Partyflock

Forumonderwerp · 864280
Waarschuw beheerder
nou hoe was het?! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Campingspits op maandag 10 april 2006 om 10:31:
discodanstabletjes

Ey die heb ik nog niet gehad. Heb je eentje voor mij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:46:
nogmaals ze ging flink uit dr plaat

Ja die zag ik voorbij komen, daar zat ff geen leven meer in leek het wel, die was aardig naar de klote.
Helaas jammer dat er allemaal nazi's en aanverwanten waren.
Er was zelfs een gozer die deed de hitler groet voor me neus.
En echt heel erg jammer dat die Manu le Lalin er was of helemaal niet of het eerste of laatste uurtje. wat een bagger muziek is dat zeg, wilde ze om 4 uur die zaal leeg hebben ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:27:
Uitspraak van Campingspits op maandag 10 april 2006 om 10:31:
discodanstabletjes

Ey die heb ik nog niet gehad. Heb je eentje voor mij?

Helaas, allemaal op :)
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal?
Waarschuw beheerder
weet iemand btw met welke song angerfist zen live act heeft begonne...
Zat eminem vocals in...

Waarschuw beheerder
bah kutfeest heb me goed geamuseerd tot dana ging draaien toen was het nix meer kutsfeer geluid was nix tegenver andere grote feesten het enigste wat mij deraan beviel was de lasers meer ook egt niet
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HaDeZz :harry: op maandag 10 april 2006 om 12:12:
weet iemand btw met welke song angerfist zen live act heeft begonne...
Zat eminem vocals in...

My Critic fetish van Angerfist zelf

Het feestje was zeker geslaagd !!!!!!!!!! Tot en met Evil activities was er heel veel sfeer, Dana suckte en vanaf na manu le malin was het weer hakkuhh :D

Waarschuw beheerder
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op Manu b) Hopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HaDeZz :harry: op maandag 10 april 2006 om 12:12:
eminem vocals in

My Critic Fetish (helemaal in het begin van dat nummer heb je een Eminem vocal)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op maandag 10 april 2006 om 08:27:
Vooral pep idd wordt hier weer veel gebruikt :/

dat verklaar een hoop ja... (n)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 12:52:
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op Manu b) Hopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!

heb liever dat die zeikerds gewoon weg blijven...
laat ze hem maar elk feest neerzetten... :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond manu wel vet, maar misschien beter geplaatst op n ander feest!
Waarschuw beheerder
Ow jee de foto's zijn online!!
Wat een verwilderde foto's!!
top Feessie!!

Waarschuw beheerder
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op Manu Hopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!

Defqon.. in de Hardcore tent..:/

Hopelijk helemaal aan het begin van het feest dan maar..:/
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Sow beetje narrow minded iedereen hier over Manu, zulke moeilijke plaatjes draait hij tegenwoordig ook niet meer :P
Waarschuw beheerder
donateur
blablabla manu blablabla sfeer blablabla belgen...:@ zeikers! ieder gewoon z'n eigen smaak! en nu weet je het...
volgende keer blijf je gewoon in je kamertje zitten en ga je niet meer weg, want er zal altijd iets mis zijn!

btw mooie foto's marko (y) echt top :yes:

komen vanavond nog een heleboel foto's van JDA's birtday part en van Project Hardcore op www.rage-online.be
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stijn op maandag 10 april 2006 om 15:11:
blablabla manu blablabla sfeer blablabla belgen... zeikers! ieder gewoon z'n eigen smaak! en nu weet je het...
volgende keer blijf je gewoon in je kamertje zitten en ga je niet meer weg, want er zal altijd iets mis zijn!

:respect:
Zo is het, als je kijkt naar de commentaar op feestjes in nederland .. daar is ook steeds iets niet goed, was de sfeer ook kut, blablabla...Ik heb geen tijd om me daar druk in te maken want ik heb het dan veel te druk met me te vermaken !!!!!!!!!!

