Partyflock

Forumonderwerp · 864280
Waarschuw beheerder
nou hoe was het?! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 19:11:
klote Manu voor mij de sfeer verneukt...

:respect: hahahaha leef je weer jongen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op zondag 9 april 2006 om 19:15:
hahahaha leef je weer jongen ?

:D ja ben net uit me coma ontwaakt :gaap:

maja volgende keer geen belgië voor mij :no:
Waarschuw beheerder
donateur
was wel lache maar locatie en het feest vielen zeer tegen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op zondag 9 april 2006 om 19:17:

zo die locatie.... :x
Waarschuw beheerder
donateur
had er echt veel meer van verwacht. maarja naar belgie hoef je dus ook nie meer te gaan om te feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 19:16:
ja ben net uit me coma ontwaakt

Ja je lag al in coma in de auto man

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 19:16:
maja volgende keer geen belgië voor mij

Voor mij ook niet meer :nee:
Waarschuw beheerder
ok hij kan zeker een slechte dag hebben ..dat is ook zo !

ieder zn smaak ook kwa stylen , dat is ook zo .

Maar ga niet zeggen dat hij kut nummer maakt :s
manu is gewoon een held en je moet echt houden van industrial( frencecore)

Wat het ergste van alles nog is , is dat de mensen die zeggen dat hij maar beter thuis kon blijven ook nog eens darkcore en industrial als favourite muziek style in hun profiel hebben :s waar ben je dan toch mee bezig joh (n)

ik weet al helemaal wat voor soort personen dat zijn :)

meeloperij (y)

ik kom het zo vaak tegen he van die figuren die maar van alles aanvinken en er geen bal verstand van hebben of het gewoon doodweg niet eens leuk vinden als ze het op een feest horen !

Jammer allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op zondag 9 april 2006 om 19:19:
had er echt veel meer van verwacht. maarja naar belgie hoef je dus ook nie meer te gaan om te feesten.

Het hoeft toch niet aan belgië te liggen.. in nederland heb je ook K*t feesten, ga je dan ook nooit meer in NL ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 9 april 2006 om 19:19:
ik kom het zo vaak tegen he van die figuren die maar van alles aanvinken en er geen bal verstand van hebben of het gewoon doodweg niet eens leuk vinden als ze het op een feest horen !

Bij mij staat er ook industrial in, maar op feesten vind ik het idd niets, maar als ik thuis ben luister ik t wel, dus ik moet het er volgens jou alleen in zetten als ik er op een feest van hou ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op zondag 9 april 2006 om 19:19:
maarja naar belgie hoef je dus ook nie meer te gaan om te feesten.

jepjep. voortaan lekker in nederland blijven :yes: stink fransen en duitsers allemaal: hollandais? L'XTC? le speed? rot op, ga iemand anders lastig vallen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op zondag 9 april 2006 om 19:19:
Ja je lag al in coma in de auto man

:$ ja sorry dat ik jou nog als kussen hebt gebruikt...

Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 9 april 2006 om 19:19:
meeloperij

8) tuurlijk trek jij maar weer snel conclusies

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op zondag 9 april 2006 om 19:23:
L'XTC? le speed? rot op, ga iemand anders lastig vallen

"Hebben gij tabbletekes voor mij?" :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 19:24:
ja sorry dat ik jou nog als kussen hebt gebruikt...

:aai:

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 19:26:
"Hebben gij tabbletekes voor mij?"

Hhahaa dat was idd wel gaar.. mafkezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op zondag 9 april 2006 om 19:20:
Bij mij staat er ook industrial in, maar op feesten vind ik het idd niets, maar als ik thuis ben luister ik t wel, dus ik moet het er volgens jou alleen in zetten als ik er op een feest van hou ?

nee je moet doen wat je leuk vind !

Ik kan natuurlijk niet oordelen hoe hij draaide gisteren want ik was er niet bij .
Vorige week ben ik naar indus3al geweest en daar was hij gewoon een held ..

