Partyflock

Forumonderwerp · 859335

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoor net op de radio dat de leiders van de Neo Nazi's bij elkaar zijn gekomen om plannen te beramen om een grote slachtpartij aan te richten bij het WK 10 duizenden neo's schijnen ze al te hebben die je raad het al vooral mensen van Turkse afkomst gaan afslachten in Duitsland->echt ziek of zijn er mensen die zich ook aangemeld hebben ;)

Waarschuw beheerder
bronO:)
Waarschuw beheerder
Ik hoor het net op de radio ik zal zo is kijkuh welke zender want ik liep dr langs maar goed wel vaag idee

Waarschuw beheerder
Ik geloof het toch niet, die gasten hebben altijd babbels, maar kunnen toch niks.

Ze hebben 't weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donder87 op dinsdag 21 maart 2006 om 16:04:
geruchten?

Niet in jouw dooie omgeving. :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NOONELIKESUSWEDONTCARE op dinsdag 21 maart 2006 om 16:05:
Ik hoor het net op de radio ik zal zo is kijkuh welke zender want ik liep dr langs maar goed wel vaag idee

ik zag net in het dubbele topic dat het radio 538 is
Waarschuw beheerder
donateur
waarom worden ze geen suicide-bombers :(.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:06:
Niet in jouw dooie omgeving.

weet nearns va ;P
Waarschuw beheerder
Alle hooligans blij die naar het WK gaan!
Kunnen ze die Nazi's eens goed aanpakken(Y)
Waarschuw beheerder
Beetje jammer da die dubbel is t onderwerp is toch wel vage shit zoiets en ben wel benieuwd hoe jullie erover denken :jaja:
Waarschuw beheerder
die lui zijn triest en turkije doet tog niet mee:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 21 maart 2006 om 16:11:
Alle hooligans blij die naar het WK gaan!

Wou net zeggen, dat wordt wel lachen daar, als ze hun praatjes waar zouden maken. b)
Waarschuw beheerder
nee turkye doet niet mee maar k geloof dat er meer turken als duitsers in duisland wonen dus zal wel zooitje worden!
Waarschuw beheerder
Zou dit dan het begin van WOIII zijn?
Waarschuw beheerder
nee turkye doet niet mee maar k geloof dat er meer turken als duitsers in duisland wonen dus zal wel zooitje worden!

daar heb je gelijk aan.. maar k vind ut tog triest
Waarschuw beheerder
Sta dr nie raar van t kijkuh als je de geschiedenis bekijkt is er hier ook altijd oorlog geweest nu is t alweer 60 jaar geleden en vroega d8 ze ook nu komt t nie meer

Waarschuw beheerder
De lonsdalers vinden dit natuurlijk prachtig zonder dat ze de gevolgen ervan kennen natuurlijk.

Waarschuw beheerder
:woepwoep:

Waarschuw beheerder
Nou zal wel wat zijn dan :/
Waarschuw beheerder
der komt tog niets van... altijd grote bek maar uiteindelijk gebeurd er niets:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:26:
De lonsdalers vinden dit natuurlijk prachtig

dan gaan ze toch lekker meedoen (L) beetje jammer alleen als je keel wordt doorgesneden :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op dinsdag 21 maart 2006 om 16:22:
Zou dit dan het begin van WOIII zijn?

Zou er niet eens raar van staan te kijken :nee:

Waarschuw beheerder
Veel geschreeuw, weinig wol..

Waarschuw beheerder
Die turken eten ze op man...haha..vooral als al die wannabe's uit nederland meedoen..

zie ze huilend renne dan voor de turken!
Waarschuw beheerder
k denk ook dat de turken daar wel in de meerderheid zijn.. zoveel wonenen er wel O:)

Waarschuw beheerder
meer dan 3 miljoen geloof ik...
Waarschuw beheerder
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/03/neonazis_bedreigen_wk.html
daar issie dan
Waarschuw beheerder
Neonazi's: "WK voetbal wordt bloedbad"Haal het oranje stahlhelmpje maar weer tevoorschijn want u zult het nodig hebben. Diverse neonazistische groeperingen in Europa zijn van plan om tijdens het WK voetbal in Duitsland islamitische supporters af te slachten. Afgelopen weekeinde hielden de kaalhoofdige voetbalhooligans een bijeenkomst in Oostenrijk waar zij dit plan bespraken. Ook Nederlandse neonazi’s waren daar aanwezig. Volgens de Italiaanse krant La Repubblica worden vooral Turken, Algerijnen en Tunesiërs het doelwit. Een kaalhoofdige supporter van AS Roma heeft alvast een “bloedbad” beloofd.
Waarschuw beheerder
kun je nagaan... die turken maken de nazi's af i.p.v andersom:cheer:
Waarschuw beheerder
Nazi's dreigen met geweld tijdens WK voetbal

Uitgegeven: 21 maart 2006 16:18

ROME - Neonazistische groepen uit Europa zijn van zins om tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland supporters van elftallen uit islamitische landen aan te vallen. Ultrarechtse groeperingen uit verscheidene Europese landen, waaronder ook Nederland, zouden dat hebben besproken tijdens een opmerkelijke gezamenlijke bijeenkomst afgelopen weekeinde in Oostenrijk.

Volgens de Italiaanse krant La Repubblica waren er bij de vergadering tientallen vertegenwoordigers van supportersgroepen en ultarechtse groepjes bijeen. Ze zouden tijdens het WK deze zomer vooral Turken, Algerijnen en Tunesiërs willen gaan belagen.

Een Italiaanse extreemrechtse supporter van AS Roma, die kennis zou hebben van de bijeenkomst, sprak in het Italiaanse dagblad van een "bloedbad" tijdens het wereldkampioenschap, dat van 9 juni tot 9 juli wordt gehouden.

Waarschuw beheerder
waar gaat het toch heen:S
Waarschuw beheerder
toch apart dat ze een keertje niet druk moeten maken om de moslim extremisten :P

Waarschuw beheerder
Laat ze elkaar maar afmaken, zijn we daar ook vanaf

Waarschuw beheerder
triest:gaap:

Waarschuw beheerder
Turkije doet niet mee. Tunisie wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 17:04:
Turkije doet niet mee

maar ze zulle er misschien wel zijn om een ander land te suporten..of om te zakkenrollen ;)
Waarschuw beheerder
haha ja zoiets ma misschien zijn er wel veel meer turken maja voordat die pak hem beet 100 ;) nazis gepakt zijn kan het al uit de hand lopuh
Waarschuw beheerder
het zal allemaal nog wel meevallen denk ik...
beveiliging genoeg dacht ik zoO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woop: k!m !! op dinsdag 21 maart 2006 om 17:25:
het zal allemaal nog wel meevallen denk ik...
beveiliging genoeg dacht ik zo

hopen we
Waarschuw beheerder
De moffen leren het nooit economische crisis is er nu weer net als de jaren 30 oost duitsland zijn de mensen vet makkelijk te beinvloeden dan heb je nog eens het gezeur met buitenlanders daar en dan nu de nazi's oh wat gezellig word dat ;)
Waarschuw beheerder
k zou der niet al te blij mee zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt wat, net als die Engelse hoolie's die op jacht gingen in Belgie en Frankrijk.
Toen waren de rollen ineens omgedraaid :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ver tel jullie niets
Waarschuw beheerder
lijkt me sterk....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NOONELIKESUSWEDONTCARE op dinsdag 21 maart 2006 om 16:02:
10 duizenden neo's schijnen

Net als de demonstateie van de NVU zeker op een vaag industrie terrein waar maar 20 man op af kwamen 8)

Ik hoop voor ze dat er een grote groep Grijze wolven tussen ziten :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Satanica citeer 21 maart 2006 18:43

donateur! Uitspraak van ______// ___// _// op dinsdag 21 maart 2006 om 16:02:
10 duizenden neo's schijnen

Net als de demonstateie van de NVU zeker op een vaag industrie terrein waar maar 20 man op af kwamen

Ik hoop voor ze dat er een grote groep Grijze wolven tussen ziten

jij bent er zeker een van die grijze wollven zo te zien om dat je er zo veel van af weet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 18:46:
jij bent er zeker een van die grijze wollven zo te zien om dat je er zo veel van af weet

Jongen weet je uberhaupt wel waar je over spreekt?
Verdiep je eerst in iets voordat uitspraken doet wil je ;)
Waarschuw beheerder
10000 is echt geen raar getal ofzo hoor dit is INTERNATIONAAL dus 20 man lijkt me wat slecht geschat :lijn:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pffffffffffffffff die nazi's worduh tog wel afgeslacht 8) let maar op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:37:
Die turken eten ze op man...haha..vooral als al die wannabe's uit nederland meedoen..

zie ze huilend renne dan voor de turken!

Zijn ook niet die wannabes die gaan denk ik, maar de echte harde kern en wat aanhangsel.

Uitspraak van :woop: k!m !! op dinsdag 21 maart 2006 om 16:41:
k denk ook dat de turken daar wel in de meerderheid zijn.. zoveel wonenen er wel

Er wonen er misschien heel veel, maar zitten ook kinderen, ouderen, ouder, etc tussen die er niets mee te maken willen hebben. Als ze emt echt 10.000 zijn denk ik dat ze echt wel iets kunnen aan raken, wat natuurlijk niet goed is en ook hard aangepakt moet worden door de Polizei

En als er ook echt 10.000 aanmeldingen zijn vertelt alleen maar hoe steeds erger de "moslimhaat" wordt in Europa
Waarschuw beheerder
En als er ook echt 10.000 aanmeldingen zijn vertelt alleen maar hoe steeds erger de "moslimhaat" wordt in Europa

hoe bdoel je dat? moslims tegen anderen of andersom? ik denk dat de moslims dan weer in actie gaan komen met hun aanslagen, dus lijkt me absoluut geen slim plan van die lui:S

Waarschuw beheerder
ja als je ziet 10.000 Nazi's dan verwacht ik dat het de harde kern is. Dus daarom heen hangen nog de mensen die ook erbij willen horen en ook weer andere mensen aanzet. Dus dan komt de groep "Nazi's" al gauw op 500.000 in Europa die echt tegen de moslims zijn en er voor uitkomen. Dus dat zegt iets over de haat tegen de moslims in europa

Waarschuw beheerder
die duitsers laten dit niet weer gebeuren, er zal echt wel dikke beveiliging bijzijn. na het fiasco op de olympische spelen met die joodse atleten
Waarschuw beheerder
jah okay dat wel, maar ik denk wel dat de moslims dan ook wel weer in actie gaan komen. Ik denk niet dat ze het zomaar op zich laten zitten en dan krijg je weer van die 'gezellige:S zelfmoordaanslagen'

Waarschuw beheerder
Dat is allebei ook waar, dat is nou de wet van actie - reactie :P
Waarschuw beheerder
en dan beweren sommige mannen ook nog dat vrouwen niet slim zijn:D:D:P

Waarschuw beheerder
Geweld lost niets op. Daarmee maak je het alleen maar erger. Ik heb het ook niet op moslims, maar goed..

Waarschuw beheerder
Die knakker die daar gaan afspreken kunnen meteen op Wilders stemmen.. haalt ie tenminste nog 100 stemmen ofzo.

Hopeloos vind ik het!
Waarschuw beheerder
Maar wilders heeft nog punten van waarheid zoals ik het gisteren hoorde op het jounaal maar die kan je niet vergelijken met een nazi (alhoewel ;)) en 500.000 ik weet niet hoeveel menser er in oost-duitsland maar dat is geen prettig volk en deze zijn al jaren rechts gezind en hebben weinig tot geen geld dus....

Artiest Darkvoice
Waarschuw beheerder
ik vind het echt ziek maar ja je kan het moeilijk voorkomen denk ik net als de aanslagen dit voorkom je niet het gebeurd toch maar iedereen maakt zich wel te druk erom WOIII is wel heel ver gezocht hoor.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 23:29:
Ik heb het ook niet op moslims, maar goed..

Je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk... Het is maar een klein deel dat de boel altijd weer loopt te verzieken.

Rotte appels heb je overal. Kijk maar naar die neo's!

Waarschuw beheerder
We zien wel wat er gaat gebeuren deze zomer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op woensdag 22 maart 2006 om 10:08:
Je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk... Het is maar een klein deel dat de boel altijd weer loopt te verzieken.

Rotte appels heb je overal. Kijk maar naar die neo's!

idd... daar ben ik het mee eens.. de lui die zich niet aanpassen die zijn het probleem
Waarschuw beheerder
ik weet niet of italiaanse clubs ea wel eens hebben samengewerkt maar het lijkt me dat er dan nog een behoorlijke internationale groep gevormd kan worden, maar toch denk ik dat het nooit zover zal komen.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXlerator op dinsdag 21 maart 2006 om 16:48:
Nazi's dreigen met geweld tijdens WK voetbal

Uitgegeven: 21 maart 2006 16:18

ROME - Neonazistische groepen uit Europa zijn van zins om tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland supporters van elftallen uit islamitische landen aan te vallen. Ultrarechtse groeperingen uit verscheidene Europese landen, waaronder ook Nederland, zouden dat hebben besproken tijdens een opmerkelijke gezamenlijke bijeenkomst afgelopen weekeinde in Oostenrijk.

Volgens de Italiaanse krant La Repubblica waren er bij de vergadering tientallen vertegenwoordigers van supportersgroepen en ultarechtse groepjes bijeen. Ze zouden tijdens het WK deze zomer vooral Turken, Algerijnen en Tunesiërs willen gaan belagen.

Een Italiaanse extreemrechtse supporter van AS Roma, die kennis zou hebben van de bijeenkomst, sprak in het Italiaanse dagblad van een "bloedbad" tijdens het wereldkampioenschap, dat van 9 juni tot 9 juli wordt

1 Turk doet een zelfmoordaanslag en 10 000 neo nazi's zijn dood en maar 1 Turk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:25:
Italiaanse extreemrechtse supporter van AS Roma

Denk dat ie zelf het WK niet haalt ;)

Waarschuw beheerder
wazi hakken

Waarschuw beheerder
gaat ook nergens meer over dit :S
Waarschuw beheerder
jow. alsof jij dat normaal vind:S.. dit gaat echt wel ergens over:S
Waarschuw beheerder
Ach ja, moet het allemaal nog maar zien. Zo'n hele groep met van die apen pakjes, laten ze er gauw een dikke bom tussen gooien.

Waarschuw beheerder
En dat er nog echt mensen zijn die ECHT geloven dat dit verhaal waar is. ppfff... nazi's die kunnen niet eens 100 man bij elkaar krijgen.
Waarschuw beheerder
vind het wel eens goed dat die fans eens slaag krijgen en nu bedoel ik het niet om politieke redenen, maar als jij kijkt na het afgelopen jeugd WK in NL hoe die marokaanse fans alles plunderde en stadions sloopte en niemand deed erwat aan !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 11:03:
die kunnen niet eens 100 man bij elkaar krijgen.

nee maar wel 10.000 man tochhh whaaaaha :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:25:
Een Italiaanse extreemrechtse supporter van AS Roma

Dan kan ie beter bij 'de buren' terecht
Waarschuw beheerder
nazi's die kunnen niet eens 100 man bij elkaar krijgen.

Demonstraties in (Oost-)Duitsland lopen/liepen ze al met een paar duizend man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op woensdag 22 maart 2006 om 11:12:
Dan kan ie beter bij 'de buren' terecht

As roma heeft ook een rechtse aanhang niet alleen Lazio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op woensdag 22 maart 2006 om 11:13:

Weet niet of het er een paar duizend zijn, maar veel meer als 100 inderdaad. En dat waren alleen Duitsers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 11:18:
As roma heeft ook een rechtse aanhang niet alleen Lazio.

Ohw :bloos:
Waarschuw beheerder
kun je nagaan komen de andere landen er ook nog bij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op woensdag 22 maart 2006 om 11:13:

ja dat zal wel en ik weet dat ze in polen enzo ook genoeg van die kale figuren hebben, maar jullie geloven toch niet serieus dat ze echt iets gaan doen. Is gewoon weer mediaverhaal zoals er dagelijks 100 berichten de wereld in worden gezonden, zonder echte research.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 11:21:
maar jullie geloven toch niet serieus dat ze echt iets gaan doen.

Dat boeit me niet...ging erom dat ze wel degelijk meer als een mannetje of 100 op kunnen trommelen.
En ze doen deze zomer allemaal maar wat ze niet doen en laten kunnen die verschillende groepen :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gekke nazi's jwt dit plan wordt nooit een succes
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ze zulke dingen gewoon even gaan verzinnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woop: k!m !! op woensdag 22 maart 2006 om 11:25:

Media verzint wel vaker wat...