Als ik de zak wil uithangen blijf ik thuis in mijn zetel zitten...

Misschien beetje minder op details letten en die energie in het feesten steken :-D

Uitspraak van Stijn op maandag 10 april 2006 om 15:11:
btw mooie foto's marko echt top

:jaja:
lekkere wazige foto's :p:p:p
Maar volgende keer jij ook op de foto hé :-D :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EJ_V op maandag 10 april 2006 om 14:53:
Sow beetje narrow minded iedereen hier over Manu, zulke moeilijke plaatjes draait hij tegenwoordig ook niet meer

Ja helaas,enorm jammer :/ Alhoewel hij op Indus3al redelijk wat herrie erop gooide gedurende zijn set..vooral op het einde van zijn set...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op maandag 10 april 2006 om 15:24:
Maar volgende keer jij ook op de foto hé

ik sta er toch tussen? :p

en onze foto staat al in m'n persoonlijke tekst ;) zet ik al mijn foto's, niet op de site :p

Waarschuw beheerder
Kvond het een geslaagd feestje beter dan in Antwerpen vorig jaar kwa geluid miss niet echt.

Maar zeker van temperatuur zeker!!

Voor Dana hing der een fanatastische sfeer.

Dana viel zwaaar tegen en manu le malin had blijkbaar slaappilletjes gepakt mja kheb me goed geamuseerd en kapot gelache

Mzzl
Waarschuw beheerder
Hey Gabbers, ben nieuw hier ff mijn mening over PH:

Security:
nog NOOIT in mijn leven zulke 'iritante' en onvriendelijke security mensen tegengekomen ... NOG NOOIT!!! [img width=19 height=19 cacheid=000c1f270022e37ef16ee1291a01576743]http://www.funwithmsn.com/msnsmileys/angry/angry-12.jpg[/img]

Muziek:
ik kwam binnen samen met mijn kameraad rond half 11 en metteen begonnen onze benen en voetjes te tintelen om te gaan bewegen (wat na 1min. ook gebeurde)! :)
Steeds vrij goede platen tot een uur of half 4 toen was het 'tempo' ver te zoeken, toen zijn we een half uur later ook terug huiswaarts gegaan + ik voelde me'n beentjes niet meer.

Sfeer:
ik ben beschaamd hoeveel volk er 'stil' stond op de vetste platen van de avond, dan nog maar te zwijgen van de sfeer hier en daar!! :( Ik stond midden vooraan en daar heb ik me goed uitgeleefd.

Deze thread:
het doet me pijn dat hier Nederlanders (waar ik van hou) hier lopen te 'kankeren' dat Belgie een 'klote land' is en Belgen een 'stront volk'.
Komaan hé mannen, er zijn er goede tussen hoor! (meestal die dat al lang gabber zijn) Als ik 'ruzie' ooit heb met een Nederlander dan zal ik 'nooit' jullie land of volk uitschelden ... !!
pffff GABBERS ... dacht dat dat 'vriendschap' betekende, waar is de tijd van: 96,97,98 en 99 heen?
Dan lees ik hier en daar slechte dingen over 'Londsdale'. Ik draag het merk al jaaaaaaaren voor dat er enkele de partij van je weet wel wie inzagen. Ik vind de kledij zeer knap en als je dan veroordeeld wordt hier voor een 'truitje'?! :s Ik heb de kledij blijven dragen mits het slechte imago er van maar met dit te lezen trek ik volgende feest(en) terug mijn oude Ausie's aan! :D :p

greets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schreeuw om aandacht ja?

Vraag me eerder af van onder welke steen jij komt met je Lons-element :vaag: Check de 1000 andere topics daarvoor.

Voorts is het kansloos een discussie te beginnen waarom er kutbelgen wordt geschreven. Iedereen is ervan overtuigd dat kutbelgen niet representatief is voor alle belgen, dus ...

