

Een overbuurman heeft 's morgens de vlag nog niet gezien maar verbaast zich er niet over. ,,Een week of vier geleden stonden er drie metalen hakenkruizen in zijn vensterbank. Ik heb toen de politie gebeld en daarna zijn ze weggehaald,'' vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait. Op de voordeur trekt ook een sticker de aandacht. 'Geen Djihad in onze straat', staat er op, ondertekend door de extreemrechtse groepering Voorpost. De buurman naast het bewuste huis, iemand van Marokkaanse komaf, heeft zowel de sticker als de vlag gezien. ,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

Dom figuur lol

Nou heeft hij zn aandacht bedankt hoor .
Gewoon ''links'' ;) laten liggen die gasten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op vrijdag 12 mei 2006 om 18:08:

hoe vaak moet ik nog zeggen. dat als je commentaar geeft, dat je wel alles LEEST!!!
Waarschuw beheerder

Lezen is voor jou ook nogal lastig, ik heb precies laten zien wat het keltisch hakenkruis is en dat dat niets met een swastika te maken heeft...

Waarschuw beheerder
donateur
Hoevaak is dat gezegd door jou en mij en wordt eroverheen gelezen :/

Waarschuw beheerder
Tegen mij doet hij altijd normaal

meeloopnazi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 13 mei 2006 om 11:09:
Lezen is voor jou ook nogal lastig, ik heb precies laten zien wat het keltisch hakenkruis is en dat dat niets met een swastika te maken heeft...

dat klopt, maar geloof dat ik een voorbeeld gaf of niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op zaterdag 13 mei 2006 om 20:06:
bommetje gooien

oh nee hoor, boos ben ik niet haha ga me hier dus echt niet druk om maken.
Mensen moeten gewoon even GOED lezen!

Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat die opmerking daar iets te maken mee heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
bommetje gooien op iemand die zonodig zo'n vlag buiten moet hangen
Waarschuw beheerder
Laat iedereen lekker in zijn waarden, wat voor kleur, geloof of in wat voor soort groep hij of zij ook zit! Weet je wat ik heel erg vind, dat mensen in mekaar worden geramd omdat ze op ander mans plek zitten en dat door volk gedaan word die hier te gast zijn!!! word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.
Maar ik zeg er ook bij, dat ik diep respect heb voor de mensen die zich wel normaal kunnen gedragen in deze maatschappij en fatsoenlijk een woord nederlands kunnen en zo kan ik doorgaan.

Ik heb een broertje van 9 jaar, liep met een lonsdale petje (die hij van iemand had gekregen) hij weet niet wat dat inhoudt, omdat mijn ouders dat niet vertellen thuis die houden zich daar niet mee bezig etc etc. nee komt ie bont en blauw thuis, omdat hij in mekaar is geslagen door jongens van boven de 16!!!!!!! sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)
wat ik mee wil zeggen: vind je het dan gek dat er zoveel mensen zijn die haat in zich dragen etc etc nou ik dus niet meer he. (sorry voor de mensen die zich wel normaal kunnen gedragen, alleen daar heb ik diep respect voor)

ik kan GOED lezen... ik heb dit stukje nou al zo vaak gelezen dat je dat echt niet tegen mij hoeft te zeggen...
je spreekt jezelf alleen behoorlijk tegen, eerst zeg je dat je iedereen in zijn waarde moet laten(Y)
waarna je over gaat op uitspraken als:
"word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel."
en:
"sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)"

in mijn ogen is dat echt tegenstrijdig... Daarnaast had ik dit ook nog te zeggen, maar daar heb je al helemaal niet op gereageerd:
Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 19:25:
eerder zei je dat je alleen respect had voor allochtonen die de boel op een rijtje hadden, toen had je het over werk en vergunning. Maar vergeet niet dat asielzoekers hier in Nederland niet Mogen werken en geen vergunning hebben totdat hun procedure klaar is.

Tuurlijk maak je vaker mee dat allochtonen crimineler zijn, lager opgeleid enzevoort. De cijfers liegen er niet om, tuurlijk niet. Maar jij geeft aan dat dat een reden is om de hele boel over een kam te scheren en rascistisch te worden... daar ben ik het niet mee eens, dat heet bevooroordelen en daar hou ik absoluut niet van.

wat jij nu doet is jezelf verlagen tot hetzelfde niveau als die jongens die je broertje in elkaar hebben geslagen om een lonsdale pet.

Ik hoop dat ik nu eindelijk een waardige reactie krijg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op zondag 14 mei 2006 om 12:15:
in mijn ogen is dat echt tegenstrijdig...

dat mag jij vinden.
Ik weet hoe ik er over denk en wat een ander daar van vind zal me een worst wezen.

Heb het ook over bepaalde mensen namelijk! mensen die zich niet kunnen houden aan de nederlandse cultuur, mensen die hier alleen maar zijn om lui op hun reet te zitten en wel een uitkering hebben, mensen die geen fatsoenlijk nederlands kunnen. En zo kan ik wel even doorgaan en dat wat met mijn broertje toevallig gebeurd is, is een logische reaktie.

Ik heb wel respect voor de mensen die wel 'normaal' doen! anders woon ik niet in rdam spangen he, als ik zwaar rasistisch zou wezen.

Waarschuw beheerder