Haar lichaam, haar keuze.
ja, maar het is ook ZIJN kind...
tis dat vrouwen alleen kunnen bevallen, maar ik vind nog wel dat de man ook iets mag bepalen in het geheel.
als het HAAR lichaam en HAAR keuze is, dan moet ze van te voren maar even nadenken, en de pil slikken of een condoom omdoen bij hem!!
zij wil het niet houden
wat zou jij doen?
Haar lichaam, haar keuze.
maar de kans is vrij klein dat als zij gewoon de pil elke dag op een nette manier slikt, zoals ik bijvoorbeeld
de belangen van het kind staan BOVENAAN
Dit vind ik wel erg kort door de bocht. Zoals Miss Mokum al zegt: Het is ook zijn kind. Maar hij kan haar uiteindelijk ook niet dwingen om van zijn kind te bevallen, als zij helemaal nog geen mama wil worden.
Precies wat je zegt. Dus als zij denkt dat het ze niet kan voldoen aan de belangen van het kind is het dus geen slechte keuze om het niet te houden.
go lina go lina .. !!!
wat is dat nu weer voor een opmerking!
ze kan in principe niet zwanger zijn, want idd met pil is niets fout gegaan.
en hoeveel stellen die meer dan een jaar bij elkaar zijn gebruiken nog condooms??
als je het daar niet over eens kunt worden denk ik dat je de verkeerde partner hebt uitgezocht
Waaruit concludeert ze dan dat ze zwanger is?
Als ze gewoon op een nette manier de pil slikt, (dwz: elke dag rond zelfde tijdstip, zonder pillen te vergeten)
dan schat ik de kans erg ERG erg klein in!
al 4 dagen overtijd, en dr tepels voelen raar, van die dingen, weet niet precies wat nog meer
Lina.. wanneer gaan wij kids maken.. die worden wonderschoon
jij moet je muil houwe .. ouwe lijer ..
ze is van mij
Precies wat je zegt. Dus als zij denkt dat het ze niet kan voldoen aan de belangen van het kind is het dus geen slechte keuze om het niet te houden.
Ik zou het denk ik niet kunnen.
Goed kanjer!
Alleen beetje hoofdpijn...maarja...
rustig daggie! JWT!
want zijn jullie ook haantjes he!
ja, egt hoor!
Daar komt het door mop!
gek .. met een sjaal om en je bontjas misschien
ja, maar iedereen ligt nog te rotten in z'n nest mang!
terrasje zou wel gezelli
Idd...Maar als je nou wel een grote kinderwens hebt?
En je weet dat er een tijd komt dat je jezelf WEL kunt onderhouden..En dat dit maar tijdelijk is?
maar een koter is duur.. heel duur.. en daar heb ik nu geen tijd & geld.. en totaal geen zin in.. dat zijn toch wel dingen die je echt ndoig heb ervoor
maar ik vind dat een kind een papa en mama hoort te hebben die het kind zien als een geschenk en niet als een foutje.
dus als je van tevoren al weet dat 1 van de 2 het echt niet wil,lijkt het mij niet verstandig..
een vriendin van mij denkt dat ze zwanger is
morgen test doen, maar...
zij wil het niet houden, haar vriend wel
en ze hebben dr nu al ruzie over...
wat zou jij doen?
en tis zijn keuze om vervolgens z'n vriendin te dumpen omdat ze een moordenaar is
een vriendin van mij denkt dat ze zwanger is
morgen test doen, maar...
zij wil het niet houden, haar vriend wel
en ze hebben dr nu al ruzie over...
wat zou jij doen?
Uitspraak van KnijperDwergje op dinsdag 14 maart 2006 om 16:05:
had ze het veilig moeten doen
ze had beter moeten nadenken voordat ze na bed ging
ik vind weg laten halen moord
Vindt ik ook. Er zijn ook condooms en de pil!!!
en hoeveel stellen die meer dan een jaar bij elkaar zijn gebruiken nog condooms??