Partyflock

Forumonderwerp · 864274

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 710, 2340, 1121}
Artiest {SHOWLIST artist 55087, 1789}
Waarschuw beheerder
Nu al thuis zegt genoeg denk ik........:(
Was zelf absoluut niet onder de indruk
helaas Marco Carola en Valentino Kanzyani niet meer aan t werk gezien
Ben benieuwd naar jullie meningen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idem dito, maar dat kwam doordat mn maat, met wie ik was compleet gaar was...:/

Ik vond Darren Emerson dan nog t beste draaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 04:21:
helaas Marco Carola en Valentino Kanzyani niet meer aan t werk gezien

Die nou net het vetste waren van die hele line up:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was er zelf niet bij maar op het voicemail-materiaal afgaande wat ik heb ontvangen heeft de 'black magician' een feestje van kaliber weggegeven :(
Waarschuw beheerder
Het was super!! Sfeer afentoe minder..
Waarschuw beheerder
Pictures will be online soon !

http://www.digitalfrog.nl

[img width=671 height=458 cacheid=000c1d100022dde4bfcb9a811a0156d74c]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/58382815.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
:cheer: Ik vond het HELEMAAL te gek!!! :cheer: Ik kan niet wachten tot volgend jaar!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Vond het zeker weer een vet feestje. Kon alleen nergens een time-table vinden, zag wel dat ze aangekondigd werden maarja. Waren ook wat zwakke momenten in de setjes, door echt te rustige muziek en te lang dezelfde beat. Maar verder helemaal (Y) echt weer eens uit mn dak gegaan :)

Waarschuw beheerder
aan het eind een beetje soft :S
en waarom al die vechtpartijen?
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het weer een leuk feest :cheer:
Kwam wel pas rond 12en los, eerste dj was echt héél erg soft!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 9 april 2006 om 11:56:
Kwam wel pas rond 12en los, eerste dj was echt héél erg soft!

Dat waren die the freemansons toch ofzo? vond er ook weinig aan. Hoe laat kwamen kanzyani en carola dan?

Waarschuw beheerder
Ja ik vond de eerste inderdaad ook TE soft en er waren inderdaad een aantal softe momenten, maar over het algemeen wel redelijk geslaagd!

Waarschuw beheerder
aardige muziek, nix mis mee, voor de rest ruk feest
Waarschuw beheerder
Darren Emerson Man van de avond !! Carl Cox zelf vond ik niks. Vechtpartijen ook erg triest.

Maar al met al vet feestje !
Waarschuw beheerder
donateur
vechtpartijen? kheb nix gezien....

maare verder was dit dus echt wel een super feestje, goede goede muziek! Rond een uurtje of 3 zat het er lekker in bij de zaal. Flink wat feestende mensch. Idd wel druk bij de bars, en het was weer laarzen aan bij de mannen wc's!

Mooi fotos nemen ook daar!

fotootje

Met 2MP foon camera!

Niet rippuh! Kopieren en zelf uploaden! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het echt een gare bedoeling in tegenstelling tot vorig jaar. De lichtshow was dit x idd beter.. maar dat was ook alles.. de muziek was minder, overal veel te druk en te warm, bij de entree was het slecht georganiseerd en over het algemeen was een goede sfeer ook ver te vinden. Vechtpartijen heb ik gelukkig niet meer meegekregen. De helft van onze groep liep rond 04u naar buiten.. maar had wat mij betreft al veel eerder weg willen gaan.

Dus ja.. jammer.. heb gelukkig niet veel hoeven neerleggen voor het kaartje maar ben er de volgende x ckr niet bij.
Waarschuw beheerder
Misschien moet je er niet zoveel van verwachten,
je bent ook wel erg verwend op het partyfront Audio !

Ik vond het gisterenavond jammer dat we er niet bij konden zijn, maaruh...

anyways, Ik vond de eerste editie erg goed,ondanks zacht geluid,vechtpartijen en (balkon)vallende gebeurtenissen.
Vaak zijn latere edities een (slap) aftreksel van de beginformule en als ik het zo lees ben ik blij dat ik het bij het originele feest heb gehouden. :-)
Waarschuw beheerder
ik vond het leuk, maar ook niet meer dan dat. Muziek was lekker, oom Carl draaide best lekker vond ik. Die act die na hem kwam vond ik ook wel leuk! wie waren dat?

alleen entree, wc, munten en de bar zelf waren echt drama geregeld.
Waarschuw beheerder
ik was er dan wel niet bij ... en zal vast ook een andere set van hem gehoord op de radio vannacht ...

maar ik vond het SUPER :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EL-G op zondag 9 april 2006 om 14:41:
Die act die na hem kwam vond ik ook wel leuk! wie waren dat?

Dat was Alloy Mental. Vond het een prima feestje, fanatstische lichtshow, goede muziek(zeker Darren Emerson). Was alleen wel erg verbaasd dat Carl zo snel weer weg was. Hij heeft alles bij elkaar maar iets van 3 1/2 uur gedraaid of zo, na half 5 niet meer gezien. Beetje vreemd op je eigen feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus wat was dat zwaar werken achter de bar , hadden ze niet ff meer barren in kunnen zetten !!
Waarschuw beheerder
Ik vond het zelf een heel erg geslaagd feest, rond 5 uur weggegaan (was alloy mental aan het draaien geloof ik) dus weet niet wat daarna is gebeurd.

Maar trevor rockcliffe, darren emerson en carl cox draaide erg goed, de sfeer was volgens mij ook erg goed (snap de reacties hier niet echt :p heb geen vechtpartij oid. gezien) en de lichten op het podium waren geweldig.