Waarschuw beheerder

dan ben je behoorlijk naief, meer dan 50% in de krant is verzonnen of wordt verdraaid:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

www.tmf.nl

Waarschuw beheerder
Ach ja de extreme fans van Feyenoord en Ajax zouden mekaar ook afslachten als ze de kans krijgen.. :/ dr is alleen maar haat en 't zal me zwaar verbazen als 't ooit minder word.. vooral bij sport :S
Waarschuw beheerder
Maar het is wel weer de situatie in duitsland wat het allemaal niet bevorderd die jeugd dar wor helemaal gek (ken er een paar jongens van vakantie) omdat zei gewoon meer betalen zie het bijvoorbeeld dat wij in utreg 2000 euro zorgverzekering betalen en in limburg 200 euro klopt toch niet maja we zullen het wel zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NOONELIKESUSWEDONTCARE op woensdag 22 maart 2006 om 12:24:
Maar het is wel weer de situatie in duitsland wat het allemaal niet bevorderd die jeugd dar wor helemaal gek (ken er een paar jongens van vakantie) omdat zei gewoon meer betalen zie het bijvoorbeeld dat wij in utreg 2000 euro zorgverzekering betalen en in limburg 200 euro klopt toch niet maja we zullen het wel zien

Wat wil je hiermee zeggen? Dat de islamieten hiervan de schuld krijgen ofzo?
Waarschuw beheerder
Nee tuurlijk niet maar dat dan dat soort jongeren makkelijker te beinvloeden zijn voor dit soort vage oproepen ;)

Waarschuw beheerder
Das waar :)

Waarschuw beheerder
Laatst nog een documantaire gezien op een belgische zender over die neo nazi's dan wel politiek gezien maar toch als die gaan komen dan dat komt zeker niet goed.
Over het algemeen wel een heel erg uitgesproken mening, maar echt geen lieve jongens hoor. Werd nog een stukje van zon bijeenkomst getoond en echt zeker geen rustige gasten. En dat waren er ook wel 3000 in een kleine zaal :| dus ze zijn er echt wel met meer dan 100.
Ben zeker geen voorstander van nazi's maar als ze Tunesiers enzo willen gaan aanpakken tsja... doet iig iemand eens een keer wat altijd beter dan niks. :O
Maar ja zien wel wat de zomer brengt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat als er islamieten worden afgeslacht het meerendeel stiekem toch wel tevreden is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 13:36:
Ik durf te wedden dat als er islamieten worden afgeslacht het meerendeel stiekem toch wel tevreden is.

Van welke duitse turken en algerijnen hebbie wel 's last gehad dan?

Van mij mogen ze elkaar daar allemaal afslachten, maar of het nou een islamiet is, maakt weinig uit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 22 maart 2006 om 13:59:

Ik bedoel dat er tegenwoordig nog weinig sympathie zal zijn voor islamieten na alle aanslagen en dergelijke.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 14:05:
Ik bedoel dat er tegenwoordig nog weinig sympathie zal zijn voor islamieten na alle aanslagen en dergelijke

Voor neo-nazis en moffen ook al jaren niet ;)

Waarschuw beheerder
Win - Win situatie voor jou dus. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 22 maart 2006 om 13:59:

Alleen van Franse Algerijnen, telt dat ook? :p
Waarschuw beheerder
En de wouten maar op de Engelse letten8)
Waarschuw beheerder
voetbal verziek het niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 13:27:
Laatst nog een documantaire gezien op een belgische zender over die neo nazi's dan wel politiek gezien maar toch als die gaan komen dan dat komt zeker niet goed.
Over het algemeen wel een heel erg uitgesproken mening, maar echt geen lieve jongens hoor. Werd nog een stukje van zon bijeenkomst getoond en echt zeker geen rustige gasten. En dat waren er ook wel 3000 in een kleine zaal dus ze zijn er echt wel met meer dan 100.
Ben zeker geen voorstander van nazi's maar als ze Tunesiers enzo willen gaan aanpakken tsja... doet iig iemand eens een keer wat altijd beter dan niks.
Maar ja zien wel wat de zomer brengt

Heb ik ook gezien! Van die blood and honour! echt sicke gasten en die waren zeker wel met meer als 100
Waarschuw beheerder
eerst zien dan geloven
Waarschuw beheerder
Het verschil zit hem in andere dingen zoals geloof die gasten (tunesiers etc) zijn echt gek als het daar omgaat dat zie je elke keer weer 6 man vliegt een vliegtuig in wtc en 3000 mensen dood die neonazi's moeten goed nadenken zover dat gaat ;) voordat ze doodleuk 1000 turken doodschieten er zijn er daar miljoenen die voor hun geloof maar al te graag (ze zullen het dan wel weer als een westerse actie zien) een bom om hun middel doen.

Waarschuw beheerder
we zullen het wel zien...het zal nwel weer allemaal gelul zijn...

Waarschuw beheerder
word dus gewoon een mooi zomer :jaja:

nazi kapot
moslims kapot
moffen kapot

:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 maart 2006 om 11:57:
.....

www.tmf.nl

waar slaat dat op?:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bekende uitspraak: VOETBAL IS OORLOG

Waarschuw beheerder

denk dat jij dit ff heel goed mis hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 17:25:

Denk het ook;)
Waarschuw beheerder
vooral in duitsland zullen het er wel meer worden ja als het echt zover komt . En heb je ook nog eens al die figuren die met deze kudde meelopen
Waarschuw beheerder
Maar denk je dat die meelopers iets durven te doen?
Waarschuw beheerder
Ach nazi's... ze weten hun eigen neus nog niet eens aan te wijzen man.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd we zien jullie in de play offs !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op woensdag 22 maart 2006 om 20:10:
Bekende uitspraak: VOETBAL IS OORLOG

wat heb voetbal dan met nazi,s temaken
beetje rellen voor een fout cluppie ok niks fout aan
maar dit is en moet niet mogen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op woensdag 22 maart 2006 om 20:44:
wat heb voetbal dan met nazi,s temaken

helemaal niks!!

