Partyflock

Forumonderwerp · 864307

Na een geweldige nacht gehad te hebben op Awakenings ben ik toch wel ontzettend nieuwsgierig hoe Timewarp was.
Tiefschwarz die "Energy Flash" draaide was zooo vet! (l)
Ik ben mn track of time kwijt :vaag:
Heb het idee dat het 12.00 s'middags is

Gruwelijk!!

Na een half uur in de zaal begon James Holden..
heerlijk genoten weer! ik vind die gast zo geniaal! o.a gedraaid:
(l)AFX aka Aphex Twin - PWSteal.Ldpinch.D (l)
dat was echt volle kippenvel
ineens in een set de heerlijke deuntjes van deze man en publiek los en dan Holden met zn verlegen glimlach, sublimo!!

Black Strobe - Nazi Trance Fuck Off (Holden remix)
Holden - Nintento
Petter - Some Polyphony
Trans Am - Cold War

gewoonweg geweldig weer..

daarna Tiefschwarz:
draaide voor mij echt bijna alleen maar onbekende platen maar wat een heerlijke set, echt de electrodeuntjes met diepe techno-bass en dan de broers Schwarz zelf ook helemaal los..fantastische set gewoon!
en ja het geluid was heerlijk daar :)

Daarna Sven Vath:
vernieuwende set! eerste uur bijna allemaal nieuwe nummers, dit was duidelijk het begin van de seventh season;)
alleen tussen 3.00 en 3.30 was er een lichte inzinking maar vooral laatste anderhalf uur was weer werkelijk subliem!!
en tussen alle nieuwe klappers jawel..Gabriel Ananda - Ihre personliche glucksmelodie(l), zo fantastisch om daar duizenden Duitsers + Sven op los te zien gaan! en zelf natuurlijk ook man wat een heerlijk gevoel! Sven was wel wazig btw maar ging niet echt ten koste van de set, behalve dat ie soms iets te veel MC-bui had..

Daarna Mathew Jonson live:
zeeeer apart & alternatief, geweldig hoe je dat durft na een publiekstrekker als Sven is..
Octagon, Put Your Booty Shorts on, return of the zombie bikers, decompression, followed by angels & of zourse marionette! + nog wat nieuwe stuff waarvan 2 platen echt mega-apart waren..erg dik! (wel rustig, maar dat vind ik niet erg)

daarna Richie Hawtin:
was nooit echt een grote fan van hem ofzo maar hallo als je mij van 7.00 tot 14.00 niet een keer moe krijgt dan ben je toch echt een held!

en ook de DJ's hebben echt een geweldige nacht gehad! om 10 uur sochtends stonden achter op t podium nog steeds Holden, Vath, Luciano, Villalobos en nog wat te zuipen, slikken, springen, aanmoedigen en weet ik t wat..wat een bende zeg (l)

Reis was brakjes maar wel erg leuk georganiseerd (f)
leuk om die reacties allemaal te lezen (y)

dus kom maar op met meer verhalen 8)
http://www.spaceboss.net/clanek.php?id=1456

Set van Vath!
ghehe heb mijn naam weer waar gemaakt
:vaag: :vaag:

maar vond t maar aardig matigjes vergeleken met de afgelopen 2 edities
maar dat lag meer aan mij:/
kon er op de een of andere manier niet echt inkomen,door de drukte kon ik absoluut mijn draai niet vinden met als gevolg dat ik maar bleef lopen door de zalen.

Met vlagen wel aardige muziek gehoord van oa Karotte,Loco dice:respect: Villalobos en Hawtin

heb dus van de meeste artiesten niet meer dan een half uur gehoord op Hawtin na

maja toch wel gezellig gehad met de velen bekenden die er waren(y)
had wel t gevoel dat ik bijna niet meer in Duitsland was met de velen nederlanders die er waren

nu een lekkere damp roken:smoke: en dan lekker bij slapen:gaap:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Timewarp was echt superkick. Ben eigenlijk alleen op stage 1 geweest. Sfeer was er top!
Tis grappig te horen dat Svan Väth het geluid van deze zaal te hard vond.....arrogante ***....
Jammer dat ik Robert, en Sven niet meer gehoord heb, maar was tijd om naar huis te gaan.
De jongens van Innovate...was leuk jullie toch ff te zien, jammer dat we elkaar niet ff gesproken hebben :( Maar zie jullie vast snel weer!

