Partyflock

Forumonderwerp · 863225
1 volger · 1664x bekeken
Waarschuw beheerder
Hier het Grote Guns n' Roses Forum
wie gaat er allemaal naar Nijmegen 2 july?
ik zal er zeker zijn...
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd alvast (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 12:58:
Hier het Grote Guns n' Roses Forum
ik zal er zeker zijn...

Guns 'n Roses is niet mjeer wat het is, het is nu eerder gewoon Axl Rose........
Waarschuw beheerder
joah maar dizzy is er ook nog bij... Het is inderdaad niet meer wat het was maar de nieuwe nummers die ik gehoort heb zijn ook goed hoor

en waarom gefeliciteerd:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk wel ff rond..

Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger ( en nou praat ik over 1990 :X ) was ik ontzettend fan van Guns 'n Roses.... Maar nu niet meer :no:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 13:09:
en waarom gefeliciteerd

omdat hier van die leipe mensen op partyflock zitten die elk topic af willen zeiken

die niet normaal kunnen reageren op een onderwerp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker is dat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 13:18:
Vroeger ( en nou praat ik over 1990 :X ) was ik ontzettend fan van Guns 'n Roses.... Maar nu niet meer :no:

Maar toen haalden ze ook hun grootste successen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 13:25:
Maar toen haalden ze ook hun grootste successen...laatste aanpassing 5 april 2006 13:25

Klopt!!!! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 13:26:
Klopt!!!! 8)

Wel jammer dat ze daarna niet echt door zijn gegaan... Ze hebben voor zon grote band eigelijk maar weinig albums uitgebracht... Maar het nieuwe album the Chinese Democracy gaat waarschijnlijk in Mei uitkomen:)
Waarschuw beheerder
Ja jammer dat ze niet in de originele bezetting komen, het concert kan dan naar mijn idee nooit zo goed worden. Anders had ik misschien wel gewild, want de band op zich is natuurlijk legendarisch! Wat kost een kaartje?
Waarschuw beheerder
november rain :respect:

Waarschuw beheerder
Stelletje opa´s :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 5 april 2006 om 14:03:
november rain

Paradise City
knocking on heavens door
Civil war
dont cry
Estranged
Live and let die
enzovoort:P

allemaal geweldig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 14:24:
Civil war

Die vind ik erg lekker :jaja:
Hoor je vrijwel nooit, maar blijft daardoor wel erg mooi!

Waarschuw beheerder
Heb de tickets al in de zak was er 13 jaar geleden ook bij en heb altijd gezegt als ze ooit weer komen ben ik er weer bij :D:D:D Super gewoon ook al is dit niet de oude formatie maar dat boeid me gewoon geen ruk.

Waarschuw beheerder
Guns N' Roses terug in Nederland

AMSTERDAM - Guns N' Roses komt na dertien jaar afwezigheid weer naar Nederland. Op 2 juli speelt Axl Rose met zijn band in het Nijmeegse Goffertpark. In het voorprogramma van Guns N' Roses staan de bands Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple.
Waarschuw beheerder
joah 13 jaar geleden....
toen was ik 4:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 13:29:
het nieuwe album the Chinese Democracy gaat waarschijnlijk in Mei uitkomen

Elk jaar zegt Axl dat het album in dat jaar zal worden uitgebracht en elk jaar wordt het een jaar opgeschoven :nocheer: dus ik sta er niet van te kijken als het pas in 2008 uitkomt :x

En wat betreft dat optreden, die zal wel worden gecanceld net zoals de vorige van een paar jaar geleden.
Waarschuw beheerder
Ze hebben nou toch een heel druk tour schema. Ik ga er niet van uit dat ze dat allemaal gaan cancellen... En dat album komt dit jaar nog wel... ze zijn er nou sinds 1996 mee bezig dus het mag wel es. Of mei het zal worden weet ik ook niet 100% zeker maar dit jaar lukt nog wel. Kheb ook al 3 nummers gehoort van het album. There was a time, Better en i.r.s. Nou heeeerlijk:)
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Ben wel fan van Guns n Roses. Maar zolang de oude band niet bijelkaar is. Is het geen guns n roses. Ik heb pas die nieuwe cd van...uh.Die nieuwe band van gitarist Slash met nog n paar ex guns n roses members. Alleen andere zanger. Maar ja. Wel goed. Maar geen guns n roses. Hun zijn er mee gestopt omdat er met axl rose niet meer te werken was. Heb half jaar geleden een optreden van axl rose gezien. Jammer genoeg was t slecht. Hij was super dik geworden. Zonder band was t ook nog eens. T zag er niet uit. Maar ik las eerder in dit topic dat dizzy ook aanwezig zal zijn. Hij heeft een hoop guns n roses nrs geschreven en gecomponeerd. Dus wie weet. Misschien word het wel wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 14:24:
Paradise City
knocking on heavens door
Civil war
dont cry
Estranged
Live and let die
enzovoort