Vond het persoonlijk erg mooi toen darren emerson aan het draaien was en dat je zegmaar van die volumebalkjes omhoog en omlaag ziet gaan over het hele podium, mooi gedaan :P

Trouwens wc's waren gratis, dat vind ik al een plus, dat je je handen dan niet kan wassen das dan weer jammer maar goed, ga je ook niet dood van

Waarschuw beheerder
Heb me heerluk vermaakt, sfeer was goed (heb weinig vechten gezien iedrgeval.. ) muziek was toppie, Darren Emerson was echt helemaal de man :respect: !

Moet wel zeggen dat oad de wc's echt te ranzig waren.. op gegeven moment stond er gwn 5 cm water/pis bij de manne wc, en dan gaan der van die clowns met water lopen schoppe... gegarandeerd ruzie he Nimus (Y) :|

Maar heb me prima vermaakt, next year weer!
Waarschuw beheerder
Is de line up van de carl cox stage op dance valley niet bekend gemaakt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op zondag 9 april 2006 om 15:01:
jezus wat was dat zwaar werken achter de bar , hadden ze niet ff meer barren in kunnen zetten !!

juah dat was enige grote minpunt vond ik,, dat was echt heel slecht geregeld ,, stond een keer 10 minuten in de rij.
maar heerlijk feestje :D:D heerlijke lasers :D
Waarschuw beheerder
donateur
was een vet feestje met een goeie sfeer mooie lasers :yes:

nadeel lange wachtrijen bij de bar :S:S:S

en bij de muntjes ook trouwens

vip was niet heel veel boeiends doe mij maar partyen onder het gewone volk ;)

muziek was in begin beter dan op het einde werd beetje sloom
Waarschuw beheerder
IK ben al een kweet nie hoelang Fan van die lekkere dikke neger.. maar gisteren............... :vaag: Ben om half 4 naar huis gegaan,, kon wel janken. En die ANDERSON.. Walgelijk.. IK snap niet dat jullie hem allemaal de BOM vonden.. Hebben jullie AL die fouten niet gehoord dan? Hij vond zichzelf meesterlijk, maarja.. smaken verschillen en dat is maar goed ook. IK ga volgend jaar niet meer.. ben bij alle 3 geweest.. ga volgend jaar naar Awakenings...
Waarschuw beheerder
Staan er nog ergens live set's online ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zondag 9 april 2006 om 15:49:
vip was niet heel veel boeiends doe mij maar partyen onder het gewone volk

Zijn de mensen die "vip" zijn niet "gewoon" dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lique op zondag 9 april 2006 om 15:55:
ga volgend jaar naar Awakenings

Daar ben ik dus geweest. TOP!! :D geen rijen bij het drinken halen, wc's in het begin wat druk, maar liep lekker door, schappelijke prijzen voor de munten, toppie lazershow en vuurwerk, goede livesets, lekker pompende techno. Alles naar mijn verwachtingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 16:38:
geen rijen bij het drinken halen, wc's in het begin wat druk, maar liep lekker door, schappelijke prijzen voor de munten, toppie lazershow en vuurwerk, goede livesets, lekker pompende techno. Alles naar mijn verwachtingen.

IK kan er alleen maar van zuchten.. :-D
Baal wel, Cox is mijn GOD!! Maar volgend jaar ECHT awakenings boven dit. Cox zie ik wel weer op Ibiza ofzo!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zondag 9 april 2006 om 15:02:
Trouwens wc's waren gratis, dat vind ik al een plus, dat je je handen dan niet kan wassen das dan weer jammer maar goed, ga je ook niet dood van

Als je naar de vaste wc's ging links achter in de hoek, dan kon je wel je handen wassen :)
Waarschuw beheerder
niemand die de line up van de carl cox stage @ dance valley weet?

is dat niet bekend gemaakt gisteren?

Waarschuw beheerder
Het was een vet feest, vorig jaar was het veel minder....

De lasershow daar zij je gewoon U tegen die was echt mega vet, dat had je vorig jaar niet toen was er wijnig aandacht besteed aan het aan kleden van het feest.

De wc`s beetje jammer dat je je handen niet kon wassen en er was ook geen spiegel aanwezig bij de wc``s :(

Uitspraak van Hassanova op zondag 9 april 2006 om 16:56:
niemand die de line up van de carl cox stage @ dance valley weet?

Ik weet dat de PRODIGY live komt optreden op dance valley op vrijdag meer weet ik ook niet.

Maar CARL COX was toppie

Er staan foto`s op www.djguide.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kvond echt kick feessie...Kga nooit naar technofeesten, maar bij deze zal ik ze zkr vaker bezoeken, muziek was gruwelijk net als de lasershows en de vrouwen oefffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Waarschuw beheerder
Het was (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Valentino was de beste!! zowiezo alles..

Alleen marijn(meisje met een witte roos om haar pols) ik weet je email niet meer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn de mensen die "vip" zijn niet "gewoon" dan?

was ook als grapje bedoeld he

sarcasme weet je wel
Waarschuw beheerder
Okeeeeeeeeeeej, dan zitten we op 1 lijn.. Hou wel van dat sarcasme!! :bounce:

GReetzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 17:14:
net als de lasershows en de vrouwen oefffffffffffffffffffffffffffffffffff.

verliefd op beiden geworden gisteravond (A)
Waarschuw beheerder
Wist vantevoren dat het kut zou worden....heb nog nooit een groter feest in Rotterdam meegemaakt waar het gezellig was en waar niet gevochten werd.
Feesten in Rotterdamse clubs zijn daar het tegenovergestelde van...ik ben geregeld in Rotterdam te vinden maar de grote feesten skip ik.

En ik wist dat Liekje ging dus dan is het zowieso al nooit niks! Hehehehehe!
Waarschuw beheerder
BUD.. STOMME PISVLEK... :-D

OKE, NOU ZAL IK HET MAAR BEKEND MAKEN HE.. ;-p

IK BEN GEGAAN OMDAT IK WIST DAT JIJ NIET BINNEN MOCHT!!!!

WAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHA..

Daar kun jij niets aan doen natuurlijk, maar geeft wel weer het type jij bent!!

Dag schat..

XXX Sleeeeeeeeezybitch
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb helemaal geen timetabel of iets gezien, maar vanaf een uur of 2 kwamen er een aantal lage snelheid platen voorbij met een gruwelijk vet ritme erin. Wie was toen aan het draaien? Carl Cox zelf?

Ik hoop wel dat er een aantal setjes te downloaden zijn binnenkort.
Waarschuw beheerder
Was weer heel gezellig.
Blijft lekkere muziek, Marco Carola :kwijl:
Bar klote en vloer af en toe verradelijk glad.

ps. Er zou gisteren tog nog 'n stage bij Dance Valley bekend worden gemaakt, of was dat niet zo?
Waarschuw beheerder
Eej Liekje!

Ik MOCHT wel naar binnen maar ik WOU niet naar binnen!

Voor volgend jaar....veel plezier bij Karel Koks!

Greets,
Pisvlek
Waarschuw beheerder
was erg gezellig,
gelukkig niks van vechtpartijen meegekregen.
Muziek werd alleen pas halverwege de avond goed :(
Nou niet echt een feestje waar ik 40 euro voor zou willen betalen ;)
Waarschuw beheerder
Hey Budovic,

Je wou niet.. en je mocht niet.. Dat zijn twee verschillende dingen he..
Maarja, das heeeeeeeeeeeeeel moeilijk voor jou hahahahahah

Greetzzzzzzzz (k)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=371 cacheid=00052d31000d5071f0d736011a0157038c]http://www.ebaumsworld.com/forumfun/negative21.jpg[/img]

BUD.. hahahah..

HOPPAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 9 april 2006 om 18:19:
Wie was toen aan het draaien? Carl Cox zelf?

Volgens mij was dat Karel Piemels himself ja

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een prima feestje :jaja:

Carl Cox had er lekkere stukjes tussen zitten, voor de rest een beetje soft. Maar dat werd aan het eind van de avond beter :D

Beetje jammer van die rijen overal, en die achterlijke vechtpartijen :[ Ga dat ergens anders doen ipv op een feest :[

Verder vond ik 't leuk (Y)
Waarschuw beheerder
Vond het wel leuk, maar de organisatie had zeker beter gekund... ze bleven lekker lang doordraaien.. sowieso tot half 8 geloof ik :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op zondag 9 april 2006 om 18:54:
Vond het wel leuk, maar de organisatie had zeker beter gekund... ze bleven lekker lang doordraaien.. sowieso tot half 8 geloof ik

Meis ben je vorig jaar naar Carl Cox geweest?

Dit jaar was het juist veel beter georganiseerd.

Het feest duurde sowieso tot half 8

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit zo'n slecht feest meegemaakt mede door de organisatie en vond et allemaal ook vrij soft.Niet voor herhaling vatbaar, volgend jaar maar naar awakenings.
Waarschuw beheerder
IK ben al een kweet nie hoelang Fan van die lekkere dikke neger.. maar gisteren............... Ben om half 4 naar huis gegaan,, kon wel janken. En die ANDERSON.. Walgelijk.. IK snap niet dat jullie hem allemaal de BOM vonden.. Hebben jullie AL die fouten niet gehoord dan?

Moet het helaas met je eens zijn. CC&F 2006 viel tegen ten opzichte van de voorgaande twee edities. Behalve de organisatorische fouten met de bar (druk!) en de toiletten (vies!), viel de muziek me tegen. Van de 9,5 uur dat het feest duurde heeft de gastheer bovendien maar 2,5 uur gedraaid (02.00-04.30)! Dat kan echt niet; Karel heeft zich er veel te makkelijk vanaf gemaakt.

Waar is de temperamentvolle Carl Cox gebleven? Ik snap werkelijk niet dat mensen nu nog klagen dat het allemaal te soft was, terwijl ik vrijwel alleen snoeiharde techno heb gehoord.

Man van de avond: Marco Carola, die de nacht op een bijzonder fraaie en degelijke wijze wist af te sluiten waardoor ik aan dit feest toch nog een enigszins positief gevoel overhoud. Tegenvaller: Darren Emerson, vanwege zijn fouten, makkelijke mixstijl en veel te lange Born Slippy-mix.

De sfeer vond ik vrij mak; uitzonderingen uiteraard daargelaten. Van vechtpartijen (net als editie 1 en 2) niets gemerkt. Tenslotte: het was zó opvallend dat alle aanwezige vrouwen in het bezit waren van een (vaak ranzige oudere) man cq. pooier! Kennelijk trekt dit soort feesten helaas toch geen vrijgezelle dames.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marrrrrc op zondag 9 april 2006 om 19:49:
Kennelijk trekt dit soort feesten helaas toch geen vrijgezelle dames.

Jawel hoor :)

Maar hier
het was zó opvallend dat alle aanwezige vrouwen in het bezit waren van een (vaak ranzige oudere) man cq. pooier!

heb je gelijk in :jaja:

Waarschuw beheerder
Waar is de temperamentvolle Carl Cox gebleven?

nou ? dat vroeg ik me gisteren dus ook af

Sinds ome Karel alleen nog met cd,s draait vind ik dat zijn platen keus ernstig tekort schiet :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het wel naar me zin gehad!!!

Waarschuw beheerder
Awakenings op vrijdag, Kareltje de Kok op zaterdag. Ik had een gratis VIP kaart die ik alleen gebruikte voor de ingang (niet wachten), het gratis kluisje en die iets mindere wachttijden bij de bar. Dansen tussen de crowd...

