| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.be, zaterdag 8 april 2006 om 20:00 |
ik las bij de opmerkingen dat manu le malin beter thuis kon blijven
waarom dat ?
Heb daar wel de gevorderde Hakpasjes gezien !!!
Straigt From Holland !!!laatste aanpassing 9 april 2006 14:46
waarom dat ?
of waren dat mensen die niet tegen industrial kunnen ?
Als er iets is waar ik me wat aan stoorde was het wel de belachelijk strenge controle aan de deur.
Ik heb echt VEEL volk gezien dat binnenging en er direct weer werd uitgezet.
sfeer was kut met al die opgefokte wannabee wazi's en achterlijk pogo gedoe.
waarom dat ?
heb me goed geamuseerd, maar dat was meer omdat er allemaal leuke mensen om me heen waren
Ik vond dat er veel vechtpartijen waren, en dat er heel veel slecht gehumeerde mensen waren; komaan je kan wel s lachen, je zit op n FEEST
geen sfeer te bekennen
Hij was gewoon slecht.
geen opbouw, geen melodie.
meeeens heb dr nog 1 op ze neus geslagen daarna weer uitgepraat opzouten met dat pogo wat heb ik daar een schurft hekel aan
waarom dat ?
als ik al zou gaan dan is het wel voor hem
Hij was gewoon slecht.
jaja en vanaf het begin zag ik laura al hoor... maar heb maar later op de avond iets komen zeggen....
Ja en plots werd het voor mij ook duidelijk
Maar toch één van de speciaalste meisjes die daar rondliepen !!!!!!!!!!!!!
Heb daar wel de gevorderde Hakpasjes gezien !!!
Straigt From Holland !!!
maar 1 ding: Belgie KUTVOLK en KUTLAND
nog nooit zoveel mensen stil zien staan op zulke woeste muziek
waarom dat ?
belgen zijn stom !!! zo is het gewoon.......................... gelukkig zijn er nog uitzonderingen die tegen de mainstream ingaan
Groot deel van de Belgische en Franse "gabbers" (lees Londsdalekneuzen) stond idd heel de avond stil of stond lomp te springen...Lelijk klote volk dus
Terwijl bij Reverze, jump/hardstyle, in Antwerpen vond ik het Belgische publiek wel heel erg leuk, gezellige mensen die kwamen om te feesten en mooie schaarsgeklede dames
Hij was gewoon slecht.
Geluid stond véél te stil (ik mis de irritante PIEP in m'n oren)
hahahaha leef je weer jongen ?
ik kom het zo vaak tegen he van die figuren die maar van alles aanvinken en er geen bal verstand van hebben of het gewoon doodweg niet eens leuk vinden als ze het op een feest horen !
Ja je lag al in coma in de auto man
meeloperij
Bij mij staat er ook industrial in, maar op feesten vind ik het idd niets, maar als ik thuis ben luister ik t wel, dus ik moet het er volgens jou alleen in zetten als ik er op een feest van hou ?
Vorige week ben ik naar indus3al geweest en daar was hij gewoon een held ..
nee je moet doen wat je leuk vind !
Ik kan natuurlijk niet oordelen hoe hij draaide gisteren want ik was er niet bij .
Vorige week ben ik naar indus3al geweest en daar was hij gewoon een held ..
Komt ook meer omdat hij dan voor een publiek draait die voor hem komen !
Project is indd meer commercieel feest waar de meeste zoiets niet waarderen.
Dat was hij dus gisteren duidelijk niet, en das heel zacht uitgedrukt
Maar dat had men wel kunnen weten dat zijn stijl niet erg gesmaakt ging worden, plaatst men zo'n mainstream line up en dan gooien ze er even manu le malin tussen
Mjah..maar niet iedereen staat er zo hé, er zijn genoeg toffe en zotte belgen, ge moet gewoon bij de goeie gaan staan
Ja jij had het duidelijk naar je zin gisteren zag je even voorbij vliegen met je pon pons
Kijk hier nou !! Iemand die het begrijpt
Net alsof alle belgen idioten zijn.. Is net hetzelfde met nederlanders..ik vind ze ook leuk mr dr lopen ook kut apen bij ..Is gewoon niets aan te doen
ik denk dat er dit jaar geen dvd zal zijn... kheb geen enkele cameraman zien rondlopen , of vergis ik mij ?
Op het begin heb ik er 1 voorbij zien huppelen, derest van de avond niet meer
heb er toch nog wel aan haar moeten denken. ze zag er echt zo slecht uit, was er van geschrokken
maar voorin was het helemaal top!
met haar gaat alles weer goed
11 uur mocht ze uit het ziekenhuis...
op het laatst een volle baco in me nek maar verder heb ik me uitstekend vermaakt!!
tot ons einde (03.30) heel woest feessie
weet niet wat ik 5 min voor tijd in me nek kreeg
maar ook een vol glas
Angerfist viel me niet tegen(eigen nummers,frenchcore en terror)
10 voor 6 de lichten aan en om 6 uur was het gedaan...