En ons plonsje niet te vergeten...had je in het begin niet eens gezien!!! Hoe vond je het??

(k)
Werkzaam bij Vier
Ja ik zal dan ook maar een verslagje maken:

In arnhem opgestapt en onze trip naar manheim kon beginnen:)
De sfeer zat er gelijk goed in en het was duidelijk dat iedereen maar 1 ding wilde: bruuthard feesten!
De reis ging lekker snel voorbij omdat tish leuke activiteiten had geregeld, muziek op stond en er een constante stoelendans was.
Eenmaal in Manheim meteen met zen allen naar area 2, waar James Holden net was begonnen. Ik vond het jammer dat hij maar 1,5 uur mocht draaien want het kwam zijn set niet ten goede. Ik ben misschien wel verwend met een 4 uur set van hem in roosje in maart of misschien was het omdat ik pas net binnen kwam, maar had toch het gevoel dat hij beter kon.

Hierna lekker in 2 blijven staan, en de set van Tiefschwarz helemaal afgeluisterd. Hele subtiele muziek, soms prachtige minimale melodietjes afgewisseld met goede beats. Ik kon er wel van genieten, maar vond het toch ook hier moeilijk om in te komen, het was misschien net iets te traag weer, of nog te vroeg aan de avond, maar kon het zeker wel waarderen:jaja:.

Weer blijven staan in 2, want Konig Vath kwam eraan, hij begon sterk met een nummer ( ID? iemand?) Die hij ook op innercity 2002 draaide met vocals.(iets met Kommst du robot/russisch achtig, duits gesproken)

Maar toch kom ZELFS Vath mij niet bekoren, veel nieuwe nummers, maar vond ze niet echt super, miss had ik me er teveel van voorgesteld, maar ik vond de oude knallers die hij er op zen tijd ingooide toch lekkerder, hierop besloot ik maar eens een kijkjt te nemen in een andere zaal dan zaal 2.

Eerst maar eens naar zaal 3, daar draaide Lexy& K paul.
Op aanraden van krys daarheen, en het is dat het echt tyfus druk was daar, maar wat een heeeeerlijke sound en energie hebben die gasten. Heerlijke rauwe en stevige electro in combinatie met een act van die djs die ook veel energie uitstraalden, die Duitsers werder gek daar en terecht natuurlijk(Y).
Zegt ook wel iets als je tegelijk draait met Duitse techno goden liebing en Vath, je toch een zaal helemaal vol kan krijgen(Y), ik hou deze jongens in de gaten, wil ze zeker weer checken als ze in NL draaien (Live act btw op TDK).

Omdat het daar echt TE druk was, gingen we verder naar zaal 4, daar draaide op dat moment karotte..
Aardig bezig, kon me niet helemaal overtuigen, maar slecht was het ook niet.

Op naar zaal 1, waar Liebing nog een uur te gaan had.
Hier was het alsof iemand mij door elkaar schudde, en me weer wakker maakte, pompende en zuigende techno, superzuiver geluid, zelfs de bass had bijna geen "ruis".
Chris draaide heerlijk uptempo, shranz alla Natus en Amok kan je het niet noemen, het was iets subtieler maar zeker wel stevig. Ik kon absoluut niet stil blijven staan en de tijd vloog om.
Hierna kwam Ben Sims, aangezien ik deze man nog nooit heb mogen aanschouwen en ik toch geen zin had in Vath was ik wel beniewd naar Ben. Ik verwachte brits als hij is iets rustigere techno, maar het tegendeel was waar, ook Sims pompte lekker door in combinatie met lekkere samples en vocals, maar dan ook vrolijk verder in het tempo van Liebing. Heerlijke set gehoord van deze britse techno dj.

