Partyflock

Forumonderwerp · 863225
1 volger · 1664x bekeken
Waarschuw beheerder
Hier het Grote Guns n' Roses Forum
wie gaat er allemaal naar Nijmegen 2 july?
ik zal er zeker zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 09:51:
welcome to the jungle!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 21:58:
welcome to the jungle!!!

You know where the f*ck you are? Your in the jungle baby... Your gonna die....

Heerlijk:)
Waarschuw beheerder
"Get in the ring Mother fucker and i kick your bitchy little ass" :D

Blijft altijd super GnR, heb alle cd's en kan r ook naar blijven luisteren (Y) jeugdliefde he :P

Alleen heb ik wat minder vertrouwen in Chinese democracy wat al jaren aan t uitkomen is en in de huidige bezetting is 't toch echt niet meer wat t is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:30:
en Slash (de gitarist) die maakte juist het geluid van guns n roses.. ik ga er zeker niet heen.

Die zit in Velvet Revolver nu, Axl is de enige nog ...
Maar ik ga dan toch meer voor t voorprogramma.
Kaarten zijn binnen wij gaan !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deBor op woensdag 12 april 2006 om 10:17:
Die zit in Velvet Revolver nu, Axl is de enige nog ...

weet ik.. kzit meer in het wereldje van de gitaar dan in hardstyle etc etc.. speel 9 jaar gitaar ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op woensdag 5 april 2006 om 12:58:
wie gaat er allemaal naar Nijmegen 2 july?
ik zal er zeker zijn...

ik woon er(y)én ga erheen8)

vind helaas maar een paar nummers mooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vdVecht op dinsdag 11 april 2006 om 16:15:
You know where the f*ck you are? Your in the jungle baby... Your gonna die....

Heerlijk

we learn to live like an animal:p

maar november rain is echt verreweg de mooiste en don't cry
Waarschuw beheerder
zoveel nummers zijn mooi:)
Waarschuw beheerder
Kga misschien ook naar belgie, komt Gnr ook:)
Waarschuw beheerder
yesterdays!

Waarschuw beheerder
woooohooohooo sweet child of mine.. tedededede
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 14:19:
Stelletje opa´s

Haha inderdaad :D

Voor mij liever: Technoboy - Guns 'N Noses :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nog te twijfelen of ik ga :O

45 euro is best wel veel geld en ik ben bang dat ik niet waar voor me geld krijg :/ aangezien hij dat concert aantal jaren geleden ook heeft gecanceld :O
Waarschuw beheerder
Het nieuwe album komt in de herfst vertelde axl rose in een interview...
Waarschuw beheerder
Ik las laatst dat zijn stem 36x slechter is dan vroeger, is dat waar?
Waarschuw beheerder
hij is wel veranderd jah... maar 36x slechter zeker niet...
Uitspraak van vdVecht op vrijdag 12 mei 2006 om 19:09:
Het nieuwe album komt in de herfst vertelde axl rose in een interview...

en weer uitgesteld dus...

Hebbe nwe eel paar dagen terug opgetreden btw en Axl heeft een interview op de radio gegeven, iets wat ie ook al heel veel jaar niet meer gedaan heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 13:51:
woooohooohooo sweet child of mine..

Super mooi nummer....
:respect: :respect:

Wil ook wel naar t concert maar ben nog aan t twijfelen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kaarten zijn nog te koop bij de voorverkoop adressen neem ik aan? Zit daar eigenlijk een maximum aan of gaan ze door met verkoop tot de 75.000??

Waarschuw beheerder
En? zijn ze nou nog te krijgen...?

