Partyflock

Forumonderwerp · 864274

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 710, 2340, 1121}
Artiest {SHOWLIST artist 55087, 1789}
Waarschuw beheerder
Nu al thuis zegt genoeg denk ik........:(
Was zelf absoluut niet onder de indruk
helaas Marco Carola en Valentino Kanzyani niet meer aan t werk gezien
Ben benieuwd naar jullie meningen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het heel erg tegenvallen voor CC&F!
Voorgaande jaar was stukken beter..
Muziek was wel ok, maar de sfeer, drinken, munten en wc's volop k*t!
Ik had me er heel erg op verheugd maar viel aardig tegen!
Waarschuw beheerder
Voor een eerste keer vond ik het zwaar relaxed!! Had er enorme zin in en ga zeker vaker en volgend jaar ben ik weer van de partij!! ik vond het gaaf dus.... ach en vieze wc's tja... dat zal altijd wel blijven!!!
Waarschuw beheerder
voor mij was Darren Emerson de man van de avond...!

verder vond ik de aankleding van de Ahoy ook zeer vet ! Helemaal toen King Carl begon, die groene lasers :respect:
Waarschuw beheerder
Als je nou eens niet zoveel op anderen let, maar gewoon zelf een leuk feessie bouwt dan krijg je het vanzelf wel naar je zin!!!
Ik heb een top avond gehad, mij boeit het niet als er een paar stakkers aan de zijkant een chago smoelwerk hebben!
Darren was zeker de master!
Waarschuw beheerder
[img width=671 height=458 cacheid=000c1fd70022e600b56c28db1a01579a64]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/58416206/original.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco. op maandag 10 april 2006 om 20:33:
Als je nou eens niet zoveel op anderen let, maar gewoon zelf een leuk feessie bouwt dan krijg je het vanzelf wel naar je zin!!!
Ik heb een top avond gehad, mij boeit het niet als er een paar stakkers aan de zijkant een chago smoelwerk hebben!
Darren was zeker de master!

Precies, ik heb weinig gemerkt van de slechte sfeer ed. was erg leuk allemaal.

Of dat alles moet na 5 uur gebeurd zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:09:
Kennelijk trekt dit soort feesten helaas toch geen vrijgezelle dames.

whahahahaha, als je daarom naar een feest gaat, snap je in mijn ogen niks van muziek :no:

Maar ben je wel vermakelijk :D
Waarschuw beheerder
Awake of Time warp had een betere keuze geweest denk ik...maar al met al was t toch een gezellig feest doordat we met een grote groep waren. en tot half 8 was ook niet verkeerd ;) lasers waren goed, muziek iets minder naarmate je verder achterin stond :(
volgend jaar ander feestje...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja...

[img width=698 height=206 cacheid=00003b2900007236410aecd51a0157ab7a]http://i37.photobucket.com/albums/e83/manhunter2006/ilovetechnopiccy.jpg[/img]

Maare mijn eigen pc is dus een dode pc voor een tijdje...

Ik zit nu ff te netten op mijn pa's pc maar zijn er al mensen die live sets hebben gevonden van bijv Carl Cox, of diegene die daarna draaide, weet niet meer wie dat was. En ik heb dus niet alle p2p programmas hierop.

Vanaf 02:00 ging het echt lekker er kwamen ook een paar SUPER vette platen voorbij waarvan ik de naam absoluut niet ken. Maar die ik erg graag in mijn collectie wil hebben. De set van Carl zelf was ook masterlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Feest maken begint ook wel beetje bij jezelf he... ? als jij idd jezelf constant gaat lopen irritere aan de mensen die stil staan.. of die sago kijke of doped out, suc6 (Y)

Trek me daar vrij weinig van aan en heb vrijwel de hele avond op de dansvloer gestaan helemaal los op de harde techno beats :D en dat brood nuchter! en met mij alle mensen waar ik mee was dus..