Angerfist viel me niet tegen
je gaat toch geen lsd nemen als je naar een feest gaat
dat moet je thuis nemen ofzo om te trippen
dacht toch een nummertje e horen maar kon ook opgepitched zijn...
weet ik veel had begrepen dat het lsd pillen waren ik moet dr niks van hebben ging allemaal goed verders begeven moment krijg ik tehoren dat ze afgevoerd is
Das wel goed nieuws dan, wat had ze dan?
hoor altijd dat soort dingen maar ben nou eens best wel benieuwd hoe of door welke drugs dat komt, meestal ghb toch
een dooie
ze hadden het daarover maar weet niet zeker dat het in de expo was liepen wel kale gaste bij liepen tehuilen
tot ons einde (03.30)
Ik vond dat er veel vechtpartijen waren
Ik heb nog geen tets gezien en zo groot was het toch niet....
zaten op een gegeven moment bijna alleen
maar mensen die para waren
Uitspraak vanaussie_girl op maandag 10 april 2006 om 05:51:
zaten op een gegeven moment bijna alleen
maar mensen die para waren
Was dit je eerste feest?
En als het dan significant meer zou zijn, dan zouden Belgen op een of andere manier wel een heel sterke ERROR hebben, want losgaan vrolijk zijn sociaal zijn
van pep erg sociaal en vrolijk
discodanstabletjes
nogmaals ze ging flink uit dr plaat
discodanstabletjes
Helaas, allemaal op
weet iemand btw met welke song angerfist zen live act heeft begonne...
Zat eminem vocals in...
Vooral pep idd wordt hier weer veel gebruikt
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op ManuHopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!
blablabla manu blablabla sfeer blablabla belgen... zeikers! ieder gewoon z'n eigen smaak! en nu weet je het...
volgende keer blijf je gewoon in je kamertje zitten en ga je niet meer weg, want er zal altijd iets mis zijn!
btw mooie foto's marko echt top
Sow beetje narrow minded iedereen hier over Manu, zulke moeilijke plaatjes draait hij tegenwoordig ook niet meer
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op Manu Hopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!
De foto's staan op pf en www.b2s.nl
Wat zeuren jullie nu dat er teveel industrial was enz? ik was juist bang dat het allemaal van die huphup-plaatjes gingen worden, maar ik ben heel de nacht uit mn dak gegaan
ja idd vooral dat je gegevens in moet vullen optyfen stelletje zeikers daar
Wat zeuren jullie nu dat er teveel industrial was
Wazi,s vielen ook wel mee
maar dan heb jij geluk gehad ik moest dat tering ding wel invullen anders kwam ik nog geen eens binnen
kreeg hem in me handen na het controleren van het kaartje maar heb hem weg gegooid en rechtstreeks doorgelopen naar het fouilleren
jammer genoeg waren hun met veeeeeel meer dan ons dus verder niet gevochten.
had je ff na mijn moeten komen gozer ik heb dr daar nog 1 op ze neus geslagen maar idd ik schrok dr ook van met hoeveel ze waren
maar op begeven moment stonden wij daar oook met een flinke groep
ik was die gozer met die rotterdam trui aan
zou best kunnen was rond half 5 weg omdat dr 1 na het ziekenhuis was gebracht
ieder1 hebt het hier over angerkist?? die stond toch niet bij de line up??
ieder1 hebt het hier over angerkist?? die stond toch niet bij de line up??
daarom liepen dr zoveel van die angerkist figuurtjes rond
Dan ben je 'fan' van hem, dan draait ie, en dan ga je in de hal zitten
meer plaatst om wreed uit je naat te gaan
wtf is dat dan???
het zal wel een duitser zijn met ze lelijk hoofd
Uitspraak van Kauwgomwater op maandag 10 april 2006 om 19:18:
Ik bedoelde met Rechts, de rechter kerel, die is v België en naar mijn weten wel ok.
als ze met hun rechter hand in de lucht staan zijn ze bij mijn niet ok
a joh slimme
Uitspraak van Kapitein Zuipschuitop maandag 10 april 2006 om 17:37:
Wazi,s vielen ook wel mee
word tijd dat jij je ogen is open gaat doen dan
Als jij nou meteen mn hele zin had gequote,dan kon je lezen dat dat in vergelijking met 2004 was!!
En dan noem je mij dom?
Ik heb niemand gezien/gehoord die zoiets m oet invullen dus zon stomme opmerking was het ook niet.