Ondertussen was het 6.30 en ik begon al moe te worden en de shranz van Kvitta ging mij weer te lomp. Ik heb toen een beetje 1.5 uur lang van chill naar chill gelopen, zitten, zaaltjes inlopen waar djs draaien die het allemaal net ff niet hebben of omdat ik gewoon ff een dip had ofzo.
Toen maar even wat fruit en een muffin gekocht, een beetje energie ge"boost" en ik was klaar voor de komende 6 uur die ons nog te wachten stond.
We gingen naar zaal 4 waar luciano draaide, ik moest weer even opnieuw in de muziek komen en er zaten ook weer heerlijke stukjes muziek in zijn set, maar ook hier miste ik echt een drive achter de subtiele minimal die hij draaide.

Iets wat zijn opvolger Ricardo Villalobos wel lukte, ik werd vanaf het begin van zijn set tot aan het einde 2,5 uur die voorbij leken te vliegen, helemaal meegezogen in zijn kunststukje.
Ik vond het subliem hoe hij soms wel minuten lang 1 tempo aanhield, om vervolgens weer een tempo terug te schakelen, om er vervolgens 2 extra erbij te zetten, wat heeft die man een geniale opbouw in zijn set :respect:

Hierna wilde ik eigenlijk nog maar 1 ding, 4 uur lang Richie Hawtin. Dit was voor mij echt het toetje op een hele mooie avond. Het was grandioos hoe hij minimaal begon en op het einde minimale kunststukjes combineerde met heerlijk diepe beats.
Ik voelde me tegen die tijd ook helemaal top en fysieke problemen waren niet aan de orde, geen minuut stil gestaan meer en waar 19 uur op het midde van de avond eventjes te lang leken, had het van mij om 2 uur nog wel even door mogen gaan:D

Mooi was hoe op het einde het massale TDK van 3 uur snachts, slechts een veredelde afterparty was.
Djs met zen 4en tegelijk achter de decks, djs aan de drugs en verder een grote hal met slechts enkele honderen aanwezigen overgebleven ( waarvan op het einde minstens de helft NL was denk ik wel).

Erg leuk was ook dat in welke zaal je ook kwam, je kwam altijd bekenden tegen omdat we hadden afgesproken altijd rechts voor te staan in de zaal. Zodoende vormden we in elke zaal onze hollandste kolonie, en als je mensen kwijt was wist je gelijk waar je moest zoeken:)
Het was erg gezellig, weer veel mensen leren kennnen, 16 uur lang heerlijk staan dansen op top djs, en een leuke busreis gehad, nog bedankt tessa !(F)

Conclusie: Tdk(Y) schopt kont!!!

Enig minpuntje was dat je statiegeld kreeg op een glas bier, ik ben natuurlijk veel te lui om in een mega drukke zaal 10 minuten terug te lopen voor een euro, wat betende dat elk biertje 4 euro koste...
En Duits technovolk, sja...Dansen als een gek ( geweldig natuurlijk), maar ook onbeschoft, je gewoon opzij duwen als ze er langs willen terwijl je net lekker in je move zit, de hele tijd om sigaretten of drugs bietsen en slokke drinken van je vragen... Sjaa tis eens wat anders dan in nl...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 01:37:
Hoe vond je het??

Vond het zeker erg goed!! Bassen trilden alleen wat in mijn oren @ Frank & Amok dus toen wat gaan zwerven (Villalobos enzo) en even moeite gehad erin te komen...

(Y) vet hoorrr.....

Uitspraak van Funk you!! op zondag 9 april 2006 om 13:42:
Sven Vath @ Timewarp 2006

wowwwwwwwwwwwwwwww super dit ten eerste!
want wat een vette set draaide hij zeg :respect:
vooraan met wat duitsers bij het hek staan knallen als gekken!

WAT EEEN TE GRUWLIJK VET FEEST! :respect:
zeker beste feestje tot nu toe, alle dj's stuk voor stuk erg goed.
Tiefscharwz erggggg vet

Uitspraak van Pimm0 op maandag 10 april 2006 om 01:53:
djs aan de drugs en verder een grote hal met slechts enkele honderen aanwezigen overgebleven ( waarvan op het einde minstens de helft NL was denk ik wel).

jaaaaa dit was zo mooi, echt leek er meer op dat de nederlanders de party overnamen!
vanaf 10 uur kon je overal zo doorlopen en echt genieten op het podium bij hatwin van de lasers

en 2 dance travel bedankt was echt een geweldige busreis heen en terug!! :D :respect: echt dood gelachen met iedereen
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:00:
En daarna weer Sven Vath... die de laatste 7 uur vergezeld werd van Richie Hawtin.. en die maakten er samen een flink feest van, denk dat ze nu nog aan t draaien zijn, maar we moesten om 14u 'al' met de bus terug..

