Partyflock

Forumonderwerp · 871911

Waarschuw beheerder
Hakenkruis wappert in tuin Maassluis

MAASSLUIS - Aan de Frederik Hendrikstraat in Maassluis, nog geen honderd meter van het monument waar de bloemen...

...van 4 mei nog liggen, heeft gisteren een vlag met een hakenkruis gewapperd. Net voordat de politie halverwege de middag poolshoogte nam, was de vlag weer weg.

De vlag hing aan een vlaggenstok aan de muur van een schuurtje en was goed zichtbaar voor buren en voor mensen die zich in het steegje naast de straat begeven. De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

Een overbuurman heeft 's morgens de vlag nog niet gezien maar verbaast zich er niet over. ,,Een week of vier geleden stonden er drie metalen hakenkruizen in zijn vensterbank. Ik heb toen de politie gebeld en daarna zijn ze weggehaald,'' vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait. Op de voordeur trekt ook een sticker de aandacht. 'Geen Djihad in onze straat', staat er op, ondertekend door de extreemrechtse groepering Voorpost. De buurman naast het bewuste huis, iemand van Marokkaanse komaf, heeft zowel de sticker als de vlag gezien. ,,Hij moet doen wat hij wil als hij anderen maar niet lastig valt,'' reageert hij. ,,Tegen mij doet hij altijd normaal.''

Dom figuur lol :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 16:54:
Je wilt niet toegeven he... waarom nu weer buitenlandse geschiedenis erbij halen?
Daar wordt de ideologie van ER of EL toch niet anders op?

Extreem-rechts word toch vooral veroordeeld door dingen die in het verleden(vooral WOII) gebeurd zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 mei 2006 om 18:10:
Extreem-rechts word toch vooral veroordeeld door dingen die in het verleden(vooral WOII) gebeurd zijn?

ja maar in dit geval dus niet, zie: "hakenkruis wappert in tuin Maassluis" ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:20:
Wat dacht je van een gesprek voeren met een van zulke personen. Of zoiets dergelijks, iets waar je een persoon mee treft, en geen boek, of site.

Daar was ik toch mee bezig,dacht ik zo........
En ik heb boeken zat,ook van nazi's die vertellen van de schandalige daden die ze pleegde.Heb mijn info niet van de hangplek,waar de meeste hier met hun grote mond andere napraten.En als je dan de reacties weer lees,zie je gelijk het puber niveau weer terug.Tot jullie steeds blijven zeggen tot de feite niet uit boeken komen......maar van de lokale rechtse gabber die geinspireerd wordt door films als American History X,romperstomper en dergelijke.En daarbij,dit is een forum waar ik MIJN mening uit zonder mensen uit te schelden.Maar dan moet ik met een nazi gaan praten,alsof hun mening hier niet genoeg geuit wordt(waar ze ook het volste recht op hebben)Heb liever niets met dat soort mensen te maken,laat staan tot ik gezellig met ze om de tafel ga zitten.Daarom reageer ik juist hier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 18:52:
Daar was ik toch mee bezig,dacht ik zo........

Volgens mij zitten hier geen nazi's hoor.

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 18:52:
Tot jullie steeds blijven zeggen tot de feite niet uit boeken komen......maar van de lokale rechtse gabber die geinspireerd wordt door films als American History X,romperstomper en dergelijke

Als je het al zo goed weet weet je ook dat men niks met gabbers te maken wil hebben, dus dat is gewoon onzin wat je zegt.

Waarschijnlijk telt dat voor die snuiters die naar hardcorefeesten gaan, drugs gebruiken, en zichzelf wel racistisch gedragen, maar niet voor de mensen die zich er al jaren in verdiepen, of jaren ergens voor staan.
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 11 mei 2006 om 16:04:
afa is net zo erg... mischien erger zelfs

als je gewoon een objectief beeld van demonstraties weergeeft dan 9 van de 10 keer loopt extreem rechts een rondje zonder problemen te veroorzaken

9 van de 10 keer zijn er wel problemen met de afa die willen vechten en niet naar de politie luisteren en voor problemen zorgen..

dan heb ik toch echt liever die neo's die zonder problemen te veroorzaken hun demonstratietje lopen

Op feesten loop je te ergeren aan skins/pogopuppets...die waarschijnlijk ook gezellig met die extreem rechste demos meedoen.