Komt ook meer omdat hij dan voor een publiek draait die voor hem komen !

Project is indd meer commercieel feest waar de meeste zoiets niet waarderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op zondag 9 april 2006 om 18:56:
Mjah..maar niet iedereen staat er zo hé, er zijn genoeg toffe en zotte belgen, ge moet gewoon bij de goeie gaan staan

Ja jij had het duidelijk naar je zin gisteren :yes: zag je even voorbij vliegen met je pon pons :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 9 april 2006 om 19:29:

Dat was hij dus gisteren duidelijk niet, en das heel zacht uitgedrukt :yes:
Maar dat had men wel kunnen weten dat zijn stijl niet erg gesmaakt ging worden, plaatst men zo'n mainstream line up en dan gooien ze er even manu le malin tussen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 9 april 2006 om 19:29:
nee je moet doen wat je leuk vind !

Ik kan natuurlijk niet oordelen hoe hij draaide gisteren want ik was er niet bij .

Komt ook meer omdat hij dan voor een publiek draait die voor hem komen !

Project is indd meer commercieel feest waar de meeste zoiets niet waarderen.

zoals ik al zei toestrax...hij draaide gewoon zijn eigen stijl...en mensen die het niks vonden...die houden dus gewoon niet van de stijl..
want hij draaide echt wel lekker! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 9 april 2006 om 19:52:
Dat was hij dus gisteren duidelijk niet, en das heel zacht uitgedrukt :yes:
Maar dat had men wel kunnen weten dat zijn stijl niet erg gesmaakt ging worden, plaatst men zo'n mainstream line up en dan gooien ze er even manu le malin tussen :/

voor jou misschien niet nee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op zondag 9 april 2006 om 18:56:
Mjah..maar niet iedereen staat er zo hé, er zijn genoeg toffe en zotte belgen, ge moet gewoon bij de goeie gaan staan

Kijk hier nou !! Iemand die het begrijpt ;)
Net alsof alle belgen idioten zijn.. Is net hetzelfde met nederlanders..ik vind ze ook leuk mr dr lopen ook kut apen bij :)..Is gewoon niets aan te doen ;)

GreeettZzzz SpeedCore :vaag: SuppressA !

Waarschuw beheerder
hahaha wilde met mijn inbreng niet meteen alle Belgen over een kam scheren heb idd ook Belskes flink uit hun dak zien gaan :respect::)

XXL

Waarschuw beheerder
donateur
een rotterdam trui aan trekken is ook geen optie meer wat een gezeik daarover:(

Waarschuw beheerder
Ik heb me goed vermaakt hoor :yes: maar dat komt ook mede door de mensen met wie ik daar was! gewoon zelf leuk feestje ervan maken.

maar wat ik nog wil weten:
hoe is t nou afgelopen met dat meisje dat half dood op de wc lag? die hebben we bevrijd uit de wc, en zag er echt heeeeeeeeel erg uit :vaag: leeft ze nog?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 9 april 2006 om 19:45:
Ja jij had het duidelijk naar je zin gisteren zag je even voorbij vliegen met je pon pons

:jaja: :cheer: :bounce:
plezier maak je voor een groot deel zelf en zo komt het dat ik me 99% van de tijd altijd wel vermaak :-D

Uitspraak van Bre@kKore (6) SickShit ! [37] op zondag 9 april 2006 om 19:57:
Kijk hier nou !! Iemand die het begrijpt
Net alsof alle belgen idioten zijn.. Is net hetzelfde met nederlanders..ik vind ze ook leuk mr dr lopen ook kut apen bij ..Is gewoon niets aan te doen

yep, idd.
ik maak me der niet druk in, ik heb het op een feest veel te druk met feesten en plezier maken om naar een paar patatten te kijken die der maar gewoon staan....heb ik gewoon geen tijd voor :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:43:
hoe is t nou afgelopen met dat meisje dat half dood op de wc lag

dat is goed afgelopen ze is wer thuis was een vriendin van ons
Waarschuw beheerder
ik denk dat er dit jaar geen dvd zal zijn... kheb geen enkele cameraman zien rondlopen , of vergis ik mij ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hard Creation op zondag 9 april 2006 om 20:46:
ik denk dat er dit jaar geen dvd zal zijn... kheb geen enkele cameraman zien rondlopen , of vergis ik mij ?