allemaal geweldig

schaam je,
sweet child o mine ben je vergeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Dylan op donderdag 6 april 2006 om 05:59:
.Die nieuwe band van gitarist Slash met nog n paar ex guns n roses members. Alleen andere zanger.

velvet revolver.... Kvind velvet Revolver niet zon goeie band al is het alleen maar omdat er gewoon een goede zanger mist...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 08:47:
schaam je,

sorry...:P uhm valt onder enzovoort:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op woensdag 5 april 2006 om 16:27:
Elk jaar zegt Axl dat het album in dat jaar zal worden uitgebracht en elk jaar wordt het een jaar opgeschoven dus ik sta er niet van te kijken als het pas in 2008 uitkomt

Het album ligt vanaf morgen in de winkel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 08:47:
schaam je,

November Rain ook duhh moet ik nog ff doorgaan wat te denken van Mr Brownstone en simpathy for the devil er staat ook duidelijk genoeg enz enz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 10:55:
Het album ligt vanaf morgen in de winkel :D

Serieus? En waar heb je dat vandaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff vraagje tussendoor...
als je de letters van Axl Rose door elkaar doet wat krijg je dan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op woensdag 5 april 2006 om 13:18:
omdat hier van die leipe mensen op partyflock zitten die elk topic af willen zeiken

die niet normaal kunnen reageren op een onderwerp

daar wil ik ook wat over kwijt
kunnen die mensen die ongelovelijk zeuren niet gewoon verbannen worden
of ze eiken over je leefdtijd of ergens anders over
( srry dat ik afhaak van het onderwerp )
:bier: Emiel
Waarschuw beheerder
ben ik het ook wel mee eens...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op donderdag 6 april 2006 om 11:37:
Serieus? En waar heb je dat vandaan?

Ben gister bij Van Leest Cd's geweest in Groningen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op donderdag 6 april 2006 om 12:00:
ff vraagje tussendoor...
als je de letters van Axl Rose door elkaar doet wat krijg je dan

De naam is William Axl Rose a.k.a. WAR
Waarschuw beheerder
Je kan dr ook Oral Sex van maken...

Waarschuw beheerder
ok dan hahaha maar hij is bekend als WAR
Waarschuw beheerder
Kvind die andere toch leuker:p
Waarschuw beheerder
Zit der wel over te denken ja ...
Aangezien Fields of Rock niet dit jr.is.
Ze nemen Alice in Chains , Stone sour en Bloodsimple mee.
Niet de minste bands , alhoewel Alice in Chains met andere zanger nu :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deBor op vrijdag 7 april 2006 om 17:49:
Ze nemen Alice in Chains , Stone sour en Bloodsimple mee.
Niet de minste bands , alhoewel Alice in Chains met andere zanger nu

Ja lekker voorprogramma idd was mij ook al opgevallen :D:D:D Mag dan al wel 15 jaar naar feesten gaan 13 jaar terug staat nog in me geheugen gegrift als de dag van gister :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:52:
Ja lekker voorprogramma idd was mij ook al opgevallen Mag dan al wel 15 jaar naar feesten gaan 13 jaar terug staat nog in me geheugen gegrift als de dag van gister

Ben jij toen in de kuip geweest (Rotterdam)?

Waarschuw beheerder
Dat was eerder :D:D:D 13 jaar terug was het 2daagse tour weekend in het goffertpark Nijmegen we stonden in het midden voor het podium en ik op de nek van maten van me foto's maken wat niet eens mocht :D:D:D ook foto genomen van de toeschouwers kon het einde niet eens zien :D:D:D
Waarschuw beheerder
dan zalt er best druk zijn geweest...

