Hey Gabbers, ben nieuw hier ff mijn mening over PH:
Security:
nog NOOIT in mijn leven zulke 'iritante' en onvriendelijke security mensen tegengekomen ... NOG NOOIT!!!
Muziek:
ik kwam binnen samen met mijn kameraad rond half 11 en metteen begonnen onze benen en voetjes te tintelen om te gaan bewegen (wat na 1min. ook gebeurde)!

Steeds vrij goede platen tot een uur of half 4 toen was het 'tempo' ver te zoeken, toen zijn we een half uur later ook terug huiswaarts gegaan + ik voelde me'n beentjes niet meer.
Sfeer:
ik ben beschaamd hoeveel volk er 'stil' stond op de vetste platen van de avond, dan nog maar te zwijgen van de sfeer hier en daar!!

Ik stond midden vooraan en daar heb ik me goed uitgeleefd.
Deze thread:
het doet me pijn dat hier Nederlanders (waar ik van hou) hier lopen te 'kankeren' dat Belgie een 'klote land' is en Belgen een 'stront volk'.
Komaan hé mannen, er zijn er goede tussen hoor! (meestal die dat al lang gabber zijn) Als ik 'ruzie' ooit heb met een Nederlander dan zal ik 'nooit' jullie land of volk uitschelden ... !!
pffff GABBERS ... dacht dat dat 'vriendschap' betekende, waar is de tijd van: 96,97,98 en 99 heen?
Dan lees ik hier en daar slechte dingen over 'Londsdale'. Ik draag het merk al jaaaaaaaren voor dat er enkele de partij van je weet wel wie inzagen. Ik vind de kledij zeer knap en als je dan veroordeeld wordt hier voor een 'truitje'?!

Ik heb de kledij blijven dragen mits het slechte imago er van maar met dit te lezen trek ik volgende feest(en) terug mijn oude Ausie's aan!
greets