| Betreft: | evenement: TDK Time Warp, zaterdag 8 april 2006 om 19:00 |
Wat ik ervan kon horen via bellen/smsen was het retevet!! T gaat daar nu nog steeds losjes op Ritchie Hawtin..
Heb alleen wel medelijden voor de mensen die de terugreis nog voor de boeg hebben..
Heb alleen wel medelijden voor de mensen die de terugreis nog voor de boeg hebben..
Muzikaal gezien was het volgens mij wel goed
Chris Liebing @ Timewarp 2006
Lucca @ Timewarp 2006
Moguai @ Timewarp 2006
Lexy & K-Paul @ Timewarp 2006
Sven Vath @ Timewarp 2006
denk dat iedereen die geweest is nu nog te dood is om te antwoorden
Luister alvast maar naar een paar setjes...Muzikaal gezien was het volgens mij wel goed
klaarwakker
het was geweldig, de hele busreis en manneheim. en alleen maar helden met top-technoelktrominimal.. ik heb genoten.
die duitsers: jammer dat ze af en toe denken door je heen te kunnen lopen, maar los gaan ze in ieder geval
niet alleen bij vath....wat was het heet en druk maar echt wel een top feestje!
Liebing, Sims
Villalobos
Ja ben wel benieuwd hoe hun live optreden was?
Was mijn 1e optreden van hen, wel het een en ander van gehoord en natuurlijk wat nummers
nk dat iedereen die geweest is nu nog te dood is om te antwoorden
Wat een vette shit! "there such a good vibration.....Walk right in, walk right in..."
djs aan de drugs en verder een grote hal met slechts enkele honderen aanwezigen overgebleven ( waarvan op het einde minstens de helft NL was denk ik wel).
waahh als ik deze terugluister GEWELDIGE SET!
Lexy& K paul ik hou deze jongens in de gaten, wil ze zeker weer checken als ze in NL draaien (Live act btw op TDK).
Denk toch echt dat ik volgend jaar naar Timewarp moet gaan
Weinig kans dat je hun in NL gaat zien, Én als dat wel zo mocht zijn... dan ben ik zeker van de partij
Ik ga ze in iedergeval op Mayday weer zien
Weinig kans dat je hun in NL gaat zien, Én als dat wel zo mocht zijn... dan ben ik zeker van de partij
Ik ga ze in iedergeval op Mayday weer zien
waren helaas dan toch de Nederlanders
Loco Dice was ik benieuwd naar, dus ook daar even wezen kijken, maar wist me niet te boeien. Veel fouten binnen een kwartier luisteren, dus niet lang gebeleven.
damn was ik dan zo
vond t een erg dope setje wat ik er van mee heb gekregen
ben toch wel blij dat ik vandaag vrij heb want voel me toch nog steeds gebroken
Sja ik weet niet wat het met je was rick haha je had moeite om erin te komen bij vath (ik ook btw), toen zijn we dus maar naar lexy&k paul geweest, daar was het tyfus druk maar wel erg lekker setje, maar ook dat vond je niet relaxed ( Drukte?) dus ging je naar karotte haha toen je een tijdje nie gezien kwam ik je volgens mij weer tegen bij liebing of sims kan dat? en nog steeds was het het "net" niet gevoel bij jou..
denk dat t ook een beetje te maken had met t masale wat ik niet echt trok
Ja, het was wel erg druk, had ik niet verwacht en moest er ook even aan wennen! Maar vond het daar niet zo irritant omdat iedereen wel even ruimte maakte en je toch overal doorheen kon
Murphy live @ Timewarp 2006
murphy komt uit sao paulo, brazilie
even achterlangs scratchen.. geen probleem
Muzikaal gezien was het volgens mij wel goed
denk dat t ook een beetje te maken had met t masale wat ik niet echt trok
Ik zit heel hard na te denken of ik één negatief puntje kan bedenken over Timewarp, maar kan eigenlijk niks bedenken
leuk om te horen dat iedereen het leuk gehad heeft
en te horen gekregen van Toob dat je met een hemdje aan beter niet voorover kan gang hangen want dan schijn je inkijk te hebben
Huh? De regel is toch juist dat je met een hemdje aan niet rechtop moet gaan zitten want dan heb je geen inkijk meer?
Tish, ik vind trouwens dat je je nick moet veranderen in Tits
Sja ik weet niet wat het met je was rick haha
en heb bijna geen één bekende plaat gehoord.
beter dan dit zal het "muzikaal" gezien niet snel worden nee
-duurt wel echt te lang
dat meen je niet!
ach ja de meeste duitsers trokken het allemaal niet zolang met als gevolg dat op het einde met hawtin het wel een grote afterparty leek met alleen maar nederlanders!
erg lekker setje idd! misschien iets voor de organisatie van FYM om ze naar arnhem te halen en dan wel onder het bruggetje!
en al die duitsers met die poppers whahahahaa
ik vind zoiets even leuk...maar ook echt even ....zeker als je al lekker op weg bent...en dan zo'n zware haal neemt.....pffff ik begrijp dr dan echt even helemaal niks meer van hoor whahhaa..
zeker als je al lekker op weg bent...en dan zo'n zware haal neemt
dr dan echt even helemaal niks meer van hoor whahhaa..
Thnx pimmo
whahaha die sven met z`n mc aktie!! VETT
Tis niet verstandig om te doen als je al 4 soorten drugs in je lijf hebt
in de bus terug poppers zou ook wel vet zijn maar we hadden al moeite alle snoepies uit te delen
waren we de grens over geen controles geweest geen drugs meer in de bus op een grammetjes hash na kwam ik later achter (vergeten weg te gooie)
Ben Sims
misschien was t dat wat ik misteO:)
wil dus ook iedereen die bij mij in de bus zat heel erg bedanken voor de gezelligheid, het was echt een supergroep, en het was echt helemaal top met jullie
-duurt wel echt te lang
ik dacht rond 6 uur dit ga ik noooooooooooooit volhouden, maar om kwart voor 2 gingen we naar de bus en toen had ik het gevoel ( vooral door die mega vette sfeer en de set van hawtin op het einde) dat ik nooit meer daar wegwilde.
ff naar beneden scrollen en dan t rode gedeelte aanklikken
Mensen die Ben Sims, Eulberg of Turntablerocker meegemaakt hebben? Ben eigenlijk we beniewd naar de reacties...
Snap nu trouwens wat jij bedoelt. Daar had ik al op geklikt, daarna kwam ik op dit schermpje met "Pamiêtaj, serwis WyslijTo.pl utrzymuje siê z reklam.
Brak wolnych slotów
W chwili obecnej wszystkie sloty s¹ zajête.
Prosimy spróbowaæ za chwilê."
Mensen die Ben Sims, Eulberg of Turntablerocker meegemaakt hebben? Ben eigenlijk we beniewd naar de reacties...
Pascalle heb je niet meer van die filmpjes??!! Wil ff terug naar gister
En kweetnie hoe ik die online moet zetten
wat ik op TW heb meegemaakt van em, zeker wel
nou, dan ben jij zeker niet bij natus, amok, wittekind enzo geweest
ik ook maar 10 minuten per keer, zo veel energie kreeg ik van ze
en dan weer terug om rustig verder te stuiteren in zaal 2
Set van Murphy vind ik echt super, en idd dat sratchen
je had het moeten zien. Draaitafel op zijn kant en achter zijn rug langs een paar minuten lang staan scratchen!!! Wat een held. Chris heeft echt ook een hele vette set neergezet, beste van die zaal vind ik.
Ben er mee bezig (uitvogelen enzo )
Samen met lexy& k paul voor mij 2 zeer interesante acts neergezet
Sims & Eulberg...
Ben Sims was fantastiiiess!!!
Sfeer was wat grimmig
*burp*
ik ben nogsteeds rot, maar heb mijn zeker super vermaakt!
*burp*
ik ben nogsteeds rot, maar heb mijn zeker super vermaakt!
Mijn redder in nood!
ja, vond het echt zwaar zo rond 10 uur.. wilde het eigenlijk nuchter doen nl..
maar trok het echt niet meer toen, dus toch maar een halfje erin..
om maar niet te spreken over al die arrogante en zwaar verwaande nederlanders om mij heen daar rechts voor.
Fuck!
ga jij toch voortaan lekker links achteraan staan als we je zo storen..?
wij vonden het rechtsvooraan wél leuk met elkaar
Zo, voelt zich er meteen eentje aangesproken ... excuses
ga jij toch voortaan lekker links achteraan staan als we je zo storen..?
wij vonden het rechtsvooraan wél leuk met elkaar
om maar niet te spreken over al die arrogante en zwaar verwaande nederlanders om mij heen daar rechts voor.
ik heb me namelijk ook echt KAPOT geergerd aan al die vervelende ongezellige nederlands daar rechstvooraan
whahahahha, nee zo niet, maar iedereen hier is helemaal vol lof over dat het zo gezellig was rechtsvooraan juist omdát iedereen er was
kom jij aan dat het kut is dat iedereen daar is, bedoel, dan zou ik gewoon ergens anders gaan staan om me niet meer te irriteren whaha, is toch zonde van je feest lijkt mij
Misschien wilde hij wel perse rechtsvooraan staan, omdat dat zijn favoriete plek is, maar stonden nu opeens wij daar allemaal al, dan is het begrijpelijk.
okay okay, misschien komt het juist omdat ik niet "iedereen" kende daar, en miste ik het "groepsgevoel".
misschien moet je dan volgende keer wat meer openminded zijn en ons leren kennen, want WIJ hebben het wél erg gezellig gehad, en ik wéét dat daar niemand bijzit die vervelend deed of arrogant is
Richie hawtin en (scheefkaak) Vath waren daarintegen iets minder... om maar niet te spreken over al die arrogante en zwaar verwaande nederlanders om mij heen daar rechts voor.
Beetje ironie moet kunnen toch, ik vond het juist ZWAAR gezellig rechtsvooraan Echt cool dat iedereen daar steeds terugkwam
okay okay, misschien komt het juist omdat ik niet "iedereen" kende daar, en miste ik het "groepsgevoel".
Ik krijg dat beeld van dat smerige duitse wijf achter die braadworsten niet uit mn hoofd
zo te zien was et dus wéér geweldig..
Iemand nog opstootjes gezien?? Ik niet, naar mijn inziens vlekkeloos verlopen
Nog zo 1......
Iedereen helemaal gaar in de bus, maar slapen lukte uiteindelijk niet, dus maar een beetje sarcastisch zitten doen en op tom z'n tenen gaan staan
Iedereen helemaal gaar in de bus, maar slapen lukte uiteindelijk niet, dus maar een beetje sarcastisch zitten doen en op tom z'n tenen gaan staan
Vooraan bij Sven in het midden.... 1tje maar hoor... en een kleintje!
de vorige 2 jaar ben ik wel geweest
echt die duister naast me vroeg uiteraard weer eens peuken maar kwam daarna aanzetten met poppers, nou ja slaan we dan natuurlijk niet af
..... die zich meteen aangesproken voelt, lees ff verder lieve schat, dan zie je ook dat ik niet iedereen over dezelfde kam wil scheren...
Was dat echt sarcasme Tish
![[img width=600 height=400]http://www.travel2dance.nl/fotoalbum/TimeWarp%20Mannheim/7.jpg[/img]](http://www.travel2dance.nl/fotoalbum/TimeWarp%20Mannheim/7.jpg)
laten we het vooral gezellig houden (met de mensen van rechtsvoor dan he
wahahahaha
en jou wel kan missen
Iemand nog opstootjes gezien?? Ik niet, naar mijn inziens vlekkeloos verlopen
The message is gute LAUNEEEEEEE!!!!!
... ik stond toch ook rechtsvoor
... ik stond toch ook rechtsvoor
*Zucht* ik geef het op....
Jij was toch die arrogante jongen?
kunnen we niet wat vaker tripjes organiseren met de dope-express?
.. ik stond toch ook rechtsvoor
heb er tijdens TW toch weinig van gemerkt dat je het niet naar je zin had daar rechts
echt, sommige duitsers zagen er ZO fout uit
aangezien ik niet kán weggaan als een feestje nog bezig is
Liep op Timewarp rond half 1 met de andere kippies richting de uitgang om naar de bus te gaan en toen dacht ik "Ben eigenlijk wel gek als ik nu wegga Dus heb me maar weer omgedraaid en ben terug de zaal in gesprongen.. Galluzziiiii )
die hele set is geil
Toen hij het van Kvitta overnam (die draaide echt lekker, al was 't maar 45 minuten), toen knalde Amok er flink in. Zooo super !!!
Hehehee jah, ik had dat ook.. Zat ff buiten rond 13.00 en wilde toen eigenlijk wel naar de bus.... Kwam ik de zaal in om t ff te zeggen dat ik wegging...
Klonk de muziek toch ook wel weer veel te lekker om weg te gaan, dus toch maar gebleven
Hahaha dat had ik ook!
Heb sommige mensen wel 3 x gedag gezegd... en dan bleef ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hangen.
Het was gewoon TE leuk!!!
Stond vooraan een duitse jongen, die had witte poeder op zen gezicht ( nee niet die poeder) en ook zwarte lipppenstift op. Die jongen zag er werkelijk zoooo zielig en treurig uit ik vond het heel appart. Maargoed het kan ook door mijn gelaatstoestand van tegen die tijd komen dat ik me emotioneel bij het lot van deze jonge duitse knaap betrokken voelde.
Tits, wij staan helemaal niet samen op de foto
godver.. zullen we even teruggaan en dan gaan we samen bij richie staan springen en héél blij doen en dan maakt tom even een foto van ons..?
waar kan ik fotos bekijken op pf staat nog nix
Heb jíj even wat gemist
Haha....door Jerry, volgens mij is hij nog drukker met foto's maken bezig geweest dan met het feest zo te zien....
op de linkjes die hier allemaal in dit topic zijn gepost
flock duurt even wat langer denk ik
tom heeft ook z'n slaap en rust nodig, en moet dan eerst de awake foto's van vrijdag doen, en dan de TW foto's nog
Vincent gooi die foto van Vath en Hawtin eens online
thnx!¡ ik ben mijn snoertje van mijn cam kwijt en mn scherm is stuk damd
zitten er in jou bus alleen flockers tish?¿was wel gezellig rechts voorin daarzo
ohw, was jij dat toevallig die een halfje aan ons vroeg?
Timewarp was coooooool
Tess, thanxx voor de moeite voor de bus enzo
godver.. zullen we even teruggaan en dan gaan we samen bij richie staan springen en héél blij doen en dan maakt tom even een foto van ons..?
dan zal het wel aan mijn toestand gelegen hebben
Ja Tessa, zou ik gewoon doen, denk dat ze nu nog aan t draaien zijn.. ze waren zou wous dat ze toch niet doorhadden wat er om ze heen gebeurde
hier is ie dan:
Hmm.. oke.. of ik was nieuwe vriendjes aan het maken, dat kan ook
zie hier:
Nieuw vriendinntje
echt waar, zit echt bijna te janken van het lachen nu
en die foto is idd heel erg vet, vincent!!
nog een leuke verjaardag gehad trouwens gisteravond??
Hahaha....Ik heb dus echt zwaar mazzel gehad, alle visite was al fijn naar huis en dus kwam ik in een rustig huisje aan en kon ik lekker mijn brakke zelf zijn die ik op dat moment was
dat is echt je grootste nachtmerrie thuis komen en heel de family zit te wachten.
nou, in de trein terug nog aan de praat geraakt met groepje mensen uit de buurt.. blijkt eentje gewoon zwager van mijn zus te zijn.. Zat al met grote ogen, maar nu ook nog figuurlijk
Uitspraak van Dennit op maandag 10 april 2006 om 19:59:
http://www.partypaparazzi.nl/movies/Time%20Warp%202006%20035.avi
Deze laatste plaat van Sven.. zooooo mooi!! Weet iemand de titel??
niemand??? super plaat! Iemand wel de titel van die eerste hele geile plaat die Loco Dice draaide???...
Nee weet ik helaas niet... maar wel een superfilmpje met die vogels op de achtergrond... echt een 'wegzweefmoment'
ooh tish ik dacht dat jij niets meer deed gisteren
was ik dan samen met peter de enige nuchtere op het feest haha
ja, laatste keer dat ik je erover sprak was 10 uur, en toen was ik nog nuchter
half 11 echt toch maar een halfje genomen haha, zat er echt doorheen
Ben me sticker kwijt
(Zeik me maar af)
(Zeik me maar af )
uhhh mayday???
die kale donkere relaxte kerel uit de dope express..hoe heet die ook al weer?
donkere zaal
vogeltjes vliegend tegen een helderblauwe hemel op het scherm
onweer op het scherm
^^ was jij niet die gast uit Oudenbosch (ja, ben lui vandaag )
Ghehe
Kun je ook even voor me kijken of hij het was die dat vroeg??
uhhh mayday???
wanneer, hoe wat waar..?
moet nl wel ook rekening houden met m'n werk voor xcess/fca.. kan eigenlijk pas ná rockit weer tijd gaan steken in dit soort dingen..
, maar ik vond het wel heel vet toen hawtin in 1 keer het volume een stuk verder open draaide toen die transition erin gooide... Hele zaal ging ineens weer los om half 11 sochtens
whehehehe
had ILT, en nu dit.. kom maar met suggesties..
uhhh mayday???
wanneer, hoe wat waar..?
moet nl wel ook rekening houden met m'n werk voor xcess/fca.. kan eigenlijk pas ná rockit weer tijd gaan steken in dit soort dingen..
Ja Tish! Is dit iets voor jou, ik heb er al een topic over gemaakt, maar dat is tot nu toe niet echt veel bekeken:
https://vip.partyflock.nl/topic/864648
Wil zelf heel graag hierheen, maar heb nog niks vernomen over busreizen. Het is de dag na koninginnedag en dus op zondag 30 april! Ook dit zal een ubergeil feestje worden...
Ps: zoals ik al vermeld heb, als er geen busreizen zijn, wil ik het eventueel wel regelen als er genoeg animo voor is
volgens mij bedoelt hij niet dat jij t moet regelen:
wanneer komen de foto's van partyflock online?
ik wil terug
Ben nog een beetje overweldigd door dit fantastische weekend
De tijd is echt voorbij gevlogen! Heb echt ontzettend genoten
Wat een vette muziek!!! En wat een gezelligheid!! OEF!
Met geen pen (of toetsenbord) te beschrijven HOE vet dit was! x 1000000
Ik heb trouwens een nieuw vriendje en een herintreder...
hey
je vraagtekens doen het weer
Kheb eigenlijk nergens meer last van... Vandaag btje moeite met opstaan (7 uur ) wat gegeten en voel me weer perfect!
Behalve mn Mannheimwee, dies nog volop aanwezig
![[img width=640 height=480]http://www.sunremo.net/pics/20060408_jens_2714/215812.jpg[/img]](http://www.sunremo.net/pics/20060408_jens_2714/215812.jpg)
![[img width=640 height=480]http://www.sunremo.net/pics/20060408_jens_2714/215959.jpg[/img]](http://www.sunremo.net/pics/20060408_jens_2714/215959.jpg)
Vond de lokatie eigenlijk wel een beetje kut... Mayday is veel beter...
Muziek beetje eentonig... SonneMondSterne en N1 beter..
Sfeer op zich wel goed...
Conclusie: Veel geld voor goed feestje..
(Zeik me maar af )
Mwah ik zal je niet afzeiken. vind het alleen jammer voor je dat je het feest niet zoals ik (en velen met mij) hebt beleefd..
Locatie kut? Oke, de Westfalenhallen zien er mooier uit..
Maar ik vond Timewarp echt nog véle malen vetter dan Mayday.. (en dat zegt wat, want ik vond Mayday al het paradijs..) Geluid was prima, we zaten droog.. Niks te klagen
Muziek op N1 en SMS beter? Tjah N1 en SMS zijn ook geweldig.. Maar ik heb afgelopen weekend echt géén één moment de muziek níet leuk gevonden..
