Partyflock

Forumonderwerp · 858374
Waarschuw beheerder
Als er iets is waar ik niet meer tegen kan dan zijn het de pathetische aanstellers wel.
Over welke soort mensen ik het dan heb?
Mensen die gewoon kunnen bewegen, kunnen zien, kunnen horen, te eten hebben, in een vrij land wonen, geen chronische ziekten hebben en eigenlijk niks in hun leven hebben om over te zeuren.
Maar pathetische aanstellers dat zijn een groep mensen die graag willen zeuren, ook als er eigenlijk niks is om over te zeuren.
Het geeft deze mensen nou eenmaal een fijn gevoel om zielig gevonden door hun medemens.
Dus als ze geen problemen hebben dan MAKEN ze wel problemen.
Ze zeuren de hele dag over dingen die niet goed zijn in hun leven, terwijl hun leven eigenlijk wel meevalt. Op een gegeven moment hebben nog maar weinig mensen zin om naar dit soort mensen te luisteren.
Veel van het soort mens 'pathetische aanstellers' gaan dan op zoek om hun eigen probleem te creeeren dat hun omgeving doet shockeren.
Voorbeelden:
-Ze eten bijvoorbeeld niks meer (anorexia)
-Ze snijden zichzelf.
-Gillen het elke dag uit dat ze zelfmoord willen plegen door onder de trein te springen.
-Hebben een relatie waarin hun partner hun slaat. (dit is geheel een eigen keuze, je kunt een relatie uitmaken als er de wil is)
-Raken verslaaft aan drugs of alcohol.
En zo zijn er wel meer dingen die ik zou kunnen noemen...

Nou, vraag je je misschien af WAAROM ik nou zo'n gruwelijke afkeer heb van dit soort mensen.
Dat zou ik eens proberen uit te leggen.
In de veel gevallen betreft wat ik beschrijf mensen met een gezond lichaam en een gezond verstand, die te eten hebben en in een vrij land leven (Ik heb het over mensen in Nederland)

Is het je ook welleens opgevallen dat mensen die het vaak echt even ietsje moeilijker hebben dan een ander juist absoluut niet zielig gevonden worden en een onwijze ambitie hebben?
Zeg bijvoorbeeld niet tegen iemand die in een rolstoel zit dat hij/zij zielig is dat wil hij niet horen...
mensen die het vaak echt net even moeilijker hebben dan een 'normaal' mens behoren bijna nooit tot het soort
pathetische aanstellers.

Ik hoop dat er mensen zijn die mijn verhaal begrijpen.
Ik vind het namelijk ongelooflijk onrespectvol tegenover de mensen die het echt moeilijk hebben, bijvoorbeeld mensen die honger lijden in Afrika om van jezelf te zeggen dat je een moeilijk leven hebt.
Een ieder die met een gezond lichaam en een gezonde geest is geboren en die durft uit te spreken dat hij een moeilijk leven heeft, nou die zou ik het liefst recht in de hel plaatsen!
Dan mag je pas klagen dat je het moeilijk hebt.

Het leven is wat je er van maakt, en van mensen die alleen maar problemen hebben doordat ze die zelf hebben gemaakt heb ik geen enkel respect.
Ik heb zeer veel respect voor mensen die het net even moeilijker hebben dan een 'normaal' mens en ondanks hun aangeboren problemen alsnog een onwijze ambitie hebben.

Ik denk dat ik hierop zowel veel positieve als negatieve reacties ga krijgen.
Negatieve reacties van de aanstellers die zich stiekem geheel herkennen in wat ik schrijf of die een kennis, familielid of vriend hebben die zich tot zo'n aansteller kunnen rekenen.
En positieve reacties van die enkeling die er precies zo over denkt als ik en die dit soort mensen ook meer dan zat is.
weg met ze...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 maart 2006 om 23:02:
Er zijn veel mensen die, ondanks therapie, toch nog last blijven houden van dingen.

