lekker belangrijk
dromen zijn bedrog
maar volgens mij zijn die combi kaarten nog net zo duur
dromen zijn bedrog
Gaan we weer ff sfeer maken vorig jaar waren wij de baas in de kuip
ja is ander verhaal goos maar 1x geloof ik 4 - 1 na 1 - 0 voorsprong. 2ex 6 - 3 dus das duidelijk!!!Maakt niet uit we gaan toch feesten op de tribune wij staan onderaan en vieren feest.
ado wint zeker niet...want de vechtlust van ado is op het moment ver te zoeken...haags kwartiertje hebben we ook al lang niet gezien..
Feyenoord wint gewoon...
Ga lekkah bij S P A R T A zitte
Ja denkt het maar goed successupportjuh gwn durft er niet voor uit te komen dat ze voor Sparta is
Dat ze? Dacht dat het een vent was
dat zijn mijn woorden niet!!!
Ik ben heel duidelijk een ZE
Feynoord enn Sparta
Anders kom ik ff naar Scheveningen en laat ik niks van je heel
Bewijs maar
Schizofrenie aka Alter ego?
Geen woorden, maar daden
Voor ons een wedstrijd om niks
Voor ons een wedstrijd om niks...Al zou de ongeslagen thuisstatus wel leuk zijn om te behouden dit seizoen.
En dat is belangrijk?
Of we nou 2e worden, of 3e...4e...5e...boeit nu toch niks meer dankzij die achterlijke play-offs.
Soppie liegebeest je bent een diehard Nieuwerkerkse
Maar oke mn mannetje is fanatiek Feyenoorder
zal wel niet
Of we nou winnen of verliezen wij krijgen jullie altijd stil.
al 2 jaar achter elkkar is het stil in jullie kuipie en dat is toch wel opmerkelijk dit word het 3e jaar.Of we nou winnen of verliezen wij krijgen jullie altijd stil.Voor de rest nix mis met de kuip en feyenoord hoor maar jullie zullen weer stil zijn zondag
@Soppie dank je wel maar bedoelde Gordon hahahaha maar das ook een prachtventje
ik vind Nieuwerkerk maar een baggerdorp,
Feyenooit gaat niet winnen
Feyenooit gaat niet winnen
FC THE HAGUE RULES IN ROTTERDAM
dat ene treintje gaat jullie het zwijgen opleggen.Het word stil aan de overkant hehehehehe.
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
als je ff goed leesd zie je dat ik schrijf dat we jullie stil krijgen dat betekend dat ik erbij ben. Dus ik weet waar ik het over heb
Jullie hagenezen, wie hebben er nou successupportertjes. Ik zeg niet dat jij er een bent maar het zal me niks verbazen.
En je wilt dus zeggen dat Feyenoorders succes supprters zijn???? Ga fietsen stelen gek, welke club heeft in een keer meer seizoenkaarthouders sinds ze in de eredivisie spelen???? Jullie hagenezen, wie hebben er nou successupportertjes. Ik zeg niet dat jij er een bent maar het zal me niks verbazen.
Hoor deze daap dan...je komt uit Zoetermeer, zou je eigenlijk voor Den Haag moeten zijn, maarja Feyenoord is een topclub, dus daar kies jij dan maar voor...Wie is hier nou een succes supporter
geloof dat jij de club FC Den Haag niet helemaal begrijpt, maar dat geeft niet kneus.
Hoor deze daap dan...je komt uit Zoetermeer, zou je eigenlijk voor Den Haag moeten zijn, maarja Feyenoord is een topclub, dus daar kies jij dan maar voor...Wie is hier nou een succes supporter
hey Ik kom ook uit Den Haag, ben met papa altijd mee geweest naar Zuiderpark, maar als je dan vrienden krijgt en oud genoeg ben om zelf beslissingen te maken, ga je naar een échte club.