De bar... ja dat was slecht geregeld. Staan de obers allemaal te dringen voor de tap om hun eigen biertjes te tappen. Ik zeg: zet 1 iemand aan die tap en laat die tap de hele avond open staan. ketting tappen, pils gaat toch op. Idem dito met H@), rooie stier etc...

Vechten? Niets van gemerkt... Muziek was hard, iets melodieuzer dan bij Awakenings op vrijdag. Awakenings is idd beter geregeld maar voor de verandering vond ik dit ook eens leuk.

Het grote lichtpanneel achter de DJ vond ik wel gaaf :)

Verder waren er veel meer vrouwen dan bij Awakenings, dus das ook positief (het oog wil ook wat ;) )

Waarschuw beheerder
O... en ik vond opvallend dat er zoooveel mensen de weg kwijt waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben geen gebruiker dus kan er niet veel van zeggen maar ik begrijp echt niet dat je die drugs nodig hebt. Alleen al de muziek pompt de adrenaline bij mij op tot een enorm hoog niveau. En dan zit ik nog maar alleen aan de spa blauw :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan echt niet; Karel heeft zich er veel te makkelijk vanaf gemaakt.

Ja dat vind ik ook. Hij had er lekkere stukken tussen zitten, maar het waren meer z'n Friends die 't deden :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:11:
O... en ik vond opvallend dat er zoooveel mensen de weg kwijt waren

Klopt, veel wazige lui.. Maar ja, ieder z'n ding :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ze waren dr toch wel ;)

ik vond t feestje zelf echt leuk, heb me zeker goed vermaakt, maar ook ik moet zeggen dat de organisatie echt ont-zet-tend bagger was helaas :/

maar uiteindelijk heeft dat de pret toch niet bedorven!! :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een boutfeest...

Wat een paupervolk liep er zeg...en het leek wel alsof iedereen of doorgesnoven of knetterend uit zijn dak was...

Slecht geregeld ook qua muntjes en bar...

Muziek : Emerson was wel lekker...carl cox had zo zijn momenten...af en toe goed, af en toe zaad...

Geluid vond ik wel zuiver trouwens...
Waarschuw beheerder
Wat een KUT feest!

Slecht georganiseerd, slechte muziek, en heel veel lelijke rare mensen.

Nooit meer naar een TECHNO feest zeg...
Waarschuw beheerder
Nee jij bent lekker :P
Waarschuw beheerder
vond niemand valentino goed? Ik vond dat hij masterlijk draaide. En de lichte waren vet. meer niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 17:14:
net als de lasershows en de vrouwen oefffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Lasershows oke, maar vrowuen?
Ik kan misschien te keiskeurig zijn, maar het publiek was over algemeen geeb techno publiek, veel lelijke mensen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **JG&Joanne** op zondag 9 april 2006 om 22:03:

ik denk niet dat het aan de techno lag, je moet gewoon beter je feesten kiezen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FrankZito op zondag 9 april 2006 om 22:20:
vond niemand valentino goed?

Jawel, eigenlijk 1 van de beste :)

Waarschuw beheerder
In 2004 vond ik beter.. Maar al met al leuke avond! ;-)

Waarschuw beheerder
ik vond dat de muziek erg veel ups maar vooral ook veel downs had!!

vorig jaar vond ik de muziek 10 keer beter maar nu hadden ze wel wat meer aandacht aan het licht gegeven (top lasers), maarja
geef toch meer om de muziek dan om het licht
en ik vond de mensen dit jaar ook niet zo top.
de sweer was vorig jaar veel beter!!

maar goed ik heb me verder prima vermaakt!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:22:

Ik heb toch wel een aantal erg aantrekkelijke dames gezien.

Wat ik me nog wel bedacht, vorig jaar was het in de zaal een stuk lichter, wat ook een beetje helpt aan de sfeer natuurlijk.

Waarschuw beheerder
was super gezellig weer (y)
de dag ervoor awake....:p

maar helaas draaide Karel niet wat ik van hem gewend ben...zware tegenvaller,de rest van de dj's ook trouwens....weinig hoogtepunten,geen climax....jammer jammer jammer.....gelukkig zat de sfeer er bij ons goed in.......

hoop dat ie volgend jaar weer als vanouds gaat draaien :D

(K)

Waarschuw beheerder
jaja bianca volgend jaar gewoon weer naar awakenings gaan op zaterdag;)
Waarschuw beheerder
was wel gezellig jammer dat het bier aan de ene bar ineens op was

Waarschuw beheerder
het was idd een leuk feestje! jammer dat je zo lang moest wachten bij de muntenbalie en bij de drank

Waarschuw beheerder
Vond het beter als vorig jaar, er werd dit jaar tenminste miet de hele tijd door de MIC geschreeuwd, vond muziek wel aardig alleen ja dat vechten we waren net binnen en toen kreeg een gozer meteen een groep op zijn nek waarbij 1 gozer heel laf die jongen 2 keer in zijn gezicht trapte.