Dat is waar, maar dat ligt ook zeker aan de therapie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Erg triest dat soort volk ja, helaas ken ik ze ook. Enige redding voor hun is om ze naar een goeie 'dokter' te sturen

Waarschuw beheerder
oke ik snap je verhaal en idd ik word ook moe van die mensen.
Maar sommige voorbeelden die je gebruikt kloppen nie helemaal en anorexia krijgen doe je nie zomaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor jou dat jij in je directe omgeving niet in contact komt met 1van deze problemen, want je weet totaal niet waarover je praat :S

Waarschuw beheerder
Anorexia kan wel degelijk een chroische ziekte zijn. Mensen die dat hebben stellen zich echt niet aan. En wat je verder opnoemt zijn psychische stoornissen waar mensen vaak ook niks aan kunnen doen...
Uitspraak van whitekiller op vrijdag 17 maart 2006 om 18:08:
Ik vind het namelijk ongelooflijk onrespectvol tegenover de mensen die het echt moeilijk hebben, bijvoorbeeld mensen die honger lijden in Afrika om van jezelf te zeggen dat je een moeilijk leven hebt.
Een ieder die met een gezond lichaam en een gezonde geest is geboren en die durft uit te spreken dat hij een moeilijk leven heeft, nou die zou ik het liefst recht in de hel plaatsen!

Ik vind het nogal onrespectvol hoe jij over deze psychische ziektes denkt. Een vriendin van me heeft anorexia en ik heb echt ontzettend veel respect voor haar hoe zij met deze ziekte probeert om te gaan. Het is echt een vechter en ze stelt haar absoluut niet aan!

Ik denk dat jij degene bent die zich aanstelt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga hier niet eens op reageren....

de topic opener kan zich voortaan beter noemen ::

Mevrouw Theelepel...en nou oprotten naar het libelle forum met je oninteressant en buiten gewoon trieste gejank ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Lady Lunatic :bounce: op vrijdag 17 maart 2006 om 19:20:
mensen met anorexia denken niet: “Kom laat ik eens niks meer gaan eten, laat ik me eens lekker aan gaan stellen!”
Die mensen zien dingen die wij niet zien, of horen stemmen die ze vertellen dat ze niet meer mogen eten, omdat er anders iets met hun of hun dierbaren zal gebeuren...!

Mensen die zich zelf snijden doen dat óf om de pijn van binnen niet meer te voelen, óf als een schreeuw om aandacht ja (evenals mensen die schreeuwen dat ze zelfmoord willen plegen), omdat ze het zelf niet meer weten, maar te bang, te trots of te wat dan ook zijn om, om hulp te vragen....

mensen die geslagen worden, zijn vaak te BANG om weg te gaan en een eind aan de relatie
te maken....
of ze worden gechanteerd of bedreigd....

die mensen in afrika zijn inderdaad erg zielig, daar heb je gelijk in, maar als ik me klote voel (en dan heb ik het niet over snijden of weet ik veel wat, want dat doe ik niet, maar gewoon dat ik een pesthumeur heb), VOEL IK ME KLOTE, en dan denk ik niet: “Ow laat ik maar vrolijk doen want ja, die mensen in afrika voelen zich vast veeeeel rotter....”
en dat geld vast ook voor de mensen met psychische problemen, die jij "pathetische aanstellers" noemt....

doe jezelf een plezier en ga 1 dag ECHT praten met mensen die psychisch niet in orde zijn, en vraag ze wat hun voelen, dan denk je wel anders....
laatste aanpassing 17 maart 2006 19:22

ik vind wel dat je gelijk hebt!
er zijn altijd wel mensen bij die het misschien doen om een scheeuw van aandacht.. ik ken er ook een paar en dat is indd erg irritant
maar dat geld heus niet voor iedereen!
Dat is wel heel erg kansloos om te zeggen dat iedereen die dat doet een aansteller is. Mensen kunnen echt problemen hebben die met zichzelf in de knoop zitten..
en dan kom jij .. ja allemaal aanstellers, waren we maar allemaal zo perfect als jij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En positieve reacties van die enkeling die er precies zo over denkt als ik en die dit soort mensen ook meer dan zat is.
weg met ze...

ik hoop dat ik een beetje op 1 lijn zit met je....
ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als mensen(volwassen) alles gooien op hun slechte jeugd.
Ik bedoel je heb altijd een keuze in je leven om ergens een andere weg in te slaan.
bv door te verhuizen naar een andere plaats en alles gewoon achter laten.

wat ik zei

Je hebt altijd een keuze.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je kan door je slechte jeugd wel bepaalde problemen hebben opgelopen waar je in je volwassen leven nog last van hebt...