Zoveel meer sfeer in de Kuip, dát en me vent hebben ervoor gezorgd dat ik Feyenoorder ben
zou moeten zijn??? hehehehe. Je hoort voor de club te zijn waar je hart ligt, jij bent een hagnees, daar ligt je hart ook, dus is het logisch dat je ADO bent.
Mijn hart ligt in de stad Rotterdam, dat ik in zoetermeer woon, heeft geen reet te maken met voor welke club ik ben
jullie
Wou je zeggen dat DH geen echte club is dan...
Bij ons behandelen we eigen supporters anders dan jouw lieve supportjes jou behandelen
Zoveel meer sfeer...je bent niet helemaal lekker he? heb niks tegen Feyenoord, maar wat je nu zegt, maak je jezelf een beetje belachelijk
was sarcastisch bedoeld
gelukkig zijn dat er slechts 4 van flock en die kennen me geeneens,
Zelfs sups van DH zijn aardig tegen me
is mijn mening, ben vaak zat bij DH geweest, maar vind de sfeer in de kuip mooier... zeg toch niet dat die van jullie niks voorsteld? En mezelf belachelijk maken
Ohhhhad ik niet door
Tsjaaa....hand in hand kameraden was het toch !! zijn het er 4 teveel
Jij had het over ''zoveel'' meer sfeer in de kuip, daar maak je je belachelijk mee, vond ik
Waarom denk jij dat jullie als topclub zijnde al zo lang niet meer gewonnen hebben in het Zuiderpark ?? Niet door ons fantastische spel hoor
Omdat 50% van mijn stamboom daar vandaan komt. Die andere helft komt uit scheveningen. En ook daar ga ik weleens kijken, bij mn neefjes
Ik ben een paar keer wees kijken in de Kuip, ja naar Feyenoord, en dat is wel al een hele lange tijd geleden, maar nooit hebben ze daar door hun gezang mij van stuk laten gaan.
En toen ik voor het eerst bij Den Haag kwam stond er misschien 400 man op de tribune en ik ging mooi door me hoeve. Ja ik viel flauw. Dat was pas indruk maken op....
Hoe vaak mijn moeder met tranen in haar ogen me wel niet op belde hoe mooi het gezang klonk vanuit het zuiderpark...
THE HAGEU MY PRIDE, MY RIDE TO FREEDOM
En toen ik voor het eerst bij Den Haag kwam stond er misschien 400 man op de tribune en ik ging mooi door me hoeve. Ja ik viel flauw. Dat was pas indruk maken op....
Hoe vaak mijn moeder met tranen in haar ogen me wel niet op belde hoe mooi het gezang klonk vanuit het zuiderpark...
6-0 voor Feyenoord....Vernederen die lui
Jullie moeten met Idols meedoen joh
waren wel 400 diehards die door de boze buitenwereld werden uitgelachen !! wat een tijd
Jij had het over ''zoveel'' meer sfeer in de kuip, daar maak je je belachelijk mee, vond ik Waarom denk jij dat jullie als topclub zijnde al zo lang niet meer gewonnen hebben in het Zuiderpark ?? Niet door ons fantastische spel hoor
Gelukkig is Feyenoord thuis voor ons altijd gegarandeerde tres puntos
Hihi...Haagse Feyenoorder
neej wij speelden erg slecht maar eerlijk de enige club van de top 3 die overal kan verliezen zijn wij ... denk niet echt dat de sfeer bij rbc er voor gezorgt heb dat wij daar 2 - 2 speelde
haha dat iets overdreven maar idd we hebben het moeilijk daar
parruk sweety ik ga jou ook zo stalken per sms
Jullie blij, wij blij
Update !! Ik hoorde net dat Den Haag een DVD uit gaat brengen van de 2-1 in het Zuiderpark en de 0-2 in De Kuip
Update !! Ik hoorde net dat Den Haag een DVD uit gaat brengen van de 2-1 in het Zuiderpark en de 0-2 in De Kuip![]()
geweldig wat ado in de kuip heeft gedaan
feyenoord met 6 tegen 0
4-1
5-0
3-1
7-1
5-1 Helaas voor den haag
Is geen excuus..