Prima naar me zin gehad.. so what dat er veel pooiers, dopers, en lelijkerds rondliepen.. bezoek een plaatselijke club en je hebt vrijwel 't zelfde, niks van aan trekken vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op maandag 10 april 2006 om 22:52:
Ik zit nu ff te netten op mijn pa's pc maar zijn er al mensen die live sets hebben gevonden van bijv Carl Cox, of diegene die daarna draaide, weet niet meer wie dat was. En ik heb dus niet alle p2p programmas hierop.

waar hebben ze die gevonden dan?
Ben er wel benieuwd waar want er werd naar mijn mening echt heerlijk gedraaid :9
Waarschuw beheerder
vorig jaar vond ik beter!!
maar nu waren we toch met 'n aardig groepje dus errug gezellig...
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste techno feest en ik vond het WEL leuk:D
Geweldig zelfs!!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en het publiek was idd anders..
En wat werd er op eengegeven moment soft gedraaid!!! beetje jammer!!

Maar goed daarna werd beter :P

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lauersen op maandag 10 april 2006 om 16:19:
Overmatig gebruik van de lasers.

en da's een probleem??? vond het één van de weinige goede dingen van de avond :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na afgelopen zaterdag wist ik et zeker dat k NOOIT meer naar dit feest zal gaan ben er de eerst keer geweest vond et toen al niet echt leuk daardoor de 2de keer overgeslagen d8 kan de 3de keer wel een keertje kijken na had beter naar de westergas kunnen gaan gelukkig was k met mensen die heel erg gezellig zijn dus dat maakte et wel weer goed maar de volgende keer moeten ze iets langer nadenken over hoe ze et met de muntjes,barretjes en wc's gaan aanpakken want dat sloeg echt nergens op (bier was ff op bij de bar waar wij stonden en je loop dan niet zomaar ff naar de andere kant van de zaal om een biertje te halen)
Waarschuw beheerder
Ik heb het helemaal geweldig gehad!! wat een HEERLIJK feest!!

Ik kan niet wachten tot volgend jaar!!! :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
gelukkig waren we met een leuk groepje en draaide ze op het eind (na vijven) weer echt lekker, Carl daargelaten(Y)

Maar blijf er bij: ik vond het over t algemeen maar een grimmig/doorgesnoven/pauper/treurig publiek.. op laatste nog een mega vechtpartij (vernam dat 't de hele tijd wel doorging kriskras door de zaal)

En zoeken naar mooie dames:s:s:s:s:s. Blij dat mn eigen vrouw mee was zeg!

Kan niet wachten tot de heerlijk buitenfeessie in en rond om Noord Holland..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de enige echte 'M' op woensdag 12 april 2006 om 12:25:
op laatste nog een mega vechtpartij (vernam dat 't de hele tijd wel doorging kriskras door de zaal)

dat is standaard in de ahoy de eerste keer dat k daar was had je zo'n grote vechtpartij dat er gewoon te weing security aanwezig was
Waarschuw beheerder
Als ik de reacties hier lees was het niet al te best.

Waardering: zeer goed

Maar toch een zeer goed als waardering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:47:
n waarom al die vechtpartijen?

Dat is Rotterdam meid, dat krijg je er altijd gratis bij. iets meer dan andere steden waar ze proberen een feestje te geven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<<Tesje>>> op dinsdag 11 april 2006 om 00:37:
vorig jaar vond ik beter!!
maar nu waren we toch met 'n aardig groepje dus errug gezellig...

Tesje........ Time Warp'06 10 ,carl cox vorig jaar 4-.
en zo te horen nu een 3 :P
Waarschuw beheerder
yep!!

word 's tijd dat wij naar 'n feestje gaan schat!! kuzz
Waarschuw beheerder
het was slecht geregeld maar wel gezellig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<<Tesje>>> op woensdag 12 april 2006 om 17:11:
word 's tijd dat wij naar 'n feestje gaan schat!! kuzz

ja sorry:( dat geile crazyland word het hem waarschijnlijk niet voor mij:(. ga met mij eens naar dat o zo gekke duitsland:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het als mijn eerste technofeest echt heerlijk.
leuk om eens wat ander publiek te zien dan altijd diezelfde koppies op hardcore feesten!