ik reageer op de uitspraak VOETBAL IS OORLOG.

ze mogen die nazi van mij afschieten (Y)
Waarschuw beheerder
maar tja het blijf een uitdaging voor een land zoals engeland en nederland om daar toch ook eens goed huis tehouden en idd laten ze die k nazi,s dan ook maar gelijk aanpakken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op woensdag 22 maart 2006 om 20:56:
maar tja het blijf een uitdaging voor een land zoals engeland en nederland om daar toch ook eens goed huis tehouden en idd laten ze die k nazi,s dan ook maar gelijk aanpakken

een uitdaging zeker voor die engelsen, maar dat nederlandse carnavals plubliek:no:.
Waarschuw beheerder
nou ik denk "sommigge"carnavals publiek er een daggie uit van maken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op woensdag 22 maart 2006 om 21:04:
nou ik denk "sommigge"carnavals publiek er een daggie uit van maken

is een optie:d

maar dan pak ik wel een wedstijd van die engelse mee tegen polen of mofrikana,s;)
Waarschuw beheerder
mij zegen heb je;)
gelukkig ben ik iets verstandigger geworden:X
Waarschuw beheerder
vrouw en kindje;)
dus tja dat gaat toch ech wel voor een partijtje knokken;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:55:
word dus gewoon een mooi zomer :jaja:

nazi kapot
moslims kapot
moffen kapot

:D:D:D:D

als alleen die nazi's kapot gaan is het mooi genoeg

Waarschuw beheerder
nazi,s kapot
mokum kapot
moffen kapot
Waarschuw beheerder
donateur
eerst maar es zien dan geloven zullen zeker wel ongeregeldheden komen maar zo erg zal wel wat meevallen
Waarschuw beheerder
zouden die nazi's zoveel mensen aan het 'front' kunnen brengen denk je dan
Waarschuw beheerder
in nijmegen waren ze toch met een aardig groepje http://www.nvu.info/demo/040306.html
Waarschuw beheerder
Zooo, wel 100 ja :/

Waarschuw beheerder
ja en dat alleen in Nederland van Nijmegen en omgeving, in geheel Nederland kom je denk wel uit op een klein duizend! tel maar uit wat het in Europa is ;)

Volgensmij telt heel europa 32 landen waarvan 3/4 deel zoveelmalen groter is dan Nederland dan kom je denk ik wel uit op 10.000 of meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:28:
Volgensmij telt heel europa 32 landen waarvan 3/4 deel zoveelmalen groter is dan Nederland dan kom je denk ik wel uit op 10.000 of meer

Volgensmij vind je die alleen in Oost-Duitsland al ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat de hele mensheid uitgeroeid moet worden. :vaag:

Waarschuw beheerder
Hoort wie het zegt. Erelid van de feyenoord creche

Waarschuw beheerder
he mokum je ben toch anti combi, ik zie jullie nog niet los naar rotterdam komen..in het olympisch stadion gingen wij vaak zat los...ik zie jullie in de playoffs en 7 mei
Waarschuw beheerder
Ik ga niet naar Oost Duitsland. stelletje halve gare nassies daar. hooliganisme en rechtsextremisme is daar meer verbonden, armoedzaaiers

Als er rellen komen moet het voetbalgerelateerd zijn, niet moslims-nazies. Ik hoop op een mooie Duitsland-Engeland veldslag, een echte WOIII. kan ik lekker met een klomp op mijn hoofd in de polonaise op Frans Bauer een halve liter opzaufen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat nazi's maar van mij moge ze dat gespuiz aanpakken,geen problemen mee!8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:13:
ik zie jullie in de playoffs en 7 mei

We zullen zwaaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:13:
he mokum je ben toch anti combi, ik zie jullie nog niet los naar rotterdam komen..in het olympisch stadion gingen wij vaak zat los...ik zie jullie in de playoffs en 7 mei

dat was toen he slimpie:vaag:

tot 7 mei:d
Waarschuw beheerder
Reizen via hoog catherijne ;) ma nog effuh iets zijn er nog mensen die Nederland gaan aanmoedigen in Mofrika?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben er zeker bij, trek me oranje kkk pakje aan. speciaal laten maken in milaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 23 maart 2006 om 17:29:
ik ben er zeker bij, trek me oranje kkk pakje aan. speciaal laten maken in milaan

je staat voor lul voor 100.000 mensen die je allemaal de..

Waarschuw beheerder
noujah...een nieuw soort terreur...:cheer:
Waarschuw beheerder
Rellen tegen Nazi's is een goede reden om te rellen... mogen allemaal dood.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rellen tegen turken en algerijnen vind ik ook wel een goede reden om te rellen, mogen allemaal dood 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 17:25:
Uitspraak van K_Crew op woensdag 22 maart 2006 om 11:03:

Ja jij ben natuurlijk goed op de hoogte, bij wie gaan jullie eigenlijk bij de Nederlanders of de Duitsers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 16:42:
bij wie gaan jullie eigenlijk bij de Nederlanders of de Duitsers?

hahaha:D

Waarschuw beheerder
maar om ff terug te komen op het onderwerp. Dit soort media berichten verschijnen altijd voor grote evenementen als het WK of EK. Ze zijn meestal gebaseerd op halve waarheden. Er lopen ongetwijfeld veel nazis rond daar, maar zeker niet zo georganiseerd en zoveel als in het artikel wordt vermeld.