en daar heb je echt geen keuze in...
Waarschuw beheerder
Heey Killerqueen
Ik wil even tegen je zeggen dat het me onwijs goed doet om op het forum te horen dat iemand het met me eens is.
Dat jij zegt dat een mens altijd een keuze heeft daar ben ik het 100% mee eens.
Je hebt bijvoorbeeld mensen die mishandeld worden in hun jeugd en dat is natuurlijk heel erg.
Als zo'n kind volwassen wordt kunnen er vaak 2 dingen gebeuren.
Of het mens mishandeld later zelf zijn kinderen als een soort vreemd gevoel van wraak.
Het komt ook voor dat mensen die zoiets ergs hebben meegemaakt juist anderen willen helpen die in zo'n zelfden situatie verkeren en een enorme ambitie krijgen om juist iets goeds te doen in hun leven.
Dus het is helemaal waar wat jij zegt dat je altijd een keus hebt...

Waar ik bijvoorbeeld ook niet tegen kan is dat bij criminelen vaak gezegd wordt door de advocaat: 'Hij kan er niks aan doen want hij heeft zo'n slechte jeugd gehad'
Het lijkt wel alsof mensen alle shit kunnen flikken als ze maar genoeg jammeren over een erge jeugd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van whitekiller op zaterdag 18 maart 2006 om 21:25:
Waar ik bijvoorbeeld ook niet tegen kan is dat bij criminelen vaak gezegd wordt door de advocaat: 'Hij kan er niks aan doen want hij heeft zo'n slechte jeugd gehad'

Hoe kun je nou zo'n opmerking plaatsen als je niet eens daadwerkelijk nabij zo'n situatie hebt gestaan? laat jke je altijd zo gemakkelijk beinvloeden door de media?

Een klote jeugd mag inderdaad geen excuus zijn voor dergelijk gedrag maar het is wel een aanleiding tot of in ieder geval een mogelijke oorzaak (y)

meid, je ehbt echt geen enkel besef waar je over praat, en als ik jouw antwoorden lees maak ik me zo boos en verdrietig. ik hoop dat je ooit in je leven gaat beseffen dat door jouw houding en door jouw manier van denken, zulke (psychische) problemen in stand gehouden worden, enkel en alleen omdat er zo'n taboe over heerst.

Heel jammerlijk, en hoewel ik ontzettend de neiging heb je uit te schelden, nodig ik je liever uit eens een weekje op mijn werk te komen kijken, eens met mensen te praten en je eens echt te interesseren in de mensen en het leed van hen om je heen.
open your eyes!

Waarschuw beheerder
Of het mens mishandeld later zelf zijn kinderen als een soort vreemd gevoel van wraak.
Het komt ook voor dat mensen die zoiets ergs hebben meegemaakt juist anderen willen helpen die in zo'n zelfden situatie verkeren en een enorme ambitie krijgen om juist iets goeds te doen in hun leven.

Het lijkt wel alsof mensen alle shit kunnen flikken als ze maar genoeg jammeren over een erge jeugd.

alice in wonderland...praat lekker over dingen waar je wel verstand van hebt...
Waarschuw beheerder
Nou, ik zamel liever geld in voor een goed doel voor mensen die echt een moeilijk leven lijden in deze wereld in plaats van dat ik een babbeltje ga houden met een stel pathetische aanstellers!

Waarschuw beheerder
ok prima..dus we zien je hier niet meer...dag mevrouw ;)
Waarschuw beheerder
NOu White killer ik kan wel zien dat jij in je leven nog niet zoveel meegemaakt hebt!!!!!!Zo jong en dan al zoveel wijsheis in pacht.waar haal je het vandaan???

Weet je waar ik een hekel aan heb??Mensen die vooroordelen hebben zonder dat ze de moeite hebben genomen om zich in iemand te kunnen verplaatsen!!
Waarschuw beheerder
Je hebt bijvoorbeeld mensen die mishandeld worden in hun jeugd en dat is natuurlijk heel erg.

Het "klopt" allemaal ook wel wat je zegt, maar het is niet alleen dat. Iemand moet toch echt eerst zelf eraantoe zijn om zijn problemen op te lossen. Het is niet zo dat iemand de knop omzet en zich vanaf dat moment beter voelt. Eerst moet iemand het probleem oplossen. Iemand kan zelf zichzelf beter maken, maar als buitenstaander kan je ook iemand "sturen" naar beterschap. Iedereen moet het uiteindelijk zelf doen, maar heeft wel andere nodig om nieuwe inzichten te krijgen.
Gesprekken helpen mensen ook om opnieuw over iets na te denken en hun eigen gedachten ook nog op een rijtje te zetten.