ik vond het helemaal niet erg dat na 6-en het publiek wat rustiger werd, ik snapte het zelf ook niet helemaal meer. ;)

de lasers waren fantastisch.. en de mimimal op het einde was ook echt het enige wat ik wou horen op dat moment. de sfeer was wel minder gezellig dan ik gewend was op andere feesten. hier was toch iedereen wat individueler bezig. is dit altijd zo op techno feesten? ik was samen met een vriend van me die ook voor het eerst een techno feest bezocht en we hebben het allebei zwaar naar ons zin gehad. we waren ook zo vaag als een aardbei dus dat scheelt wel een hoop denk ik. ;)
mijn indruk van het feest was dus: fantastisch! :)

rijen bij de bar heb ik niet zo heel veel last van gehad eigenlijk. ik propte me er wel tussen.

ik zoek nog 2 nummers:
- funky techno met vocal "we're on a morning mission(?)"
- techno met vocal "you got a/the love"

als iemand een idee heeft: let me know :)

nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-NiLES op donderdag 13 april 2006 om 11:36:
nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick!

Awakenings in Now&Wow is heel tof !
Waarschuw beheerder
donateur
mooi. ik heb er zin in :)
Waarschuw beheerder
Al die mensen die de sfeer slecht vonden, op welke plekken waren jullie?
Ik stond grotendeels ergens midden vooraan en het was geweldig daar, misschien was het ergens achterin was minder? weet niet kan zo zijn :P

Hier nog een filmpje van stukje van carl cox:
http://rapidshare.de/files/17910806/video-0014.mp4.html

Waarschuw beheerder
Nouu.. ik ook maar reageren..

Vond het op zich aardig te doen, was nog nooit eerder geweest, vond het jammer dat er maar 1 zaal was.

Waar ik me wel aan ergerde was dat er maar TWEE barren waren om drinken te halen, er stonden voor beide een rij van zeker 3 kwartier.

Bovendien stond ik precies in een hoek met veel vechten, en ergerde ik me echt walgelijk kapot aan die vieze stink wc's!

En was 6 uur thuis :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op donderdag 13 april 2006 om 18:30:
stond grotendeels ergens midden vooraan en het was geweldig daar

ik ook !!

Inderdaad helemaal los daar :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:51:
Waar ik me wel aan ergerde was dat er maar TWEE barren waren om drinken te halen, er stonden voor beide een rij van zeker 3 kwartier.

dr waren er 3 was ff zoeken naar de 3e maar ik heb hem wel gevonden uiteindelijk

Waarschuw beheerder
Tja... ik ben niet nog aan het na-stuiteren van enthousiasme, en dat was vorig jaar zeker wel het geval

ik was met een leuke groep en dat heeft er voor gezorgt dat het een leuke avond is geworden

Ik vindt dat Carl zich er schandalig makkelijk vanaf heeft gedaan. Veel te weinig gedraait. Ik kom voor hem, prima dat iemand anders het publiek opwarmt en tussendoor nog even een uurtje draait als Carl gaat pissen of wat hij verder ook doet als hij niet achter de tafels staat. Maar nu was het meer Friends & Carl dan andersom.

Carl, niet meer doen jongen !

Geen vechtpartijen gezien, maar ja het is en blijft Rotterdam en daar loopt nou eenmaal veel klootjesvolk

Volgend jaar weer ? Dat weet ik zo net nog niet....

Waarschuw beheerder
Dat gejank over vechtpartijen, als je in een kroeg komt kan het ook wel is fout gaan, en daar is het 100 keer minder druk als op een feest dus gebeurt het daar wel is meer. Als je zonder geweld het leven door wilt, ga lekker op de maan wonen. Jankmuilen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:02:
Dat gejank over vechtpartijen, als je in een kroeg komt kan het ook wel is fout gaan, en daar is het 100 keer minder druk als op een feest dus gebeurt het daar wel is meer. Als je zonder geweld het leven door wilt, ga lekker op de maan wonen. Jankmuilen.

ben het helemaal met je eens, maar je snapt toch wel dat mensen erover KLAGEN?
leuk is het niet, in een kroeg niet, en op een feest NOG minder (waar je nog geld voor betaald enzo ) kroegenfight is meestal uit verveling en simpelweg lomp dronkenschap.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-NiLES op donderdag 13 april 2006 om 23:34:
ben het helemaal met je eens, maar je snapt toch wel dat mensen erover KLAGEN?
leuk is het niet, in een kroeg niet, en op een feest NOG minder (waar je nog geld voor betaald enzo ) kroegenfight is meestal uit verveling en simpelweg lomp dronkenschap.

tuurlijk begrijp ik het, maar mensen moeten niet doen alsof de wereld bestaat uit barbapappa en teletubbies.

