Partyflock

Forumonderwerp · 861051

Waarschuw beheerder
Ik ook... ok Tom Hanks gaat nog wel, maar dat jonge dinkie dat ze hebben gecast als Sophie... nou ik weet het niet zeker... maar goed we zien het wel ;)
Waarschuw beheerder
geen idee heb het boekje niet gelezen

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Tom Hanks :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Wist je dat al?

Waarschuw beheerder
Ben ook benieuwd. Hopelijk wordt de film net zo goed als het boek.

Waarschuw beheerder
donateur
daar ga ik zeker heen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 28 maart 2006 om 00:21:
ben benieuwd.

te lui om normale topics te openen? flikker is wat info in je post (trailer, website enz)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 08:48:
daar ga ik zeker heen

Ik ook! Het boek was geweldig, dus ben errug benieuwd hoe ze het in de film hebben verwerkt en wat ze allemaal eruit hebben geknipt.
Maar dat zal denk ik ook niet zo extreem veel zijn, aangezien die ook iets van drie uur duurt!

en I agrees to this:
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 00:37:
Tom Hanks

:D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal in april de nieuwsgroepen in de gaten houden :X O:)

Waarschuw beheerder
nee, dit is en film wat je in de bios moet zien

ps. de film moet je niet met het boek vergelijken en ook niet andersom

kheb het boek IT gelezen, ik kwam iedere keer in de knoei omdat ik de film in m'n hoofd had

en ze wijken natuurlijk altijd gigantisch af
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wie Silas gaat spelen....die moet er echt gruwelijk uit gaan zien in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 28 maart 2006 om 00:21:
ben benieuwd.

Ik ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riposa op dinsdag 28 maart 2006 om 13:08:
Ben benieuwd wie Silas gaat spelen....die moet er echt gruwelijk uit gaan zien in mijn ogen.

Zoals de Tuinman al zegt... vergelijken is waarschijnlijk geen goed idee. Iedereen die het boek heeft gelezen, maar de film nog niet heeft gezien zal zo zijn eigen voorstelling van het verhaal hebben.

Waarschuw beheerder

[img]http://www.theonering.net/staff/xoanon/TDC/paul_bettany1.jpg

[/img]
Paul Bettany

hij dus! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 09:52:
te lui om normale topics te openen? flikker is wat info in je post (trailer, website enz)

waarom zou ik? geen zin. doet een ander wel voor me. bovendien was het op tv. en waarom zou ik dan van alles op zoeken :s zie het straks wel. trailers zeggen vaak geen tering. daarin lijkt iedere film een goede film.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:07:

[img width=243 height=300 cacheid=000c0c470022aafd32c6eec41a01511be0]http://www.theonering.net/staff/xoanon/TDC/paul_bettany1.jpg[/img]

Paul Bettany

hij dus!

Ja?! :O

Maar hij ziet er veel te lief uit!!!
Ik moet meteeen aan A Kinght's Tale denken en
"I'm gonna fong you!!!" - wat dat ook mag betekenen!!! hahaha

:P :P :P

Ik had veel eerder voor de Albino uit Cold Mountain gekozen!!!

[img width=180 height=225 cacheid=0013b8aa0022ad55d625953e1a01511be0]http://www.lunaeterna.net/popcult/coldmountain.jpg[/img]

Hij ziet er echt evil uit!!! Vooral bij die laatste scene als hij Jude Law neerschiet! :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 28 maart 2006 om 17:15:
trailers zeggen vaak geen tering. daarin lijkt iedere film een goede film.

yeah right , je moet na een trailer gewoon niet te veel denken

en de trailer is al vet lang uit, dus je komt met oud nieuws

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:59:
yeah right , je moet na een trailer gewoon niet te veel denken

wat ik vaak tegen kom is dat ik teveel verschillende trailers en scenes heb gezien, dat ik dan niets nieuws in de film echt tegen kom...

zoals jaren geleden met Scream... ik wist waar alle schrikmomenten zaten :S dus dat was niet echt spannend kijken meer... hmmm... dus now I stick to only one trailer! ;) :D