Gezellige mensen hè :S

Rollie, waarom loop je steeds rechtse zaken goed te praten?
(zo kom je op me over als ik jouw reakties in allerlei topics lees).

AFA is net zo fout, maar die extreem rechtse honden zijn echt geen haar beter.
En eerlijk gezegd heb ik daarvan meer last van, dan van dat "linkse" volk....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou,ken er genoeg die dat anders zien,rechtse politieke partijtjes die zieltjes lopen te winnen op parties.Dat kan je nou ook wel gaan ontkennen,maar dat is gewoon zo.Ik weet ook wel dat de Ska en Oi scene gabbers niks vinden,en die uiten zich ook niet zo extreem.Maar dat is hier wel minder van toepassing,t is en blijft PartyFlock
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R@VER op donderdag 11 mei 2006 om 19:02:
AFA is net zo fout, maar die extreem rechtse honden zijn echt geen haar beter.
En eerlijk gezegd heb ik daarvan meer last van, dan van dat "linkse" volk....

Juistem...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 11 mei 2006 om 19:07:
Nou,ken er genoeg die dat anders zien,rechtse politieke partijtjes die zieltjes lopen te winnen op parties

Uiteraard, is ook helemaal waar, dat gebeurt ook.
Maar ook die partijen zijn gewoon niet serieus, en als je kijkt wat er voor een personen tussen zitten is het grootste aantal

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 18:59:
snuiters die naar hardcorefeesten gaan, drugs gebruiken, en zichzelf wel racistisch gedragen

en dus abslouut geen skinhead/nazi zijn.
Hoe ze zich nou voordoen of niet.
Waarschuw beheerder
Hier kan ik wat mee....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:12:
en dus abslouut geen skinhead/nazi zijn.

Maar hoe zijn die dan wel,nazi's.Want ik wordt er vooral mee geconfronteerd op feestjes(of mensen die zich zo noemen).Ik hoopte eerst tot dat maar tijdelijk zou zijn,maar het worden er steeds meer.En steeds jonger en dommer,als je begrijpt wat ik bedoel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeje cucking funt wordt mama, eerder zei je dat je alleen respect had voor allochtonen die de boel op een rijtje hadden, toen had je het over werk en vergunning. Maar vergeet niet dat asielzoekers hier in Nederland niet Mogen werken en geen vergunning hebben totdat hun procedure klaar is.
Daar zit natuurlijk altijd uitschot tussen, de economische vluchtelingen, maar tegenwoordig worden die er vrij goed uitgepikt.
Alleen de echte politieke of oorlogsvluchtelingen die hier zijn, daar kunnen wij niet van gaan verwachten dat ze meteen goed nederlands kunnnen, volwassenen krijgen geen les aangeboden, ze mogen niet werken... Het enige wat die lui kunnen doen is wachten wachten en nog eens wachten totdat ze weten waar ze aan toe zijn. En de politieke vluchtelingen zijn vaak hoog opgeleide mensen die problemen hadden met hun regering en gedwongen waren te vluchten, die krijgen geen kans door lui zoals jij!

Tuurlijk maak je vaker mee dat allochtonen crimineler zijn, lager opgeleid enzevoort. De cijfers liegen er niet om, tuurlijk niet. Maar jij geeft aan dat dat een reden is om de hele boel over een kam te scheren en rascistisch te worden:S... daar ben ik het niet mee eens, dat heet bevooroordelen en daar hou ik absoluut niet van.

wat jij nu doet is jezelf verlagen tot hetzelfde niveau als die jongens die je broertje in elkaar hebben geslagen om een lonsdale pet.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 16:22:
Extreem links is juist tegen mensen die vrijheden willen ontnemen.
Racisme en discminiatie is geen mening.. maar een misdaad en geweld daartegen gebruiken ook) ;)

Extreem links is niet tegen het ontnemen van vrijheden, maar ontneem ze het liefst zelf ook. Alles waar dat soort volk 't niet mee eens is moet in principe maar in puin geslagen worden, dat doet mij aardig denken aan heren in bruine hemden die eind jaren '20/de jaren '30 een heuse straattereur uitvoerden bij onze oosterburen...

En hoe verderfelijk racisme en discriminatie ook misschien mogen zijn, ze komen gewoon voort uit een bekend menselijk fenomeen: "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet". We kunnen ons hier in 't verheven westen wel illusies maken dat we daar boven staan, maar da's regelrechte onzin...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@hakhadsa daar ga ik niet eens op in.