Als je een feest hebt, maaak je het naar je eigen zin, als er problemen zijn loop je gewoon weg, kom op zeg.
Waarschuw beheerder
G-NiLES citeer 13 april 2006 11:36

donateur! ik vond het als mijn eerste technofeest echt heerlijk.
leuk om eens wat ander publiek te zien dan altijd diezelfde koppies op hardcore feesten!

ik vond het helemaal niet erg dat na 6-en het publiek wat rustiger werd, ik snapte het zelf ook niet helemaal meer.

de lasers waren fantastisch.. en de mimimal op het einde was ook echt het enige wat ik wou horen op dat moment. de sfeer was wel minder gezellig dan ik gewend was op andere feesten. hier was toch iedereen wat individueler bezig. is dit altijd zo op techno feesten? ik was samen met een vriend van me die ook voor het eerst een techno feest bezocht en we hebben het allebei zwaar naar ons zin gehad. we waren ook zo vaag als een aardbei dus dat scheelt wel een hoop denk ik.
mijn indruk van het feest was dus: fantastisch!

rijen bij de bar heb ik niet zo heel veel last van gehad eigenlijk. ik propte me er wel tussen.

ik zoek nog 2 nummers:
- funky techno met vocal "we're on a morning mission(?)"
- techno met vocal "you got a/the love"

als iemand een idee heeft: let me know

nu op naar awake in de now&wow, zal wel heel anders zijn. andere soort lokatie, andere muziek. maar waarschijnlijk ook wel kick!

Awakenings zal vast leuker voor je worden.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 19:31:
Ik vindt dat Carl zich er schandalig makkelijk vanaf heeft gedaan. Veel te weinig gedraait. Ik kom voor hem, prima dat iemand anders het publiek opwarmt en tussendoor nog even een uurtje draait als Carl gaat pissen of wat hij verder ook doet als hij niet achter de tafels staat. Maar nu was het meer Friends & Carl dan andersom.

daar baalde ik ook wel van ja... pas om 2 uur kwam ie eindelijk aankakken (N)

maarjaaaaaaaaaa.. verder wel lekker feest hoor. Vond vooral de lasershows erg heftig. Sfeer ook op zich goed, heb in ieder geval geen matpartijen gezien gelukkig. 't was wat druk, maar beter dat dan een half lege zaal.

Toch blijft de eerste editie het leukste/beste/gaafste :yes:
Waarschuw beheerder
niks van vechtpartijen of iets dergelijks meegekregen :)
Heb me eigen feestje wel gebouwd daar(Y)

Maar inderdaad, nu al wel meerdere feestjes in Rotterdam gehad, en was altijd hetzelfde gezeik :(

Aankleding en lichtshow was goed, alleen muziek vaak wat minder (veel dooie momenten(ERG DOOIE MOMENTEN)).

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn de mensen weer heerlijk aan het overdrijven hier. Vechtpartijen(1 gezien, niet leuk maar kan altijd gebeuren), 3 kwartier wachten aan de bar(schei toch uit, absolute onzin of je hebt iedereen voor laten gaan, dan kom je nooit aan de beurt) en ga zo maar door. Bijna iedereen heeft wel wat te klagen, maar ondertussen heeft het feest wel een hoge waardering gekregen. Beetje vreemd. Enige echte minpunt was in mijn ogen dat Carl zelf zo ongeloofelijk kort heeft gedraaid, erg jammer. Zou hij dan toch eindelijk een keer te oud worden voor dit soort feesten????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 16:05:
maar ondertussen heeft het feest wel een hoge waardering

Dat is best maf ja, maar toch denk ik dat er een bovengemiddelde ontevredenheid heerst
Waarschuw beheerder
zijn er al ergens livesetjes te krijgen?

Waarschuw beheerder
Goed naar me zin gehad ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lique op zondag 9 april 2006 om 15:55:
IK ben al een kweet nie hoelang Fan van die lekkere dikke neger

Hihi, die Liek :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op maandag 8 mei 2006 om 11:50:
Hihi, die Liek

gek wijf