Waarschuw beheerder
ja maar soms meot je toch je bezoekers trekken, wanneer je format kompleet nieuw is

Waarschuw beheerder
klopt klopt, maar ik denk ook dat je niet te veel moet laten zien,

moeilijk werk! :O het interessant maken zonder alles weg te geven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:59:
en de trailer is al vet lang uit, dus je komt met oud nieuws

er was een oud topic over maar die was dicht.
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me ook zeker een goeie film worden. Maar zoals altijd zal het toch wel tegenvallen vergeleken het boek.

Maar ja als het een goeie film word meteen de rest ook maar verfilmen :P
Waarschuw beheerder
het is ook makkelijk voor de mensen die niet kunnen lezen. die kunnen nu dan ook het boek snappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 1 april 2006 om 04:05:
het is ook makkelijk voor de mensen die niet kunnen lezen. die kunnen nu dan ook het boek snappen

je kunt hem ook luisteren:

https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/boeken/da-vinci-code-luister-cd.nl.html

8)

Waarschuw beheerder
donateur
haha nou aangezien dit topic al erg oud is, maar de film nu bijna uitkomt:P gaan we em es vernieuwen:D

jongens wie gaat em kijken?
Waarschuw beheerder
Vanaf morgen (woensdag) draait hij in Metropolis Antwerpen iig.

Voor de grap heb ik eens eventjes gekeken hoe vaak ze hem draaien as zaterdag: 14 KEER!!!! Waarvan 5 keer tegelijk rond 20:00 :D

Moet echt de klapper van het het jaar gaan worden denk ik!! :respect:

Ik moet hem zeker zien, dus IKKE ga hem kijken (om gelijk ff antwoord te geven op vraag van gerda)!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:52:
"I'm gonna fong you!!!"

haha inderdaad... I WILL FONG YOU.. geweldig :D krijg altijd kippenvel als hij dan heath ledger aan kondigd en dat heel stadion gaat juichen :-p

maar goed.. ik ben benieuwd hoe de film van da vinci gaat worden.. :) wordt bernini mysterie ook verfilmd?

Waarschuw beheerder
Ga er vrijdag naar toe :cheer:
Waarschuw beheerder
ik ga er morgen heen en maar ff gereserveerd hahahaha
Waarschuw beheerder
ga van de week. boek nog niet helemaal gelezen, maar ben benieuwd

Waarschuw beheerder
donateur
Op tv zeiden ze dat je wel eerst het boek gelezen moest hebben voordat je de film gaat kijken anders het niet zo'n goede film...

Is dit ook zo?

Waarschuw beheerder
Wij hebben ook maar gereserveerd, dan zijn we in ieder geval zeker van een kaartje. Ben erg benieuwd naar de film, het boek was (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 't boek nog niet gelezen, maar ben toch wel benieuwd naar de film :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 10:38:
Op tv zeiden ze dat je wel eerst het boek gelezen moest hebben voordat je de film gaat kijken anders het niet zo'n goede film...

ik denk eerder andersom

Waarschuw beheerder
pfff het boek vond ik erg slecht, en heb gehoord dat de film helemaal dikke shit is. Deze hoef ik dus e3cht niet te zien. Dan Brown is absoluut niet mijn favo schrijver, ik begrijp echt niet waarom hij zo'n hype is. De boeken die ik van hem gelezen heb vind ik echt enorm tegenvallen..Not my taste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 12:48:
jongens wie gaat em kijken?

vrijdag ... schep pas een mening nadat ik 'm gezien heb, boek heb ik al gelezen ...

Waarschuw beheerder
donateur
IK weet nie wa ik van moet verwachten, heb een beetje 't idee dat 't nogal over de top getild word door al die media aandacht, maar wie weet.....
Waarschuw beheerder
vanavond heen, ben benieuwd....