Laat mij maar eens zien waar dat ik zeg dat iedereen maar racistischer moet worden.

Je praat poep (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:21:
Weet je wat ik heel erg vind, dat mensen in mekaar worden geramd omdat ze op ander mans plek zitten en dat door volk gedaan word die hier te gast zijn!!! word je vanzelf rasistisch of niet, nou ik wel.

je zei niet dat iedereen het moest worden, maar dat jij het werd

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 14:21:
sorry hoor, maar ik als ras echte blanke, voel me eigen bedreigt door dat soort volk (kleurlingen en dan alleen de marokanen en turken, want die kunnen niet normaal doen!!!)

dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:50:
Je praat poep

als ik op hetzelfde discussie niveau zat als jij dan zou ik nu geantwoord hebben : zal ik jou eens even lekker in bek schijten, of heb je al genoeg poep in je hoofd.

Maar dat vorige kan je als niet geschreven beschouwen, want zo ben ik niet(A)

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al zei;

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:50:
Laat mij maar eens zien waar dat ik zeg dat iedereen maar racistischer moet worden.

Dat kun je niet, dus je praatte onzin :yes:

Thanks (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:06:
' vertelt hij over de bewoner die volgens hem kaal is, legerschoenen draagt en af en toe harde gabbermuziek draait.

ja tuurlijk :s schuif het maar weer op de gabbers en op de hardcore muziek. jezus
Waarschuw beheerder
Rollie, waarom loop je steeds rechtse zaken goed te praten?
(zo kom je op me over als ik jouw reakties in allerlei topics lees).

niet mijn bedoeling om het goed te praten... ik heb al meerdere keren hier gezegd dat ik het absoluut niet eens ben met hun gedachtes

normale rechtse zaken dus geen facisme geweld enzo is wat anders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die gozer met die vlag heeft geluk gehad dat 'ie niet bij mij in de buurt woont, want hij had gelijk geen ruiten meer in zijn huis gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Daar bereik je ook zo veel mee :/

Waarschuw beheerder
Het is in ieder geval een duidelijke statement, dit soort mongooltjes valt toch niet normaal mee te praten. En ja, dat weet ik uit ervaring.
Het mooiste zou zijn om hem ter plekke af te schieten, maar zo'n stuk vuilnis is het uitzitten van een gevangenisstraf niet waard.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 22:19:
dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame

moet jij weten! je doet je best maar.
En moet je wel het hele verhaal erbij zetten he en niet een heel klein stukje.

Waarom ik zo dacht! En wat ik daarvoor hebt gezegt lees je ook niet.
Ik als zigeuner zijnde word ook dagelijks gediscrimeerd, ga me daar dus echt niet druk om maken. Lekker laten leven!

Moet je me adres hebben, naam en gegevens. Wel zo handig he, als je naar het politie buro gaat. Zielig figuur bah bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 18:44:
maar in dit geval dus niet, zie: "hakenkruis wappert in tuin Maassluis"

Zonder WOII had niemand zich druk gemaakt om een hakenkruis hoor ;)

Uitspraak van Hadseflats op donderdag 11 mei 2006 om 22:19:
dit is al een rascistische opmerking, zou zo de politie kunne belle en je op late pakke dame.

Dat is nu juist het hele probleem, meningen die strafbaar zijn!
Dat het hakenkruis een verboden symbool is, is niets op tegen zolang hier nog oorlogsslachtoffers en hun nabestaanden wonen. Maar verder is het onzin om het ene extreem wel te accepteren en het andere niet (terwijl ze in wezen helemaal niet zoveel uit elkaar liggen). Denk dat rollie (en ik in 't verleden ook) om die reden ook beschuldigd wordt van het goedpraten van rechts-extremisme, terwijl ie gewoon z'n vraagtekens zet bij die vage acceptatiegrens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Extreem links, extreem rechts.. Allebei ontzettend fout!
Waarschuw beheerder
FF over de AFA: als je het over kansloze rukkers hebt, wat een kneuzen zijn dat zeg. Zogenaamd tegen racisme enzo, yeah right de grootste racisten zijn zijzelf. En iedere keer als extreem rechts gaat demonstreren lopen ze gewoon een rondje waar geen mens last van heeft en komen die stakkertjes weer rellen en naderhand heeft extreem-rechts het altijd gedaan...
Waarschuw beheerder
donateur
wat een idioot :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 22:34:
ja tuurlijk schuif het maar weer op de gabbers en op de hardcore muziek. jezus

dat is idd ook over 1 kam scheren, racisten/skinheads luisteren vaak hardcore maar dat betekend niet dat iedereen die hardcore luisterd racist is!

