Mijne, deze uit Trainspotting waarbij Spud onder de speed z'n sollicitatiegesprek moet verzieken (zeer lachwekkend):
Nou toen ik Saw voor het eerst zag had ik ook zoiets van euuh....wat een zieke geest...kan niet echt 1 scene uitpikken, want ze zijn op zich allemaal gruwelijk
Deze film is echt de goorste film die ik ooit gezien heb!
en de goorste scene daarin is dat een gozer ff het uitpuilend oogballetje van een vrouw eraf haalt...
Ga dit weekend maar es Saw II kijken...
Zal me benieuwen of die net zo ziek is...
Iemand toevallig al gezien?
Op nummer 1 bij mij,de verkrachtingsscene die n bijna n kwartier duurt uit Irreversible.
En die martelscene uit Ichi the Killer,als ze bij die gozer n ijzeren pen in z'n urinebuis douwen
Op nummer 1 bij mij,de verkrachtingsscene die n bijna n kwartier duurt uit Irreversible.
En die martelscene uit Ichi the Killer,als ze bij die gozer n ijzeren pen in z'n urinebuis douwen.
Op nummer 1 bij mij,de verkrachtingsscene die n bijna n kwartier duurt uit Irreversible
Het begin stukje van Ghostship,
En die martelscene uit Ichi the Killer,als ze bij die gozer n ijzeren pen in z'n urinebuis douwen.
oh, jullie moeten Salo gaan kijken
mm vind toch wel het moment in American history X dat die Edwart Norton die neger zijn nek breekt tegen de stoeprand, vrij pijnlijk en heftig om te zien
Regisseur van deze film (Pier Paolo Pasolini) is vermoord om deze gestoord zieke film. Te zieke geest... Was zijn laatste film.
Jaaaaaaaah die saw 2
Maar ik weet niet of jullie de film 'Cannibal Holocaust' kennen, maar dat is echt wel de meest zieke film die ik ooit heb gezien
De film bevat volop zieke momenten
Echt misselijkmakend!
image
image
en het stukje in der untergang dat die moeder haar kinderen een dodelijke pil in hun slaap geeft, kreeg ik toch best een brok van in me keel en een naar gevoel in me buik..
braindead.
als die gast met z'n lawnmower alle zombies de ledematen afchopt
die film is echt ziek, maar ook lachwekkend
Ik vind idd dat er in veel oorlogsfilms te zieken scenes zitten
Ik heb eens een film gezien die ziek moest zijn (denk ik) maar wat was dat een lachwekkende film zeg!! Het bloed was fluoricerend rood, en de wandelende doden waren op een hele rare manier gefilmd... Echt belachelijk!
Ik weet nog steeds niet of die film een parodie was of dat ze echt dachten dat ze een angstaanjagende film hadden gemaakt.
Misschien dat iemand die hem gezien heeft het me kan vertellen?
Hij heet The Convent, en gaat over een oud klooster ofzo.
Het begin stukje van Ghostship, dat vind ik wel een mooi en origineel begin stuk uit een film. Dat vind ik wel van meer hoor, maar deze vind ik zeker noemenswaardig
Dan ziet ie de Gestapo binnen stappen die beginnen te roepen dat iedereen op moet staan. En die man in die rolstoel kan niet opstaan, dus gooien ze m met stoel en al over het balkon. Echt te ziek!!!
verkrachtingsscene in irreversible
dat die gast z'n kop wordt verbrijzeld gaat ook wel ver trouwens
Allemaal wel lachuh enzo maar als in Reservoir Dogs die
gevangen politieagent zijn oor word afgesneden alleen maar voor de lol vind
ik het een van de ziekste (niet ranzigste scenes ooit)
Passion of the christ!
Waar Jezus de sweepslagen krijgt,
Ik vind de avonturen van Boulie Boulie erg eng. Vooral die keer dat hij in een zelfgemaakte achtbaan ging.
Ik vind de avonturen van Boulie Boulie erg eng. Vooral die keer dat hij in een zelfgemaakte achtbaan ging.
de verkrachtingsscene die n bijna n kwartier duurt uit Irreversible.
Die "vrouw" die met saw2 in die bal met injectie naalden valt, dat vond ik ziek.
Nee Spongebob op Valentijnsdag was pas eng. Toen die Patrick hem helemaal doorflipte en die suikerspin automaat kapot maakte.
f*cking sick
Saw 2, die sleutel in de berg met injectienaalden
btw, over hostel, die trouwens echt belabberd was. Was t meest belabberde nog wel de stukken toen ze in Amsterdam waren en de mensen gewoon duits tegen ze praten!! WTF daar kan ik zo slecht tegen..
wie een ziekere film kent mag mij pb sturen
maar een scene van 7 minuten waarin Monica Bellucci wordt verkracht, gefilmd vanuit één standpunt, en waarna ze vervolgens in een bloederige coma wordt geslagen tegen een muur en op de grond, overtreft alles. Doorgezaagde hoofden, gevilde mensen, mesjes door wangen, scheermesjes onder nagels, verbrijzelde vingers...alles
Irréversible
Hoeft al niet meer, zei het boven al: Irréversible
Irreversible is idd ziek, ook mede doordat het erg realistisch gefilmt word en het zomaar zou kunnen gebeuren op iedere hoek van de straat
En daarbij: Monica Bellucci...
een gedeelte uit irreversible waarin een vrouw verkracht wordt. erg ziek stukje.
Irreversible is idd ziek
Irréversible
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=ichi
niet voor de zwakke maag.
de ziekste film die ik ooit gezien heb... ichi the killer.
benieuwd geworden???
http://www.metacafe.com/watch/92885/monica_bellucci_irreversible/
Staat er misschien ergus al bij maar t fragment uit de film Mean Machine waarin de gestoorde keeper ´the monk´ met zijn elftal tegen de bewakers speelt. Op t moment datie gewoon een simpel balletje moet vangen, krijg je te zien wat er allemaal door zijn hoofd flitst tijdens dat onschuldige moment, waarin in de ene na de andere bewaker kas/a/gort schupt!
Maar het ziekste wat ik ooit gezien heb is de onthoofdingsvideo van 13 Nepalese gijzelaars.
???Ziek???
reseruction..op het moment dat ze de benen, armen , hoofd en romp vinden die de moordernaar heeft meegenomen en in elkaar heeft gezet, om zijn eigen jsus te maken
reseruction..op het moment dat ze de benen, armen , hoofd en romp vinden die de moordernaar heeft meegenomen en in elkaar heeft gezet, om zijn eigen jsus te maken
Bijna dagelijks inderdaad...het is maar een hersenspinsel, onschuldig dus. Maar ja, ieder z'n eigen gedachtegang daarover
Voor vrouwen is het echt een afrader
Het is en blijft namelijk wel een briljante film
daarnaast dat onthoofdingsfilmpje van die gijzelaars in irak...
hoe dat mes in die keel verdween en dat hoofd steeds witter werd omdat het bloed eruit spoot... damn dat was echt smerig...
Ichi the killer owned volgens mij.. Ik MOET deze film zien. Ik ben bereid om em voor 20 euro te huren in een videotheek als ik em niet kan vinden op internet
![[img width=221 height=142]http://es.geocities.com/eiga9/images/ichithekiller4.jpg[/img]](http://es.geocities.com/eiga9/images/ichithekiller4.jpg)
Dit schijnt ook een behoorlijk zieke film te zijn:
http://imdb.com/title/tt0071650/maindetails