Waarschuw beheerder
boek zal altijd beter blijven, eigen fantasie ;)

Waarschuw beheerder
Ben er heen geweest en het is best een goeie film, maar ja als je het boek gelezen hebt valt de film natuurlijk altijd tegen dus ik was toch enigzins teleurgesteld :)
Waarschuw beheerder
hele goede film,
al moet ik misschien maar eens met het boek beginnen
maar heel sterk verhaal :)

Waarschuw beheerder
moet hem nog zien maar hij lijkt me wel goed! ben erg benieuwd!
Waarschuw beheerder
ik vond hem goed je gaat er over nadenken
Waarschuw beheerder
Ik ga er 16 juni naartoe..
ben nu bezig met het boek, want ik heb gehoord dat je beter eerst het boek kan lezen voordat je naar de film gaat.
ben benieuwd:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er vanavond naar toe! Is kijken of de film net zo goed is als het boek!
Waarschuw beheerder
Het is een film die te begrijpen is voor mensen die het boek gelezen hebben, maar alleen leuk is voor mensen die dat nog niet gedaan hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:52:

Paul Bettany

hij dus!

Ja?!

Maar hij ziet er veel te lief uit!!!

hahah je hebt gangster number one zeker niet gezien ???
Waarschuw beheerder
idd niet erg sterk neer gezet dat personage.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond hem heel erg tegenvallen. Te veel dingen eruit gelaten vergeleken met het boek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zaterdag 20 mei 2006 om 17:37:
Ik vond hem heel erg tegenvallen. Te veel dingen eruit gelaten vergeleken met het boek!

duhh
Waarschuw beheerder
wat hij bedoelt is dat er essentiele dingen die in het boek voorkomen eruit zijn gelaten

Waarschuw beheerder
Ja maar als je ook letterlijk alles moet verfilmen wat allemaal beschreven is, dan heb je geen film van 1,5 a 2 uur, die zal wel veel langer zijn dan denk ik...
Maar ja, je weet van te voren dat als een boek verfilmd word, het altijd anders is dan in je eigen fantasie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga er zo heen...
boek nog niet gelezen dus ben benieuwd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 20:53:
Ik ga er zo heen...

net terug van de film.... topfilm!
Waarschuw beheerder
Ik kwam de metropolis in antwerpen binnenlopen, uur voor de start van de film >> uitverkocht :S

Volgende keer beter!!
Waarschuw beheerder
Vond het beiden super zowel boek als de film.

Einde van de film vond ik beter dan het boek maar het boek was weer stukken uitvoeriger over het oplossingen van de aanwijzingen en wat dat betreft misschien weer spannender.

Voor de liefhebbers wordt er gewerkt aan een boek wat weer gebaseerd op het filmscript...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op zaterdag 20 mei 2006 om 19:01:
wat hij bedoelt is dat er essentiele dingen die in het boek voorkomen eruit zijn gelaten

duhh

Waarschuw beheerder
Ik ga woensdag :)

Waarschuw beheerder
Ik heb alle boeken van Dan Brown gelezen en ben vanavond naar de film geweest. Ten eerste vond ik de keuze voor Ron Howard als regisseur 1,5 jaar geleden al interessant. Leuk om te zien dat zijn filmstijl een aantal keren leuk terug komt.

Paul Bettany vertolkt Silas op een grandioze wijze wat mij betreft en ik ben vooral te spreken over zijn uitspraak in de film. Het accent is erg goed. Ik zag in Audrey Tatou totaal geen Amelie terug en dat is alleen maar te prijzen.
Tom 'altijd goed' Hanks, was toch een beetje aftasten als Professor Robert Langdon. Ten eerste is de openingsscene waarin hij een foto te zien krijgt niet uit het boek, wat het geheel een beetje onzeker maakt. Hij kwam op sommige momenten niet 'intelligent genoeg' over. Wel perfect gecast want ik zou niet weten wie anders Langdon had moeten spelen.

Jean Reno had wat irritanter en harder kunnen zijn op sommige momenten. Wel de ideale Fransman gekozen trouwens.