Haha :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 10:08:
wat een vette set draaide hij zeg

waahh als ik deze terugluister :lief: GEWELDIGE SET!

Uitspraak van tiesniewies op maandag 10 april 2006 om 10:42:
waahh als ik deze terugluister GEWELDIGE SET!

kippenvel!!! veeeel te snel voorbij gegaan!

Denk toch echt dat ik volgend jaar naar Timewarp moet gaan :jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 10:55:
Denk toch echt dat ik volgend jaar naar Timewarp moet gaan

tot nu toe kon geen enkel ander feestje tippen aan dit! awake is niets hierbij vergeleken! :no:

Uitspraak van Pimm0 op maandag 10 april 2006 om 01:53:
Lexy& K paul ik hou deze jongens in de gaten, wil ze zeker weer checken als ze in NL draaien (Live act btw op TDK).

Weinig kans dat je hun in NL gaat zien, Én als dat wel zo mocht zijn... dan ben ik zeker van de partij:D
Ik ga ze in iedergeval op Mayday weer zien:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 10:55:
Denk toch echt dat ik volgend jaar naar Timewarp moet gaan

Helemaal mee eens! Helaas moest ik zaterdag op het aller laatste moment af zeggen:s (griepje)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:06:
Weinig kans dat je hun in NL gaat zien, Én als dat wel zo mocht zijn... dan ben ik zeker van de partij
Ik ga ze in iedergeval op Mayday weer zien

daarom zal ik ze dan ook ZEKER checken;)
Dus oproep aan alle mensen die de bookings regelen: Doe eens gek een neem contact op met die gasten(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:06:
Weinig kans dat je hun in NL gaat zien, Én als dat wel zo mocht zijn... dan ben ik zeker van de partij
Ik ga ze in iedergeval op Mayday weer zien

kvind het altijd wel wat hebben.....dat dat soort namen alleen in duitsland te zien zijn...tzelfde met moguai en john starlight en dergelijke.....
:)(Y)
GEWELDIG! Mijn beste feest ooit!

Väth heeft een super set gedraait, de stemming zat er toen ook helemaal in, wat ging de zaal los! Hände in die Luft und tanzen :D
Luciano was voor mij de man van de avond, zijn set was werelds. Ricardo heeft ook erg leuke platen gedraait, ook al was hij echt wazig en Richie was sowieso top :D

Sfeer is in Duitsland echt vele malen beter. Super gekke en relaxde mensen, heb echt lol gehad! De minimalzaal leek wel een grote familie, je kon met iedereen gek doen :)
Toen we om tien uur aankwamen en bij Lucca gingen kijken, ging iedereen er al los, heb zo iets hier nog nooit zo gezien! Voel me echt op mijn plek daar, allemaal net zo gek :)

Mensen die irritaties wekten, waren helaas dan toch de Nederlanders. Zag een keer een bijna-opstootje wat veroorzaakt werd door Nederlanders :S

Busreis was ook echt gezellig!
Uitspraak van Germanpagi op maandag 10 april 2006 om 11:28:
waren helaas dan toch de Nederlanders

haah er stond in de hal naar binne ook zon duitser die de hele tijd iemand aant pootje haken was en dan zo opkeek van wat? ik deed niks hahahha heb btw ook spierpijn en blaren :( maar dat hoort erbij eh:)
Uitspraak van Flirt op zondag 9 april 2006 om 23:38:
Loco Dice was ik benieuwd naar, dus ook daar even wezen kijken, maar wist me niet te boeien. Veel fouten binnen een kwartier luisteren, dus niet lang gebeleven.

damn was ik dan zo :vaag:

vond t een erg dope setje wat ik er van mee heb gekregen

ben toch wel blij dat ik vandaag vrij heb want voel me toch nog steeds gebroken:/
haha toen sven richie beet was ook wel mooi :worship:
of galluzzi die foei zei tegen zn plaat die oversloeg ;)

geweldig feest :worship:
Uitspraak van technowaus op maandag 10 april 2006 om 11:50:
damn was ik dan zo

vond t een erg dope setje wat ik er van mee heb gekregen

ben toch wel blij dat ik vandaag vrij heb want voel me toch nog steeds gebroken

Sja ik weet niet wat het met je was rick haha je had moeite om erin te komen bij vath (ik ook btw), toen zijn we dus maar naar lexy&k paul geweest, daar was het tyfus druk maar wel erg lekker setje, maar ook dat vond je niet relaxed ( Drukte?) dus ging je naar karotte haha toen je een tijdje nie gezien kwam ik je volgens mij weer tegen bij liebing of sims kan dat? en nog steeds was het het "net" niet gevoel bij jou..
Zonde ik heb me prima vermaakt, sommige djs vielen muzikaal iets tegen, maar met 19 uur feest wordt dat ruimschoots goedgemaakt door anderen:)
hoelaat waren de mensen met de bus terug in nl?? Heb gehoord dat de heenreis 11 uur duurde...lekker dan. Wij hebben net als vorig jaar het formule 1 hotel aangetikt en zijn smiddags om 6 uur gaan rijden.
was idd weer helemaal top, ook de indeling was beter dan vorig jaar vond ik. Op de moeilijke momenten rond 7 uur kon je dit jaar nog ff lekker los op kvitta i.p.v vorig jaar bij picotto (die overigens wel lekker draaide). Ritchie was weer :respect: kan er niet overuit dat die gast zo lang alleen maar lekker minimal kan draaien!! En hoorde dat het later nog flink close werd met vath!! Die gast wist volgens mij niet meer waar die was en waarom, maar hun hadden ook weer de avond van hun leven! Mooi dat er idd aan het eind toch weer een hoop hollanders overbleven! Je merkte dat er vroeg op de avond veel bezopen duitsers waren maar na 3en werd het 'kut' volk eruit gefilterd en bleef het echte techno volk over. Heerlijk genoten
Uitspraak van Pimm0 op maandag 10 april 2006 om 11:57:
Sja ik weet niet wat het met je was rick haha je had moeite om erin te komen bij vath (ik ook btw), toen zijn we dus maar naar lexy&k paul geweest, daar was het tyfus druk maar wel erg lekker setje, maar ook dat vond je niet relaxed ( Drukte?) dus ging je naar karotte haha toen je een tijdje nie gezien kwam ik je volgens mij weer tegen bij liebing of sims kan dat? en nog steeds was het het "net" niet gevoel bij jou..

had gewoon een soort off-day denk ik,kan de beste overkomen natuurlijk;) maar dan net op TW is idd jammer
denk dat t ook een beetje te maken had met t masale wat ik niet echt trok

vond t muzikaal gezien ook allemaal net niet op de een of andere manier en dat begon vanaf karotte wel stukken beter te worden:yes:

ach ja next year better zeg maar;)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:27:
kvind het altijd wel wat hebben.....dat dat soort namen alleen in duitsland te zien zijn...tzelfde met moguai en john starlight en dergelijke.....

Je hebt helemaal gelijk hoor, zo denk ik er dus ook over:D
Artiest Dacato
Zo even een korte reactie, verslag gaat nog komen.
Wat een focking VET feest!!!!:D
Das het enige wat ik op dit moment kwijt kan...
Eerst Moguai gehoord...leek wel of dat ik zelf achter de draaitafels stond..:/
Allemaal platen die ik ook had...echt supervet!
En los dat die Duitsers gaan niet normaal man...bij elke bliep, melodie of bas springen ze als gekken omhoog.
Daarna naar Tiefschwarz....ook vet...gewoon wat ik van ze gewend ben.
En toen...tja, my main man!
Sven Väth!!!:respect:
Las hierboven bij iemand al een stuk dat hij indd erg veel nieuw spul draaide.
Hij draaide 4 uur ofzo...en heb bijna geen één bekende plaat gehoord.
Goed teken dus, dit wordt indd het begin van zijn 7th Season.
En de dingen die hij uithaalde....haha!!!
Als van ouds van de kaart achter de tafels, en malen met die kaken hahaha!
Stage diven, MC'e en weet ik veel.....helemaal gek die gast!:respect:
Maar ja, toen kwam voor mij het echte slot offensief.
Richie Hawtin....heb deze gast pas 2 keer gezien live!!!!
Vorig jaar op Extrema en DV.
Extrema was echt vet...maar ontzettend warm in die tent, en DV was ik niet in goeie doen door die teringbende van die regen.
Maar vooral bij Extrema wist hij mij gelijk te pakken met zijn stijl.
Maar nu ben ik echt officieel verkocht van die gast....:lief:
Die drive waarmee hij die minimal draaid in zijn sets....het opbouwen naar een climax toe, door die bas weg te draaien en ineens weer open te gooien.
De strakheid!Al die ingewikkelde geluidjes die hij uit elkaar weet te houden...
Ja, ben op zijn set echt helemaal uit me plaat gegaan!
Helemaal de shit!!!
Zal verder nog wat aandacht besteden hierover in mijn verslagje...
Maar kan tot nu toe zeggen dat ik echt een wereld weekend heb gehad!
Zowiezo met de guys on the road....het hotel, alles was lache! ;)

