| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.be, zaterdag 8 april 2006 om 20:00 |
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.
Hier begrijp ik niks meer van hoor, wij waren best vroeg misschien was dat het verschil, maar bij ons werden de ID's gefotografeerd en in een computer opgeslagen! Btje vaag systeem wat ook nog eens een hoop tijd in beslag neemt.
Publiek zag er agressief uit (sommige dan) geen problemen gehad, wel kwam er een fransman naar me toe en na het gesprek gaf die me een hand en daarna deed hij zijn rechter hand omhoog en zei die datgene wat Adolf vaak zei.
Wat een waus joh, ik "ehm ja joh jij ook he". JAMMER!
leuk feesie maar wie die fucking manu le kk was weet ik nie hem hoef ik nooit meer te horen
maar wie die fucking manu le kk was
narrowminded publiek
en dit is dus de reden dat ik dit soort feesten dus vaak kut vind...
echt dat narrowminded publiek wat meteen maar loopt te kankeren op het moment dat iemand net iets anders draait wat ze niet aanstaat (niet commercieel dus over t algemeen)
enige wat ze kenne is totaal van de kaart los gaan op offensive en angerkist achtige "muziek"
lijkt me logisch als je na angervuist moet draaien
als je naar een feest gaat dan zie je wat de line-up is...
ga dan achteraf niet lopen janken dat de dj's zo kut waren omdat hun stijl je niet aanstaat...blijf dan gewoon thuis..
niet iedereen vind alles leuk. dat zal ik heus niet ontkennen.
ook ik heb genoeg dingen waar ik me aan erger. maar als het zoooo kut is dan ga ik niet naar dat feest
en dan nog...zeggen dat de stijl je niet bevalt is wat anders als dat gekanker en het doodwensen van een dj
ow en nog wat: stil staan wil nie zeggen dat je er niet van geniet
krijg je ineens zo'n mafkees aan het werk
kan veel zeggen, maar die gast is wel een geniale mafkees!
Wat een held
on topic: ben niet op t feest geweest!
Te Veel Mainstream
vind ook dat ze beter mainstream bij de mainstream kunnen houden en de industrial bij de industrial.....
Hij ziet zelf dat hij op een mainstream feest draait, dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.
dan is het niet slim om ingewikkelde industrial te gaan draaien. Hij hoeft natuurlijk niet mainstream te draaien, maar hij kan zich wel een beetje aanpassen.
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...
ps.
En dan nog maar te zwijgen over al die pogoende K*ANKERmogolen, echt waar, krijg een z**kte ofzo jezus, als je iemand in de cel mag gooie zijn het hun wel... wat een irritante spastische k*t stakkertjes...
hele vage industrial op feesten.. thuis luister ik het wel maar op een feest liever Tieum / unexist style of iets in die richting. beetje doorbeuken.
vorige pj hardcore in silverdome werd ook alles behalve main gedraaid van 4 uur tot het eind, DNA dj team tot aan Drokz & Akira toe.
Nu hadden ze zon zelfde idee, Manu.. Promo.. Tieum
promo is behoorlijk duister
Die mainstream tijd heeft hij allang achter de rug
veel lonsdale, kale koppen, kisten
werd dr ook nog uitgeflikkerd omdat ik dr 1 ze tanden uit ze muil sloeg
en dat vind je gek?