Het verhaal in de film is natuurlijk lang niet zo uitgebreid als in de film,maar legt wel de essentie vast van het boek. Je kunt niet alles verfilmen en ik snap ook niet dat dat het slappe excuus is van sommige bioscoopbezoekers.

Hopelijk gaan ze het Bernini Mysterie ook nog verfilmen :)
Waarschuw beheerder
Er is al wel een documantaire/film van het Benini Mysterie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:32:
Ik heb alle boeken van Dan Brown gelezen en ben vanavond naar de film geweest. Ten eerste vond ik de keuze voor Ron Howard als regisseur 1,5 jaar geleden al interessant. Leuk om te zien dat zijn filmstijl een aantal keren leuk terug komt.

Paul Bettany vertolkt Silas op een grandioze wijze wat mij betreft en ik ben vooral te spreken over zijn uitspraak in de film. Het accent is erg goed. Ik zag in Audrey Tatou totaal geen Amelie terug en dat is alleen maar te prijzen.
Tom 'altijd goed' Hanks, was toch een beetje aftasten als Professor Robert Langdon. Ten eerste is de openingsscene waarin hij een foto te zien krijgt niet uit het boek, wat het geheel een beetje onzeker maakt. Hij kwam op sommige momenten niet 'intelligent genoeg' over. Wel perfect gecast want ik zou niet weten wie anders Langdon had moeten spelen.

Jean Reno had wat irritanter en harder kunnen zijn op sommige momenten. Wel de ideale Fransman gekozen trouwens.

Het verhaal in de film is natuurlijk lang niet zo uitgebreid als in de film,maar legt wel de essentie vast van het boek. Je kunt niet alles verfilmen en ik snap ook niet dat dat het slappe excuus is van sommige bioscoopbezoekers.

ik weet niet waar jij de zooi vandaan hebt! Maar hebt is gewoon kut vergeleken met de film!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 21 mei 2006 om 23:19:
ik weet niet waar jij de zooi vandaan hebt! Maar hebt is gewoon kut vergeleken met de film!

:vaag: snap jij jezelf wel... film is gebaseerd op het boek niet andersom

Waarschuw beheerder
Ben afgelopen donderdag naar de film geweest. Vond het een goede film hoor, maar je moet er wel je koppie bijhouden. (y) Kan het overigens niet vergelijken met het boek, die ga ik binnekort pas voor het eerst lezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Professor Salomon Krizal op zondag 21 mei 2006 om 22:32:

ik weet niet waar jij de zooi vandaan hebt! Maar hebt is gewoon kut vergeleken met de film!laatste aanpassing 21 mei 2006 23:20

Ik praat over de film en dan zeg jij dat mijn woorden 'kut' zijn vergeleken met de film? Volgens mij heb je een denkfout gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Typefoutje :) Moes natuurlijk kut vergeleken met het boek zijn :)

Waarschuw beheerder
ben der zaterdag geweest echt gaaf :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op maandag 22 mei 2006 om 13:53:
Typefoutje Moes natuurlijk kut vergeleken met het boek zijn

Waarom vond je de film niet leuk dan?
Waarschuw beheerder
ik von der niet veel aan :) de persoon waarmee ik mee naar de bios was was intressanter :P

Waarschuw beheerder
ik weet niet waar jij de zooi vandaan hebt! Maar hebt is gewoon kut vergeleken met de film!laatste aanpassing 21 mei 2006 23:20

Hmm mijn vriend heeft het boek ook gelezen en ja er is veel wegegelaten maar hij vond het nog steeds een superfilm! Ik ook trouwens, al moest ik er wel echt bij blijven, duurde lang maar wel echt een vette film!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 23:57:
Ben afgelopen donderdag naar de film geweest. Vond het een goede film hoor, maar je moet er wel je koppie bijhouden. Kan het overigens niet vergelijken met het boek, die ga ik binnekort pas voor het eerst lezen.

Ben benieuwd wat je er van vind in die volgorde. Mn vriendinnetje weigert na het zien van de film het boek te gaan lezen... ze vond de film super hoor maar is bang dat ze dan het boek minder vind terwijl ik steeds tegen haar zeg dat het boek nog beter is :)

Let me know
Waarschuw beheerder
Ben vrijdag geweest, ik vind het een super film!

Hij duurt ongeveer 2 en half uur, maar dat ging in mijn ogen heel snel voorbij!

Ik heb 't boek niet gelezen, maar wil 't zeker gaan doen!
Alleen al om idd de "ontbrekende" essentiele delen van verfilming alsnog te lezen...
Waarschuw beheerder
Vond hem erg goed! :yes:
Waarschuw beheerder
Het boek was al smullen, maar de film was helemaal­ fijn! (Y) Toppertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!1

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen!! Ben superbenieuwd of het net zo genieten gaat worden als bij het boek.

Waarschuw beheerder
Ik ga ook morgen!! met wie ook alweer O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:32:
Hopelijk gaan ze het Bernini Mysterie ook nog verfilmen

doen ze...las t vandaag in de krant :)

film vond k goed...natuurlijk kunnen ze t niet zo uitgebreid maken als t boek...sommige dingen waren inderdaad anders,maar t meeste leek er inderdaar op hoe k t me voortstelde tijdens t lezen...

Waarschuw beheerder
Ga zaterdag ben echt benieuwd. Boek was super. In 2 dagen uitgelezen...

Waarschuw beheerder
Benieuwd?

Is het goeie aanrader?

Waarschuw beheerder
Ben er geweest en had denk k te hoge verwachtingen want k had wel irritaties aan belangrijke dingen die toch niet verfilmd zijn, erg jmmr! maja anders heb je ook n film van 10 uur :P
Aanrader, eerst film kijken dan pas lezen haha!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De film vandaag gezien ik vond hem heel erg goed. Ik ga nu ook het boek maar eens aanschaffen om te kijken wat er allemaal uitgelaten is.

Waarschuw beheerder
donateur
Best een goed verhaal.
Kheb het boek niet gelezen.

Maar ik hoorde wel van lezers van het boek,dat er veel uit was gelaten.

Maarja,wat wil je ook in 2,5 uur als je al minstens 2 dagen (denk ik) over het boek doet..

Waarschuw beheerder
kolere wat is het een marketing gekte rond deze film geworden, ik heb het boek niet gelezen en de film nog niet gezien, maar mijn verwachtingspatroon rond deze hele hype is zodanig groot dat ik erg hoge verwachtingen heb. Ben iig zeker wel benieuwd naar de film en het verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijntjuh op donderdag 25 mei 2006 om 13:43:
ik ook...zullen we samen:P hihi

heel graag :yes:
lichten uit O:)
Uitspraak van Mendez! op donderdag 25 mei 2006 om 15:59:
Dat is dus niet waar. ALs je het boek leest krijg je een bepaald beeld ervan. De film loopt anders dan het boek en wordt door critici slechter betiteld. Ik zou het andersom doen. B)

ja zo zou je het kunnen bekijken.
heb je gelijk in. dan is de film anders als wat je voor ogen hebt over het verhaal.
het zijn ook altijd dezelfde groepen die op zulke films erop tegen zijn. zoals de kerk. of extreem heilige.

Waarschuw beheerder
morgen ff kijken :)

Waarschuw beheerder
vorige week zaterdag gezien..
vond de film een beetje te lang duren :(

6 je..
vond mission impossible stukken beter!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben gister geweest, vond het een goeie film, maar het boek vond ik beter...sommige dingen waren inderdaad weggelaten of vervangen, zoals in het begin...in het boek..is ie zn hotel als de politie komt en in de film bij de bijeenkomst..vond ik jammer..laat het dan hetzelfde
en zo zijn er nog wel een aantal dingen.. Zoals het stuk dat als ze op de wc zijn..en dat zeepje weggooien..en ze wegrennen en er 1 bewaker nog in het louvre is..en die gewapend naar hun toe komt..in die film weggelaten het stuk tussen bewaker en langdon en sophie..dat ze onder schot worden gehouden..
en het einde hadden ze ook anders...want ik kan me herinneren dat Sophie ook nog een (half)broer ofzo had...en dat die grootmoeder gewoon de vrouw van Sauniere was...dat herinner ik mij nog..vond ik n klein beetje jammer..en verder zijn er nog wat van die kleine dingetjes..

Verder een goede film..dat zeker :jaja: Maar het boek raad ik eerder aan als de film, dat wel..Ook is het zo..dat je in je hoofd je eigen film afspeelt..met je "eigen" personages..en die kunnen in je gedachte wel wat anders zijn als in de film..maar voor de rest, prima film..heb genoten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb de film van de week gezien!
Boek alleen niet gelezen, dus vond m ook een beetje tegenvallen:-(

En het duurde veel te lang!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esther op vrijdag 26 mei 2006 om 16:22:
En het duurde veel te lang!

hoelang duurt ie dan
Waarschuw beheerder
150 minuten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esther op vrijdag 26 mei 2006 om 17:44:
150 minuten!

Heb langere films gezien hoor

Titanic, Sound of Music, Schindler's List...

Waarschuw beheerder
The Stand, Lord of the Rings

Waarschuw beheerder
Ik ging vanavond naar de bios met me schatje,
Zaten we in de verkeerde zaal, bleek dat we in de zaal zaten waar Davinci Code draaide :P

Ik zei tegen me vriend de film die ik heb uitgekozen gaat hier helemaal niet over, hij het navragen whaha we waren gelukkig nog op tijd terug in de goeie zaal :P

Waarschuw beheerder
ben gister geweest. Vond de film eerst heel erg tegenvallen, boek is velen malen beter. Maar het is gewoon een hele opgave zo'n boek te verfilmen dus moet je wel dingen weglaten. Het eind van de film vond ik overigens wel beter dan het boek!
Waarschuw beheerder
ben gister geweest en vond het echt een goede film.. ik heb boek vorig jaar gelezen.. dus een aantal details was ik toch al wel weer vergeten, maar stoorde er me totaal niet aan.. Anders wordt de film wel heel erg langdradig..

Uitspraak van Sierellûh© op vrijdag 26 mei 2006 om 14:40:
...sommige dingen waren inderdaad weggelaten of vervangen, zoals in het begin...in het boek..is ie zn hotel als de politie komt en in de film bij de bijeenkomst..vond ik jammer..laat het dan hetzelfde

Lekker boeiend.. het hoeft toch allemaal niet precies het zelfde.. zit je eerst een half uur te kijken hoe hij van de bijeenkomst naar zn hotel gaat.. lekker loos..

Ik vond het echt een top film.. (Y)

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
ben gisteravond geweest en vond t een erg goede boeiende film..

(Y)

Waarschuw beheerder
Ik vond de film echt super mooi!
Ik heb ook het boek gelezen en was blij dat sommige stukken eruit waren gelaten. Sommige stukken in het boek vind ik veel te langdradig.
Ik denk dat veel mensen die de film gezien hebben en hem niet mooi vinden, de film gewoon niet begrijpen.

Mij heeft deze film in ieder geval heel erg aan het denken gezet.

Waarschuw beheerder
Ik vond die Silas helemaal niet zo eng

Waarschuw beheerder
ik heb het gehoord stond in de krant dat film van da vinci code van 10 minuten filmrol is verwijderen :S

Waarschuw beheerder
vondt t wel een goede film, maar niet super. Had veel spannender kunnen zijn.
Ian Mckellen en Silas waren goed, maar Tom Hanks viel zwaar tegen.

Waarschuw beheerder
vond het een goede film
dacht dat hij tegen ging vallen omdat ik het boek niet heb gelezen en veel mensen zeiden dat je de film dan niet zou begrijpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:35:
dacht dat hij tegen ging vallen omdat ik het boek niet heb gelezen en veel mensen zeiden dat je de film dan niet zou begrijpen

dat viel wel mee, heb t boek ook niet gelezen.