Nog een tijdje met DJ Rob staan lullen aardige gozer is dat ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:22:
Ik kan misschien te keiskeurig zijn, maar het publiek was over algemeen geeb techno publiek, veel lelijke mensen laatste aanpassing 9 april 2006 22:28

Ik geef je groot gelijk het echte techno publiek was het zeker niet.Dat was ook het eerste wat me opviel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:52:
vorig jaar vond ik de muziek 10 keer beter maar nu hadden ze wel wat meer aandacht aan het licht gegeven (top lasers),

idd
ja ik vond het gezellig dat al mijn vrienden en vriendinnen er waren en natuurlijk mijn lieve vriend :lief:
Maar verder vond ik het niet zo geweldig..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 09:57:
Ik geef je groot gelijk het echte techno publiek was het zeker niet

Ken je mij dan vertellen hoe het Technopubliek eruit ziet ?
Waarschuw beheerder
donateur
precies wat is dat dan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op maandag 10 april 2006 om 10:45:
precies wat is dat dan

Ja inderdaad wil wel weten hoe die eruit zien.....
Waarschuw beheerder
Nou...sowieso dat er alleen gedanst werd als er een qlimax kwam en/of als de bass er ineens weer hard inpompte...voor de rest stond iedereen een beetje om zich heen uit zijn neus te vreten....vooral na 3en...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 10 april 2006 om 12:11:
Nou...sowieso dat er alleen gedanst werd als er een qlimax kwam en/of als de bass er ineens weer hard inpompte...voor de rest stond iedereen een beetje om zich heen uit zijn neus te vreten....vooral na 3en...

Nou ik weet niet naar welk feest sommige van jullie zijn geweest, maar ik heb me prima vermaakt. Aan de line up kon iedereen toch zien dat het geen knaltechno werd of zie ik dat weer verkeerd. Voorgaande jaren was het harder inderdaad, maar vond het prima.
Waarschuw beheerder
:cheer: IK VOND HET TOP!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur

nou ik niet hoor kstamp altijd door :yes: behalve op het eind toen was ik doodmoe en was de muziek sloom (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
live gitaren waren moeilijk vet! hele avond was super ontbrak niets aan!

Waarschuw beheerder
ook foto's op www.deepbeats.nl zag ik
Waarschuw beheerder
vond t wel n aardig feestje :)

Het was echt n visueel spektakel, beter dan ik had verwacht wat dat betreft. Muziek was iets softer dan ik zou willen, maar dat had ik ook al verwacht. Muzikaal vond ik t einde ook wel echt goed met Valentino Kanzyani en Marco Carola :)

Ben alleen op t einde ook echt de zaal in geweest, van 12 tot 2 was ik aan t werk en van 2 tot half 5 ben ik nog n beetje achter blijven hangen en veel aardige mensen gesproken, en daarmee ben ik vanaf half 5 dus ook t feest weer op gegaan zeg maar :)

Weet ook niet of t daaraan lag, maar vanaf toen was t publiek iig wel erg tam voor t grootste deel, bijna iedereen stond stil.. Maar goed, voor de rest goed vermaakt dus, aardige mensen ontmoet, en feest was qua organisatie goed in orde :) (behalve de bar trouwens, de rij daar was echt veel te lang).
Waarschuw beheerder
In vergelijking met vorig jaar zag het feest er dit jaar een stuk beter uit. Meer aandacht voor lichten/lasers en barren. Er waren dit jaar 3 barren van een aardige lengte, beetje jammer dat de organisatie er dan maar 5 mensen achter zet waardoor je als bezoeker gewoon nog steeds 20 minuten staat te wachten voordat je wat te drinken in je handen hebt... weer erg slecht geregeld.
Verder wel gezellig, maar niet een feest om het nu nog over te hebben...

Waarschuw beheerder
was een knalfeesieeeeeee :cheer:..!!!

Waarschuw beheerder
die lasers waren vet gedaan rondom de hele zaal maar verder idd niet echt boeiend; en bij de eerste editie was carl cox volgens mijn de hele avond aanwezig (superlange eigen set en back2back met michel) maar nu maar een paar uurtjes gezien. prima vermaakt, maar that's it...en dat wachten voor alles was gewoon ronduit kut; udc, waarom elk jaar weer dezelfde fouten :@
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat ik wat gemist heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 14:55:
waarom elk jaar weer dezelfde fouten

dat zijn geen fouten

Ze doen het namelijt met opzet, bezuinigen op personeelskosten. Dat zie je terug bij vrijwel elk UDC-feest (muv Dance Valley).

Iedereen verwacht altijd dat UDC failliet gaat omdat veel concepten mislukken, maar UDC heeft lang niet zoveel mensen in dienst als bv ID&T voor een feest.

Laat me raden....er waren maar een aantal entreepoortjes (4 bij Armin Only :s )
Waarschuw beheerder
Nou ik weet niet naar welk feest sommige van jullie zijn geweest, maar ik heb me prima vermaakt. Aan de line up kon iedereen toch zien dat het geen knaltechno werd of zie ik dat weer verkeerd. Voorgaande jaren was het harder inderdaad, maar vond het prima.

Dat bedoel ik toch ook...ik vond de muziek opzich wel prima...lekker dansbaar....maar het publiek ging alleen los als er een gigantische bass werd ingeknald of een andere soort qlimax kwam....voor de rest was het erg mat...

Waarschuw beheerder
volgend jaar niet meer! men wat een saai gedoe hoop mensen stonden maar voor zich uit te staren muziek was niet denderend de wc's(dixies ) waren vies en je kon nog geen eens je handen wassen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Depsie op maandag 10 april 2006 om 14:23:
5 mensen achter zet waardoor je als bezoeker gewoon nog steeds 20 minuten staat te wachten voordat je wat te drinken in je handen hebt...

we stonden niet met ze 5-en !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Carl Cox and friends 2006 :

Te lange wachtrijen bij munt en drank verkoop.
Te veel sick fucks.
Overmatig gebruik van de lasers.
Matige sfeer.
Weinig fatsoenlijk volk.
Te korte show van Carl Cox.
Te weinig show / entertainment vergeleken met de voorafgaande CC&F.

Al met al waren mij verwachtingen niet vervuld..
Emmerson kreeg iedereen eidelijk een beetje los, alleen jammer van zn fouten.
Carl Cox begon goed, verzwakte daarna beetje maar sloot het laatste uur zijn set fantastisch af.
Valentio draaide prima
En Marco Carola heeft uiteindelijk wel mijn avond goed gemaakt. Wat een fatastische set zette hij neer. Jammer dat hij als laatst draaide.

Los van de vele negatieve punten van de avond heb ik mij toch wel kunnen vermaken.
Maar jammer van Carl..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand al sets of setlists online gevonden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **JG&Joanne** op zondag 9 april 2006 om 22:03:

Das nou zonde.. er zijn zoveel techno feestjes die WEL vet zijn.. En om nou meteen de TECHNO uit het raam te gooien zou ik je toch adviseren om eens naar Awakenings te gaan.. Zie je daar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lique op maandag 10 april 2006 om 18:11:

Knap domme opmerking!

Waarschuw beheerder
Ik heb me goed vermaakt.Maar ik vond 2004 veel beter!
Ik vond dat carl cox veel te kort draaide.en Darren maakte idd veel fouten.
Er werd ook te weinig gedanst vond ik!
Verder was t weer ok!

Waarschuw beheerder
Ik vond het heel erg tegenvallen voor CC&F!
Voorgaande jaar was stukken beter..
Muziek was wel ok, maar de sfeer, drinken, munten en wc's volop k*t!
Ik had me er heel erg op verheugd maar viel aardig tegen!
Waarschuw beheerder
Voor een eerste keer vond ik het zwaar relaxed!! Had er enorme zin in en ga zeker vaker en volgend jaar ben ik weer van de partij!! ik vond het gaaf dus.... ach en vieze wc's tja... dat zal altijd wel blijven!!!
Waarschuw beheerder
voor mij was Darren Emerson de man van de avond...!

verder vond ik de aankleding van de Ahoy ook zeer vet ! Helemaal toen King Carl begon, die groene lasers :respect:
Waarschuw beheerder
Als je nou eens niet zoveel op anderen let, maar gewoon zelf een leuk feessie bouwt dan krijg je het vanzelf wel naar je zin!!!
Ik heb een top avond gehad, mij boeit het niet als er een paar stakkers aan de zijkant een chago smoelwerk hebben!
Darren was zeker de master!
Waarschuw beheerder
[img width=671 height=458 cacheid=000c1fd70022e600b56c28db1a01579a64]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/58416206/original.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco. op maandag 10 april 2006 om 20:33:
Als je nou eens niet zoveel op anderen let, maar gewoon zelf een leuk feessie bouwt dan krijg je het vanzelf wel naar je zin!!!
Ik heb een top avond gehad, mij boeit het niet als er een paar stakkers aan de zijkant een chago smoelwerk hebben!
Darren was zeker de master!

Precies, ik heb weinig gemerkt van de slechte sfeer ed. was erg leuk allemaal.

Of dat alles moet na 5 uur gebeurd zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:09:

whahahahaha, als je daarom naar een feest gaat, snap je in mijn ogen niks van muziek :no:

Maar ben je wel vermakelijk :D
Waarschuw beheerder
Awake of Time warp had een betere keuze geweest denk ik...maar al met al was t toch een gezellig feest doordat we met een grote groep waren. en tot half 8 was ook niet verkeerd ;) lasers waren goed, muziek iets minder naarmate je verder achterin stond :(
volgend jaar ander feestje...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja...

[img width=698 height=206 cacheid=00003b2900007236410aecd51a0157ab7a]http://i37.photobucket.com/albums/e83/manhunter2006/ilovetechnopiccy.jpg[/img]

Maare mijn eigen pc is dus een dode pc voor een tijdje...

Ik zit nu ff te netten op mijn pa's pc maar zijn er al mensen die live sets hebben gevonden van bijv Carl Cox, of diegene die daarna draaide, weet niet meer wie dat was. En ik heb dus niet alle p2p programmas hierop.

Vanaf 02:00 ging het echt lekker er kwamen ook een paar SUPER vette platen voorbij waarvan ik de naam absoluut niet ken. Maar die ik erg graag in mijn collectie wil hebben. De set van Carl zelf was ook masterlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Feest maken begint ook wel beetje bij jezelf he... ? als jij idd jezelf constant gaat lopen irritere aan de mensen die stil staan.. of die sago kijke of doped out, suc6 (Y)

Trek me daar vrij weinig van aan en heb vrijwel de hele avond op de dansvloer gestaan helemaal los op de harde techno beats :D en dat brood nuchter! en met mij alle mensen waar ik mee was dus..

Prima naar me zin gehad.. so what dat er veel pooiers, dopers, en lelijkerds rondliepen.. bezoek een plaatselijke club en je hebt vrijwel 't zelfde, niks van aan trekken vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op maandag 10 april 2006 om 22:52:
Ik zit nu ff te netten op mijn pa's pc maar zijn er al mensen die live sets hebben gevonden van bijv Carl Cox, of diegene die daarna draaide, weet niet meer wie dat was. En ik heb dus niet alle p2p programmas hierop.

waar hebben ze die gevonden dan?
Ben er wel benieuwd waar want er werd naar mijn mening echt heerlijk gedraaid :9
Waarschuw beheerder
vorig jaar vond ik beter!!
maar nu waren we toch met 'n aardig groepje dus errug gezellig...
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste techno feest en ik vond het WEL leuk:D
Geweldig zelfs!!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en het publiek was idd anders..
En wat werd er op eengegeven moment soft gedraaid!!! beetje jammer!!