Hoe kan je nou iemands keuze voor muziek koppelen aan dat waar iemand voor staat?

(beetje off-topic maar moest t ff kwijt ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rups op vrijdag 12 mei 2006 om 09:57:
FF over de AFA: als je het over kansloze rukkers hebt, wat een kneuzen zijn dat zeg. Zogenaamd tegen racisme enzo, yeah right de grootste racisten zijn zijzelf. En iedere keer als extreem rechts gaat demonstreren lopen ze gewoon een rondje waar geen mens last van heeft en komen die stakkertjes weer rellen en naderhand heeft extreem-rechts het altijd gedaan...

Idd.

zo is de cultuur in ons land, extreem rechts wordt (soms ook terrecht) altijd veroordeelt, terwijl extreem links toch gedoogt wordt vanwege een paar schijnhielige principes. terwijl ze zelf net zo erg zijn.

Haat is haat, in allebei de gevallen fout dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van General G op vrijdag 12 mei 2006 om 12:35:
dat is idd ook over 1 kam scheren, racisten/skinheads luisteren vaak hardcore maar dat betekend niet dat iedereen die hardcore luisterd racist is!

maar dat gebeurt wel. want degene luisterde WEER naar gabeer muziek en had kisten aan.
hij kan ook in t leger hebben gezeten. maar nee dat zal wel niet.
racisten/skinheads luisteren vaak hardcore

die luister meer naar van die duitse heavy metal muziek met van die rascistische teksten.

Waarschuw beheerder
Dat zijn geen echte skinheads; een kale kop maakt nog geen skinhead. Maar goed, dat wordt mij een beetje een te uitgebreide discussie om daar weer over te gaan beginnen...

Ik denk zelfs dat het grootste verzet tegen wazi's en nazi's vanuit de hardcorescene zelf komt; helaas, net bij de vorige hypeperiode van hardcore, wordt het imago verziekt door een paar enorme kneuzen, ditmaal in kostschooluniform, die op straat rondhangen in groepjes, omdat ze in hun eentje niets durven.

Die clowns hebben niets, maar dan ook niets met hardcore te maken. Ze weten niet wat het is, ze weten niet waar het voor staat en ze zijn te dom om te begrijpen dat de scene op ze kotst. Ach, nog een paar jaar en dan zijn die puistenkoppen en baggervette Helga's weer verdwenen, allemaal achter de kinderwagen omdat ze bang zijn dat er anders te weinig blanke kinderen komen. Tegen die tijd moeten ze zich helemaal de tyfus werken om de rekeningen te betalen, aangezien geen van hen een diploma heeft en ze dus allemaal ongeschoold werk moeten doen.

Geen tijd meer voor feesten dus en binnen de kortste keren zitten achter RTL4 op zaterdagavond, chips proppend en bier zuipend totdat ze een hartaanval krijgen. En zo ontstaan de achterstandswijken dus in Nederland, waar ze nu op lopen te zeiken omdat "hunnie onze belastingcenten jatten"; alsof ze ooit maar belasting van enige betekenis betaalt hebben met dat minimumloon van ze.

De enige die dus mogen zeiken zijn degenen die nu niet bij die kneuzenclub zitten, want die mogen later de bijstand en uitkeringen van dat afval betalen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet hij toch zelf weten.. zolang er niemand last van heeft.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
skinheads luisteren vaak hardcore

Fout.

Je hebt hele oude skinheads die luisteren eventueel nog naar techno.
Jij hebt het waarschijnlijk over de wazi's.
Waarschuw beheerder
De vlag hing aan een vlaggenstok aan de muur van een schuurtje en was goed zichtbaar voor buren en voor mensen die zich in het steegje naast de straat begeven. De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

Gewoon een heel triest zielig figuurtje die denkt dat 'ie heel stoer is! Ik mag ook niet iedereen en ook niet iedere buitenlander, maar dit soort dingen slaan nergens op! Zielig figuur!
Artiest O-laf
Waarschuw beheerder
De ongeveer dertigjarige bewoner wil er 's avonds, als op de plek van de hakenkruisvlag de Duitse driekleur hangt, niks over zeggen. ,,Rot op! wat wil je nou?,'' schreeuwt hij vanuit zijn huis.

en waar zijn de ouders in dit verhaal?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj O-laf op vrijdag 12 mei 2006 om 13:30:
en waar zijn de ouders in dit verhaal?