Toen het EK in Nederland was zouden ook alle turken aangepakt worden n.a.v. steekincident tussen Leeds - Gala, en er zouden enorme Dutch armys komen. Uiteindelijk waren er alleen wat kleine opstootjes in verschillende steden, veroorzaakt door de lokale hooligans.

met andere woorden dit soort berichten kan je beter niet al te serieus nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op vrijdag 24 maart 2006 om 16:20:
Rellen tegen Nazi's is een goede reden om te rellen... mogen allemaal dood.

nu ben je net zo erg als hun zelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 17:49:
nu ben je net zo erg als hun zelf

Hoezo? Hij spreekt gewoon de waarheid. :d
Waarschuw beheerder
ojah... dus de nazi's mogen de buitenlanders niet uitmooorden maar als het andersom gebeurd is het wel goed?:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 16:42:
Ja jij ben natuurlijk goed op de hoogte,

hoor je me dat zeggen??

geef alleen mn mening, stumpertje :/
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
doen de turken eindelijk niet mee met het WK dus slopen en rellen ze zelf wat minder, gaan die andere zieleknijpers weer beginnen...

zucht....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :woop: k!m !! op vrijdag 24 maart 2006 om 18:19:
ojah... dus de nazi's mogen de buitenlanders niet uitmooorden maar als het andersom gebeurd is het wel goed?

Ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 16:24:
Rellen tegen turken en algerijnen vind ik ook wel een goede reden om te rellen, mogen allemaal dood

Sukkel.. En nazi's niet zeker? liever turken & algerijnen dan die kk-nazi's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 18:27:
liever turken & algerijnen dan die kk-nazi's.

Nee man gek:S

en het zal allemaal wel meevalle denk ik...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 19:12:
Nee man gek

Suf kk lonsdale pikkie..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sukkel

Jij met je zielige naam ira:x
En nazi's niet zeker

nazi's mogen van ook aan het gass.Cekerzz!
liever turken & algerijnen dan die kk-nazi's

liever geen 1 !!gespuiz eerst klas:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 20:30:
Suf kk lonsdale pikkie..

ken je mij dan ???
nie zoveel prate man...

helaas voor jou ben ik geen lonsdale pikkie:)

praatjesmaker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:34:
liever geen 1 !!gespuiz eerst klas:jaja:

Ja, want alle Turken & Algerijnen zijn gespuiZ?? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 21:40:
ken je mij dan ???
nie zoveel prate man...

helaas voor jou ben ik geen lonsdale pikkie:)

praatjesmaker

Gelukkig niet,
Pitbull kneusie dan, of boertje, nog beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:43:
Gelukkig niet,
Pitbull kneusie dan, of boertje, nog beter.

haha zozo je weet me wel diep te rake zeg:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eindhoven de gekste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:48:
Eindhoven de gekste.

je bent wel stoer man:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dank je. Ik vind jouw ook wel behoorlijk ruig heur.
Waarschuw beheerder
heb je dat zelf getekend op je vuist ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, is mijn vuist niet..

Waarschuw beheerder
Hoor net op de radio dat de leiders van de Neo Nazi's bij elkaar zijn gekomen om plannen te beramen om een grote slachtpartij aan te richten bij het WK 10 duizenden neo's schijnen ze al te hebben die je raad het al vooral mensen van Turkse afkomst gaan afslachten in Duitsland->echt ziek of zijn er mensen die zich ook aangemeld hebben

ZIEK!!!!! :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:42:
Ja, want alle Turken & Algerijnen zijn gespuiZ??

JA!!ken je dat woord niet ofzo:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:09:
JA!!ken je dat woord niet ofzo:/

Nee, ken ik niet, maar ik ken wel Turken, en die zijn geen gespuiS.. maar misschien dat dat bij jullie op het boerenland wel anders is hoor.
Waarschuw beheerder
och,hij het turkse vriendjes,meteen is heel da land heilig voor um...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:15:
maar misschien dat dat bij jullie op het boerenland wel anders is hoor.

bij ons is het allemaal 1 pot nat!woon touwens liever tussen weilanden en koeie dan messetrekkers en junkie's!! pas ik voor(n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En nu in het Nederlands? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:17:
bij ons is het allemaal 1 pot nat!woon touwens liever tussen weilanden en koeie dan messetrekkers en junkie's!! pas ik voor

:aai: Junkies zijn tof. En messentrekkers ook, af en toe dan. :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 22:16:
och,hij het turkse vriendjes,meteen is heel da lang heilig voor um

hij zit niet voor niets bij de hamas:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:18:
Junkies zijn tof. En messentrekkers ook

je bent er ceker zelf ook 1:x?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:18:
hij zit niet voor niets bij de hamas:x

Pfff. Wat denk je nou. Ik ben geen eens zelf Turk sukkel.En Hamas is Palestijns maar goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:19:
je bent er ceker zelf ook 1:x?

Nee dat niet maar voor die suffe racistische pikkies van het platteland hoop ik wel altijd dat ze een prikje, of misschien wel meerdere krijgen. :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:20:
Pfff. Wat denk je nou. Ik ben geen eens zelf Turk sukkel.En Hamas is Palestijns maar goed.

leg is uit dan waarom Hamas goed is ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:20:
En Hamas is Palestijns maar goed

je weet toch..wij hier OP het boerenland scheren alles over 1 kam..:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 22:24:
leg is uit dan waarom Hamas goed is ???

Zeg ik dat dan ergens, haha...
Omdat joden dood moeten. :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:24:
je weet toch..wij hier OP het boerenland scheren alles over 1 kam..:d

Komt ZebberFuckin'Dee trouwens niet uit London ofzo??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 21:56:
mensen van Turkse afkomst gaan afslachten in Duitsland

Ziek, maar als buitenlandse voetbalsupporter hoef je ook niet naar Turkije te gaan.
Daar doen ze het namelijk ook...

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:55:
Nee, is mijn vuist niet..

Misschien die van je vriend ? Fistf.ck ?