Maar goed daarna werd beter :P

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lauersen op maandag 10 april 2006 om 16:19:
Overmatig gebruik van de lasers.

en da's een probleem??? vond het één van de weinige goede dingen van de avond :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na afgelopen zaterdag wist ik et zeker dat k NOOIT meer naar dit feest zal gaan ben er de eerst keer geweest vond et toen al niet echt leuk daardoor de 2de keer overgeslagen d8 kan de 3de keer wel een keertje kijken na had beter naar de westergas kunnen gaan gelukkig was k met mensen die heel erg gezellig zijn dus dat maakte et wel weer goed maar de volgende keer moeten ze iets langer nadenken over hoe ze et met de muntjes,barretjes en wc's gaan aanpakken want dat sloeg echt nergens op (bier was ff op bij de bar waar wij stonden en je loop dan niet zomaar ff naar de andere kant van de zaal om een biertje te halen)
Waarschuw beheerder
Ik heb het helemaal geweldig gehad!! wat een HEERLIJK feest!!

Ik kan niet wachten tot volgend jaar!!! :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
gelukkig waren we met een leuk groepje en draaide ze op het eind (na vijven) weer echt lekker, Carl daargelaten(Y)

Maar blijf er bij: ik vond het over t algemeen maar een grimmig/doorgesnoven/pauper/treurig publiek.. op laatste nog een mega vechtpartij (vernam dat 't de hele tijd wel doorging kriskras door de zaal)

En zoeken naar mooie dames:s:s:s:s:s. Blij dat mn eigen vrouw mee was zeg!

Kan niet wachten tot de heerlijk buitenfeessie in en rond om Noord Holland..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de enige echte 'M' op woensdag 12 april 2006 om 12:25:
op laatste nog een mega vechtpartij (vernam dat 't de hele tijd wel doorging kriskras door de zaal)

dat is standaard in de ahoy de eerste keer dat k daar was had je zo'n grote vechtpartij dat er gewoon te weing security aanwezig was
Waarschuw beheerder
Als ik de reacties hier lees was het niet al te best.

Waardering: zeer goed

Maar toch een zeer goed als waardering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:47:
n waarom al die vechtpartijen?

Dat is Rotterdam meid, dat krijg je er altijd gratis bij. iets meer dan andere steden waar ze proberen een feestje te geven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<<Tesje>>> op dinsdag 11 april 2006 om 00:37:
vorig jaar vond ik beter!!
maar nu waren we toch met 'n aardig groepje dus errug gezellig...

Tesje........ Time Warp'06 10 ,carl cox vorig jaar 4-.
en zo te horen nu een 3 :P
Waarschuw beheerder
yep!!

word 's tijd dat wij naar 'n feestje gaan schat!! kuzz
Waarschuw beheerder
het was slecht geregeld maar wel gezellig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<<Tesje>>> op woensdag 12 april 2006 om 17:11:
word 's tijd dat wij naar 'n feestje gaan schat!! kuzz

ja sorry:( dat geile crazyland word het hem waarschijnlijk niet voor mij:(. ga met mij eens naar dat o zo gekke duitsland:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het als mijn eerste technofeest echt heerlijk.
leuk om eens wat ander publiek te zien dan altijd diezelfde koppies op hardcore feesten!

ik vond het helemaal niet erg dat na 6-en het publiek wat rustiger werd, ik snapte het zelf ook niet helemaal meer. ;)

de lasers waren fantastisch.. en de mimimal op het einde was ook echt het enige wat ik wou horen op dat moment. de sfeer was wel minder gezellig dan ik gewend was op andere feesten. hier was toch iedereen wat individueler bezig. is dit altijd zo op techno feesten? ik was samen met een vriend van me die ook voor het eerst een techno feest bezocht en we hebben het allebei zwaar naar ons zin gehad. we waren ook zo vaag als een aardbei dus dat scheelt wel een hoop denk ik. ;)
mijn indruk van het feest was dus: fantastisch! :)

rijen bij de bar heb ik niet zo heel veel last van gehad eigenlijk. ik propte me er wel tussen.

ik zoek nog 2 nummers:
- funky techno met vocal "we're on a morning mission(?)"
- techno met vocal "you got a/the love"

als iemand een idee heeft: let me know :)

nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-NiLES op donderdag 13 april 2006 om 11:36:
nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick!

Awakenings in Now&Wow is heel tof !
Waarschuw beheerder
donateur
mooi. ik heb er zin in :)
Waarschuw beheerder
Al die mensen die de sfeer slecht vonden, op welke plekken waren jullie?
Ik stond grotendeels ergens midden vooraan en het was geweldig daar, misschien was het ergens achterin was minder? weet niet kan zo zijn :P

Hier nog een filmpje van stukje van carl cox:
http://rapidshare.de/files/17910806/video-0014.mp4.html

Waarschuw beheerder
Nouu.. ik ook maar reageren..

Vond het op zich aardig te doen, was nog nooit eerder geweest, vond het jammer dat er maar 1 zaal was.

Waar ik me wel aan ergerde was dat er maar TWEE barren waren om drinken te halen, er stonden voor beide een rij van zeker 3 kwartier.

Bovendien stond ik precies in een hoek met veel vechten, en ergerde ik me echt walgelijk kapot aan die vieze stink wc's!

En was 6 uur thuis :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op donderdag 13 april 2006 om 18:30:
stond grotendeels ergens midden vooraan en het was geweldig daar

ik ook !!

Inderdaad helemaal los daar :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:51:
Waar ik me wel aan ergerde was dat er maar TWEE barren waren om drinken te halen, er stonden voor beide een rij van zeker 3 kwartier.

dr waren er 3 was ff zoeken naar de 3e maar ik heb hem wel gevonden uiteindelijk

Waarschuw beheerder
Tja... ik ben niet nog aan het na-stuiteren van enthousiasme, en dat was vorig jaar zeker wel het geval

ik was met een leuke groep en dat heeft er voor gezorgt dat het een leuke avond is geworden

Ik vindt dat Carl zich er schandalig makkelijk vanaf heeft gedaan. Veel te weinig gedraait. Ik kom voor hem, prima dat iemand anders het publiek opwarmt en tussendoor nog even een uurtje draait als Carl gaat pissen of wat hij verder ook doet als hij niet achter de tafels staat. Maar nu was het meer Friends & Carl dan andersom.