Waarschuw beheerder
donateur
echt een goeie film (Y)

Waarschuw beheerder
vond um tegenvallenn..

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd! Boek was in iedergeval erg goed. Hou niet zo van lezen, maar voor de Da Vinci Code maakte ik een uitzondering voor! We zullen 't morgen wel gaan zien!! Eigenlijk had ik liever George Clooney of Harrison Ford als Robert Langdon willen zien. Weet niet, toen ik dat boek las had ik een uiterlijk van Clooney in m'n hoofd! Maar ja 't is dus Hanks geworden (niet mijn favoriet iig)!!
Waarschuw beheerder
Wat een meester film.. heb boek niet gelzen omdat ik niet van lezen hou, maar die film was zeker goed, en raad m zeker aan:yes:

Da vinci code :respect:

Waarschuw beheerder
ik heb the da vinci code gedownload via limewire.. maar dat is documentaire :S

Waarschuw beheerder
Vond de film ook erg goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 23:29:
Harrison Ford als Robert Langdon

Die heeft dat klusje al eens geklaard in een andere film.

Ik vond Tom Hanks wel goed spelen overigens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja hij is ook goed gespeeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 31 mei 2006 om 13:11:
Ik vond Tom Hanks wel goed spelen overigens

Ja, vond ik ook...
Hoor ook van sommige dat ze hem totaal fout gecast vonden... maar dat vond ik nou echt niet...

Was erg bang dat deze film zou tegenvallen... want kan nooit beter zijn dan het boek... Maar wilde de film super graag zien! dus toen die uit kwam gelijk erheen gegaan.

En idd de film was niet beter dan het boek, maar zeker een toppertje (Y)...
Er mistte inderdaad film... maarja probeer maar eens zo'n dik boek/zo'n lang verhaal in een film te stoppen, die niet te lang duurt, want anders gaat het vervelen...

prima film (Y)

Waarschuw beheerder
vond em wel geinig.....

Waarschuw beheerder
donateur
41% met downloaden O:)

Waarschuw beheerder
unite % fight..

dat is documentaire..is geen film... let maar op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 23:57:

Ha ha idd.

Tenzij ie een cam versie download maarja das gewoon bagger kwaliteit

Voor 8 euri zie je hem lekker in de bios en heb je nog een leuke avond ook ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 23:57:

Daarom heet de torrent ook: The Da Vinci Code 2006.
En in de uitleg ervan wordt al vermeld dat 1 van de spelers "Tom Hanks" is :/

Die documentaire is (als ik het goed heb) 2 jaar geleden al uitgebracht..

Dus het gaat hier echt om de film

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op donderdag 1 juni 2006 om 00:13:
Voor 8 euri zie je hem lekker in de bios en heb je nog een leuke avond ook ;)

Ja en met je knieen tegen de achterkant van de stoelen van de volgende rij zitten, en niet mogen roken, + die kutpauze.

Nog maar niet te spreken over het bedrag wat je moet betalen als je iets te drinken of eten wilt ;)
Eigen consumptie mag weer niet...

Nee dan download ik hem wel..

En kids, het is de film, geen docu.

En cam versies? Er zijn wel meer The Da Vinci films downloadbaar wat geen cam is dus:)

Je moet alleen de goeie downloadsite hebben :)

Maar we zullen zien ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die me niet geloven en de torrent willen.

Stuur een PB en ik geef je de link ;)
(Ik mag hier geen directe link neerzetten).

Tevens is de Docu. versie ook te download maar die is meer dan 1 Gb kleiner..

Waarschuw beheerder
Leuke Film..!!:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is klaar.

Ik geef toe het is een cam, maar die kwaliteit :O echt super gewoon (voor een cam).
En deie fijne uploader heeft er een mooi bewegend menutje erin gemaakt voor de subs enzo.

Echt super gemaakt :respect:
Waarschuw beheerder
film is wel goed. kopie dvd. redelijke kwaliteit. tuurlijk minder als in de bios. maar de bios heeft ook zijn nadelen. films draaien ook op kuttijden.

hoe is de docu?

Waarschuw beheerder
documentaire praat teveel :S

Waarschuw beheerder
Mooi gespeeld! Vond Silas echt geweldig goed spelen! Hoe heet die gast eigenlijk! Met zijn mooie accent in die film! Ondanks hij er zo koel uit zag vond ik zijn spraak erg mooi!! Tom Hanks hij blijft knauwen en komt niet over als een professor! Maakt niet uit, hij acteert altijd wel heel goed. Maar ik blijf erbij dat hij niet Robert Langdon had moeten spelen maar H. Ford of G. Clooney ;)!!
En in 't begin ging de film anders dan 't boek!! Maar daar ga ik verder niks over vertellen!! Je kunt idd het boek niet helemaal gaan verfilmen, dan zou die film een dag lang duren denk! En Sophie is ook een talent hoor (ben haar echte naam vergeten :x), ook heel mooi geacteerd!
En dan Jean Reno.. wauwwww ik ben blij dat hij ook weer eens te zien was op 't scherm! Wat een geweldige vent is hij! Hoop dat er snel weer een film met hem komt, zijn ogen spreken boekdelen (k)!!! Al met al een hele leuke film, ben blij dat ik geweest ben, maar blijf 't boek beter vinden!

Waarschuw beheerder
ja film is het moeite waard he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:04:
ja film is het moeite waard he

Ben je hem al aant downloaden dan?

Waarschuw beheerder
nog niet.. ik weet niet welke downloaden en er zijn 10 dowlonaden met host en locatie en plaats :S
Waarschuw beheerder
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vond de film erg goed!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :Katja: op vrijdag 2 juni 2006 om 20:50:
maar ik vond de film erg goed!

Wij gaan zondag kijken..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 21:40:
Wij gaan zondag kijken..

Eigenlijk moet ik eerst het boek uithebben, anders snap ik er volgens mij geen ruk meer van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 21:49:
Eigenlijk moet ik eerst het boek uithebben, anders snap ik er volgens mij geen ruk meer van.

Nou, ik heb het boek helemaal niet gelezen en ik kon de film aardig volgen hoor :) dus zal wel meevallen denk ik!

Waarschuw beheerder
ik heb em nog steeds nie kunnen downloaden!!! godverdomme ik kan em nie vinden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :Katja: op vrijdag 2 juni 2006 om 23:30:
Nou, ik heb het boek helemaal niet gelezen en ik kon de film aardig volgen hoor :) dus zal wel meevallen denk ik!

Ben ermee begonnen, heb ook al een stukje van de film gezien, worden best veel dingen achterwege gelaten.

Ben benieuwd naar het hele deel, lukt me niet om voor zondag het boek uit te hebben 8) O:)

Waarschuw beheerder
hoe kost dat het boekje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:23:
hoe kost dat het boekje?

Had hem ooit op schiphol gekocht voor 19,95 (gebruik bonnetjes altijd als bladwijzer ;) ) Maar geloof dat het overal wel rond die prijs is.

Bernini mysterie vorige week gekocht ook rond de 20 euri
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 23:39:
ik heb em nog steeds nie kunnen downloaden!!! godverdomme ik kan em nie vinden

newsleecher

Waarschuw beheerder
wat nou downloaden? je gaat maar lekker naar de bioscoop... dief!!! :D ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ga er vanavond heen :)

Waarschuw beheerder
ik heb wel film via downloaden :P :P :P

Waarschuw beheerder
bioscoop is duur

Waarschuw beheerder
entree buitenfestival of andere feessie's veel meer!!! :D :yes: 't is maar wat je ervoor over hebt...:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De man met de zweep en de ketting :P
Waarschuw beheerder
donateur
Gister in bios naar toegeweest!

Vond hem wel vet en ga nu ook het boek maar lezen.