Jawel :jaja: Op het begin heb ik er 1 voorbij zien huppelen, derest van de avond niet meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Schobbejakker op zondag 9 april 2006 om 20:47:
Op het begin heb ik er 1 voorbij zien huppelen, derest van de avond niet meer

die vond het ook bagger natuurlijk:d:d

Waarschuw beheerder
Heb me wel goed vermaakt, het groepje waarmee we waren was zekers goed, dus het kon eigenlijk al niet misgaan. Binnen nog wel een aantal toffe mensen leren kennen. Jammer dat er niet echt een sfeer hing. Aan het einde van de avond was er wel een sfeer, maar die werd gemaakt door doorgesnoven wazi's die op stront uit waren..:/

Er werd over het algemeen wel lekker gedraaid, behalve die Manu le Malin.. dat vond ik echt drie keer niks. Die vent had gewoon niks te zoeken op dit feest. Het zal ongetwijfeld een kwestie van smaak zijn, maar dit soort DJ's zijn alleen geschikt voor de echte liefhebbers, en moeten gewoon lekker op een Industrial feest draaien. Er waren maar weinig mensen die je een plezier deed met het uurtje 'aanmodderen' met Manu le Malin..

Buiten de sfeer en Manu le Malin heb ik me uitstekend vermaakt vermaakt, alhoewel ik vanwege het publiek geen tweede keer naar een Project in België zou gaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:45:
dat is goed afgelopen ze is wer thuis was een vriendin van ons

gelukkig maar.... heb er toch nog wel aan haar moeten denken. ze zag er echt zo slecht uit, was er van geschrokken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:52:
heb er toch nog wel aan haar moeten denken. ze zag er echt zo slecht uit, was er van geschrokken

ik ook behoorlijk maarja wij gelijk na het ziekenhuis zaten we weer bij de verkeerde werd dr gek van:/

dr schijnt wel een dooie gevallen tezijn en franse dr liepen gasten daar met politie in het ziekenhuis

Waarschuw beheerder
een dooie :s

heb wel veel vage mensen gezien daar. en ook echt veel die moesten kotsen :s bahbah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:09:
heb wel veel vage mensen gezien daar

:O
Ik heb een tekort aan vage mensen gezien!

Waarschuw beheerder
donateur
een dooie

ze hadden het daarover maar weet niet zeker dat het in de expo was liepen wel kale gaste bij liepen tehuilen :(

dus verders weet ik niks werd me para daar in dat ziekenhuis duurde zolang dat wachten:s

Waarschuw beheerder
industrial is vet!!! vond t verder niet veel aan zoetermeer was stukken beter en wat n schijtvolk he die kut belgen en fransen geef mij NL maar. geluid was zwaar klote maar ja verder wel vermaakt ma nooit meer na dat hoerige kut land

Waarschuw beheerder
ow ja en het mooie vrouwen gehalte ZEER SLECHT!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:13:
Ik heb een tekort aan vage mensen gezien!

zullen we dan maar ruilen van herinneringen? ik ben ze liever kwijt dan rijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:20:
nooit meer na dat hoerige kut land

zo is dat gozer(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 17:11:
jij was ook nerges te bekennen ben juh der eindelijk ben je ineens weer weg

was de sfeer aan het zoeken maar die was ver te zoeken, vandaar dat je mij niet zag:p

en ik had me de hele dag de t*fus gewerkt dus accu leeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een dooie

heb wel veel vage mensen gezien daar. en ook echt veel die moesten kotsen bahbah

ik heb meerdere keren mensen voor bij zien gedragen worden
Waarschuw beheerder
Vet feestje, alleen iets te snel uitgespaced en dan is er niet zoveel meer aan :S

Weinig sfeer... Weinig aankleding... Kut-WC's (overigens wel aardige WC-dames ;)) Veel trieste LONSDALE-lui... Veel N/W - AZIS...
Gelukkig werd er ook wel goed gecontroleerd aan de deur!