Carl, niet meer doen jongen !

Geen vechtpartijen gezien, maar ja het is en blijft Rotterdam en daar loopt nou eenmaal veel klootjesvolk

Volgend jaar weer ? Dat weet ik zo net nog niet....

Waarschuw beheerder
Dat gejank over vechtpartijen, als je in een kroeg komt kan het ook wel is fout gaan, en daar is het 100 keer minder druk als op een feest dus gebeurt het daar wel is meer. Als je zonder geweld het leven door wilt, ga lekker op de maan wonen. Jankmuilen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:02:
Dat gejank over vechtpartijen, als je in een kroeg komt kan het ook wel is fout gaan, en daar is het 100 keer minder druk als op een feest dus gebeurt het daar wel is meer. Als je zonder geweld het leven door wilt, ga lekker op de maan wonen. Jankmuilen.

ben het helemaal met je eens, maar je snapt toch wel dat mensen erover KLAGEN?
leuk is het niet, in een kroeg niet, en op een feest NOG minder (waar je nog geld voor betaald enzo ) kroegenfight is meestal uit verveling en simpelweg lomp dronkenschap.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-NiLES op donderdag 13 april 2006 om 23:34:
ben het helemaal met je eens, maar je snapt toch wel dat mensen erover KLAGEN?
leuk is het niet, in een kroeg niet, en op een feest NOG minder (waar je nog geld voor betaald enzo ) kroegenfight is meestal uit verveling en simpelweg lomp dronkenschap.

tuurlijk begrijp ik het, maar mensen moeten niet doen alsof de wereld bestaat uit barbapappa en teletubbies.

Als je een feest hebt, maaak je het naar je eigen zin, als er problemen zijn loop je gewoon weg, kom op zeg.
Waarschuw beheerder
G-NiLES citeer 13 april 2006 11:36

donateur! ik vond het als mijn eerste technofeest echt heerlijk.
leuk om eens wat ander publiek te zien dan altijd diezelfde koppies op hardcore feesten!

ik vond het helemaal niet erg dat na 6-en het publiek wat rustiger werd, ik snapte het zelf ook niet helemaal meer.

de lasers waren fantastisch.. en de mimimal op het einde was ook echt het enige wat ik wou horen op dat moment. de sfeer was wel minder gezellig dan ik gewend was op andere feesten. hier was toch iedereen wat individueler bezig. is dit altijd zo op techno feesten? ik was samen met een vriend van me die ook voor het eerst een techno feest bezocht en we hebben het allebei zwaar naar ons zin gehad. we waren ook zo vaag als een aardbei dus dat scheelt wel een hoop denk ik.
mijn indruk van het feest was dus: fantastisch!

rijen bij de bar heb ik niet zo heel veel last van gehad eigenlijk. ik propte me er wel tussen.

ik zoek nog 2 nummers:
- funky techno met vocal "we're on a morning mission(?)"
- techno met vocal "you got a/the love"

als iemand een idee heeft: let me know

nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick!

Awakenings zal vast leuker voor je worden.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 19:31:
Ik vindt dat Carl zich er schandalig makkelijk vanaf heeft gedaan. Veel te weinig gedraait. Ik kom voor hem, prima dat iemand anders het publiek opwarmt en tussendoor nog even een uurtje draait als Carl gaat pissen of wat hij verder ook doet als hij niet achter de tafels staat. Maar nu was het meer Friends & Carl dan andersom.

daar baalde ik ook wel van ja... pas om 2 uur kwam ie eindelijk aankakken (N)

maarjaaaaaaaaaa.. verder wel lekker feest hoor. Vond vooral de lasershows erg heftig. Sfeer ook op zich goed, heb in ieder geval geen matpartijen gezien gelukkig. 't was wat druk, maar beter dat dan een half lege zaal.

Toch blijft de eerste editie het leukste/beste/gaafste :yes:
Waarschuw beheerder
niks van vechtpartijen of iets dergelijks meegekregen :)
Heb me eigen feestje wel gebouwd daar(Y)

Maar inderdaad, nu al wel meerdere feestjes in Rotterdam gehad, en was altijd hetzelfde gezeik :(

Aankleding en lichtshow was goed, alleen muziek vaak wat minder (veel dooie momenten(ERG DOOIE MOMENTEN)).

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn de mensen weer heerlijk aan het overdrijven hier. Vechtpartijen(1 gezien, niet leuk maar kan altijd gebeuren), 3 kwartier wachten aan de bar(schei toch uit, absolute onzin of je hebt iedereen voor laten gaan, dan kom je nooit aan de beurt) en ga zo maar door. Bijna iedereen heeft wel wat te klagen, maar ondertussen heeft het feest wel een hoge waardering gekregen. Beetje vreemd. Enige echte minpunt was in mijn ogen dat Carl zelf zo ongeloofelijk kort heeft gedraaid, erg jammer. Zou hij dan toch eindelijk een keer te oud worden voor dit soort feesten????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 16:05:
maar ondertussen heeft het feest wel een hoge waardering

Dat is best maf ja, maar toch denk ik dat er een bovengemiddelde ontevredenheid heerst
Waarschuw beheerder
zijn er al ergens livesetjes te krijgen?

Waarschuw beheerder
Goed naar me zin gehad ;-)
Waarschuw beheerder
IK ben al een kweet nie hoelang Fan van die lekkere dikke neger

Hihi, die Liek :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op maandag 8 mei 2006 om 11:50:
Hihi, die Liek

gek wijf