Veel geld voor een goed feest.. Tjah..
Ze zeggen dat geluk niet te koop is. Met 80 euro kom je een heel eind is afgelopen weekend gebleken
Anyway,iedereen beleeft een feest op z'n eigen manier. Ik vond het iedere euro, kilometer, zweetdruppel enz waard..
Heel mooi gezegd dwergje van me!
Wanneer weer?! Ik ben weer helder en heb zin een een feestje
Ik wil....
uhm...
mensen niet door mekaar halen
Whehe ach..
Jullie zouden allebei best Tits kunnen heten
tis klein, bruin haar, en grote tieten
hmm, dit hierboven ga ik niet teruglezen
Rechtsvooraan!!! verzamelplek van de 3 gezelligste bussen van Time Warp!!!!
WHOEIII
zal ik me trouwens zo even netjes voor komen stellen bij de familie..?
of krijg ik dan een hele enge schoonmoeder erbij..?
schoonmoeders mogen mij nl vaak niet zo..
zal ik me trouwens zo even netjes voor komen stellen bij de familie..?
of krijg ik dan een hele enge schoonmoeder erbij..?
schoonmoeders mogen mij nl vaak niet zo..
echt niet elke man
Iedereen is lief bij de familie... LIEF DOEN is een vuistregel... vraag maar aan riK!!
neeje, klein niet bij nagedacht, bruin haar was ook niet doorslag (eerder een moment in begin waar iemand me een naam noemde en ik dacht het te herinneren op moment dat ik iets ff ging uitleggen.. dacht ik) en grote tieten is iets wat mij totaal niet opvalt of het moet echt vervelend zijn
Whahahaha, godsamme, blijkt weer hoe mannen denken hoor
tis klein, bruin haar, en grote tieten
Jullie zouden allebei best Tits kunnen heten
Ooooh riK is ook écht zó'n moppie
Toen we terugliepen naar de bus liep ie echt in geuren en kleuren te vertellen hoe leuk ie het wel niet had gehad..
Heerlijk!
Hey kleine, ik ga over 10minuten naar duitsland rijden kijken of het stiekem toch nog bezig is..... moet ik je komen ophalen
Wel! Want ik had volgens jou een niet goed tittn's topje aan!
Na goed, volgende keer eis ik meer vleesch
ja, was toch zo
Hahaha!! nee hoor... we hebben geen schoonmoeders!!! Iedereen is lief bij de familie... LIEF DOEN is een vuistregel... vraag maar aan riK!!
Wat denk je zelf? Alsof er stomme schoonmoeders bij de gezelligste familie van Nederland zitten?
Mwah denk niet dat het daar aan ligt hoor. Ik hoor het wel vaker laatste tijd, zowel van mannen als vrouwen, dat we veel van elkaar weg hebben. Vind het niet storend iig
richting eindhoven toch dan Köln, Frnk"furt richting mannheim![]()
Maar kunnen de tieten weer uit het verhaal en feestje er weer in?? Wilde het onderwerp ff beetje houden zoals het was ja
Maar kunnen de tieten weer uit het verhaal en feestje er weer in?? Wilde het onderwerp ff beetje houden zoals het was ja
nou, dan zal ik me zo maar even voor gaan stellen hè
zit in m'n gedachtenik kan het dromen net als afgelopen weekend ! groot sprookje's boek en jij kwam er ook o.a stiekem in voor
whaha ook nog een foto opgedoken op kwick.de
ofja die ene duitser dan die om 2 uur toenk naar de bus moest nog even kwam vragen of ik "teilen"(ofzoiets) had, volgens mij is dat het enigste wat duitsers in mannheim kunnen zeggen
pff was niet vooruit te branden vandaag op mijn werk
2 leraren die vragen hoe het met me gaat omdat ik er zo slecht uitzag
en tijdens concerncommunicatie in slaap vallen, lachende klasgenoten als je wakker schiet..
Iemand trouwens naar TW Wenen??
Begin vandaag toc wel wat gaar te worden
Begin vandaag toc wel wat gaar te worden
dan kijk je naar de fotos op pf
zie je vriende van je
en denk je (ALWEER )
kut was ik maar meegegaan
ja kga niet lenen voor n feestje
En? bevalt dat?
pim0w gaat dit topic verlaten
echt ultiem-ik-plof-bijna-uit-elkaar-van-geluk-door-James-Holden moment
Uitspraak van Pim0w op woensdag 12 april 2006 om 12:08:
ja kga niet lenen voor n feestje
dit is ook niet 'een feestje'
dit is HÉT feestje
haha daar zit wat in maarja..t is nu al geweest
praat liever over t heden
haha toen ik die zag, moest echt keihard lachen
wat een geweldige foto..
dat was echt james holden
oogjes dicht en genieten
echt zo'n mooie foto
die chaos groepsfoto aan het begin is ook echt in-een-lijstje-aan-de-muur-waardig
kzal maar niet over doornroosje beginne
dat doet me denken..
online bestellen via de kruidvat.. betaal je maar echt een heel klein beetje per foto.. denk dat ik er eens wat ga uitprinten..