Waarom moest je eigenlijk je gegevens geven daar?!
was een vent geweest had dan ff na me toe gekomen in de expo had ik je ze ff aan kunnen aanwijzen
nu niet gelijk teveel babbels krijgen achter je pctje schandknaapje
ben je echt blind geweest
zulke gasten moeten ze dr gelijk uit tyfen door hun word de hardcore scene na de kloten geholpen
Maar ben je ongesteld ofzo,je humeur is er anders wel naar
of alleen bepaalde personen moesten dat invullen hehe...kan ik er wat aan doen dat wij zoiets niet hoeven te doen
Van papiertjes invullen niks gezien of gehoord,wat moest je dan allemaal invullen
Uitspraak van Kapitein Zuipschuitop maandag 10 april 2006 om 21:37:
Van papiertjes invullen niks gezien of gehoord,wat moest je dan allemaal invullen
je naam je adres telefoon nr email
je denkt toch zeker niet dat ik me adres in ga vullen
t moesten alleen de mensen invullen die uit het buitenland kwamen.
Volgens mij hadden de belgen kaartjes waar die gegevens al op stonden. Maar kan ook junkiegelul zijn van mij.
Dat moesten alleen de mensen invullen die uit het buitenland kwamen.
je mag blij wezen hoor
je gaat hm toch niet opslot gooien hey
Ik heb zaterdag de hele nacht met een big staan hakkuh
Nou daar ga ik een nachtje over nadenken
ik ook fff maar me hakpasjes werden grondig verstoort door die pogo mongolen
veel plezier dus morgen is ie opslot
het zal wel een soort van actie zijn van de organisator voor reclame ofzo.
Ik als hollander hoefde niks in te vullen,ze vroegen ook niemand naar ID ofzo
het zal wel een soort van actie zijn van de organisator voor reclame ofzo.
Ik als hollander hoefde niks in te vullen,ze vroegen ook niemand naar ID ofzo
als jij hier komt feesten dan gebeurt dat ook niet ofwel dan??
maar dan zeggen als je het niet invult kom je dr niet in
dit sloeg bij mijn echt in het verkeerde keel gat hoor ken dr niks aan doen
weet het voor de volgende keer voor mijn geen begium meer
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.
Publiek zag er agressief uit (sommige dan) geen problemen gehad, wel kwam er een fransman naar me toe en na het gesprek gaf die me een hand en daarna deed hij zijn rechter hand omhoog en zei die datgene wat Adolf vaak zei.
Wat een waus joh, ik "ehm ja joh jij ook he". JAMMER!
leuk feesie maar wie die fucking manu le kk was weet ik nie hem hoef ik nooit meer te horen
maar wie die fucking manu le kk was
narrowminded publiek
en dit is dus de reden dat ik dit soort feesten dus vaak kut vind...
echt dat narrowminded publiek wat meteen maar loopt te kankeren op het moment dat iemand net iets anders draait wat ze niet aanstaat (niet commercieel dus over t algemeen)
enige wat ze kenne is totaal van de kaart los gaan op offensive en angerkist achtige "muziek"
lijkt me logisch als je na angervuist moet draaien
als je naar een feest gaat dan zie je wat de line-up is...
ga dan achteraf niet lopen janken dat de dj's zo kut waren omdat hun stijl je niet aanstaat...blijf dan gewoon thuis..
niet iedereen vind alles leuk. dat zal ik heus niet ontkennen.
ook ik heb genoeg dingen waar ik me aan erger. maar als het zoooo kut is dan ga ik niet naar dat feest
en dan nog...zeggen dat de stijl je niet bevalt is wat anders als dat gekanker en het doodwensen van een dj
ow en nog wat: stil staan wil nie zeggen dat je er niet van geniet
krijg je ineens zo'n mafkees aan het werk
kan veel zeggen, maar die gast is wel een geniale mafkees!
Wat een held
on topic: ben niet op t feest geweest!
Te Veel Mainstream
vind ook dat ze beter mainstream bij de mainstream kunnen houden en de industrial bij de industrial.....
Hij ziet zelf dat hij op een mainstream feest draait, dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.
dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...
ps.
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...
hele vage industrial op feesten.. thuis luister ik het wel maar op een feest liever Tieum / unexist style of iets in die richting. beetje doorbeuken.
vorige pj hardcore in silverdome werd ook alles behalve main gedraaid van 4 uur tot het eind, DNA dj team tot aan Drokz & Akira toe.
Nu hadden ze zon zelfde idee, Manu.. Promo.. Tieum
promo is behoorlijk duister
Die mainstream tijd heeft hij allang achter de rug
veel lonsdale, kale koppen, kisten
werd dr ook nog uitgeflikkerd omdat ik dr 1 ze tanden uit ze muil sloeg
en dat vind je gek?