Waarschuw beheerder
meer als 75 duizend das ding wat zeker was en geen parkeer en als je wou overnachten en er was ergens plek dan mocht je echt blij zijn Zo Druk was 2 dagen he en somige mensen die zondags gingen waren er vrijdag of zaterdag al op tijd en bleven een heel weekend dus echt wel DRUK!!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het album er nog niet...

Waarschuw beheerder
welcome to the jungle!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op maandag 10 april 2006 om 09:45:
Volgens mij is het album er nog niet...

Heb hem nu op staan is verzamel cd :D

Waarschuw beheerder
Guns n roses is nu niet veel.. Alleen axl Rose is er nog.. en Slash (de gitarist) die maakte juist het geluid van guns n roses.. ik ga er zeker niet heen.

Waarschuw beheerder
blijft top muziek :)
ga denk wel ff kijkie nemen ja!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:25:
Heb hem nu op staan is verzamel cd :D

De greatest hits?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:30:
Guns n roses is nu niet veel.. Alleen axl Rose is er nog.. en Slash (de gitarist) die maakte juist het geluid van guns n roses.. ik ga er zeker niet heen.

Nou de nummers die ik al gehoort heb van het nieuwe album
better, twat en i.r.s zijn echt goeie nummers hoor:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op maandag 10 april 2006 om 21:10:
Nou de nummers die ik al gehoort heb van het nieuwe album
better, twat en i.r.s zijn echt goeie nummers hoor

zullen goede nummers zijn ja.. Maar het echte guns n roses geluid van vroeger is er niet meer... :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 09:51:
welcome to the jungle!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 21:58:
welcome to the jungle!!!

You know where the f*ck you are? Your in the jungle baby... Your gonna die....

Heerlijk:)
Waarschuw beheerder
"Get in the ring Mother fucker and i kick your bitchy little ass" :D

Blijft altijd super GnR, heb alle cd's en kan r ook naar blijven luisteren (Y) jeugdliefde he :P

Alleen heb ik wat minder vertrouwen in Chinese democracy wat al jaren aan t uitkomen is en in de huidige bezetting is 't toch echt niet meer wat t is..
Waarschuw beheerder
en Slash (de gitarist) die maakte juist het geluid van guns n roses.. ik ga er zeker niet heen.

Die zit in Velvet Revolver nu, Axl is de enige nog ...
Maar ik ga dan toch meer voor t voorprogramma.
Kaarten zijn binnen wij gaan !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deBor op woensdag 12 april 2006 om 10:17:
Die zit in Velvet Revolver nu, Axl is de enige nog ...

weet ik.. kzit meer in het wereldje van de gitaar dan in hardstyle etc etc.. speel 9 jaar gitaar ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 12:58:
ik zal er zeker zijn...

ik woon er(y)én ga erheen8)

vind helaas maar een paar nummers mooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op dinsdag 11 april 2006 om 16:15:
You know where the f*ck you are? Your in the jungle baby... Your gonna die....

Heerlijk

we learn to live like an animal:p

maar november rain is echt verreweg de mooiste en don't cry
Waarschuw beheerder
zoveel nummers zijn mooi:)
Waarschuw beheerder
Kga misschien ook naar belgie, komt Gnr ook:)
Waarschuw beheerder
yesterdays!

Waarschuw beheerder
woooohooohooo sweet child of mine.. tedededede
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 14:19:
Stelletje opa´s

Haha inderdaad :D

Voor mij liever: Technoboy - Guns 'N Noses :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nog te twijfelen of ik ga :O

45 euro is best wel veel geld en ik ben bang dat ik niet waar voor me geld krijg :/ aangezien hij dat concert aantal jaren geleden ook heeft gecanceld :O
Waarschuw beheerder
Het nieuwe album komt in de herfst vertelde axl rose in een interview...
Waarschuw beheerder
Ik las laatst dat zijn stem 36x slechter is dan vroeger, is dat waar?
Waarschuw beheerder
hij is wel veranderd jah... maar 36x slechter zeker niet...
Uitspraak van vdVecht op vrijdag 12 mei 2006 om 19:09:
Het nieuwe album komt in de herfst vertelde axl rose in een interview...

en weer uitgesteld dus...