ik plak me hele kamer vol
en de groepsfoto op posterformaat toch
en als ik dan op vakantie ben bij m'n vader in cambodja print ik ze daar allemaal uit
je kunt ook een mooi fotoboekje maken
hmm, per ongeluk net in een defqon-topic verzeild geraakt
hmm, per ongeluk net
[quote element=message id=22574346]{element is niet toegankelijk}leuk
rellen
niet als het om defqon gaat
8 april TDK timewarp 2007
Free Your Mind gaat er ééntje worden...
maar tmissen van gigantisch mooie en goede feesten dan mis je wel iets in je leven haha
volgende dope-express gaat toch naar Timewarp in Wenen, dan duurt het iig geen jaar voor nog een x timewarp
Je hebt vast zin dat allemaal weer even te gaan regelen he tessa
bij de kruidvat 100 fotoos besteld voor 15 euro.. iets duurder dan cambodja.. maar het valt te doen
je zit ook overal op de wereld he..
je was je plannen van de komende tijd even aan het vertellen in de bus
heb je het wel eens rustig
onze kickass villa in denemarken
ach, in mei hou ik me wat rustiger.. moet nl wel gewoon m'n tentamens enzo halen eind van het jaar
doe je ook nog aan school ja? kdacht alleen pf
succes
klinkt gaaf
bovendien gaat er echt zo'n maand of 2 werk in een dope express zitten hoor
en na FYM is er rockit.. plus profiles weer
ach, in mei hou ik me wat rustiger.. moet nl wel gewoon m'n tentamens enzo halen eind van het jaar
met indoor zwembad met tegenstroom, sauna voor 10 personen, bubbelbad, bar aan het zwembad, aan ons eigen fjord
het was ook geweldig geregeld.. van de broche (mijne ligt nog ergens in mannheim heb je nog verse ) tot de bingo , broodjes (lastig te eten sochtends).. alles
dan maar even geduld hebben
FYM --> nu al zin in
Rockit --> vorig jaar vrijkaartjes en niet eens gegaan was ziek
Profiles --> dat was van die gastenlijst in de bus he.. wat voor feest wordt dat dan
iig veel plezier met je pretweken de komende tijd
ach ik zie het al.. arme villa
met indoor zwembad met tegenstroom, sauna voor 10 personen, bubbelbad, bar aan het zwembad, aan ons eigen fjord
http://www.bungalow.net/script ... 19&houseid=14013&ref=laatste aanpassing 12 april 2006 15:29
Rockit --> vorig jaar vrijkaartjes en niet eens gegaan was ziek
maar studeer wel hoor, psychologie aan de erasmus hier in rdam.. en dan nog een berg baantjes
zal ff kijken hoeveel ik er nog heb
FYM gaat ook weer he-le-maal geweldig worden, trust me
hij verschijnt binnenkort op het net, want hij is wel opgenomen heb ik vernomen
FYM... denk dat ik die dan nog aan mijn festivalagenda vastplak... nog niet geweest!
LFP!!!! daar moet je zeker ook naartoe... dat is écht het paradijs op aarde!!!!
Yvet
schaam je
dit jaar MOET je
al sleur ik je er aan je haren heen
LFP!!!! daar moet je zeker ook naartoe... dat is écht het paradijs op aarde!!!!
gaan wij dit jaar ook naartoe
schaam je
dit jaar MOET je
al sleur ik je er aan je haren heen
ben je al naar Rurh in Love geweest..?
ik doe een klein busje erheen, met alleen vrienden en zo'n chill bus, niet zo'n massa bus..
eric, pascalle, louszie, kim etc gaan ook mee
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mee gaan!! er nog maar een paar plekjes vrij in de minidope express naar Ruhr in
Uhm... heb even de-en mijn agenda getjekt... Ruhr in Love is 24 juni... kan de Mini Dope Express dan misschien even langs Barcelona rijden??? Ik ben daar van 14 juni tot 29 juni...
en aan hoe ik er dan op school voorsta.. zit dan echt vlak voor m'n tentamens (tentamen de donderdag en vrijdag na RIL), en MOET die halen anders word ik van m'n opleiding gestuurd..
Ahh dat is zooo lelijk, maar het enige voordeel is dat RIL maar 1 dag is, als je gewoon nuchter blijft ( ook alcohol) En NIET gaat afteren.. Dan moet het wel kunnen toch? Ik bedoel het is wel Ruhr in love...
Zker stephanie! echt respect voor allen die met bus zijn gegaan...
Maarr pfff hotel voor 28euries, harstikke luxe!!! Das nog goedkoper dan zo n busreis..
Das toch veel beter???