Dat de play-offs wel goed zijn
ik heb vanmiddag toch echt een 11tal gezien dat nergens voor speelde, maar dat kan ook aan mij liggen
haha den haag was gewoon beter ole ole ole 3 punten binnen
..
haha den haag was gewoon beter ole ole ole 3 punten binnen
De wedstrijd? Ach ja, lekker belangrijk
Ik ben net wakker en mijn dag kan niet nu al niet meer stuk..
Ado Den Haag gefeliciteerd met de dubbele overwinning op dat "geweldige" (we dachten misschien in het begin van dit seizoen; kampioenswaardige) feyenoord!!
Jaja, de DVD is al besteld
probeer eerst maar eens een seizoen boven ons te eindigen en dan met grote praatjes komen.
Verder speelde feyenoord, belabberd!!!!!
ik ga een blow roken en me kapt schamen!!!!!!
Uitspraak van TheUsert op zondag 26 maart 2006 om 18:33:
ik ga een blow roken en me kapt schamen!!!!!!
Update !! Ik hoorde net dat Den Haag een DVD uit gaat brengen van de 2-1 in het Zuiderpark en de 0-2 in De Kuip
is oud nieuws toch,Daar hadden ajax en Feyenoord niet voor hoeven te verliezen
Is helemaal nix van jou bij, je komt niet eens uit eindhoven
mensen, mensen, mensen wat een ddoi kk boel zeg met die Kuipbewoners, weer hebben we ze stil gekregen.
stil gekregen...
niet opgang gekregen bedoel je, moet wel vervelend zijn als je probeert te provoceren en iedereen blijft duf voor zich uitstaren
Ja en dan weeeeeeer uefa cup voetbal halen,Want jullie raken een beetje uit vorm
Altijd word gezegd dat Feyenoord het fanatiekste legioen heeft maar volgens mij is die al een tijdje met pensioen
Enne 6 puntjes dit jaar kost jullie voor groot deel kampioenschap
mensen, mensen, mensen wat een ddoi kk boel zeg met die Kuipbewoners, weer hebben we ze stil gekregen. Wat een sfeer in het uitvak, wat een wedstrijd en wat een weertje. HAhahahahahaha wat een afgang voor de kakkies.
Laatste kwartier...
Voor de rest maakt een leeg uitvak nog meer herrie
Volgend jaar wel twee treinen jongens?
laatste kwartier jaja, volgens mij heb jij ergens anders gezeten want het was constant feest in het uitvak. Of je dacht natuurlijk dat het geluid uit jullie vakkie kwam, maakt niet uit
Klopt.. wij waren stil. Maar boeiend, voor ons staat er gewoon geen reet meer op het spel, dankzij die kenker plee-offs. Ik was zelf ook niet erg gemotiveerd om mijn scheur open te trekken.. wat maakt het allemaal nog uit..
trouwens wens ik de bedenker van half 1 wedstrijden de dood toe. Op zondag om 10 uur je bed uit om op dhz rustig je biertje te kunnen drinken en dan je wedstrijd half wakker kijken is niet echt aangenaam. Zeker niet als je op een schaamteloze manier verliest.
werd er nog gevoetbalt in De Kuip dan?
Waarom heb ik nix gehad?
ik denk dat ik maar 2 meter zou gaan redden.....
zonnetje was heeeeerlijk
wodka mike zeker teveel hersencellen weggesn.....
Laat ik het zo zeggen
ik ga met je mee
ja door die domme vragen...
snap zowieso niet dat er dan toch nog zoveel buitenlanders kunnen slagen, die moeten hebben valsgespeeld
Heb trouwens nog steeds de meest dramatische score van elk topic, 3.6