Maar praten, dat noem jij aanstellen.

Trouwens, volgens mij zijn het de mensen die praten over hun problemen die uiteindelijk "beter" worden. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bullendaantje op zaterdag 18 maart 2006 om 22:44:
NOu White killer ik kan wel zien dat jij in je leven nog niet zoveel meegemaakt hebt!!!!!!Zo jong en dan al zoveel wijsheis in pacht.waar haal je het vandaan???

Weet je waar ik een hekel aan heb??Mensen die vooroordelen hebben zonder dat ze de moeite hebben genomen om zich in iemand te kunnen verplaatsen!!

:respect:

en hoewel ik het niemand gun het ooit mee te maken is het voor de topictarter misschien wel eens goed om zoiets mee te maken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 14:18:
ik ga hier niet eens op reageren....

de topic opener kan zich voortaan beter noemen ::

Mevrouw Theelepel...en nou oprotten naar het libelle forum met je oninteressant en buiten gewoon trieste gejank

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 22:01:
alice in wonderland...praat lekker over dingen waar je wel verstand van hebt...

and again :respect:

WHITEKILLER, jij ben echt een dom, kortzichtig mokkel....
ga buitenspelen ofzo, mischien dat je er wat van opsteekt :/
uit je buitengewoon simpele antwoorden zou ik bijna invullen dat jij echt niks hebt meegemaakt, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk....
het zou ook kunnen dat je wel wat heb meegemaakt en hier de boel op stelten komt zetten omdat je WEL wat voelt van binnen, maar te trots bent om dat te laten zien....

Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 18 maart 2006 om 22:46:
en hoewel ik het niemand gun het ooit mee te maken is het voor de topicstarter misschien wel eens goed om zoiets mee te maken

idd bugs, kijken of ze dan nog zo piept.... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Overigens zeg je zelf ook al dat iets aan het begin van je leven consequenties kan hebben voor de rest van je leven.
Dus hebben die mensen dan een probleem of niet?
Misschien willen die mensen hun probleem zelf oplossen, maar wil je niet naar hun probleem luisteren? Jammer, want je lost er niks mee op.

Waarschuw beheerder
gvd wat is het toch weer lelijk kut weer in nederland
ooooh men....ik wil dood :'(

Waarschuw beheerder
En positieve reacties van die enkeling die er precies zo over denkt als ik

ik kan je wel begrijpen

ik heb al een hoop mee gemaakt, ben niet gezond, etc, en toch hoor je mij haast nooit klagen.

ik denk dan ook wel es bij andere mensen, waar zeur je nu nog over? dat je wel es wat te kalgen hebt ok, dat heeft iedereen wel es.

maar soms blijven mensen idd aan de gang, en ook ik hou daar niet van, zeker als het om dingen gaat die niet noemenswaardig zijn, en je een leven hebt dat je idd voor de wind gaat.

Waarschuw beheerder
Hippie-O-rama
Waarschuw beheerder
voor mensen als jij heb ik diepe respect Black007 en dat meen ik echt
Mensen die het inderdaad vaak echt moeilijk hebben die hoor je niet klagen, mensen die gezond zijn die klagen wel over een heleboel kleine onzin dingen.
Hoe zou dat toch komen vraag ik me welleens serieus af, dat mensen die echt een moeilijk leven hebben je zelden tot nooit zult horen klagen en niet zieliug gevonden willen worden, en mensen die gezond zijn en alles van hun leven zouden kunnen maken wel altijd zitten te zeuren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van whitekiller op zondag 19 maart 2006 om 11:51:
Mensen die het inderdaad vaak echt moeilijk hebben die hoor je niet klagen, mensen die gezond zijn die klagen wel over een heleboel kleine onzin dingen.

dat heet doorzettingsvermogen.

Waarschuw beheerder
Hoe zou dat toch komen vraag ik me welleens serieus af, dat mensen die echt een moeilijk leven hebben je zelden tot nooit zult horen klagen en niet zieliug gevonden willen worden, en mensen die gezond zijn en alles van hun leven zouden kunnen maken wel altijd zitten te zeuren?

sommige mensen praten er liever niet over en andere makkelijker omdat het hun oplucht. natuurlijk heb je er ook wel eens mensen bijzitten waar je soms je vraagtekens bij hebt.

