Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
onzin
onzin
Looser!!!!
haha wij moesten in de jeugd een keer tegen meiden voetballen , wij lachen ,en me familie kwam kijken ensow , toen werden we van de mat gespeeld , dus daar spot ik niet mee..
toen werden we van de mat gespeeld , dus daar spot ik niet mee..
Wel leuk hoor beetje vrouwtjes kijken in het publiek
mannen blijven vieze wijven geilers .. of ze nou een relatie hebben of niet
probleem?
nee tis gewoon zo
vooral als je niet eens mee mag naar het voetbal
van mij mag je wel hoor
Opmerkelijk in het onderzoek was dat een kwart van de mannen niet weet wat buitenspel is.
Opmerkelijk in het onderzoek was dat een kwart van de mannen niet weet wat buitenspel is
laatste jaren steeds meer vrouwen en ook kinderen en opa's enzo.
slechte ontwikkeling. maar de KNVB vind het prima.
das het enige voordeel, dat er nog wat te kijken valt als de wedstrijd saai is
maar meestal zijn vrouwen die naar voetbal gaan toch afzichtelijke mormels
Uitspraak van Ouwe Pijp op maandag 3 april 2006 om 16:53:
Wel leuk hoor beetje vrouwtjes kijken in het publiek
voetbal met bejaarden!
mannen blijven vieze wijven geilers .. of ze nou een relatie hebben of niet laatste aanpassing 3 april 2006 17:25
jullie snappen niet wat ik bedoel
komt steeds meer en meer zo'n lievige sfeer in de stadions. met schmink en versieringen enzo.
jaren 90 was dat heel anders, nu word alles net als schaatswedstrijden.
fuck knvb
ik heb gewoon gelijk
in engeland nemen de toeschouwersaantallen ook af omdat het veel te commercieel is gemaakt met al die vrolijkheid en familie's die van voetbal een dagje uit maken met broodjes en koffiekannen
gaat in nederland ook gebeuren over aantal jaar.
snappen niks van hele cultuur etc etc
dat IK degene moet zijn om te vragen of voetbal op mag, of dat ze eventjes op teletekst willen vragen hoeveel het staat...
vrouwen bij voetbal lopen alleen maar in de weg
en niet over aanbiedingen bij de supermarkt praten!!!
Zoals ik al zei, voetbal is een peroonlijke sport. Je houd ervan of je houd er niet van. En dat maakt geen flikker uit wat je geslacht is. Voetbal is een van de meest belangrijke dingen in mijn leven. Ik leef voor voetbal. Ik steun mijn club altijd en overal. Ik ga naar iedere thuiswedstrijd van mijn club en gemiddeld per seizoen bezoek ik 10 uitwedstrijd. Eigenlijk ga ik altijd naar uitwedstrijd ALS ik zelf kan ----> als ik zelf niet hoef te voetballen dus. Ik kom echt niet voor de mannen, die interesseren mij helemaal niets. Ik kom puur en alleen voor het voetbal.
En als je daar problemen mee hebt, schijt aan jou. Ik blijf toch lekker naar wedstrijden gaan. Voetbal is mijn ding en dat heb je maar te accepteren. Het is niet JOUW leven maar MIJN leven.
sjezus...dit bedoel ik dus...
Dit staatdt ongder het proviel fang Nutterfly Lexicon
mijn club...
Ik ga tenminste naar Europese uitwedstrijden met mijn club...
Ja en ik wil dat mensen zoals jij sterven.
Ja en ik wil dat mensen zoals jij sterven.
geen echt club maar wel de enigste club met een eigen stadion!!! en met een mooie geschiedenis!!! en dit jaar weer de sterkere he!!!
Hap hap hap
Vrouwen die bij voetbal komen zijn geen vrouwen!
Ik ga tenminste naar Europese uitwedstrijden met mijn club...
Vandaar dat de rest thuisblijft....
Heb me momenten
anders gaat ze misschien naast haar schoenen lopen.
ik kan tenminste meepraten over voetbal!!!
jesus vrouwen zijn geemancipeerd
ben jij ook al zoon vieze kakkerlak of eenjood???
onzin je mag toch zelf kiezen bij welke sport je het fijnste voelt als je nu man of vrouw bent
slechte vrouw ben je dan....Is toch een van je hoofdtaken...
vrouwen = poetsen eten koken afwassen ect
Poetsen en eten koken doe ik wel.
Zit niet te wachten op stof in de hoeken van mijn kamer.
Koken doe ik ook zelf want brand is ook niet echt gewenst.
De afwas is de taak van mijn maat de afwas machine
En verder gaan we lekker naar het voetbal
Maar jij bent daarentegen wel goed bezig....
Nee zie peet al staan achter het fornuis
Dat word hem niet.
Stofzuigen kan hij nog wel maar het is een man he dus de helft van de kamer word over geslagen
Whahaha....stofzuigen enzo gaat me ook niet makkelijk af....Alleen koken dat lukt wel aardig...
Is gewoon klotewerk....
binnekort naar wislaw-potznan keiken op schotel
laatste jaren steeds meer vrouwen en ook kinderen en opa's enzo
amsterdamse trekjes in polen
heb nieuwe truuk
je moet je frouw beuegelflesse grolsch laten inslaan (komen lekker hart aan hehe)en als ze dan voor het beeld langsloopt of gaat gillen bij een spannende
moment moet je die fles op haar kanis pleuren.. en als ze dan naa een paar uur bijkomt mag ze zelf de rotzooi en scherven opruimen whehehelaatste aanpassing 8 april 2006 14:19
idd feiten...
laat ons gewoon lekker gek doen op zondag, jullie zijn de reden dat wij ons als totale gekken gedragen bij het voetbal, komt door dat dagelijkse gezeik van jullie, worden we helemaal gek van..
idd feiten...
laat ons gewoon lekker gek doen op zondag, jullie zijn de reden dat wij ons als totale gekken gedragen bij het voetbal, komt door dat dagelijkse gezeik van jullie, worden we helemaal gek van..
haha, argumenten zoals die van jou?
ontopic of anders wegwezeng
voetbal is waar wij onze agressie kwijt kunneng, als vrouweng ook bij voetbal komeng hebbeng wij veel agressie thuis...dus wegblijveng is voor jullie verstandiger
laat vrouwen lekker meegenieten man!
idd feiten...
huh spoor jij wel?
wat wij doen bij voetbal heeft geen enkele vrouw wat mee nodig...wij willen lekker de longen uit ons lijf schreeuwen..zodat als we thuis komen niet met jullie hoeven te praten!wij willen haten wij willen geweld..
wij willen alles wat jullie niet willen!
wij zijn tuig van de onderste richel..en jullie tsja jullie zijn goed voor de sex en thats it
(kut hopelijk leest me wijf niet mee)
jullie happen ook d
[quote element=message id=22639893]{element is niet toegankelijk}jullie happen ook de hele tijd en ga jij maar lekker plezier maken in die stinkstad van je
Zoek een leven
of jullie....
En nee die uitspraak ken ik niett..
ik ken die uitspraak wel
hij bedoeld da mee da je ergens over praat waar je geen verstand van hebt ...dus da je maar erges over moet gaan praten waar je wel verstand van hebt
meis nix van aantrekken hahalaatste aanpassing 14 april 2006 19:36
hahah dankjewel
Pff waar praat hij over, hoe weet je nou of ik wel of geen verstand van voetbal heb
jah hij bedoeld volgesmij ok niet da je er geen verstand van hebt..maar da spreekwoord betekent iig meer van schoenmaker moet over schoenen praten want das zijn werk...snap je wa ik bedoel ?! en mannen moeten over voetbal praten omda da een mannensport is ..en daarom mogen vrouwen en niet over mee praten :[..
of bedoel je wat anders ALLESKANVLIEGEN
IDD , wij praten toch ok niet over turnen enz
KLOPT!!!!!
Ja ik snapte wel wat je bedoelde hoor
Maar het is gewoon dom hoe de 'mannen' zo reageren, waarom zouden wij er geen verstand van kunnen hebben?
Mannen kunnen toch ook verstand van bijv. mode hebben?
of jullie....
ken de uitspraak schoemaker blijf bij je leest, en die geld hier ook
Als jij opa bent schoppen we jou ook 't stadion uit, wees niet bang
nou malou leg het dan maar eens precies uit.??
want volgens mij snaaj jij ut toch nie
ik snap het heel goed
als de bal gespeeld wordt...en als een speler van de dezelfe club, achter de verdediging staat van de tegen partij, dan is het buitenspel
ik snap het heel goed
als de bal gespeeld wordt...en als een speler van de dezelfe club, achter de verdediging staat van de tegen partij, dan is het buitenspel laatste aanpassing 14 april 2006 22:43
huh??
Ik dacht altijd dat de grensrechters buitenspel ware, net als de mensen in de dug-out en op de tribune.. En de bal als hij uit of naast ging
Vrouwen.....
Mits ie deelneemt aan het spel he, tegenwoordig
Mannen- en vrouwenvoetbal vind ik (bijna) niet te vergelijken. Vanmorgen nog een potje gevoetbald en het was weer lekker
Als je zegt dat voetbal een mannensport is, neem dan ook niet de moeite om naar vrouwenvoetbal te kijken. Je hebt er toch geen last van ofzo...
ik snap het heel goed
als de bal gespeeld wordt...en als een speler van de dezelfe club, achter de verdediging staat van de tegen partij, dan is het buitenspel
dus? wat als er een aanvaller van de verdedigende partij nog tussen de keeper en de verdediging staat? en de speler van de aanvallende partij tussen de die ene aanvaller en de verdediging staat van de verdedigende partij en dan de bal krijgt? dan staat hij achter de verdediging van de verdedigende partij maar toch echt geen buitenspel
UH.. dan staat de aanvaller toch niet volledig achter de verdediging. Dan is het logisch dat hij niet buitenspel staat.
net als een bakker bij vlees hoort
jawel... een aanvaller is geen verdediger, dus als de aanvaller van de verdedigende partij de achterste veldspeler is op dat moment en de aanvaller van de aanvallende partij staat tussen hem en de "verdediging" dan staat de aanvaller van de aanvallende partij toch echt achter de verdediging en staat hij niet buitenspel.
Dit was alleen om aan te tonen dat Maloutjuh dus ongelijk had en dat had het dus goed mogelijk is om geen buitenspel te staan als je achter de verdediging staat
Als Breezah Marocs zoals jij naar het voetbal gaan, mag je ze ook onder de grond stoppen
Volgens mij ben je zelf een member van de PSV Breezer Boys
http://www.geocities.com/psvbreezerboys/
Maar dang wel tuis he, niet in stadiong
Noem je dat MAROC Breezahtaaltje van je stoere taal?
Whahahahahaahahah whahahahahaha ahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahaha!!
Whahahahahaahahah whahahahahaha ahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahahaWhahahahahaahahah whahahahahaha ahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahahaWhahahahahaahahah whahahahahaha ahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahahaWhahahahahaahahah whahahahahaha ahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahaha!!!
Ik kom niet meer bij man. Laat je eerst ff nakijken voor je komt met je achterlijke opmerkingen in je achterlijke Maroc Breezahtaaltje.
Kun je dat misschien even in het Nederlands vertalen?
Ja dat is dus geen Nederlands.
Ga eens lekker terug naar school
een apart vak voor de vrouw
Ik ontzetzetnd veel zin in poepen in poepen jaja
Lekker in iemand bek schijten jaja
Wil je drinken? Zal ik pissen?
Heb je honger? Ik moet schijten!!! Stront uit me anus duwen.. zo lekker geil in je mondje.. zo te zin aan je gekauw lust je wel pap van (van strond op precies
groeteng :resepkt: for dese boi. smatjes moeteng stadio verlateng. minne :respekt: for smastoewart. sei moeteng egt gerimmt wordeng dor elluke seit.
frauweng kiezeng die hazengpat for zeker whehehe
respekt: mang
boes da levuh
sei snappeng allein zeureng
dese oekraaienermang hebbeng wier aang wokdkaz gezeteng mang
no spang tog brada :boeksie
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 22 april 2006 om 11:28:
groeteng :resepkt: for dese boi. smatjes moeteng stadio verlateng. minne :respekt: for smastoewart. sei moeteng egt gerimmt wordeng dor elluke seit.
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 22 april 2006 om 14:20:
frauweng kiezeng die hazengpat for zeker whehehe
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 22 april 2006 om 15:17:
respekt: mang
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 22 april 2006 om 15:31:
boes da levuh
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 22 april 2006 om 16:30:
sei snappeng allein zeureng
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 23 april 2006 om 13:40:
dese oekraaienermang hebbeng wier aang wokdkaz gezeteng mang
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 23 april 2006 om 13:53:
no spang tog brada :boeksie
Wat een Kneus hee!
onder smeren met zoetigheid en dan van je lul aflikken!!!
of zijn de mannen bang, dat de vrouwen dan meer verstand van voetbal krijgen