Waarschuw beheerder
Oh oke aangemeld op 10 april. Duidelijk dat je niet fake bent en je nieuw bent. Je zult het gauw genoeg doorhebben dan (y)

Waarschuw beheerder
donateur
De foto's staan op pf en www.b2s.nl (Y)
Waarschuw beheerder
Gelukkig eindelijk een beetje negateive reacties op Manu Hopelijk wordt die held niet meer geboekt voor dit soort feesten in de toekomst!

Jammer staat die lul ook op Defqon1 festival...
Ben ik daar dat uurtje in ieder geval niet in de BLACK AREA...

Offtopic weett...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:16:
De foto's staan op pf en www.b2s.nl

knap werk van je (y) mis nog 1 foto van me met m'n meisje :( jammer

Waarschuw beheerder
donateur

marko haal die foto is dr af man 8)
wist niet dat jij die gemaakt hebt vuile schoft:d:d

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik sta er wel op.. maar me foto met kauwgomwater mis ik :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik sta dr 3 keer op

tering wat ben ik waus daar:(

Waarschuw beheerder
Als ik dat allemaal zo hier lees ben ik blij dat ik naar BZRK ben geweest in de hemkade . Daar was het gruwelijk :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zeuren jullie nu dat er teveel industrial was enz? ik was juist bang dat het allemaal van die huphup-plaatjes gingen worden, maar ik ben heel de nacht uit mn dak gegaan :D

Project staat erom bekend HARD te zijn, en dat was het ook :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op maandag 10 april 2006 om 17:33:
Wat zeuren jullie nu dat er teveel industrial was enz? ik was juist bang dat het allemaal van die huphup-plaatjes gingen worden, maar ik ben heel de nacht uit mn dak gegaan

ik zou het niet weten zat om half 5 in de auto moest eg dringend weg:(

ik vond het eg baggerfeest zal wel aaan mijn liggen

wazi gehalte was ook weer 80%:/
Waarschuw beheerder
donateur
Het was meer onder de noemer van we hebben een zaal donderen er een paar dj's in en klaar.
beetje jammer maar ja das belgie hé.....
voor de rest hadden ze promo wel mogen wisselen met die gast die ervoor was, want het was meteen een heel ander sfeertjuuuh !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 15:09:
ja idd vooral dat je gegevens in moet vullen optyfen stelletje zeikers daar

:vaag: oja joh?

Ben er naartoe gegaan met minimale verwachtingen,en ik vond het wel vet.
Heb me goed geamuseerd met veel bekenden.
Manu draaide niet slecht,het paste er gewoon niet goed tussen(mainstream line-up!)

Wazi,s vielen ook wel mee..als je het vergelijkt met project 2004.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op maandag 10 april 2006 om 17:33:
Wat zeuren jullie nu dat er teveel industrial was

Industrial werd niet veel gespeeld, eigenlijk bijna geen, tot Tieum speelde. Wat voorgaand geschreven werd, was bedoeld over de MlM-set, maar dat was een aparte groep in frenchcore.

Project staat vooral om een commercieel, mainstreamfeest, voor HARD moet je er niet heen gaan. Tenzij er meerdere zalen zijn en de muziestijl wordt aangevuld met terror, wat dan ook slechts voor een beperte tijd geldt (het einde dus). Maar daar was het publiek dit weekend zkr nog niet aan toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 10 april 2006 om 17:37:
Wazi,s vielen ook wel mee

word tijd dat jij je ogen is open gaat doen dan:/

zeker niet vooraan links en midden in gezien zeker met dr rechtse handen omhoog:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier:lang leve de lol:bier: op zondag 9 april 2006 om 15:09:
ja idd vooral dat je gegevens in moet vullen optyfen stelletje zeikers daar

ja ik kreeg ook een blaadje maar die heb ik niet in gevuld :no: waarom was dat eigenlijk?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timoothy op maandag 10 april 2006 om 17:45:
waarom was dat eigenlijk?

ik zou het niet weten:/

maar dan heb jij geluk gehad ik moest dat tering ding wel invullen anders kwam ik nog geen eens binnen
Waarschuw beheerder
donateur
foto's van Project Hardcore staan nu ook op www.rage-online.be

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik kreeg hem in me handen na het controleren van het kaartje maar heb hem weg gegooid en rechtstreeks doorgelopen naar het fouilleren

Waarschuw beheerder
ik vond het een kutfeest ...:( had dr veel meer van verwacht...
was blij toen de eerste tram ons kwam ophalen .

