Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en niet over aanbiedingen bij de supermarkt praten!!!
Zoals ik al zei, voetbal is een peroonlijke sport. Je houd ervan of je houd er niet van. En dat maakt geen flikker uit wat je geslacht is. Voetbal is een van de meest belangrijke dingen in mijn leven. Ik leef voor voetbal. Ik steun mijn club altijd en overal. Ik ga naar iedere thuiswedstrijd van mijn club en gemiddeld per seizoen bezoek ik 10 uitwedstrijd. Eigenlijk ga ik altijd naar uitwedstrijd ALS ik zelf kan ----> als ik zelf niet hoef te voetballen dus. Ik kom echt niet voor de mannen, die interesseren mij helemaal niets. Ik kom puur en alleen voor het voetbal.
En als je daar problemen mee hebt, schijt aan jou. Ik blijf toch lekker naar wedstrijden gaan. Voetbal is mijn ding en dat heb je maar te accepteren. Het is niet JOUW leven maar MIJN leven.
sjezus...dit bedoel ik dus...
Dit staatdt ongder het proviel fang Nutterfly Lexicon
mijn club...
Ik ga tenminste naar Europese uitwedstrijden met mijn club...