Ik vindt het nogal
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:52:
behoorlijk ruig heur.

maar ja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker belangrijk wat jij vind. Wat wil je nou. Vind je me nu stoer? Hoef je niet gelijk iemand anders te quoten hoor, kun je ook gewoon tegen me zegggen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:26:
Zeg ik dat dan ergens, haha...
Omdat joden dood moeten.

Dat heb je gezegd ja: En Hamas is Palestijns maar GOED.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:28:
Misschien die van je vriend ? Fistf.ck ?

Ik vindt het nogal

Is die van je moeder nou goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 22:30:
Dat heb je gezegd ja: En Hamas is Palestijns maar GOED.

Maargoed, dat is gewoon een normaal Nederlandse zin toch?
Anders had ik wel gezegt, ik vind Hamas goed. Volgens mijn begrijp je me zin niet zo GOED. :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Houdoe! En bedankt! (voor het lachen)

mzl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:31:
Volgens mijn begrijp je me zin niet zo GOED.

Dat zal ut wel zijn ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:27:
Komt ZebberFuckin'Dee trouwens niet uit London ofzo

nee uit die film gheghe>komt hamas niet uit palastina:x
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 24 maart 2006 om 22:30:
Omdat joden dood moeten.

ajak$ joden!niet die echte joden!dat heeft nix met voetbal te maken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:35:
ajak$ joden!

:respect:
Waarschuw beheerder
ajak$ joden!niet die echte joden!dat heeft nix met voetbal te maken..

Dat bedoel ik:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Omdat joden dood moeten

Liever zwaargewond:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 22:43:
Omdat joden dood moeten

Liever zwaargewond

wat een ruige kerels in dit topic

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:47:
wat een ruige kerels in dit topic

Zelfs 1tje die aan fistf.ck doet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:47:
Omdat joden dood moeten

ff terzake dat was geen uitspraak van mij..

Waarschuw beheerder
en ook niet van mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha.. weet et..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
does lief allemaal.. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 18:22:
hoor je me dat zeggen??

geef alleen mn mening, stumpertje

ow je denkt dat ik je tegenspreek. ik geloof je meteen hoor jullie zijn tog zo close met de duitsers.

Waarschuw beheerder
enne heb genoeg wedstrijden tegen twente meegemaakt. In alle gevallen waren jullie de stumpertjes
Waarschuw beheerder
Of je gaat even triest doen waar iemand vandaan komt:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 00:15:
enne heb genoeg wedstrijden tegen twente meegemaakt. In alle gevallen waren jullie de stumpertjes

stoere i net boy (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :woop: k!m !! op zondag 26 maart 2006 om 18:39:
Of je gaat even triest doen waar iemand vandaan komt

Tilligte wahha dikke varken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 maart 2006 om 18:52:
Tilligte wahha dikke varken

als je mij ooit gezien zou hebben, zou je dat niet zeggen:S dus hou je bek aub dicht:S:S
Waarschuw beheerder
Het zal allemaal wel mee gaan vallen op het WK denk ik!!!
denk niet dat je tegenwoordig nog met zo grote groepe,wat kunt doen,en zeker niet als je het 2 maanden van te voren laat weten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zieke lui weer bezig van het UPC ? houd het dan nooit is een keer op met jullie :/..

Waarschuw beheerder
urban party cliqa

nifje zeg nou eerlijk klein homootje als ware twente hooligan heb je tog gewoon een paar hele beroerde jaren achter de rug hahahahahahahahahahahahahahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:46:
urban party cliqa

kdacht eerder Uitgeteerd Professioneel Choleragebroed :/

Waarschuw beheerder
ja dat was de oorspronkelijke betekenis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:01:
ja dat was de oorspronkelijke betekenis

ervaren gokker he :)

Waarschuw beheerder
maar ff eerlijk he

waarom de fuck die urban muziek ? wat is daar nou zo geweldig aan.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 maart 2006 om 08:08:
kun je wel weer zien duitse kameraden geven weer het voorbeeld zouden meer moeten doen

:jaja:
Waarschuw beheerder
stelletje fuhrer's... :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkie op dinsdag 28 maart 2006 om 09:55:
stelletje fuhrer's...

:O
Waarschuw beheerder
Valt me wel wel op dat mensen die het volledig eens zijn met onze 'duitse vrienden' meestal uit het oostenm van t land komuh?>

Waarschuw beheerder
Sommige gedachtes van mij zijn misschien wel een beetje rechts en nationalistish, maar ik ben het niet volledog met de neo's eens.
Je moet niet elke islamiet met elkaar vergeijken.

Waarschuw beheerder
wazi zijn stumpers

Waarschuw beheerder
aanpakken die turken leer eerst maar integreren ..algemeen bekend verdiende loon voor die turken :yes:

in 2012 leven we in europa overgenomen door moslims die zich zo nodig thuis moeten voelen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 13:24:
in 2012 leven we in europa overgenomen door moslims die zich zo nodig thuis moeten voelen

jongeeeeeeeeeee denk is na voordat je wat zegt :S

Waarschuw beheerder
aanpakken die turken leer eerst maar integreren ..algemeen bekend verdiende loon voor die turken

in 2012 leven we in europa overgenomen door moslims die zich zo nodig thuis moeten voelen

mensen als jij zouden ze eens tegen de muur moeten plaatsen (y)
Waarschuw beheerder
integreren

tijdens het wk in duitsland!?
lompe boer :gaap:

Waarschuw beheerder
aanpakken die turken leer eerst maar integreren ..algemeen bekend verdiende loon voor die turken

Zit een kern van waarheid in maar er zijn ook genoeg turkeen en mensen van andere afkomst die Zich wel intregeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:33:

Zit een kern van waarheid in maar er zijn ook genoeg turkeen en mensen van andere afkomst die Zich wel intregeren.