Uitspraak van Dacato op maandag 10 april 2006 om 12:24:
Sven Väth!!!

Gude Laune haha zei die de hele tijd had ik vernomen van een of ander duitse site... in NL is dat iets van goed humeur haha

wazige duitsers
laatste aanpassing
Heb gehoord dat de heenreis 11 uur duurde

haahahahhahahaha wat een onzin ! wij vertrokken vanuit arhnem rond 15:30 ofzo en waren er om 21:30 ,. mar hebben onderweg een detour van 1u moeten maken omdat paar waren achtergebleven bij tankstation.. en pas 20min later belde ofzo :S grrrrrrr
terug denk ook iets van 5u op gereden.. gewoon in een keer door!
pff wil terug! volgend jaar ZEKER weer!!! set van sven nu alweer te vaak gehoord :lief:
We moeten natuurlijk niet vergeten dat tish de busreis goed heeft geregeld... die 2dancebus vergat gewoon iemand toen ze wegreden bij de benzinestation, hilarisch moment haha..

Voor de rest heb ik geen zin om een verslag te schrijven (nog steeds gaar) maar luciano heerste wel.. hij was echt subliem. must have the setttttt
wat een geweldig feest :D
vond het eigenlijk jammer dat we om 2 uur naar huis moesten terwijl hawtin vath en villalobos in de booth stonden..
wel echt een potje lekkere muziek gehoord..
helemaal brak nu nog wel, dus de hele dag bijkomen op de bank..
en de mevrouw van de snoepkraam, bedankt voor de lekkere snoepzakken (L)
en de dopeexpress, geweldig :cheer:

Uitspraak van Wout X| op maandag 10 april 2006 om 13:09:
helemaal brak nu nog wel,

haha ik ben nog topfit joh:P

dalijk maar lkkr wegdromen in de schoolbanken:s fijn die colleges...

Ben nog een beetje overweldigd door dit fantastische weekend (L)
De tijd is echt voorbij gevlogen! Heb echt ontzettend genoten (L)
Wat een vette muziek!!! En wat een gezelligheid!! OEF! :kwijl:
Met geen pen (of toetsenbord) te beschrijven HOE vet dit was! (L) x 1000000
Uitspraak van technowaus op maandag 10 april 2006 om 12:12:
denk dat t ook een beetje te maken had met t masale wat ik niet echt trok

Ja, het was wel erg druk, had ik niet verwacht en moest er ook even aan wennen! Maar vond het daar niet zo irritant omdat iedereen wel even ruimte maakte en je toch overal doorheen kon :)

Trouwens bedankt 2 Dance voor de goed geregelde busreis en de heeeerlijke fruitshake :D
Oehh en nog een mooi moment toen David Guetta, what else is there (trentmoller rmx) erin gooide als 1 van de of de eerste platen/plaat
de setjes tot dusver:

