Hoor net op de radio dat de leiders van de Neo Nazi's bij elkaar zijn gekomen om plannen te beramen om een grote slachtpartij aan te richten bij het WK 10 duizenden neo's schijnen ze al te hebben die je raad het al vooral mensen van Turkse afkomst gaan afslachten in Duitsland->echt ziek of zijn er mensen die zich ook aangemeld hebben 
2953x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
leg is uit dan waarom Hamas goed is ???
Zeg ik dat dan ergens, haha...
Omdat joden dood moeten.
donateur
mensen van Turkse afkomst gaan afslachten in Duitsland
Ziek, maar als buitenlandse voetbalsupporter hoef je ook niet naar Turkije te gaan.
Daar doen ze het namelijk ook...
Nee, is mijn vuist niet..
Misschien die van je vriend ? Fistf.ck ?
Ik vindt het nogal
behoorlijk ruig heur.
maar ja...
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Dat heb je gezegd ja: En Hamas is Palestijns maar GOED.
Maargoed, dat is gewoon een normaal Nederlandse zin toch?
Anders had ik wel gezegt, ik vind Hamas goed. Volgens mijn begrijp je me zin niet zo GOED.
(permanent verbannen)
Komt ZebberFuckin'Dee trouwens niet uit London ofzo
nee uit die film gheghe>komt hamas niet uit palastina
Omdat joden dood moeten.
ajak$ joden!niet die echte joden!dat heeft nix met voetbal te maken..
aanpakken die turken leer eerst maar integreren ..algemeen bekend verdiende loon voor die turken
in 2012 leven we in europa overgenomen door moslims die zich zo nodig thuis moeten voelen
mensen als jij zouden ze eens tegen de muur moeten plaatsen
aanpakken die turken leer eerst maar integreren ..algemeen bekend verdiende loon voor die turken
in 2012 leven we in europa overgenomen door moslims die zich zo nodig thuis moeten voelen
Zit een kern van waarheid in maar er zijn ook genoeg turkeen en mensen van andere afkomst die Zich wel intregeren.
donateur
Zit een kern van waarheid in maar er zijn ook genoeg turkeen en mensen van andere afkomst die Zich wel intregeren.
Ja maar degene die zich niet intergreren moeten zich gewoon direct aanpassen aan het land en niet andersom
mensen als jij zouden ze eens tegen de muur moeten plaatsen
Ach, ergens heeft ie een punt. Niet helemaal letterlijk. Maar landen beginnen steeds meer naar de pijpen te dansen van moslims (terroristen althans)
En maar slijmen en lijmen, om geen boze moslims op je dak te krijgen. (zoals bijv. met die spotprenten)
Hou toch op zeg, geloof dat zij altijd leuke grapjes maken over de joden in Israel enzo