Waarschuw beheerder
vraag ik me ook af?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Dylan op donderdag 6 april 2006 om 05:59:
Ben wel fan van Guns n Roses. Maar zolang de oude band niet bijelkaar is. Is het geen guns n roses.

vind ik ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 16:51:
De naam is William Axl Rose a.k.a. WAR

De artiestennaam ja, de echte naam is Bill Bailey

Waarschuw beheerder
:no: vind het ook niet echt meer guns&roses zonder tenminst slash

Waarschuw beheerder
live zijn ze nix

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 21:31:
zullen goede nummers zijn ja.. Maar het echte guns n roses geluid van vroeger is er niet meer... :(

idd en je moet het in ere houden ze waren zo...als je er nu weer heen gaat naar zoveel jaar, klinkt het straks echt anders en dan denk je ja maar vroeger was het beter...bla bla...

ik ga er niet heen ...als Guns 'n Roses met zijn voormalige team komt wel :yes:

een soort back to the classics! dan ga ik er wel heen, maar ze zijn uit elkaar gegaan wegens ruzie van Axl en Slash!
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :p

Waarschuw beheerder
net kaartje gekocht:D (l)(L)(L)(L)(L)(l)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond in België op Graspop en ik ben erbij als Roadie! Hoe vet :cheer: Lekker backstage op het podium :p
Waarschuw beheerder
Guns and Roses was zalig op Graspop,
beste optreden ooit.
volgende week Nijmegen!!!!
Waarschuw beheerder
ik ja lekker rocken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timmy08 op zondag 25 juni 2006 om 13:39:
Guns and Roses was zalig op Graspop,
beste optreden ooit.
volgende week Nijmegen!!!!

Was bruut, alleen mag die Axl de volgende keer wel wat meer opschieten! Lag godverdomme pas om 06.00 in mijn bed omdat hij zijn spullen niet op tijd had opgeruimt!
Waarschuw beheerder
zeker bij guns 'n roses!! :bier:
Waarschuw beheerder
do do do it now, hate me do it now
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, zondag :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldplay op dinsdag 27 juni 2006 om 16:08:
Jaja, zondag

Hmm ik zou zo weer gaan! Wie weet mag ik er weer werken :p
Waarschuw beheerder
:cheer: Guns & Roses :cheer:

Waarschuw beheerder
morgen lekker op goffertweide zitten met een biertje:bier:

hopelijk komen alle klassiekers voorbij zoals Estranged, November rain, Yesterday. (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 13:40:
hopelijk komen alle klassiekers voorbij zoals Estranged, November rain, Yesterday.

Guns N' Roses lijkt na jaren van stilte eindelijk bezig met een serieuze comeback. Nou ja, Guns N' Roses... zanger Axl Rose en zijn huidige verzameling huurlingen tourt sinds kort door Europa.

"Hoeveel van jullie motherfuckers dachten dat we niet op zouden komen draven?" vraagt Axl Rose met de nodige zelfspot aan de Portugese fans. "Kijk, ze steken nog allemaal hun hand op ook!" We zijn bij Rock in Rio in Lissabon, de Europese variant van het gelijknamige megafestival in Brazilië. Daar mag Guns N' Roses zaterdagnacht in het prachtige Parque da Bela Vista afsluiten. Axl en zijn nieuwe maten zijn er niet alleen inderdaad komen opdraven - voorheen niet altijd een zekerheidje, de show duurt ruim twee uur en bij vlagen rockt Axl als in zijn beste dagen. Bij vlagen echter ook weer niet. En hoe goed ze ook zijn, de drie nieuwe gitaristen kunnen Slash niet doen vergeten.

De charismatische tandem Axl/Slash vormde ooit hét gezicht van Guns 'n Roses, rond 1990 zo'n beetje de grootste rockband op aarde. Ergens na de release van de albums Use your Illusion I & II ('91) ging het mis tussen de twee: Slash wilde trouw blijven aan de op blues gebaseerde rock die ze groot had gemaakt, Axl wilde een moderner industrial geluid. De band spatte uit elkaar en waar Slash en de anderen in diverse nieuwe projecten opdoken, trok Axl zich terug in de studio. Al meer dan tien jaar werkt hij met een circus van almaar wisselende muzikanten aan een plaat die Chinese Democracy moet gaan heten. Als het goed is komt hij deze herfst uit, maar de releasedatum is al zo vaak verschoven dat niemand zijn hand daarvoor in het vuur zal durven steken.

Het gedoe met zijn plaat en zijn draaideurbeleid met werknemers heeft de reputatie van Axl als

rockicoon bepaald geen goed gedaan. Een vorige comeback in 2002 mislukte bovendien; bij een optreden in Vancouver kwam de band toen níét opdraven, waarop teleurgestelde fans de binnenstad kort en klein sloegen. Zijn status hangt inmiddels ergens tussen die van levende legende en het lachertje van de rock.

Het optreden in Lissabon is zeker niet lachwekkend, maar helemaal overtuigen doet de band ook weer niet. Axl - 44 al weer, ingevlochten haar en een ringbaardje - oogt wat onzeker en mist zijn oude arrogante rockster-uitstraling. Wel rent hij zich de hele avond in het zweet en spaart hij zijn stembanden niet. Krijsen kan hij nog als de beste, al raakt hij bij de lange zanglijnen van Sweet Child O'Mine buiten adem. Een flink aantal pauzes haalt bovendien de vaart uit het optreden, net als de knappe maar overbodige solostukjes van de individuele bandleden.

De set kent een paar nummers van het nieuwe album, maar die blijven op het eerste gehoor niet echt hangen. Het publiek is daar natuurlijk ook niet voor gekomen; dat wil eindelijk weer eens keihard meezingen met de echte klassiekers. Wat dat betreft stelt Guns N' Roses niet teleur, met onder meer openingsnummer Welcome to the jungle, You could be mine, de onvermijdelijke ballad November Rain en afsluiter Paradise City. Het zijn nog altijd onweerstaanbaar lekkere rocksongs, uitstekend gespeeld bovendien, al is het dan door een stelletje anonieme huurlingen. Ook de meer obscure nummers uit de beginjaren, zoals het opzwepende Out to get me, komen een stuk beter uit de verf dan Axls nieuwe songs. Zo bewijst hij onbedoeld het gelijk van Slash: de echte kracht van Guns N' Roses zit 'm in ouderwetse bluesy hardrock. Een reünie van dat tweetal zit er voorlopig niet in; muzikale meningsverschillen zijn inmiddels aangevuld met allerlei persoonlijke en zakelijke conflicten. Het echte Guns N' Roses komt waarschijnlijk nooit meer terug, maar eerlijk is eerlijk: Axl lijkt serieus werk te maken van deze comeback. Daar zullen de fans het dan maar mee moeten doen.
Waarschuw beheerder
ik ben aanwezig ..axl is toch wel een jeugdheld van me

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Ik ben al vanaf mijn 8e ofzo helemaal gek van Guns n' Roses. Helaas het vorige optreden in het goffertpark moeten missen. Daarom ben ik dit keer wel gegaan. Speciaal om Axl en Dizzy toch is te zien. En tot mijn verbazing kwam Izzy Stradlin ook nog op! Maar in één woord GEWELDIG was het!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een rete vet concert zeg

Waarschuw beheerder
t is geen G'n R meer zo :'(
Waarschuw beheerder
:respect: GEWELDIG! :respect:
Waarschuw beheerder
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekkere nummertjes
vol uit je plaat
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik toch iets miste bij t concert, en het is toch duidelijk niet zoals vroeger maar heb toch wel een hoop kunnen genieten van nummers, zoals het nummer waar ze mee afsloten paradice city GAAF! toch wel kippevel werk...
Waarschuw beheerder
Heb het in de achtertuin een groot deel mee kunnen krijgen... de wind stond goed :)

Waarschuw beheerder
Concert was echt goed!

:yes:
Waarschuw beheerder
Was leuk hoor vanuit mijn achtertuintje,

Paradise City was wel weer een knallertje