Chris Liebing @ Timewarp 2006

Lucca @ Timewarp 2006

Moguai @ Timewarp 2006

Lexy & K-Paul @ Timewarp 2006

Murphy live @ Timewarp 2006

SSL

Floor 1 Marc Bean 20-22 Uhr
Floor 1 Lucca 22-23 Uhr
Floor 1 Moguai 23-00 Uhr
Floor 2 Tiefschwarz 00-01 Uhr
Floor 1 DJ Murphy 01-02 Uhr
Floor 3 Lexy & K Paul Live 02-02.45 Uhr
Floor 1 Chris Liebing 02.45-04 Uhr
Floor 2 Sven Väth 04-05 Uhr
Floor 3 David Guetta 05-07 Uhr
Floor 3 Kid Alex 07-08 Uhr

20h - 21h
21h - 23h
23h - 00h
00h - 01h
01h - 02h
02h - 03h
03h - 04h
04h - 05h
05h - 06h
06h - 07h
07h - 08h

Heb ook de tracklists van Sven Vath, Chris Liebing en Lexy & K Paul...ff een pbtje sturen als je iets wilt hebben :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van Germanpagi op maandag 10 april 2006 om 13:25:
Ja, het was wel erg druk, had ik niet verwacht en moest er ook even aan wennen! Maar vond het daar niet zo irritant omdat iedereen wel even ruimte maakte en je toch overal doorheen kon

tja ik merk toch steeds meer dat ik dit soort feestjes steeds minder trek:/
met uitzondering van TW dan,maar zelfs dat trok ik niet echt dit jaar:/

ach ja iedereen heeft wel eens zijn mindere feestjes
heb me al met al toch wel vermaakt en daar gaat t om toch(y)
Uitspraak van Funk you!! op maandag 10 april 2006 om 13:32:

hier hadk me goed vermaakt :D ben benieuwd

Uitspraak van Funk you!! op maandag 10 april 2006 om 13:32:
Murphy live @ Timewarp 2006

nog nooit van die kerel gehoord
stond echt met open mond te kijken hoe die aan het draaien was
even achterlangs scratchen.. geen probleem
het is nog gewoon een nederlander ook :O
murphy komt uit sao paulo, brazilie
kijk maar 's op technopride.net, moet je wel portugees kunnen :9

heb hem ff gezien omdat ik wis dat ie goed kon draaien..wel erg vet :worship: iedereen stond ook echt zo :| te kijken hehe

ff die setjes downloaden!
Uitspraak van taksi op maandag 10 april 2006 om 13:50:
murphy komt uit sao paulo, brazilie

:yes: idd
Uitspraak van Wout X| op maandag 10 april 2006 om 13:48:
even achterlangs scratchen.. geen probleem

ja, komt mede door zijn hip-hop achtergrond dat hij veel scratched en wil deze man ook zeker wel een keer live meemaken!
ik had nog nooit van hem gehoord he :D
dan staat het helemaal verkeerd op pf..
je moet ook niet alles geloven wat op pf staat he :D
maar hij bakte er wel wat van zeg :o
niet vaak met een open mond naar een dj staan kijken :cheer:

Uitspraak van Funk you!! op zondag 9 april 2006 om 13:42:
Muzikaal gezien was het volgens mij wel goed

'Wel goed' lijkt me nogal een understatement 8)

Mén wat zijn mijn oortjes verwend met al die goddelijke deuntjes van afgelopen weekend (L)

Ohhh het was echt vet!
Ik heb geen stem meer over!! Ben nu aan het werk en moet tot 20.00uur.. :gaap:

Ik heb er geen woorden voor zó vet! Van begin tot einde met een dikke smile op mn gezicht gestaan. Dank je, lieve mensen die dit voor mij mogelijk hebben gemaakt! :lief:

Gerben: Ik wil de set van Hawtin!!! ;) :respect:
ik had nog nooit van hem gehoord he
dan staat het helemaal verkeerd op pf..
je moet ook niet alles geloven wat op pf staat he
maar hij bakte er wel wat van zeg
niet vaak met een open mond naar een dj staan kijken

zijn 2dj's met dezelfde naam denk ik, zie het nu ook pas :p wel vreemd, maar het was zondermeer de braziliaanse murphy :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 14:01:
Mén wat zijn mijn oortjes verwend met al die goddelijke deuntjes van afgelopen weekend

beter dan dit zal het "muzikaal" gezien niet snel worden nee:respect:
laatste aanpassing