Jij als 18 jarige zou nog wel thuis wonen.

Een 30 jarige niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:22:
moet hij toch zelf weten.. zolang er niemand last van heeft..

En dat is nou het hele probleem, mensen hebben er WEL last van!

Waarschuw beheerder

dat is dus niet waar!!
Luisteren vaak naar hardrock..alleen even 10 keer harder.
Ook heb je idd.skinheads die naar hardcore luisteren, maar 9 van de 10 luisteren naar HARDROCK.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 mei 2006 om 13:03:
die luister meer naar van die duitse heavy metal muziek met van die rascistische teksten.

dank u :jaja: kwam er even niet op.

Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op vrijdag 12 mei 2006 om 13:26:
Gewoon een heel triest zielig figuurtje die denkt dat 'ie heel stoer is! Ik mag ook niet iedereen en ook niet iedere buitenlander, maar dit soort dingen slaan nergens op! Zielig figuur

tja net zoals veel andere dingen die nergens op slaan! als ze daar eens eerst wat aan zouden doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:

ja ja..nou ik zou er geen last van hebben. (als zigeuner zijnde) laat die jongen lekker. Er zijn wel andere dingen waar men zich druk om kan maken, toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:

Als iedereen niet zo'n negatieve indruk had en alles van wo2 naar boven haalt was er ook niets aan de hand.

dan was het gewoon een vlag geweest, zoals je die zovaak een vlag ziet.
Men maakt er zelf een probleem van :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 mei 2006 om 13:03:

Die luisteren naar RAC, Oi, metal, hatecore, speedrock etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:
Jij als 18 jarige zou nog wel thuis wonen.

Een 30 jarige niet.

t was als grapje bedoelt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:41:
Men maakt er zelf een probleem van

heel simpel zinnetje, maar zo is het wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj O-laf op vrijdag 12 mei 2006 om 13:47:
t was als grapje bedoelt...

Kan ik niet ruiken :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:48:
heel simpel zinnetje, maar zo is het wel!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:37:
ja ja..nou ik zou er geen last van hebben. (als zigeuner zijnde) laat die jongen lekker. Er zijn wel andere dingen waar men zich druk om kan maken, toch?

Jij niet, jij hebt de oorlog ook niet bewust meegemaakt. Maar kan me goed voorstellen dat ouderen die de oorlog wel hebben meegemaakt grote problemen hebben met het zien van zo'n vlag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:26:
Jij hebt het waarschijnlijk over de wazi's.

:yes: je hebt gelijk (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:42:
Die luisteren naar RAC, Oi, metal, hatecore, speedrock etc.

ok. ik wist niet hoe die shit muziek heette (y)

Waarschuw beheerder
Zolang hij er niemand mee lastig valt boeit het me niet zo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op vrijdag 12 mei 2006 om 13:54:
Jij niet, jij hebt de oorlog ook niet bewust meegemaakt. Maar kan me goed voorstellen dat ouderen die de oorlog wel hebben meegemaakt grote problemen hebben met het zien van zo'n vlag.

ja, sorry ik vind het allemaal zwaar rot wat er is gebeurd in die tijd. Heb ook diep respect voor de mensen die het overleefd hebben en ik kan me er ook iets bij voorstellen dat dit soort dingen pijn doen, begrijp ik allemaal.
OOk mijn familie, anders was ik er namelijk niet geweest. Maar we kennen wel ineens zielig gaan zitten doen, wat schiet je daar mee op. Weer heibel lopen maken, weer de strijd aangaan.

Je kan het ook van een andere kant bekijken, stukje verwerking!!!!! Ik weet het, het klinkt hard, ook uit mijn mond en ik wil die jongen ook helemaal niet goed praten. Maar hij weet tenslotte niet wat hij doet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:00:
Ik weet het, het klinkt hard, ook uit mijn mond en ik wil die jongen ook helemaal niet goed praten. Maar hij weet tenslotte niet wat hij doet!

Ik denk dat je in Nederland moeilijk zonder enige besef van de Tweede Wereld-oorlog door 't leven kan gaan, hij weet dus best waar die vlag voor staat.

Van mij mag je elke mening hebben, mag je alles in de geschiedenis van een andere kant bekijken, maar zo'n symbool is terecht verboden :jaja: