Partyflock

Forumonderwerp · 864280
Waarschuw beheerder
nou hoe was het?! ;)

Waarschuw beheerder
toch nog ff raving nightmare checkuh ! bruute line up !
en laat project hardcore het maar gewoon bij de NL-edities houden ! :yes:
want na iedere project hardcore editie te hebben meegemaakt , blijft het feest in Zoetermeer de top :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bussie op dinsdag 11 april 2006 om 09:14:
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.

dat laat ik nie toe dan zou ik gelijk omdraaien wtf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bussie op dinsdag 11 april 2006 om 09:14:
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.

erg raar..nooit van gehoord in het belgische uitgaansleven.
Misschien toch verstandig om B2S eens te mailen over hert hoe en wat,want ze hebben nu wel de beschikking over jullie persoonsgegevens.
Je heb op het minst recht om te weten waarom dat is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bussie op dinsdag 11 april 2006 om 09:11:
Publiek zag er agressief uit (sommige dan) geen problemen gehad, wel kwam er een fransman naar me toe en na het gesprek gaf die me een hand en daarna deed hij zijn rechter hand omhoog en zei die datgene wat Adolf vaak zei.
Wat een waus joh, ik "ehm ja joh jij ook he". JAMMER!

toevalig in z'n blote bast met hitler tatoos op zijn borst?

die gozer hadde wij iig ruzie mee.
kerel is der uitgeflikkerd en dat was maar goed ook...
z'n vriendjes kwame een poosie achter ons staan....beetje booskijken enzo..
maar verder durvden ze niks te doen 8)
Waarschuw beheerder
Beter dat zo'n mongool eruit geflikkerd werd.
Ik zag er wel meer lopen, die gozer die naar me toe kwam had toen die bij mij kwam een grijs/blauw lonsdaleoverhemd aan.
Maat van mij werd ook ineens aangehouden door en een of andere gozer die hem even aardig vertelde dat hij hem in elkaar zou timmeren terwijl hij die gozer nog nooit had gezien! Omdat ze met een grote groep zijn denken ze anderen te kunnen intimideren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feesie maar wie die fucking manu le kk was weet ik nie hem hoef ik nooit meer te horen voor de rest een leuk feesie jammer van die belgische skinheads die d88 dat ze zo stoer waren laat ze dat maar is hier kome doen

Waarschuw beheerder
Jah die skinheads vooraan begonnen aan het eind behoorlijk irritand te pogoën en te irriteren.. die gasten moeten ze er gewoon uitkenkeren..

Uitspraak van Herseloos op dinsdag 11 april 2006 om 11:43:
leuk feesie maar wie die fucking manu le kk was weet ik nie hem hoef ik nooit meer te horen

Speciaal voor jou draait ie ook op Defqon in de HC tent..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 11:27:
toevalig in z'n blote bast met hitler tatoos op zijn borst?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 11:27:
z'n vriendjes kwame een poosie achter ons staan....beetje booskijken enzo..

:no: :no: :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Herseloos op dinsdag 11 april 2006 om 11:43:
maar wie die fucking manu le kk was

en dit is dus de reden dat ik dit soort feesten dus vaak kut vind...
echt dat narrowminded publiek wat meteen maar loopt te kankeren op het moment dat iemand net iets anders draait wat ze niet aanstaat (niet commercieel dus over t algemeen)
enige wat ze kenne is totaal van de kaart los gaan op offensive en angerkist achtige "muziek"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:03:
narrowminded publiek

Dat is volgens mij de basis van alles. Zoals mij gabber Strijkijzer bij het nazitten zei: "Die mensen luisteren misschien wel graag naar hardcore thuis, maar voor hardcorefeesten zijn ze nog niet klaar."

Naar mijn gevoel snappen ze het niet. Ze voelen het niet aan; de muziek en al hetgeen rond de hardcore die toch wel sterk verschilt met boerenfeesten en weak ass beat feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:03:
en dit is dus de reden dat ik dit soort feesten dus vaak kut vind...
echt dat narrowminded publiek wat meteen maar loopt te kankeren op het moment dat iemand net iets anders draait wat ze niet aanstaat (niet commercieel dus over t algemeen)
enige wat ze kenne is totaal van de kaart los gaan op offensive en angerkist achtige "muziek"

Onzin.. het is gewoon dom om in een mainstream line-up een industrial DJ te plaatsen. De mensen die naar dit feest toe komen zijn over het algemeen gewoon mainstream liefhebbers, en die doe je geen plezier met een DJ als Manu le Malin, zeker als hij aan het einde van de avond draait, waardoor hij het tempo vreselijk mee omlaag haalt. Kijk, daar kan die Malu le Malin niets aan doen, die doet gewoon waar hij goed in is.. maar het neemt niet weg dat het gewoon niet slim is geweest van B2S om hem aan de line-up toe te voegen. En áls je dat dan toch al doet, zet hem dan aan het begin neer. Sta je net lekker te raggen, zit je echt helemaal in de muziek, krijg je ineens zo'n mafkees aan het werk. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar stil zien staan..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:20:
Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar stil zien staan..

ja dat was idd wel waar!

Toen hij begon te draaien liep de hele zaal leeg!! :/

Waarschuw beheerder
als je naar een feest gaat dan zie je wat de line-up is...
ga dan achteraf niet lopen janken dat de dj's zo kut waren omdat hun stijl je niet aanstaat...blijf dan gewoon thuis..
niet iedereen vind alles leuk. dat zal ik heus niet ontkennen.
ook ik heb genoeg dingen waar ik me aan erger. maar als het zoooo kut is dan ga ik niet naar dat feest ;)

en dan nog...zeggen dat de stijl je niet bevalt is wat anders als dat gekanker en het doodwensen van een dj (n)

ow en nog wat: stil staan wil nie zeggen dat je er niet van geniet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat ligt niet aan manu,en eigenlijk ook niet aan het publiek.
Die kwamen voor de mainstream line-up,dusja logisch dat ze stilstaan als manu dan opeens met een setje ertussen komt.

Waarschuw beheerder
volgens mij beetje zelfde discussie als de editie 3 of 4 jaar terug toen daisy gebookt was ?
Waarschuw beheerder
donateur
Manu draaide echt wel goed,het sloot alleen totaal niet aan op de andere setjes.
Waarschuw beheerder
lijkt me logisch als je na angervuist moet draaien 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 11 april 2006 om 12:34:
lijkt me logisch als je na angervuist moet draaien

precies.
Nou ga ik niet zeggen dat K*nkerfist beter was...zeker niet want dat was ook bagger.
Maar wel met aardig wat tempo duss. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:29:
als je naar een feest gaat dan zie je wat de line-up is...
ga dan achteraf niet lopen janken dat de dj's zo kut waren omdat hun stijl je niet aanstaat...blijf dan gewoon thuis..
niet iedereen vind alles leuk. dat zal ik heus niet ontkennen.
ook ik heb genoeg dingen waar ik me aan erger. maar als het zoooo kut is dan ga ik niet naar dat feest

en dan nog...zeggen dat de stijl je niet bevalt is wat anders als dat gekanker en het doodwensen van een dj

ow en nog wat: stil staan wil nie zeggen dat je er niet van geniet

Dus als één DJ je niet bevalt, moet je maar gewoon thuis blijven:/. Ik ben tevreden over de Line-up.. alleen Manu le Malin was een onbekende voor mij. B2S had hem gewoon niet op dit feest moeten laten draaien.

En eigenlijk vind ik zelfs dat je best mag kankeren op hoe hij draaide. Hij ziet zelf dat hij op een mainstream feest draait, dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.

Het zal ongetwijfeld knap zijn wat hij doet, maar veel mensen houden er niet van. Industrial is denk ik voor de liefhebbers, en die waren er zaterdag nauwelijks.

En trouwens, als een hele zaal stilstaat en zelfs wegloopt, zal dat niet uit genot zijn..:D;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:20:
krijg je ineens zo'n mafkees aan het werk

kan veel zeggen, maar die gast is wel een geniale mafkees!
Wat een held:respect:

on topic: ben niet op t feest geweest!
Te Veel Mainstream:P

vind ook dat ze beter mainstream bij de mainstream kunnen houden en de industrial bij de industrial.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. ePhil op dinsdag 11 april 2006 om 12:37:
kan veel zeggen, maar die gast is wel een geniale mafkees!
Wat een held

on topic: ben niet op t feest geweest!
Te Veel Mainstream

vind ook dat ze beter mainstream bij de mainstream kunnen houden en de industrial bij de industrial.....

verder commentaar overbodig :)
Naja ik ben wel op het feest geweest,vind persoonlijk op zn tijd een mainstream feest niet verkeerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:37:
dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien.

Hahaha nee en zeker niet met dat publiek :x

allemaal van die doorgepepte IQ loze randdebielen.

draaiorgelhardcore :aai:

Waarschuw beheerder
Hij ziet zelf dat hij op een mainstream feest draait, dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.

Nou draai je de zaken om. B2S boekt een Manu Le Malin, en dan neem ik aan de ze weten hoe hij draait. Manu doet gewoon zijn ding op dat feest. Ik zou het juist slecht vinden als ie zich gaat aanpassen. Daar komt nog is bij dat ik zeker weet dat hij gewoon geniet als de hele zaal leegloopt en de middelvingers naar hem wijzen b) Dan ben je gewoon een held, net als Promo vs Ap op een Moh lang geleden. Dj's die zich gaan aanpassen aan het publiek (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 12:51:
Dj's die zich gaan aanpassen aan het publiek

idd gewoon eigen ding doen!
aanpassen aan
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 11 april 2006 om 12:44:
doorgepepte IQ loze randdebielen.

moet je zowiezo niet doen!:nee:

Waarschuw beheerder
dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.

nou zo ingewikkeld was het niet hoor 8)
kan veel gekker B)

en aanpassen??? Never! :no:

en ik zou ook wel kunnen beginnen over angerkist...maar ik concentreer me liever op de leukere dingen.. :)

Waarschuw beheerder
het was te verwachten toch ?!
de vorige pj hardcore in silverdome werd ook alles behalve main gedraaid van 4 uur tot het eind, DNA dj team tot aan Drokz & Akira toe.
Nu hadden ze zon zelfde idee, Manu.. Promo.. Tieum

anders zeuren de mensen toch alleen maar over de simpele main die werd gedraaid de hele avond en niks hards? en sowieso trekken die namen al heel wat meer bezoekers aan.

Ik heb zelf geen idee meer hoe Manu Le Malin draaide, ik hou zelf ook niet van die hele vage industrial op feesten.. thuis luister ik het wel maar op een feest liever Tieum / unexist style of iets in die richting. beetje doorbeuken.

maar btje slap om hem helemaal af te kraken als je nog geen eens de style waardeert wat ie draait :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Professionele hulp..:smoke: op dinsdag 11 april 2006 om 17:09:
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...

8)

Waarschuw beheerder
donateur
ps.
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...

zo is dat opzouten met dat volk:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 17:10:
hele vage industrial op feesten.. thuis luister ik het wel maar op een feest liever Tieum / unexist style of iets in die richting. beetje doorbeuken.

ik reken Manu Le Malin niet tot industrial eigenlijk. Industrial beukt lekker, de subgroep binnen Frenchcore die MLM vertegenwoordigt is zkr wel vetjes en leuk om eens evolved-hakkûh op te verfijnen, maar dat Frenchcore beukt nooit echt lekker door.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 17:10:
vorige pj hardcore in silverdome werd ook alles behalve main gedraaid van 4 uur tot het eind, DNA dj team tot aan Drokz & Akira toe.
Nu hadden ze zon zelfde idee, Manu.. Promo.. Tieum

Promo is anders vrij mainstream dus die past niet echt in dat plaatje. Partyraiser draaide vorig jaar als ik me niet vergis op het einde voor Akira ofzo, maar die was kk snel aan het draaien. Project NL was gewoon een über feest en we wisten allemaal op voorhand dat dit feest er niet aan zou knn tippen. Wat niet weerhield dat het toch nog heel goed kon uitdraaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en die heb je in nederland niet he :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 17:30:
en die heb je in nederland niet he

neu ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 17:27:
Promo is anders vrij mainstream dus die past niet echt in dat plaatje

Nee hoor :)

promo is behoorlijk duister

Die mainstream tijd heeft hij allang achter de rug
Waarschuw beheerder
donateur
raare mensen die belgen :P
sfeer was in het begin ver te zoeken, maar ik maak er zelf altijd een feestje van
of het feestje nou wel of niet goed is ik heb het altijd wel naar mn zin.
zo ook zaterdag :)

veel lonsdale, kaale koppen, kisten enz
tja iets wat ik denk ik nooit zal begrijpen maarja ze moeten het allemaal zelf weten
(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van n0uky op dinsdag 11 april 2006 om 18:26:
kaale koppen,

is dat zo erg dan?? ik heb al vanaf me geboorte een kale kop ik zal dr mee dood gaan oook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 11 april 2006 om 17:34:
promo is behoorlijk duister

Die mainstream tijd heeft hij allang achter de rug

Het is te zien wat je duister noemt. Jij houdt bvb veel van breakcore, mss dat jij duister anders vind. De producties van pakweg het laatste jaar v Promo vind ik niet duister, maar ook niet mainstream, eerder gewoon KUT oeps tja :bloos:

Nee maar je hebt een punt, feit was wel dat zijn set representatief was aan zijn vroegere sets. Gewoon echte Promo hardcore (y)
Uitspraak van n0uky op dinsdag 11 april 2006 om 18:26:
veel lonsdale, kale koppen, kisten

geil toch?!
Dat van kisten is lul by the way. Lang geleden dat ik op een groot feest zoveel classics heb gezien. Belgen dragen 'geen' kisten. Laat staan dat ze ermee kunnen stampen.

Waarschuw beheerder
*edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 19:14:
dus toch hem?

zie pb ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat liepen dr veel pogo mongolen:/

werd dr ook nog uitgeflikkerd omdat ik dr 1 ze tanden uit ze muil sloeg:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 april 2006 om 19:43:
werd dr ook nog uitgeflikkerd omdat ik dr 1 ze tanden uit ze muil sloeg

en dat vind je gek?

Waarschuw beheerder
nee eigenlijk niet 8)

Waarschuw beheerder
donateur

goed gedaan gozer (y) de volgende keer als ik je zie krijg je een :bier:tje van me;)

Uitspraak van Schobbejakker op dinsdag 11 april 2006 om 19:45:
en dat vind je gek?

hij heeft groot gelijk opzouten met die pogo mongolen
Waarschuw beheerder
Project Hardcore was tegenover andere grote feesten toch wel een stuk minder. tot half 2 gewoon losgegaan/hakkuh enzo.
dan draait Neophyte en Scott Brown 1,5uur!!! (en op het laatst moet Tieum :respect: een half uur eerder stoppen waarom niet gewoon allebei 1 uur --> kut geregeld dus :@. om 3 uur weer de zaal ingegaan. Angerfist lekker setje weggeven 3,30-3,45 was niet angerfist style en ook niet Manu le Malin maar dat was echt te VET gewoon Keihard Hakkuh (Y) geweldig!!! Manu le Malin was ook relax (rustig en hard, wat een onozel gekanker hier op PF ove rhem maja ieder zijn smaak dan maar) Promo denk ik wel man van de avond flink op kunnen Hakkuh en op Tieum ook! alleen was het decibelgehalte al erg terug aan het lopen, en het was eerder afgelopen dan de bedoeling was. wel nog een pluspunt: ENZM injection 4 lag er al en gelijk gekocht 8).
Waarschuw beheerder
hey wie weet hoe dat nummer heet waar dj paul mee afsloot op project er wordt iets gezegd als fucking battery ofzo een maatje wil weten wat de titel is maar ik weet het niet dus denk vraag het hier f misschien dat een van jullie het weten alvast bedankt

Waarschuw beheerder
Ik kan me volledig vinden in wat Hardcore-Hinze schreef (y)

Dat Enzyme album is echt wel geil :yes:
Waarschuw beheerder

hulde :d