Dat was idd volop GEKKIGHEID
vooral dankzij Mevrouw (door weer zoiets te organiseren) (
voor TDK ook lekker gefeest en dat is niet goed gegaan, ik mag een nieuwe opleiding zoeken
ik zou daar voor gaan, heb tussen mn tentame weken en voor TDK ook lekker gefeest en dat is niet goed gegaan, ik mag een nieuwe opleiding zoeken
dus hij zal wel weer bagger gedraaid hebben
Die draait ie elke keer....dus hij zal wel weer bagger gedraaid hebben...
nee hoor, heerlijk gedraaid!
bovendien is het moeilijk oordelen op de bank thuis en dus al helemaal als je maar een kwart vd set hebt
en dat als je er niet was het ge-mc irritant over komt dat snap ik wel!
maar als je er geweest ben link je het aan de fantastische sfeer dus dan is t niet erg
maar mixtechnisch was t iig niet hoogstaand
Dat gebrul van Vath is me trouwens niet opgevallen
dat de Sap-Arena geen voetbalstadion was maar een ijshockey-hal.
wat een amateur dan
Over amateurs gesproken
nog naar het kampioensfeest geweest?
Over amateurs gesproken
nog naar het kampioensfeest geweest?
ben wel nog s'avonds naar huis gegaan,had wel afgesproken om nog te gaan maar was pas tegen 1 uur in Ehv en toen was iedereen al richting huis vertrokken
Jup, kampioen worden en dan om half negen naar huis gaan..
tja qua feesten heb ze nog maar weinig brood van gegeten hier
mooi is dat,onze taxichauffeur zei namelijk wel dat t een voetbalstadion was
http://www.somuchlove.de/temp/Sven_GuteLaune.mp3
Mijn persoonlijke held Luciano nam het toen van hem over en echt wat een set !!! niet normaal meer wat een platen allemaal hele zaal ging echt helemaal loos. Dit was echt het absolute hoogtepunt van Timewarp voor mij. En muzikaal gezien een van de beste dingen die ik sinds een tijdje heb gehoord. Hij draaide ook nog de nieuwe Cadenza van hem en Thomas Melchior, hele dikke plaat !!.
Troost je, dit is niet alleen bij dj`s het geval... ook bij politici, voetballers en celebs gebeurd dit al sinds jaar en dag..
Plus wie Väth kritiseert, krijgt meestal een commentaar van mij, t blijft mijn technoheld
Sven & Richie punt
Vraagje aan de mensen uit de 2 Dance bus (die bus met 2 verdiepingen):
Op zondag liep er echt een te gekke cd in de bus, tegen die tijd dat we richting Arnhem gingen. Kan iemand
Twijfelen is slecht voor je hart. Beter volg je het gewoon
https://vip.partyflock.nl/topic/865657.html
ai ai ai hier heb ik zo´n zin in
Maar de sfeer enzo? Hoor veel goede verhalen over, jammer dat het maar tot 4 uur duurt maar zover ik weet is after al geregeld
zover ik weet is after al geregeld
Weet jij iets wat ik niet weet?
Goeie dj´s ergens?
Gute Laune
haha ja ik dacht al ik kan nooit de enige zijn die die plaat weet
Ik had alleen niet de moeite genomen om de set er nog een keer voor te gaan luisteren
Dat is idd maar goed ja whahaha
ik ga morgen echt mn zorg en huurtoeslag aanvragen... (als alles volgens plan gaat )
luciano,hawtin,sims,eulberg etc. wordt binnenkort uitgezonden op Big City Beats
Galluzzi draaide een meesterlijke track op Timewarp in de middag
heb hier nog een geweldig filmpje van het begin van het stuk van de set van ome Sven! : Depeche Mode - A Pain that i'm used to (jacques lu cont dub)
http://rapidshare.de/files/17699373/MVI_0440.AVI.html
Kippenvel!!!!!!!!!!!!!
Vet filmpje!!! hele goede kwaliteit ook
Weet iemand nog een andere link??
gvd nu heb ik weer net een setjes gedownd...
Galluzzi draaide een meesterlijke track op Timewarp in de middag
komt me bekend voor,ik zal eens ff informeren
gvd waarom kan ik nooit filmpjes op internet bekijken
Altijd krijg ik groen scherm (of zoals nu zwart) en hoor ik alleen geluid
ghehe, ff realplayer installeren
ehh die tijden? niet normaal
Wel in duitsland
Hoop dat luciano die dag roosje niet vergeet
Awake
wel een beetje respect voor een van neerlands beste techno feest
Ga maar lekker naar GZG, geloof me, daar krijg je geen spijt van
haha, ben niet voor niets vrijdag naar Awake en zaterdag naar Timewarp geweest
Heeft iemand de set van Galluzzi van TW voor me?
Line-up
Guido Schneider
Loco Dice
Luciano
Magda
Matthias Tanzmann
Serafin
Wel in duitsland
nou fok roosje ik ga lekker naar duitsland tis maar 3 kwartiertjes langer rijden
maar wel een ander vers setje...
maar wel een ander vers setje...
André Galluzzi Live @ You FM Clubnight 08-04-2006
dus??
er gaat niets boven Duitsland
Uitspraak van Tom Hattink op zaterdag 15 april 2006 om 12:43:
Is dat nou een blow of een naald?
je zou zeggen een blow ,maar het loopt wel nog verder door na de tip(mits t een tip is)
haha, weet ik en daarom gaat het ook GZG worden denk ik
ja hij mag wel gek wezen maar zo gek ook weer niet!! dat jullie op het idee komen....... is het een spuit
ja hij mag wel gek wezen maar zo gek ook weer niet!! dat jullie op het idee komen....... is het een spuit
![[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif)
Desondanks het zo'n 750 euro onverwacht duurder uitviel en de eerste paar uur heb moeten missen was het zeker een super feestje ben nog aan het bijkomen
heb gisteren niets gedaan en het voelt zo leeeeg
is dat niet gewoon maximum boete voor rijden onder invloed in Duitsland??