Maar Mensen kunnen soms door gebeurtenissen van binnen kapot gemaakt worden niet iedereen is zo sterk van binnen!! en niet iedereen is zo dapper om zomaar een keuze te kunnen maken, dat gaat heus niet zo makkelijk als jij dat denkt en soms is dat helemaal niet aan de orde!!
je moet je eens proberen in te leven in andere mensen!
stel hun situatie eens voor, wat zou jij doen als jij in hun plaats zat. Je hebt het nu misschien zo lekker maar dat geld gewoon niet voor alle mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie liever mensen die een beetje klagen dan mensen die alles maar opkroppen.

Ziek meisje :)
Ik ken genoeg mensen die gezond zijn geboren maar die een moeilijk leven hebben.
En mensen die honger lijden in Afrika kunnen ook gezond ter wereld zijn gebracht. Volgens jou moeten die dan ook naar de hel als ze zeggen dat ze het moeilijk hebben.

Je verhaal rammelt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-weggehaald wegens overbodig-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Weet je wat ik me wel eens afvraag? hoe het toch komt dat sommige mensen zo vastgeroeste idee'en hebben terwijl ze niet eens het naadje van de kous weten. Hoe komt het toch dat mensen zo geneigd zijn een oordeel over anderen te vormen terwijl ze zich niet eens interesseren in die ander.
Hoe komt het toch dat mensen oogkleppen dragen en hun wereldje daarmee beperken en daarmee het leven van anderen moeilijk kunnen maken.

Leg eens uit whitekiller?
En waarom reageer je niet op mijn aanbod om eens mee te komen naar mijn werk? En gewoon eens een dagje je echt te bemoeien met mensne die het moeilijk hebben?

M<ensen met eetproblematieken, mensen die aan automutilatie doen etc.

Of durf je dat niet? of ben je te beperkt in je denken?
Waarschuw beheerder
donateur

Anders lees je ff heel het topic Flutflopper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 13:29:
Het ging hier volgens mij over mensen in NEDERLAND, die vaak alles hebben wat ze nodig hebben, maar toch klagen en om aandacht vragen.

ow ja?
het gaat erom dat zij zegt dat mensen die alles hebben en toch anorexia of andere problemen hebben, pathetische aanstellers zijn....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 19 maart 2006 om 13:34:
Of durf je dat niet? of ben je te beperkt in je denken?

Ze komt uit wassenaar...

Waarschuw beheerder
hap er toch nie op joh mensen...denk aan je hart ;)

Waarschuw beheerder
Ze zeuren de hele dag over dingen die niet goed zijn in hun leven, terwijl hun leven eigenlijk wel meevalt

De een maakt zich druk als ze goudvis dood gaat, de ander als ze ouders gaan scheiden en de ander als de 3de wereld oorlog uitbreekt... Denk ook niet echt dat het aan een ander is om daar over te oordelen of diegene zich aansteld.... :S

De een is sneller geraakt dan de ander en raakt daardoor veel sneller de weg kwijt...

Mensen verschillen nou eenmaal :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tsja echt he... De 1 is 3 dagen ziek als d'r hamster doodgaat en een ander verklaard diegene voor gek omdat diegene het niet boeiend vind...

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:55:
Mensen verschillen nou eenmaal

Precies en zo heeft ieder op zijn eigen manier wat en daar kan je alleen maar rekening mee houden en het gaat nergens over om iemand af te rekenen om het feit dat die ander net wat gevoeliger is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Lady Lunatic :bounce: op zondag 19 maart 2006 om 13:35:
anorexia of andere problemen hebben, pathetische aanstellers zijn....

en welk van die zogenaamde ziektes heb jij?
je voelt je wel erg aangesproken!!

Waarschuw beheerder
volgens mij is ze het er gewoon niet mee eens..

Waarschuw beheerder
Pffff, iedereen heeft problemen hoor, een arm persoon in Afrika hoor je ook niet zeggen dat ze het moeilijk hebben, omdat ze niet anders weten

De ´problemen´ waar jij het over hebt zijn vaak van psychische aard, dus wel degelijk om serieus te nemen

