Wou je zeggen dat DH geen echte club is dan...
Bij ons behandelen we eigen supporters anders dan jouw lieve supportjes jou behandelen
Zoveel meer sfeer...je bent niet helemaal lekker he? heb niks tegen Feyenoord, maar wat je nu zegt, maak je jezelf een beetje belachelijk
was sarcastisch bedoeld
gelukkig zijn dat er slechts 4 van flock en die kennen me geeneens,
Zelfs sups van DH zijn aardig tegen me
is mijn mening, ben vaak zat bij DH geweest, maar vind de sfeer in de kuip mooier... zeg toch niet dat die van jullie niks voorsteld? En mezelf belachelijk maken
Ohhhhad ik niet door
Tsjaaa....hand in hand kameraden was het toch !! zijn het er 4 teveel
Jij had het over ''zoveel'' meer sfeer in de kuip, daar maak je je belachelijk mee, vond ik
Waarom denk jij dat jullie als topclub zijnde al zo lang niet meer gewonnen hebben in het Zuiderpark ?? Niet door ons fantastische spel hoor
Omdat 50% van mijn stamboom daar vandaan komt. Die andere helft komt uit scheveningen. En ook daar ga ik weleens kijken, bij mn neefjes
Ik ben een paar keer wees kijken in de Kuip, ja naar Feyenoord, en dat is wel al een hele lange tijd geleden, maar nooit hebben ze daar door hun gezang mij van stuk laten gaan.
En toen ik voor het eerst bij Den Haag kwam stond er misschien 400 man op de tribune en ik ging mooi door me hoeve. Ja ik viel flauw. Dat was pas indruk maken op....
Hoe vaak mijn moeder met tranen in haar ogen me wel niet op belde hoe mooi het gezang klonk vanuit het zuiderpark...
THE HAGEU MY PRIDE, MY RIDE TO FREEDOM
En toen ik voor het eerst bij Den Haag kwam stond er misschien 400 man op de tribune en ik ging mooi door me hoeve. Ja ik viel flauw. Dat was pas indruk maken op....
Hoe vaak mijn moeder met tranen in haar ogen me wel niet op belde hoe mooi het gezang klonk vanuit het zuiderpark...
6-0 voor Feyenoord....Vernederen die lui
Jullie moeten met Idols meedoen joh
waren wel 400 diehards die door de boze buitenwereld werden uitgelachen !! wat een tijd
Jij had het over ''zoveel'' meer sfeer in de kuip, daar maak je je belachelijk mee, vond ik Waarom denk jij dat jullie als topclub zijnde al zo lang niet meer gewonnen hebben in het Zuiderpark ?? Niet door ons fantastische spel hoor
Gelukkig is Feyenoord thuis voor ons altijd gegarandeerde tres puntos
Hihi...Haagse Feyenoorder
neej wij speelden erg slecht maar eerlijk de enige club van de top 3 die overal kan verliezen zijn wij ... denk niet echt dat de sfeer bij rbc er voor gezorgt heb dat wij daar 2 - 2 speelde
haha dat iets overdreven maar idd we hebben het moeilijk daar