Soms zijn er meerdere toch??
ik spaar mooie momenten ipv geld
Er komt na de zomer geloof ik nog een editie in Praag!
en t duurt ook maar tot 7 uur
denk weer rond oktober
maar deze editie is niet te vergelijken met die in Mannheim
TW Praag bestaat uit 2 zalen waarvan 1 met progressive en trance en t duurt ook maar tot 7 uur.
Maar was toch ook een pracht feest
Pompidom.. Eens ff naar line-up van closing party city parade Gent lopen kijken
Edit: Luik Schele
Ennu Pas, onze Tjikkie-foto op Timewarp is erbij geplaatst bij flock
van drugs hebben ze al helemaal niet gehoord
wat zou ik graag willen dat t vandaag nog 5 april was
Als je je tekortkomingen te vaak verbergt, wordt je zo ongeloofwaardig
ok, jij de 5e en wij dan de 8e 00.01..
mag ik dan ook weer even naar Awakenings?
Pompidom.. Eens ff naar line-up van closing party city parade Gent lopen kijken
Edit: Luik Schele
mooie is ook gewoon niet editen maar jezelf verbeteren
Als je je tekortkomingen te vaak verbergt, wordt je zo ongeloofwaardig
Ben van :allesmileystegelijk:
Maar nu even niet
Voetbal doet me toch nog steeds meer dan ik dacht
<=== kleine smile
Ghe ghe ik gooide eerst mn flesje gewoon weg zoals ik dat als nederlander gewend ben
Zegt er een duits meisje van hey dat is geld waard heb je dat bonnetje niet meer? Naja toen gelijk bonnetje ook maar weg geflikkerd met mn vage smoel Werd gigantisch vreemd en vaag aangekeken iig!
Jah dat is dus echt wennen om die flesjes weer in te leveren als je ze leeg hebt
Wel een goed systeem trouwens, in ons landje en belgie struikel je best over al die lege plastic zooi
gewoon in je portemonee bij je houden
ik ken beter dj's
vind em niet eruit zien
als hij draait, is 't veels te druk
Waarschijnlijk gaan t de closing parties worden
zal dan niet verder mijn mening over em geven
Ik trouwens ook waarschijnlijk, aan het eind van de zomer dus niet tegelijk met jullie helaas...
Waarschijnlijk gaan t de closing parties worden
en meinhardt dan?
club cocoon wild life 2 @ amnesia
Maar wij gaan niet alleen om te 2 weken te feesten, maar ook om tussendoor écht vakantie te houden.. dus we willen hitte! Heisse scheisse!! Dus: hoogseizoen! Trouwens, het is de hele zomer geweldig daar, dus het mag de pret niet drukken..
3 alweer toch ??
Maar nog een maandje en dan neemt mama me mee naar de Dominicaanse republiek... Gezellig met zn 2-tjes en ik denk dat ik daar ga leren duiken
Maar nog een maandje en dan neemt mama me mee naar de Dominicaanse republiek..
Wat een leven...
Relaaaaxed!
Waar gaan jullie precies naar toe?
Echt superplekje om te niksen, te zonnen, te vreten en cockatils te zuipen!! Love it!
voorstelling van de Lama;s
voorstelling van de Lama;s
https://partyflock.nl/party/62928.html
Knijp die lekkere Ruben Nikolaï maar even in z'n kontje namens mij OEF!!!
(Die is écht leuk Zó grappig en dan ook nog eens in een leuk pakketje uitgebracht. Applaus voor zijn mama )
En die meiden stonden er nog versteld van dat ie homo was ook
Dat ziet toch iedereen joh
Cultuurbarbaren zijn wel vaak de iconen van de toekomst
wist wel dat je blind was
![[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/unsure.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/unsure.gif)
Maar je haar is wel cool
Zit je weer dure woorden te gebruiken waarvan je zelf vind dat het best interessant klinkt?
Maar jij mag Sven-fan blijven hoor
Al heeft heer Väth er anno 2002 ook bij mij ingestaan heur
Hoezo die '' erachter?
Je moet je schamen dat ie er níet meer in staat
Dat doe ik lekker toch niet
Lees desnoods dit topic maar eens terug
![[img width=640 height=480]http://www.tdktimewarp.de/e913/e1253/e3143/wallpaper2006_ger.jpg[/img]](http://www.tdktimewarp.de/e913/e1253/e3143/wallpaper2006_ger.jpg)
TIME WARP Reunie
komt voor mij pas de eerst volgende keer in Mannheim
Timewarp maar naar Nederland aub ik kom niet meer in Duitsland na laatste keer timewarp
Ze zijn daar ook gek op het controleren van nederlanders werd me duidelijk
Beste in en Outdoor feest waar ik geweest ben... zijn toch met STIP Time Warp en BlauerSee.