Waarschuw beheerder
Als er iets is waar ik niet meer tegen kan dan zijn het de pathetische aanstellers wel.
Over welke soort mensen ik het dan heb?
Mensen die gewoon kunnen bewegen, kunnen zien, kunnen horen, te eten hebben, in een vrij land wonen, geen chronische ziekten hebben en eigenlijk niks in hun leven hebben om over te zeuren.
Maar pathetische aanstellers dat zijn een groep mensen die graag willen zeuren, ook als er eigenlijk niks is om over te zeuren.
Het geeft deze mensen nou eenmaal een fijn gevoel om zielig gevonden door hun medemens.
Dus als ze geen problemen hebben dan MAKEN ze wel problemen.
Ze zeuren de hele dag over dingen die niet goed zijn in hun leven, terwijl hun leven eigenlijk wel meevalt. Op een gegeven moment hebben nog maar weinig mensen zin om naar dit soort mensen te luisteren.
Veel van het soort mens 'pathetische aanstellers' gaan dan op zoek om hun eigen probleem te creeeren dat hun omgeving doet shockeren.
Voorbeelden:
-Ze snijden zichzelf.
-Gillen het elke dag uit dat ze zelfmoord willen plegen door onder de trein te springen.
-Hebben een relatie waarin hun partner hun slaat. (dit is geheel een eigen keuze, je kunt een relatie uitmaken als er de wil is)
En zo zijn er wel meer dingen die ik zou kunnen noemen...

Nou, vraag je je misschien af WAAROM ik nou zo'n gruwelijke afkeer heb van dit soort mensen.
Dat zou ik eens proberen uit te leggen.
In de veel gevallen betreft wat ik beschrijf mensen met een gezond lichaam en een gezond verstand, die te eten hebben en in een vrij land leven (Ik heb het over mensen in Nederland)

Is het je ook welleens opgevallen dat mensen die het vaak echt even ietsje moeilijker hebben dan een ander juist absoluut niet zielig gevonden worden en een onwijze ambitie hebben?
Zeg bijvoorbeeld niet tegen iemand die in een rolstoel zit dat hij/zij zielig is dat wil hij niet horen...
mensen die het vaak echt net even moeilijker hebben dan een 'normaal' mens behoren bijna nooit tot het soort
pathetische aanstellers.

Het leven is wat je er van maakt, en van mensen die alleen maar problemen hebben doordat ze die zelf hebben gemaakt heb ik geen enkel respect.
Ik heb zeer veel respect voor mensen die het net even moeilijker hebben dan een 'normaal' mens en ondanks hun aangeboren problemen alsnog een onwijze ambitie hebben.

Ik denk dat ik hierop zowel veel positieve als negatieve reacties ga krijgen.
Negatieve reacties van de aanstellers die zich stiekem geheel herkennen in wat ik schrijf of die een kennis, familielid of vriend hebben die zich tot zo'n aansteller kunnen rekenen.
weg met ze...

Waar maak je je druk om?? volgens mij ben jij degene die zich hier aanstelt

Waarschuw beheerder
kijk je zegt natuurlijk wel wat over een hele hoop mensen...maar ik geloof nie mevrouw theelepel en friends dat door hebben

je gooit dus een hele hoop mensen op een hoop en die noem je pathetische aanstellers...terwijl ze wel begrip heeft voor kids in afrika..en zo druk maakt zich er ook nie om anders had ze wel in afrika gezeten om ze te helpen ! maar ze zegt zich druk te maken dus ik neem dan nog maar aan dat het meent !

Heeft ze zelf ooit weleens een psychisch probleem gehad ??
Denk het niet...en hoe kan je iemand met een psychisch probleem hier nou vergelijken met een hongerlijdend kind in afrika ! Tuurlijk is dat ook erg...maar tis ook erg dat iemand psychische klachten heeft en daardoor zn leven helemaal nie ziet zitten !

Nee ze moeten maar nie klagen want in afrika hebben ze honger en hebben ze het nog slechter.....

ook ik heb een gebroken been maar ja das niet erg want ik had ook mn nek kunnen breken !!

Maar nogmaals...er wordt nie verder gekeken dan de eigen neus en laat ze maar veel betekenen voor de hongerlijdende kids in afrika...ze zal er vast wel veel voor gedaan hebben ! vast wel een eurootje over hebben gemaakt...hulde...

Waarschuw beheerder
grrrrrr klier ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 19:44:
kijk je zegt natuurlijk wel wat over een hele hoop mensen...maar ik geloof nie mevrouw theelepel en friends dat door hebben

je gooit dus een hele hoop mensen op een hoop en die noem je pathetische aanstellers...terwijl ze wel begrip heeft voor kids in afrika..en zo druk maakt zich er ook nie om anders had ze wel in afrika gezeten om ze te helpen ! maar ze zegt zich druk te maken dus ik neem dan nog maar aan dat het meent !

