| Betreft: | evenement: Carl Cox & Friends, zaterdag 8 april 2006 om 22:00 |
Kwam wel pas rond 12en los, eerste dj was echt héél erg soft!
Die act die na hem kwam vond ik ook wel leuk! wie waren dat?
jezus wat was dat zwaar werken achter de bar , hadden ze niet ff meer barren in kunnen zetten !!
vip was niet heel veel boeiends doe mij maar partyen onder het gewone volk
ga volgend jaar naar Awakenings
geen rijen bij het drinken halen, wc's in het begin wat druk, maar liep lekker door, schappelijke prijzen voor de munten, toppie lazershow en vuurwerk, goede livesets, lekker pompende techno. Alles naar mijn verwachtingen.
niemand die de line up van de carl cox stage @ dance valley weet?
Wie was toen aan het draaien? Carl Cox zelf?
Vond het wel leuk, maar de organisatie had zeker beter gekund... ze bleven lekker lang doordraaien.. sowieso tot half 8 geloof ik
IK ben al een kweet nie hoelang Fan van die lekkere dikke neger.. maar gisteren............... Ben om half 4 naar huis gegaan,, kon wel janken. En die ANDERSON.. Walgelijk.. IK snap niet dat jullie hem allemaal de BOM vonden.. Hebben jullie AL die fouten niet gehoord dan?
Kennelijk trekt dit soort feesten helaas toch geen vrijgezelle dames.
het was zó opvallend dat alle aanwezige vrouwen in het bezit waren van een (vaak ranzige oudere) man cq. pooier!
Dat kan echt niet; Karel heeft zich er veel te makkelijk vanaf gemaakt.
O... en ik vond opvallend dat er zoooveel mensen de weg kwijt waren
Kennelijk trekt dit soort feesten helaas toch geen vrijgezelle dames.
Nooit meer naar een TECHNO feest zeg...
Lasershows oke, maar vrowuen?
Ik kan misschien te keiskeurig zijn, maar het publiek was over algemeen geeb techno publiek, veel lelijke mensen laatste aanpassing 9 april 2006 22:28
vorig jaar vond ik de muziek 10 keer beter maar nu hadden ze wel wat meer aandacht aan het licht gegeven (top lasers),
precies wat is dat dan
Nou...sowieso dat er alleen gedanst werd als er een qlimax kwam en/of als de bass er ineens weer hard inpompte...voor de rest stond iedereen een beetje om zich heen uit zijn neus te vreten....vooral na 3en...
waarom elk jaar weer dezelfde fouten
Nooit meer naar een TECHNO feest zeg...
Als je nou eens niet zoveel op anderen let, maar gewoon zelf een leuk feessie bouwt dan krijg je het vanzelf wel naar je zin!!!
Ik heb een top avond gehad, mij boeit het niet als er een paar stakkers aan de zijkant een chago smoelwerk hebben!
Darren was zeker de master!
Ik zit nu ff te netten op mijn pa's pc maar zijn er al mensen die live sets hebben gevonden van bijv Carl Cox, of diegene die daarna draaide, weet niet meer wie dat was. En ik heb dus niet alle p2p programmas hierop.
op laatste nog een mega vechtpartij (vernam dat 't de hele tijd wel doorging kriskras door de zaal)
vorig jaar vond ik beter!!
maar nu waren we toch met 'n aardig groepje dus errug gezellig...
word 's tijd dat wij naar 'n feestje gaan schat!! kuzz
Dat gejank over vechtpartijen, als je in een kroeg komt kan het ook wel is fout gaan, en daar is het 100 keer minder druk als op een feest dus gebeurt het daar wel is meer. Als je zonder geweld het leven door wilt, ga lekker op de maan wonen. Jankmuilen.
ben het helemaal met je eens, maar je snapt toch wel dat mensen erover KLAGEN?
leuk is het niet, in een kroeg niet, en op een feest NOG minder (waar je nog geld voor betaald enzo ) kroegenfight is meestal uit verveling en simpelweg lomp dronkenschap.
Ik vindt dat Carl zich er schandalig makkelijk vanaf heeft gedaan. Veel te weinig gedraait. Ik kom voor hem, prima dat iemand anders het publiek opwarmt en tussendoor nog even een uurtje draait als Carl gaat pissen of wat hij verder ook doet als hij niet achter de tafels staat. Maar nu was het meer Friends & Carl dan andersom.