Hebbe nwe eel paar dagen terug opgetreden btw en Axl heeft een interview op de radio gegeven, iets wat ie ook al heel veel jaar niet meer gedaan heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 13:51:
woooohooohooo sweet child of mine..

Super mooi nummer....
:respect: :respect:

Wil ook wel naar t concert maar ben nog aan t twijfelen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kaarten zijn nog te koop bij de voorverkoop adressen neem ik aan? Zit daar eigenlijk een maximum aan of gaan ze door met verkoop tot de 75.000??

Waarschuw beheerder
En? zijn ze nou nog te krijgen...?

Waarschuw beheerder
vraag ik me ook af?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Dylan op donderdag 6 april 2006 om 05:59:
Ben wel fan van Guns n Roses. Maar zolang de oude band niet bijelkaar is. Is het geen guns n roses.

vind ik ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 16:51:
De naam is William Axl Rose a.k.a. WAR

De artiestennaam ja, de echte naam is Bill Bailey

Waarschuw beheerder
:no: vind het ook niet echt meer guns&roses zonder tenminst slash

Waarschuw beheerder
live zijn ze nix

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 21:31:
zullen goede nummers zijn ja.. Maar het echte guns n roses geluid van vroeger is er niet meer... :(

idd en je moet het in ere houden ze waren zo...als je er nu weer heen gaat naar zoveel jaar, klinkt het straks echt anders en dan denk je ja maar vroeger was het beter...bla bla...

ik ga er niet heen ...als Guns 'n Roses met zijn voormalige team komt wel :yes:

een soort back to the classics! dan ga ik er wel heen, maar ze zijn uit elkaar gegaan wegens ruzie van Axl en Slash!
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :p

Waarschuw beheerder
net kaartje gekocht:D (l)(L)(L)(L)(L)(l)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond in België op Graspop en ik ben erbij als Roadie! Hoe vet :cheer: Lekker backstage op het podium :p
Waarschuw beheerder
Guns and Roses was zalig op Graspop,
beste optreden ooit.
volgende week Nijmegen!!!!
Waarschuw beheerder
ik ja lekker rocken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timmy08 op zondag 25 juni 2006 om 13:39:
Guns and Roses was zalig op Graspop,
beste optreden ooit.
volgende week Nijmegen!!!!

Was bruut, alleen mag die Axl de volgende keer wel wat meer opschieten! Lag godverdomme pas om 06.00 in mijn bed omdat hij zijn spullen niet op tijd had opgeruimt!
Waarschuw beheerder
zeker bij guns 'n roses!! :bier:
Waarschuw beheerder
do do do it now, hate me do it now
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, zondag :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldplay op dinsdag 27 juni 2006 om 16:08:
Jaja, zondag

Hmm ik zou zo weer gaan! Wie weet mag ik er weer werken :p
Waarschuw beheerder
:cheer: Guns & Roses :cheer:

Waarschuw beheerder
morgen lekker op goffertweide zitten met een biertje:bier:

hopelijk komen alle klassiekers voorbij zoals Estranged, November rain, Yesterday. (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 13:40:
hopelijk komen alle klassiekers voorbij zoals Estranged, November rain, Yesterday.

Guns N' Roses lijkt na jaren van stilte eindelijk bezig met een serieuze comeback. Nou ja, Guns N' Roses... zanger Axl Rose en zijn huidige verzameling huurlingen tourt sinds kort door Europa.

"Hoeveel van jullie motherfuckers dachten dat we niet op zouden komen draven?" vraagt Axl Rose met de nodige zelfspot aan de Portugese fans. "Kijk, ze steken nog allemaal hun hand op ook!" We zijn bij Rock in Rio in Lissabon, de Europese variant van het gelijknamige megafestival in Brazilië. Daar mag Guns N' Roses zaterdagnacht in het prachtige Parque da Bela Vista afsluiten. Axl en zijn nieuwe maten zijn er niet alleen inderdaad komen opdraven - voorheen niet altijd een zekerheidje, de show duurt ruim twee uur en bij vlagen rockt Axl als in zijn beste dagen. Bij vlagen echter ook weer niet. En hoe goed ze ook zijn, de drie nieuwe gitaristen kunnen Slash niet doen vergeten.

De charismatische tandem Axl/Slash vormde ooit hét gezicht van Guns 'n Roses, rond 1990 zo'n beetje de grootste rockband op aarde. Ergens na de release van de albums Use your Illusion I & II ('91) ging het mis tussen de twee: Slash wilde trouw blijven aan de op blues gebaseerde rock die ze groot had gemaakt, Axl wilde een moderner industrial geluid. De band spatte uit elkaar en waar Slash en de anderen in diverse nieuwe projecten opdoken, trok Axl zich terug in de studio. Al meer dan tien jaar werkt hij met een circus van almaar wisselende muzikanten aan een plaat die Chinese Democracy moet gaan heten. Als het goed is komt hij deze herfst uit, maar de releasedatum is al zo vaak verschoven dat niemand zijn hand daarvoor in het vuur zal durven steken.

Het gedoe met zijn plaat en zijn draaideurbeleid met werknemers heeft de reputatie van Axl als

rockicoon bepaald geen goed gedaan. Een vorige comeback in 2002 mislukte bovendien; bij een optreden in Vancouver kwam de band toen níét opdraven, waarop teleurgestelde fans de binnenstad kort en klein sloegen. Zijn status hangt inmiddels ergens tussen die van levende legende en het lachertje van de rock.

Het optreden in Lissabon is zeker niet lachwekkend, maar helemaal overtuigen doet de band ook weer niet. Axl - 44 al weer, ingevlochten haar en een ringbaardje - oogt wat onzeker en mist zijn oude arrogante rockster-uitstraling. Wel rent hij zich de hele avond in het zweet en spaart hij zijn stembanden niet. Krijsen kan hij nog als de beste, al raakt hij bij de lange zanglijnen van Sweet Child O'Mine buiten adem. Een flink aantal pauzes haalt bovendien de vaart uit het optreden, net als de knappe maar overbodige solostukjes van de individuele bandleden.

De set kent een paar nummers van het nieuwe album, maar die blijven op het eerste gehoor niet echt hangen. Het publiek is daar natuurlijk ook niet voor gekomen; dat wil eindelijk weer eens keihard meezingen met de echte klassiekers. Wat dat betreft stelt Guns N' Roses niet teleur, met onder meer openingsnummer Welcome to the jungle, You could be mine, de onvermijdelijke ballad November Rain en afsluiter Paradise City. Het zijn nog altijd onweerstaanbaar lekkere rocksongs, uitstekend gespeeld bovendien, al is het dan door een stelletje anonieme huurlingen. Ook de meer obscure nummers uit de beginjaren, zoals het opzwepende Out to get me, komen een stuk beter uit de verf dan Axls nieuwe songs. Zo bewijst hij onbedoeld het gelijk van Slash: de echte kracht van Guns N' Roses zit 'm in ouderwetse bluesy hardrock. Een reünie van dat tweetal zit er voorlopig niet in; muzikale meningsverschillen zijn inmiddels aangevuld met allerlei persoonlijke en zakelijke conflicten. Het echte Guns N' Roses komt waarschijnlijk nooit meer terug, maar eerlijk is eerlijk: Axl lijkt serieus werk te maken van deze comeback. Daar zullen de fans het dan maar mee moeten doen.
Waarschuw beheerder
ik ben aanwezig ..axl is toch wel een jeugdheld van me

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Ik ben al vanaf mijn 8e ofzo helemaal gek van Guns n' Roses. Helaas het vorige optreden in het goffertpark moeten missen. Daarom ben ik dit keer wel gegaan. Speciaal om Axl en Dizzy toch is te zien. En tot mijn verbazing kwam Izzy Stradlin ook nog op! Maar in één woord GEWELDIG was het!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een rete vet concert zeg

Waarschuw beheerder
t is geen G'n R meer zo :'(
Waarschuw beheerder
:respect: GEWELDIG! :respect:
Waarschuw beheerder
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekkere nummertjes
vol uit je plaat
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik toch iets miste bij t concert, en het is toch duidelijk niet zoals vroeger maar heb toch wel een hoop kunnen genieten van nummers, zoals het nummer waar ze mee afsloten paradice city GAAF! toch wel kippevel werk...
Waarschuw beheerder
Heb het in de achtertuin een groot deel mee kunnen krijgen... de wind stond goed :)

Waarschuw beheerder
Concert was echt goed!

:yes:
Waarschuw beheerder
Was leuk hoor vanuit mijn achtertuintje,

Paradise City was wel weer een knallertje
Waarschuw beheerder
je kan verwachten dat het minder was.. maar goed voor wat axl om zich heen had vond ik het toch toch echt wel goed op de paar solo's na die vond ik wat minder daar zag ik zeker liever slash en zn kornuiten maar goed.. t was gewoon vet
Waarschuw beheerder
Was echt een super concert!!!

Axl weer ouderwets over het podium zien rennen, doet het altijd goed!!!

Verder was het natuurlijk super dat IZZY er was!!!! :jaja:

Heb toch wel de meeste toffe nr's gehoord, was echt megagaaf!!! :P

Waarschuw beheerder
guns & roses was erg goed, beetje jammer van het voorprogramma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 12:21:
guns & roses was erg goed, beetje jammer van het voorprogramma

idd!! :bier:
Waarschuw beheerder
Werd CIVIL WAR ook gespeeld??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennusssss op donderdag 6 juli 2006 om 16:09:

Nope... :(

Waarschuw beheerder
donateur
en Slash (de gitarist) die maakte juist het geluid van guns n roses..

:respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
mijn vader moest het podium voorzien van licht en heeft een hard shirt van guns 'n roses meegenomen voor mij :D
Waarschuw beheerder
Prima vermaakt daaro ...
Op zekers !!!
Goede opener *Welcome to the Jungle* de stemming zat der meteen goed in en goede afsluiter *Paradise City* ...
En vuurwerk mooi gedaan Knallen !!!
En tof dat Izzy der ook was...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 09:58:
Nope...

Dat is jammer dan zeg...vind ik het beste nummer van hun...

maar ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deBor op maandag 10 juli 2006 om 14:47:
vuurwerk mooi gedaan Knallen

zeker weten!:respect:
Waarschuw beheerder
Guns 'n Roses (L)

Mrjaa zonder slash.. pff die goeie ouwe tijd :)
Waarschuw beheerder
boeie het was super leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deBor op maandag 10 juli 2006 om 14:47:
En tof dat Izzy der ook was...

wie is dat dan?
ik zag hem opkomen en iedereen juichen maar snapte er niets van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 09:55:
wie is dat dan?
ik zag hem opkomen en iedereen juichen maar snapte er niets van.

de pianist

Waarschuw beheerder
ik ben maar mee wezen juichen maar snapte er geen ruk van :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van menno de P op zaterdag 15 juli 2006 om 13:45:
de pianist

Nee, de eerste gitarist van Guns n' Roses...

Waarschuw beheerder
op mtv nu Guns n' Roses
Waarschuw beheerder
nu niet meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 09:58:
Uitspraak van Dennis79 op donderdag 6 juli 2006 om 16:09:
Nope... :(

Laat ze estranged maar weer es gaan spelen.. dat nummer is zo geweldig... Maarja leer al die gitaarsolo's maar es uit je kop
Jah dan mis je slash toch wel:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohh GNR, jeugdsentiment man, fantastisch :D

vind alleen dat ze weg hadden moeten blijven, ben geen fan van comebacks, en helemaal niet zonder oude bezetting
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kust en rozen..

welcome to the jungle :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/874143.jpg[/img]

hell yeah they are the best :respect:

Waarschuw beheerder
was nog ff naar de Goffert geweest die avond.. (Y)
klonk lekker! wilde echt dat ik een kaartje had gehad,..

volgende keer beter ;)
Waarschuw beheerder
vroeger waren ze wel vet!(leuk)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHNOFREAK® op donderdag 24 augustus 2006 om 22:51:
image

:-P

Kijk daar begon het allemaal mee he... heerlijke cd the appetite for destruction...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:29:
klonk lekker!

was echt leuk:)