Heeft ze zelf ooit weleens een psychisch probleem gehad ??
Denk het niet...en hoe kan je iemand met een psychisch probleem hier nou vergelijken met een hongerlijdend kind in afrika ! Tuurlijk is dat ook erg...maar tis ook erg dat iemand psychische klachten heeft en daardoor zn leven helemaal nie ziet zitten !

Nee ze moeten maar nie klagen want in afrika hebben ze honger en hebben ze het nog slechter.....

ook ik heb een gebroken been maar ja das niet erg want ik had ook mn nek kunnen breken !!

Maar nogmaals...er wordt nie verder gekeken dan de eigen neus en laat ze maar veel betekenen voor de hongerlijdende kids in afrika...ze zal er vast wel veel voor gedaan hebben ! vast wel een eurootje over hebben gemaakt...hulde...

je ben lekker op dreef Ro :respect:
go jou :woeptidoe:
je hebt gelijk :)

:kusje2:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zondag 19 maart 2006 om 18:13:
en welk van die zogenaamde ziektes heb jij?
je voelt je wel erg aangesproken!!

geen van alle KILLERQUEEN, gelukkig, maar k heb wel veel meegemaakt....
verder heb ik in mijn omgeving wel mensen met dat soort problemen en weet ik hoe hard ze knokken :)
zij zijn dus geen pathetische aanstellers....

dat is waarom mijn haren recht overeind van gaan staan van mevrouw theelepel en haar kortzichtige gejenk....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dank je meis, maar ik ben ook maar ik

sja mijn mening is dat ik met zeuren en mezelf zielig vinden etc niets opschiet, daar ga ik me alleen slechter van vboelen en alles negatief van inzien.

ik probeer van het negatieve iets positiefs te maken, ook al valt dat niet allemaal mee altijd.
maar ik probeer te blijven lachen.
en te denken dat sommige mensen het misschien nog wel moeilijker hebben.

ik ben niet iemand die stilletjes blijft wachten tot dat het allemaal beter wordt, je moet het heft ook in eigen handen nemen.

ik wil niet zeggen dat iedereen maar zeurt die ziek is of het goed voor de wind gaat of wat dan ook.
maar het valt me idd wel op dat mensen die maar een topje van de ijsberg hebben mee gemaakt gezien mijn leven, die idd sneller hun hoofd laten hangen, dan iemand die vaak al een hoop in zijn rugzak heeft mee te dragen.

iedereen zijn verwerkings patroon is anders, maar er zijn ook mensen die nog nooit echt de mogelijkheid hebben gehad om iets te verwerken, omdat ze maar altijd met andere dingen bezig zijn, en het leven beter willen inzien etc.

je kunt dus niet alles over 1 kam scheren idd.

Waarschuw beheerder
sommige mensen kunnen ook zeuren over zeurende mensen .........
Waarschuw beheerder
Ik begrijp de topic opener precies, ik heb ook zo een collega :gaap: Die terroriseert iedereen met haar "problemen"

Waarschuw beheerder
Voorbeelden:
-Ze snijden zichzelf.

Sinds wanneer ben jij arts?? in welke specialisatie dan ook.
Hier op een hele kortzichtige manier je mening te etaleren.
Weet je dan iig goed te onderbouwen ipv zo makkelijk te oordelen!!!

Ik word zo langzamerhand heel moe van mensen zoals jij die te weinig nadenken, te veel naar een ander kijken en te snel bevooroordeeld zijn.

Ik sanp je punt best wel, maar het is allemaal lang niet zo simpel zoals jij het ziet.
Ik neem het je eigenlijk nog niet eens kwalijk, gezien mijn dagelijkse bevindingen in onze maatschappij.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat soort mensen kunnen irritant zijn ja. Vooral mensen die geilen op aandacht vind ik vreselijk. Maar zoals bij alles zit er altijd een diepere oorzaak achter.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je bijvoorbeeld op je werk je collega's niet moet lastig vallen met die persoonlijke problemen, omdat je op je werk "gevangen" zit. Ik ben kok en dan sta je af en toe acht uur in een kleine ruimte onder toch wel stress te werken met zn tweetjes, als diegene dan ook nog de hele tijd gaat lopen jammeren over haar leven dan wordt het toch wel een lange zit ;)