Ja maar degene die zich niet intergreren moeten zich gewoon direct aanpassen aan het land en niet andersom

Waarschuw beheerder
liever een turk als zo smerige k.nk.r nazi.....
Waarschuw beheerder
De echte nazis hebben ook hekel aan ons inderdaad omdat wij niet net zoals hun zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
mensen als jij zouden ze eens tegen de muur moeten plaatsen

Ach, ergens heeft ie een punt. Niet helemaal letterlijk. Maar landen beginnen steeds meer naar de pijpen te dansen van moslims (terroristen althans)
En maar slijmen en lijmen, om geen boze moslims op je dak te krijgen. (zoals bijv. met die spotprenten)

Hou toch op zeg, geloof dat zij altijd leuke grapjes maken over de joden in Israel enzo :gaap:
Waarschuw beheerder
Die spotprenten was juist om ze te jennen vervolgens kwamen de spotprenten over de joduh om te kijken of het weste hapte ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:51:
Ja maar degene die zich niet intergreren moeten zich gewoon direct aanpassen aan het land en niet andersom

Mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wajoo op dinsdag 28 maart 2006 om 14:04:
Maar landen beginnen steeds meer naar de pijpen te dansen van moslims (terroristen althans)

vind je het gek als je ziet tot wat ze in staat zijn, maar ik zie niet wat die groep terroristen met moslims in het algemeen te maken hebben.

Hou toch op zeg, geloof dat zij altijd leuke grapjes maken over de joden in Israel enzo

dat zal ook geen bepaalde groepering zijn, de moslims die ik ken lopen inderdaad dag in dag uit grappen over joden te maken :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:51:

ben ik nou gek of wat :vaag: als je niet integreerd dan pas je je toch ook niet aan :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op dinsdag 28 maart 2006 om 14:52:
ben ik nou gek of wat als je niet integreerd dan pas je je toch ook niet aan

Licht eraan in welke tijdsbepaling je het zet

Waarschuw beheerder
de leiders van de Neo Nazi's bij elkaar zijn gekomen om plannen te beramen

Volgens mij zijn de leiders van de Neo Nazi's al lang dood maar goed.

Dit is een volslagen broodje aap verhaal. Leiders van extreemrechtse groeperingen samen zonder elkaar de hersens in te slaan? Lijkt me onwaarschijnlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:52:
Dit is een volslagen broodje aap verhaal. Leiders van extreemrechtse groeperingen samen zonder elkaar de hersens in te slaan? Lijkt me onwaarschijnlijk.

Geen idee, maar die gasten zijn iig geen lieverdjes.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: duitse kameraden:respect::bier:

Wat een kneus :yes:

Waarschuw beheerder
Duitsers:nee:
Gaat roda er nu ook heen:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
duitse kameraden

ziek!

Waarschuw beheerder
kk nazi,s

Waarschuw beheerder
En maar slijmen en lijmen, om geen boze moslims op je dak te krijgen. (zoals bijv. met die spotprenten)

Precies en de hamas ook nog blijven steunen ondanks hun Terroristische gedachte... walgelijk :S :S

je kan zelf al voorspellen wat er gaat komen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 18:09:
Precies en de hamas ook nog blijven steunen ondanks hun Terroristische gedachte... walgelijk

Kneus :frusty:

Wat heeft de situatie in Israel/Palestina in hemelsnaam met wereldwijd terrorisme te maken?

Iedereen komt hier trouwens flink gehersenspoeld over. Bah...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar landen beginnen steeds meer naar de pijpen te dansen van moslims (terroristen althans)

Landen dansen steeds meer naar de pijpen van haatzaaiers, wie dat ook mogen zijn. Voor een groot gedeelte wordt jouw angst gevormd door de media en het mag bekend zijn welke bevolkingsgroep daar oververtegenwoordigd is...

:x

Beter hebben we 't weer gewoon over voetbal en dingen die daarbij horen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dacht dat we het over moslims hadden ..?

maar ga door over voetbal ik zeg al niks meer :x

Waarschuw beheerder
wat lindaaatje zegd idd..

snap t ff niet.

denk dat diegene die er DAAR OP T WK VOOR GAAN t hardst gepakt worden.

verder geen mening

vin t nutteloos

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 maart 2006 om 03:36:
ik breng gewoon mijn mening uit dat ­de du­itse ­kameraden weer het voorbeeld moeten ge­ven :r­espect­: duitse skinheads:respect:

Gast, ga lekker in Duitsland wonen dan :s
Waarschuw beheerder
kunnen ze die lui niet meteen in leipzig houden.

Waarschuw beheerder
ik kom niet gehersenspoel­d ov­er:j­aja:ik breng gewoon mijn mening uit dat ­de du­itse ­kameraden weer het voorbeeld moeten ge­ven :r­espect­: duitse skinheads:respect:

wat een mongool :/
Waarschuw beheerder
wat ben i­k toch blij da­t ik duitse kamerade­n heb,want het ­achterbakse ned­erlandse volk hoef­ ik niet

Pleur op dan...

Waarschuw beheerder
ik zeg wat ik­ wil

haha, alleen wel in dat boeren dorpie van je, of op internet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:02:
haha, alleen wel in dat boeren dorpie van je, of op internet.

:D
Gok dat ie zelfs nog nooit een turk is tegengekomen in dat incestdorp van 'm...

Waarschuw beheerder
incest zou een hoop verklaren ja

Waarschuw beheerder
Heb niet tegen buitenlanders maar ze moeten wel lief doen (L)

:P
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Misschien een gezellige confrontatie tussen de Neo's en een paar honderd Molukkers alhoewel die zelf niet vies zijn van extreem rechtse akties.

ach we gaan t wel zien

Waarschuw beheerder
zet ik me geld in op de malukus