Uitspraak van ~~Straal~~ op zondag 26 maart 2006 om 14:47:geweldig wat ado in de kuip heeft gedaan
Ja,mooi he!!!!!!!!!!!!!! Super man,40.000 man iets minder prettig naar huis
Maikel Aerts kent weinig gelukkige weken onder de lat bij Feyenoord. De doelman, door de blessure van Patrick Lodewijks gepromoveerd tot eerste keeper, was vorige week tegen AZ voor een belangrijk deel schuldig aan de nederlaag. Tegen ADO Den Haag zag de Brabander er weer niet goed uit. Bij een schot van Joonas Kolkka sloeg hij mis in een poging de bal uit het doel te slaan.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:32:na 45 min al met 4 aanvallers spelen krijg je meteen 10 verdedigende haagjes
En met succes en dan toch nog scoren in de tweede helft!!! Mooi toch!!!
laatste aanpassing
feyenoord met 6 tegen 0
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 16 maart 2006 om 19:25:4-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:32:5-0
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 maart 2006 om 20:50:3-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 22:41:7-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:49:5-1 Helaas voor den haag
enz...Ghehehe FeyeNOOIT Een keer kampioen
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:45:au dat doet pijn
Ado gefeliciteerd
Ja,bedankt hé!!!! Lekker gewoon met 2-0 weggaan uit de kuip!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:54:das al de derde keer leo
ho nu maar
Tja,sorry hoor.Ken het nog steeds niet geloven,en ben ongelovelijk blij!!!!
laatste aanpassing
vorige week opgelicht door de scheids, nu door de spelers. Wat was dit slecht zeg
Weer duidelijk dat die play-offs alleen voor gezeik zorgen. Feyenoord speelt eigenlijk nergens om en den haag moet zich veilig stellen. Ze hebben een goeie middag uitgekozen en de overwinning was nog terecht ook.
Hoe kan je met zoveel en zulke aanvallers bijna geen kans creëren?
ze hadden net zo goed op het veld in de zon kunnen gaan ligge ... wij ook trouwens 
Weer duidelijk dat die play-offs alleen voor gezeik zorgen. Feyenoord speelt eigenlijk nergens om en den haag moet zich veilig stellen. Ze hebben een goeie middag uitgekozen en de overwinning was nog terecht ook.
Hoe kan je met zoveel en zulke aanvallers bijna geen kans creëren?
ik verwacht wel een bedankje uit Den Haag, Feyenoord zorgt er persoonlijk voor dat ze nacompetitie ontlopen, Sparta zal er blij mee wezen 
leuk die play offs, nog 4 "oefenwedstrijden" te gaan, vordat het weer om iets gaat, volgende week twente twee uitgespeelde ploegen tegen elkaar, zal wel weer het aanzien niet waard zijn
leuk die play offs, nog 4 "oefenwedstrijden" te gaan, vordat het weer om iets gaat, volgende week twente twee uitgespeelde ploegen tegen elkaar, zal wel weer het aanzien niet waard zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:09:Feyenoord speelt eigenlijk nergens om
Is geen excuus..
het kampioenschap is voor PSV binnen, maar ze winnen toch met 3-0!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:17:Sparta zal er blij mee wezen
sparta gaat er ook aan
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:22:Is geen excuus..
wat wil je daarmee zeggen dan? Dat de play-offs wel goed zijn?
ik heb vanmiddag toch echt een 11tal gezien dat nergens voor speelde, maar dat kan ook aan mij liggen
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:22:Is geen excuus..
we zijn gewoon uitgespeeld dankzij die "prachtige" play offs, maakt niets meer uit, vorig jaar had je gestreden om cl voetbal nu speel je voor jan lul verder. Par veredelde oefenwedstrijdjes en dan nog 4 potjes voor het echie
straks doen we ook heerenveen nog een paar punten kado zodat de joden play offs mislopen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:10:Ado Den Haag gefeliciteerd met de dubbele overwinning op dat "geweldige" (we dachten misschien in het begin van dit seizoen; kampioenswaardige) feyenoord!!
Tja,lekker hé daar in de kuip weg gaan met 3 punten!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:09:Feyenoord speelt eigenlijk nergens om en den haag moet zich veilig stellen.
haha den haag was gewoon beter ole ole ole 3 punten binnen
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:27:Dat de play-offs wel goed zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:27:ik heb vanmiddag toch echt een 11tal gezien dat nergens voor speelde, maar dat kan ook aan mij liggen
ik heb het niet gezien, zal vanaaf eens kijken of je gelijk hebt.. waarschijnlijk wel
Uitspraak van FunkieMamaXavi op zondag 26 maart 2006 om 16:55:haha den haag was gewoon beter ole ole ole 3 punten binnen
Tja,zoals meerdere wedstijden de betere waren!!! Maar nu van feyenoord winnen in de kuip!!!!
Heerlijk gewoon!!!!!!!!!!!
.. wedstrijd
Uitspraak van me eigen naam op zondag 26 maart 2006 om 17:34:..
?
De wedstrijd? Ach ja, lekker belangrijk
Uitspraak van FunkieMamaXavi op zondag 26 maart 2006 om 16:55:haha den haag was gewoon beter ole ole ole 3 punten binnen
Tja,zeker weten en weg met die drie belangrijke punten!!!!!!!!!
Uitspraak van lindaaatje op zondag 26 maart 2006 om 17:38:De wedstrijd? Ach ja, lekker belangrijk
heb toch een prima weekend gehad
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 maart 2006 om 17:40:echt wel Blij
Hihi, schattig hè
Gefeliciteerd
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 maart 2006 om 17:40:jij bent echt wel Blij
Tja,en niet gek toch!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:46:Bedankt aan de KNVB.. Dankzij die Play-Offs krijg ik dalijk nog twee van die bagger thuiswedstrijden voorgeschoteld..
waar je nog flink wat geld voor moet betalen ook..
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:10:Ik ben net wakker en mijn dag kan niet nu al niet meer stuk..
Ado Den Haag gefeliciteerd met de dubbele overwinning op dat "geweldige" (we dachten misschien in het begin van dit seizoen; kampioenswaardige) feyenoord!!
Vrouwen horen niet bij het voetbal...