Muziek was top! Jammer dat die piemel van een Manu-le-Malin het feest moest vergallen... Wat een kutmuziek die mag wat mij betreft thuisblijven! Op driekwart Promo weggegaan... Tieum niet meer meegemaakt, maar aangezien hij in de meeste reacties niet wordt genoemd heb ik niet veel gemist! Rest van muziek was erg goed met Paul Elstak en Promo als uitschieters! :respect:

Twijfel of ik volgende keer wel zal gaan... We shall see!

Waarschuw beheerder
voor deze die hier zeggen dat Manu le malin kut is heeft geen smaak for The Core !!!!!!!!!!!!!!!

hij heeft super plaatjes gedraait !!! sommige dingen super gemixt ...alleen past hij niet in het plaatje op project.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het een leuk feestje!

wel een agressief sfeertje achterin de zaal!
maar voorin was het helemaal top!

leuke mensen ontmoet maar ook echt een paar gekken!
vooral de fransen die geen engels spraken(zeiden ze)

op het laatst een volle baco in me nek maar verder heb ik me uitstekend vermaakt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:43:
hoe is t nou afgelopen met dat meisje dat half dood op de wc lag? die hebben we bevrijd uit de wc, en zag er echt heeeeeeeeel erg uit leeft ze nog?

met haar gaat alles weer goed :D

11 uur mocht ze uit het ziekenhuis...

Waarschuw beheerder
* Geeft het meisje een genees kusje *
Waarschuw beheerder
Nou ik had het een standaard feesje verwacht en dat is het ook geworden...geluid mocht wel iets harder maar was wel te doen...sfeer???niet echt meegemaakt...en druk... nou???(2.500 man)er werd wel meer gehakt als voorheen(Y)...kwam bij Dana binnen...Dana Top setje...(TTM) style...Neophyte & Scott Brown was te doen...en Manu ja tis dat het volume iets naar beneden ging maar hoe die lekkere donkere bassen erin knalde :) meer Macabre style vond k zelf...het enige was dat hij beter eerder kon draaien want angerfist sloot lekker af...Angerfist viel me niet tegen(eigen nummers,frenchcore en terror)...Promo als voor laatst (Y) heb flink staan hakkuh op deze set :) en Tieum viel idderdaad zwaar tegen...10 voor 6 de lichten aan en om 6 uur was het gedaan...line up was tot 6.30 was jammer want de mensen die er nog waren konden echt nog wel een half uurtje doorknallen...:P

Voor 25 euro was het goed te doen als je tenminste met een leuke groep was want een sfeer was ver te zoeken en op een paar setjes na was werd er ook niet echt lekker gedraaid...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:58:
met haar gaat alles weer goed

gelukkig wel(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tricky op zondag 9 april 2006 om 21:57:
maar voorin was het helemaal top!

ik had juist ruzie voorin de zaal, met allemaal nazi's
achterin nergens last van gehad :)
maar ben ook amper achterin geweest.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:58:
met haar gaat alles weer goed

11 uur mocht ze uit het ziekenhuis...

Das wel goed nieuws dan, wat had ze dan?
hoor altijd dat soort dingen maar ben nou eens best wel benieuwd hoe of door welke drugs dat komt, meestal ghb toch :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:16:
hoor altijd dat soort dingen maar ben nou eens best wel benieuwd hoe of door welke drugs dat komt, meestal ghb toch

lsd pillen