Evil Activities :no: doe anders ff de exact zelfde live als op ph.NL :( beetje jammer ... dana had ik meer van verwacht....paul was weer same shit als altijd :( blijkbaar blijven de belgen hier meer dan 100% fan van paul :(

manu le malin waar ik werkelijk opnieuw naar uit keek , heb ik deze keer zn slechtste set ever gehoord ... maar Promo maakte het achteraf wel weer wat goed.
angerfist ...pfff bagger naar mijn mening.

Nexes , Dione & Vince zeer mooie set gedraaid , alleen was dat allemaal een beetje te vroeg.

dus... een aanradertje was het feest zeker niet...
maareh afsluiter van Nexes :kwijl: G-shock - Demons ( Promo RMX ) helemaal opgefokt :respect:

al bij al ... doe mij toch maar liever de NL versie van Project Hardcore.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:10:
Oh oke aangemeld op 10 april. Duidelijk dat je niet fake bent en je nieuw bent. Je zult het gauw genoeg doorhebben dan

Ja, ben nieuw hier. Maar wat moet ik dan door hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 17:50:
maar dan heb jij geluk gehad ik moest dat tering ding wel invullen anders kwam ik nog geen eens binnen

Vlgs mij is dat niet volkomen legaal. Tenzij het tot 'de clausule' wordt gerekend: de organisatie heeft het recht de bezoeker de toegang van het evenement te ontzeggen. Maar what up with privacy dan. Ik bedoel maar, die fuckers zijn heus niet zo dom. Die lezen ook wel pf en hebben vast ook wel cams hangen vlgs mij. Ze hadden zelfs undercover mtf'ers dus... Ze kennen ons adres en hebben onze foto. Ik vind het maar een beangstigende boel die ID check en dat opgefokt gedoe van security. Daarvan knn ze nog wel eens een puntje zuigen als je het vergelijkt met alto feestjes om maar eens een onmogelijke vergelijking te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timoothy op maandag 10 april 2006 om 17:52:
kreeg hem in me handen na het controleren van het kaartje maar heb hem weg gegooid en rechtstreeks doorgelopen naar het fouilleren

heb jij massol moest gvd me sokken uit doen en al belachlijk iets:[

ik heb wel veel gasten uit nijmegen gesproken trouwens

als ik hier ga zeggen wat ik aan had krijg ik gelijk dreig berichten :d
Waarschuw beheerder
pics online op www.rage-online.be :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stijn op maandag 10 april 2006 om 17:52:
foto's van Project Hardcore staan nu ook op www.rage-online.be

Uitspraak van MC Chucky op maandag 10 april 2006 om 18:01:
pics online op www.rage-online.be

Oef ik sta ook wel overal zeg :O

Waarschuw beheerder
donateur
die gozer met dat handje die hebt ze ook aardig gevoeld op ze koppie wat kreeg ie weeer klappen :d:d

[img width=400 height=300]http://www.rage-online.be/pictures/200604081/Afbeelding%20043.jpg[/img]

opzouten met dat volk :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC Chucky op maandag 10 april 2006 om 18:01:
pics online op www.rage-online.be

hier zie ik mij wel opstaan 1 keer achteraf :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:05:
die gozer

Tja Dobberman, :S
Funny Rechts staat een gozer die in een gabberrep v TMF een maand geleden VJ Oli in hardcore heeft 'geïntroduceerd'.