3715x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
onzin je mag toch zelf kiezen bij welke sport je het fijnste voelt als je nu man of vrouw bent
voor de tv okeey dat mag maar naar stadion toe is het leuker met jongens onder elkaar !
slechte vrouw ben je dan....Is toch een van je hoofdtaken...
Dat moet een shemale wezen..
vrouwen = poetsen eten koken afwassen ect
Poetsen en eten koken doe ik wel.
Zit niet te wachten op stof in de hoeken van mijn kamer.
Koken doe ik ook zelf want brand is ook niet echt gewenst.
De afwas is de taak van mijn maat de afwas machine
En verder gaan we lekker naar het voetbal
Poetsen en eten koken doe ik wel.
Zit niet te wachten op stof in de hoeken van mijn kamer.
Koken doe ik ook zelf want brand is ook niet echt gewenst.
De afwas is de taak van mijn maat de afwas machine
En verder gaan we lekker naar het voetbal
Maar jij bent daarentegen wel goed bezig....:worship:
Maar jij bent daarentegen wel goed bezig....
Nee zie peet al staan achter het fornuis
Dat word hem niet.
Stofzuigen kan hij nog wel maar het is een man he dus de helft van de kamer word over geslagen
Nee zie peet al staan achter het fornuis
Dat word hem niet.
Stofzuigen kan hij nog wel maar het is een man he dus de helft van de kamer word over geslagen
Whahaha....stofzuigen enzo gaat me ook niet makkelijk af....Alleen koken dat lukt wel aardig...
Whahaha....stofzuigen enzo gaat me ook niet makkelijk af....Alleen koken dat lukt wel aardig...
Wat is dat toch mannen en stofzuigen???
Peter kan ook niet koken, als hij aardappels moet koken krijg ik harde half gare dingen.
Of de vlam slaat in de pan
Is gewoon klotewerk....
Ja jullie kleren wassen en strijken ook.
Boodschappen doen, eten koken, stoffen, dweilen, bedden opmaken, badkamer uitwassen, keuken poetsen.
Is ook geen hobby maar moet wel gebeuren.
binnekort naar wislaw-potznan keiken op schotel
laatste jaren steeds meer vrouwen en ook kinderen en opa's enzo
Voetbal = Mannen
Keuken + Man gehoorzamen = Vrouw!
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
amsterdamse trekjes in polen
Je ziet toch al op zijn profielfoto dattie gay is?
heb nieuwe truuk
je moet je frouw beuegelflesse grolsch laten inslaan (komen lekker hart aan hehe)en als ze dan voor het beeld langsloopt of gaat gillen bij een spannende
moment moet je die fles op haar kanis pleuren.. en als ze dan naa een paar uur bijkomt mag ze zelf de rotzooi en scherven opruimen whehehe
je moet je frouw beuegelflesse grolsch laten inslaan (komen lekker hart aan hehe)en als ze dan voor het beeld langsloopt of gaat gillen bij een spannende
moment moet je die fles op haar kanis pleuren.. en als ze dan naa een paar uur bijkomt mag ze zelf de rotzooi en scherven opruimen whehehe
laatste aanpassing

![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)