Het is te zien wat je duister noemt. Jij houdt bvb veel van breakcore, mss dat jij duister anders vind.
Nee joh , breakcore is niet duister dat is gewoon snel en chaotisch heeft niks te maken met waar we het nu over hebben .
hey wie weet hoe dat nummer heet waar dj paul mee afsloot op project er wordt iets gezegd als fucking battery ofzo een maatje wil weten wat de titel is maar ik weet het niet dus denk vraag het hier f misschien dat een van jullie het weten alvast bedankt
toevalig in z'n blote bast met hitler tatoos op zijn borst?
die gozer hadde wij iig ruzie mee.
kerel is der uitgeflikkerd en dat was maar goed ook...
z'n vriendjes kwame een poosie achter ons staan....beetje booskijken enzo..
maar verder durvden ze niks te doen
nog iets positief...k'denk dat het tijden de set van paul was dat 'alle HANDEN ' de lucht in gaan !!! ook maar zelden gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn vorig feestie was MOH de 18 ° febru... en natuurlijk is project niets vergelijken met Dat MOH feest..tjah...
belgie en nl als 1 land...dat zou wel super zijn ---
hebben we hier dan ook coffeeshops enzo...Nee dat zou super zijn ....
maaruhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat WIJ de juiste schoenen dragen
Uitspraak van Kauwgomwater op dinsdag 11 april 2006 om 22:47:
dat heet nu Vlaams Belang
is hetzelfde dan andere naam
omdat ze vlaams praatten misschien
Dat Enzyme album is echt wel geil
Pfoe, wat een discussie hier !
Maarehm.. nou heb ik je nog steeds niet gezien, of wel?
Ja Nederland hoort een vrij land te zijn waar je je mening mag uiten, maar dat is tegenwoordig al lang niet meer zo
neej, tegen het eind aan heb ik je wel in een vlucht achteraan ergens zien staan.maar toen wask al behoorlijk bekaf om nog n gesprek te starten.
juist toch kaugomwater?
achja ander keertje dan maar hej
haha
Ik heb er niet mee staan praten. Ik ben dr met een grote boog omheen gelopen. voor je het weet mis je een paar voortanden.
kreeg een strafpunt omdat ik me mening over manu gaf..
kreeg een strafpunt omdat ik me mening over manu gaf..
juist toch kaugomwater?
Niet grappig
s ie beetje strak ?
Ik ben dr met een grote boog omheen gelopen. voor je het weet mis je een paar voortanden.
Beetje trieste redenering vind ik dat sorry. Is vrij woesie om zo te denken
maxen zijn gewoon geil
id !!!! ubergeil !!!!!!!!!!!!!
zag er ook een niet al te groot meisje met donkerblond haar staan met blauw achtige maxie's staan
jammer vind je hier zo'n meisjes niet !!!! pfffff
Uitspraak van Cellcore op woensdag 12 april 2006 om 19:21:
Wat is het probleem?
je zal wel fake zijn dat is het
Uitspraak van Cellcore op woensdag 12 april 2006 om 19:57:
je kan me geen antwoord geven waarom ik volgens jou een 'faker' ben ...
lees je pb is ff dan
thx maatje maar ik zie da echt ni staan...
wel 'help' in het menu maar daar vindek het ook ni
Uitspraak van Bijoukeop woensdag 12 april 2006 om 21:41:
sttt !!!! wij waren ook zo
Ik weet het. Daarom vind ik het zo grappig. Het is zelfs schattig
maatje 35.5 of 36
Ik heb eens fake classics gezien in een soort aldi-schoenwinkel en die hadden alles gemeenschappelijk met de echte behalve het nike teken dat geen krul had. Voor 50 euro had je dus een air max classic zonder krulletje/boogje. Rationeel gezien een vrij domme keuze om die schoenen niet te kopen.
en er is zelfs een nummer dat heet Undergroud Stream
Ja was ik eerst wel van plan ..maar ik ga niet meer
NOU GENOEG OVER GHOSTTOWN , wil dr graag heen , maar zit opgezadeld met kaarten voor neophyte's world tour in nighttown
weet iemand of het inderdaad zo is dat Ruffneck voor het laatste draait op Ghosttown (22 april) ????
neen ?
3kaartjes besteld via midtown ( normaale prijs van een kaartje plus de fee is 20 euro )20 maal 3 is 60 ... maar het heeft me 77.77 gekost met verzendingskosten inbegrepen.
dus wie wil 3 kaartjes voor 70 ?
Dit topic blijft maar doorgaan....
whuahaha
hollandse meisjes zijn altijd mooier